logo Baltix

Baltix

Gdynia

Opinie o Baltix

szary 2016-02-12 10:23:43
a kiedy aplikowales bo ja tez aplikowalem i narazie cisza.Dzieki za odp.
loxman 2016-02-12 18:07:08
Witam, znam angielski b.dobrze, ostatnie 2 lata pracowalem dla firmy z USA tj. Schlumberger co. Rys tech. Tez znam. Ma pytanie do ciebie. Od pon. do piatku po ile godzin sie pracuje, po 10? a w sobote ile?
Czy to prawda ze pracuje sie w systemie rotacyjnym tj 5 tygodni w szweck 2 tygodmie wolne w polsce,?
edfrgthjk 2016-02-13 19:09:25
no wiaodmo ze sporo mozna zarobic w koncu to praca za granica w konkretnie w Szwecji, np. spawacza szukaja wymagane udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku spawacza
lechu 2016-02-13 20:03:08
Witam wszystkich kolegow z firmy baltix
Mam pytanie jak wyglada transpor z polski do szwecja? Ja mieszkam w biszczadach. autobus, pociag
Znalazlem dobre polacznie samolotem np krakow-szwecja. Z polski do szwecji jak firma wysyla pracownikow. Promem z gdanska? Czy wogole ktos latal samolotem do szwecji-tanich lini lata duzo? bardzo prosze o odpowiedz. Kolegow ktorzy pracuja w szwecji pozdrawiam
Dzordż 2016-02-14 08:14:17
Kolega pyta o transport. Większość ludzi których znam lata samolotami z rożnych miast do Malmo albo do Sztokholmu. Promami jeżdżą Ci którzy zabierają ze sobą auta, firma ma tez auta firmowe które czasem udostępnia. Trzeba przyznać ze nawet sprawnie to działa. Nie ma lipy. No i płaca za wszystko łącznie z kilometrowkami. Jak mieszkasz w Bieszcadach to firma na pewno Ci zorganizuje podróż.
lechu 2016-02-14 11:52:21
Dzieki kolego za odpowiedz na moje pytanie. Patrzylem na samoloty i jest sporo polonczen do malmo lub sztokcholmu. Pozdrawiam i trzymajcie sie. Lechu
Mogogo 2016-02-15 19:49:26
To fajnie, że płacą wszystko łącznie z kilometrówkami. Widać, że to porządna firma. Czytałem dużo pozytywnych opinii i dlatego nie boję się wyjechać z nimi jako spawacz do Szwecji. Zapewniają zakwaterowanie, a mieszkania są w pełni wyposażone. Transport jest na ich koszt :)
abc 2016-02-15 20:48:13
Mam pytanie do Mogogo masz juz moze date wyjazdu?byles spawac jakies prubki? Sprawdzali twoj j.angielski np.rozmowa telefoniczna?
Crovlley 2016-02-17 14:55:42
Witam wszystkich , w dalszym ciągu poszukiwani są operatorzy pras krawędziowych ? pracuję na tym stanowisku od czerwca ubiegłego roku ( w tym staż 6 mies )krawędziarka to TruBend5085 wykonuję elementy od najprostszych(katowniki,zetowniki,omegowki )po skomplikowane gięcia prototypów np klimatyzatorów czy szafek .Pracę podjąłem zaraz po szkole (posiadam wykształcenie średnie pełne). do szukania innej pracy zmusiły mnie zarobki , jak na podkarpacie przystało 1850brutto.
karma 2016-02-17 19:56:51
Raczej zarobki w granicach 1850zł nie są takie złe @Crovlley, przecież nabierając doświadczenia zawsze jest szansa na to, że dostanie się jakąś podwyżkę.
Crovlley 2016-02-18 09:45:07
1850 brutto , czyli na rękę 1360 , bez premii , gdzie na dojazd do pracy płacę 400 zł
szary 2016-02-18 11:49:04
Czy ktos na spawacza mig-mag dostal juz propozycje wyjazdu i ew.jak to wyglada.Dzieki za opinie jak co.
turek 2016-02-19 20:16:22
Crovlley, jedyne ogłoszenia jakie teraz mają to szlifierz, spawacz, blacharz samochodowy i operator CNC. Jak się nie ma doświadczenia, to na start minimalna krajowa własnie - 1850 brutto, ale sa mozliwe premie.
Czarny 2016-02-20 10:39:57
Zarobki są od 40 złotych na rękę za godzinę i w gore. Umowa jest na podstawę plus premia i delegacje. Nie pisz ze sie zarabia 1850 zł bo to bzdura. Firma płaci za podróże i mieszkanie. Dużo godzin. Da sie zarobić. Ja juz pare lat w Baltiksie robię i nie zmieniam puki co.
Marcin 2016-02-26 12:09:27
Witam czy firma poszukuje operatorów pras krawędziowych typ AMADA ?
Mam ponad 10 lat doświadzczenia praca na blachach od 0,5 mm do 6mm aluminium nierdzewka HDG często przy detalach o bardzo wsokiej jakości wizualnej zero rys ,odgniotów.Pomorskie.
1
Jakub Gebhardt 2016-02-26 13:38:32
Dzień dobry Panie Marcinie!

Proszę o kontakt na jakub@baltix.se

Pozdrawiam!
lukasz 2016-03-06 21:29:36
Dzień dobry panie Jakubie miałby pan dla mnie prace? Pracuje jako operator/programista pras krawedziowych,laser eagles oraz prace monterskie wiec jesli ma pan jakas prace prosze o kintakt (usunięte przez administratora)
Jaś 2016-03-09 14:55:17
Ja też mam podobne kwalifikacje co Łukasz i przyznam szczerz, że tez szukam pracy, najlepiej takiej właśnie na dłuższą współpracę, bardzo interesuje mnie Wasza firma :)
Jakub Gebhardt 2016-03-09 17:54:43
Panowie poszukujący pracy bardzo proszę o przesłanie CV na: jakub@baltix.se
Serce 2016-03-17 13:38:03
A co zrobisz z tym CV kolego, kogo reprezentujesz, normalnego Baltixa czy może to jest jakaś ściema, chciałbym wiedziec gdzie idą moje dane mimo wszystko
Jakub Gebhardt 2016-03-17 15:48:21
Oczywiście może Pan przesłać CV na adres: rekrutacja@baltix.se lub zadzwonić na numer +48 58 698 83 04, jeśli nie chce Pan wysyłać swoich danych do mnie.
Reprezentuję "normalnego" Baltixa :-) (jest jakiś nienormalny? ;-) )
Jestem dyrektorem zarządzającym.
Pozdrawiam!
Serce 2016-03-19 14:13:42
Super, to wysyłam CV, mam nadzieję tylko, ze tutaj na forum jak rozmawiamy na "TY" to się nie odbije na mnie, ale tutaj każdy się podszywa, dziękuję za adres!
Jakub Gebhardt 2016-03-19 16:04:05
W naszej firmie wszyscy są na "Ty".
Taki szwedzki styl... :-)

Zapraszam do współpracy!
na dobre 2016-03-21 16:20:19
a to w sumie fajna sprawa, łątwo jest się porozumiewać nie ważne na kogo się trafi :) a teraz właśnie szukają mechanika samochodowego do szwecji, tylko wymagają komunikatywnej znajomości języka angielskiego
lukasz 2016-04-02 18:30:50
Współpraca z ta firma jest bardzo super,podwzgledem zajecia sie pracownikiem wyjezdzajacym poprzez baltix a równiez szef jest spoko.Wiec panowie polecam ta firme poszukują wielu specjalistów dla firm szwedzkich.Pozdrawiam Pana Jakuba Gebharta
1
Rozum 2016-04-05 12:59:02
Ja również potwierdzam, ze współpraca z firmą jest świetna, bardzo dobrze idzie, bardzo szybkie wypłaty, naprawdę nie ma nad czym płakać, polecam pozdrawiam
Andrzejj 2016-04-28 11:44:33
Dzień dobry Panie Jakubie , czy mógłbym Panu wysłać na e-mail moje CV ? jestem operatorem prasy krawędziowej Trumpf
luk2016 2016-04-28 18:21:11
Dzień dobry Panie Jakubie czy jest szansa na prace w Państwa firmie? Pracuje na róznych maszynach:Prasa krawędziowa Ermaksan,Laser Eagles,Zaginarka do rur,profili,kątowników itd.oraz mam uprawnienia na maszyny cnc jestem operatorem i poczesci programista znam rysunek techniczny
sądzę 2016-05-06 21:50:39
moim zdaniem @luk2016 powinieneś wejść bezpośrednio na stornę firmy i tam poszukać telefonu i zadzwonić
czarny 2016-05-07 08:21:04
Zadzwoń albo napisz do biura i prześlij im CV. Firma się rozwija, ful nowych kontraktów!! Nawet szefowa podwyszki dała!! A pan Jakub jeździ ciagle do Szwecji i robotę załatwia
spawacz gdynia 2016-05-08 20:44:45
UWAGA NA TA FIRME wysylaja na strzal jak cos trafia glownie latem a potem zjazd i nie ma nic, i nie mowie o pijakach czy nierobach bo zaraz beda to tak nazywac, szwedzi potrzebuja ludzi na krotki czas i oni z tego zyja, wiec nie polecam ich koledzy, raczej szukajcie pracowdawcy ktory ma wlasna produkcje i perspektywy pracy dlugo falowej
pracownik 2015 2016-05-08 20:46:16
UWAGA
UWAGA
UWAGA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NA NICH
1
Czarny 2016-05-09 12:28:58
Ale głupoty koleś piszesz. Jakoś nikt z nas w wakacje nie pracuje bo Szwecja się zamyka na cały lipiec. Albo ci się firmy pomyliły albo cię szef wyrzucił bo nic nie potrafisz. Ja już czwarty rok w baltiksie robię i polecam każdemu kto coś potrafi. Pozdrawiam wymiataczy spawaczy!!!
Ziółko 2016-05-09 22:19:07
Ej Spawacz Gdynia, musi być z Ciebie D..a a nie Spawacz ja jestem tu już 5 rok i dlurzszej przerwy niż wakacje nie miałem a byłem w kilku firmach. Szef i szefowa to normalni ludzie wiec polecam!
manila 2016-06-18 11:02:02
@czarni jak to się zamyka? w sensie:granice zamykają? ja bym chciała u was pracować na operatorze koparki, nic się nie zamyka bo oferty są aktualne od tej firmy
johnnyx 2016-07-03 14:17:54
przed wyjazdem radze się zapoznać z umową którą chcą wam dać , w szczególności jeśli będzie to umowa-zlecenie, nie ma na niej żadnej informacji co do stawki godzinowej poza tym nie obowiązują na niej przepisy prawa pracy tylko kodeksu cywilnego a to bardzo dużo zmienia, sposób przeprowadzenia rekrutacji jest najgorszym z którym się spotkałem
1
irek 2016-07-03 14:21:41
a cop takiego konkretnie ci w tej rekrutacji nie pasowało? bo akurat chcę z firmą jechac do Szwecji na operatora koparki - dobrze że chociaż zakwaterowanie dają opłacone
Jakub Gebhardt 2016-07-03 17:09:58
Dzień dobry!

Chciałbym poinformować, że umowa zlecenie jest u nas wyjątkiem od reguły. W Pana przypadku umowa dotyczyła pilnego wyjazdu na krotki okres. NAwet nie zdążyłby Pan zrobić pełnych badań lekarskich...

Co do jakości rekrutacji to bardzo mi przykro i przepraszam, jeśli była ona przeprowadzona nieprofesjonalnie. Na naszą obronę napiszę tylko, że w ciagu dwóch dni musieliśmy zrekrutować i przygotować do wyjazdu prawie 20 osób....

Proszę zwrócić uwagę, że większość opinii o naszej firmie jest jednak pozytywnych. Wysyłamy pracowników do Szwecji już 12 rok i nigdy nie nawaliliśmy organizacyjnie, czy finansowo.

Zapraszam do współpracy!
Jakub Gebhardt
Dyrektor Zarządzający
1
bazylia 2016-07-03 17:16:11
to bardzo dobrze świadczy o pracodawcy skoro nie boi się zabrać głosu w dyskusji na tego typu forum - świetnie! szabuję taką transparentność w tego typu agencjach. czy nadal oferujecie pracę w pracę w systemie 6/2 tyg?
1
Jakub Gebhardt 2016-07-04 10:04:02
Nie widzę swojej odpowiedzi na opinię Johnyego więc napiszę jeszcze raz.

W naszej firmie umowa zlecenie to wyjątek od reguły. W tym konkretnym przypadku umowa dotyczy krótkiego i pilnego wyjazdu. Nie zdążyłby Pan nawet zrobić całościowych badań lekarskich...

Przepraszam, jeśli na którymś etapie rekrutacja była przeprowadzona w sposób nieprofesjonalny. Zależy nam na profesjonalnych procedurach i na zadowoleniu naszych "klientów", a za takich uważamy przede wszystkim naszych pracowników! Na naszą obronę napiszę tylko, że musieliśmy zrekrutować i przygotować do wyjazdu prawie 20 osób w ciągu zaledwie 2 dni.

Proszę wziąć pod uwagę, że nigdy nie nawaliliśmy organizacyjnie, ani finansowo, a większość opinii o naszej firmie jest pozytywna.

Irek - temat operatorów koparek będzie aktualny po szwedzkich wakacjach, czyli na początku sierpnia.

Bazylia - tak staramy się pracować 6 tygodni w Szwecji/ 2 tyg w Polsce. To wzór, który potem dopasowujemy do wymagań pracowników i potrzeb klientów.

Zapraszam do współpracy!
Jakub Gebhardt
Dyrektor Zarządzający
1
nie wiem 2016-07-04 11:14:02
@Jakub Gebhardt czasem trzeba poczekać, aż opinia sie doda :) to miło, że dyrektor zafrządzający odezwał się tutaj, wydaje mi sie że świadczy to tyolko i wyłacznie o profesjonaliźmie firmy Baltix..
1
Jakub Gebhardt 2016-07-04 11:28:24
@nie wiem - po owocach nas poznacie, to znaczy w tym wypadku - po wypłacie :-)
Nie ma co zachwalać z góry, ale u nas można godnie zarobić.
Zawsze organizujemy i opłacamy przejazdy, dojazdy oraz zakwaterowanie!
1
Serce 2016-07-04 13:40:47
Mi się wydaje, że budowlańcy w szwecji mają bardzo dobrze
1
jaś 2016-07-05 08:27:15
Ja nie tak dawno rozpoczołem wspolprace z Baltixem i na razie jest ok. Kasa taka jak mowili w biurze, mieszkanie w miarę, ale oplacone, z przejazdami bez problemu. Płacą mi dobra kilometrowke to jeszcze na swoim aaucie zarobie dodatkowo :-)))))
Umowa polska, ale stawki szweckie!
Szef wpada czasem i sprawdza czy na pewno wszystko gra.
Jest dobrze, oby tak dalej. Teraz urlop i wracam z nimi w sierpniu!
macko 2016-07-05 11:05:48
Ale umowę masz szwedzką nie polska? mi zależy na ty byle nie polska za marne złotówki
jaś 2016-07-05 11:14:54
Umowę mam polską, w Polsce. Stawki sa w zlotowkach ale na poziomie szweckim.
Przynajmniej z podatkami nie ma problemu bo wszystko w polsce placą!
Dawid 2016-07-05 11:54:06
Właśnie widziałem nowe ogłoszenia do Szwecji na spawacza i elektromechanika @jaś spoko, że dotrzymują słowa z tym wynagrodzeniem, widziałem, że opłacone jest też zakwaterowanie co w sumie rzadko się teraz zdarza
Ja 2016-07-07 18:48:36
dostaniesz polską za 1850zł, przed wyjazdem zapytaj!
1
Miłosz 2016-07-07 19:52:52
@ja czyli Ty już pracowałeś z Baltixem gdzieś poza Polską, tak? Jak wrażenia? Ja właśnie mam zamiar zgłosić się na blacharza samochodowego do pracy właśnie w Szwecji, no nieźle to wygląda, a Polsce bywa różnie
sd 2016-07-12 20:48:22
@Miłosz no a czy jestes pewnien ze u nich mozna tez zdobyć zatrudnienie w kraju nie tylko za granica?
Zostaw swoją opinię o Baltix - Gdynia
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Baltix