Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o RAGZ

zdjecie uzytkownika
GA - 2012-10-07 12:46:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
SERWIS PORAŻKA [usunięte przez moderatora] TO WYSOKA OCENA ,NICZEGO NIE NAPRAWIAJĄ TYLKO PSUJĄ NIE MA CO LICZYĆ NA GWARANCJE ODPOWIEDZ JEST TAKA SAMA TESTY USTERKA NIE WYSTĄPIŁA CHYBA ZE ZAUWAŻĄ ZE TELEWIZORA NIE MOŻNA WŁĄCZYĆ WTEDY JEST WINA UŻYTKOWNIKA DZIĘKI TEMU SERWISOWI NIE KUPIE JUŻ TELEWIZORA LG. NAJGORSZE JEST TO ZE NAPRAWIAJĄ INNE MARKI
zdjecie uzytkownika
Były pracownik - 2012-09-14 19:55:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie wiem czemu pojawiają się tutaj opinie zadowolonych bądź niezadowolonych Klientów. Temat jest dosyć wyraźny:\\\"dodaj opinie o pracodawcy\\\" Nie mieszajmy satysfakcję pracownika z satysfakcją klienta.
zdjecie uzytkownika
dominik-on-line - 2012-09-13 12:48:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
potencjalny klient - 2012-09-04 15:03:01

Czy to konkurencja daje takie komentarze czy serio nie dawać sprzętu do tego serwisu? Coś mi zaczęło szwankować i czytam w necie opinie na temat różnych serwisów. Tyle tu negatywów to albo zawiść innych firm, albo prawda. A skoro producenci nie chcą płacić to co to za problem, by serwisy na rynku też trzymały razem? Skoro istnieją to chyba zależy im, by nowych nie było? No w każdym razie nie wiem co robić.
Według mnie nie ma co zwracać uwagi na te komentarze coponiektorych byłych i aktualnych pracowników. Każdy będzie miał SWOJA racje..klienci też coś napiszą jeśli będą niezadowoleni....
bo zadowolony klient odbierze sprzęt i zapomni, bo raczej norma jest, ze z serwisu, także z RAGZA odbiera sie naprawiony sprzęt i nikt nie będzie pisał o tym w Internecie.
zdjecie uzytkownika
potencjalny klient - 2012-09-04 15:03:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy to konkurencja daje takie komentarze czy serio nie dawać sprzętu do tego serwisu? Coś mi zaczęło szwankować i czytam w necie opinie na temat różnych serwisów. Tyle tu negatywów to albo zawiść innych firm, albo prawda. A skoro producenci nie chcą płacić to co to za problem, by serwisy na rynku też trzymały razem? Skoro istnieją to chyba zależy im, by nowych nie było? No w każdym razie nie wiem co robić.
zdjecie uzytkownika
bleeee - 2012-09-03 21:41:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Taka tam mowa trawa , zero konkretów tylko mydlenie oczu ,chcesz dyskutowac to trzymaj się faktów , czasy propagandy sukcesu juz dawno minęły.
zdjecie uzytkownika
Solidarni - 2012-08-30 21:48:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wspaniały SERWIS ,wspaniali ludzie,to miejsce pracy zainteresowanych pracą i zatrudnieniem,zawistni nieudacznicy klepią
tutaj swoje marne wypociny.Dzięki jeszcze istniejącym Takim działającym serwisom,których obsługa kosztuje niemało, możecie naprawić te swoje niby cacka.Tak klient to Pan dla Serwisu ,ale nie dyrygent,swoje werbelki, dzwony i dzwonnice niech noszą w kieckach i spodniach i czasem wykorzystują rozum do współpracy z innymi ludżmi.
Porażką dla serwisu są niewdzięczne,bezmózgowe [usunięte przez moderatora]
zdjecie uzytkownika
nieistotny - 2012-08-29 21:01:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy informacją wyssana zpalca jest utrata w krótkim czasie autoryzacji SHARP , Pioneer ,Loewe , JVC , napraw home service oraz serwisu centralnego monitorów LG i zagrożenie utraty autoryzacji Apple czy jednak sa to fakty majace poparcie w rzeczywiścości???Czy informacja wyssaną z palca jest trzykrotana redukcja zatrudnienia ??
Może niech aktualni pracownicy nie pisza bzdur wcelu wybielenia firmy która jest i tak na skraju upadku.
zdjecie uzytkownika
haha - 2012-08-29 00:53:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
totalne bzdury wypisują, byli już pracownicy serwisu :) czekamy na następne rewelacje wyssane z palca
zdjecie uzytkownika
klient - 2012-08-23 12:21:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
PORAŻKA- unikacie firmy jak ognia!!! zareklamowano tv samsunga na gwarancji przez serwis w Warszawie. Umówiona wizyta kierowcy po 16,30 biegnę do domu żeby być na czas 17,30 kierowcy brak. Dzwonię - i słyszę,, po 16,30 to znaczy od 16,30 do wieczora\'\' Kierowca przyjechał o 19,30!!! stwierdzając ze po 12h pracy nie będzie słuchał mojego marudzenia. do 46 calowego tv jeden kierowca bez pomocy nie dał by rady spakować i znieść z 4 piętra. Tv pojechał. po 2 tygodniach dzwonię zapytać się jak tv pani na info stwierdza ze czekają na części, po czym na drugi dzień rano dostaję sms ze tv naprawiony(błyskawicznie dochodzą części). Dzwonię co dalej Pani mówi ze podciągnięto uszczelkę ( to po co części jakieś) Dojeżdża tv rozpakowujemy okazuje się ze pod panel wciągnięto folię, kierowca mówi ze się nie podejmuje zdjęcia jej. Dzwoni do serwisu i mówi, że sam nie będzie znów tego tv znosił niech technik przyjeżdża. Oczywiście obiecuje że dnia następnego o 17 będzie technik. Rano dnia następnego dzwoni telefon że technik nie może przyjechać bo ma wizytę u dentysty :D Kierownik stwierdza, że trzeba dojść do porozumienia.Mówi tym razem, ze naprawa dotyczyła naprawy panela całego :D( co osoba to inna naprawa była). Kierownik stwierdza, ze on zaraz sie rozłączy i w ogóle nie będzie ze mną rozmawiał. MASAKRA
zdjecie uzytkownika
tell me... - 2012-08-13 07:53:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
WYSTARCZY DAĆ SPRAWE O WYNAGRODZENIE DO SĄDU PRACY instytucja ta nie pobiera opłat, jest szybka i rzetelna.
zdjecie uzytkownika
nikt - 2012-08-09 15:00:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Okropni sciemniacze-szkoda słów.[usunięte przez moderatora]
zdjecie uzytkownika
klientka - 2012-07-15 14:37:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Udowodnij, że płacą więcej panie [usunięte przez moderatora]
zdjecie uzytkownika
Czytelnik - 2012-07-07 15:55:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mając tak duże problemy po co im taki sierota manager -niby inżynier
Panowie Prezesi za co wy mu płacicie,Skąd go wyłuskaliście.
Rozwalił prawie serwis ipada a teraz LG i iiii będzie bolało
zdjecie uzytkownika
nieistotny - 2012-06-29 22:59:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tylko to że na koniec czerwca ludzie nie maja wypłaty za maj to chyba komus innemu się w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] poprzewracało , niech się ogranie ten co pisze te kocopoły i wyjedzie za wielki mur . Tam za yzke ryzu może jeszce ktoś bedzie chciał pracować .A zarabiac więcej od sprzątaczki to nie nie jest żaden luksus .Dlaczego rozwiązywane sa umowy o wspólpracę przez kolejnych gwarantów czy to tez wina ACTA??? Wszystkim sie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] . poprzewracało tylko właściciele sie biedni i dyskryminowani??
zdjecie uzytkownika
KiciKiciMiał - 2012-06-22 20:53:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ludzie nie dziwcie się że sprzęty waszych ulubionych cudnych producentów się psują, otwórzcie oczy, mamy erę konsumpcjonizmu, Wiecie co to planowane postarzanie produktów? jak nie to ruszcie głowką-to nawet przyjemne jest!
Po za tym mali, śmieszni Polaczkowie niezadowoleni z napraw powtórzonych zrozumcie w końcu, ze Serwis nie zarabia za powtórną naprawę sprzętu, a płaci z własnej kieszonki.
Nikt tu od was wiecej nie zarabia, wiec śpijcie spokojnie!
A Ci co narzekają na własnego Pracodawce-ogarnijcie się! Macie czas zapalić fajkę, kiedy tylko macie na to ochotą? Dobrze wiecie że macie! Zjeść śniadanko, zrobić siku, wyjść wcześniej? przyjść później? dostać zaliczkę jeśli o to poprosicie? poplotkować? poflirtować? po narzekać? Macie....więc?Inni mają gorzej! Niektórzy z was robią robotę małpy-robotę dla [usunięte przez moderatora] i zarabia więcej niż Pani która sprząta po was resztki kupy. A wam dalej źle. W [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ach się poprzewracało!
zdjecie uzytkownika
właściciel tv - 2012-06-20 12:02:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A może duże kombinują jak koń pod górę? Nie znam serwisu. Jedyne co mnie łączy to kilka dni temu wizyta serwisanta u mnie w domu do uszkodzonego TV i jego naprawa na miejscu. Zgłosiłem dwa dni wcześniej na infolinie producenta. Nie mogę powiedzieć bym był zachwycony, bo TV nie powinno po roku odmówić posłuszeństwa. Z naprawy natomiast i podejścia do mnie przez serwis jestem zadowolony. Serwisant pół godziny przed umówioną godziną raz jeszcze powiadomił, że będzie. Był przed moim domem kilka minut wcześniej i odczekał. Chciałem go już wołać wcześniej, ale czymś się zajął, więc nie przeszkadzałem. Punktualnie zadzwonił. Rozpakował pudło przy mnie. Mówił dokładnie co i dlaczego trzeba zrobić i co wymienić. Był miły. Było naprawdę dobrze. A potrafię wychwycić, gdy coś jest nie tak. Producent nawalił, ale chyba wie z kim ma podpisaną umowę, bo naprawa opinii producenta szybko zadziałała :)
zdjecie uzytkownika
z**** - 2012-06-04 19:49:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Firmy płacą i to w terminie , mało tego niektóre jeszce wiecej niz kiedyś . Najłatwiej tłmaczyc się kryzysem ale jakoś inne duze serwisy i sieci daja sobie rade w Polsce . Może warto przyjrzec się własnemu podwórku ( folwarkowi raczej ) a nie zwalać wszystko na cyklistów.
zdjecie uzytkownika
dominik-on-line - 2012-05-25 21:22:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wlasnie, i tu jest pies pogrzebany... jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o..... :-)). Firmy nie chca placic serwisom za naprawy, chca, by serwisy naprawialy za dormo. Tna koszty na maksa. To i serwisy nie stać na opłacenie porządnych fachowców. Fachowcy nie chą pracować za \"takie pieniądze\" i uciekają. I jest tak, że fachowcy nie chcą pracować przy naprawach, a ci, co zostali zbierają joby i pracują za marne pieniądze....
zdjecie uzytkownika
znany - 2012-05-24 23:25:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
[usunięte przez moderatora], a może powiesz wszystkim jak to robiłes 1 sprzet przez 3 dni bo wiedzy Ci brakło. Więcej czasu spędzałes nad kanapeczkami i herbateczkami. Teraz siedzisz w domu i wyśmiewasz się z innych????? Nie jeden serwis juz przeszedłeś i wszyscy Cie wygnali. Teraz żale wylewasz???? Więcej takich nieudaczników!!!!!!!!!!!! Wszyscy wiemy jaką szkołe przeszedłeś z kolegami, którzy powalili nie jeden serwis. Może zajmij sie lepiej rolą - to Ci dobrze szło. Acha i antenkę sobie popraw bo Cię licho słychac ostatnio.
Kolega po fa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie z tego serwisu.... mam nadzieję że sobie przypomnisz.
zdjecie uzytkownika
kruczkowski - 2012-02-07 16:14:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ACTA jest dobrym przykładem jak system nie domaga i korporacje chcą jeszcze więcej dla siebie, bo im już brakuje. Pracownikom też często różnie płacą, ale najgorzej jest z firmami z którymi mają podpisane umowy.
Wszedłem pochwalić firmę RAGZ. Naprawili mi TV w pół godziny u mnie. Ale widze, że mało kto pisze, gyd jest zadowolony. A technik miał ze sobą jeszcze 7 kart na ten dzień. Ale nigdy nikomu nie dam 10 taka, bo zawsze można coś poprawić.
zdjecie uzytkownika
ble - 2011-12-07 19:50:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
System sie wali a pracownicy poraz kolejny nie otrzymali zapracowanej pensji..........Najważniejsze to mieć ładnie i górnolotnie brzmiące wyjaśnienia.
zdjecie uzytkownika
ciekawy - 2011-12-03 22:47:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dlaczego osoby związane z kierownictwem RAGZ nie podpisują się pod swoimi wypowiedziami na tym forum?? Wstydzą się swoich wypowiedzi czy tego gdzie pracują ??
zdjecie uzytkownika
bolączka - 2011-11-27 21:49:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ble - 2011-11-20 20:44:38

Najlepszym komentarzem do sytuacji finansowej firmy i atmosfery tam panującej niech będzie fakt , że najlepsza koleżanka córki prezesa po pół roku pracy na kierowniczym stanowisku z niezłą pensją rzuciłą to w czorty i odeszła..........

A przyszło ci do głowy, że ta osoba po prostu się nie sprawdziła? Jak zatrudniają swoich to źle, jak nie zatrudniają to też źle. Pokątnie wiem, że i tak ją wszyscy obchodzili, bo z nią tylko wydłużało się czas napraw. Mam kumpla co pracuje tam na miejscu. Ponoć zostało to przegłosowane. Jeszcze raz powtarzam, system się wali. A kto jest w oczach ludzi zły? Wg pracowników prezesi, wg klientów ten, co ma z nimi kontakt czyli infolinia, serwisant lub serwis. Producent za to jest cacy, bo przecież niektórym klientom nie przychodzi do głowy, że to produkt, bo musieliby się przed samym sobą przyznać, że dokonali złego wyboru (pomylili się). Zresztą część z nich w sumie wierzy producentom, ale często udaje, że nie bo chce naciągnąć producenta, a tak naprawdę naciągają jeśli jakiś serwis się daje, to właśnie ten serwis. To serwis odpowie jak niesłusznie wymieni coś. Nieistotne jakby serwis się nazywał i w jakiej części Polski by istniał. Psiocząc na serwisy pogrążacie tylko rodaków i Polskę, zamiast weprzeć serwisy wstawiając się u producentów choćby na infoliniach. W końcu dojdzie do tego, że serwisów i serwisantów będzie jak na lekarstwo, a czas oczekiwania na naprawdę czy wymianę zbyt długi aby być zadowolonym klientem.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-11-27 21:29:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Finansowa sytuacja wynika przez to, że to producenci nie potrafią płacić w dobie kryzysu i chcą, aby naprawiał serwis za darmo. Pracuję w innym serwisie (konkurencja). Ostatnio bardzo znana i szanowana marka telewizorów nie zapłaciła żadnemu serwisowi przynajmniej w Łodzi. Jak potem serwisy mają dobrze działać? Bez kasy działają jak działają. Wszędzie szuka się oszczędności, a korporacje i podobne żerują na klientach, sprzedawcach i serwisach.

To nie tylko bolączka RAGZ. System się wali.
zdjecie uzytkownika
ble - 2011-11-20 20:44:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Najlepszym komentarzem do sytuacji finansowej firmy i atmosfery tam panującej niech będzie fakt , że najlepsza koleżanka córki prezesa po pół roku pracy na kierowniczym stanowisku z niezłą pensją rzuciłą to w czorty i odeszła..........
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RAGZ
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy RAGZ?
Zadaj pytanie
x