getBACK

Wrocław

Opinie o getBACK

Alucha85 2016-01-28 19:45:51
Najgorsza firma windykacyjna jaka istnieje co dziennie ludzi się nęka telefonami o jakieś ugody mimo że się spłaca u komornika. Trują tyłki luszią. Mało tego po rodzinach dłużnika wydzwaniają i sąsiadach to nie zgodne z prawem . są bardzo natrętni
0
antywindykator 2016-01-29 06:37:10
generalnie rzecz biorąc o odradzam ugody z getBack, a w razie rzeczywistej chęci tejże ugody - polecam dokładnie wszystko policzyć.
misja getBack to tak nakręcić człowieka, by zapłacił 150% długu myśląc iż dobroduszny getBack umorzył mu połowę... doliczają jakieś koszty z księżyca wzięte, których żaden sąd nigdy nie zasądził, ale wg getBack one się należą... ehhh szkoda słów na tych - można by wręcz rzec - oszustów
0
Były 2016-01-31 19:34:52
Pracowałem kiedyś w GB, Najgorsze było to, że negocjowało się z klientem ugodę. Po akceptacjach i wydrukowaniu takiej, jechało się z nią do klienta. Ten ją podpisywał i w tym samym czasie ktoś kierował klienta do egzekucji komorniczej. Wychodziło się na oszusta. Później trzeba było się modlić aby ugoda taka się złamała przez brak wpłaty, bo przecież prawnie obowiązywała, bo był na niej podpis dyrektora
0
kejt 2016-01-31 21:02:50
ale to mówisz o pracy na pewno w getBack ? bo nie wydaje mi się. tutaj szukają ludzi raczej na stanowiska typu specjalista ds. raportowania i analiz ...
0
kozik 2016-02-06 17:52:44
kejt, zgadza się GB to niejako skrót od GetBack. Ja za to jestem zainteresowany tu pracą jako stacjonarny doradca klienta. Oferta bardzo korzystna, bowiem to zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, czy bogaty pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karnet sportowy).
0
szejk z Dubaju 2016-02-07 17:10:26
Widzę od pewnego czasu mnóstwo postów w stylu dwóch powyższych, kompletnie o niczym, robiących "sztuczny tłum", pisanych prawdopodobnie przez jakieś agencje PRowskie.
Styl wypowiedzi i budowa zdań w stylu "wirtualnych doradców" z serwisów ZUS, czy PKP :-) Poważnie, niby naturalna wypowiedź, ale czuje się sztuczność i jakby autorzy nie do końca rozumieli kontekst całego wątku.
Po co to? Chcecie zaciemnić obraz, łudzicie się, że wiadomości o patologiach w firmie nie wyjdą na zewnątrz? Bitch, please...
0
rudziks 2016-02-08 19:19:19
@szejk z Dubaju bardzo mnie rozbawiła twoja opinia :) Nie rozumiem co jest nie tak w powyższych wypowiedziach, wyglądają dość normalnie. Akurat ja sam znam kogoś kto pracuje w GB i nie narzeka na nic, więc może nie jest tak tragicznie, co? I głównie przez mojego kumpla chcę się zatrudnić u nich jako doradca klienta zamożnego. On działa na tym samym stanowisku i wygrał już raz weekend w SPA jako najlepszy sprzedawca. I nawet jak oglądałem ofertę na to stanowisko widziałem, że jest taka nagroda dla najlepszych ludzi. Może ty się po prostu obijasz w tej robocie...
0
Oskar 2016-02-09 09:53:11
nie spotkałem większej infantylności i braku kultury
a także ironizowania z Klienta niż u Nich.
dzwonią raz i drugi mając różne kwoty.
Gdy zwracasz uwagę różnicy tysiąca złotych, stają się ironiczni i niemili.
Kłamią o wygranych już sprawach sądowych i próbują robić z człowieka idiotę.
nielogicznie bez składu.
Klient wyraża chęć spłaty zobowiązania w kwocie, którą zalega i która była taką na stan dwa tygodnie temu. a Co robią ich pracownicy?
twierdzą, żę nie będą o tym gadać, szyderczo mówią to pójdziemy do Sądu.
poziom opcji spłaty długu utrudniany samoistnie przez nich.
nagle kwota rośnie. potem maleje.
nie chcesz zaplacić wyższej, ale chcesz zaplacić niższą.
a windykacja co robi?
uwaga mówi takiej nie chcę...
a może Klient nie chce płacić kwoty o tysiąc złoty większej.
a może Klient mając rejestator rozmów sam widzi, że raz kwota jest większa, potem mniejsza, a potem dzwoni ktoś inny i znowu jest większa.
i nie ukrywam.
z kulturą tak niską nie spotkałem się jeszcze na żadnej infolinii jak u nich.
co gorsze.
potwierdziłem 3 takie podejścia do 3 różnych osób.
brawo Wy
sami twierdzą, że jednak nie było procesu.
składają i wycofują pisma procesowe...
ciekawe jak? :)
może tak powinni zostać ukarani mil
1
antywindykator 2016-02-09 15:01:10
@rudziks, coś ci się we łbie chyba popieprzyło z lekka i wypadałoby cie co nieco podregulować :)

chcesz się zatrudnić w getBack jako doradca klienta zamożnego buahahaha a weź mi powiedz co robi klient zamożny w getBack i kto to taki w ogóle jest :D
kumpel najlepszym sprzedawcą hehehe a co on sprzedaje?
1
Franio1 2016-02-10 19:56:35
strasznie negatywnie się nastawiacie do chętnych osób.. To, że ktoś jest niezadowolony, nie musi oznaczać, że firma jest zła. A klienci zamożni to widocznie ci z grubszym portfelem, inwestujący więcej w firmę.
0
antywindykator 2016-02-11 02:15:20
kolego, weź się ogarnij - kto inwestuje w firmę windykacyjną? dłużnik z grubym portfelem?
0
amorek 2016-02-15 20:50:53
cóż @Oskar może to wynika stąd że przyjmowali niekompetentne osoby które się nie sprawdziły. teraz szukają sporo osób na doradców klientów zarówno stacjonarnych jak i zamożnych ale trzeba mieć doświadczenie w handlu.
0
nękany 2016-02-23 16:33:56
jak dzwonią to należy ich poinformowac że rozmowa będzie nagrywana panicznie się tego boją
0
zawiedziony 2016-02-29 21:02:08
Praca w GetBack zapowiadała się obiecująco, na rozmowie obiecali kokosy a wyszło jak zwykle: po 6 miesiącach miała być umowa o pracę a była ciągle umowa zlecenie ze stawką 8.50 na rękę, brak możliwości rozwoju, awansów, podwyżek, premii. Jeśli chodzi o lidera zespołu korespondencji w którym miałam "przyjemność" pracować to jest jakieś nieporozumienie (kawka, papieros, plotki) brak wiedzy, nieumiejętne rozdysponowywanie pracy, przenoszenie problemów z domu do pracy, ogólnie dużo by tu wymieniać. Szczerze nie polecam współpracy z tą firmą.
4
kali 2016-03-02 20:42:57
Może zależy od tego ja sie starasz, pracodawca pomimo tego, ze moze cos wspomnien na poczatku zawarcia umowy, to zatrdunia cie na kres probny wiec jezeli okażesz sie słaby to czegos nie dostaniesz wiec warto sie poprawic i sie starac
0
Zawiedziony 2016-03-03 17:34:16
Nie wiem jak bardziej można się starać przy otwieraniu kopert w dziale korespondencji. Okres próbny był na 3 miesiące, wiec jesli moja praca bylaby kiepska to umowa nie zostala by przedluzona. Po pierwsze, jeśli umowa została przedłużona to coś musi oznaczac (pracodawca/liderka mówiła, że jest bardzo zadowolona z mojej pracy), po drugie, następna umowa była na 6 miesięcy nadal na stawkę 8,50 ( w połowie trwania tej umowy 2 razy miałam OBIECANĄ podwyżkę, której oczywiście nie dostalam). Nastepnie zostało mi OBIECANE, że następna umowa (trzecia) będzie juz umową o pracę ale no niestety, jak przystało na zwyczaj tej firmy/liderki to byly tylko puste słowa. W ostateczność trzecią umowę zaproponowali mi na zlecenie na 6 miesięcy (jeszcze usłyszałam głupie tłumaczenia, dlaczego jest to nadal umowa zlecenie, które nie były poparte żadnymi argumentami). Może jeśli chodziła bym do liderki i robiła sprawozdania z każdego dnia, co kto robi, ile robi i co mowi, to wtedy moja kariera by się rozwinęła? Zbyt toksycznie tam było, żeby zostać i wcale nie jest to jedyna praca gdzie można mieć elastyczny grafik. Trzeba się zastanowić gdzie leży problem, bo wg mnie poziom zarządzania w tym dziale jest poniżej zera. Pozdrawiam
3
stukot 2016-03-04 21:51:31
poziom zarządzania w jednym z działów firmy, to nie jest cała firma @Zawiedziony. Według mnie zarobki są różne, na pewno koordynator windykacji zarabia inną kasę niż aplikant.
0
zawiedziony 2016-03-06 22:08:20
Masz racje, ja opisałam tylko jak to wygląda w dziale obsługi korespondencji, podejrzewam, że w innych działach może to całkiem sprawnie funkcjonować. Nie chce wieszać psów na całej firmie,ponieważ nie miałam zbyt styczności z innymi działami ale jeśli chodzi o ten, w którym pracowałam to kiepsko.
1
Moj 2016-03-14 11:49:41
Taki młodszy specjalista muszę Wam powiedzieć ma tutaj całkiem nieźle, praca uczy pokory i pokazuje że decyzje zespołu mają wagę, dodatkowo fajny pakiet bonusowy jak siłownia
1
Wrocław 2016-03-16 19:22:14
ta firma to jeden wielki żart. Kolesiostwo, papierosy , plotki, parking.Na nic twoja wiedza, studia, czy chęci... nie palisz? nie masz przyszłości. Nie jesteś konfidentem nie masz na co liczyć. Tak w skrócie wygląda życie w tej firmie. Fakt dają umowę o pracę ale jak dostaniesz jedną stawkę tak z tą stawką przez cały okres pracy zostaniesz, premia? jest ale od uznania twojego lidera/ kierownika... target to jakiś żart bo nawet jak go wyrabiasz to premia jest kwestią uznania. Nawet kierownictwo nie łaskawe poinformować dlaczego ta premia jest taka a nie inna. Gdyby liderzy mieli choć trochę pojęcia o zarządzaniu ludźmi i chcieli się tego uczyć a nie tylko nic nie robić to byłoby tam dużo lepiej.
2
non 2016-03-16 20:16:10
szczerze mówiąc nie mogę uwierzyć, by tak było.. chyba znajomości i tak zwane kolesiostwo są mniej istotne niż wiedza i umiejetności. Firma podkreśla wymagania w ofertach.
0
Weoclaw 2016-03-16 22:13:32
Popracuj to się przekonasz. Nie wystawiam opini od tak. Uwierz. To że są określone wymagania to akurat jest wymóg. A to jak wygląda codzienne życie tam to zupełnie inna bajka.
1
romei 2016-03-18 21:07:39
widze, że jest u nich oferta pracy jako Doradca Klienta Zamożnego bo jest od niedawna w sumie i mozna próbowac, bo jest aktualna z tego co mi się wydaje.
0
gość 2016-03-29 16:10:34
w firmie przyjmują laski po średniej szkole,po maturze, bez znajomosci jezyka śmiech na sali
1
w odp. gość 2016-03-29 18:34:11
haha.. to nawet tutaj HR zawitało ? aż tak kiepsko z pracownikami ?
1
wkat 2016-03-29 20:14:07
co do jednego z poprzednich komenrtarzy, nie masz racji, jednak wierzytelności i windykacje mają swoje wym,agania, nawet negocjator techniczny musi pół roku na słuchawce już siedzieć
0
zonk 2016-03-29 23:57:08
nie warto
jedno na rozmowie drugie w praktyce
bardzo duża rotacja -pracownicy uciekają
Przełożeni pustaki - np. po kasie z castoramy
1
eryk 2016-03-31 21:09:19
@zonk szkoda, że tak szufladkujesz ludzi.. nie uważam, by człowiek który pracował gdzieś na kasie był pustakiem. A tu po ofertach widzę, że wymagania mają spore.
0
antygetback 2016-04-08 14:48:22
Ja też uważam że to zwykli oszuści i naciągacze. Straszyli mnie sądem, a jak w końcu sprawa tam trafiła (bo zbliżało się przedawnienie) uciekli z podkulonym ogonem - formalnie sprawa umorzona. To firma pozbawiona zasad etycznych, zachowująca się podle i nikczemnie. Współczuję tym którzy tam pracują, bo rozumiem że czasami nie ma się wyboru.
2
Sysia 2016-04-08 14:57:12
Hej, dostałam propozycję tej pracy. Pracowałeś w Warszawie? Jak czytam Twój komentarz to nie chce mi sie w ogóle tam iść i sobie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zawracać..
2
sylwka 2016-04-11 15:02:27
Jestem umówiona na rozmowę w środę na stanowisko asystentki ds obsługi koresponencji, kobieta przez tel bardzo miła, lecz się okaże jak bardzo na żywo :D Może ktoś mi przybliży jak wygląda praca na tym stanowisku ? Jak to wygląda ?
1
kandydat 2016-04-14 16:32:12
Hej, wysłałam swoją aplikację do GB, macie informację ile płacą na cc. Chciałabym zdobyć doświadczenie. Z góry dziękuję.
0
jojo 2016-04-14 17:59:42
Tak, dokładnie tak. Zgadzam się z Tobą. Ja dzwoniłam do nich żeby zapytać wobec kogo mam dług a Pani która odebrała grubiańskim głosem "jak Pani dziś nie zapłaci to jutro już Pani o 150 zł więcej zapłaci, a że jest już prawie 18ta to Pani na pewno nie zapłaci". Z jakimś jasnowidzem chyba rozmawiałam. Nie pozostałam dłużna i powiedziałam co myślę o jej kulturze osobistej. Więc każą im chyba być bardzo niemiłym wobec dzwoniących, żeby wzbudzić w nich strach.
0
klient się znalazł. 2016-04-22 16:32:32
Klientem, to Pan już był. W banku :)
Teraz, to Pan jest. Dłużnikiem.
1
Zadziwiające. 2016-04-22 16:52:53
Oszusci..powiadasz. Nikczemne powiadasz...
a w jaki sposób do nich trafiłeś? Jak znalazłeś się w obsłudze windykacji. możesz przypomnieć??
1
Holender 2016-04-26 14:40:06
Nieuczciwi wyzyskieacze. Jal ktos tsm pracuje to musi mieć predyspozycje...
0
antywindykator 2016-04-28 13:47:34
piesek łańcuchowy-pracownik getback się odezwał :)
nie trzeba być dłużnikiem, by do getback trafić. getback to oszuści, zawyżają roszczenie, doliczają jakieś koszty z dupy wzięte, żądają zapłaty kosztów sądowych kiedy nawet żadnej sprawy w sądzie nie było, i tym podobne
1
karol08 2016-04-30 21:25:16
Ja to na takiego architekta systemów bym się załapał, bo można liczyć na benefity socjalne typu opieka medyczna.
0
! 2016-05-06 14:37:01
Wątpię, żeby od tak wymyślali sobie koszty @antywindykator. Lepiej przedstaw dowody bo takie gadanie, że ktoś jest oszustem to już poważna sprawa
0
antywindykator 2016-05-09 12:42:29
wątpisz? to widocznie mało wiesz. a raczej nie wiesz nic.
mam pokazywać stos pisemek od getBack, jakie są wysyłane do ludzi?
0
Brutus 2016-05-09 18:52:20
Proszę o info na temat get back w lublinie. Gdzie się mieszczą i jakiej kasy moźna się spodziewać? Jak z umową czy jest o pracę czy własna działalność?
3
krisss1234 2016-05-10 06:48:09
Oczywiście, że oszuści. Nękają ludzi, owszem zadłużonych ale niejednokrotnie nie z własnej winy. Telefony o 6 rano albo o 21 to norma. Dziennie po kilka sms-ów. Dzwoniący niejednokrotnie dzwonią i nic nie mówią. Oddzwaniam a gościu powiedzmy przełącza mnie do odpowiedniej osoby. Ostatnio poświęciłem trochę czsu i takie przełaczenie trwało 2,5 godziny, a może i dłużej ale telefon mi się rozładował. Ludzi, których tam szkolą są opryskliwi i wredni. Mam postanowienie, że do końca życia będę ukrywał swoje dochody a im nie dam nic, właśnie za ich zachowanie. Straszą mnie komornikiem, ale cóż komornik z pustego też nie naleje. Jeśli ktoś chciałby legalnie pracować i nie bać sie tych drani to proszę podać maila a na pewno się odezwę.
1
zainteresowany 2016-05-17 10:23:56
Hej, widzę że poszukują ludzi w Lublinie, macie informację ile płacą na stanowisku Negocjator Telefoniczny ? Warto aplikować? Z góry dziękuję.
0
antywindykator 2016-05-19 17:14:14
jakiej kasy? 1850 brutto plus może jakaś drobna premia
0
hr 2016-05-24 20:12:51
A jak wygląda praca w HR, z tego co widzę poszukują teraz na całą Polskę rekruterów, czy tylko w systemie home office czy powstają już oddziały regionalne? Czy jest szansa na pensję wyższą niż 2k netto?
0
xxx 2016-05-27 01:46:02
Ma możliwość windykacji na wyspach.
0
antywindykator 2016-05-31 03:57:33
ma możliwość windykacji na wyspach? chyba nie wiesz o czym mówisz :)
0
romei 2016-06-11 14:59:26
chyba szukali i to dawno temu :) ja powiem wam, że jak na firmę zatrudniająca automatyków, to małą mają rotację pracowników u siebie, a to chyba duży plus
0
Anty getback 2016-06-25 21:41:46
Jako jedyna irma Getbacksa terroryzuje ludzi z numeru nieznanego.Kilkadziesiat razy dziennie ,w dzień i w nocy.Ludzie wystarczy poprosić o pomoc prawnika i oni leżą,dlugi są przedawnione a wy dajecie sie zastraszać .Porada prawna z poprowadzeniem sprawy okolo 200 zł.Wracając do nękania z nr prywatnego,zmiana numeru załatwiła sprawe
0
słoneczko 2016-06-25 21:45:36
@romei co do rotacji to ja widze od nich teraz ze dwadzieścia nowych ofert rekrutacji więc już sam nie wiem co myślec o tej wystepującej u nich rotacji. różne lokalizacja, różne stanowiska więc pewnie każdy znajdzie coś fajnego dla siebie, nawet w stolicy
0
Zostaw swoją opinię
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie getBACK