Czym w HeadChannel Limited zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Czy firma jeszcze istnieje?
Jakie narzędzia pracy zapewnia HeadChannel Limited? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Firma Headchannel bardzo mnie rozczarowała. Miałam zacząć pracę w dziale HR od 1.03. W styczniu podpisałam umowę, bo firmie zależało na zatrudnieniu i na tym zebym nie szukała dalej pracy. To tez wiązało się z wypowiedzeniem umowy w starej pracy. Nie sądziłam, że to będzie mnie tyle kosztować. 9.02 mialam badanie medycyny pracy, mailowałam z osobą z kadr. 10.02 firma nadała na mój adres list polecony z wypowiedzeniem umowy. 2 tygodnie przed rozpoczęciem stosunku pracy!!! Dzień wczesniej podobno "nie wiedzielismy, że będą zwolnienia". Nikt nie miał odwagi do mnie zadzwonić. Sama musiałam nawiązać kontakt, żeby się dowiedzieć co się stało. Usłyszałam, że "cięcia" i "bez problemu szybciutko znajdziesz nową pracę". Nie mogę zrozumieć, czemu taka firma otworzyla rekrutację, zatrudniła człowieka, po czym 2 tygodnie przed rozpoczęciem pracy uznała, że jednak nie potrzebuje takiej osoby, "bo cięcia". Tragedia. Jesli tak wygląda proces zatrudnienia w tej firmie, to totalnie nie polecam.
Jak długo trwa proces awansu w HeadChannel Limited?
Brałam udział w procesie rekrutacyjnym i odbyłam godzinną rozmowę online. Nie dostałam żadnej odpowiedzi ani feedbacku. Po tym jak sama upomniałam się o informację otrzymałam dosyć niegrzeczną odpowiedź. Myślę, że sam proces rekrutacyjny dużo mówi o firmie. Nie polecam.
Myślę że sytuację w firmie idealnie pokazuje odejście HR BP (Pauliny). Przyszła do firmy z polecenia Radka, dołączyła do Management Team i po dwóch latach odeszła. Jeśli najważniejsza osoba, zajmująca się HR decyduje się odejść to nie potrzeba więcej komentarzy na temat tego jaka jest sytuacja w HeadChannel.
Czy Covid wpłynął jakoś na działalność firmy?
Jakie wartości są cenione w HeadChannel Limited?
Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Podłączam się pod pytanie. Czy HC dalej mami ludzi wysoką kwotą netto oferując podejrzane umowy łączone z dwóch różnych spółek?
Jakie są etapy rekrutacji. Czy firma daje feedback pozytywny i negatywny? Czy tylko pozytywny?
Witam! Dziękujemy za pytanie. Rekrutacja na stanowiska techniczne zazwyczaj jest realizowana w ramach 2 etapów, czyli rozmowa telefoniczna z działem HR, a następnie spotkanie w firmie z liderem technicznym i HR'em. Jeśli chodzi o stanowiska nietechniczne np.: specjalista ds. marketingu, to rekrutacja może mieć do 3 etapów, ostatni z nich to dodatkowe zadanie praktyczne, natomiast nie dzieje się tak zawsze. Staramy się odpowiadać każdemu kandydatkowi, z którym się spotkaliśmy, przekazując zarówno pozytywną, jak i negatywną informację o przebiegu procesu rekrutacji. Jeśli kandydat również wyrazi chęć, to możemy przekazać szczegółowy feedback, który wyjaśnia dlaczego, akurat w danym momencie nie możemy zdecydować się na współpracę. Niestety bywa tak, że proces rekrutacji trwa dłużej niż zakładaliśmy i na odpowiedź trzeba poczekać. W chwili obecnej, ze względu na pandemię Covid-19 nasza firma zawiesiła wszelkie rekrutacje. Liczymy, że już za niedługo o pandemii będziemy mówili w czasie przeszłym, a nasze procesy rekrutacji zostaną wznowione. Tymczasem życzymy dużo zdrowia! Pozdrawiam, Paulina Jaros HR Business Partner
Co wchodzi w socjal HeadChannel Limited?
warto się było uczyć 10 lat programować i 5 studiować. Socjal na miarę 500+. Życie sobie na nowo ułożę za te benefity :]
Cześć! Jeśli chodzi o ofertę benefitów w HeadChannel to wygląda ona następująco: 1. Opieka medyczna w PZU - opłacamy pakiet dla pracownika oraz jego rodziny (jeśli wybierze pakiet rodzinny) 2. Ubezpieczenie grupowe WARTA - opłacamy pakiet dla pracownika oraz jego partnera/partnetki (jeśli wybierze pakiet partnerski) 3. Dofinansowujemy Mulitisport w kwocie 50 zł - można wybrać pakiet Active lub Plus 4. Miejsce parkingowe na pobliskim parkingu 5. Voucher o wartości 30 zł wręczany raz w miesiącu do jednego z 3 lokali gastronomicznych w centrum Katowice: MadMick, Bistro Oficyna lub Obiad jak w domku 6. Lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy z polskim lektorem lub native speakerem - my opłacamy lekcje, ale uczestnik zajęć musi te lekcje "odrobić", czyli w danym dniu zostaje o tyle dłużej w pracy ile trwały zajęcia (okolo 1,5 h) 7. Biblioteczka firmowa - mamy książki poświęcone tematyce programowania, ale nie tylko, bo również zarządzanie projektami, analiza biznesowa itd. Każdy może zgłosić zapotrzebowanie na wybraną książkę, a my ją kupujemy. 8. Dostęp do Pluralsight, czyli platfory z e-szkoleniami 9. Staramy się też wymieniać wiedzą, zatem utworzyliśmy Akademię Rozwoju HedaChannel i raz w miesiącu organizujemy szkolenia poświęcone tematyce technicznej, ale nie tylko, ostatnio odbyło się szkolenie z prezentowania/sztuki wystąpień. Pracujemy nad tym, aby zakres szkoleń był coraz szerszy. 10. Planujemy budżet szkoleniowy na dany rok kalendarzowy, co to oznacza w praktyce: każdy pracownik może zgłosić chęć udziału w szkoleniach zewnętrzych i konferencjach. Jeśli budżet nam pozowli, a kierownik działu uzna, że takie szkolenie lub konfrencja jest ok, to pracownik bierze w niej udział. 11. Jeden dzień pracy zdalnej w tygodniu 12. Elastyczne godziny pracy, czyli zaczynamy między 7.00 a 10.00 i kończymy standardowo po 8 h. 13. Nie wiem, czy to benefit, ale w sumie ważna sprawa. Mamy fajny i zgrany zespół, który lubi sobie pośmieszkować na co dzień, ale też chętnie pomaga. Brzmi jak banał, wiadomo. Ale jak inaczej ubrać w słowa proste rzeczy. Pozdrawiam, Paulina Jaros HR Business Partner Z chęcią odpowiem na wszelkie pytania: Mail: paulina.jaros@headchannel.co.uk Tel. + 48 506 617 027 Możesz też znaleźć mnie na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/paulina-jaros-headchannel/
opłacie, dopłacie i dofinansowujecie... a to pracowników nie stać aby z pensji sobie to wszystko zapłacić?
(usunięte przez administratora) Prawa mają tylko osoby na najwyższych stanowiskach, ewentualnie takie, które mają znajomości w zarządzie. Nie ma co liczyć na rozwiązywanie problemów, bo nikogo to nie obchodzi, ważne żeby pieniądze się zgadzały, bo tylko to się zaczęło liczyć w firmie, co jest równoznaczne z tym, że nie ma wizji ani przyszłości. Liczą się tylko "wyższe cele". Odejście pracownika nikogo nie obchodzi, bo znajdzie się następny do zastąpienia (nie liczą się z tym, że ludzi z zarządu też można zastąpić:)). Jeśli chcecie pracować w zdrowych relacjach, chcecie się rozwijać i zależy Wam na tym, żeby komunikacja i rozwiązywanie problemów przebiegało inaczej niż oferowane co wtorek darmowe owoce, to nie tutaj :)
Niepokojące jest to, że tak wiele osób ma aż tak niepochlebne zdanie na temat tego pracodawcy. Oczywiście szanujemy to, ale zachęcam Cię jednak to tego, żebyś trochę uzupełnił swoją poprzednią wypowiedź. Dlaczego doradzasz nam omijanie firmy HeadChannel Limited? Czy jest to kwestia zarobków, złego traktowania pracowników, czy może chodzi o coś zupełnie innego?
Jeśli rzeczywiście jest tak jak mówisz, to firmie rzeczywiście nie zależy na dobrych pracownikach. Chciałbym Cię dopytać o kilka kwestii - o jakich "wyższych celach" mowa? Relacje pomiędzy pracownikami również oceniłbyś/oceniłabyś negatywnie? Co mógłbyś/mogłabyś powiedzieć o zarobkach?
Cześć :) X dziękujemy za opinię. Przykro nam, że masz właśnie takie odczucia na temat pracy w HeadChannel. Ciągle pracujemy nad tym, aby być lepszym pracodawcą, dlatego jest mi potrzebna Twoja pomoc. Proszę Cię o opisanie sytuacji, przykładów, które sprawiły, że masz takie odczucia na temat HC. Dzięki takim przykładom będziemy mogli zadziałać i eliminować takie zachowania w przyszłości. A zatem: Jaka sytuacja spowodowała, że uważasz, że w naszej firmie mają prawa osoby tylko na wyższych stanowiskach lub te, które mają znajomości w zarządzie? Każdy może przyjść do Radka, który jest dyrektorem zarządzającym i pytać, przekazać wątpliwości, zaproponować rozwiązania. Oczywiście są decyzje i zagdanienia, którymi na co dzień zajmuje się tylko zarząd wraz z kierownikami, ale rozumiem, że nie tego dotyczy opinia. Dlatego też jestem ciekawa o jaką sytuację chodzi. Podaj proszę sytuację, w której problem, który został zgłoszony do zarządu nie został przez niego podjęty. Nie zawsze możemy rozwiązać wszytskie problemy, dlatego jestem ciekawa, o jaki problem chodziło. Co masz na myśli pisząc "wyższe cele"? Ciężko mi się odnieć do tego zagadnienia, bo nie mam pomysłu o co dokładnie chodzi. Proszę o pomoc w objaśnieniu tego stwierdzenia. Chciałabym się również odnieść do tego, że "odejście pracownika nikogo nie obchodzi". Z pełnym przekonaniem i odpowiedzilnością mogę powiedzieć, że odejście prawownika ZAWSZE obchodzi. I tutaj mogłabym postawić kropkę, ale chcę opowiedzieć o co mi chodzi. Każda osoba, która u nas pracuje lub pracowała jest/była bardzo ważnym członkiem HC Teamu. Każdy dokłada swoją cegiełkę do rozwoju firmy, za co dziękujemy. Pomysły, zaangażowanie, wiedza - to jest ciegiełka, o której piszę. Nie bylibyśmy tą firmą, gdyby nie zespół. Dlatego kiedy ktoś przynosi wypowiedzienie, jesteśmy zmartwieni, bo wiemy, że możemy stracić znakomitego specjalsitę/profesjonalitę, ale przede wszystkim świetną osobę i fajnego kolegę. Zawsze trzymamy kciuki za nowe wyzwania jakie czekają przed tą osobą i cieszymy się, że u nas zdobyła takie doświadczenie, które będzie mogła wykorzystać w nowej pracy. Cieszy nas też to, że ludzie wracają do HC. @X zdecydowanie liczymy się, z tym, że "zarząd" to też pracownicy i mamy świadomość, tego, że " ludzi z zarządu też można zastąpić:)". Pozdrawiam, Paulina Jaros HR Business Partner paulina.jaros@headchannel.co.uk tel. 506 617 027
Cześć, dzięki za wpis. Poprosiliśmy o zarchiwizowanie opinii, które np.: obrażały kogoś, czyli łamały regulamin gowork.pl. Widzimy znaczną różnice między negatywną opinią, a hejtem. Mamy świadomość tego, że usuwanie negatywnych opinii to nie jest najlepsza ścieżka, dlatego negatywne, merytoryczne opinie zostawimy i staramy się odpowiadać. Pozdrawiam, Paulina Jaros paulina.jaros@headchannel.co.uk tel. 506 617 027
Spędziłam w HeadChannel dwa lata i polecam każdemu kto wierzy, że praca to nie odsiedzenie przed monitorem określonej liczby godzin, ale przede wszystkim stały rozwój zarówno indywidualny, jak i całej firmy jako zespołu. Panuje bardzo przyjazna i rodzinna atmosfera, podział obowiązków jest jasno określony i transparentny, a firma stabilna. Jasne, że zdarzają się ciężkie sytuacje, ale gdzie ich nie ma? Tutaj stawia się czoło każdej z nich i idzie do przodu, co również pozwala na naukę. Będę tęsknić i wracać na pewno, z częścią zespołu mam nadzieję utrzymywać kontakt jeszcze przez lata, a póki co - polecam innym :)
Co to za bzdury? Tęsknić? Wracać? - W takim razie po co w ogóle było opuszczać tego pracodawcę? Ciekawe czy firma podziela pogląd powrotów byłych pracowników równie pozytywnie :D W większości firm są tzw. czarne listy pracowników na które można trafić w zależności od sytuacji nawet za błahe sprawy.(usunięte przez administratora)
Jako pracownik tej firmy, nie znam nikogo z byłych pracowników, który by tak uważał. Ale z drugiej strony zmieniają się tak szybko, że ciężko ich wszystkich poznać. HR albo marketing znowu próbują ratować wizerunek
Cześć! @K. Dziękujemy za miłe słowa. Cieszymy się, że czas spędzony w Headchannel był dla Ciebie rozwojowy, a osoby, które tu poznałaś sprawiły, że atmosfera była przyjemna. Życzymy powodzenia w nowej pracy! Liczymy, że będziesz wracała do HC nie tylko myślami :) Raz jeszcze dziękujemy i powodzenia! Pozdrawiamy, Zespół HC
TL DR: firma daleka od ideału, ale też wcale nie najgorsza. Po prostu software house jak każdy inny. Kiedyś tam pracowałem (na tyle dawno temu że zdążyłem już ochłonąć, więc postaram się pisać obiektywnie): Atmosfera faktycznie bywa trochę napięta. Moim zdaniem przyczyną jest to że zarząd robi wszystko żeby zadowolić klientów, nie patrząc nawet czy to się opłaca (rozważają projekty nawet dla klientów po których na pierwszy rzut oka widać, że nie są wypłacalni/poważni) i czy to jest możliwe (terminy i wymagania, które nawet nie stały obok realnych). Potwierdzam, że w takich warunkach z czasem własna samoocena podupada. Po prostu wiesz, że nie wykonujesz swojej pracy dobrze (nie ma na to czasu, wytyczne się zmieniają w trakcie itp.), na początku jeszcze pamiętasz że gdyby warunki były trochę lepsze, to zrobiłbyś to lepiej, ale im dłużej tam zostajesz, tym bardziej ta wiara upada... ALE... pod tym względem HC nie jest wcale dużo gorsze od "przeciętnej rynkowej". Z mojego doświadczenia wynika, że niestety wszyscy zarządzający tracą rozum, gdy klient pomacha im pieniędzmi przed nosem ;). W firmie jest grupa pracowników bardzo szanowanych i cenionych, ich samoocena raczej nie upada... ale wbrew pozorom, to jest ta grupa, w której lepiej się nie znaleźć... Ci ludzie są straszliwie eksploatowani (ciągłe nadgodziny, w ogromnych ilościach, chaotyczne przerzucanie między projektami "od pożaru, do pożaru", status osoby "kluczowej" która MUSI rozwiązać dany problem, bo nikt inny sobie nie poradzi). Natomiast im niżej w jest się w hierarchii, tym lepiej, atmosfera jest luźniejsza, a warunki pracy przyzwoitsze (nieco trudniej o wyzwania, ale jednak czasem się trafiają), a jak się pojawi coś tak ważnego, że zarządowi odbiera rozum, to najprawdopodobniej poproszą o to kogoś "bardziej pewnego"... a Ty będziesz mógł spędzić weekendowy wieczór tak jak lubisz... win-win ;).
(usunięte przez administratora)
Może i dobrze, że nie pracujesz już w HC skoro nawet oceny porządnie nie potrafisz wystawić. Żeby podpaść "managementowi" jak to piszesz, to na prawdę trzeba niezłą kaszane odwalić. Nie spotkałem się nigdy z taką sytuacją o której piszesz. No może poza paroma wyjątkami, ale zostawienie ich w firmie byłoby działaniem na szkodę pracodawcy. Jeżeli nie masz pewności we własną wiedzę i umiejętności, to praca w HC nic tutaj nie zmieni, widocznie nie masz ani wiedzy ani umiejętności, a HC tylko zweryfikowało Twoje wyobrażenie o sobie. Projekty są różne, niektóre ciekawe inne jak to piszesz "nudne". Nie znam firmy, która realizuje same nowe i ciekawe projekty, w najnowszych technologiach. Znam za to firmy, które realizują nowe projekty w nowych technologiach, ale utrzymują również stare projekty w "starych" technologiach. Nie każdego klienta stać na przepisanie całego systemu na najnowszego Angulara. Takie projekty również trzeba utrzymywać.
Masz nieco inne zdanie na temat pracy w firmie HeadChannel Limited oraz projektach, które ta firma realizuje. Będziesz tak uprzejmy i napiszesz, czy istnieje możliwość odbycia stażu u tego pracodawcy?
Atmosfera panująca w firmie jest napięta tak, że nie da się skupić na swoich obowiązkach. Niby wszystko super fajnie, ale jednak wszystko w tej firmie robione jest chaotycznie. Nie ma jakiegokolwiek zorganizowania pracy ani wyznaczonych priorytetów. Projekty się przepycha żeby tylko wyszły, bez względu na to czy jest to dobrze wykonane czy nie. Nie polecam osobą szukających czegoś ambitnego.
Wiesz może, co jest powodem tego, że w firmie HeadChannel Limited panuje napięta atmosfera? Ciekawi mnie, czy próbowaliście może rozmawiać na ten temat z szefostwem firmy, ponieważ wydaje mi się, że atmosfera jest ważnym punktem w każdym zakładzie pracy. Może warto poruszyć tę kwestię?
HC to Świetna atmosfera, niesamowici ludzie, ciekawe projekty, fajne biuro. Ja tam jestem zadowolony.
HC to w sumie jest to jedna z najlepszych w firm w jakich pracowałem. Bardzo duży plus za zespół i życzliwą atmosferę. Różnorodne projekty, mądre podejście do zarządania projektami i z podwyżkami też nie ma problemu. Robisz swoją robotę dobrze, to możesz spokojnie liczyć na lepszą kasę. Wg mnie super lokalizacja - samo centrum KTW z parkingiem, vouchery na burgery i raportowanie 7h, bo w 1h można skoczyć na obiad.
Z Twojej wypowiedzi mogę wywnioskować, że nie pracujesz już w firmie HeadChannel Limited. Dlaczego? Czytając Twoją wypowiedź, można stwierdzić, że jesteś zadowolony z pracy w tym miejscu, dlatego tym bardziej ciekawi mnie, co wpłynęło na to, iż nie pracujesz już tam? Proszę o odpowiedź.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Czy tak samo jest w HeadChannel Limited? Napiszcie, co sądzicie na ten temat!
Ważna jest ta atmosfera po pracy. A ta zależy od pieniędzy. Nie słyszałem, żeby któryś z pracowników jeździł nowym autem za gotówkę więc pewnie "standard" jak wszędzie ;-)
Ja mam w firmie świetną atmosferę. Przychodzę o której chcę, pracuje 2-3h i wychodzę. Czasem bywają nadgodziny, trzeba posiedzieć nawet 8 godzin i niewiele dnia zostaje ale cóż... to cena jaką trzeba ponieść chcąc zarabiać (usunięte przez administratora)tyś. miesięcznie a przed 40-tką dobić (usunięte przez administratora) tyś. Życie przedsiębiorcy nie jest łatwe :-)
Czy potrzebujecie pracowników? Warto szukać pracy w firmie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w HeadChannel Limited?
Zobacz opinie na temat firmy HeadChannel Limited tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy HeadChannel Limited?
Kandydaci do pracy w HeadChannel Limited napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.