Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Szkoła Policealna
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Neupack Polska

Pracowałeś w firmie Neupack Polska i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Taaa - 2013-07-20 15:15:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Im to sie nigdy nie podoba, no ale teraz jest gorzej bo nie ma czasu na drzemke...
zdjecie uzytkownika
Anonim - 2013-07-25 03:15:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Można w Neupack Polska Bydgoszcz ul.Równa 2 związać koniec z końcem?
zdjecie uzytkownika
no - 2013-08-06 11:56:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to zależy jak długie są te twoje końce, różowo nie jest ale tragedii też nie ma, płacą na czas, stawki są różne zależy na jakie stanowisko startować zamierzasz
zdjecie uzytkownika
loc - 2013-12-01 12:43:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
"Ważne ze jest praca i że pensje na czas płacą" - przykre to, ale tak mówi (usunięte przez administratora). Co ten system (bo chodzi o wszystkie zakłady produkcyjne, wszystkich firm w tym kraju) robi z ludźmi...
PS Wlazłęm tu przypadkiem.
zdjecie uzytkownika
Gwiazdor - 2013-12-23 12:44:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Prezent na święta od zakładu-zabieramy Wam dodatki !
zdjecie uzytkownika
KTOŚ - 2014-02-24 14:42:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
ciekawe dlaczego gora nie interesuje sie aroganckim zachowaniem (usunięte przez administratora) ostatni jego numer to kazanie jednej pani szukac sobie zastepstwa zeby mogla jechac na pogrzeb brata (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
jaka - 2014-03-05 12:02:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [KTOŚ - 2014-02-24 14:42:04]:
ktos taki jak pseudo kierowniczka klejarek nie powinna w ogole miec kontaktu z ludzmi,nie jest przygotowana do pracy z ludzmi.jest arogancka,chamska,reaguje bardzo emocjonalnie,rzdko zdarza jej sie myslec-niestety-psuje to bardzo wizerunek tak porzadnej firmy jaka jest NEUPACK,a niestety wiadomosci szybko sie rozchodza
zdjecie uzytkownika
KATE - 2014-03-05 12:21:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [jaka - 2014-03-05 12:02:57]:
WITAM WAS,TEZ TAM NIEDAWNO PRACOWALAM,NIESTETY MACIE RACJE CO DO TEJ PANIBARDZO NIEPRZYJEMNA PRZEDE WSZYSTKIM W STOSUNKU DO KOBIET,MUSIALAM SIE ZWOLNIC BO NIE WYTRZTMYWALAM JEJ CIAGLYCH WRZASKOW-NAPRAWDE TA KOBIETA NIE POWINNA KIEROWAC LUDZMI BEZ PRZYGOTOWANIA-A MYSLALAM ZE FIRMA JEST PORZADNA BO W SRODKU TAKA NOWOCZESNA I LADNA NIESTETY POZORY MYLA BO KLIMAT PRACY TWORZA LUDZIE A NIE MURY,,,POZDRAWIAM
zdjecie uzytkownika
??? - 2014-03-12 20:52:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ha ha ja tez tam pracowalem,,,wiecie co?Zal mi tych wszystkich ludzi co tam pracuja a wiecie dlaczego.bo oni tam musza pracowac nie chca ale musza,a z niewolnika nigdy nie zrobia pracownika,wyjechalem do UK i nie zaluje w podobnej fabrce 1200 funtow wekeendy wolne i teraz wiem ze zyje a co najwazniejsze inne podejscie pracodawcy do ludzi=po prostu ludzkie,zegnam i pozdro dla klejarek
zdjecie uzytkownika
dfd - 2014-03-14 18:53:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Wszystkich kierowników do jednego wora,jeden mądrzejszy od drugiego,od tego rządzenia popier... się w główkach
zdjecie uzytkownika
hanka - 2014-04-06 21:16:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
już przestańcie nie jestem taka zła ktoś inny byłby gorszy
zdjecie uzytkownika
UK - 2014-04-08 11:59:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja też pracowałem w tym syfie,porażka..wyjechałem za granice i tam jestem lepiej traktowany przez Angoli niż byłem w Neupacku przez kierowników.Ludzie uciekajcie stamtąd jak nie chcecie zwariować.
zdjecie uzytkownika
justyna - 2014-04-28 21:08:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
:) ja wyjechałam do Niemiec i żyję na niezłym poziomie i nie muszę liczyć kasy, i faktycznie ludzi inaczej traktują w pracy. Pani Haniu czasem to trzeba pomyśleć zanim nakrzyczy się na pracownika, krzykiem i złością nic się nie załatwi Pozdrawiam klejarki
zdjecie uzytkownika
juks - 2014-04-30 18:51:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wypadek?W pracy?Zapomnij.
zdjecie uzytkownika
SS - 2014-05-02 16:54:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam szanowne forum to wszystko nie kierowniczkie mozna strawic duzo sie zmnienila ale to co robi firma porazka na calego zwalnia ludzi ktozy pracuja kopa lat bez nagany bez upomnienia a tych co wylali za chlanie przyjmuja spowrotem niby nowoczesna firma renomowana na cala europe WSTYD WSTYD troche tu pracuje i nie mam slow firma Syf doslownie mowia ze to dla przykladu posmiewisko zrobili z siebie HA HA niech przyjma pijusow ktorych zwo3yBAlnili to produkcja bedzie szla HA HA
zdjecie uzytkownika
iki - 2014-05-03 13:50:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
czy ktos mi wytlumaczy co robi kierownik produkcji ma rownej?przeciez ten gostek nie ma zielonego pojecia o niczym-naprawde o niczym zupelny laik-zenada
zdjecie uzytkownika
kooooooooooozzzzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaa - 2014-05-31 00:52:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dlaczego wy tak owjacie ten temat mowiec prawde ze kierownikiem klejarkowym jest[usunięte przez administratora]z łodzi qtory nie wie o co chodzi tak to do ciebie[usunięte przez administratora]a i jeszcze jedno [usunięte przez administratora] starych zatrudniac mlodych i dac 2.5 do reki to zobaczycie jaka motywacja bedzie pozdro dla ziomkow proponuje uk zielone wyspy luksemborg ogolnie generalni wupieprzac mlodziez niech sie [usunięte przez administratora]l wykaze co potrafi pewnie nie potrafi podetrzec sobie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] papierem sciernym hehehehe blazen [usunięte przez administratora]
zdjecie uzytkownika
werner - 2014-05-31 16:33:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [kooooooooooozzzzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaa - 2014-05-31 00:52:16]:
jeżeli piszesz takie rzeczy, bo Cię zwolnili to się nie dziwie. Normalni ludzie tak nie piszą... a z zachowaniem w pracy pewnie było u Ciebie podobnie
zdjecie uzytkownika
doiki - 2014-06-07 12:31:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [iki - 2014-05-03 13:50:11]:
mam propozycje-zamiast tego pana zatrudnijmy kogos z agencji pracy za 1000 zl -beda mniejsze straty dla zakladu,,,jak mowilismy dawno temu ze predkosc duza to za pol roku reklamacje to sie wymadrzal to teraz sa efekty,,,,brawo samogloska bravooo
zdjecie uzytkownika
Ziom - 2014-06-11 13:50:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
samogloska ....... !!!! dobre :)
zdjecie uzytkownika
werner - 2014-06-30 00:23:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [doiki - 2014-06-07 12:31:09]:
gdyby ktoś jeszcze tylko słuchał takich dobrych rad to byłoby świetnie... a tak to trzeba żyć z tym co mamy
zdjecie uzytkownika
G - 2014-07-02 08:11:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowałem tam kilka lat temu i naprawdę nie było na co narzekać. Jeśli praca była na pierwszym miejscu, a nie chodzenie i gadanie, to można było sporo zarobić. Dodatkowo, jak w każdym koncernie, nie ma zbyt dużo "przyjaciół" dookoła, ale do pracy nie chodzi się dla przyjaciół.
Ja tę firmę będę zawsze polecał WSZYSTKIM!
zdjecie uzytkownika
x - 2014-07-03 18:34:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tylko przez te parę lat temu ,dużżoo się zmieniło i na pewno nie na lepsze...(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
xyz - 2014-07-05 14:36:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odradzam tej firmy,jak najdalej od tego syfu
zdjecie uzytkownika
ue - 2014-07-20 18:33:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jest ogloszenie o pracy na sztance w bydgoszczy. nie dawno byly u was redukcje wiec moze ktos bedzie zainteresowany. no chyba ze to u was szukaja po tych redukcjach.
(usunięte przez administratora)
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Neupack Polska
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x