logo Universal Agent

Universal Agent

Kraków

Opinie o Universal Agent

lol 2015-03-10 21:32:04
a dosprzedaz canal+? do kiedy ta akcja potrwa?
p 2015-03-10 23:07:55
Już jej nie ma
1
k2 2015-03-12 08:10:14
Zdecydowanie NIE mówię tej firmie!!!Najgorsza praca jak może być, chodzi mi tu również o traktowanie pracowników!!!! Masz wyniki jesteś doceniany, masz u nich jakieś przywileje, nie masz wyników traktują Ce jak osobę drugiej kategorii...Wiem bo sama przez to przechodziłam...Kiedy miałam pełno zamówień w ich oczach byłam kimś, ale nie zawsze było kolorowo..( usunięte przez administratora ).NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!!
2
Olti 2015-03-16 14:58:33
Pracuję w tej firmie już ponad pół roku, wiadomo za kolorowo nie jest, ale żeby było tak źle jak piszą inni? nie wydaje mi się. Praca ciężka, trzeba mieć gadane i się męczyć z tymi ludźmi, ale za tyle godzin ile wypracowałam kasa zawsze była plus do tego wpadnie prowizja to jest nawet w porzo. Nie rozumiem roszczeniowej postawy co poniektórych osób. Myślicie że za brak wyników i nic nie robienie ktoś Was będzie trzymał i Wam jeszcze za to będzie płacił? No chaba jeszcze się taka firma w Polsce nie znalazła :)
2
Olti 2015-03-16 15:01:34
aha, a co do stawek. Wychodzi mi ok 7-8zł na rękę za godzinę. wg mnie nie jest to mało. A jeśli ktoś uważa że mało to niech spróbuje pracy w knajpach na rynku - tam płacą 3-4 zł na rękę, a zajob jest taki że nawet czasu na łyk wody nie ma, napiwki też nie wynagradzają tej pracy, wiem bo przeniosłam się właśnie z knajpy do ua. Tu sobie siedzę i gadam za większą kasę.
2
Universal Agent 2015-03-16 16:04:10
W budynku jest zainstalowany system monitoringu. W pomieszaniach biurowych zajmowanych przez Universal Agent również są kamery. Nikt nie zgłaszał nam kradzieży. Gdyby taka sytuacja była moglibyśmy sprawdzić to na monitoringu.
1
masakraaaaaa 2015-03-17 12:15:48
No nie żartuj że nie dość że nas podsłuchują to jeszcze podglądają , po co do kur.....
!!!!!!!!!
2
nagrywanie 2015-03-18 10:43:35
to nie nowość, bo w innych call centrach przy zyczkowskiego i na wadowickiej jest tak samo nagrywanie audiowizualne wszystkich pracowników
1
Trufu 2015-03-18 13:18:16
Dla Twojego bezpieczeństwa - pomyśl trochę. Jak ci kiedys ktoś zwinie fona to będzie wiadomo przynajmniej kto, nie sądze że ktoś chciałby cię podglądać dla własnej przyjemności. poza tym, co wy tam takiego robicie oprócz siedzenia przed kompem, żeby wam monitoring przeszkadzał?
2
odp ma trufu 2015-03-18 22:31:04
Tak z pewnością uwierzę że ta inwigilacja to dla bezpieczeństwa pracowników stary pierdaty terefere , no właśnie w kiblu też jest ?
DogEatsDog 2015-03-19 09:00:36
A nie burzysz się, np. na monitoring w sklepie?
Ta 2015-03-20 09:11:46
Szkoda tylko, ze monitoring na sali nie działa, wiec naprawde nie macie sie co burzyć. Info sprawdzone.
1
jolka 2015-03-24 22:26:33
Ufff to super
@Al bandi 2015-03-27 20:21:11
Widzę że łatwo się wpisujesz między tych którzy z lubością innym ubliżają. Mój komentarz był skierowany właśnie do tych którzy bez podstaw wylewają na innych pomyje, do tych którzy potrafią wydrwić i wyśmiać wszystko by sobie poprawić samopoczucie. Nie chce mi się komentować człowieku Twojej wypowiedzi.
1
czornos 2015-03-27 20:43:20
mniej niz 1% ze sprzedaRZy dostają ci co nie sprzedają bo nie umiejo!
2
Universal Agent 2015-04-03 15:27:25
Szanowni goworkowicze - życzymy Wam spokojnych Świąt. Odpocznijcie sobie :)
ps. Bardzo prosimy aby opinie dotyczyły firmy, a nie osób. Pisząc o konkretnych osobach łamiecie prawo i mogą zostać podjęte kroki prawne (przez pokrzywdzone osoby) zmierzające do zadośćuczynienia w imieniu prawa.
Życzymy Wam na te Święta Wielkiej Nocy wyciszenia, spędzenia czasu z rodziną, pogody ducha. Życie stwarza przed nami wiele możliwości i tylko od nas samych zależy, które staną się naszą drogą. Sukcesów zawodowych, ale również prywatnych, tych dużych i tych małych. Oczywiście dużo zdrowia! Radosnych Świąt!
3
rrSm 2015-04-06 01:00:23
I tym miłym akcentem kończymy goworkową wojnę :-P
1
An. 2015-04-08 08:15:39
Dlaczego usuwacie posty??????
hm... 2015-04-08 14:38:39
widzimy ze UA boi się o opinie i pousuwało większość negatywnych postów z forum.. nie ładnie ojjj nie ładnie
2
Universal Agent 2015-04-08 18:04:53
Proszę poczytać tutaj:
http://www.gowork.pl/faq_uzytkownicy#10

Wszelkie opinie są dla nas cenne, jednak najcenniejsze są opinie konstruktywne. Trudno nam odnosić się do anonimowych wpisów, które z opiniami o pracy często mają niewiele wspólnego.
Jeśli chcecie podzielić się Waszymi spostrzeżeniami możecie pisać na adres: uwagi@universalagnet.pl (opisując konkretną sytuację i przedstawiając się - anonimów nie czytamy, jednocześnie zapewniamy poufność).
Po raz kolejny prosimy aby informacje, którymi chcecie podzielić się z innymi na forum, dotyczyły firmy, a nie osób w niej pracujących.
Pozdrawiamy - zespół Universal Agent.

1
gość 2015-04-13 15:27:14
Praca pracą, ale są firmy gdzie na podobnych stanowiskach zarabia się więcej. Jasne, że można pracować i po 12h dziennie i sie cieszyć, ze dużo pieniędzy, ale albo są dobre dni albo nie. Chce się oferować coś fajnego normalnym ludziom i raz się da i jest fajnie, a raz nie ma co i człowiek się czuje jak debil...
1
chochoł 2015-06-04 23:34:52
Co to (usunięte przez administratora)uniwesal agent już nie istnieje ? zero wpisów od dwóch miechów ?
2
hehe 2015-06-08 09:09:24
niestety istnieje, ale forum zostało dokładnie wyczyszczone z negatywów ;-)
WB 2015-12-19 23:27:45
Z początkiem roku pracowałam krótko w tej firmie i zrezygnowałam z tej pracy dlatego, że zbyt dużo musiałam wydawać na dojazd. Miałam małe spięcie z jedną z liderek (D.B.), ale sobie wyjaśniłyśmy i było dobrze. Gdyby nie koszty dojazdu to być może pracowałabym tam dłużej. Nie wiem jak tam jest teraz.
xyz 2016-01-18 19:28:52
Atmosfera na pewno spoko ale jeśli chodzi o wynagrodzenia nie zdazyło mi sie żebym dostał pełnie wypracowanej prowizji. Zawsze 1 czy dwie stówki obetną wiec pod tym kontem troche to odbiera motywacje do zbierania zamówień.
1
magik sragik 2016-01-21 12:57:40
oczywiście że bez podstawy tego nie robią.. kiedyś wypuszczali do domu wcześniej jak się nie miało żadnej sprzedaży, a żeby otrzymać podstawę trzeba było mieć określoną ilość godzin przepracowaną, co kończyło się obcięciami stawki bo ilość godzin przez wcześniejsze wypuszczanie się nie zgadzała, ogólnie to wał na wale jednym wielkim, szczerze- chyba nie pracowaleś w innym biurze, gdzie faktycznie sprzedaje się ludziom coś, co jest im potrzebne. Polecenie?? W moim obecnym miejscu też jest polecenie ale nie muszę z niego korzystać zeby dorobić, bo mam i tak baardzo satysfakcjonującą wypłatę. Polecam inne biura, gdzie jest na prwadę uczciwie!
Tfusia 2016-01-27 08:12:05
Pracowałam w Krakowie i jestem bardzo zadowolona. 1800 zł za miesiąc byłam w stanie sobie zarobić przy pracy ok 7czasami 8 godzin dziennie. Sprzedawałam kosmetyki. Bardzo miła atmosfera i nie najgorsze zarobki jak na tak nie wymagającą pracę ( tylko trzeba to po prostu lubić, ja lubię rozmawiać z ludźmi więc dla mnie to nie problem ) w wakacje wybieram się znowu.
sssdąf 2016-02-10 08:55:26
na projekt ubezpieczeniowy daja 13 za godzine, dodatkowo prowizje, chyba aplikuje
kuba 2016-03-02 21:03:13
ile mozna zarobic na projekcie popularnonaukowym??od7.30-15.30 ?
karola 2016-03-07 22:18:28
ile realnie sie tam zarabia i robi sprzedazy na projekcie wiedza i praktyka
Mery 2016-03-08 12:52:23
jak skonstruowana jest umowa, czy w umowie jest np. zawarta ilość publikacji jaką należy sprzedać, czy nie ma w niej o tym mowy???
Mery 2016-03-09 08:52:52
Mig dzieli pytam bo juz sie spotkalam z taka umowa ze jak sie nie sprzeda określonej ilości danego produktu to nie wypłacają pensji
nopeman 2016-03-09 09:34:52
pozdro dla osob ktore szukaja infomracji w forach a nie w firmie. Mysle ze zrobicie wszedzie ogromna kariere =D
Meg 2016-03-09 17:28:31
czy ktoś może napisać jak pracuje się na projekcie Ryanair Infolinia niemieckojęzyczna
hans 2016-03-29 15:59:09
Jakie jest najniższe wynagrodzenie, na ile dają umowy i czy dają kase za szkolenie?
Pozdro
Mikołaj 2016-04-10 11:48:31
Tam zatrudniają głównie studentów, zresztą każdego jak leci bo jest rotacja ogromna, na początek 6-8 zł na rękę więc się zastanów czy jest sens robić na słuchawce za takie pieniądze
truuskaawka 2016-04-15 22:19:24
Czy ktoś wie, jak się pracuje przy projektach niemieckojęzycznych?
xyz 2016-04-22 20:47:32
praca na infolinii niemieckojęzycznej - odbieranie telefonów od klientów lub na niemieckojęzycznym czacie - odpisuje się zwykle na ok 4 czaty równocześnie, godziny pracy do ustalenia, co chciałabyś wiedzieć?
truuskaawka 2016-05-02 09:56:01
A ile można zarobić miesięcznie przy takim projekcie?
xyz 2016-05-05 22:42:46
pensja zależy od ilości przepracowanych godzin. 16 zł za godz brutto, jaka kwota netto z tego wyjdzie zalezy czy jestes studentem czy nie, student pracujac po 8 godz dziennie powinien zarobic ok 2200
xyz 2016-05-05 22:44:18
pracuje sie spokojnie a atmosfera jest domowa bo na projekcie jest w tej chwili malo osob
xyz 2016-05-07 11:45:09
jaka jest atmosfera na innych projektach niż niemieckojęzyczne nie wiem, ale z tego co widać w pokoju socjalnym, kiedy przychodzą ludzie z różnych projektów to jest ok
truuskaawka 2016-05-13 21:54:10
A słyszat ktoś o mailowej obsłudze klienta niemieckiego?
Nokasha 2016-06-28 12:23:07
Nie polecam tej agencji, ostatnio byłam na rozmowie i Pani dopiero PO rozmowie oświadczyła mi, że rekturacja na stanowisko została wstrzymana.. A mogła powiedzieć to przez tel, a ja musiałam sie przez całe miasto przebijać.
Urszula 2016-07-29 14:30:18
Pracowałam tam, przez dwa tygodnie, przez ten czas nie dostałam umowy, mieliśmy dostać certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu ale tego tez później nie chcieli wydać. Tak więc ani pieniędzy ani umowy ani certyfikatu. Teraz jestem mądrzejsza i zgłosiłabym to inspekcji pracy, wtedy niestety nie przyszło mi to do głowy.
1
TMB 2016-07-30 22:23:14
Spora część komentarzy tutaj to albo krótkie pytania o pracodawcę, albo coś na kształt reklamowania ofert pracy. Dlatego postanowiłem, że sam pokrótce opiszę swoje doświadczenia.

Zacznę od tego, co od razu rzucało się w oczy. A raczej w nos. W tym samym budynku funkcjonuje siłownia. Nie wiem czy to wina braku klimatyzacji, ale na klatce schodowej stale unosi się dość charakterystyczny zapaszek. Co prawda w samym biurze już tego nie czuć, jednak przechodzenie przez drzwi wejściowe do najprzyjemniejszych rzeczy z rana (każdego dnia) nie należało.

Gdzie trafiłem? Otóż tam, gdzie zawsze potrzebują najwięcej osób i jednocześnie jest największa rotacja - projekt nc+. Oczywiście umowa zlecenie na czas nieokreślony, ale nie miałem jakoś z tym problemu. Z początku myślałem, że to swego rodzaju prestiż. W końcu to znana firma, znacząca pozycja na rynku, innowacja, nowoczesność i inne "ochy" i "achy". Aby być w ogóle godzien sprzedawania produktów nc+, musiałem wcześniej odbyć szkolenie. Normalka, w większość szkolenie składało się z kwestii technicznych, tzn. zawartość pakietów albo obsługa programu. Na tym etapie wszystko wydawało się w porządku, a przede wszystkim wydawało się, że to jest raczej nietrudna praca. W końcu "tylko przedłużacie umowy ze stałymi abonentami." Po wszystkich testach zasiadłem "na słuchawce." I zobaczyłem, jak niewdzięczna jest ta praca.

Praca polegała na.... no właśnie, na czym? Na sprzedaży? Zbyt delikatne słowo. Na wciskaniu pakietów na chama. Standardem dla każdego było przytaczane tutaj wielokrotnie "1 umowa w tej godzinie." Na wejściu wydawało się, że target nie jest wyśrubowany, jednak z czasem można było dojść do zupełnie innego wniosku. Tym bardziej, że wynik niekiedy zależał nie od umiejętności telemarketera, ale od szczęścia do klienta. A trzeba było tego szczęścia trochę mieć, bo klient po kilkunastu telefonach nie był skłonny do rozmowy. Ty oczywiście zgrywasz z siebie idiotę, mówisz że Twoja oferta będzie inna od oferty poprzednika. Przez brak komunikacji proponujesz to samo. I przez to masz kilkanaście razy dziennie ochotę palnąć sobie w łeb.

Brakowało porządnego szkolenia z technik sprzedażowych. Generalnie dysponowaliśmy tymi samymi formułkami, które wałkowaliśmy w kółko i w kółko. "To najlepsza oferta, lepszej nie będzie", "tańszego pakietu nie ma" i tym podobne. Mam wrażenie, że niektórzy na tyle często to powtarzali, że sami w to uwierzyli. Nie było też czasu na normalne szkolenie, kiedy był wprowadzany jakiś nowy produkt lub usługa. Wszystko przeprowadzane na kolanie, nie jako osobna aktywność, ale w przerwie między rozmowami. A abonenci już na drugi dzień zadawali szczegółowe pytania, na które Ty miałeś znać odpowiedź.

Zdarzały się również sytuacje, kiedy osoby bez wyniku w danym dniu były "wypuszczane do domu." Innymi słowy - nie ma sprzedaży to wypad. Przez to oczywiście nie zgadzały się potem rozpisane godziny, a pensja była mniejsza.

Panująca atmosfera była na pewno wyjątkowa. Ludzie bardzo różni, każdy z innej bajki. Nie ulega jednak wątpliwości, że większość pracowników to studenci lub ludzie zaraz po studiach. Być może z tego powodu nastawienie między ludźmi było raczej na luzie. Nie dochodziło do żadnych incydentów, krzyków czy kłótni. Pomimo tego praca była raczej stresująca. Powody do stresu były różne: metoda motywacyjna liderów pt. "kropla drąży skałę", nieprzyjemne rozmowy z wkurzonymi klientami, brak wyniku, świadomość robienia z siebie głupka przed klientem i wiele innych.

Co do zarobków - stawka na godzinę zależała od liczby przepracowanych godzin w miesiącu. Więcej godzin to większa stawka - nie było w tym zbyt dużej filozofii. Inna sprawa to mityczne już premie. Wypłacane były tylko pod warunkiem co najmniej jednej sprzedaży na godzinę. Co prawda ten wskaźnik nie był obliczany z dokładnością co do sekundy, ale dołowały takie sytuacje, gdy przez połowę dnia sprzedaż szła bez problemu, po czym następował nieoczekiwany kryzys i cała premia szła się j.... . Oprócz standardowej premii sprzedażowej były dodatkowe bonusy pieniężne lub rzeczowe. Te dodatki nie zależały już na szczęście od skuteczności. Moim zdaniem płaca jest poniżej przeciętnej jak na krakowskie warunki.

Teraz pojawia się, przynajmniej dla niektórych osób, mocna strona pracodawcy - bardzo elastyczne godziny pracy. Można było się rozpisać dosłownie w dowolny sposób (w godzinach funkcjonowania biura) i przykładowo zafundować sobie dłuższy weekend. Dodatkowo rozpiska była z każdego tygodnia na tydzień, więc nikt nie musiał bawić się w jasnowidza. Co więcej, dodatkowe godziny poza harmonogramem nie były w żaden sposób wymuszane.

Wypłacalność pracodawcy też była bez problemu. Wynagrodzenie zawsze otrzymywałem w terminie.

Podsumujmy: praca dobra dla studenta b
Magic 2016-07-31 22:25:40
Nie "za czat", tylko za kilka czatów obsługiwanych jednocześnie :) lub za rozmowy na infolinii. Stawka jest dobra, ale jest to też duża wiedza, jaką trzeba mieć na tym projekcie i odpowiedzialność, ponieważ klienci mają różne problemy, które należy szybko i jak najlepiej rozwiązać.
nick 2016-09-03 11:30:10
generalnie pierwsze wrażenia w porządku. podjąłem tam pracę niedawno. praca ciężka ale atmosfera w porządku i ludzie też. stawki ok. lepsze niż w większości cc. po wpisach które tu i na innych forach czytałem myślałem nad tym żeby zrezygnować w trakcie szkolenia ale widzę że nie było warto tego robić. jak na krakowski rynek cc konkurencyjne w stosunku do każdego cc. jedno z lepszych cc w Krakowie. bynajmniej nie jestem liderem który wypisuje pozytywny komentarz bo mu za to płacą.
mm 2016-09-23 15:55:49
Sama firma ma złe opinie u klientów, więc wiele się nienazarabia
hahfyuhi 2016-09-23 20:00:40
@ mm - a czemu ma złe opinie wśród klientów? jaki powód ?
Zostaw swoją opinię o Universal Agent - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Universal Agent