Praca w warunkach poniżej 18 stopni Celsjusza bez zapewnienia posiłków regeneracyjnych. Wg pracodawcy pracownik powinien pracować minimum 8 godzin. Podczas podejmowania pętli decyzyjnej obu prezesów nie było w stanie jasno określić celów. No i system sprzedażowy... baza postawiona na SQL - inplus koniec... niewydajny mechanizm systemu sprzedażowego Bilans. Brak okna sprzedażowego dla detalistów, wystawienie paragonu z trzema pozycjami zajmuje więcej niż 3 minuty dla osoby z wykwalifikowaną wiedzą o komputerach. Brak benefitów. Multisport itp... Na odchodne podstawą rozwiązania umowy za porozumieniem stron było nagranie z kamer. Jednakowoż żaden z punktów 22 paragrafu Kodeksu Pracy nie został złamany. Więc nie było podstaw by podpisywać, takowy kwit. Jednak w moim wypadku wyszło, to na lepiej. Zdecydowanie lepiej! Motto tej firmy (zarządu) : "Mentalnie jeszcze pracujemy w garażu z lat '90, jednak mamy dużą firmę i nie wiemy co robimy" Wprowadzenie turkusowej rewolucji to jakiś śmiech na sali, trochę mi to przypomina słowa "Stoimy nad przepaścią i nie zawahamy się zrobić krok naprzód!" - pomysł gościa na literę T Nie polecam pracować w tej firmie, i tyle :)
Trafiona opinia. Do głównego duetu doszedł trzeci artysta, dyr handlowy przyklaskujący wszystkim głupim decyzjom licząc na kolejny odhaczony rok w tej przechowalni. Absurd goni absurd a poziom żenady bije rekordy. (usunięte przez administratora) zacofanie, dyskryminacja, chaos, (usunięte przez administratora). To słowa doskonale opisujące tą firmę.
Praca w warunkach poniżej 18 stopni Celsjusza bez zapewnienia posiłków regeneracyjnych. Wg pracodawcy pracownik powinien pracować minimum 8 godzin. Podczas podejmowania pętli decyzyjnej obu prezesów nie było w stanie jasno określić celów. No i system sprzedażowy... baza postawiona na SQL - inplus koniec... niewydajny mechanizm systemu sprzedażowego Bilans. Brak okna sprzedażowego dla detalistów, wystawienie paragonu z trzema pozycjami zajmuje więcej niż 3 minuty dla osoby z wykwalifikowaną wiedzą o komputerach. Brak benefitów. Multisport itp... Na odchodne podstawą rozwiązania umowy za porozumieniem stron było nagranie z kamer. Jednakowoż żaden z punktów 22 paragrafu Kodeksu Pracy nie został złamany. Więc nie było podstaw by podpisywać, takowy kwit. Jednak w moim wypadku wyszło, to na lepiej. Zdecydowanie lepiej! Motto tej firmy (zarządu) : "Mentalnie jeszcze pracujemy w garażu z lat '90, jednak mamy dużą firmę i nie wiemy co robimy" Wprowadzenie turkusowej rewolucji to jakiś śmiech na sali, trochę mi to przypomina słowa "Stoimy nad przepaścią i nie zawahamy się zrobić krok naprzód!" - pomysł gościa na literę T Nie polecam pracować w tej firmie, i tyle :)
Trafiona opinia. Do głównego duetu doszedł trzeci artysta, dyr handlowy przyklaskujący wszystkim głupim decyzjom licząc na kolejny odhaczony rok w tej przechowalni. Absurd goni absurd a poziom żenady bije rekordy. (usunięte przez administratora) zacofanie, dyskryminacja, chaos, (usunięte przez administratora). To słowa doskonale opisujące tą firmę.
Czy w MOTOR-LAND wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Jakie wartości są cenione w MOTOR-LAND?
Firma (usunięte przez administratora) - po wydaniu ponad 10 tys. zł otrzymałem skuter bez zadnych dokumentów do rejestracji . Przesrtano odbierać moje tejefony. Podano mi nieprawddziwe dane przesylki dla firmy kurierskiej która miala dostarczyć dokumenty. Nie wiem co będzie dalej. Bylo milo do momentu przelania pieniędzy.
Zakupiłem od firmy hulajnogę (jedną taką samą już posiadałem) dla dziewczyny, hulajnoga przyszła, nie działało światło dzienne, maksymalna prędkość 20km/h zamiast 25km/h, po kontakcie ze sklepem dowiedziałem się że: „tak ma być” bo takie są przepisy, owszem są, ale w Niemczech (o czym zapewnił mnie producent hulajnogi), hulajnogi sprzedawane na polskim rynku nie mają takich ograniczeń, po przesłaniu tej informacji do sklepu z prośbą o wymianę na hulajnogę pochodząca z polskiego rynku kontakt się urwał a ja zostałem z nie w 100% sprawną, ograniczoną hulajnogą, zdecydowanie nie polecam, nie poważne podejście do klienta
Jak wygląda sprawa grafiku w MOTOR-LAND. Czy pracodawca idzie na rękę?
Czy MOTOR-LAND zapewnia kartę multisportu?
Jak dla mnie to ta firma to jakieś wielkie nieporozumienie pod względem logistycznym jak i obsługi gwarancyjnej. Chciałbym przestrzec potencjalnych klientów tej firmy zanim wydadzą tam jakąś gotówkę, żeby dwa albo cztery razy się zastanowili przed podjęciem tej decyzji. Zaoszczędzi to wam nerwów i problemów. Z poważaniem Niezadowolony klient
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu MOTOR-LAND?
Myślę, że wystarczy podstawowa wiedza o rynku motocykli, znajomość jednośladów, wszystko zależy do jakiego działu aplikujesz, i w jakiej roli siebie widzisz, na jakim stanowisku. Motor-land działa na wielu rynkach, motocykle, atv, e-bike, części do w/w, serwis i inne.
Bardzo ciekawa firma. Pracuje dużo młodych osób. Dużo różnorodnych wyzwań. Firma rozwija się na wielu ścieżkach i w wielu kierunkach. Pracownicy zaangażowani w swoje obowiązki. Każdy może zdobyć ogrom wiedzy i umiejętności jeżeli tylko ma chęć do pracy. 8 godzin dziennie zleci jak z bicza strzelić, a kolejny dzień ciekawszy od poprzedniego.
Ta firma to jedna wielka tragedia. (usunięte przez administratora) i 5 metrów mułu. Jak wspominał wcześniej jeden komentujący największym problemem tej firmy są jej szefowie. Zaglądają co jakiś czas nie wiedząc o praktycznie niczym co się dzieje na bieżąco. Decyzyjności i strategii nie ma żadnej. Na szczęście ludzie tam pracujący ratują całą sytuację. Jak to wspomnieli dealerzy w ankietach : patryzantka połączona z sabotażem. Pan Tomek ( szef) jest najbardziej nie ogarniętą osobą jaką poznałem w swoim życiu. Dyrektor handlowy nie potrafi zarządzić całym zespołem ludzi, a większość rzeczy jest robiona na hura i po łebkach. Generalnie nie polecam. Straszny bałagan a wymagania od pracownika bardzo duże.
Panie Mrówka Strategię i większość decyzji w tej firmie tworzą i podejmują sami pracownicy, którzy dzielnie "ratują sytuacje". Jeśli tego nie zauważyłeś to znaczy że to właśnie Ty jesteś nie ogarnięty. Pozostaje mieć nadzieję że Ciebie już nie ma w tej firmie a wtedy ilość „mułu” powinna się zmniejszyć.
Jeśli ktoś bardzo chce to zawsze znajdzie przysłowiowy kij. Firma jak najbardziej ok choć pewnie można coś usprawnić ale ogólnie polecam pracę.
Bardzo nie polecam pracy w tej firmie. Szefostwo biega po firmie niewiedząc czym się sami powinni zajmować. Pilnują śrubek za 13gr w momencie gdy w innym miejscu "palą się" sprawy dużo ważniejsze. "Prezes" Zbigniew jest mistrzem patrzenia na ręce i zawracania głowy pierdołami kiedy jest się zajętym trudnymi lub ważniejszymi sprawami. Człowiek bez obycia z ludźmi, potrafi chamsko odzywać się do klientów, czasem wręcz krzycząc na nich. "Prezes" Tomasz: dawno nie spotkałem nikogo, kto prowadząc dobrze prosperującą firme sam jest tak mało ogarnięty i decyzyjny. Nie da się nic załatwić ani dogadać. Atmosfera w firmie jest jedną z niewielu rzeczy, które ocenię pozytywnie. Jest to zasługa tylko pracowników. System informatyczny jest jedną z największych porażek z którą miałem doczynienia. Wynagrodzenie na czas, część konto, część pod stołem. I jak ktoś jest zmarźluchem to nie polecam się zatrudniać w punkcie na Wale.
A ciężko dostać się do pracy na serwis? Ktoś był i poleca?
Wczoraj odbierałem pojazd po reklamacji naprawy i stwierdzam że zaszły duże, negatywne zmiany. Dawny komunikatywny rzeczowy i pocieszny doradca serwisu sprzedaje teraz części a na jego miejscu pracuje przestraszony młody człowiek który nie potrafił określić co naprawiono w moim skuterze. Chłopak testował moją cierpliwość drukując fakturę przez 20 minut. Mechanicy także inni. W rozmowie nie budzą takiego zaufania jakie miałem do poprzedniej ekipy. Aktualnie daję duży minus. Sprawdzę maszynę po reklamacji i jeśli nadal wystąpią problemy to chyba z przykrością ale jednak zmienię serwis. Wielka szkoda bo było to miejsce do którego miałem zaufanie.
Spokojny okres był w firmie za to teraz idzie wiosna więc będzie się działo, polecam.
Nic nowego się od pół roku w firmie nie wydarzyło?
Kuriozalna firma. Reklamacje załatwiają od dwóch miesięcy. Na telefony reagują śmiechem. Pan Tomasz Kuzior to klasyczny polski rekin biznesu, kasa do ręki i w (usunięte przez administratora) mam.
Jak tam sytuacja w firmie? Szukają kogoś?
Warto sprawdzać gdzie wysyłamy uwagi bo to jest akurat forum pracownicze!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MOTOR-LAND?
Zobacz opinie na temat firmy MOTOR-LAND tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MOTOR-LAND?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!