Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zobacz jakie możliwości prezentowania swojej firmy jesteśmy w stanie Ci zagwarantować! Sprawdź
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o maspex

Pracowałeś w firmie maspex i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
uleczka - 2015-11-05 15:54:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
spore mają teraz wymagania odnosnie pracy jako Specjalista ds. rekrutacji i rozwoju, bo to nie jest zwykły HR. Widze, że potrzeba osoby, która ma doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistów i managerów i oczywiście wykształcenie wyższe kierunkowe plus znajomość kilku programów.
zdjecie uzytkownika
piątek - 2015-11-08 13:00:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@uleczka - nie są to zbyt duże wymaganie jak na takie stanowisko. To dobrze, bo samodzielność raczej każdy posiada, kto jest chętny na takiego specjalistę.
zdjecie uzytkownika
Adam - 2015-11-09 12:58:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dział HR w Maspexie robi sobie z ludzi kpinę. Przeprowadza oficjalne nabory gdy wie, że i tak zostanie wybrana osoba już pracująca w firmie na innym stanowisku. Rozmowa z rekruterami trwa 5 minut, dają jakieś zadanie do rozwiązania, po czym sobie wychodzą, wracają po 10 minutach, mimo, że ilość zadań jest za pół godziny i się żegnają.
Ja się pytam - po co to robicie, szanowne koleżanki z Maspexu? Nudzi się wam? Tak trudno iść do prezesa i powiedzieć, słuchaj Krzysiek, mamy już Jędrka czy inną Maryśkę na to stanowisko, po co będziemy ogłaszać nabór w internecie i zawracać ludziom d*y, skoro i tak go wybierzemy.
No, ale wtedy mogloby sie okazac, ze dzial HR w Maspexie jest w ogole niepotrzebny:) Ale tak jest de facto w kazdej wiekszej firmie.
zdjecie uzytkownika
dynia12 - 2015-11-10 16:04:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@uleczka praca z ludźmi i rozwojem w HR to skoro taka wyższa półka to proszę daj znać czy wynagrodzenie też jest z wyższej półki
zdjecie uzytkownika
dina - 2015-11-12 19:40:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
oj moge zagwarantowac ze jak sie ma w tym doswiadczenie to i pieniadze beda bardzo dobre, ale wszystko zalezne od doswiadczenia
zdjecie uzytkownika
lino - 2015-11-16 20:39:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wiadomo coś ile zarabia dyspozytor w Strykowie? Czy są jakieś pomoce, dla ludzi spoza łódzkiego?
zdjecie uzytkownika
nowy - 2015-11-18 18:55:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
ile sie teraz zarabia w detalu mokrym?
zdjecie uzytkownika
techno - 2015-12-02 19:45:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to ciekawe bo jak aplikowalem do nich na stanowisko przedstawiciela ds. gastronomi to oprocz mojego, pojawilo sie kilanasacie ofert innych, widzieliscie moze znajdziecie tez cos dla siebie
zdjecie uzytkownika
Antosia - 2015-12-17 21:37:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy wiecie kto jest przedstawicielem handlowym na powiat średzki woj wielkopolskie ?
zdjecie uzytkownika
janek - 2015-12-18 00:43:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak widziałem teraz ogłoszenia pracy, to poszukują na wiele stanowisk, tu nawet wyróżnia się przedstawicielstwo handlowe ds. detalu oraz ds. kluczowych klientów.
zdjecie uzytkownika
efrgthy - 2016-01-07 15:31:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@janek no fakt tych ofert jest teraz duzo ale mi chyba najbardziej interesujca wydaje sie ta na stanowsiko mlodszego specjalsite- grafika w Warszawie..
zdjecie uzytkownika
gelo - 2016-01-10 01:33:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [efrgthy - 2016-01-07 15:31:42]:
Jeszcze niedawno miałem nadzieję na dostanie się do firmy jak najszybciej. Później mówili , że nie ma za bardzo roboty, ale teraz znowu widzę oferty chociazby ba trenera sprzedaży
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2016-01-12 19:21:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Podoba mi się, że mają tak wiele ofert. @gelo no to teraz masz szansę by się do nich dostać. Wysyłac CV i nie zwlekaj! Ja chcę u nich pracować jako przedstawiciel handlowy ds. kluczowych klientów. Oferują pakiet szkoleń oraz możliwość awansu. No a do tego służbowe auto, telefonik i tablet. Czego chcieć więcej?
zdjecie uzytkownika
nowy - 2016-01-12 20:10:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam, chciałbym się dowiedzieć jak wyglada praca na stanowisku przedstawiciela handlowego ds. sieci? Jestem po rozmowie z kierownikiem regionalnym, dostałem zaproszenie na drugi etap AC. Różne rzeczy tu wypisuja a chciałbym poznac jakieś konkrety, jak to wygląda w praktyce? Jakie zarobki, ile wizyt (kiero mówił, że ok 7 wizyt dziennie / ok 20 klientów pod sobą), jak z wyrobieniem planów, narzędzia do pracy? Proszę o jakieś info, poważnie myślę o tej pracy jednak po tym co tu się naczytałem mam obawy co do tej firmy.
zdjecie uzytkownika
gelo - 2016-01-14 22:52:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [nowy - 2016-01-12 20:10:22]:
@nowy to gratulacje, ja startowałem swojego czasu na to samo stanowisko ale mi się niestety nie udało przejść nawet pierwszego etapu. Też skusiła mnie ich oferta, porządna firma
zdjecie uzytkownika
lukas - 2016-01-16 15:16:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam, może mi ktos napisać jakie zarobki i obowiązki ma osoba na stanowisku Merchandiser-Grupa Maspex Wadowice??
zdjecie uzytkownika
Amb - 2016-01-17 14:15:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam tak samo jak Ty @gelo też nie udało się za bardzo, ale nie zrażam się tym, bo nigdy nie wiadomo co przyniesie dzień, aczkolwiek umowa o pracę jest u nich
zdjecie uzytkownika
misiek - 2016-01-19 17:56:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy samochód służbowy jest również do celów prywatnych posiada GPS? i czy jest może w LPG?
zdjecie uzytkownika
fik - 2016-01-19 20:35:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Wydaje mi się @misiek, że samochód służbowy najczęściej albo ma GPS albo kartę paliwową, więc siłą rzeczy do użytku prywatnego nie można go używać. :)
zdjecie uzytkownika
misiek - 2016-01-20 00:26:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Chodzilo mi o to czy tankujac auto za swoja kase mozna uzytkowac prywatnie i czy skody maja lpg?:)
zdjecie uzytkownika
Ja - 2016-01-21 10:26:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [misiek - 2016-01-20 00:26:02]:
Fabie mają Benzyne, możesz używać do prywatnych celów jak to zgłosisz, ile km, gdzie i wszelkie naprawy bierzesz na siebie. Auta nie mają GPSów, mają karty paliwowe tylko. Jeśli wyrażą zgodę na uzytkowanie auta poza pracą to foto licznika przed, foto po i auta zalane do pełna przed na kartę, po za swoje.
zdjecie uzytkownika
Puchała - 2016-01-21 14:47:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jestem ciekawe jak się jeździ tymi Fabiami :) a jakie silniki?
zdjecie uzytkownika
monia - 2016-01-21 17:43:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kochani powiedzcie mi jak się pracuje w Lubelli plany do wyrobienia? (woj. wlkp)
i ogólnie proszę o opinie o warunki pracy wg was pracowników :)
zdjecie uzytkownika
kk - 2016-01-21 21:46:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ja, warunki dosyć rozsądne. Sporo osób spokojnie będzie próbowało do maspexu się dostać a to w związku z tym, ze nie wiele konkurencyjnych firm daje auta, telefony
zdjecie uzytkownika
monia - 2016-01-22 01:20:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A Czy to prawda że robią bardzo duże problemy jeśli chcemy skorzystać z auta prywatnie, czy to akurat bzdury? Mam rodzine nad morzem to min 200 km a nie mam prywatnego auta wiec nawet jesli mialabym za swoje zatankowac to czy są problemy ze zgodą?
zdjecie uzytkownika
Pracownik - 2016-01-22 15:53:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ale macie problemy z tymi samochodami, dają nie dają, jaki silnik, jakie koła, czy wygodne siedzenia... Jeżeli przychodzisz do maspexu dla samochodu to sobie odpuść. Samochód to twoje narzędzie pracy, z którego masz korzystać w czasie pracy I tak idą na rękę, ze możesz korzystać po pracy. Samochody maja gps.
zdjecie uzytkownika
nowy - 2016-01-22 19:59:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
widocznie dla niektórych samochód służbowy jest ważniejszy niż warunki i zakres pracy, przecież można poupalać nie swoje auto. Ale mniejsza o to. Ponawiam jednak moje pytanie odnośnie opinii na temat stanowiska PH ds. sieci, jakie obowiązki, wynagrodzenie, plan do wyrobienia? Jak to wygląda w praktyce? Z góry dzięki!
zdjecie uzytkownika
zerwir - 2016-01-24 08:44:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@nowy, bez przesady auto służbowe to przecież jest zawsze miły dodatek. Co do Twojego pytania to zależy, czy to PH ds. detalu czy ds. hurtu, czy ds. kluczowych klientów. Jednak z tego co słyszałem to targety nie sa trudne do wyrobienia i praca jest przyjemna.
zdjecie uzytkownika
nowy - 2016-01-24 09:14:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@zewir jasne, nie twierdzę, że nie, ale pytania osób jaki silnik itp to lekka przepada. Chodzi mi konkretnie o stanowisko PH ds. Klientów kluczowych (typowo sieci handlowe). Jakie są zarobki bo różne opinie krążą..
zdjecie uzytkownika
nicky - 2016-01-25 01:43:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jak praca ph ds detalu chodzi mi o to jakie są najczęstsze zadania mniej więcej jakie targety i czy praca jest typowo 8h czy po pracy trzeba jeszcze robić jakieś zestawienia tabelki itp?:)
zdjecie uzytkownika
toaiia - 2016-01-26 19:11:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
po pracy czasem zdaża się siedzieć z teog co wiem ale na pewno jest to bardzo opłacalne no i widze że najwiecej to benefotów maja przedstawiciele handlowi.
zdjecie uzytkownika
nicky - 2016-01-26 19:55:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Napiszę ktoś jakie ma zadania ph ds detalu i jak z premiami czy da radę zarobić :)
zdjecie uzytkownika
neonet - 2016-01-27 21:26:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Aplikuje ktos z łodzi na ph d kluczowych ?? I juz byl moze na rozmowie??
zdjecie uzytkownika
wars - 2016-01-28 10:33:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
i dostał sie ktos na warszawe ds. sieci ?
zdjecie uzytkownika
dobi1711 - 2016-01-28 22:06:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pracuje w maspexie(struktura mokra0 od 14.09.2015r, PH rynek tradycyjny). Przez pierwsze 2msc pensja w stosunku do ilosci pracy nie zachwycala, jest duzo obowiazkow, duzo komplikacji(brak wlasnej sieci dystrybucji), ale po 3msc pracy, gdzie trase i klientow juz sobie poukladalem i zaczynam robic porzadek w bazie klientow, to prace przewaznie ogarniam w 8-9h dziennie, bywaja dni ze uda sie 7h. Dziennie robie 18wizyt, spotkania mikroregionu raz na 2tyg. Ogolnie nie ma wielkiego cisnienia, jak sie podejdzie ze spokojna glowa do tego wszystkiego to mozna sie pogodzic z pewnymi niedogodnosciami. Po 3msc pracy za grudzien(lacznie z premia kwartalna) zarobilem 5tys brutto(bedac na najnizszej podstawie). Atmosfera zalezy od KPH, u mnie ujdzie(nikt nie jest doskonaly). Praca coraz bardziej mi sie podoba, mam nadzieje ze umowe bede mial przedluzona. Zarobki po roku pracy pojda w gore(podniesiona podstawa), jezeli ktos szuka pracy w ktorej sie nie bedzie trzeba "dożynać"(kuzyn byl ponad rok PH w coca coli, stwierdzil krotko-oboz pracy, o maspexie tego nie powiem) to jest wlasnie taka praca. Zaraz znajdzie sie ktos kto powie ze kasa za mala czy cos, ale jak to mowia- jak praca, taka placa. jestem pewny ze po roku pracy(w moim mikroregionie jest dwoch PH ktorzy w styczniu mieli przedluzona umowe po roku pracy i po szczerej rozmowie z nimi, wiem ze sie oplaca, a teren mam duzo lepszy od nich). Po pracy nie wypelniam zadnych tabelek, raz kiedys napisze kilka emaili bedac juz w domu. Auto po okresie probnym za zgoda kierownika moze sluzyc do uzytku wlasnego-zalewasz i jedziesz. Sprzet do pracy nie rozczarowuje, widywalem lepsze ale obecny wystarcza do skutecznej pracy;)
Podsumowujac: jestem zadowolony, wszedzie dobrze tam gdzie nas nie ma.
zdjecie uzytkownika
lilu - 2016-01-28 22:08:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czy może mi ktoś napisać o obowiązkach, zarobkach ph ds kluczowych klientów?
zdjecie uzytkownika
kol - 2016-01-29 10:58:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
podbijam pytanie, ph ds kluczowych klientów, nigdzie na forum nie ma żadnej opinii na ten temat, a są obecnie prowadzone rekrutacje. Pracownicy, dajcie znać co i jak :)
zdjecie uzytkownika
gr - 2016-01-31 20:10:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jestem kolejną osobą podbijającą pytanie poniżej :) Fajna oferta na tego przedstawiciela, większa odpowiedzialność niż jako zwykły PH. Ciekawe jak z prowizją.
zdjecie uzytkownika
Pirelli - 2016-02-02 11:56:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Wojtek - 2016-01-12 19:21:28]:
Oferują pakiet szkolen i możliwość awansu, uśmiałem się. To akurat oferuje każdy łaski nie robią.
zdjecie uzytkownika
gosc - 2016-02-02 12:01:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [kk - 2016-01-21 21:46:05]:
CO za bzdury, niewiele firm daje auta i telefony, jasne przedstawiciele jeżdzą u konkurencji tramwajami a do klientów dzwonią z budek telefonicznych.

Jak na wpis sponsorowany proszę się postarać bardziej
zdjecie uzytkownika
dzwonekSN - 2016-02-03 10:24:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Widze ze w Łodzi jest rekrutacja na ds.kluczowych. Czy ktoś już dostał zaproszenia na rozmowę? I jak się pracuję na tym stanowisku?
zdjecie uzytkownika
gorce - 2016-02-03 11:22:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@dzwonekSN chodzi Ci o stanowisko Przedstawiciel handlowy ds. kluczowych klientów? Widziałem, też aplikowałem ale na rozmowie jeszcze nie byłem. Mam nadzieję że samochody i telefony dają porządne
zdjecie uzytkownika
dzownekSN - 2016-02-03 14:54:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gorce tak PH ds.kluczowych. Na samochodzie i komorce mi nie zalezy.Specyfika pracy itd ale nikt sie akurat nie wypowiada:(
zdjecie uzytkownika
spotkanie Piekary Śląskie - 2016-02-04 00:12:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
.witam, też interesuje mnie jak wygląda sprawa na stanowisku ph ds. kluczowych klientów. W środę 09.02 mam spotkanie już ostateczne po przejściu AC (AC miałam na inny region, nie dostałam zatrudnienia) i chciałabym wiedzieć jak to wygląda. I tak wiem że dowiem sie wszystkiego na spotkanie jednak mam sytuacje podbramkową bo dostałam propozycję pracy gdzie indziej za fajne pieniądze, ale jest to praca biurowa a to nie do końca mi odpowiada. Dlatego będę wdzięczna jak ktoś powie jak:

kształtują się targety i czy są do wyrobienia?
ile wizyt dziennie?
czy trasówki są z góry rozpisywane ?
jaka jest podstawa?
ile można realnie wyciągnąć z premii ?
czy z miesiąca na miesiąc plany stale rosną?
czy są plany zadaniowe ? ( w sensie trzeba sprzedać tyle a tyle szt. danego towaru)

będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi:)
zdjecie uzytkownika
Ania - 2016-02-05 11:30:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Droga Pani, ja bym się nawet nie zastanawiała.. Sama biorę pod uwagę wysłanie CV do firmy maspex, i wiem, że jeśli się odezwą, to bez zawahania pojadę na rozmowę :)
zdjecie uzytkownika
zmeczony - 2016-02-07 00:36:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
pracuje w maspexie lekko ponad 2 lata i szczerze mowiac juz mam totalnie dosc.brak jest konkretnych procedur, plany przychodza w 2tyg miesiaca, system premiowy jest jakas jedna wiwlka zagadka, merchowie zarabiaja najnizsza krajowa-zenada, a zeby dostac pasek placowy to sie trzeba prosic i to przez kierownika ktory prosi dalej bo tez nie ma nigdy swojego.nawalili nam systemow tyle ze ipady nie wyrabiaja coraz to nowe monitoringi ktore musimy prostowac jak sie kierownik wkurza bo to system zawodzi nie my,wchodzisz do sklepu i masz milion rzeczy do zrobienia i oczywiscie min 16 wizyt dziennie co przy natloku rzeczy ktore wszystkie sa priorytetowe jest praktycznie niemozliwe,zawsze musisz albo pracowac po 10 godzin albo sciemniac ale wtedy targety tez beda lezec.generalnie dla najlepszego ph z najdluzszym stazem to 3tys jest max w ms plus w kwartale kolejny 1000 jesli wszystko bedzie ok oczywiscie za 3ms nie za jeden dodatkowo.moze i praca fajna bo z fajnymi markami ale ludzi to oni jakos za cudownie nie traktuja a jak patrze jak zapierdziela kieeownik za prawie taka sama kase jak ph to juz rece opadaja zenada jak na lidera rynku zeby tak to wszystko funkcjonowalo w totalnym burdelu i to za taka kase.gps nie ma w aucie ale jest lokalizacja w tel i ipadzie,ktos pytal o tabelki po robocie to oczywiscie ze sa obecne i nie ma ze juz jestes po robocie,trzeba i tyle. narzekam ale pracuje chociaz juz zaczalem szukac nowej roboty bo mam dosc konkretnie nie tego ze duzo ale jak mowilem ze nikt nie potrafi odpowiedziec na proste czasami pytania i to co teraz wprowadzaja systemowo i z czego bedziemy rozliczani to juz przegiecie.
zdjecie uzytkownika
chomik - 2016-02-07 19:08:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ciekawe, że na przedstawiciela handlowego ds. kluczowych klientów zapewniają samochód i telefon służbowy, a nawet są szkolenia. A czy można liczyć na jakieś prowizje? Dzięki
zdjecie uzytkownika
glumix - 2016-02-08 10:05:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
chomik a czemu ciekawe? Maja dac bilet na wszytskie linie komunikacji miejskiej i zetony do budki?:-) .
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Etap I- wstepna rozmowa z KPH
Etap II- assessment center w grupie 5osobowej
Etap III- przyjecie do pracy;)
Pytania:
zdjecie uzytkownika
iza - 2016-02-09 20:40:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wiele osób na maspex narzeka, że nie dają dodatków, że pensje są zbyt niskie. Dziwię się, bo sądziłem, że u nich to zależy od stanowiska i można liczyć na dobrą kasę.
zdjecie uzytkownika
rekrut - 2016-02-10 06:17:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pod koniec grudnia aplikowałem na PH. Pierwszy etap rozmowa z KPH konkretna i rzeczowa. Drugi etap AC w Warszawie. W skład AC wchodziło : zadanie grupowe, indywidualne ,test matematyczny. Po 2 dniach od Ac przyjecie do pracy. Resztę osób z AC ( grupa 5 osobowa) powiadomili po 2 tygodniach o wynikach.

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach o firmie maspex!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie maspex

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert