Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o J.Z.R.

zdjecie uzytkownika
technik - 2012-10-27 22:22:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
człowiek z głową a nie puszką - 2012-10-27 16:49:10

Jeśli chodzi o KWK Zofi. to jesteście śmieszni jeżeli narzekacie na zarobki. Obsługa co ma czas na słonecznik i tabakę zarobi ponad 2200 w zależności od stawki to mało ?? a w przodku nikt źle nie zarabia jak nie pasuje to po co robicie Zwolnijcie się i idźcie do Bzugu czy Bóg wie gdzie Będą wami orać za niecałe dwa tysiące . Nie rozumiecie że za każdy metr jest kasa ale do tej kasy trzeba odliczyć wydatki \\\" nowe pompy, węże, kable i wiele wiele innych wydatków Nie mówię o nowej wiertnicy za 1100000 i ładowarki za 900000 to na pewno się nie zwróciło a Będąc właścicielem firmy każdy chciał by zarabiać a nie tylko wkładać . A dozór to co wy macie do KPP pana.[usunięte przez moderatora] żaden nie poprowadził by tak roboty zbieranina ludzi jaka była za Zosi na początku . Jeśli potraficie tu pisać takie słowa że doprowadza was do ruiny to czemu nie macie odwagi powiedzieć im tego wprost ? Jesteście nikim w robocie to jest odpowiedź
ja nie jestem nikim tylko chlop ktory zapieprza w przodku a po drugie z palca se tego niewyssalem pisze i widze co wiem moze troche ostro ale prawda.
zdjecie uzytkownika
człowiek z głową a nie puszką - 2012-10-27 23:09:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kolego a robiłeś w innej w innej firmie ?? A ile zarobisz na miesiąc i jaka masz stawkę bo od tego zależy zarobek w JZR-ach ?? Bo jeśli robisz w przodku i narzekasz to idź do szefa i mu to powiedz a nie wypisuj głupot na forum zobaczysz to pomorze wiem to po sobie kto nie walczy o swoje ten nie ma ;p
zdjecie uzytkownika
gość - 2012-10-27 23:12:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Te wsad to ty im możesz zrobić [usunięte przez moderatora] bo to oni dają Ci kasę za twoją [usunięte przez moderatora] robotę
zdjecie uzytkownika
uczciwy robol JZR - 2012-10-28 21:15:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dokładnie masz rację! na Krupińskim też nie ma co narzekać! dozór wporzo i widzi kto się rwie i co potrafi! nikt nikomu nie liże dupy a ranka jest piękna sama w sobie - zresztą jak na wszystkich oddziałach waflowych :-) he he... tak już się przyjeło niestety! ale w zasadzie -m są metry jest kasa - na pomocy dołowej idzie zarobić w chodniku do 2.800 zł także nie ma źle - mysle , żę JZR to najlepsza tego typu firma i nie ma o czym gadać , patrząc co teraz się dzieje w prywatnych firmach! no i po tysiaku dają w grudniu+ socjal i 14-stka w styczniu , więc...?! nieroby weźcie się do roboty i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] imy!!!
zdjecie uzytkownika
Borynia - 2012-10-29 20:14:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dokladnie kolego !! dla chcacego ktory chce zarobic i umi robic to zarobi ! ja narzekalem na poczatku na JZR ale teraz przyznam smialo ze jestem zadowolony tym bardziej ze na kursy wysylaja , stawki dzwigaja :) na Boryni dozor jest wporzadku chodz wiadomo ze warunki sa takie a nie inne i nie ma metrow ale da sie zarobic . Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
hajer - 2012-10-31 21:17:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
narzekacie i narzekacie w przodku zapieprzacie az sie kopci

jak co sie nie podoba to idz do pana [usunięte przez moderatora] i mu to powiedz wprost a nie cicho siedzisz i marudzaisz na forum ,jak sie nie podoba to sie zwolnij i poszukaj sobie innej pracy ,bo zawsze moze byc gorzej

ludzie na dniźćowkach zarabiajom dopiero grosze a wy przodku macie kase
zdjecie uzytkownika
Dawid - 2012-11-01 11:34:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam, jestem po technikum mechanicznym i jak patrzą na młodych podczas przyjęcia? jak to wygląda z zarobkami na początku ? warto ?
zdjecie uzytkownika
Dawid - 2012-11-01 11:36:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dawid - 2012-11-01 11:34:59

Witam, jestem po technikum mechanicznym i jak patrzą na młodych podczas przyjęcia? jak to wygląda z zarobkami na początku ? warto ?
zapomniałem zapytać czy prędzej idzie sie dostać na powierzchnie czy na dół ?
zdjecie uzytkownika
ck32 - 2012-11-01 16:02:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
przjdz kolego na bodryk to napewno zarobisz
zdjecie uzytkownika
ryl z przodka obok - 2012-11-03 14:58:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
sztygar [usunięte przez moderatora] z JZR z Budryka się ostatnio chwalił że jak jest 130m postępu to on zarabia 4300zl netto
zdjecie uzytkownika
luk - 2012-11-03 16:40:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Musiało by być około 170m żeby tyle zarobił ,co jest niemożliwe kolego,
zdjecie uzytkownika
śmiech na sali - 2012-11-08 14:02:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
koleżko co ty pierdolisz za przeproszeniem koleżko zapierdalałem i miałem [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ochłapy jakieś a zacząłem grać w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak co nie którzy to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] lepiej zarabiam jak zapierdalałem ale i tak ochłapy masz rodzinę mieszkanie na utrzymaniu i rodzinę to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie jeden idzie do ściany płaczu i nie wie czy wybrać czy zostawić na czarną godzinę masakra zaczyna się jebać ta firma chyba że jesteś jebanym pupilem kierownika to pupile tylko dobrze zarabiają pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
xyz - 2012-11-08 20:36:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Na Budryku też stypa po wypłacie.Wyrżnęli nas w [usunięte przez moderatora] ,że aż miło.Jezeli strzałowi szemrają o jakichś\" planowanych chorobach\" bo podobno mało wpłynęło na konto,to co mamy mówic my zwykli górnicy.Ale tym paniskom zawsze będzie mało.Szkoda gadac.
zdjecie uzytkownika
Zdziwiony - 2012-11-16 10:29:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dziwna firma, gdzie strzałowy czy przodowy zarabia więcej od dozoru, chłopy postawmy im przynajmniej piwo po szychcie.....
zdjecie uzytkownika
uczciwy robol JZR - 2012-11-16 14:24:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
bo strzałowi i przodowy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ą a dozór bąki zbija i siedzi pod ociosami, więc za co mają zarabiać więcej? pozatym zarobki przodowego i strzałowego są uzależnione od wykonu-metrów i ogólnie roboty a dozór ma miesięczną pensję bez dodatków!
zdjecie uzytkownika
Zdziwiony - 2012-11-16 14:55:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jest dozór taki i taki ich tez chyba ktoś rozlicza, ale co to za przełożony co zarabia mniej od podwładnych hehehe.....
zdjecie uzytkownika
ziomalos - 2012-11-18 20:21:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pan janusz k. jest wporzadku kto robi to on to doceni tylko chlopy z prg tego niedoceniaja ktorzy przyszli na zofiowke ,, BARANY''
zdjecie uzytkownika
Zdziwiony - 2012-11-18 22:10:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Robie w przodku, są metry to płacą lepiej to logiczne a w sumie co mnie płace dozoru obchodzą jak ich ciulają to niech sie sami martwią, mają swoich szefow
zdjecie uzytkownika
:) - 2012-11-28 10:50:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A KONSERWACJA ŁADOWARKI - ZNACIE TAKIE POJĘCIE ??, zarżneliście maszyne to do łopat.
zdjecie uzytkownika
xx - 2012-11-29 19:43:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W porownaniu z poprzednia firma zwrot o 180 stopni. Dozor w porzadku, kompletny arbaj, nawet krem do rak. Dobry socjal i w porzadku ludzie. Robota jak robota, komu sie nie chce lub oczekuje 5 tys jako sleper niech szuka pracy za granica na tasmie.
zdjecie uzytkownika
lala - 2012-11-30 10:08:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jeśli z twoją urodą jest coś nie tak to dostaniesz karnet do fitnes clubu i do kosmetyczki
zdjecie uzytkownika
Dla Wisława - 2012-12-02 18:03:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam cie. Nasze zarobki nie sa zbyt dobre w przodku. zarabialo sie wiecej a kwalifikacje sa wieksze wiedz w czym problem? ale ja ci powiem w czym problem. duzo ludzi przyszlo z prg i [usunięte przez moderatora] wie z kad i to wykorzystujecie przeciwko tym co tam robili juz. czuli jednym slowiem niezadzi kierownictwo tylko brudmy chyba. to po co te kierownictwo trzeba ich zwolnic wystarczy tylko sztygar na zmianie.
zdjecie uzytkownika
AllBandi - 2012-12-12 08:36:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
[usunięte przez moderatora] atmosfera beznadziejna ludzie zaszczuci jakimiś metrami kto zrobi więcej jak za komuny KPP wszystkich zwalnia i widzi winne wszedzie tylko nie u siebie.Pzdr dla normalnych z G-7
zdjecie uzytkownika
Helmut - 2012-12-13 09:18:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
maro musisz przeglądać oferty pracy na stronce JZR, od czasu do czasu przyjmują malarzy na górę, pozdro
zdjecie uzytkownika
gebels - 2012-12-13 21:39:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Helmut - 2012-12-13 09:18:21

maro musisz przeglądać oferty pracy na stronce JZR, od czasu do czasu przyjmują malarzy na górę, pozdro
MARO jak masz tapeciarza-malarza łodzi podwodnych to jesteś przyjety :-P
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie J.Z.R.
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x
Konkurs fryzjerski