Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zobacz jakie możliwości prezentowania swojej firmy jesteśmy w stanie Ci zagwarantować! Sprawdź
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o RAGZ

Pracowałeś w firmie RAGZ i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
lulu - 2012-10-07 18:02:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
niestety kupilam jakis czas temu tv lg ktory caly czas sie psul, raz sie nie wlaczal, potem sie wlaczal na kilka min i wylaczal. po wymienionym zasilaczu i jakiejs tam plycie znow zaczal sie psuc, tym razem na ekranie mialam piekne pasy no i znow serwis i na szczescie mam nowy tv ale nienaszczescie znow lg. juz nigdy nie kupie niczego lg!
a co do ragza to jestem zadowolona bo: naprawili mi ten tv, po kilku miesiacach znow sie zepsul i znow go naprawili i jakis czas temu znow sie zepsul, dzien po oddaniu tv dostalam inf. ze bede miec nowy , czyli chyba tez mieli dosyc naprawiania go i zalatwili mi nowy =)
ale dam minusa dla pani odbierajacej telefon, po zabraniu sprzetu do serwisu dzien pozniej zadzonilam i spytalam sie czy wiedza co sie zepsulo, a ona opryskliwym glosem powiedziala ze skad maja wiedziec jak tv jest dopiero od wczoraj i trwaja testy a potem stwierdzila ze sprawdzi w karcie (????) co jest napisane i powiedziala mi ze wymiana na nowy, to od razu nie mogla tego powiedziec? potem juz odechcialo mi sie dzwonic i pytac kiedy bede miala ten nowy tv...
znajoma tez oddala sprzet do ragza (radio jvc) ale osobiscie i tez po tygodniu dzwonila na infolinie, najpierw nie mogla sie dodzwonic a potem jak to stwierdzila \[usunięte przez moderatora] z zchrypnietym glosem\" powiedziala z oczywistoscia w glosie ze przeciez czekaja na czesci i ona nie wie kiedy te czesi beda i co bedzie jak nie przyjda. czyli pewnie trafila na ta sama dziewczyne co ja.
podsumowujac: plus za naprawe i szybka reakcje i wymiane tv, duzy minus za infolinie!
zdjecie uzytkownika
GA - 2012-10-07 12:46:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
SERWIS PORAŻKA [usunięte przez moderatora] TO WYSOKA OCENA ,NICZEGO NIE NAPRAWIAJĄ TYLKO PSUJĄ NIE MA CO LICZYĆ NA GWARANCJE ODPOWIEDZ JEST TAKA SAMA TESTY USTERKA NIE WYSTĄPIŁA CHYBA ZE ZAUWAŻĄ ZE TELEWIZORA NIE MOŻNA WŁĄCZYĆ WTEDY JEST WINA UŻYTKOWNIKA DZIĘKI TEMU SERWISOWI NIE KUPIE JUŻ TELEWIZORA LG. NAJGORSZE JEST TO ZE NAPRAWIAJĄ INNE MARKI
zdjecie uzytkownika
Były pracownik - 2012-09-14 19:55:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie wiem czemu pojawiają się tutaj opinie zadowolonych bądź niezadowolonych Klientów. Temat jest dosyć wyraźny:\\\"dodaj opinie o pracodawcy\\\" Nie mieszajmy satysfakcję pracownika z satysfakcją klienta.
zdjecie uzytkownika
dominik-on-line - 2012-09-13 12:48:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
potencjalny klient - 2012-09-04 15:03:01

Czy to konkurencja daje takie komentarze czy serio nie dawać sprzętu do tego serwisu? Coś mi zaczęło szwankować i czytam w necie opinie na temat różnych serwisów. Tyle tu negatywów to albo zawiść innych firm, albo prawda. A skoro producenci nie chcą płacić to co to za problem, by serwisy na rynku też trzymały razem? Skoro istnieją to chyba zależy im, by nowych nie było? No w każdym razie nie wiem co robić.
Według mnie nie ma co zwracać uwagi na te komentarze coponiektorych byłych i aktualnych pracowników. Każdy będzie miał SWOJA racje..klienci też coś napiszą jeśli będą niezadowoleni....
bo zadowolony klient odbierze sprzęt i zapomni, bo raczej norma jest, ze z serwisu, także z RAGZA odbiera sie naprawiony sprzęt i nikt nie będzie pisał o tym w Internecie.
zdjecie uzytkownika
potencjalny klient - 2012-09-04 15:03:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy to konkurencja daje takie komentarze czy serio nie dawać sprzętu do tego serwisu? Coś mi zaczęło szwankować i czytam w necie opinie na temat różnych serwisów. Tyle tu negatywów to albo zawiść innych firm, albo prawda. A skoro producenci nie chcą płacić to co to za problem, by serwisy na rynku też trzymały razem? Skoro istnieją to chyba zależy im, by nowych nie było? No w każdym razie nie wiem co robić.
zdjecie uzytkownika
bleeee - 2012-09-03 21:41:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Taka tam mowa trawa , zero konkretów tylko mydlenie oczu ,chcesz dyskutowac to trzymaj się faktów , czasy propagandy sukcesu juz dawno minęły.
zdjecie uzytkownika
Solidarni - 2012-08-30 21:48:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wspaniały SERWIS ,wspaniali ludzie,to miejsce pracy zainteresowanych pracą i zatrudnieniem,zawistni nieudacznicy klepią
tutaj swoje marne wypociny.Dzięki jeszcze istniejącym Takim działającym serwisom,których obsługa kosztuje niemało, możecie naprawić te swoje niby cacka.Tak klient to Pan dla Serwisu ,ale nie dyrygent,swoje werbelki, dzwony i dzwonnice niech noszą w kieckach i spodniach i czasem wykorzystują rozum do współpracy z innymi ludżmi.
Porażką dla serwisu są niewdzięczne,bezmózgowe [usunięte przez moderatora]
zdjecie uzytkownika
nieistotny - 2012-08-29 21:01:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy informacją wyssana zpalca jest utrata w krótkim czasie autoryzacji SHARP , Pioneer ,Loewe , JVC , napraw home service oraz serwisu centralnego monitorów LG i zagrożenie utraty autoryzacji Apple czy jednak sa to fakty majace poparcie w rzeczywiścości???Czy informacja wyssaną z palca jest trzykrotana redukcja zatrudnienia ??
Może niech aktualni pracownicy nie pisza bzdur wcelu wybielenia firmy która jest i tak na skraju upadku.
zdjecie uzytkownika
haha - 2012-08-29 00:53:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
totalne bzdury wypisują, byli już pracownicy serwisu :) czekamy na następne rewelacje wyssane z palca
zdjecie uzytkownika
klient - 2012-08-23 12:21:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
PORAŻKA- unikacie firmy jak ognia!!! zareklamowano tv samsunga na gwarancji przez serwis w Warszawie. Umówiona wizyta kierowcy po 16,30 biegnę do domu żeby być na czas 17,30 kierowcy brak. Dzwonię - i słyszę,, po 16,30 to znaczy od 16,30 do wieczora\'\' Kierowca przyjechał o 19,30!!! stwierdzając ze po 12h pracy nie będzie słuchał mojego marudzenia. do 46 calowego tv jeden kierowca bez pomocy nie dał by rady spakować i znieść z 4 piętra. Tv pojechał. po 2 tygodniach dzwonię zapytać się jak tv pani na info stwierdza ze czekają na części, po czym na drugi dzień rano dostaję sms ze tv naprawiony(błyskawicznie dochodzą części). Dzwonię co dalej Pani mówi ze podciągnięto uszczelkę ( to po co części jakieś) Dojeżdża tv rozpakowujemy okazuje się ze pod panel wciągnięto folię, kierowca mówi ze się nie podejmuje zdjęcia jej. Dzwoni do serwisu i mówi, że sam nie będzie znów tego tv znosił niech technik przyjeżdża. Oczywiście obiecuje że dnia następnego o 17 będzie technik. Rano dnia następnego dzwoni telefon że technik nie może przyjechać bo ma wizytę u dentysty :D Kierownik stwierdza, że trzeba dojść do porozumienia.Mówi tym razem, ze naprawa dotyczyła naprawy panela całego :D( co osoba to inna naprawa była). Kierownik stwierdza, ze on zaraz sie rozłączy i w ogóle nie będzie ze mną rozmawiał. MASAKRA
zdjecie uzytkownika
tell me... - 2012-08-13 07:53:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
WYSTARCZY DAĆ SPRAWE O WYNAGRODZENIE DO SĄDU PRACY instytucja ta nie pobiera opłat, jest szybka i rzetelna.
zdjecie uzytkownika
nikt - 2012-08-09 15:00:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Okropni sciemniacze-szkoda słów.[usunięte przez moderatora]
zdjecie uzytkownika
klientka - 2012-07-15 14:37:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Udowodnij, że płacą więcej panie [usunięte przez moderatora]
zdjecie uzytkownika
nieistotny - 2012-06-29 22:59:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tylko to że na koniec czerwca ludzie nie maja wypłaty za maj to chyba komus innemu się w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] poprzewracało , niech się ogranie ten co pisze te kocopoły i wyjedzie za wielki mur . Tam za yzke ryzu może jeszce ktoś bedzie chciał pracować .A zarabiac więcej od sprzątaczki to nie nie jest żaden luksus .Dlaczego rozwiązywane sa umowy o wspólpracę przez kolejnych gwarantów czy to tez wina ACTA??? Wszystkim sie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] . poprzewracało tylko właściciele sie biedni i dyskryminowani??
zdjecie uzytkownika
KiciKiciMiał - 2012-06-22 20:53:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ludzie nie dziwcie się że sprzęty waszych ulubionych cudnych producentów się psują, otwórzcie oczy, mamy erę konsumpcjonizmu, Wiecie co to planowane postarzanie produktów? jak nie to ruszcie głowką-to nawet przyjemne jest!
Po za tym mali, śmieszni Polaczkowie niezadowoleni z napraw powtórzonych zrozumcie w końcu, ze Serwis nie zarabia za powtórną naprawę sprzętu, a płaci z własnej kieszonki.
Nikt tu od was wiecej nie zarabia, wiec śpijcie spokojnie!
A Ci co narzekają na własnego Pracodawce-ogarnijcie się! Macie czas zapalić fajkę, kiedy tylko macie na to ochotą? Dobrze wiecie że macie! Zjeść śniadanko, zrobić siku, wyjść wcześniej? przyjść później? dostać zaliczkę jeśli o to poprosicie? poplotkować? poflirtować? po narzekać? Macie....więc?Inni mają gorzej! Niektórzy z was robią robotę małpy-robotę dla [usunięte przez moderatora] i zarabia więcej niż Pani która sprząta po was resztki kupy. A wam dalej źle. W [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ach się poprzewracało!
zdjecie uzytkownika
właściciel tv - 2012-06-20 12:02:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A może duże kombinują jak koń pod górę? Nie znam serwisu. Jedyne co mnie łączy to kilka dni temu wizyta serwisanta u mnie w domu do uszkodzonego TV i jego naprawa na miejscu. Zgłosiłem dwa dni wcześniej na infolinie producenta. Nie mogę powiedzieć bym był zachwycony, bo TV nie powinno po roku odmówić posłuszeństwa. Z naprawy natomiast i podejścia do mnie przez serwis jestem zadowolony. Serwisant pół godziny przed umówioną godziną raz jeszcze powiadomił, że będzie. Był przed moim domem kilka minut wcześniej i odczekał. Chciałem go już wołać wcześniej, ale czymś się zajął, więc nie przeszkadzałem. Punktualnie zadzwonił. Rozpakował pudło przy mnie. Mówił dokładnie co i dlaczego trzeba zrobić i co wymienić. Był miły. Było naprawdę dobrze. A potrafię wychwycić, gdy coś jest nie tak. Producent nawalił, ale chyba wie z kim ma podpisaną umowę, bo naprawa opinii producenta szybko zadziałała :)
zdjecie uzytkownika
z**** - 2012-06-04 19:49:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Firmy płacą i to w terminie , mało tego niektóre jeszce wiecej niz kiedyś . Najłatwiej tłmaczyc się kryzysem ale jakoś inne duze serwisy i sieci daja sobie rade w Polsce . Może warto przyjrzec się własnemu podwórku ( folwarkowi raczej ) a nie zwalać wszystko na cyklistów.
zdjecie uzytkownika
dominik-on-line - 2012-05-25 21:22:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wlasnie, i tu jest pies pogrzebany... jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o..... :-)). Firmy nie chca placic serwisom za naprawy, chca, by serwisy naprawialy za dormo. Tna koszty na maksa. To i serwisy nie stać na opłacenie porządnych fachowców. Fachowcy nie chą pracować za \"takie pieniądze\" i uciekają. I jest tak, że fachowcy nie chcą pracować przy naprawach, a ci, co zostali zbierają joby i pracują za marne pieniądze....
zdjecie uzytkownika
znany - 2012-05-24 23:25:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
[usunięte przez moderatora], a może powiesz wszystkim jak to robiłes 1 sprzet przez 3 dni bo wiedzy Ci brakło. Więcej czasu spędzałes nad kanapeczkami i herbateczkami. Teraz siedzisz w domu i wyśmiewasz się z innych????? Nie jeden serwis juz przeszedłeś i wszyscy Cie wygnali. Teraz żale wylewasz???? Więcej takich nieudaczników!!!!!!!!!!!! Wszyscy wiemy jaką szkołe przeszedłeś z kolegami, którzy powalili nie jeden serwis. Może zajmij sie lepiej rolą - to Ci dobrze szło. Acha i antenkę sobie popraw bo Cię licho słychac ostatnio.
Kolega po fa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie z tego serwisu.... mam nadzieję że sobie przypomnisz.
zdjecie uzytkownika
kruczkowski - 2012-02-07 16:14:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ACTA jest dobrym przykładem jak system nie domaga i korporacje chcą jeszcze więcej dla siebie, bo im już brakuje. Pracownikom też często różnie płacą, ale najgorzej jest z firmami z którymi mają podpisane umowy.
Wszedłem pochwalić firmę RAGZ. Naprawili mi TV w pół godziny u mnie. Ale widze, że mało kto pisze, gyd jest zadowolony. A technik miał ze sobą jeszcze 7 kart na ten dzień. Ale nigdy nikomu nie dam 10 taka, bo zawsze można coś poprawić.
zdjecie uzytkownika
ble - 2011-12-07 19:50:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
System sie wali a pracownicy poraz kolejny nie otrzymali zapracowanej pensji..........Najważniejsze to mieć ładnie i górnolotnie brzmiące wyjaśnienia.
zdjecie uzytkownika
ciekawy - 2011-12-03 22:47:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dlaczego osoby związane z kierownictwem RAGZ nie podpisują się pod swoimi wypowiedziami na tym forum?? Wstydzą się swoich wypowiedzi czy tego gdzie pracują ??
zdjecie uzytkownika
bolączka - 2011-11-27 21:49:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ble - 2011-11-20 20:44:38

Najlepszym komentarzem do sytuacji finansowej firmy i atmosfery tam panującej niech będzie fakt , że najlepsza koleżanka córki prezesa po pół roku pracy na kierowniczym stanowisku z niezłą pensją rzuciłą to w czorty i odeszła..........

A przyszło ci do głowy, że ta osoba po prostu się nie sprawdziła? Jak zatrudniają swoich to źle, jak nie zatrudniają to też źle. Pokątnie wiem, że i tak ją wszyscy obchodzili, bo z nią tylko wydłużało się czas napraw. Mam kumpla co pracuje tam na miejscu. Ponoć zostało to przegłosowane. Jeszcze raz powtarzam, system się wali. A kto jest w oczach ludzi zły? Wg pracowników prezesi, wg klientów ten, co ma z nimi kontakt czyli infolinia, serwisant lub serwis. Producent za to jest cacy, bo przecież niektórym klientom nie przychodzi do głowy, że to produkt, bo musieliby się przed samym sobą przyznać, że dokonali złego wyboru (pomylili się). Zresztą część z nich w sumie wierzy producentom, ale często udaje, że nie bo chce naciągnąć producenta, a tak naprawdę naciągają jeśli jakiś serwis się daje, to właśnie ten serwis. To serwis odpowie jak niesłusznie wymieni coś. Nieistotne jakby serwis się nazywał i w jakiej części Polski by istniał. Psiocząc na serwisy pogrążacie tylko rodaków i Polskę, zamiast weprzeć serwisy wstawiając się u producentów choćby na infoliniach. W końcu dojdzie do tego, że serwisów i serwisantów będzie jak na lekarstwo, a czas oczekiwania na naprawdę czy wymianę zbyt długi aby być zadowolonym klientem.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-11-27 21:29:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Finansowa sytuacja wynika przez to, że to producenci nie potrafią płacić w dobie kryzysu i chcą, aby naprawiał serwis za darmo. Pracuję w innym serwisie (konkurencja). Ostatnio bardzo znana i szanowana marka telewizorów nie zapłaciła żadnemu serwisowi przynajmniej w Łodzi. Jak potem serwisy mają dobrze działać? Bez kasy działają jak działają. Wszędzie szuka się oszczędności, a korporacje i podobne żerują na klientach, sprzedawcach i serwisach.

To nie tylko bolączka RAGZ. System się wali.
zdjecie uzytkownika
ble - 2011-11-20 20:44:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Najlepszym komentarzem do sytuacji finansowej firmy i atmosfery tam panującej niech będzie fakt , że najlepsza koleżanka córki prezesa po pół roku pracy na kierowniczym stanowisku z niezłą pensją rzuciłą to w czorty i odeszła..........
zdjecie uzytkownika
***** - 2011-11-19 20:03:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Widzę ,że ostatnie posty są pisane pod dyktando prezesów .Jak chcesz sobie poprawic PR to sam piszesz opinie o sobie. Żenujące , nie tak to sie robi.Inna sprawa , że inaczej RAGZ już sobie opinii nie poprawi . Wierzyciele , pracownicy i firmy domagajace się zapłaty za wykonane usługi to dzień powszedni .Kiedys byli firmą rządzącą rynkiem serwisów gwarancyjnych w polsce dziś czekają na tego który zgasi światło i moze to byc dosłownie .
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-11-18 20:37:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wszyscy biadolą jak im źle i nie dobrze, jacy źli ci serwisanci-technicy A czy ktoś pomyślał że nie wszystko jest od nich zalerzne- wielokrotnie. Że to producenci tna w przysłowiowego (usunięte przez moderatora) wielokrotnie i na czas nie realizują dostaw zamówionych części bądź przekładają terminy po 3tyg alboi dłużej. A z resztą i tak każdy baran powie źle bo tak naj prościej. Czemu ci który są zadowoleni, tak żadko piszą bo im już nie zalerzy. Dostali co swoje i działa w poprawnie.
zdjecie uzytkownika
zadowolony_maciek - 2011-11-16 11:28:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Oddałem niedawno sprzęt do Centrum RAGZ. Spotkałem się z miłą obsługą i profesjonalnym podejściem do problemu. Jak najbardziej polecam!
zdjecie uzytkownika
xxx - 2011-11-15 14:28:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak byś się nie starał i tak zawsze wyjdzie to złe a nie dobre.

Ludzie niestety mają skłonność do krytyki a nie do pochwał.

Ja złego słowa na nich powiedzieć nie mogę i w sumie też nic nie słyszałem.

Zauważyłem również że starają się poprawiać wizerunek zmienili chyba swoją stronę i przez nią można w zasadzie wszystko załatwić.

Jeżeli nie ma się ochoty rozmawiać z Panią na infolini to są tam formularze zgłoszeniowe.

Jak na ilość napraw które robią, a sądzę że jest tego naprawdę sporo to te kilka słabych komentarzy to kropla w morzu !

Strona mnie zdziwiła idą w stronę wielu firm poprawiają swój PR widzę że jest FaceBook i Allegro też całkiem wygląda i tam nie widać maruderów .

Polak Polakowi zawsze podstawi nogę zamiast wspierać to się odgryza za niepowodzenia swoje.

Sądzę że większość z tych komentarzy pisane są bezpodstawnie i mają na celu oczernienie.

Na szczęście społeczeństwo często odbiera te marne wypociny jako plus a nie jako minus.

Nie ma firm idealnych sprzedawców serwisów i osób!!!

Co do pracy płacy itd to nie sądzę aby żaden pracodawca zwolnił dobrego pracownika bo wie jak ciężko jest o niego (to akurat wiem z własnego doświadczenia).

Każdy popełnia błędy i proponuje aby każdy przemyślał swoją wypowiedź nim cokolwiek naskrobie ja daje 6 gwiazdek a wy piszcie sobie co chcecie :)
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-11-14 22:42:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Żal mi cię ,biedaku niedługo pasał owce będziesz na połoninach-geniuszu.
zdjecie uzytkownika
mila77 - 2011-11-14 14:49:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dopytałam się. Technik jest ale naprawia co innego.
zdjecie uzytkownika
milla77 - 2011-11-14 14:45:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam faceta, który ma kumpele tam pracującą, którą niedawno zwolnili. Mają tylko dwóch solidnych techników, którzy są najlepsi w diagnostyce. Jeden jeździ samochodem LG. Z tego co wiadomo to jest tam źle i nawet oni rezygnują z tej roboty. Są miesiące, w których im wcale nie płacą. Nie wiem czy ona mówi prawdę, ale jeśli tak jest to się nie dziwię. Albo inne firmy im tak słabo płacą, albo prezesura tam kradnie. Nie łatwiej byłoby producentom sprzętu zatrudnić najlepszych u siebie i zrezygnować z takich pożal się serwisów?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-11-14 14:39:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Chyba nadal RAGZ nic nie płaci, bo ich infolinia stoi. A może to im nie płacą jak należy?
zdjecie uzytkownika
kkk - 2011-11-14 12:33:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wasze opinie się potwierdziły, szkoda czasu na rozmowy z nimi, szukam dalej. Dzięki i pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
mati - 2011-11-10 23:47:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Teraz to pozwalniali biednych (usunięte przez moderatora)techników i chcą przyjać młodychych bez doświadczenia zaraz po szkole dzieci-daj im do rąk sprzęt o dużej wartości-nie polecam,zresztą kto tam pójdzie za 1000zł,chociaż by miał pojęcie w temacie.Żenada.Według polityki tej firmy to za takie wynagrodzenie powinno się pracować dwanaście godzin dziennie oraz soboty i wtedy dostaniesz pączka raz wroku jako premię.
zdjecie uzytkownika
nobody - 2011-11-09 21:25:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jeżeli chcesz pracowac w rodzinnym (usunięte przez moderatora) jednego z prezesów to prosze bardzo.Na wysokim poziomie jest tylko (usunięte przez moderatora) Wypłaty nawet pracownicy nie otrzymują w terminie. jeżeli musisz to idz na rozmowę jeżeli masz inne opcje nawet się nie zastanawiaj , każda inna praca może byc tylko lepsza od tej którą Ci proponują.
zdjecie uzytkownika
kkk - 2011-11-09 10:27:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Do "anonim" - na jakim stanowisku pracowałeś? Albo jakie miałeś obowiązki?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-11-07 13:45:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Potwierdzam co pisze \"Ja\". Nie opłaca się iść nawet na rozmowę, szkoda czasu i stresu. Ja na szczęście uciekłem do innej formy, bo tam po prostu nie dało się wyrobić. Za taką marną pensję to szkoda zdrowia fizycznego i psychicznego. Najpierw cię omamią jacy to oni są cudowni, mili i w ogóle och i ach a potem wychodzi szydło z worka i potem już się odechciewa iść do pracy, żyjesz w ciągłym stresie i jesteś z każdej strony atakowany za winy i niedopatrzenia innych osób.
zdjecie uzytkownika
kkk - 2011-11-05 19:42:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Cześć możesz powiedzieć coś więcej? To dla mnie bardzo ważne, chcę zebrać jak najwięcej informacji przed ewentualną rozmową, a jestem już po wstępnym tel. od nich. jeśli nie chcesz napisać na forum publicznym daj znać. Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Ja - 2011-11-05 17:41:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie radzę. Praca strasznie stresująca i mało płatna. (usunięte przez moderatora)i jeszcze musisz ponosić winę za innych współpracowników. Tragedia.
zdjecie uzytkownika
kkkk - 2011-11-04 12:39:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czy ktoś z Was może pracował w RAGZ i może powiedzieć coś na temat pracy u nich? chodzi o biuro, prace administracyjne
z góry dzięki
zdjecie uzytkownika
znający kulisy - 2011-10-07 10:59:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
raczej czekaja na technika który się zna na naprawach takiego urządzenia bo od lipca nie ma tam żadnej osoby która by umiła naprawic cos takiego,,,,,,,,,,,,,
zdjecie uzytkownika
Paweł - 2011-09-08 10:34:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam.
Niestety muszę dołączyć do grona niezadowolonych klientów.
Oddałem sprzęt 8 lipca 2011 i juz mineły 2 miesiace i sprzet nadal w serwisie. Jest to odtwarzacz samochodowy JVC nie działała funkcja cd cos z przednim panelem. Pierwszy odbior sprzetu 8 sierpnia 2011 tego samego dnia sie okazalo ze sprzet jest nadal niesprawny. Teraz wydzwaniam do nich i ciagle czekaja na czesci. Nie polecam
zdjecie uzytkownika
płotek - 2011-04-09 19:26:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
RAGZ właśnie przechodzi przez przemiany. Mam z nią teraz do czynienia i nie poznaję tego serwisu. Czyżby musieli się zmienić, bo już tak źle było?

Poza tym tu chyba chodzi o to, co by nie było, serwis zawsze świeci oczami za markę sprzętu i sklepy.
zdjecie uzytkownika
Lukasz - 2011-04-05 17:06:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
fatalny serwis, nieterminowość, popsuli mój odtwarzacz dvd. sprzęt ma 2 miesiące i wczoraj wrócił z drugiej naprawy. dalej to samo - rysuje płyty. nie polecam i odradzam, sprzęt na gwarancji (pioneer), ale wszyscy mają klienta gdzieś...

(usunięte przez moderatora)
zdjecie uzytkownika
Oszołomiona - 2011-02-27 15:41:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
szybko,tanio i solidnie -Polecam
zdjecie uzytkownika
MerPer - 2011-02-07 22:40:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)


* Wynagrodzenie w systemie płaca zasadnicza + premia -Miska ryżu i kopniak w (usunięte przez moderatora)br /> * Możliwo�ć podnoszenia kwalifikacji zawodowych-murarz tynkarz,betoniarz

* Pracę w młodym i profesjonalnym zespole zaraz po szkole.


Forma kontaktu:
Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesyłanie CV

zdjecie uzytkownika
MaxMara - 2010-12-04 19:58:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dziś dowiedziałam się od nieserwisowanego mechanika TV, że telewizor może dałby mi się naprawić ale.. wymontowano z niego dwa ważne moduły!!!!!!! Oburzające!!! Tym bardziej, że telewizor był wcześniej w ŁAPACH firmy Ragz w Łodzi i nigdzie więcej!! Nie zdecydowałam się tam naprawiać, bo cena była bardzo wysoka, odebrałam!!! Nie jestem w stanie tego udowodnić ale uprzedzam o tej sytuacji potencjalnych klientów OMIJAJCIE TĘ FIRMĘ Z DALEKA!!!!
zdjecie uzytkownika
Natalia - 2010-08-18 01:09:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jeśli chodzi o sprzęt SONY tylko i wyłącznie serwis SONTRONIC w Poznaniu, w ciągu 3 dni roboczych zrobili mi aparat na gwarancji, mieli części na miejscu. widać że jeśli się chce to można. Polecam Gorąco ten serwis, naprawiają jeszcze kamery i telewizory SONY.
zdjecie uzytkownika
Mati - 2010-07-28 21:46:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Sam sobie siedź tam w nadgodzinach za marne 1200 netto do ręki bo na nic więcej nie licz.

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach o firmie RAGZ!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RAGZ
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert