logo PBSZ KOPEX

PBSZ KOPEX

Bytom

Opinie o PBSZ KOPEX

rylll 2015-05-13 14:21:25
jo mom na oddziale 5400 i nie nazekom pbsz jest najlepszy a jak się nie chce robić to do dom
2
xXx 2015-06-25 22:51:59
witam. chciałem zapytać, czy Kopex ma gdzieś oddział w Jastrzębiu, czy CV składać w Bytomiu? są tam teraz w ogóle jakieś przyjęcia?
Edek 2015-07-19 08:52:54
Czy na Janinie w Libążu będą może zatrudniać bo chyba wygrali jakiś przetarg coś ktoś wie?
młody 2015-12-21 19:44:23
wojtek panowie niestety mój dziadek tata pracowali w pbszu ja teraz też pracuje ale wstydze sie teraz tej firmy z tym młodym dozorem zamiast zjezdzac na duł siedzą w biurach ogladaja filmy na laptopach jest to nie dopomyslenia jakie im można cisnac kity jak oni nie maja pijecia o robotach kiedys sztygar był kims teraz jest dnem w pbszu firma naprawde sie rozsypie jak tak bedzie
1
Nie taki stary do "młodego" 2016-01-02 09:55:17
Z tego co się orientuję to nie da się zjechać na dUł... Dziadek i Tata pewnie są dumni z synka, który tak dzielnie pracuje zjeżdzając na dUł bo nic więcej znając życie sobą nie reprezentujesz. Pozdrawiam serdecznie. Owocnej pracy i "wyciskania kitu".
gornik 2016-01-04 01:53:12
...co napisales maniek masz racje ... na dul nie jedzie na niczym sie nie zna a wymagania wyciaga i najlepiej na kogos nasrac...taki dozur na janinie...boja sie nawet do kopalni isc na odprawe... jak bedziemy zarabiac jak taki dozur mamy ...
2
nie taki stary do gornik 2016-01-04 08:40:44
Najpierw radziłbym nauczyć się ortografii. Wydaje mi się że może być pomocna w "zarabianiu" pieniędzy... Widzę że górnicy też nie szczycą się zbyt wysoką wiedzą. Pozdrawia doz Ó r który jeździ na d Ó ł.
chopy chopy 2016-01-10 09:35:28
Wniosek masz wniosek a czym jak wygląda zamek górny a jak dolny chrum chrum kto z ryd ten wie
praca 2016-02-10 19:51:27
Są przyjecia do firmy???
elo 2016-02-21 18:33:11
Aktualnie nie ma a nawet na urlopy bezpłatne wysyłają.
pebeeszowiec 2016-03-09 20:05:02
przyjęć nie ma, szykują się zwolnienia
mody 2016-05-22 18:43:24
ogólnie nie mają robót wszystkie jakie maja sa na półmetku. Do końca roku nie ma byc zwolnień chyba ze podpadłeś,l4,emeryt itd.
4
mody 2016-06-25 18:37:34
Teoretycznie obiecują ze zadzwonią a praktycznie nie zmam takiej osoby która by dostała 2 szanse...
2
tom 2016-07-27 23:14:11
Witam Panowie mam 33 lata nigdy nie pracowałem jako Górnik z w jestem mechanikiem maszyn przemysłowych chciał bym pracować w pod firmie kghm jak zacząć jakie kursy zrobić pozdr.
6
joachim 2016-07-31 16:29:48
pracowałem 10 lat w pbsz, potem przeszedłem do kopex, praca poki co jest, przyjęć nie ma, do końca roku mają skonczyc sie 2 najbardziej powazne roboty czyli bzie i janina (szyb), wiec po nowym roku moze być roznie, bo na horyzoncie zadnych nowych robot nie ma.
mody 2016-08-01 18:21:12
Kończą sie Bzie i Janina szyb i Rydułtowy a chcą pozbyc sie przodka na Janinie wiec atmosfera napięta jak plandeka na żuku
5
mody 2016-08-06 10:09:43
Aktualnie nie przyjmują kończą sie roboty nie ma perspektywy na nic nowego ludzie na Janinie(poziom) wypowiedzenia składają ogólnie kicha straszna.
4
Nico 2016-08-23 22:43:49
Są przyjęcia do Firmy ????
mody 2016-08-24 12:16:20
Tak chcą przyjąc 20 osób ale tylko na ZG Janina (poziom) Osoby które są przyjmowane po okresie próbnym same sie zwalniają widząc jak to tam wygląda.
1
anty mody 2016-08-24 20:55:22
Jak osoby te mogły zwolnić się po okresie pròbnym skoro jeszcze nie zostaly przyjęte?
5
mody 2016-08-25 09:23:33
Pisze o osobach które przyjely sie jakis czas temu zresztą z tymi będzie pewnie tak samo
4
Sztygar 2016-09-02 19:53:39
Jeśli ktoś czegoś szybko nie zmieni bardzo dużo pracowników dozoru odejdzie z firmy przez sposób w jaki są traktowani. Żałosne co się dzieje ludzie nie są normalnie traktowani. Emeryci nie do ruszenia a młodzi odchodzą...
8
Kk 2016-09-02 22:49:11
Może ktoś napisać o aktualnej sytuacji na janinie chodzi i przodek jak to wygląda i jaka kasa? Dzięki za odp
Gieno 2016-09-03 18:41:53
Przodek syf, kasa marna
4
Ryl 2016-09-06 22:19:31
Atmosfera i warunki taa ... wszędzie tylko nie na Janine do przodka
3
tomek 2016-09-08 12:12:16
jaka kasa na przodku na janinie??
Sergi 2016-09-11 18:14:48
Bravo. 100%
1
mody 2016-09-12 17:42:18
Tak siedziba firmy jest juz jakis czas przeniesiona do Tarnowskich Gór na ul. Hutnicza 5-9
2
górnik 2016-09-13 11:03:53
RYL!!!!!! czemu piszesz ze nie na Janinie do przodka daj jaki konkret!!! proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ryl 2016-09-13 15:57:26
Konkret? Jadą w kamieniu zapylenie takie ze nie widac na wyciągnięcie ręki hektolitry wody(malty).
5
górnik 2016-09-17 09:13:38
Do RYLA!!!! DZIĘKI za info chyba sie zdołowałem a mam tam niby pracować
1
JAN 2016-09-18 08:42:51
WITAM A JAK WYGLĄDA SPRAWA DEPUTATU WEGLOWEGO?????? ile dają
1
meder 2016-09-24 21:48:39
...szkoda gadac wejamn ci naobiecuje a [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bedzie ..dobra szuaj jest i swoich tylko nagradza .... (usunięte przez administratora)z ty firmy
6
janin 2016-09-24 22:14:04
...firma kladzie sie ..fejam nie twoj kierownik to masz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dibrze ze ten biniarz po rodzieni bo by go [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nasze piniondze jedza ciule a myb apierdalamy w gnoju a te sztyrgary to widzom i nic nie ronbiac
Qwert 2016-09-27 22:09:47
Kolego Ty nie umiesz nawet porządnego zdania zlożyć więc lepiej się nie wypowiadaj..
3
A 2016-09-28 23:59:07
Witam na jakich kopalniach pracują? Zalezy mi na kopalniach ROW , Knurów-Szczyglowice bądź Budryk. Czy podania można składać na danych odziałach czy tylko w siedzibie firmy?
1
mody 2016-10-02 10:39:30
Lechu w jakim ty świecie żyjesz?
2
tomek 2016-10-11 09:34:05
witam na jakie pieniadze mozna liczyc na janinie??
Ass 2016-10-11 09:36:30
4500-6500....
deratyzator 2016-10-11 18:17:08
Gosciu znikaj z tego forum, i rob sobie badanie rynku dla innej firmy, bo te Twoje pseudopytania I niby zainteresowanie to kpina.
1
bbb 2016-10-12 18:06:54
Już ci kolega wcześniej napisał żebyś spadał z tego forum branżowego "lechuuu, eji i jak się tam jeszcze podpisujesz mało inteligentny człowieczku...!!!
Al 2016-10-13 17:02:49
Witam mam m11 i m39 ,przenosniki rok doswiadczenia jak myslicie mam szanse na prace?
Są jakies oddziały na row,budryk,knurów?
mody 2016-10-17 09:23:38
@xd 2016-10-16 12:21:52
Lepiej szukaj zatrudniania w innej firmie...
1
Fiu 2016-10-17 20:18:46
Fiu fiu......
Palin 2016-10-18 20:17:27
Zacznij może rysować delfiny, bo branża wydobywcza i komentarze to za duży wysiłek, to nie Twoj cel, mody czy jak tam Cie zwą...
3
mody 2016-10-19 21:44:35
widzę ze jesteś obeznany w temacie malowania "delfinów"
cieszy mnie ze sie w tym spełniasz
Palin 2016-10-19 22:03:50
Malowanie a rysowanie to dwie ròżne sprawy, ale tego też nie odròżniasz.
Gornik 2016-10-20 12:24:31
KTO WIE CO BEDZIE PO JANINIE BO TAM KONIEC PODOBNO
Yplo 2016-10-20 20:29:02
Bedzie koniec świata....
3
Elektrykorz 2016-11-23 18:50:31
A wiecie coś może o takim nadsztygarze elektrycznym Adrian L. podobno wredny bardzo się zrobil, pracował ktoś kiedyś z nim?
Zostaw swoją opinię o PBSZ KOPEX - Bytom
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PBSZ KOPEX