A moja stara wieże Philipsa naprawili niezłe i w miarę niedrogo. 150 zł i hulaja płytki jak nowe :-). Serwisok - sszybko i w miarę niedrogo.
Przeciezv sprzedaja serwis za 5500000 w tym recepcje wyremontowana przez Samsungaa Scieme Sciema Sciema to taka polityka prezesa R,G
Witaj! Znajdujesz się na internetowej wizytówce firmy "Ragz" Sp.j. (usunięte przez administratora), która przedstawi Ci jej ofertę. Już niedługo na tej podstronie znajdą się obszerne informacje na temat oferty firmy "Ragz" Sp z oo (usunięte przez administratora) A. Zasada, która znajduje się w kategorii Drób i jaja. Właściciel wizytówki nie udostępnił jeszcze na tej podstronie danych o swojej ofercie.
Najlepiej otworzyć utylizację starych telewizorów lub samochodów,miejsca jest dosyć,haaaaaaa
Niech tam otworzą Biedronkę lub skup złomu bo serwis to kpina !!!!!!!!
mam parę pytań niech mi ktoś odpowie (pracownik bądź zacni szefowie a może mr.szef) - wy jeszcze istniejecie? - czy nadal tam gdzie kiedyś? i co wam jeszcze za autoryzacje pozostały? macie appla jeszcze? co z budynkiem na sprzedaż? jak i z ludźmi?
mi tez sie wydaje ze nikt na silę nie trzyma, tym bardziej ze takie pensje to zarabiaja ekipy sprzatajace... dziwne jest to ze ludzie sie nie zwalniaja ale po tym widac tylko poziom intelektualny pracowników. Zamiast nazekac to odejdzcie bo w pierwszej lepszej pracy dostaniecie wiecej i w terminie.(usunięte przez administratora)takze podtrzymuje słowa przedówcy że nikt na sile nikogo w ragzie nie trzyma.
nikt nikogo na siłę nie trzyma, droga wolna ..... i tyle tylko potrafią wielcy szefowie, byle ludzie harowali a prezesi, rodzinka i mr. menager plon zbierają.
Buta właściciela niegodna jest tego portalu,trochę szacunku dla ludzi którzy pracują dla Was na bułki z masłem
nikt nikogo na siłę nie trzyma, droga wolna .....
smiech przez lzy. Pracownicy nie dostają pensji od miesiaca ale wszystko ok! pod koniec miesiaca maja dostac zaliczke! ZALICZKE za luty! jak dobrze ze w tym bajzlu juz nie robie mam nadzieje ze ci co tam sa szybko znajda sobie cos innego
Dajcie spokój tym biednym ludziom którzy tam jeszcze tyrają. Jak połowa wypłaty jest w połowie miesiąca to można mówić o szczęściu. Chociaż niektórym zalegają dobre 3 miesiące. Ludzie pracują w ciągłym strachu. (usunięte przez administratora) Zamiast zainwestować w osobę która popchnęła by to do przodu, zaufali (usunięte przez administratora)bez predyspozycji,przez którego stracili kolejne autoryzacje. WSTYD!
a ja jestem zadowolony. W przeciagu 1 dnia od zgloszeniu usterki mojego tv lg zadzwonili do mnie ze moj tv zostanie wymieniony i w ciagu chyba poltora tygodnia mialem juz nowy a stary zostal zabrany - nie musialem go oddawac do jakis punktow segregacji elektroniki czy cos
Dodzwonienie się tam graniczy z cudem. Jak już się to stanie telefon odbiera jakieś (usunięte przez administratora) dziewczę które dosłownie nie wie nic i mówi tak cicho,że prawie jej nie słychać. Dodam,że próby dodzwonienia się zacząłem w poniedziałek a dodzwonić udało mi się w czwartek...
tylko problem w tej "firmie" jest taki , że nie płaci wynagrodzenia w terminie . ciekawe kolego ile bys wytrzymała bez wypłaty?? nie wspomne juz o zatrudnionych z dziłalnościa którzy muszą zapłacic ZUS i podatki . (usunięte przez administratora)
A ja polecam firme RAGZ. Pracownicy, uwierzcie mi, się starają. Jeśli udzielono Wam za mało informacji - dzwońcie, dopytujcie się. Naprawdę, w dzisiejszej dobie zależy nam, żeby jak najlepiej obsłużyć Klienta. Fakt, jeśli klient przynosi sprzęt o wartości 30 zł i chce naprawy za 10 zł.... to nawet na prąd nie starczy, nie mówiąc o kosztach obsługi zlcenia.... Ale zawsze staramy się jak najlepiej obsłużyć Klienta i odpowiedzieć na wszelkie pytania! Pytajcie o naprawy... pytanie nic nie kosztuje, a zgłoszenie na sprawdzenie usterki i ew. dostępność części to są grosze....
Ludwik - 2012-10-21 22:47:42 Zwolnili najlepszego technika więc nic dziwnego że LG kuleje.Pewnie był znacznie mądrzejszy od władców a takich władcy nie znoszą.Raczej najgorszego ktory ich i klientow w (usunięte przez administratora), teraz przynajmniej mozna normalnie pracowac a nie codziennie miec do czynienia z kolesiem ktory o prysznicu nigdy nie slyszal,(usunięte przez administratora)
Jestem zadowolony :) Zgłosiłem się na infolinię lg i tego samego dnia ktoś z ragza naprawil mi tv :) Kiedys tez tv mojej corki (tez lg) sie popsul i wymiana na nowy trwala ok tydzien. bardzo szybko i profesjonalnie. polecam :)
Zwolnili najlepszego technika więc nic dziwnego że LG kuleje.Pewnie był znacznie mądrzejszy od władców a takich władcy nie znoszą.
Ja jestem bardzo zadowolony z RAGZA, oddawałem osobiście sprzęt philipsa z braku dostępnych części zgłosili sprzęt na wymianę u producenta, miałem do wyboru dwa modele słuchawek ale mi się nie spodobały i nie było problemu żeby oddać mi kase. Dzień po tym jak podziękowałem za inne modele dostałem inf. o tym, że będzie zwrot gotówki i żebym podał swoje dane. Wszystko sprawnie i całkiem szybko poszło, w dodatku wizualnie recepcja bardzo mi się podoba. Jak ja oddawałem sprzęt to ja stałem w kolejce a żona usiadła na kanapie, a później bawiła się nowym smatphonem samsunga który jest tam wystawiony żeby go zareklamować. ale zdziwiło mnie krzesło ustawione na przejściu pomiedzy przestrzenia dla klientow a recepcja, wyglada nieestetycznie i po prostu dziwnie, ze niby moge tez na tym krzesle usiasc? cha cha Jeśli chodzi o infolinię to sam nie miałem z nią styczności, napraw domowych też nie miałem to się w tej kwesti nie wymądrzam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RAGZ?
Zobacz opinie na temat firmy RAGZ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RAGZ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!