Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o OBI

Pracowałeś w firmie OBI i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
fifi - 2014-10-03 00:46:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie spodziewałem się zastać tutaj takich komentarzy, bowiem OBI to międzynarodowy koncern o 40-letniej tradycji, który jest jedną z wiodących marek na polskim i europejskim rynku budowlanym (ponad 500 marketów). W Polsce OBI dysponuje 46 marketami i zatrudnia ponad 4 tysiące osób. Te liczby zobowiązują, jak dla mnie powinno być znacznie lepiej, ale z drugiej strony coś te 4 tysiące pracowników w OBI trzyma.
zdjecie uzytkownika
X - 2014-10-03 01:04:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ciekawe jaki "mądraliński" przyjdzie na miejsce Tomka...
zdjecie uzytkownika
1234 - 2014-10-05 21:08:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
hMM.NIE PRACUJE TUTAJ DŁUGO ALE NA PANU T. JUZ SIE POZNAŁAM...GBUR I CHAM...NIC NIE ROBIŁ NIGDY, A TYLKO PROBLEMY TO CO UMIE ROBIĆ...NO ALE DAWNO BY GO MOŻE NIE BYŁO GDYBY NIE PLECY.MIEJMY NADZEJE ZE NOWY BEDZIE INNY...
zdjecie uzytkownika
arek - 2014-10-17 23:00:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hej, a ktos wie jak obecnie wyglada u nich stanowisko doradcy klienta, bowiem mają kilka ogłoszeń w moim regionie. Ich oferta wydaje się bogata, napisali, ze oferują wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego, szkolenia rozwojowe z asortymentu i technik sprzedaży, osobom z potencjałem - możliwość rozwoju i awansu oraz pakiet socjalny min. opieka medyczna, zniżki. Ile w tym prawdy?
zdjecie uzytkownika
ed - 2014-10-22 18:30:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
wszystko w tym jest prawdziwe ale tylko dla osób naprawdę chących. na początku i tak jest staż.a na awans i rozwój też bym nie liczył...ale reszta ok. ogólnie bardzo fajna praca, czasem cięzka ale ok i chociaż wynagrodzenie na czas.Najlepiej jest chyba na farbach i ogrodzie, ..mniej kierowników:)no technika też może być ale tak jest gorzej.
zdjecie uzytkownika
hostessa - 2014-11-06 21:13:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czy wynagrodzenie jest adekwatne do kwalifikacji to bym polemizowała...wszyscy zaczynaja od zera,no ale czasem pieniądze to nie wszystko.ja zaczynałam od najniższej krajowej i z czasem ta sytuacja mi się zmienia...to wszystko zależy od Twojej pracy no i kierownika bo jeśli widać potencjał to kierownik napewno pomoże.No ale z tym tutaj tak sobie..na kasach nie ma szans,dział budowlany tym bardziej jak wsześniej ktoś napisać więcej kierowników niż pracowników, dpt myśle że szanse są,dział techniczny myślę że też coś zdziałać można, dział farb hmm- trudno powiedzieć a ogrodu to samo zapomij po drugie kierownik(czka)ma tak duże piórka już, że tylko swój ogon widzi(taka sama sytuacja jak kiedyś w veronie)nikt nie chce z nią pracować bo ona nic nie robi...nawet posługiwać się skanerem nie potrafi aby pokazać jak ceny się robi..chyba jeszcze nigdy nie widziałam aby coś robiła fizycznie.a co do umów to niewiem jakie umowy nowym pracownikom dają bo nie mam aż tak styczności ale myśle że jak na początek nie jest żle - jak na sochaczew:)więcej tylko w magazynie zarobić idzie no ale już tylko nocne zmiany zostają.a jak mam dziecko to przepraszam ale nie dla mnie...
zdjecie uzytkownika
kawka - 2014-11-08 18:34:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
hey,widze tutaj opinie bardzo zmieszane..mój kolega robi w obi i sama myślałam składać podanie i teraz niewiem czy warto?myślałam o ogrodzie bo lubie kwiaty, no ale widze że tragedia...na kasach można tyle samo zarobić co na innych działach?jak kierownictwo na tym dziale?gdzie kobieta jeszcze da sobie rade?wkoncu to market budowlany...
zdjecie uzytkownika
Ed - 2014-11-08 21:24:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Na kasach chyba mniej zarobisz.a raczej napewno!spokojnie kobieta da sobie rade na farbach i technicznym dziale, no bo ogród jest specyficznyi kobieta raczej tylko do kwiatów itp/a kierownictwo hmm chyba kierownik kas niczym się nie różni od ogrodu i odwrotnie.ja osobiście jakbym miał tyle stać na tych kasach to wolałbym jakiś dział, szybciej czas mija
zdjecie uzytkownika
dzidzia - 2014-11-19 14:06:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witajci, mnie też interesuje praca w OBIm w związku z tym, że mam w swoim życiu epizod ze studiami i tam byłem na studiach to chciałym zająć się właśnie pracą na dziale OGrody czy coś w tym stylu. Na pewno nie chciałbym siedziec na kasie bo to bardzo nudna sprawa i nie ma nawet jak chodzić, a ja w miejscu nie usiedze
zdjecie uzytkownika
arek - 2014-11-22 22:05:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
Zarobki najniższe jakie moga byc oszczędności szukają wszędzie, starzy pracownicy z naprawdę spora wiedza nie awansują bo szkoda na to kasy, jedynie masa jakiś chorych stażów i wyścig szczurów o stołki kierowników, a kierownicy nie pomagają w awansach pracownikom bo poco?(każdy martwi sie o Siebie) Wiele obietnic przez górę które nie maja żadnego pokrycia, coraz więcej obowiązków a kasy niestety ale nie przybywa, OBI nie jest jedynym pracodawca na tym terenie i inne korporacje oferują znaczne lepsze zarobi moze i więcej pracy ale i wiecej kasy a w obi więcej pracy mniej kasy.
zdjecie uzytkownika
Joanna - 2015-01-01 18:19:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Słyszałam że w obi znów mają zwalniać..czy to prawda??i że po trzech kierowników jest na dziale??
zdjecie uzytkownika
Elvis - 2015-02-04 21:39:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie przesadzajmy.. fakt jest trzech kierowników na dziale ale połowa z nich to osoby z pomyleniem stanowiskowym...i odnależć się nie mogą na dziale lub osoby które nie mają uszanowania do pracownika, np obecny kierownik na farbach... normalnie gburowatość na maxa.Ludzi ma za nic..i jest dwulicowa. Wszystkie zasługi przypisuje sobie nawet jak Palcem nie ruszyła.
zdjecie uzytkownika
xxxx - 2015-02-27 23:36:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [ed - 2014-10-22 18:30:23]:
w nowo otwieranym markecie w zależności od doświadczenia masz trzy stanowiska młodszy doradca, doradca i starszy doradca różne widełki na każdym z nich w markecie już działającym startujesz z progu młodszy doradca lub doradzca.
zdjecie uzytkownika
xxx - 2015-02-28 00:03:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie będę ściemniał że w OBI panuje miła rodzinna atmosfera, jest to duża sieć i rotacje będą zawsze dla osób chcących pracować nie jest tak źle, kierownicy swoją drogą nie wszyscy trafieni ale na to nic się nie poradzi a jeśli chodzi o zastępców jest ich dużo ale muszą robić wszystko jako kierownik, doradca logistyk itp. więc nie mają lekko ale to tylko moje skromne zdanie
zdjecie uzytkownika
beny - 2015-03-06 23:27:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
no masz racje stanowisko zastępcy jest najbardziej pracowitym chyba stanowiskiem szczególnie na ogrodzie i budować - szczególnie ogród. przygotowanie w tym roku tego działu z taką masą towaru i zmian z cudem wogóle miało miejsce - SZACUN! Jak widze chłopaków zapierdal...cych z towarem jak logistyk to aż współczuć. Jest dużo nowych osób i trochę to boli i kuleje. ale ogólnie praca fajna. chodz jak wspomniałem napewno nie stanowisko zastępcy i kierownika bo cieżko wyrobić psychicznie z "WIELKIM BRATEM"
zdjecie uzytkownika
zzz - 2015-03-12 23:47:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Różne są tu opinie jak tak poczytalem ale co do obecnego ogrodu to prawda Moja opinia to jedyny dział gdzie cała kadra kierowników ciężko pracuje z ludźmi Nie trzymają rąk w kieszeni i nie spacerując tylko ho ciągną palety i rozkładają towar z ludźmi to się ceni i chciałbym aby inni brali z nich przykład ale to nie możliwe bo w obi są ludzie którzy wolą posiedzieć w biurze i zdalnie nami kierować Prawdziwym przykładem pracy jest obecna kierowniczka ogrodu wielki szacun dla niej ale to nie tylko moja opinia bo dział mieszkaniowy często ja wspomina i chętnie chcieliby powrotu
zdjecie uzytkownika
genio - 2015-03-13 22:55:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No widze kogoś z działu mieszkaniowego Panie "zzz" ;) Nie przesadzajmy... ok może i pracowita jest ale co innego ma robić na tym dziale jak go nie zna. Nie oszukujmy się. po zmianach kierownictwa między działami to jest tylko zamieszanie i my pracownicy czasem jak zapytamy co robić to ręce rozkładają lub wymyslają durne prace bo niewiedzą za co się zabrać. Dział mieszkaniowy odpływa wogóle w cały świat bo nikt tam z kierownictwa nie został z doświadczeniem. budować jak było tak jest - "problem kierownika" technika sobie daje radę bo tutaj nic się nie zmieniło i na ogrodzie trzyma dział zastępca Pan K. - Wogóle dziwie się czemu za takie pieniądze jeszcze pracuje bo jakbym ja miał pilnować działu z takie pieniądze to już dawno bym dużo lepszą robotę sprawił. ogólnie to na ogrodzie trudno trzymać ręce w kieszeni bo racją jest ze przemiał towaru jest tam zajebisty. PS. szczerze lubię ogród bo pracują fajni ludzie i gdyby nie tyle pracy to chciałbym się tam znaleźć.
zdjecie uzytkownika
Ala - 2015-03-31 20:13:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
hey, czy mogę prosić o opinie pracy na dziale elektrycznym ponieważ mam doświadczenie i chciałabym złożyć cv, ale proszę kogoś o szczerą odpowiedź ponieważ nadal pracuje i nie chce się wpakować w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ewentualnie dział sanitarny
zdjecie uzytkownika
Marta - 2015-04-07 16:38:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dobrze Ci radze nie rezygnuj z obecnej pracy będziesz żałowała, masa donosicieli i lizidup naturalie nie wszycy, a tzw dyrektor to czlowiek ktory powinien wykupic karnet stalych wizyt leczacych glowe. Szczerze odradzam jwszcze tam prace, (mam nadzieje ze nie dlugo juz) pracuje wiec wiem co pisze.
zdjecie uzytkownika
Wiesław - 2015-04-07 22:08:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ale w Sochaczewie nie pracuje żadna Marta i genio... oszukane to!
zdjecie uzytkownika
Marta grzechu warta - 2015-04-13 10:23:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [genio - 2015-03-13 22:55:28]:
Ogród utrzymuje się dzięki doświadczeniu starych pracowników za co wielki szacunek dla Nich i bardziej im sie dziwie ze chcą tu jeszcze być za takie wynagrodzenie jakie oferuje obi....
zdjecie uzytkownika
Adam - 2015-04-20 08:50:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Na ogrodzie masz racje pracuja i utrzymuja w działaniu wszyscy, naturalnie poza tzw kierowniczka bo toz zwykły śmiedzący leń jakich mało a na dodatek fałszywa mega fałszywa uważjcie na nią.Choć Ci co pracja pewnie widza.
zdjecie uzytkownika
xxx - 2015-04-21 08:19:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Obecna kierowniczka na ogrodzie jest baaaardzo fajna :) Adam masz chyba jakieś złe informacje.
zdjecie uzytkownika
ds - 2015-04-21 22:26:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Weźcie się za robote kur...a i przestańcie pier...lić bo żal. Dobra roboty i ludzie ok a Wam się w głowach przewraca.Ok dyro jest jaki jest ale musimy przeboleć a jak nie pasuje spierdla...c do prywaciarza.
zdjecie uzytkownika
Adam - 2015-04-23 09:42:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
o widze ze "ds" to jakis lamus ktory tu przyszedl ze wsi pewnie pracował w mleczarni
a teraz jes dumny ze moze cement przekładać liz dalej pupe wisniaku
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie OBI
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy OBI?
Zadaj pytanie