brak logo

Argip Sp. z o.o.

Poznań

Opinie o Argip Sp. z o.o.

mata 2012-10-24 11:17:53
qwerty - 2012-10-19 13:50:19

Obojętnie jakie stanowisko, na początku zawsze jest mierzenie śróbek i noszenie pudeł z palety na paletę. Wszyscy na wszystkich kablują, nie można nikomu ufać, pytać się o nic, bo jak czegoś nie wiesz to zamiast normalnie wytłumaczyć idą do szefowej i mówią, że jesteś niekompetentny. Dodatkowo wypłata nie jest taka jak obiecana podczas rozmowy kwalifikacyjnej, ponieważ w każdym miesiącu jest inaczej wyliczana i np potrafią zapłacić 200 zł mniej, bo w miesiącu były dwa dni wolne (1 i 3 maja). Szkolenia o śróbkach obowiązkowe i niepłatne w soboty.
he he ... widzę, że kolega qwerty to i z liczeniem i mierzeniem śrubek mógł mieć problemy ... bo ortografia kuleje na całego. Prawda z dniami wolnymi, czasami jest kasy mniej, ale jak miesiąc dłuższy to jest jej więcej ... tego kolega już nie zauważył ...
1
klient 2013-02-05 15:14:08
Nie pracowałem nigdy w tej firmie, ale jako klient zadowolony jestem jedynie z cen (choć niektóre śrubki wychodzą taniej w Niemczech - też Czajna oczywiście). Wady - mało przejrzysta polityka rabatowa, otrzymanie towaru na przelew to marzenie ściętej głowy (mimo obietnic PH), bylejakość w pakowaniu, bardzo długo uzupełniane braki asortymentu, notorycznie wieszający się internetowy panel zakupowy, faktury z adnotacją "do zapłaty - i tu cała kwota" mimo że kasę dostają z góry przed wysyłką, potem są problemy z księgowością. Na jakość towaru nie narzekam, bo za te pieniądze nie spodziewam się czegoś innego niż Chińczyk. Terminy dostaw też póki co O.K.
mielcarek 2013-03-25 21:07:58
Dobre, mnie spotkało to samo, miła rozmowa po polsku potem po angielsku, przechadzka po halach oraz oczywiście propozycja śmieciowej umowy o dzieło na 2 miesiące, zapewne potrzebują ludzi do pracy na magazyn, a nie do biura. nie polecam. Dobrze, że to forum istnieje przynajmniej wiadomo czego się spodziewać!!
1
anonim 2013-06-22 03:12:48
@mielcarek dobrze napisane, przynajmniej czas można zaoszczędzić. Jeżeli mogę spytać na ile w Argip Sp. z o.o. zaproponowali Ci te umowy?
3
Klara 2013-10-05 13:02:25
widzę, że przez 5 lat nic się tam nie zmieniło...pracowałam tam 5 lat temu jakieś 7 mc, miałam iść na obsługę klienta-oczywiście wylądowałam na magazynie. Dziennie dźwigałam 2-3 TONY śrubek!co zaowocowało trwałym zwyrodnieniem kręgosłupa później doszło sprzątanie kibli, bo na sprzątaczkę żal wydać kolejne 1200 zł...no cóż podziękowałam za pracę, gdy dowiedziałam się o kiblach na co Pani Prezes mówi "A w domu Pani kibelka nie myje?" a ja że myję, bo jest mój a nie 15 facetów!. Pani wielka prezes masakra-chodzi po "balkonie" i patrzy... donosicielstwo tam było zawsze...ogólnie nie polecam super chińskiej firmy! Pani Prezes: trzeba było zostać przy gipsowych odlewach!
1
felicja 2013-10-07 20:32:37
Klara a przez ten czas co pracowalas to ile ci sie udalo najwiecej zarobic odeszlas bo ci nie dali kasy za to sprzatanie tak?a pytalas sie w ogole czy ci zaplacą dodatkowo xza to??pozdr
mariator 2013-11-25 09:23:28
Rozmowa kwalifikacyjna i spacer po zakładzie, potem odpytka z angielskiego, nic szczególnego. Po kilku dniach dostałem telefon że "tego a tego, o tej i o tej" mam przyjść gdyż dostałem tę pracę, mam też zabrać jakieś ciuchy robocze aby się nie pobrudzić bo pierwszy miesiąc przepracuję na magazynie by zapoznać się z działaniem i asortymentem firmy. I faktycznie pierwszego dnia przywitał mnie kierownik działu Kontroli jakości pan T. który miał się mną "opiekować" przez ten okres. Pomagałem mu w przenoszeniu, ważeniu i pakowaniu śrubek (niektóre pudełka po ok. 20 kilo, niektóre śruby całe są pokryte ciemną oliwą która strasznie brudzi), dodatkowo rozładowywanie palet z pudełek (ok. 30 pudeł na paletkę można się nieźle zmachać). Codziennie też albo Pani Prezes albo sam Pan Prezes robili obchody po zakładzie doglądając jak ma idzie praca. W firmie panowała bardzo napięta i nerwowa atmosfera, praktycznie nikt ze sobą nie rozmawia i każdy robi swoje. W firmie jest tylko jedna przerwa 15 min. na śniadanie, które je się praktycznie w biegu. Po miesiącu ciężkiej pracy magazyniera zamiast przejść na do biura i zostać tym kim byłem określony w umowie zostałem nadal w magazynie. Poza przenoszeniem pudeł wykonywałem też takie prace jak wymiarowanie, określanie grubości powłoki czy twardości śrub. Po przerobionym miesiąca w magazynie pojawiła się nowa osoba, na to samo stanowisko co ja (mi później podziękowano). Reasumując, 2 miesiące przerobiłem jako zwykły magazynier i kontroler jakości śrubek, a gdy zostały mi ostatnie 3 dni do końca umowy Pan (usunięte przez administratora). powiedział mi że decyzją odgórną nie przedłużą mi jej. Ogólnie widać po innych pracownikach że praktycznie nikt nie chwali sobie tam pracy (panuje powszechne donosicielstwo jak się od nich dowiedziałem). Jako mały bonusik muszę dodać że co miesiąc jest obowiązkowe szkolenie w sobote. Moja rada jest taka, nie polecam tego pracodawcy, gdyż stosunek do pracownika jest typowo eksploatacyjny, kierownicy działów są dość nerwowi i ordynarni w stosunku do pracowników (nie wszyscy oczywiście). Pozdrawiam i radzę szukać dalej... Widzę że cenzura na tej stronie działa, raz już pisałem opinię o tej firmie i mój post został usunięty.
4
brt 2014-02-26 01:51:58
Jakość obsługi klienta jeśli chodzi o odbiór osobisty towaru to totalne dno, płacić mam za to że chcę towar odebrać osobiście (nawet dzień po złożeniu zamówienia) a nie wysyłkę kurierem to już jest po prostu kpina. Towar potrzebny jest na już, mam niedaleko, podjadę i odbiorę ale się nie da bo w argipie trzeba czekać na wysyłkę kurierem i dostawę następnego dnia przez co wiele robót po prostu stoi. Gdyby nie monopol na nietypowe śruby (sprowadzane z chin oczywiście) to ta "firma" dawno by już upadła. Pamiętam jeszcze czasy początku tej firmy (kiedy dało się współpracować)gdy obecna pani prezes rozwoziła towar maluchem po firmach. Teraz widocznie sodówka albo pieniądze uderzyły jej do głowy i jest jak jest. Opinie byłych pracowników też dają wiele do myślenia jeśli ktoś chciałby współpracować z argipem - wystarczy poczytać.
5
salino 2014-03-05 19:45:03
rzeczywiście nie rozumiem, jaki problem jest w odbiorze osobistym. Przecież po za Argipem to normalna praktyka
remik 2014-03-09 12:23:10
no właśnie - po za Argipem. Tutaj niestety nic nie zapowiada, aby cokolwiek miałoby się zmienić na lepsze
wypalony 2014-03-25 22:11:27
żeby odebrać towar osobiście pewnie trzeba by zatrudnić jedną osobe więcej , a to w firmie gdzie obowiązuje ZAKAZ zapalania swiatła w podziemnym garazu jest nie do pomyślenia .
robok 2014-04-08 22:47:56
skoro firma ma monopol na szczególne i mało dostępne towary to zarobek pewnie mają, nie rozumiem oszczędzania na takich rzeczach jak prąd w garażu
doda 2014-06-26 12:18:21
A dlaczego wiele robót stoi? Bo zamawia się na już, albo najlepiej na wczoraj.
Może wystarczyłoby pomyśleć o zamówieniu 1-2 dni do przodu ... ale nie - lepiej zwalić wine za swój brak organizacji na innych.
brt 2014-06-27 01:32:14
Budujesz czy naprawiasz coś w okolicy tej firmy, zabrakło ci załóżmy 100 wkrętów czy śrub. W normalnym sklepie czy hurtowni dostajesz je od ręki. W argipie trzeba zamówić przez internet jak masz już u nich założone konto, czekasz na proformę, płacisz przelewem i dopiero na następny dzień masz towar jak kurier ci go przywiezie, robota stoi a termin leci. Pamiętam czasy kiedy można jeszcze było u nich odbierać towar osobiście bez dodatkowych opłat - ludzie w poczekalni dosłownie spali po 2-3 godziny zanim doczekali się towaru. Poza tym argip jest drogi jeśli chodzi o typowe śruby, nakrętki, podkładki itp. Zakup u nich np. kilograma nakrętek czy podkładek w cenie netto po jakimś śmiesznym rabacie - sprzedaję je taniej brutto.
2
Kosmik 2014-07-01 00:12:46
No cóż, w tej kwestii konkurencja wyprzedza argipa o głowę, ale załatwianie rzeczy przez internet uważam za całkiem niezłe rozwiązanie.
park 2014-08-06 10:57:45
nie polecam!!! czekam na towar drugi dzień i żadnej informacji. Przez telefon dowiaduję się że wystawiono pro-formę, ale kiedy mieli zamiar mi ją przesłać tego nie wiadomo. Towar potrzebny, a czas leci. Ciekawe czy ktoś ponosi za to odpowiedzialność?!
1
Wen 2014-09-25 10:34:04
Wydaje mi się, że powinni zmienić zdecydowanie podejście do klientów, tym bardziej, że przecież nie są jedynym dystrybutorem na Polskę, a konkurencja z chęcią by skorzystała na przejęciu niektórych klientów Argip. Swoją drogą zastanawiam się czym to jest spowodowane - ilością pracy czy lenistwem pracowników?
2
cige 2014-11-01 21:42:07
W firmie Argip, klient jest traktowany jako zło konieczne, żadnych reklamacji nie uznają, notoryczne braki w dostawach, pisanie e-maili bez odzewu, milczenie z ich strony to jedyny sposób na załatwienie sprawy "przemilczenie" może ktoś zapomni, albo odpuści, zwrot materiału niemożliwy, ISO mają tylko na papierze bo procedury kuleją na maksa.
1
klient 2014-11-05 01:24:20
@Wen
Niestety jak chodzi o asortyment, to w wielu rodzajach norm Argip jest praktycznie monopolistą - biorąc pod uwagę cenę połączoną ze stanami magazynowymi. Wiadomo, że zwykłe "sześciokąty" 5.8 i 8.8 plus podkładki i nakrętki można kupić taniej na kilogramy w co drugim miasteczku. Ale mają sporo złączek, które mogę ewentualnie kupić 1) za porównywalną kasę w Grosie ale z 7-dniowym terminem oczekiwania, albo 2) z dostawą za 2 dni, ale strasznie przepłacając w Fabory.
wen 2014-11-05 20:42:46
Traktujac klienta jako zlo konieczne wystawiaja sie na smiesznosc. Niestety moze w wielu przypadkach sa monopolistami, ale ludziom w koncu moga puscic nerwy i beda woleli poczekac 7dni niz zawierac jakiekolwiek transakcje. Ciekaw jestem tylko jak w tym wszystkim odnajduja sie pracownicy, bo podejrzewam, ze raczej z polityka firmy sie nie zgadzaja.
1
marcel 2014-12-18 07:44:13
Cóż, może warto poszukać innej firmy hurtowni elementów złącznych gdzie nie ma takich problemów, w końcuna Argipie świat sie nie kończy. A ze w Fabory ktoś coś kupuję to zaskoczenie duże, ceny z kosmosu x 3 ;)
4
Klient 2014-12-22 09:07:04
Firma stanowi zło konieczne w okolicach Poznania. Jeszcze kilka lat wstecz kupić można było większośč asortymentu z " marszu". Teraz firma przeradza się w typowy sklep internetowy. Jest jednak jedna zasadnicz różnica w porównaniu do innych sklepów - jest to bardzo ślimaczy sklep z daleko posuniętą biurokracją. Należy domniemywač ,że jest to zasługą Właściciela firmy i wprowadzania innowacyjnych form zarządzania. Jeżeli nie musisz tam kupować to omijają ich wielkim łukiem.
2
DAGA 2015-03-31 14:18:58
proponuję częściej zaglądać do Ferrodo na Podolany - niskie ceny i dostawy szybsze niż w Argipie.
Gier 2015-04-10 12:02:11
Faktycznie z tymi zwrotami to kompletna lipa. A nie obowiązuje ich przypadkiem zgodnie z prawem obowiązek przyjęcia towaru do 10 dni po sprzedaży? W końcu to sprzedaż internetowa. Może trzeba do UOKIK-u. Dowalą karę i się skończy.
teemo 2015-06-25 10:37:49
Doucz się gościu lepiej. Prawo do zwrotu towaru przysługuje tylko osobą prywatnym nie firmą którym wystawia sięfaktury. Przeczytaj sobie ustawę.

"W myśl art. 1 oraz art. 6 ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU nr 22, poz. 271 ze zm.) prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego lub usługodawcy albo umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 
10 dni dotyczy konsumentów. Definicja konsumenta zamieszczona jest w art. 221 kodeksu cywilnego, zgodnie 
z którym za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową."
asystent 2015-06-29 04:49:46
Firma musi opierać się na ustawach, a jeżeli tego nie potrafią robić - to może najwyższa pora zatrudnić bardziej kompetentnych ludzi, ewentualnie zrezygnować z tego co się robi, co czasami nieświadomie można się tylko zbłaźnić. Oby nie było tak, że cała firma jest na takim poziomie nieświadomości znajomości prawa...
teemo 2015-06-29 22:37:23
No i się opiera, przeczytaj ustawę ze zrozumieniem
Były 2015-07-09 22:19:09
Firma duża i ogólnie fajna, gdyby nie kilka szczegółów. Pierwsza sprawa to płaca. Pensja śmieszna mimo wielkich obietnic, zresztą niespełniona obietnica to ich drugie imię. Druga sprawa to atmosfera, tam można siekierę w powietrzu powiesić i nie spadnie ale to wynik traktowania pracowników przez właścicieli (a właściwie właściciela, bo z tego co słyszałem w zasadzie wszystkie decyzje podejmuje jeden człowiek mimo, że temu zaprzecza), wydawanie bez pomyślunku 10 poleceń jednocześnie z oczekiwaniem, że zostaną wykonane natychmiast (niezależnie od tego ile czasu będzie trwało ich wykonanie) i wieczne zmienianie zdania aby na końcu oskarżyć pracownika o samowolę, przerzucanie co chwilę do innego zadania, aby na końcu zjechać pracownika, że żadnego zadania nie zakończył, zresztą absurdalne oskarżenia są na porządku dziennym. Z tego co wiem ponad połowa pracowników przychodzi do firmy z wypowiedzeniami i tylko czekają na okazję, aby je położyć. Oficjalnie po pracowniku nikt nie płacze, bo jak odchodzi to znaczy, że nie był wart zatrudnienia i na dodatek się lenił (co do lenistwa polecam ich sposób motywowania do większej wydajności rodem z Amazona.
3
Hurra 2015-08-07 23:00:07
Ustawy ustawami, przepisy przepisami, a właściciel firmy i tak i tak będzie potrafił to obejść i zawsze znajdzie sto powodów do usprawiedliwienia się przed klientem i pracownikiem, który za to oberwie. Co zrobić :) Ma ktoś informację, czy Argip szuka teraz pracowników, czy na razie cisza w tym temacie.
1
Hurra 2015-08-07 23:01:55
Ustawy ustawami, przepisy przepisami, a właściciel firmy i tak i tak będzie potrafił to obejść i zawsze znajdzie sto powodów do usprawiedliwienia się przed klientem i pracownikiem, który za to oberwie. Co zrobić :) Ma ktoś informację, czy Argip szuka teraz pracowników, czy na razie cisza w tym temacie.
Hurra 2015-08-07 23:03:36
Ustawy ustawami, przepisy przepisami, a właściciel firmy i tak i tak będzie potrafił to obejść i zawsze znajdzie sto powodów do usprawiedliwienia się przed klientem i pracownikiem, który za to oberwie. Co zrobić :) Ma ktoś informację, czy Argip szuka teraz pracowników, czy na razie cisza w tym temacie.
Hurra 2015-08-07 23:05:05
Ustawy ustawami, przepisy przepisami, a właściciel firmy i tak i tak będzie potrafił to obejść i zawsze znajdzie sto powodów do usprawiedliwienia się przed klientem i pracownikiem, który za to oberwie. Co zrobić :) Ma ktoś informację, czy Argip szuka teraz pracowników, czy na razie cisza w tym temacie.
nie umiem 2016-03-26 16:10:46
Ostatnio pojawiło się ogłoszenie na specjalistę ds. zakupów @Hurra, jeśli Cię to nadal interesuje. Wymagają wyższego wykształcenia technicznego i znajomości co najmniej angielskiego, ciekawe tylko jakie są przeciętne zarobki.
olek 2016-03-28 16:18:28
pewnie jest przeciętnie @nie umiem ale wiadomo dla każdego znaczy to co innego..bardziej zainteresowało mnie to, że oferują kurs angielskiego w trakcie pracy
bikok 2016-03-30 17:51:45
olek, no nie wiem, czy tak w trakcie pracy, raczej po pracy. W ogłoszeniu napisali jedynie, ze są szkolenia z wiedzy technicznej i sprzedażowej i kurs doskonalący z języka angielskiego.
gustaw 2016-04-01 18:29:00
rzeczywiście z tego co mi wiadomo to na taki kurs można liczyć w argipie. Po za tym po prostu przydatna jest zwykła smykałka do sprzedaży i kontaktu z klientem
Trr 2016-04-03 18:56:00
No wiadomo, że takie cechy osobowości z pewnością pomagają @gustaw. Jednak nie znaczy to, że jak ktoś ich nie ma, to nie będzie dobrze zarabiać. Firma oferuje różne szkolenia, więc można zdobyć kwalifikacje i spokojnie dać sobie radę.
bernard 2016-04-05 19:59:38
oczywiście @Trr wielu potrzebnych umiejętności można nauczyć się na szkoleniach, ale jednak wymagane przez pracodawcę predyspozycje do danego stanowiska trzeba posiadać
Srubka 2016-04-29 18:35:40
Kolego... nie w trakcie pracy tylko po pracy i niestety obowiązkowo, bez możliwości zwolnienia się wcześniej z powodu ważnej sprawy... Pani Prezes to nie interesuje... pozdrawiam wszystkich du**owlazow i konfidentów pracujących w tym obozie;-)
2
radip 2016-05-10 18:39:00
Grunt to że jednak te szkolenia są @Srubka, nie w każdej firmie możesz liczyć na rozwój, a w młodym wieku jest to bardzo ważne, później łatwiej jest o podwyżkę i premie
Srubka 2016-05-11 00:56:11
Raczej nie liczył bym zbytnio na podwyżki w tej firmie, no chyba że obowiązków do wykonania:-). Co do młodego wieku, to jest szansa- zajechania kręgosłupa:-) ale popracujesz kolego parę lat, to zrozumiesz na czym to wszystko polega. Życzę samych lekkich prac biurowych do samej emerytury;-)
ewa 2016-07-03 13:26:58
Ok,może nie sa duże jednka wychodzi na to że jakieś są wiec zawsze co miesiac ta wypłata jest jakaś wieksza.
hwang 2016-07-12 20:51:40
Argip to nie przedszkole...i bardzo dobrze. Przedszkola nie są znane na całym świecie. Jak człowiek ma głowę na karku, smykałkę do interesów i jest pracowity to zarząd to widzi. Oczywiście nie wypowiadam się w imieniu chłopaków z magazynu. Ludzie pracują po 15-20 lat i nie są wycieńczonymi zombi...co świadczy o tym, że sobie radzą i wykonują obowiązki. Swoje można zarobić ale trzeba sie starać a nie leżeć i narzekać. A jak widze wpis tego asa z tą siekierą, którą można zawiesić na atmosferze to jest dla mnie legendarny...jak królewiczowi spadła korona z głowy w trakcie standardowego OPR no to trudno. Młodym rześkim ludziom serdecznie polecam. Dużo sie można nauczyć, ułożyć się pod profesjonalny tryb pracy. A angieski "przymusowy"...płaćcie 60 zł za native speakera za godzine prywatnie...tu jest 1.5 h za free z czego z pracy wychodzi się pół godziny wcześniej. Sobotnie szkolenia...no jak sie chce być kozakiem w tej branży to trzeba sie uczyć...warto mimo tego ze bezplatne.
osobiście polecam
olek 2016-07-13 22:01:56
Ciekawie to brzmi @hwang szkoda tylko, że na razie szukają ludzie ale właśnie tylko na ten magazyn właśnie
Grom 2016-07-17 14:09:04
Zarząd widzi he he dobre mi chyba że kolega należy do grupy wazeliniarzy bo jest tam kilku takich reszta może być zaorana na amen. Chcieliby najlepiej pracować po 12 godzin dot. Głównie handlowców, przymuszanie do szkoleń za free w soboty (poziom szkoleń porażka).
Kasa słaba nawet po kilku latach.
A skoro jest tak ok. To dlaczego pracownicy z długim stażem lawinowo odchodzą?
Atmosfery tam nie ma.
Ale jak kto woli.
1
pan jan 2016-07-17 16:40:21
nie wierzę w jakieś przymuszanie do pracy w sobotę, jak już to na pewno jest to jakieś lepsze wynagrodzenie, takie jest prawo i logika, więc nie opowiadaj bajek
Zelgadis 2016-07-19 13:25:03
Szkolenia w sobotę są przymusowe i bezpłatne. Regularnie co miesiąc. Od 8 do 13. Z czego tak połowa czasu jest ciekawa i na tematy związane z branżą a druga połowa to np: szkolenie o bateriach do laptopów. Część na temat ok, dobrze się szkolić. Szkoda że w wolną sobotę ale ok. Ale po co ludzią związanym z śrubami wiedza o bateriach do laptopów tego nikt niewie. Jak mam ochotę powiększyć swoją wiedzę i na tematy ogólne to odpalam Wikipedie. A tu nie, musisz siedzieć w wolną sobotę i słuchać.
madziunia 2016-07-19 14:22:14
ja bym była zadowolona że pracodawca o mnie myśli i chce mi zafundować szkolenia, to jest inwestycja w pracownika
Sa-ra 2016-07-19 15:02:51
Pracownicy sami siebie szkolą. Najpierw wybierana jest jedna ofiara do przygotowania szkolenia a potem nieborak jest wyzywany jeśli przygotował kiepskie szkolenie. Jeśli tak Cię to cieszy madziunia przygotuj sama sobie szkolenie bez niczyjej pomocy i bez dostępu do materiałów źródłowych a potem w jakąś wolną sobotę sama siebie przeszkol. Wyjdzie identycznie jak w argipie.
1
ami 2016-07-19 21:24:11
widze że jest wam teraz potrzebny pracownik na stanowisko Pracownik do prac magazynowych z uprawnieniami na wózek widłowy ale na stronie niestety tylko tyle można się dowiedzieć:( możecie napisac co firma mogłaby mi zaoferować gdybym zdecydował się świadczyć dla was usługi?
Zostaw swoją opinię o Argip Sp. z o.o. - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Argip Sp. z o.o.