Szkoda zachodu panowie i panie. Jesteś tylko przedmiotem rzeczą. Pan Szef wychodzi z założenia że tylko on ma racje we wszystkim. Przepinki i pauzy na OUT . Podpisywanie urlopów bo jakaś firma zewnętrzna rozlicza i tak "trzeba". Jazda do końca najlepiej pod bramę firmy bo rozłądunek bo załadunek a tam zamknięte i stoisz do rana niejednokrotnie bez warunków socjalnych. Ukrywanie ADR przed następnym załadunkiem . Nie zgadza się nic co "pan" szef opowiada na spotkaniu o pracę . Między innymi nie było mowy o rozładunkach samodzielnych ręcznym paleciakiem i to po 1400kg nawet. Naprawdę nie warto ,szkoda zdrowia i nerwów .Dziad trans do kwadratu. Z obcokrajowcami robił co mu się podoba i myśli że z rodakami tak samo będzie robił.
Byliśmy jakiś czas temu na rozmowie. Szef wydaje się być spoko, miła rozmowa, sympatyczny człowiek, mówi prawdę jak jest. Jednak to co nam powiedział sprawiło ze odpuściliśmy prace w PTL. Chodzi o to ze orka jest i to konkretna, jak sam szef mówi jeden jedzie drugi spi i tak ciagle, czas wyrąbany na maxa, a i tacho przekroczone 2-3 godziny to normalna sprawa. Po tych słowach niestety zrezygnowałem, widocznie problem jest z spedytorami skoro nie umieją ułożyć czasu pracy na 21 godzin i im mało. Według szefa przekroczenie tacho to normalna sprawa, należy tylko pamiętać ze w razie jakiegokolwiek wypadku to kierowca idzie siedzieć, bo prokurator mu powie ze nie powinno go być w ogóle na drodze gdy twój czas się skończył i nie będzie żadnego tłumaczenia. Szkoda bo zapowiadało się dobrze, ale gdy firma nie patrzy na czasy pracy/jazdy to z góry odpuszczam, już się raz przejechałem na drodze i nie zamierzam kolejny, bo zapewne wtedy szef powie ze on nie kazał jechać i umyje rączki. Także tylko dla desperatów i ryzykantów oferta, a szkoda :(
Czyli spedytorzy potrafią tu tu organizować trasy, dopasowując do czasu jazdy kierowcy? A czy firma zapewnia opłacanie autostrad oraz płatnych parkingów? Pytam, gdyż waham się nad aplikowanie na ofertę dla podwójnej obsady - kierowca CE. Napiszesz coś więcej na jaki czas jest UoP i kiedy na czas nieokreślony, oraz jak w praktyce z uregulowanym czasem pracy? Takiego zwrotu użyto w ogłoszeniu.
Jak wygląda aktualnie praca i płaca dla kierowców np 2/1 ?
Są u nas też inne systemy PREFEROWANE: 2/1, 2/2, 3/1, pozostałe do uzgodnienia. Będziesz aplikować jako kierowca w podwójnej?
zarobki?JALMUZNA
Na szczęście stawki wynagrodzeń w Polsce i w Europie znacznie wzrosły w stosunku do roku 2013 z 1600 zł na 4300 zł czyli prawie 270%. Wynagrodzenia u nas jak wszędzie zależą od stanowiska, doświadczenia oraz uzgodnionych warunków podczas spotkania o pracę.
czy Kierownik warsztatu musi mieć prawo jazdy u nich?
Jaka to przyczyna spowodowała, że na forum już trzy miesiące nikt nie pisze? Czyżby tak bardzo poprawiło się w firmie i nikt nie ma czasu pisać? Szkoda tylko, że Professional Thermo nie ma zupełnie nowych ofert pracy. Jeśli ktoś ma jakieś informacje proszę o pomoc.
Nasze oferty pracy pojawiają się w zależności od potrzeb i nie zawsze na gowork. Szukamy pracowników w zależności od sytuacji i rotacji pracowników. Głównie kierowców CE i podwójne obsady, do tego spedytorów, asystentów do pomocy w spedycji lub administracji czy w magazynie. Zatrudniamy też magazynierów w tym za granicą oraz kierowców kat. B na busy. Nasze ogłoszenia o pracę zamieszczamy na różnych portalach zaczynając od gowork, przez pracuj, praca, infopraca, olx, lento i inne w zależności od sytuacji. Szukajcie a znajdziecie ;)
Usuwane są tylko przez administratora gowork tylko te opinie, które są nieregulaminowe. Normalna procedura dzięki, której treść jest merytoryczna.
Widziałam, że Professional Thermo ma duże zapotrzebowanie na pracownika do pracy biurowej. Może ktoś dodać coś w temacie? Czy to może jest praca zdalna?
Praca biurowa to zwykle nie jest praca zdalna. Jeśli by tak miało być to będzie na pewno o tym informacja w ogłoszeniu.
Wiecie może czy firma potrzebuje teraz jakichś pracowników?
Szukamy pracowników w zależności od potrzeb i rotacji głównie kierowców CE i podwójne obsady, do tego spedytorów, asystentów do pomocy w spedycji lub administracji czy w magazynie. Zatrudniamy też magazynierów w tym za granicą oraz kierowców kat. B na busy. Nasze ogłoszenia o pracę zamieszczamy na różnych portalach zaczynając od gowork, przez pracuj, praca, infopraca, olx, lento i inne w zależności od sytuacji. Szukajcie a znajdziecie ;)
Dzień dobry. ;) zdaję sobie sprawę z tego, że oferta dla spedytora międzynarodowego jest już wygasła ale zainteresowała mnie kwestia wspomnianego mieszkania służbowego. Na pewno byłoby mi w ten sposób wygodniej niż stale dojeżdżać. Na jakich warunkach możliwe jest skorzystanie z takiej opcji?
Jak wygląda aktualnie praca i płaca dla kierowców np 2/1 ?
A są tu aktualnie też inne systemy niż 2/1? Czemu właśnie ten Cię najbardziej interesuje? Jest najlepszy?
Widziałem gdzieś ze maja przeróżne systemy. 2/1 dla mnie to taki max ze względu na rodzinę dlatego też przykładowo go podałem.
Mamy ofertę pracy w systemie 2/1 w podwójnej i pojedynczej obsadzie. Więcej szczegółów dowiesz się w rozmowie telefonicznej lub po złożeniu swojej aplikacji jeśli zostanie zaakceptowana.
Są u nas też inne systemy PREFEROWANE: 2/1, 2/2, 3/1, pozostałe do uzgodnienia. Będziesz aplikować jako kierowca w podwójnej?
witam, coś nowego w thermo?? Proszę o opinie bo rozważam czy przejść do firmy. Jak wygląda system pracy już nie mówię o płacy bo to pewnie podejście indywidualne. Jakie furmanki??
W większości mamy scanie. Tabor w dobrym stanie, serwisowany na bieżąco. Jeżeli masz pytania na temat warunków zatrudnienia to zadzwoń na numer podany w ogłoszeniu lub aplikuj i czekaj na kontakt z naszej strony jak przejdziesz wstępną rekrutację.
Furmanki to głównie scania, jest też volvo i mercedes i naczepy schmitz. Warunki do uzgodnienia podczas spotkania o pracę. - SYSTEM: PREFEROWANE: 2/1, 2/2, 3/1, pozostałe do uzgodnienia. - W każdym pojeździe system telematyczny Transics oraz scaner. - Każdy samochód wyposażony w automatyczny czytnik autostrad.
Jakiś czas temu wyszukałam sobie ogłoszenie internetowe na posadę Asystent/ka w dziale administracji. Pracował tutaj ktoś czy nie? A jak pracował, to dajcie znać, jak wygląda onboarding? Jakie są szkolenia początkowe i do tego jak długo trwa wdrożenie?
Onboarding w dużej mierze zależy od wcześniejszego doświadczenia zawodowego i posiadanych umiejętności. Wiadomo, że nowe miejsce pracy ma swoje specyficzne zasady, które sobie przyswoisz w swoim tempie.
I kto zazwyczaj się tym zajmuje? Zależy to od tego na kogo wypadnie lub pisząc wprost od samego działu? Dzieje się to podczas okresu próbnego, więc nie można być pewnym wakatu? Ile on sam trwa?
Od jednego piszącego tu ponad dwa lata temu drajwera dowiedziałem się, że dbali o auta, że opłacali płatne parkingi i autostrady i że były pomieszczenia socjalne w firmie oraz w Holandii. I że ponoć można było wyciągnąć od 10 do 15 tyś zł miesięcznie, z zastrzeżeniem, że jak dobrze chodziła spedycja, czego autor tamtego wpisu nie doświadczył No to potencjalne koleżanki i koledzy, napiszcie z ręką na sercu, jak tu teraz jest z pomocą na trasie od spedycji czy możliwością kontaktu i dogadania się z właścicielem firmy? A także, kto zweryfikuje podawane wcześniej kwoty, lub doda coś od siebie na temat roboty w firmie?
Dbamy o auta, na bieżąco wymieniamy tabor. Są pomieszczenia socjalne na naszej bazie w Chociwiu i w Belgii. Stawki zależą od ustalonych wcześniej warunków. Na pewno można się dogadać z Właścicielem firmy.
Hi. Chciałam rozejrzeć się za opiniami dotyczącymi pracy jako asystentka. Zauważyłam, że do dziś nie udzielono odpowiedzi pewnej pani, która jeszcze w lipcu zeszłego roku chciała sprawdzić co i jak. zastanawiająca jest dla mnie kwota wynagrodzenia, ponieważ jest napisane ze to pełny etat a jednak widełki wynoszą od 2800 do 5000 brutto. Nie wiem czy ja cos źle widzę?
Niech Pani odpuści sobie pracę w tej firmie. Szkoda nerwów. Rotacja jak w McDonald, a wydaję mi się że tam będą Panią bardziej szanowali niż w tej firmie.
W jaki sposób nie uszanowali, jeśli mogę wiedzieć? Sprawa pieniędzy za pracę? Ile tu dają ludziom zarobić?
Widełki od minimalnej pensji w górę są orientacyjne. Wszystko zależy od kwalifikacji, doświadczenia i rozmowy o pracę. Można złożyć swoje CV i czekać na wynik rekrutacji lub zadzwonić na podany w ogłoszeniu numer i dowiedzieć się więcej podczas rozmowy.
Jak duże doświadczenie trzeba mieć, żeby pracować na Kierowca Ce w Professional Thermo Logistics Sp. z o.o.?
Roczne doświadczenie jest mile widziane. Jeżeli mniejsze to można zapytać telefonicznie pod numerem podanym w ogłoszeniu lub złożyć aplikację.
Szkoda zachodu panowie i panie. Jesteś tylko przedmiotem rzeczą. Pan Szef wychodzi z założenia że tylko on ma racje we wszystkim. Przepinki i pauzy na OUT . Podpisywanie urlopów bo jakaś firma zewnętrzna rozlicza i tak "trzeba". Jazda do końca najlepiej pod bramę firmy bo rozłądunek bo załadunek a tam zamknięte i stoisz do rana niejednokrotnie bez warunków socjalnych. Ukrywanie ADR przed następnym załadunkiem . Nie zgadza się nic co "pan" szef opowiada na spotkaniu o pracę . Między innymi nie było mowy o rozładunkach samodzielnych ręcznym paleciakiem i to po 1400kg nawet. Naprawdę nie warto ,szkoda zdrowia i nerwów .Dziad trans do kwadratu. Z obcokrajowcami robił co mu się podoba i myśli że z rodakami tak samo będzie robił.
Byliśmy jakiś czas temu na rozmowie. Szef wydaje się być spoko, miła rozmowa, sympatyczny człowiek, mówi prawdę jak jest. Jednak to co nam powiedział sprawiło ze odpuściliśmy prace w PTL. Chodzi o to ze orka jest i to konkretna, jak sam szef mówi jeden jedzie drugi spi i tak ciagle, czas wyrąbany na maxa, a i tacho przekroczone 2-3 godziny to normalna sprawa. Po tych słowach niestety zrezygnowałem, widocznie problem jest z spedytorami skoro nie umieją ułożyć czasu pracy na 21 godzin i im mało. Według szefa przekroczenie tacho to normalna sprawa, należy tylko pamiętać ze w razie jakiegokolwiek wypadku to kierowca idzie siedzieć, bo prokurator mu powie ze nie powinno go być w ogóle na drodze gdy twój czas się skończył i nie będzie żadnego tłumaczenia. Szkoda bo zapowiadało się dobrze, ale gdy firma nie patrzy na czasy pracy/jazdy to z góry odpuszczam, już się raz przejechałem na drodze i nie zamierzam kolejny, bo zapewne wtedy szef powie ze on nie kazał jechać i umyje rączki. Także tylko dla desperatów i ryzykantów oferta, a szkoda :(
Czyli spedytorzy potrafią tu tu organizować trasy, dopasowując do czasu jazdy kierowcy? A czy firma zapewnia opłacanie autostrad oraz płatnych parkingów? Pytam, gdyż waham się nad aplikowanie na ofertę dla podwójnej obsady - kierowca CE. Napiszesz coś więcej na jaki czas jest UoP i kiedy na czas nieokreślony, oraz jak w praktyce z uregulowanym czasem pracy? Takiego zwrotu użyto w ogłoszeniu.
Witam proszę o rzetelne informacje o pracy system 2/1 jak to wygląda normalnie jakie są zarobki,wiadomo za darmo nic nie ma i wszędzie trzeba popracować. Czekam na konkretną wiadomość najlepiej kogoś kto tam pracuje.Pozdrawiam
Zastanawiam się nad aplikowaniem do firmy Professional Thermo Logistics Sp. z o.o. - aktualnie poszukują osób na stanowisko Spedytor. Jak oceniacie tego pracodawcę?
7 lat temu miałem okazję zobaczyć jak to jest w PTL. Szczerze to Jakuza nie dziaduje jak inni. Dbają o auta, przed każdym wyjazdem latają do około i zaznaczają nawet zadrapania. Płatny park? Nie ma problemu jeśli jest taka opcja a towar wiele wart. Płatne autostrady zawsze, nie ma omijania przez dziury. Na firmie zaplecze socjalne jest. W Holandi również łazienka prysznic, kuchnia nie ma problemu, ale spanie w kabinie. Dlugo nie latałem ale podwójne obsady nawet małżeństwa latały u nich. Tylko spedycja mogłaby szybciej pracować, i z szefem lepszy kontakt bo ja się nie dogadałem. Zarobki? Chłopaki mówili że jak dobrze spedycja działa to nawet w granicach 10-15 koła potrafili wyciągnąć w miesiąc. Ja tego nie doświadczyłem wiec sie nie wypowiem
Pracowałem w tej firmie i ogólnie nie polecam robienie pauz beż karty kierowcy na out bo w czasie wolnym masz pdstawiac naczepy pod rampę albo możesz mieć przecinkę gdzieś na hofie tak piszą planiści na txa ogólnie nie polecam tej firmy
Praca w tej firmie to porażka czas pracy wywalony do końca robienie pauz beż karty i na out przekaźniki nie mają pojęcia o pracy poprostu zenada
Cześć, jeśli są tutaj osoby, które miały okazję spróbować pracy na stanowisku asystenta albo asystentki administracji w Professional Thermo, to będę wdzięczna za informacje. W jakim systemie się tam pracuje? Powiedzcie proszę w komentarzu. Warto podjąć współpracę z tą firmą?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Professional Thermo Logistics Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Professional Thermo Logistics Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Professional Thermo Logistics Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!