Proces rekrutacji
Jak wygląda proces rekrutacji?
Krok 1 oczywiście zależy do Ciebie. Znajdź na stronie "Aktualne oferty pracy" interesujące Cię ogłoszenie. Aby złożyć aplikację wyślij nam swoje CV mailem korzystając z powyższych linków. Swoje podanie możesz też złożyć osobiście w siedzibie naszej firmy: ul. Handlowa 8, Lublin.
Krok 2 to rozmowa kwalifikacyjna, na którą zapraszamy tylko wybranych kandydatów. Rozmowa prowadzona jest przez osobę z działu HR. Spotkanie to pozwoli nam bliżej Cię poznać i zbadać Twoje predyspozycje do pracy na danym stanowisku. Po tym etapie wszyscy kandydaci, niezależnie od decyzji, otrzymują informację o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu.
Krok 3 to spotkanie z managerem biznesowym. To on podejmuje ostateczną decyzję, czy dołączysz do naszego grona i będziesz pracować na wybranym przez siebie stanowisku.
Krok 4 Witamy w POL-INOWEX!!!