Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zobacz jakie możliwości prezentowania swojej firmy jesteśmy w stanie Ci zagwarantować! Sprawdź
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Final

zdjecie uzytkownika
bolek - 2016-06-21 18:49:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kierownik pakowania jest spoko ludzie też sa ok. zarobki bardzo dobre polecam firme
zdjecie uzytkownika
pracujacyjeszczewfinalu - 2016-06-15 23:22:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dalej ten sam syf, kierowniczek z pakowania myśli że jest kimś, że jest cwany a tak naprawde jest nikim i każdy tak twierdzi jak i wie o tym, inni z biur jadą z nim równo aż się buzia uśmiecha jak się tego słucha :-) a co do pracowników? dużo fałszywych ludzi, tu z toba gadają śmieją sie żartują itd a tylko odejdziesz i już jesteś tematem rowzmów... bardzo dużo fałszywców, kapusi, tylko ktoś siedzi u kierownika to już wiadomo ze też kabluje, norma tej firmy. Brygadziści co to oni nie są haha cwaniaki... Zarobki lipne, premie ucinaja bo ponieważ niby nie było norm czy sprzedaży a prawda jest całkiem inna, na szczęście nie długo odchodze z tego syfu i nie polecam nikomu!! :-)
zdjecie uzytkownika
bolek - 2016-06-09 00:35:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [djjerzu - 2016-06-07 17:59:14]:
Tak jest autobus 84 kursuje 3 razy dziennie
zdjecie uzytkownika
djjerzu - 2016-06-07 17:59:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam mam pytanie odnośnie jakiego kolwiek przewozu z sosnowca pod firme czy coś takiego istnieje?
zdjecie uzytkownika
sjsk - 2016-05-21 17:58:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to spora firma, dlatego mogą sobie pozwolić na obsłużenie tak dużej liczby klientów z różnych branż. Wydaje mi się, że można liczyć tutaj na dobre warunki zatrudnienia, łącznie z umową i normalnym ubezpieczeniem :)
zdjecie uzytkownika
bolek - 2016-05-18 00:07:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a ja i tak poślę bambucze do W S B.będziemy razem siedzieć w oślej ławce.
zdjecie uzytkownika
kiepski - 2016-05-17 21:20:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A ja nie mam doswiadczenia i mnie przyjeli na magazyn. Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
kolo - 2016-05-17 18:09:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Agencja wysyła na rozmowy nie wiem po co jak Final Nie chce przyjmować bez doświadczenia nawet wykształconych ludzi.
zdjecie uzytkownika
adam - 2016-05-17 18:04:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja też byłem i Lipa
zdjecie uzytkownika
Zwiń - 2016-05-16 12:51:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Anodownia "ceni" bardzo sobie swojego kierownika który okazuje się świetnym magazynierem....
zdjecie uzytkownika
kolega - 2016-05-13 17:01:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Byłem na rozmowie, fajna firma i fajni ludzie - niestety Nie dostałem się bo nie posiadam doświadczenia, szkoda.
zdjecie uzytkownika
zlosliwy - 2016-05-12 18:44:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Przyjdz,przekonaj sie sam co potrafisz.
zdjecie uzytkownika
ADAM - 2016-05-12 06:44:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam jak wygląda u was praca jako wózkowy ?
zdjecie uzytkownika
pak - 2016-05-10 20:50:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [pakownia - 2016-05-10 20:44:21]:
tak, jeden pijak drugi kaleka. Powinni ich dawno zwolnić. Kierowniczek Maruś się ich bał i trzymał takie łamagi. Zresztą jak on sam.
zdjecie uzytkownika
pakownia - 2016-05-10 20:44:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [nowy - 2016-05-08 19:30:52]:
Stara kadra to patałachy lepiej niech nie wracają. Przychodzą młodzi i po tygodniu lepiej jeżdżą niż te stare lamusy.
zdjecie uzytkownika
nowy - 2016-05-08 19:30:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [nieznane - 2016-05-08 19:00:12]:
Jakie duże wymagania są o co chodzi??chodzi o doświadczenie na wózkach??stara kadra się rozchorowała.A jak wrócą to co w tedy do zwolnienia czy jak się ktoś wykaże to go zostawią???Proszę o odpowiedź.Pozdrawiam wszystkich pracowników firmy FINAL
zdjecie uzytkownika
nieznane - 2016-05-08 19:00:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [nowy - 2016-05-06 20:15:11]:
Składu niema ale są duże wymagania :) jak się tam dostać? podaj adres, sami po ciebie przyjadą bo jak narazie każdego wózkowego przyjmą :) strara kadra się rozchorowała :) powodzenia, pozdrawiam cieplutko
zdjecie uzytkownika
nowy - 2016-05-06 20:15:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam
Mam pytanie jak wygląda praca w firmie jako wózkowy??jest wysoki skład??jak tam praca wygląda proszę o odpowiedz i czym dojechać do waszej firmy jakim autobusem i na jakim przystanku wysiąść??
zdjecie uzytkownika
bolek - 2016-04-29 17:10:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [heh - 2016-04-28 21:45:55]:
mechanicy tez sa fajni.stabilne zatrudnienie oznacza ze masz ( usunięte przez administratora )
zdjecie uzytkownika
bolek - 2016-04-29 07:51:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A pani Agnieszka tylko zamiata a stoły pełne.
zdjecie uzytkownika
heh - 2016-04-28 21:45:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a jak z mechanikami utrzymania ruchu, też są tacy fajni @bolek?:) heh pytam, bo widzę aktualną ofertę na to stanowisko. Wymagania są standardowe, kierunkowe wykształcenie, znajomość podstaw z pneumatyki i hydrauliki siłowej. Zastanawiam się jedynie co oznacza stabilne zatrudnienie :)
zdjecie uzytkownika
nowyyyyyyyyyyyy - 2016-04-28 12:39:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nic dodać nic ując same luje
zdjecie uzytkownika
bolek - 2016-04-28 12:21:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wszyscy brygadzisci to fajne chlopaki
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Agecja mnie wysłała do Finala byłem na rozmowie zastanawiam się taraz po co jak Final nie przyjmuje bez doświadczenia. Szkoda tylko czasu.
Pytania: Czy ma pan doświadczenie?
zdjecie uzytkownika
ŻUBR - 2016-04-26 22:56:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
hmmm dokładnie ten ciotowaty brygadzista ze zmiany C hehehheh przypomina takiego GNOMA żal gadać
zdjecie uzytkownika
życzliwi pracownicy - 2016-04-24 15:14:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Maciuś popełnił duży błąd:)Chciał wydymać Freda a to Fred wydymał jego:)Fałszywiec i kapuś z niego i tyle w temacie...Żegnaj gnido

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach o firmie Final!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Final

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert