Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o drogerie hebe

Pracowałeś w firmie drogerie hebe i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
gaga - 2014-07-24 18:53:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [mysia - 2014-07-24 18:35:27]:
HA HA nie wiesz co mówisz :P
zdjecie uzytkownika
Szatan - 2014-07-24 20:38:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tzn ze należy uciekać i nie czekać jest tyle miejsc do zdobycia, np Sephora lub Douglas.
zdjecie uzytkownika
Aga - 2014-07-24 20:41:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Dziwne w pewnym regionie Kr wprowadza terror ze nawet muchy nie latają.
zdjecie uzytkownika
mysia - 2014-07-24 21:00:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [gaga - 2014-07-24 18:53:32]:
Dlaczego tak uważasz? :-)
zdjecie uzytkownika
Ewa - 2014-07-24 21:08:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jeczycie i jeczycie przecież nikt nikogo nie więzi ,proste zmiana pracy , stołek prezesa w kazdej firmie czekana was
zdjecie uzytkownika
Monia - 2014-07-25 15:27:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Powiem tak drodzy Państwo! Chciałam popytać o pracę w Hebe ale chyba już dziękuję bardzo!Nigdy w życiu nie chciałabym pracować w takich zespołach jakie Wy tworzycie.ŻENADA I KATASTROFA!Jeden na drugiego najeżdża i obgaduje! Musi być u Was bardzo smutno.Życzę wszystkim wytrwałości we wzajemnym opluwaniu i dziękuję za pracę!
zdjecie uzytkownika
Lala - 2014-07-30 21:35:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
No cóż, nie będzie premii w przyszłym roku.....
zdjecie uzytkownika
analityk - 2014-07-31 21:43:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Lala - 2014-07-30 21:35:24]:
W tym roku pewnie też nie będzie :(

( usunięte przez administratora )
zdjecie uzytkownika
Lutka - 2014-08-01 13:22:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
A u mnie jest nawet spoko, KR jest do przezycia, troche fochowata i traktuje nas jak za karę ale dajemy rade. Gorsza jest KO - ta to jest z księżyca! Ksywa "Emilka co szuka wilka" już do niej przylgnęło na stałe - jak przyjeżdza na drogaerie to w dresie! Osoba na takim stanowisku menedżerskim i taka postawa! Powiedziała do mojej KR że "nie mnie czuje"!!!??? A co to ja jestem??? Do wąchania????!!!! Z resztą to chyba dobrze ze nie śmierdzę, co? Nie zna sie na pracy w operacji i tyle! Czepia się byle czego i jest złośliwa. Jak mamy sygnał że ma przyjechać to moje konsultantki nie chcą przyjść do pracy. A moja KR boi się jej jak cholera, bo nigdy nie wiadomo co jej do głowy strzeli. Z tego co słyszałam to kilkoro KR już sie zwolniło przez nią a w poprzedniej firmie też miała konflikty z personelem. Ona nie powinna mieć ludzi pod sobą bo sie na tym nie zna. Ponoć w poprzedniej firmie cieszą się ze odeszła. No to jest u nas :( Mam nadzieje, ze "góra" szybko zorientuje się jakiego bubla zatrudniła i ją gdzies przeniosą byle dalej od nas.
zdjecie uzytkownika
Lady Di - 2014-08-02 00:23:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Lutka - 2014-08-01 13:22:31]:
Szczera prawda, chociaż do nas nie przyjeżdża w dresie tylko zawsze w zakrótkiej spódniczce, tak że aż wszystko jej widać. Jak zada jakieś pytanie to tylko jedna wielka kompromitacja, powinni ją do Biedronki odesłać, może tam by sie roboty nauczyła!
zdjecie uzytkownika
jedna z wielu - 2014-08-05 17:56:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
U nas kr po ostatniej wymianie jest teraz w porzadku, poprzedni byl masakryczny... wydzieranie sie bez powodu, mobbing w pelni tego slowa znaczeniu, wyniki(mimo, ze dobre lub b. dobre) sa podstawa do opieprzania niezaleznie jaka jest sytuacja w sklepie, zastraszanie wynikami tk, ze jak nie wyjdzie b. dobry lub rewelacyjny to poleca zwolnienia (a sklep wysokoobrotowy)... Takze w hebe to jak na kole fortuny - raz lepiej raz gorzej.

Nie moge zrozumiec tego stania na przodzie sklepu, gdzie tym proponowaniem produktow na wejsciu klienta juz na starcie go straszymy, wtedy wybiera jedna z dwoch opcji - albo ucieknie w glab sklepu, albo nie zastanawia sie i rezygnuje z zakupow (dosyc czesto). Kazdy "zaczepiony" robi przerazona i pelna politowania mine. Jak juz cos oferowac to przy polkach lub na kasie, chociaz tam juz "obstawiona" jest wszystkim co sie da jak na bazarze, szczegolnie te gazety...

Hebe to siec sklepow nastawiona (zreszta jak wszystkie placowki handlowe) na zysk, oficjalnie klient jest absolutnym numerem jeden na liscie priorytetow konsultanta, wiec dlaczego organy decydujace o strategii sprzedazy wymyslaja milion piecset pomyslow na zaganianie i obciazanie pracownika niepotrzebnymi tabelkami o wynikach swoich poczynan, tu produkt rekomendowany, tu gazety (najlepiej kazdy tytul oddzielnie sumowac), tam produkty z animacji, naciskanie na produkty konkursowe, ktore sa fakultatywne dla chetnych. Wiele mozna by tu jeszcze wymieniac, ale nie o to tu chodzi. Klient ma byc obsluzony dobrze i rzetelnie, jednak pracownicy nie sa jak osmiernice i nierealnym jest robic z 20 rzeczy naraz i jednoczesnie perfekcyjnie i maksymalnie rzeczowo zajac sie klientem. Wracajac do animacji na wejsciu sklepu - nie zdaja egzaminu, klient niepotrzebnie jest straszony/ploszony "natarczywoscia", w sklepie, gdzie jest multum klientow (spora wiekszosc pracownikow z innych hebe chyba nawet tego nie doswiadczyla co to znaczy pracowac w godzinach szczytu przy ilosci klientow porownywalnej do okresu gwiazdkowego, dzien w dzien. Nie ma mocnych - dostawy przychodza regularnie, ale nie wolno ich rozkladac lub symbolicznie przez blokowanie proacownikow animacjami, raz na jakis czas jest kryzys powierzchni, ktora pozwala poroszac sie swobodnie po zapleczu, czasem to jak w cyrku trzeba sie wyginac by dotrzec do celu.

Ekipa, z ktora pracuje, jest bardzo zgrana, nie ma jakichs wiekszych zgrzytow, kierownictwo jak to kierownictwo - jedni sa pracowici, inni momentami nazbyt wyluzowani na swoim stanowisku, wiec tutaj zaskoczenia nie ma. Poza zaganianiem nas czasem nazbyt gorliwie, straszeniem zwolnieniami od czasu do czasu i nakazem "z gory" na cele i wyciskanie wynikow do granic naszych fizycznych mozliwosci to uwazam, ze dobrze trafilam w porownaniu z niektorymi po przeczytaniu wpisow powyzej. Wiedzialam na co sie pisze, chociaz nie ukrywam, ze ta wojskowa musztra potrafi momentami czlowieka wykanczac psychicznie.
Życze wszystkim hebowiczom wytrwalosci i wiekszego zrozumienia ze strony kierownictwa i szefostwa.
zdjecie uzytkownika
gaga - 2014-08-07 09:48:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Najlepsze jest to, że KR uważają, że to nie problem np. postawić kogoś na wejściu żeby dosłownie atakował na wejściu szczotkami, bo oni specjalnie zamówili większą partię. Ale po 1. kto będzie obsługiwał na sali jeżeli ktoś ciągle z przodu stoi? po 2. jest sezon urlopowy, braki w kadrze, zwolnienia, UŻtki. Może KR albo KO sami staną i zaczną wciskać jak na Marywilskiej? A po drugie- fajnie, że zamówiono większą ilość Tangle Teezer, ładne wyjście naprzeciw Klienta ale chyba nie po to to zrobiono aby klienta straszyć i atakować z każdej strony że TT jest u nas???? Szczotka i tak się sprzeda dopóki rynek się nie przesyci, a straszenie klienta wyjdzie na niekorzyść hebe. No i konsultantki- tu Intesa, tam TT, tu rekomendacja na kasie, i jeszcze gazety. I co kuźwa jeszcze??? Konsultantki są wypalone, w każdym sklepie, nie chcą się starać, nie mają już sił, pogubiły się po prostu... Cel powinien być jeden, jasny dla wszystkich. Jak cel wykonany to porządna nagroda, wtedy wszyscy będą się starać. A jak jest do zrobienia 50 rzeczy i nagroda żadna albo śmieszna to po co te biedne dziewczyny mają się starać? Prosta kalkulacja, geniusze z zarządu
zdjecie uzytkownika
konsultantka - 2014-08-07 21:57:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
masz rację, nie ma co sobie głowy zawracać.
zdjecie uzytkownika
zainteresowana pracą. - 2014-08-07 22:01:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [KASIA - 2014-07-20 17:35:14]:
Twoja wypowiedź jet tak żenująca i prostacka, że przychodzi mi jedna tylko myśl do głowy. W sam raz nadawałabyś się z w/w M na targ ziemniaki sprzedawać.Jak w Hebe pracują same takie osoby jak Ty, to ja dziękuję.
zdjecie uzytkownika
Lolik - 2014-08-08 01:22:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Musicie uszanować niektóre decyzje osób, które mają prawo do podejmowania decyzji. Jak zawsze w takich przypadkach pracownik powinien przykryć się uszamy, byle mu się nie dostało od niektórych klientów czy pracowników, którzy na starcie będą atakowali pomysły przełożonych. Tylko najwięcej wysłucha się i tak pracownikom... jie
zdjecie uzytkownika
xxxx - 2014-08-11 13:43:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wszelkie praktyki naruszające godność pracowników są sprzeczne z polityką sieci hebe .....jezeli w waszym hebe jest mobing piszcie odpowiednie osoby sie tym zajma adres e-mail: pracownicy@jmpolska.com
zdjecie uzytkownika
?? - 2014-08-11 15:39:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
do xxxx; to Twój prywatny mail czy firmowy, firmy jmpolska??
zdjecie uzytkownika
wypalona przez KR - 2014-08-11 19:16:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to @ dostępny dla wszystkich pracowników firm jeronimo martins. każdy może tam składać swoje sprawy dotyczące naruszania pewnych granic. Piszcie prawdę! tylko dzięki temu może wreszcie cos się zmieni na lepsze:)) Tylko my możemy to zmienić! Żeby Klient był zadowolony z obsługi w danym sklepie to osoby w nim pracujące powinny być zadowolone z pracy a nie chodzić przestraszone- nie da się ukryć takich uczuć- emocji i sztucznie uśmiechać- ludzie- Klienci nie są głupi i wyczuwają taką atmosferę, którą wprowadzają niektórzy KR! musimy zacząć zgłaszać takie sprawy w których ewidentnie granice zostały przekroczone- nie bójcie się- macie prawo do tego! Firma musi dbać o pracowników, bo to my robimy utargi i reprezentujemy firmę- to my przynosimy dochody i mamy bezpośredni kontakt z Klientem! zrozumcie to! albo coś się zmieni albo w Hebe pracownicy będą sami się zwalniać z pracy!
zdjecie uzytkownika
rr - 2014-08-11 21:49:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To jest meil do biura obslugi pracownikow (BOP)
zdjecie uzytkownika
Edyta - 2014-08-17 20:56:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Lady Di - 2014-08-02 00:23:20]:
Haaaa dobre !!! no moja droga pracujesz w drogerii i się nie czujesz???? żartuję oczywiście :)
Ale macie rację z doborem ludzi na stanowiska kierownicze w tej firmie jest coś nie tak. Nadaje się czy nie ma pracować bo znajomy znajomego lub kuzynka kogoś z centrali a już najlepsze są przejścia z Biedronki. Ostatnio był u nas na wdrożeniu wraz z moją KR nowy KR no i okazało się, że KO z Wawy zatrudniła sobie na KR męża KR z Douglasa trafny wybór. Tylko teraz kto komu ma wynosić informacje ???? Żenada pakować się w taki konflikt interesów. To tylko pokazuje jakie pojęcie o zarządzaniu ma Pani KO a może chce się podszkolić i przejść do Douglasa? :)
zdjecie uzytkownika
Monia - 2014-08-18 12:04:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A co powiecie o hebe z Poznaniu?
Mam niedługo iść na rozmowę do kupca.
zdjecie uzytkownika
karol - 2014-08-18 15:26:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ludzie!!!! co Wy tu wypisujecie????? To nie jest forum dyskusyjne tylko opinie o pracodawcy, warunki, wynagrodzenie itp. Piszecie takie pierdoły, że nawet jeśli ten pracodawca jest zły to z taką prostą hołotą i tak nikt pracować nie będzie chciał. Wystawiacie świadectwo sami sobie a nie pracodawcy !!!!
zdjecie uzytkownika
Milena - 2014-08-18 21:55:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam:)
Właśnie wróciłam z wakacji w Mielnie. Wypoczywając byłam na zakupach w Hebe w Koszalinie. Sklep zadbany a obsługa rewelacyjna(poza nieco znudzoną ochroną). Konsultantki mimo że bardzo zapracowane to miłe i chętnie dzielące się swoją profesjonalną wiedzą. Z zakupów wyszłam zadowolona. Gdyby nie tak duża odległość pewnie często bym tam wracała na zakupy.
Polecam w 100 % :D
zdjecie uzytkownika
analityk - 2014-08-19 07:07:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Edyta - 2014-08-17 20:56:10]:
KO z Hebe może tylko do Biedronki - w innych firmach wymagane jest doświadczenie i kultura osobista. A KO w Hebe tego brakuje... Wszyscy wiemy o co chodzi ;)
zdjecie uzytkownika
t - 2014-08-21 13:36:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
z osobistego punktu widzenia- NIKOMU nie polecam pracy w hebe w Ostródzie.

jak ktoś chce tam iść do pracy to najlepiej zrobi jeśli pierw porozmawia z ludźmi tam pracującymi to wszystkiego się dokładnie dowie.

dziewczyny bardzo chętnie opowiedzą co tam się wyrabia i jak KR wszystkich traktuje- masakra.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie drogerie hebe
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x
Konkurs fryzjerski