Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię
Oferta

Badania Marketingowe

W ramach prowadzonych działań Teleinvention oferuje narzędzia i zasoby do przeprowadzania szeroko zakrojonych badań marketingowych. Nasze doświadczenie w tym zakresie pozwala zaproponować naszym Klientom kompleksowe przygotowanie kampanii badawczej. Począwszy  od opracowania grupy respondentów, poprzez przygotowanie odpowiedniego schematu rozmowy – zarówno przez agenta jak i system IVR – następnie przeprowadzenia badania na wskazanej grupie, ż do przesyłania raportów cząstkowych i pełnego podsumowania całego projektu.

Do jego przeprowadzenia dedykujemy odpowiednio przeszkolonych teleagentów, którzy   prowadzą  skrupulatne i prawidłowe badania na respondentach.

Dzięki doświadczeniu zdobytemu w trakcie wykonania wielu projektów badawczych doskonale orientujemy się meandrach badań marketingowych, co pozwala nam szybko i skutecznie realizować powierzone zadania.

Wielokanałowe Biuro Obsługi Klienta

Zgłoszenia reklamacyjne, rozwiązywanie problemów z produktami i usługami, pomoc w każdym aspekcie  - to zagadnienia, które są najczęstszymi powodami kontaktu klientów z Biurem Obsługi Klienta. W  ramach oferty Teleinvention proponuje prowadzenie wielokanałowego biura obsługi klienta – obsługujemy połączenia głosowe, korespondencję mailową, faxową, tradycyjną, a także social media (np. fecebook,  fora internetowe) Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu IVR, przeszkolonym agentom i skutecznej współpracy z Kontrahentem dysponujemy odpowiednim zapleczem, aby poprowadzić kompleksową obsługę Klientów naszego Partnera.

Wykorzystywany w Teleinvention system Call/Contact Center pozwala nam obsługiwać również inne kanały komunikacji, które zdobywają coraz większą popularność. Kontakt przez e-mail, smsem, czaty z poszukującymi odpowiedzi, a nawet w ramach profilu przedsiębiorstwa na najpopularniejszych portalach społecznościowych, daje Klientowi poczucie, że firma przygotowana jest by zareagować na jego pytanie. Dzięki dobrze przygotowanym agentom, właściwemu kolejkowaniu tematów i szybkiej reakcji na zgłaszane problemy i wątpliwości bieżąca komunikacja na linii Klient-firma funkcjonuje na wysokim poziomie.

Z chęcią podejmujemy się również nieszablonowych wyzwań dotyczących rozwiązywania zgłaszanych problemów.

Wsparcie Sprzedaży

Jednym z najczęstszych zadań zlecanych Teleinvention jest prowadzenie wsparcia sprzedaży produktów naszych Klientów. W ramach zlecanych zadań znajduje się m.in. umawianie spotkań handlowych, badanie opinii o produktach i usługach, zbieranie zamówień, generowanie leadów, kontrola realizacji prowadzonych działań i inne działanie, które u podstaw mają za zadanie zachęcić Klienta naszego Klienta do zakupu oferowanego towaru lub usługi.

Aby wypełnić zlecone nam zadanie w sposób kompletny i satysfakcjonujący dla obu stron kładziemy duży nacisk na odpowiednie przygotowanie takiego projektu. Kompleksowo szkolimy naszych agentów zarówno z portfolio naszego Klienta jak i kompetencji miękkich potrzebnych do właściwego przeprowadzania rozmów. Równocześnie opracowujemy odpowiednie szablony rozmów zawierające wszystkie przewidywane warianty kontaktu, aby wesprzeć konsultantów w wypełnianiu powierzonych im zadań. Do projektu wpisujemy punkty raportowania, aby na bieżąco monitorować postępy z prac. Dzięki wielu przeprowadzonym projektom wsparcia sprzedaży zebraliśmy bardzo dużo doświadczeń, które pozwalają nam teraz z pełną odpowiedzialnością twierdzić, że wsparcie sprzedaży nie ma przed nami tajemnic.

 

Technologia Contact Center

Właściwie prowadzone Contact Center jest oparte na dwóch filarach – wyszkolonych agentach i kompleksowej technologii Contact Center. Musi ona sprostać wielu wyzwaniom komunikacyjnym. Obsługa równoczesnych połączeń telefonicznych, kolejkowania IVR, odpowiedniego rozprowadzania zadań a równocześnie wygodna obsługa i kontrola nad całością systemu i ludzi poprzez odpowiednie raportowanie i możliwość daleko idących zmian w automatycznych procesach systemu to najważniejsze zalety dobrej technologii Contact Center. W Teleinvention wykorzystujemy jeden z najlepszych i najbardziej elastycznych rozwiązań dostępnych na rynku. Dzięki temu jesteśmy w stanie bardzo szybko dostosowywać naszą infrastrukturę do potrzeb Klienta oraz dobudowywać nowe narzędzia w przypadku nieszablonych projektów. System oferuje nam elastyczne narzędzia do przygotowania ścieżek rozmów i wykonywania ankiet marketingowych i badawczych, wygodny kreator IVR, intuicyjnie skomponowane panele obsługi i czytelną formę całości oprogramowania. Dzięki temu na każdym poziomie obsługi systemu praca przebiega sprawnie i praktycznie w trybie rzeczywistym jesteśmy w stanie reagować na wszystkie zagadnienia, przed którymi jesteśmy stawiani.

Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.