logo ROSA MET

ROSA MET

Radom

Opinie o ROSA MET

dostawca 2014-07-16 19:03:26
Firma nie wywiązuje się z zobowiązań wobec dostawców. Nawet małe kwoty stanowią kilkumiesięczne wyzwanie do uregulowania. Proponuję traktować firmę ROSA-MET ostrożnie jako potencjalnego pracodawce.
marcin 2014-07-18 17:45:00
Jako pracodawca wywiązuje się ze zobowiązań.
Były 2014-08-13 20:29:28
ROSA-Met nie wywiązuje się z zobowiązań wobec klientów oraz pracowników. Z tego co wiem termin płatności dla pracownika to max 11-go każdego miesiąca a w miesiącu sierpień do chwili obecnej nie zostało wypłacone wynagrodzenie. W tej firmie biurokracja zarabia a pracownik jest nikim. Nikomu nie polecam tej firmy(jeśli w ogóle można ją tak nazwać)
Były 2014-08-13 20:33:15
Nie wiesz o czym piszesz !!!
Oni nie biorą pod uwagę że ktoś ciężko pracuje aby utrzymać rodzinę i mają to gdzieś żeby w terminie wypłacać pieniądze !!!
1
gość 2015-01-01 21:24:26
Co za dyskusja?:) a którego przedsiębiorcę obchodzić mają rodziny pracowników? To biznes , nie filantropia. Polecam każdemu założenie własnej firmy i wzięcie na siebie odpowiedzialności. Co do wypłat - opóźnienie dwa dni to żadne opóźnienie i przecież występuje nie bez powodu. Ale z tego co wiem to bywają także wczesniej np jak są święta. Umowę pewnie masz taką jak sobie wynegocjujesz:) ja tam nie pracuję ale pare osób znam. Każdy czasem narzeka ale ogólnie mówią że ok
1
obiektywny 2015-01-03 15:51:22
Nie rozumiem waszej dyskusji. Czemu tak nie nich niektórzy najeżdżają? Jedna z najstabilniejszych firm w naszym regionie zatrudniająca setki osob - mówię o całej grupie Rosa. Można w niej solidnie zarobić, bo nie pracują w niej tylko osoby z Radomia i okolic, ale także z Warszawy, gdzie stawki zarobkowe są dużo wyższe niż w Radomiu, mam kilku takich znajomych i wolą pracę w Radomiu niż w Warszawie. Uważam, że po prostu większość z tych pseudo hejterów to tylko pracownicy, którzy stracili tam pracę, albo wyznają zasadę "czy się stoi czy się leży dwa tysiące się należy". Jeśli są to tacy ludzie to mogę wam tylko poradzić żebyście wybrali się do urzędu pracy i zarejestrowali się jako bezrobotni, albo jak mój wcześniej napisano otwórzcie swoją firmę. A to, że wygrywają wiele przetargów w Radomiu to chyba dobrze, no nie? Zarabiają wtedy ludzie z naszego miasta i okolic, spada bezrobocie, a nie przyjedzie np. firma z Kielc i to kielczanie zarabiają pieniążki. Jeżeli tak wolicie to tylko pozostaje mi pogratulować rozsądku.
Pozdrawiam.
1
szatan 2015-07-03 12:47:02
Powiem tak pracuje w rosa-met 4 lata,kiedys bylo ok a teraz podnosza norme pracy i trzeba sie prosic o wlasne pieniadze.Paranoja potrafia obserwowac na kamerach i wytykiwac co kto robil jest to bezprawie. Wypowiadaja sie osoby ktore tam nie pracowaly, tylko maja niby znajomych, ktore na pewno juz sie zwolnili. Teraz ludzie sie zwalniaja jeden za drugim i ja tez zaczynam szukac innego zakladu bo mam dosyc sie prosic o wlasne pieniadze. Jak wymagaja to niech placa tak powinno byc. TO JEST CALA PRAWDA O ROSA-MET.
KOLOR 2015-07-08 10:35:30
Jak MIŁO...
Nikt nie wpadł na to, że kamery są dla dobra pracowników.
Dzięki temu widać kto się opitala i kto jest na papierosie cały dzień, a kto na jego godziny tak naprawdę pracuje...
Dla mnie dobrze by było gdyby każdy był rozliczny ze swojej pracy nie w systemie godzinowym, lecz z pracy którą wykonał.
Dzięki temu nikt na nikogo nie musiałby "pracować" i można by było wprowadzić system motywacyjny.
Teraz nie ma jak tego systemu wprowadzić gdyż jest moim zdaniem nieobiektywny :-)
A co do pracy w ROSA-MET dwa, trzy dni po terminie to nie żadne proszenie o pieniądze,a narzekać zawsze TAK PO POLSKU TRZEBA...
szatan 2015-07-08 19:43:57
OO widze ze szanowna dyrekcja odpisala :) bo nie znam nikogo kto by chcial zapier... jak bialy murzyn, jestes wyznawca obozu pracy wiec jedz do wloch bo tam jest duzy % ze cie zawina do obozu pracy wtedy bedziesz robil z bananem na ryju.
Jeszcze jedno szkoda ze w ROSA MECIE robota jest robiona od [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] strony bo nigdy sie wyrobic nie da. Nie ma materialu, a jak juz jest to na co innego i nie jest robione na czas.Gratulacje za zakup kontownikow za prawie 1 mln PLN ktorych gatunkowo nie mozna nikomu sprzedac. I firma znowu jest w plecy bo ktos nie przemyslal sprawy, a pracownicy dostaja po [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo znowu trzeba czekac na wyplate bo firma nie ma. A co do kamer zaden pracownik nie podpisywal dokumetu ze moze byc obserwowany i rozliczany przez monitoring tak jak to jest w hipermarketach.
1
KOLOR 2015-07-09 09:20:20
Szanowny "sztanie", widzę że często o oglądasz faktury zakupowe, i wież ile towaru zostało zakupione, kiedy i gdzie będzie sprzedany, jakie konstrukcje z tego powstaną. Powinieneś pomyśleć o własnej firmie z taką znajomością analityki, rynku, księgowości, oraz marketingu...
szatan 2015-07-27 09:08:13
mora ja juz tam nie pracuje.Zatrudnij sie to zobaczysz o co mi chodzi. Zmienilem prace i jestem zadowolony. Ja rozumiem raz czy dwa razy spozniec sie z wyplata ale nie co miesiac przez caly rok.
Były pracownik 2011 2015-11-12 17:53:34
totalny syf,i tylko za protekcją, nawet ciemniaki tam pracowali jak ja robiłem. Zero pojęcia o robocie ale robił ,a tak jak ja fachowiec to do zwolnienia bo bez znajomości.Najniższa krajowa żadnej podwyżki.
marcin 2016-01-12 11:12:24
Pracowałem w ROSA-MET, byłem zadowolony z brygadzisty, dało się też dogadać z górką (kwestia rozmowy i dogadania).
Chciałem zmienić stanowisko pracy ze składacza na spawacza zakład zapłacił mi za kurs. Wymagania takie jak wszędzie, a to że dzień dwa jest czasami później wyplata... Teraz wiem że takie czasami może być zawsze i nie dzień, dwa ale tydzień, dwa ;-( w innym zakładzie...
Virus 2016-01-27 19:22:01
HAHAHAHA ale jebie... bzdury! zauważony hahahah dobre:) racja ale przez kamery.
Co trzecia osoba to podpier...acz to rzeczywiście można się dogadać.
Jarek nie wiem skąd masz te informacje te twoje? Sprawdzone ale chyba w ECHU DNIA wyczytales.
Szkoda ze tu wypowiadaja sie osoby trzecie co firmy na oczy nie widzieli.
Marcin masz racje placa za kursy, ale firma powinna inwestowac w pracownikow jak chce by robota szla.
Szkada tylko ze maja w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pracownikow i kasy nie ma na czas + male stawki, dopiero jak sie czlowiek zwalnia oferuja mu lepsza.
Proste nie polecam tej Firmy.
marcin 2016-02-23 15:37:41
Virus, w takim razie ciekawy jestem w takim razie skoro "nie polecasz" to po co tam pracujesz? Ja pracuję, zadowolony jestem. Kamery ci przeszkadzają? Widocznie coś na sumieniu masz (albo miałeś), bo w tych czasach to standard w każdym zakładzie. A to jak się wysławiasz też o czymś świadczy...
Ogarnij się i pomyśl, co zrobić żeby było lepiej, a nie szukasz winnych.
Pomyśl że tutaj nie jesteśmy rozliczani z wykonanej roboty, tylko z godzin!
aleksandeeko 2016-05-12 12:39:06
no i jednak praca w Radomiu jest! Na stanowisko jako Projektant urządzeń transportu technologicznego.
Zostaw swoją opinię o ROSA MET - Radom
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ROSA MET