Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o ELGOR SP. Z O.O.

Pracowałeś w firmie ELGOR SP. Z O.O. i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
ANONIM - 2012-04-30 10:35:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Firma ELGOR LUBLIN,ludzie ok,oczywiscie nie wszyscy bo sa [usunięte przez moderatora] typu[usunięte przez moderatora] kawał buraka,kmiota i c [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a,najpierw poklepuje po ramieniu i was bedzie chwalil a za godzine was zwolni,[usunięte przez moderatora] ludzi na inwentaryzacjach,wszystko bedzie ok,ale jak podpiszecie odpowiedzialnosc materialna,wtedy zaczynaja sie jaja,co miesiac potracenia z pensji wysokosci 400-500 zl,bo w tej firmie braki byly,sa oraz beda,chyba ze [usunięte przez moderatora] bedzie inny bo to on najwiecej [usunięte przez moderatora],i zmienia stany w swoim magicznym komputerku a to wszystko zeby miec darmowych pracownikow=) tak wiec np.po roku pracy nie liczcie na wieksza wyplate jak 1200zl to juz max.pozdrawiam i nie polecam tego[usunięte przez moderatora]
zdjecie uzytkownika
bo - 2012-07-09 21:03:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
[usunięte przez moderatora] żartowniś robi sobie kpiny z ludzi,poszedłem w sobotę na rozmowę,kierowca dostawca z kat.C ,powiedział że praca ciężka,załadować sobie towar rozwieżć rozładować więcej niż 8 godzin to może być 10 lub 12 za 1500 brutto ha.ha. jakby dorzucił drugie 1500 to bym pomyślał.LUDZIE,OMIJAJCIE TAKIE FIRMY CO FRAJERÓW SZUKAJĄ ŻEBY TYRAĆ ZA FREE,BO SIĘ CHCE DOROBIĆ TAKI......
zdjecie uzytkownika
siwy - 2012-10-22 13:28:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie zgadzam się z tymi opiniami pracowałem w tej firmie .
Ludzie bardzo rzetelni i przyjaźni ,szef ( prezes ) swój człowiek .
Musiałem sam się zwolnić z powodów rodzinnych.
zdjecie uzytkownika
yyy - 2012-10-26 14:04:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kolego tez tam pracowalem i zostalem po prosyu [usunięte przez moderatora] przez tego jak to powiedziales "ludzkiego czlowieka" bzdury piszesz ze tam jest spoko
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-05-25 12:42:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
yyy napisałes " zostalem po prosyu [usunięte przez moderatora]". A czy możesz napisać co dokładnie masz na myśli? Bo szczerze powiem że bardzo mało to mówi. Pytam się bo mam rozmowę w sprawie pracy w ELGOR LUBLIN za parę dni
zdjecie uzytkownika
??????????????? - 2013-11-20 14:32:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
omijajcie ten Elgor z daleka
zdjecie uzytkownika
Gildon - 2013-12-06 12:46:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Hej, jak obecnie z szansami na prace w elgor lublin, bo słyszałem, że wiele rzeczy ostatnio uległo poprawie, prawda to? Co macie w ramach motywatorów do pracy?
zdjecie uzytkownika
Masakra - 2013-12-11 23:18:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Gildon - 2013-12-06 12:46:56]:
Poprawilo?? Jest gorzej niz bylo. Uciekaj z tego (usunięte przez administratora) zanim tam trafileś !!!!
zdjecie uzytkownika
Gildon - 2013-12-27 16:36:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Masakra, to znaczy co uległo zmianie? Nawet świąteczny nastrój nie poprawił atmosfery w elgor? Dzięki za odpowiedź.
zdjecie uzytkownika
PanG - 2014-03-15 00:10:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam mam za kilka dni rozmowe o prace jako kierowca kat c w tej firmie czy cos sie zmienilo na dzien dzisiejszy w tej firmie i jak wygladaja kwestie finansowe na takim stanowisku???
zdjecie uzytkownika
Anonim - 2014-03-16 14:53:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Czy ktokolwiek widzi tu pozytywne aspekty pracy w tej tzw: firmie?? Nie!!! Wiec po co sie pytac czy warto i co kto o tym sadzi. Tam sie nic nie poprawi na lepsze a jest tylko gorzej niz bylo. (usunięte przez administratora)Odradzam kazdemu tam prace i nie polecam jej nawet swojemu najwiekszemu wrogowi.
zdjecie uzytkownika
Jopo - 2014-05-02 15:39:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Co to znaczy przewala? Bo kasę chyba prędzej czy później i tak wypłaca no nie, bo inaczej sobie tego nie wyobrażam...
zdjecie uzytkownika
AA - 2014-07-29 12:46:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Znowu ogłoszenie to jakieś przewały tam są robione.
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Faja w gebie i zachowanie olewajace kazdego oto zachowanie prezesa ktory odbywal ze mna rozmowe kwalifikacyjna. Totalna olewka.
Pytania: Standardowe pytanie czy pracowal Pan z podpisana odpowiedzialnoscia materialna bo to jest najwazniejsze, a dlaczego?? Juz wyjasniam. Bo w magicznym komputerku tej firmy byly braki beda braki i sa braki a to dzieki prezesowi ktory robi w programie co chce. A odpowiedzialnosc jest po to aby tylko sciagac kase z pracownikow a dokladnie z magazynierow ktorzy podpisza odpowiedzialnosc.
zdjecie uzytkownika
prezes to burak - 2014-08-11 05:03:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Fakt jesli ci wyplaci to mniej niż ci się należy albo wogole. Knur myśli ze ktos popuści i pojdzie w zapomniane. Nie dajcie sie oszukać bo i tak jest przegrany a procesy sa ciągle w toku, nie dlugo wszystko sie okaże :)
zdjecie uzytkownika
Basta - 2014-08-11 09:04:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ciężko mi powiedzieć co się dzieje wewnątrz firmy, ale na mój gust nikt nie czuje się tam jak w stabilnym zakładzie pracy. Skoro prezes ma taki charakter, obawiam się, że wszystko może traktować jako swój folwark. W takich warunkach na pewno nie da się zbudować pozytywnej marki firmy, gdzie pracownicy są niezadowoleni z obecnych warunków. Ktoś na górze powinien to zrozumieć o ile będą chcieli odnosić dalsze sukcesy w sprzedaży alkoholu.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ELGOR SP. Z O.O.
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy ELGOR SP. Z O.O.?
Zadaj pytanie
x