Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o DELIKATESY CENTRUM

Pracowałeś w firmie DELIKATESY CENTRUM i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
zawsze tak jest - 2014-09-16 19:07:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
ja pracowalam juz w innych sklepach i zawsze tak bylo chyba zawsze tak bedzie ze beda przychodzily i narzekaly na to co jest w sklepie. taka chyba ich praca i zadanie, po porstu za to im placa. ja tam troche im wspolczuje bo to trzeba byc mocno kreatywnym zeby tak ciagle cos wymyslac. a tak serio, to w centrum lepiej niz w biedronce?
zdjecie uzytkownika
Zuza - 2014-09-26 04:47:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam mam pytanie ktoś może pracował w delikatesach centrum ROGALA , mam tam propozycje pracy ale po tych opiniach które tu przeczytałam zastanawiam sie poważnie proszę podpowiedzcie coś kochani
zdjecie uzytkownika
Kryspinka - 2014-10-01 17:28:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
cześć, ja znalazłam ogłoszenie na ekspedientkę w moim mieście. chodzi o kryspinów, jest ktoś z tego miasta i orientuje się jak to jest z tymi warunkami? chyba, że podobne warunki panują w różnych sklepach w różnych miejscach. Chciałabym tam pracować, bo mam blisko od swojego domu, a niestety innych ofert pracy nie widzę...
zdjecie uzytkownika
Jacek - 2014-10-07 22:08:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam odradzam wszystkim bezrobotnym pracy w tej Firmie totalne dno !! Lepiej być na zasiłku niż tam pracować albo siedzieć w domu. Jak to piszą na stronie delikatesy centrum atrakcyjne wynagrodzenie 1300zł za cały miesiąc przepracowany prawie 200godz.- Kasjerka jak i Magazynier. Urlopu nie wolno sobie wykorzystać tylko dają po jednym dniu. A o chorobie można zapomnieć trzeba chorym chodzić bo jak L4 to zwolnią.
zdjecie uzytkownika
ALDONA - 2014-10-16 16:29:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
o centum delikatesy w Bobowej i Łuznej w powiecie gorlickim można książkę napisać,nie tylko o kadrze zarządzającej, ale również o pracownicach.Każdy we wsi wie kiedy "świeże "mięsko będzie myte i przecenione.Ceny jak z kosmosu,pracownicy zmęczeni bo za........ą aby stary towar był świeżutki.
zdjecie uzytkownika
wwa - 2014-10-16 23:38:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a mnie interesuje praca w naszej pieknej stolicy kraju, tyle sie teraz tych sklepow pootwieralo u mnie w dzielniy, stracilem rpace i tak sobie pomyslalem ze to zawsze moze byc jakas opcja pracy, chociaz na jakis czas. napiszecie mi jak to jest w Warszawie i jak to jest godzinowo i placowo, bo pewnie warunki w stolicy inne niz gdzie indziej.
zdjecie uzytkownika
alonso - 2014-10-24 17:35:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [mateusz - 2014-01-09 11:21:26]:
Robilem tam zakupy obecnie nie na miesnym jest ruda kierowniczka sprzedaje pasztetowom anabija cene salami za 40zł i jeszcze wyskoczyla na mnie z mordom nie polecam tego sklepu w tym rejonie lepszy lewiatan z towarem i mila obsługa
zdjecie uzytkownika
podgladacz - 2014-10-27 15:52:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Delikatesy Centrum w Bobowej kiepściutko u Was,skoro EUROCASCH z Nowego Sącza przejęło 50 procent waszych udziałów.A miało być tak fajnie,a nie JEST.
zdjecie uzytkownika
diodor - 2014-11-03 15:23:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a tak żeby na kasie siedzieć to trzeba mieć jakieś zaswiadczenia specjalne zdolności czy coś ? : >bo ja totalnie zielony jestem, a chyba pozostała mi praca w sklepie tylko. Generalnie to chciałbym coś zdobyć jakąś kasę bo nie za bardzo się orientujejuż gdzie bym mógł pójść do roboty, bo niestety mam problemy z dlugim staniem i pomyslalem ze takie sedzenie przy kasie bedize ok
zdjecie uzytkownika
roma - 2014-11-29 09:18:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam!
W Łodzi rekrutują,bardzo proszę o info
jakie są zarobki na mięsie, a jakie mają kasjerki?
Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
zzzzz - 2014-11-29 23:46:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
sklepy ok czysto wszystko na swoim miejscu dbaja o klienta a praca jak kazda trzeba robic swoje jak nie pasuje to droga wolna kapitalizm demokracja nic na sile jestem stalym klientem mlode dziewczyny usmiechniete zadowolone to moze stare torby placza za komuna hehehe
zdjecie uzytkownika
xxx - 2014-12-09 18:17:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Witam . jestem klientem delikatesów od jakiegos czasu, bardzo mnie denerwuje zachowanie pewnej pańi która pracuje w tym sklepie a dokladniej chodzi o szczupłą blondynke . zachowuje sie po prostu jak pępek swiata , jest nie mila . i wydaje mi sie ze nie przestrzega przepisów dotyczacych ubioru w miejscu pracy w . a z tego co zaóważyłem to jest normalnym pracownikiem jak inne panie .
zdjecie uzytkownika
ZAROBKI - 2014-12-23 19:08:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Dobrze jestem zainteresowana bardzo pracą w delikatesach bo zawsze chciałam pracować w sklepie takim. Wiecie marzenie z dzieciństwa specjalnie nie poszlam na studia żeby po prsotu pracować w sklepie. Nie trzeba mieć jakiś specjalnych uzdolnien żeby przyjęli do pracy w takich delikatesach? proszę o pomoc pilnie
zdjecie uzytkownika
Anonim - 2014-12-31 22:14:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
mowa o sklepie Delikatesy Centrum w mieście Brzeg Dolny. Właściciel Grzegorz B.
Koleś nie ma pojęcia o prowadzeniu tego sklepu, kasierki zapierdol mają bo mała obsada a ten [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zwalnia ludzi którzy naprawdę wypruwają sobie flaki. Zero wcześniejszych informacji na temat zwolnień. Ogólnie w sklepie śmierdzi kanalizacją, często zalewane produkty podczas deszczu przez nieszczelny dach. Nie polecam sklepu
zdjecie uzytkownika
xlx - 2015-01-05 19:15:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jeśli chodzi o delikatesy centrum w Ostrowcu św.to nie mam dobrej opinii on ich.Mięso nieswize odmrażane obsługa na stoisku mięsnym niezbyt mila a szczegulnie pani o kręconych włosach.slyszalem jak ubliżala jednej z koleżanek ze stoiska.JJak się stoi przy lądzie z drobiem to brzytko mówiąc smierdzi zepsutym mięsem,Jak zwrocilem uwagę to blad pani w okularach tak na mnie spojzala jak bym cos jej zlegpo zrobili.Od paru PAN na kasie czuć papierosami.
zdjecie uzytkownika
kkk - 2015-01-07 17:14:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a na Zamienieckiej oszukują na wadze UWAGA
zdjecie uzytkownika
jola - 2015-01-17 17:23:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Robie zakupy w kryspinowie,ogólnie sklep ok ale kierowniczka na miesnym to okropna baba,nie miła w stosunku do klienta do współpracownic też źle się odnosi.
zdjecie uzytkownika
pracownica - 2015-02-04 18:51:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja pracuje w Delikatesach Centrum w Starachowicach. Załoga super regionalna także w porządku. Wypłata jest na czas i nie można narzekać a że od czasu do czasu trafi się jakiś dyrektor ze swoimi rządami to cóż taka praca. Polecam
zdjecie uzytkownika
Kinia - 2015-02-09 18:25:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [xxx - 2014-12-09 18:17:12]:
a z jakiego miasta?
zdjecie uzytkownika
pracownik i klient - 2015-02-09 18:43:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Pracownik 123 - 2014-08-12 22:41:20]:
No u Nas też pracuje taka ala kierowniczka mięsa , masakra wygląda jak by ćpała takie oczy ma, pojęcia o tej pracy nie ma a wszędzie jej pełno, nie szanuje ludzi tylko chodzi i nadaje do szefostwa masakra jakaś , a szef to jak ślepy że jakaś nie wykształcona babę słucha, straty robi i dyryguje Wszystkimi nawet szefem!!! Szkoda ze odeszła była panie kierownik bo teraz to jest kołchoz nie praca.... a jest taka dziewczyna co miała kierownikiem zostać ale chyba nie będzie bo nawet nikt nic nie mówi o tym tylko pani ala kierownik z mięsnego się na kierownika sklepu promuje... nie dośc ze mało płaca to jeszcze jakie wymagania i zero poszanowania dla pracowników....ta ala kierowniczka niech sie syfem i brudem na mięsnym zajmie a nie drygowaniem ludzmi...
zdjecie uzytkownika
Koń - 2015-02-09 19:28:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [pracownik i klient - 2015-02-09 18:43:43]:
hahahahahaha normalnie jak o mnie
zdjecie uzytkownika
ja - 2015-02-09 23:00:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [pracownik i klient - 2015-02-09 18:43:43]:
chodzi o delikatesy centrum Wrocław Idzikowskiego?
zdjecie uzytkownika
ja - 2015-02-10 16:44:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Pewnie tak ;)
zdjecie uzytkownika
czubaka - 2015-02-13 08:36:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pracowałem w delikatesach w łodzi na prądzynskiego 7 ogólnie bałagan ,szef jest łykniety praktycznie codziennie ,oszukuje z umowami ,jego zastepca czyli kolezanka kawa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i na kasie dziewczynom brakuje kasy bo szef nie umie liczyc odradzam to miejsce
zdjecie uzytkownika
ola - 2015-02-14 11:47:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Kinia - 2015-02-09 18:25:49]:
ha ha byłam w sklepie w Brodach to obok Starachowic i jeżeli jedzenie kanapek pod kasą,i schylona za stoiskiem z mięsem to norma to fajna sieć i praca.podobna do biedronki może troche lżejsza bo nie rozładowujecie codziennie całego tira a my tak.bo pracuje w biedronce więc wiem na co zwracać uwagę nie jestem zwykłym klientem i na uśmiech się nienabieram
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DELIKATESY CENTRUM
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy DELIKATESY CENTRUM?
Zadaj pytanie