@niezadowolona: a czy wpadlas na to, że może RAGZ dostał nowy telefon "Filipsa" w piątek o 16:20? Czy to już za dużo jak na Twoje "myślenie"???
Jakaś Ojszczynoga ,nawet nie zna poprawnej pisowni urządzenia,które oddała do naprawy
Kupiłam telefon bezprzewodowy firmy Filips i kiedy się zepsuł, oddałam do serwisu RAGZ z prośbą o szybkie załatwienie reklamacji, ponieważ jest to moje narzędzie pracy. W ciągu tygodnia dostałam kilka sms-ów informujących, co się dzieje. Telefon zaniosłam w poniedziałek rano, a zaproszenie po odbiór nowego sprzętu w piątek o godz. 16:30. Firma jest czynna do godz. 17:00. W soboty tutaj się nie pracuje. Gdyby chociaż godzinę wcześniej napisali, zdążyłabym do nich dojechać. A tak, pozostaję bez możliwości pracy przez kolejny piątek, sobotę i niedzielę. Aż do poniedziałku. Uważam, że jest to wyjątkowe lekceważenie!!! Nie sądzę, żebym jeszcze kiedykolwiek chciała skorzystać z usług tego serwisu, a i zakup telefonu Filips również nie wchodzi w rachubę. Jestem bardzo niezadowolona i dziwię się, jak taka firma jak RAGZ funkcjonuje jeszcze na rynku przy takiej konkurencji. Nie polecam!
Panie C. ile Pan dostał od Z., O. i K. za te kłamstwa w sądzie? Ile Pan dostał za stanie i patrzenie jak biją kobietę? Ile Pan dostał za przypisanie sobie cudzego bohaterstwa? Warto było płacić się w rynsztoku aby chronić własne 4 litery i zrzucać swoje chamstwo i grzechy na inną osobę?
w serwisie panuje nepotyzm, niekompetencja, ignorancja; rodzinka prezeska aby chronić własny tyłek jest zdolna zniszczyć człowieka
Mój Tv naprawili szybko i sprawnie, fakt faktem serwisant nie był zbyt miły.
ciekawe kiedy tylko samsung sie zorientuje jak jest okradany przez ten niby serwis - a to bedzie koniec tego serwisu
administrator usuwa treści niekorzystne ale mówiące prawdę o zięciu prezesa,który jest zatrudniony w firmie Ragz,
Następny maniak z upośledzeniem, który kupił Toshibe i nie wie co to jest ICMP. Trochę techniki i wiedzy już nie starcza. Potem na forach widzi się takich nieuków, którzy przelewają swoje żale. Trzeba było do szkoły chodzić a nie w nią kamieniami rzucać.
Serwis dziadostwo oddany tv samsung 32" :usterka włączało się logo samsunga i reset. Po naprawie gwarancyjnej u Nich wymiana płyty głównej już nic się nie załącza ,a tylko dioda miga.Samsung w końcu zabierze im autoryzacje mam taką nadzieje.Podpisałem się w loginie, by wiedzieli o jakim TV mowa ,nadaremna moja jazda do sklepu po 14 dniach i tak zepsuty jeszcze gorzej TV, teraz czekam na serwis w 2 dni mają podjechać naprawić i rozliczyć wcześniejszy serwis. Niby 7 dni pracowali nad moim TV i tak naprawili.
Dajesz uflejany sprzęt,to sam sobie go wypierz, jaki Pan taki Kram, za służbę trzeba zapłacić
RAGZ jest bardzo słabym servisem. Nie potrafią skutecznie naprawić telewizora bo nie radzą sobie z tym zwłaszcza ze smartami Toshiba w szczególności). Po cichu na ucho udzielają informacji, że sprzęt jest słaby bo producent ma kiepski sprzęt ze smartem ale napisać to tego nie potrafią. Oddają sprzęt brudny - upaprany.
jaki prezes taka firma, dorabia się wykorzystując ludzi, zatrudnia rodzinkę i znajomków, w 4 literach ma uczciwość i profesjonalizm więc niech się później nie dziwi i nie biadoli,że ma taką a nie inną opinię
Firma a w szczególnosci pracownicy robą wały na naprawianych sprzetach z czesci zamiennych dla klienta robi się telefony sprzedawane potem na alledrogo. Ogólnie panuje tam balagan i rozluznienie. Ragz to firma o wielu "patentach" jakprzyjezdzaja z samsunga to nie szczedza kasy na sponsorowanie.
zus nie był opłacany bo cała rodzinka prezesa domy musiała sobie wybudować
a nie uwzięła ? pracownicy niejednokrotnie odchodzili z kwitkiem od lekarza bo nie było zusu opłaconego ,takie są fakty .
Amber Gold również miał piękny szyld, a pod podszewką pralnia,ciemne interesy, Zastanów się, nie płacą ZUS za pracowników.
AutoRider naprawia teraz w RAGZ a że trochę osiołek ten drugi????? Wybierz .......inny złoty róg,lub zmieńokulary
ja tej firmy NIE POLECAM panowie nie maja zielonego pojecia o tv LG 3D i próbują wmówic czlowiekowi że tak musi być,moze potrafia naprawic telewizor ale kineskopowy,jednym słowem PORAŻKA!!!
niestety panowie nie popisali sie wiedza na temat telewizora LG,po drugie jeden z serwisantow byl bardzo bezczelny.Moim zdaniem to znaja sie na telewizorach starej generacji
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RAGZ?
Zobacz opinie na temat firmy RAGZ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RAGZ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!