brak logo

HENPOL

Warszawa

Opinie o HENPOL

Paweł 2014-02-21 10:54:37
No szkoda, że tak się stało z Henpol, mam nadzieję, że jednak odzyskacie należności, tylko troche cierpliwości, bo takie sprawy potrafią trwać. Szukajcie lepiej nowej pracy na gowork, czy coś.
Gaweł 2014-02-21 20:08:37
na gowork-u chyba szuka się gdzie nie pracować ?
zainteresowany 2014-02-24 12:46:17
Słuchajcie co z PIT-ami wie ktoś? a z wypłatą FGŚP?
Ja 2014-02-24 16:15:50
Pit dziś dostałem a i kasę już co niektórzy mają.
zainteresowana 2014-02-24 18:55:49
a nie wiesz kiedy dostali? ja jak do tej pory nic na koncie nie mam.
1
kasia551210 2014-02-25 09:27:29
My również czekamy na PIT i na JAKIEŚ pieniążki, jak ktoś będzie wiedział coś więcej to proszę pisać
Kierownik zamieszania 2014-02-26 21:54:22
Dziś otrzymałem "jałmużnę" za listopad, grudzień i do 20 stycznia 2014r. liczone po średniej krajowej netto. Jestem w plecy ale dobre i to. Na koniec wszyscy po równo hua hua hua!!
2
szperach 2014-03-31 14:10:20
to inaczej:
KORPORACJA BUDOWLANA DOM SA zawarcie umowy generalnego wykonawstwa

Raport bieżący 3/2014



Zarząd Spółki Korporacja Budowlana Dom S.A. informuje, iż w dniu 27 stycznia 2014 r. spółka zależna Korporacja Budowlana Dom Sp. z o.o. ("Zamawiający"), celem realizacji zawartej w dniu 24 stycznia 2014 r. umowy o pełnienie obowiązków inwestora zastępczego opisanej w raporcie bieżącym nr 2/2014, zawarła z konsorcjum firm API Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonce oraz M&J Bud Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach umowę generalnego wykonawstwa ("Umowa"). Przedmiotem Umowy jest wykonanie i oddanie do użytkowania w terminie do 30 czerwca 2015 r. zlokalizowanego w Warszawie, budynku wielorodzinnego z usługami i garażem podziemnym oraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Wynagrodzenie należne za wykonanie prac jest ryczałtowe i wynosi: 31.981.579,25 zł netto.
zainteresowany 2014-05-12 13:15:55
dostałem w zesżłym miesiacu swidectwo pracy ale kasy jak nie było tak nie ma. wie ktoś może coś?
zainteresowany - 2014-06-17 21:44:20
jest nowa firma budeco teraz
marcin 2014-06-21 00:46:21
Szkoda, że henpol upadł, ale co to za nowa firma? Postawili ja na gruzach henpolu, czy o co tu sie rozchodzi?
pepe 2014-06-23 15:10:47
jakich gruzach henpolu? takie gruzy że na corke jest zakladana firma i dziala bardzo dobrze? chodzi o unikniecie prawa... czyste cwaniactwo i tyle.
marcin 2014-06-23 23:50:44
Czyli, że henpol został przepisany na córkę, czy o co chodzi? Pracownikom zaproponowano przejście do nowej firmy?
marcin 2014-06-30 02:53:50
Ten wpis powyżej, to własnie informacji o tej firmie córce, na którą cały Henpol przeszedł, czy tak?
oszust 2014-07-01 19:36:03
"BUDECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS 0000508178 to jest nowa firma
marcin 2014-07-03 23:05:43
Ok, nazwa była juz podana, więc chyba nie ma co jej powtarzac, informacja dla zainteresowanych jest...
1
Elbud 2014-10-02 19:05:39
Czy można spodziewać się trochę grosza od Syndyka dla byłych pracowników?
spejson 2014-10-23 02:56:51
czytałem ostatnio jakiś archiwalny artykuł o tym jak Henpol upadał. Była tam informacja , że nie wiadomo co z pieniędzmi dla byłych pracowników którzy nie dostawali kasy od świąt Bożego Narodzenia. Czy coś się w tej kwestii już do tego czasu ruszyło czy nadal kwestia kasy pozostaje tylko wielką niewiadomą?
Czarpli 2015-01-10 01:58:06
Tutaj dla potwierdzenia informacja o upadłości http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,15311952,Upadl_Henpol__350_osob_bez_pracy__Starczylo_na_palacyk.html Swoją drogą bardzo ciekawe co do tego doprowadziło i czy będzie to miało wielkie skutki w dalszych życiorysach pracowników ,bo z tego co wiem to niektóre rzeczy powinno się oddawać do ponownego użytku.
Lef2 2015-01-18 17:47:21
Będzie co w rocznicę?
betonowy latawiec 2015-01-27 12:03:10
czyli rozumiem wyciągnąć wnioski z tych komentarzy że ostatecznie HENPOL firma przestała istnieć i zatrudniać? trochę mnie to smuci bo chciałem iść do nich do pracy ale jak zwykle za późno wystartowałem do akcji. szkoda, smuteczek. zebrałem o nich sporo dobrych rekomendacji jako o pracodawcy, pozdrawiam
tomek 2015-02-18 13:06:10
nie, chyba oni juz faktycznie nie istnieją i jako firma od jakiegoś juz czasu. Mam nadzieje, ze teraz bedzie troche inna sytuacja już i wyjaśnione zostana pewne kwestie. A właśnie, co z ludzmi w takim razie, którzy tutaj pracowali? wszyscy odeszli wczesniej czy były jakies masowe zwolnienia na przykład?
Czeresi 2015-03-11 09:31:57
Podpowiedzcie, czy Henpol miał coś wspólnego z tym henpolem prowadzącym prace budowlane w Lublinie - to jest ta sama jedna firma czy 2 różne? Jeżeli te same to sprawa chyba się wyjaśnia, bo sprawa trafiła do sądu po czym firma splajtowała, a dosyć spora rzesza pracowników z branży budowlanej poszła w odstawkę... proszę o potwierdzenie tych informacji.
Roan 2015-05-23 23:39:54
Nie wiem właśnie jak to wygladało z tym Lublinem. Jest to dosyć popularna nazwa jak dla firmy i sam za bardzo nie mam pojęcia do jakiej firmy mam się odnieść. Może byłby ktoś łaskawy i wytłumaczył o jaką firmę chodzi. Bo nie chcę się rozpisywać w tym temacie na temat firmy całkowicie innej niż wy mówicie.
polak 2015-06-02 21:25:07
PANOWIE I PANIE FIRMA HENPOL MIAŁA NA POCZĄTKU SIEDZIBE W LUBLINIE NA CHŁODNEJ I DZIAŁA NA RYNKU LUBELSKIM PÓZNIEJ NASTĄPIŁA EKSPANSJA NA POLSKĘ A NAJWIECEJ DZIAŁALI NA WAWIE TAKZE KOJAZONA JEST JAKO FIRMA WARSZAWSKA.TE SAME PYSZCZKI ZAŁOZYŁY SOBIE API I COS TAM DŁUBALI NA WILANOWIE W KONSORCJUM DLA POLNORDU .PREZESEM API JEST BYŁY DYREKTOR HENPOLU KARŁOWSKI,JEST RÓWNIEZ BUDECO GDZIE PREZESEM JEST KOLEJNY BYŁY DYREKTOR HENPOLU RUDNICKI,A I TAK ZA WSZYSTKIE SZNURKI POCIAGA HENIEK KTÓRY MA SIE DOBRZE
partyzantka 2015-06-06 17:09:44
a pozatym mają gdzieś jeszcze budowy bo jakoś nie widać ani słychać, ktoś coś?
polak 2015-06-07 16:53:12
mają mają API wzięło ostatnio jak się nie mylę inwestycję Dywizjonu 303 lub inną która ostatnio była na tapecie w Warszawie ale chyba tą
Wariacje 2015-06-21 10:35:25
Czy ktoś coś otrzymał od syndyka po upałdości. Tyle czasu mineło i nic!
ex 2015-07-01 18:11:01
Będzie jakaś kaska jeszcze bo zbieram na new auto!
henpolowiec 2015-08-16 12:20:50
Czy ktos sie orientuje co z reszta kasy dla byłych pracowników????wiszą mi jeszcze za 9 dni stycznia luty i marzec.
henpolowiec 2015-08-16 12:37:57
Czy ktos sie orientuje co z reszta kasy dla byłych pracowników????wiszą mi jeszcze za 9 dni stycznia luty i marzec.
kini99 2015-09-07 20:41:37
287mln zl dlugow. Gdzie jest prokurator ?
henpolian 2015-09-21 06:12:05
Słyszalem od kogos z pracowników ze wrzesien pazdziernik ma byc reszta kasy.prawda?slyszal ktos cos??
były henpolowiec 2015-09-24 18:17:14
Tez tak słyszałem ze ma byc
to była dobra firma 2015-09-29 20:09:12
Dzisiaj dostałem resztę pieniążków z umowy o pracę - nie jest źle.
były 2015-09-30 12:50:12
A powiedz pracowałeś w biurze w Wawie czy w Lublinie? Czy może na budowie? Zastanawiam się, od kogo zaczęli wypłacanie...
pracownik z wawy 2015-10-04 10:01:36
Także potwierdzam otrzymanie zaległej kasy. W końcu coś się ruszyło!
szałmi 2015-11-16 22:38:30
Witam byłych "henpolowców".
Czy ktoś otrzymał od syndyka ekwiwalent za urlop 2014,2013 i ewentualnie 2012r?
Jeśli nie to czy ktoś teraz upomina się o to?
taro 2015-12-17 18:49:47
widze, ze chociaz wszsytko dobrze sie rozwija pomimo tego ze firma oglosila upadlosc, wyplaca wszelkie naleznosci swoim bylym pracownikom, uczciwe zachownaie.
henpolowiec 2015-12-20 22:01:30
panowie a co sie dzieje z panem prezesem henrykem polakem działają cos na wawie
ggend 2015-12-28 16:54:14
Ja nie słyszałem o żadnych nowych kontraktach w firmie. Czy ktoś z was chociaż jest w stanie powiedzieć gdzie można znaleźć oferty do firmy, bo ja nawet tego nie jestem w stanie znaleźć.
Builder 2016-01-07 13:00:31
Co jak co ale w 2014 i 2015 sypnęło trochę grosza dla byłych pracowników spółki Henpol :o) Takie akcje to raz w życiu się zdarzają.
Warto być solidnym, w nagrodę chyba kupię sobie coś nowego z salonu .
Chciałbym podziękować sobie i p. Hendrykowi.
arde 2016-01-10 00:58:52
Trzeba chyba poszukać na ich stronie internetowej, no albo osobiście przejść się do firmy, jest ona na tyle duża, że w każdej chwili powinno się coś znaleźć
Jaro 2016-03-23 11:19:27
A ja dostałem pit za 2015 rok a kasy na konto już nie. Czy ma ktoś z was podobną sytuacje ?
Wtajemniczony 2016-03-24 09:25:07
Może Tobie nie należy się kasa?
Jaro 2016-03-31 19:00:27
To dlaczego wysłali pit ? Złodzieje
Jaro 2016-03-31 21:09:52
A nie pomyliłem się! Przepraszam za wszystko !
kak 2016-04-07 21:27:24
To musisz coś z tym zobić i jak najszybciej wyjaśnić, a jakie miałeś kwoty na tym Picie bo to też, jest ważne, ponieważ jak były to znikome stawki to nie musisz rozliczać sie i ajki to był pit 11?
tadek 2016-05-14 08:30:50
A czy oni są w ogóle jeszcze otwarci? Bo w necie jakieś dziwne informacje są na temat zwolnień
były pracownik 2016-07-10 13:07:00
ehh to były czasy ... z drugiej strony kuźnia talentów :o)
Zostaw swoją opinię o HENPOL - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HENPOL