brak logo

CeDo Sp. z o.o.

Kąty Wrocławskie

Opinie o CeDo Sp. z o.o.

Pracownik 2017-03-25 21:17
haha dokładnie sam brał, a teraz wypisuje. No ale tak Piotr się zakochał i nawrócił Hehehe
2
Hanna 2017-03-27 11:02
Wiecie, że w 2011 roku CeDo otworzyło nową fabrykę w Wietnamie?Jest to już czwarta fabryka firmy na świecie.
1
d.z 2017-03-27 17:30
Który to byl ten cwelik Jasiński bo nie kojarzę????
Boss 2017-03-27 18:08
Na fb sprawdź
d.z. 2017-03-30 10:34
Trafiony zatopiony
1
marianna 2017-04-01 18:28
Pan Piotr niestety ma rację co do niektórych rzeczy Ale sam na własne zyczenie ma co ma .
Tak to jest w zakładach ze kierownicy mają swoich tak jak napisał przydupasow mogą wszystko urlopik załatwić z dnia na dzień a jak idziesz jako zwykły pracownik to załatw sobie zastępstwo albo nie ma urlopu. No nic sie z tym nie da zrobic. Nawet potrafią alkochol pic w pracy o nic z tym kier.. Nie robia. Bo nie ma ludzis do pracy tylko Ukraińców przyjmują co nie znają polskiego . Jeszcze mają większe stawki niż starsi pracownicy w sumie cedo spada na psy zero podwyżek jeszcze teraz nadchodzi lato to nie dość że będzie góraco to zero pożadych pieniędzy pozdrawiam to niepowtarzalną 4 c jak widać haha. Tam to jest najwięcej przydupasow Pana Jareczka
1
Piotr 2017-04-02 08:25
Nie wchodziłem na forum bardzo dawno. Ale napiszę panu Bartodziejskiemu.To co napisał na mój temat jest karalne, i idę z tym na Policję,Powodzenia i lody częściej róbcie.Pa.
Rr 2017-04-02 14:11
Ludzie nie macie innych problemów w swoim życiu
Hanna 2017-04-03 11:14
Proszę o zamieszczanie merytorycznych komentarzy na temat pracy w CeDo Sp. z o.o., a nie na temat poszczególnych osób.
Kalina 2017-04-03 16:08
jak się nazywa obecny dyrektor cedo?
robert 2017-04-12 07:39
nie polecam magazynu pracuja tam prawie same żule bez honoru i zasad a pracownicy przychodza i uciekają
3
Hanna 2017-04-12 09:11
@robert, a co powiesz na temat warunków pracy na magazynie?
robert 2017-04-13 07:26
w zimie za zimno w lecie za goraco i oddycha sie chemią poza tym niezly terror psychiczny
Hanna 2017-04-13 09:42
@robert terror psychiczny? Jakie sytuacje masz tu na myśli?
robert 2017-04-14 23:15
widze ze klopotliwych dla firmy komentarzy sie nie publikuje pozdro
robert 2017-04-14 23:18
kierownik magazynu terroryzuje mlodych pracownikow ktorzy odwalaja najwiecej roboty to samo tyczy sie starych pracownikow ktorzy niszcza mlodych z niewiadomego powodu z takim mobbingiem nie spotkalem sie jeszcze w zadnej firmie!
8
Maniek Strzelba 2017-04-17 15:31
Totalna katastrofa.zlodzieje nic wiecej.za 15 lat pracy nawet premi na wielkanoc nie mam.dostalem medal i smieszne grosze.i wolny jeden dzien raz w roku ciezko.zeby mecz ogladnac z rodzina.
wujek Manfred 2017-04-19 12:15
Na produkcji unosi sie smród kalu a jesli chodzi o magazyn to czuć stale aromat taniego wina czy tez innych tanich napoji wyskokowych. Dla każdego cos dobrego. Nazwiska dyrektora nie znam bo po co!!!???
2
Hanna 2017-04-19 14:30
@robert, jeżeli jakiś komentarz został zarchiwizowany to musiał być on niezgodny z Regulaminem Serwisu GoWork.pl
@robert wspominasz również o tym, że w firmie panuje mobbing. Według Kodeksu Pracy mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. Czy naprawdę spotkałeś się z takimi sytuacjami?
2
robert 2017-04-19 19:15
dokladnie z takimi chory zaklad i tyle
1
robert 2017-04-19 19:15
dokladnie z takimi chory zaklad i tyle
Hanna 2017-04-20 11:03
@robert w takim razie polecam zgłosić zaistniałą sytuację do swojego przełożonego/kierownika/dyrektora.
robert 2017-04-20 13:52
i tak zrobimy
Tania 2017-04-20 17:25
Ja ja naturlich
2
Tomek 2017-04-20 18:00
Nic dodac nic ująć .Tez tam robiłem na szczęście nie za długo . Ciągły falsz i kopanie dolkow pod mlodymi pracownikami. Szkoda czasu .pozdro
3
cygański książę 2017-04-20 18:14
dopoki mamy pod dostatkiem palet bedziemy tu siedzieć az wyrzuca nas na smietnik historii
1
stop obludzie 2017-05-02 14:45
Panie nie jesteś na bieżąco.Są tacy co z przyczepka na nocki przyjezdzaja
3
cygański książe 2017-05-03 12:22
kto chce kupic palety? 10 zl za nowke euro!
Były pracownik 2017-05-03 15:51
Czy Szot- kierownik produkcji jeszcze pracuje?
3
Pracownik 2017-05-09 21:55
ludzie dajcie spokój. Potraficie pier.... tylko na innych, a swojego zachowania nie widzicie. W oczy zawsze mili,az w dupe wchodzą,a za plecami obluda wyzwiska i obgadywanie. Wstyd z niektórymi pracować.
2
kumaty 2017-07-22 19:05
Ptaszki cwierkaja ze nowy dyro ukrocil tzw żuling :-) na magazynie i stare żulionerzy popadaja w skrajna depresje.... bo jak życ cale 8 h bez jebniecia flaszki w regalach. Trzeba sie zapuszczac az pod wiate zeby spokojnie gulnac...
2
Szczerzr 2017-07-26 07:02
Można przychodzic do pracy bo i tak biora ludzi z kajakow (szkola specjalna w srodzie) wiec nikogo na rekrutacji nie odrzucaja aby sztuka byla i moze uda sie wyrobic plan a starzy pracownicy beda jeb..ac natkich nie..dorozwojow
4
Kumaty 2017-07-27 14:03
Po Harvardzie też gdzieś muszą popracować:-)
1
Szczerze 2017-07-27 17:35
I tacy maja lzej nic nie robia statysci stoja i udaja ze pracuja
2
Odpowiedzialny za wszystko 2017-07-27 20:54
Pod mlodymi dolkow nie trzeba kopac brak pojecia + praca na zlomowisku jakim jest nasz park maszynowy wystarczy jeszcze wmawiaja sobie ze wszyscy dookola sie z nich smieja i potem gadaja ze mobing
2
Ktoś 2017-07-28 07:31
Pozdrowienia dla kurczaka????
1
Pysio 2017-07-29 13:18
Przez kierownictwo w tej firmie sa faworyzowani ukraincy a pracownicy ktorzy pracuja po kilkanascie lat traktowani jak smiecie ukraincom wolno wszystko chowaja sie po katach za maszynami i spia w odpadzie na aremie a nam.kaza zasowac za siebie i za nich uwaga nie przychodzie tu pracowac to taka rada n przyszlosc
2
skolsik 2017-08-04 19:40
pracowalem 2 lata na magazynie jak sobie przypomne tych liderów-czyli zyciowych smieci dumnych z siebie jak żuk gnojarz co dobre gówno dorwał,kierownika z przechlanymi oczami co mysli ze jest panem swiata,codziennego dopierdalania sie o byle [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo pan lider [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] flache i odwraca od siebie uwage i lepiej zebym tych smieci na drodze nigdy nie spotkal pozdro dla kumatych!
4
Mag 2017-08-28 08:36
Widocznie dziadem byłeś????
2
Hanna 2017-08-31 09:49
@skolsik teraz jest oferta pracy na magazyniera (http://www.gowork.pl/praca/inne;b/katy-wroclawskie;l?oferta_opinie=pracuj.pl5501574) , czyli nie polecałbyś tej posady w CeDo? Pracodawca oferuje umowę o pracę, miesięczną premię za wyniki, pracę w przyjaźnie nastawionym zespole specjalistów, pakiet socjalny. Czyli to wszystko nie jest prawdą? Ktoś jeszcze mógłby się wypowiedzieć na ten temat?
Kumaty 2017-09-01 16:01
A może chciałbyś porozmawiać face to face????
1
Kumaty 2017-09-01 16:05
Widać że jesteś jednym z zulionerow bo nawet interpunkcji nie znasz:-) hahaha hahaha pozdro cygojna
1
skolsik 2017-09-01 21:35
nie polecam bo to jest praca w raczej nieprzyjaznie nastawionym zespole zwolenników tanich trunków o czym wymownie świadczy ogromna rotacja pracowników
1
Kumaty 2017-09-03 11:37
Kiedy tylko zechcesz ale mam nadzieję że to nie jest tylko chwilowa euforia po tanim winie:-)to jak to widzisz kozaku ???? Dawaj nr na priv i się stykniemy moment
Mag 2017-09-03 23:36
Tak ogólnie dlaczego taki cwany tam nie byłeś? pomiocie? Teraz kozaczysz? No to podaj
1
Kumaty 2017-09-05 19:35
Jak bym cię nie znał parowko to bym się przestraszył:-) napisałem ci wyżej kretynie że przyjadę pod cedo tylko tak żebyś zbroi nie osral rycerzu to napisz gdzie będziesz stal z butelką taniego trunku pod tirem ??? Jasne kierowniku po OHP czy jeszcze prostszym językiem?
3
Mag 2017-09-06 16:36
No to jutro. Po 6ej pyskata mordo. Sam się nie osraj buhaha. Stój z dinksem koło dystrybutora. Lubisz to żulisiu. pozdro cwaniacka mordo????
1
Mag 2017-09-06 18:23
Tak ogólnie dupek z ciebie. Nio musze ryj oklepać.
1
Hanna 2017-09-15 14:36
Przypominam, że forum ma regulamin http://www.gowork.pl/regulamin i służy ono do opiniowania firm w sposób merytoryczny, a nie do wyzywania siebie nawzajem. Poproszę o opinię i aktualizacje jak wygląda sytuacja w firmie, by osoby poszukujące tam pracy szybko mogły znaleźć odpowiedź.
Ktos 2017-09-16 20:08
Tak pracuje
Zostaw swoją opinię o CeDo Sp. z o.o. - Kąty Wrocławskie
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CeDo Sp. z o.o.