logo drogerie hebe

drogerie hebe

Gdynia

Opinie o drogerie hebe

Oburzona 2017-06-14 00:59
Złodzieje cena przed promocja wyższa niż bez promocji !!!!!!!
2
kleo 2017-06-19 20:33
A powiedzcie mi czy jest takie coś jak stażowe?
kleo 2017-06-19 20:34
A powiedzcie mi czy jest takie coś jak stażowe?
hebeeee 2017-06-21 23:56
nie ma stażowego...pracuję ponad 2 lata i moja pensja po ostatnich podwyżkach została zrównana z pensją osób nowo zatrudnionych....
7
hebowianka 2017-06-23 17:28
Wlasnie tak firma docenia i motywuje dlugoletnich pracownikow... zenada!
10
hebowa 2017-06-26 22:32
dokładnie , tak właśnie wygląda docenianie pracownika z dłuższym stażem których jak na lekarstwo ostatnio...a i nowych cv mało, jak już ktoś się zatrudni to oczy przeciera ze zdumienia jak opowiadamy co musimy robić i w jakim tempie .... i zaraz nowej osoby nie ma, szukają pracy na potęge w mojej drogerii na 10 etatów 6 rozsyła cv w inne miejsca :)
4
Sara 2017-06-30 08:17
Widzę ze duzo osób tutaj wylewa swoje żale ,brak zajęcia?
1
Nowa 2017-06-30 08:18
A mi się praca w hebe podoba
1
Gaja 2017-06-30 19:24
Chyba ktos tu miał zatarg z EN i teraz się próbuje odgryźć.
Przykro się czyta takie wpisy , no ale cóż każdy ma prawo wyrazić swoją opinię ,nawet jesli jest bezpodstawna i wyssana z palca.
zadowolona z pracy w hebe 2017-06-30 21:11
Podzielam Twoje zdanie 99% negatywnych opinii jest pisana przez osoby już nie pracujące w firmie.
Żal... PL.....
Ludzie zajmijcie się pracą a nie wypisywaniem głupot.
1
zainteresowana 2017-06-30 22:01
Jak płacą teraz w hebe? zastanawiam się czy warto aplikować.
PC 2017-07-01 12:34
Nie polecam pracy w Hebe. Zanim tutaj złożysz swoją aplikację to zastanów się 2 razy, bo później możesz tego gorzko pożałować. Wymagania są bardzo duże, a zarobki nie są adekwatne do nich. Wieloletnich pracowników tutaj nie docenia się. Przykładem jest to, że "stary" pracownik ma taką samą podstawę jak nowozatrudniony. W takim razie jak ma czuć się "stary" pracownik zmotywowany?!? Gdzie tu docenienie takiego pracownika?!? Często pisze się, że tutaj wylewają swoje żale sfrustrowani pracownicy, którzy już nie pracują bądź odchodzą. To nie jest prawda. Często jest tak, że są to ludzie, którzy nie mogą pójść powiedzieć tego swojemu przełożonemu, bo wie, że ten nic i tak nie zrobi z tym... Awanse dostają tylko Ci którzy dobrze żyją z KS i KR, i doskonale o tym wiedzieć i nie piszcie, że tak nie jest. Tym od dawna rządzi się ta firma.
6
Gaja 2017-07-01 14:00
Z tego co wiem to wszędzie tak jest . w ross..ie czy naturze tez nowozatrudniony pracownik ma taką samą pensję jak stary pracownik . Skoro twierdzisz, że ks nic z tym nie zrobi to może warto przemyśleć czy jest sens pracować w takiej firmie albo przenieść się na inny sklep gdzie będzie szans na docenienie i awans u innego ks
Zainteresowana 2017-07-01 17:24
Czy jest ktoś kto może napisać jaka staeka jest w hebe na konsutanta?
Gaja 2017-07-01 20:48
Zależy od sklepu bo kazdy sklep ma inne premie ale ok 2tys albo ponad zalezy czy jest premia i ile jej jest.
hebowa 2017-07-02 11:31
Są też wieloletni pracownicy, którzy myślą, że awans powinni dostać za staż. Potrafią pracować na 5 sklepie ale pokazują się tylko z najgorzej strony-marudzenia jak to ich firma nie docenia. Z takimi pracuje się najgorzej-nie potrafią cieszyć się z czyiś sukcesów a tylko stękają jak to im źle.
1
hebowianka 2017-07-05 22:01
Tu nie chodzi o narzekanie...praca sama w sobie zla nie jest. wszystko zalezy z kim sie pracuje - jak kierowniczka jest s*** to i praca nie jest fajna.
Ale naprawde nie jest mile to,ze sie starasz, pracujesz kilka lat i co z tego masz? A osoba pracujaca miesiac i nie robiaca nic zarabia to samo. To jest po prostu nie fair. A pracownikow powinno sie motywowac a nie na odwrot
6
Jaa 2017-07-05 23:10
Kazdy z konsultantow ucieka z tej firmy. Ludzie odchodza albo ciagna l4 i nie chca wracac. Pare lat temu bylo duzo konsultantow. Teraz z 10konsultantow zostaja 4 osoby wymagania z kosmosu wiecej obowiazkow. 1 osoba tyra za 3. szukaja nowych osob przychodza na rozmowy a pozniej rezygnuja. Juz duzo konsultantow mysli o zwolnieniu. Niedlugo same kierownictwo zostanie w tych zzakladach, bo nikt nie pozwoli na takie traktowanie i mobingowanie. Kazdy ma swoj kres wytrzymalosci.
14
Joanna 2017-07-06 09:18
@Jaa
piszesz, że sytuacja w firmie uległa zmianie w ciągu ostatnich kilku lat. Długo pracujesz w hebe? Co takiego według Ciebie się w firmie zmieniło na przestrzeni tego czasu? Wspominasz również o nieprawidłowościach oraz nieodpowiednim traktowaniu pracowników. Co konkretnie masz na myśli? Z opinii osób, które wypowiadaj się na tym wątku, bardzo dużo zależy od bezpośrednich przełożonych, a więc i konkretnej drogerii, w której się pracuje. Próbowaliście może takie sytuacje zgłaszać do firmy?
1
bidula 2017-07-06 17:25
Nie ma co zgłaszać, nikt nie ppatrzy na biedne żale ppracowników.Tyrac i nie narzekać to jest motto.
4
Ola 2017-07-06 22:01
Dokladnie tak jest. Na slasku rowniez. Duzo obowiazkow kierowniczych przechodzi na nasze barki. M.in jak zwroty, inwentaryzacje, jeszcze teraz doszlo rozliczanie pracownikow. Szkoda ze kierownicy sa odciazani ze swoich obowiazkow, a nie konsultanci. Konsultanci sa zmeczeni nadmiarem obowiazkow, odwalaja glowna robote a nie sa doceniani. A jezeli firma nie zacznie doceniac pracownikow kazdy bedzie odchodzil i omijal to miejsce. Targety konkursow, rekomendacji sa nie z tej ziemi. Obowiazkow tyle, placa mala a najgorsze te rozliczanie z wynikow. Czlowiek sie stara a i tak zawsze jest zle... Zero motywacji, ciagly stres.
7
Miki 2017-07-07 13:58
Brawo?!!
1
hebowianka 2017-07-07 19:03
Idealnie ujete!!!
3
eM 2017-07-12 10:00
Nowe ubrania nieprzepuszczające powietrza i sztywne, nie nadające się do pracy. Szok co oni wymyślili. Pracuje tu 2,5roku, od pol roku na stanowisku starszego i wciąż nie mogę się nadziwić co tą firmą wymyśla, jeszcze te ciągłe tłumaczenia dlaczego budżet niski, czemu koszyk niski. To jest handel, są miesiące że ludzie wchodza po paczkę podpasek i tyle. Nowa regionalna niedoinformowana w wielu sprawach, brak organizacji pracy. Zmęczenie naszych konsultantów i nasze ,brak słów. Pozdrawiam
8
hebka 2017-07-12 12:28
Jak ty chcesz mobilizować ludzi do pracy z takim nastawieniem. Nie dziwne że musisz tłumaczyć się z wyników, bo nie dziwne że ludzie na Twoim sklepie nie chcą dla Ciebie pracować.
2
H.E.B.O.W.I.A.N.K.A. 2017-07-12 16:45
Firma schodzi na psy jednym słowem. Niestety nie docenia się tu uczciwych i pracowitych osób. Awans oczywiście że tak :-) ale dla największych leni, kombinatorów (ewentualnie jesteś znajomym, rodziną z KR :-) przykład Kraków, Tarnów ( w ogóle jak czytam opinie to cała Polska). Może 1 na 10 kierowników w tej firmie ma pojęcie o czymkolwiek i się na to stanowisko nadaje. Reszta dno, zero wiedzy (kodeks pracy - pewnie nie widzą co to jest), ciągłe siedzenie w biurze, rozmowy prze telefon, obmawianie i wyśmiewanie pracowników. Straszna szkoda ....
9
Pracowniczka 2017-07-12 17:41
Trudno was dziewczyny zrozumieć. Tylko narzekacie jak jest źle. To dlaczego nie zmienicie pracy? Bezrobocie takie niskie teraz pracy wszędzie pod dostatkiem. Mi w poprzednim sklepie pracowało się źle, zwolniłam się, teraz od jakiegoś czasu pracuje w hebe i nie narzekam. Bywają cięższe dni, więcej pracy, ale ludzie w przychodzicie do pracy nie na spotkanie z koleżankami. Trzeba zrobić swoje. Swoje obowiązki znacie jak ich nie akceptujecie to odejdzcie. Innym będzie się lżej pracowało. Trzeba się porostu dobrze zorganizować i to co masz zrobić zrobisz szybciej.
5
H.E.B.O.W.I.A.N.K.A. 2017-07-13 12:44
Tu nie chodzi o narzekanie tylko zwracanie uwagi na to co w rzeczywistości dzieje się w większości sklepów Hebe. Pracowałam w paru różnych drogeriach HEBE (w niektórych byłam na zastępstwach, czy szkoleniach) i tak naprawdę wszystko zależy w największym stopniu od kadry zarządzającej. W każdej firmie czy sklepie trzeba sprzedawać (ile się da ), przestrzegać procedur, sprzątać i mieć tysiąc innych obowiązków ale jak przychodzisz do pracy i widzisz że wypruwasz sobie flaki, biegasz z towarem, obsługujesz klientów, starasz się z wszystkim wyrobić a twój przełożony "leży i pachnie" to szlag człowieka trafia. Na sam koniec jeszcze przed pójściem do domu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za małą sprzedaż. Nie pojmuję że firma pozwala sobie zatrudniać osoby, które nic nie wnoszą dobrego i nic nie robi z osobami, które psują jej opinię. Zgłoszenia na BOP nic nie dają bo poza rozmową z KR taki kierownik nie ponosi konsekwencji służbowych. Sama nie raz słyszałam krzyki, przekleństwa, straszenie brakiem wolnego weekendu, albo za karę same popołudnia itp. nie wyobrażam odnosić się w taki sposób do swojego psa a co dopiero człowieka.
Bardzo dużo jest zawiści i zazdrości w osobach tu pracujących i wiem też że nie wolno brać pod uwagę opinii jednej czy dwóch osób które chcą komuś zaszkodzić i może zająć czyjeś miejsce ale jeśli większość pracowników alarmuje że dzieje się coś złego to powinno się reagować.
I najważniejsze KR powinien być od pomocy (nie od ciągłego krytykowania wszystkiego) i powinien tak samo traktować Kierowników Sklepów jak i jego pracowników i brać pod uwagę wszystkie słowa i opinie a nie tylko to co powie KS.
Dobry i pracowity KS i jego zastępcy to podstawa żeby pracowało się dobrze i tego życzę każdej Hebowiance :-)
11
Konsultant 2017-07-16 11:59
BOP ma słóżyć do naprawy systemu pracy, a nie wyciąganiu konsekwencji. Ludzie zastanówcie się co wy za bzdury piszecie. 1 os. Zglosi nieprawidłowosci (a to moze byc jakas sflustrowana pracownica) i odrazu konsekwencje. Takie sytuacje trzeba naprawiać. Może na takiego sflustrowanego pracownika złożyć skarge na BOP ciekawe czy też odrazu chciał by mieć konsekwencje czy czas do naprawienia błędów.
1
evy 2017-07-16 12:21
Faktycznie, zastanówmy się co za bzdury wypisujemy-"słóżyć i sflustrowany", każdy ma prawo wyrazić własną opinię, skoro większość dziewczyn tak uważa , być może warto się nad tym zastanowić.
2
hebowianka 2017-07-17 17:52
To tylko pozazdroscic...niestety nie na kazdym sklepie jak jest. sa sklepy gdzie praca to mega przyjemnosc, a sa tez takie gdzie, az slabo sie robi jak trzeba tam isc! Niestety niektore kierowniczki nie szanuja pracownikow. A zmiana pracy w niektorych miejscowosciach nie jest taka prosta jak sie komus wydaje...
3
Szajki 2017-07-17 18:11
A co powiecie o notorycznym łamaniu dobry pracowniczej, przywłaszczeniu sobie testerów i gratisów, kartki pisane WIELKIMI LITERAMI NA SOCJALU W STULU : NIE INTERESUJE MNIE TO JAK TO ZROBICIE ALE PRZYKAS MA BYĆ ZROBIONY BO JEŚLI NIE TO NIE UWZGLĘDNIAM WOLNYCH WEEKENDÓW I PORANNYCH ZMIAN !!!!!!!!!
Co z nierówno robionymi grafikami, konsultanka ma tylko wolny jeden weekend i dwa ranki w miesiącu góra a kierowniczki nie dość że 3 weekendy wolne to w dodatku nie które długie łączone ze świętami , urlopami , wolnymi dniami . Co z wyliczaniem minut ile siedziałaś na przerwie bo wolno tylko 15 a same są po kilka razy na socjalu po 20min i to często w grupie. Co z ciągłym zwracaniem uwagi że nie wolno nam rozmawiać na sklepie (nie mówię tu o plotkowaniu tylko o kilku normalnych zdaniach tak jak przystało na ludzi wspólnie pracujących) a same kiero non stop w biurze bądź na socjalu . Co z tym że tajemniczy klient sprawdza wszystkich równo a kierowniczki w ogóle nie konsultują jak już ktoś do nich podejdzie tylko latają w poszukiwaniu konsultantki a jeśli wszystkie są zajęte to obsługują bez schematu. Dlaczego pozwala się na to żeby ktoś zmieniał grafik z dnia na dzień bez pytania o zdanie, dlaczego niektóre dziewczyny są wysyłane w prywatnych sprawach kierowników w trakcie swojej pracy , to na pocztę,do Ryłko po wymianę fleków to po obiad czy po kawę. Czemu w ogóle starszy panoszy się zapominając że jest tylko starszym konsultantem. Czemu pozwala się na to że e-learning robi za mnie ktoś inny byle bym była na sali sprzedaży i robiła budżet. Czemu pozwala się na to że po ciężkim dniu robienia wszystkiego jeszcze to robimy za sprzątaczki, czyścimy nawet klimatyzatory i biuro. O co chodzi firmo? Przez pierwszy rok tak dobrze się tu pracowało.
12
evy 2017-07-17 20:17
A co powiecie na to ,że zamykają wam socjal ,toalete i przebieralnie na klucz. Napić się nie mozna, do toalety tez nie bardzo(tłumacz się dlaczego chcesz skorzystać, lato-upał i błagaj o picie)...trzeba prosić o klucz tylko jak skoro' kierowniczki'siedzą na magazynie zamkniete i na dzwonki nie regaują.Obóz pracy!!! Może inspekcja pracy powinna się zainteresować.
7
hebka 2017-07-18 22:42
no takie rzeczy to się powinno zgłaszać do KR a jak nie pomoże to BOP, upokarzające jest proszenie o wpuszczenie na socjal w celu skorzystania z wc , lub napicia się .... aż nie do wiary że coś takiego ma miejsce!!! ZGŁASZAC I TO KONIECZNIE ... ALBO PISZCIE TU JAKI SKLEP , REJON, myślę że nasza góra też tu zagląda ;)
4
hebowianka 2017-07-18 22:51
Zglosic do inspekcji (inspekcja danych zglaszajacego podac nie moze wiec bez strachu)... Nie bawcie sie w zglaszanie do KR i BOP bo to NIC nie da... oni tam chronia swoje tylki.
7
Miki 2017-07-19 23:15
Firma straciła kontrole nad panowaniem nad bandą gowniarzerii w biurach, bądź też przyzwala na takie traktowanie i mają na swoich szkoleniach wytyczne....
1
xxx 2017-07-20 08:05
@evy współczuję tych sytuacji, to nie powinno mieć miejsca! To poniżenie, upokorzenie, krzywda. Osoby na stanowiskach kierowniczych często bez kultury osobistej, niezbyt pojętne i inteligentne i w ten sposób próbują zmusić pracowników (podwładnych) do osiągania wyników z których nie musiałyby się tłumaczyć

zgłaszajcie do PIP ! mamy monitoring, wszystko może być udokumentowane, trzeba działać :)

w firmie każdy każdego kryje, zwrócą im uwagę, że mają tak nie robić i nic więcej a tak przynajmniej trochę satysfakcji, że prawo jest po naszej stronie a ich zagrywki są dziecinadą i wyrazem braku kompetencji! Motywowanie? Chyba zastraszanie!
4
Lunka 2017-07-20 11:33
Witajcie. Chciałam wam powiedzieć że pracuje w Hebe 5 lat jako zastępca, na początku było znacznie łatwiej bo nie było tylu konkursów, celów sprzedażowych itp. a poza tym ilość etatów na sklepie pozwała spokojnie z wszystkim się uporać. Dużo się zmieniło i ok ja rozumiem to że firma chce osiągnąć jak największy zysk (ograniczając również koszty), po to istnieje. Ale nie sądzę że to sama polityka firmy ma wpływ na to co się dzieje, to tylko zależy od ludzi. Zawsze byłam wymagająca i na pewno nie jestem idealnym przełożonym ale zawsze starałam się wspomóc zespół, stanie na kasie, konsultacje, sprzątanie, latanie za złodziejami to moja codzienność :-) Jak któraś konsultantka potrzebowała wolny weekend a nie miał jej kto zastąpić to czemu miałabym nie przyjść za nią do pracy?? Jesteśmy ludźmi, koleżankami, szanujmy się nawzajem i pomagajmy sobie. Niestety mojej kierowniczce nie podobała się taka postawa bo zespół bardziej mnie szanował, słuchał, starał się wykonywać wszystkie zadania. Ona chociaż przymilała się całymi dniami do nich to za plecami sypały się same wyzwiska, obrażanie, nigdy w niczym nie pomogła, tylko jej potrzeby się liczyły, grafiki to była totalna klapa (koleżanka miała wolne kiedy chciała, same ranne zmiany a reszta tyrała wieczorami) i z naprawdę super zespołu nikt już nie został.... wszyscy się zwolnili. Były w jej sprawie zgłoszenia na BOP (miała jakieś tam rozmowy ale śladu nigdzie nawet upomnienia brak) i co ...... siedzi dalej zadowolona na kierowniczym stołku i nic nie robi a ja szukam nowej pracy bo zasuwam za siebie i za nią a nikt człowieka nie doceni. Niech kadra kierownicza zostanie rozliczana z poprawnego wykonywania swoich zadań a nie tylko wyników sklepu bo to co się dzieje to jest totalna porażka.
12
ktoś 2017-07-24 09:39
W Hebe w Szamotułach jest tak samo. Też kierowniczka ma swoje pupilki, które jej donoszą co kto powiedział lub zrobił. Takiej fałszywej osoby to jeszcze w swoim życiu nie spotkałam. Na wszystkich skarży do KR żeby tylko nie wyszło na jaw że jest nieudolnym kierownikiem, który nie zna podstaw prawa pracy, ani że nie potrafi zarządzać. No ale i tak nic się nie zmieni bo nikt nie bierze na serio tych wpisów, wszyscy myślą że to piszą osoby zazdrosne lub sfrustrowane, może w niektórych przypadkach tak jest. Ale najczęściej to wszystko to jest prawda.
7
Dolores 2017-07-26 18:07
Dziewczyny zacznijmy kontrolować swoich kierowników, róbmy zdjęcia, notujmy wszystko i zgłaszamy wszystko od teraz. Kierowniczka w Hebe to przeważnie dwudziestoparoletnia osoba bez doświadczenia, rozchwiana emocjonalnie i nie potrafiąca zarządzać ludźmi. Jest tylko kierownikiem głupiego sklepu a ma się za nie wiadomo co. Łamanie dobry pracowniczej powinno być karane tak samo jak robienie grafików pod siebie !!! Nie okazywanie się ochronie przez kierowniczke też jest dopuszczalne ?
7
tarnów 2017-07-27 20:51
u was tez kierowniczka traktuje was jak niedorozwiniete? faworyzuje coniektore konsultantki a coniektore gnoi? Uwaza,ze praca ma byc dla nas nr 1 i tylko nia mamy zyc, nic po za tym - jej zdaniem nie mamy zycia po za hebe
3
Zirytowana głupotą 2017-07-28 00:58
A ja na miejscu Twojego Kierownika zaczęłabym od kontroli poziomu Twojej pracy skoro masz czas na takie głupoty.... Skoro uważasz, że zarządzanie jest takie proste, a wszyscy nieudolni to czemu sama nie robisz nic w kierunku bycia kierownikiem? Ogłoszeń jest masa..., a odpowiedź prosta- lepiej siedzieć na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i zazdrościć, że ktoś inny układa grafik:) Przydałaby się maść na ból [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
10
ktoś 2017-07-28 12:50
No proszę oto słowa kierownika, tak się rozmawia z pracownikami. Słowa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] k...., są na porządku dziennym i twoim zdaniem tak zachowuje się kierownik. Oznacza to tylko że jest słaba i nie radzi sobie na tym stanowisku.
3
Zirytowana głupotą 2017-07-29 00:18
W pracy takich słów do Pracowników nie używam, a tu dopasowałam się do Waszego poziomu:) Na szczęście w moim zespole wszyscy wiemy po co przychodzimy do pracy i nie ma takich wyimaginowanych problemów. Przerwa 15min., konkursy, targety, kuwety z dostawą, sprzątanie, TK- to rzeczy normalne dla ludzi, którzy PRACUJĄ a nie przychodzą szukać problemów i wywoływać konflikty. Skora tak Wam wszystkim źle, to co Was tu trzyma?! Zawsze można poszukać pracy, w której płacą kokosy za samo bycie, nic nie robienie i wylewanie żalu na necie (oczywiście z kierownikiem, który wszystko zrobi za Was)... Jak taką znajdziecie to dajecie znać:)
9
Miki 2017-07-29 21:03
Hahaha... Kierownik się najbardziej naora.... Kosztem konsultantek... Moj nie potrafi nic po za obgadywaniem wszystkich w koło. Wysmiewaniem i udawaniem że cos robi.....buahaha, kierownik,,
6
Marta 2017-08-02 00:14
Skąd ja to znam :) widzę ze nie tylko u mnie takie cyrki sie dzieją
2
Nowa 2017-08-10 04:36
A może ma ktoś doświadczenia z kadrą w Mielcu ? Tam też taki nacisk na sprzedaż ?
Felicja 2017-08-14 08:55
Zirytowana głupota sądzę że twoi pracownicy tobą gardzą skoro nie zdajesz sobie sprawy z takich rzeczy
1
hebka 2017-08-14 19:11
Twojego pokroju na pewno :-)
3
m 2017-08-17 14:54
czy możesz mi coś więcej na ten temat powiedzieć?
Zostaw swoją opinię o drogerie hebe - Gdynia
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie drogerie hebe