logo Electrolux Poland

Electrolux Poland

Świdnica

Opinie o Electrolux Poland

xxx 2017-02-07 08:54
Słyszeliście o tym pedofilu edziu. I to jeszcze u nas
on z lini 2017-02-08 01:53
coś mi sie obiło o uszy ze jakiś gościu z ochrony był pedofilem tylko nie wiem który teraz .....
Dzony 2017-02-17 13:11
Soboty wciskają do odbioru. I masz odebrać kiedy oni chcą :) Szukanie oszczędności.. Chcecie oszczędności to zróbcie porządek z nadgodzinami Piszczka i innymi członkami mafii ząbkowickiej. Przesiedzą 4 godziny w biurze, ewentualnie na krzesełku koło SARESA i będą się gapić jak pracujesz.
11
cave 2017-02-17 19:54
trzeba bylo sie uczyc
Ja 2017-02-20 03:14
Jeszcze żeby oni wyuczeni byli chociaż
1
sad 2017-02-24 21:15
co ty wiesz o nauce
1
Logan 2017-03-03 13:22
Electrolux to nie firma to zaklad pracy chronionej dla kadr kierownikow i liderow.zwykly pracownik to tylko ich maszynka ktora ma robic wymyślną norme ku zadowoloniu nowego prezesa.
o zakladzie mozna powiedziec jedno ,ze istnieje tylko dzieki pracy ludzi w niebieskim,zółtym .
reszta to pozory checi do pracy.
Mozna by opowiadac dlugo ale szkoda slow.
szkoda bardziej chyba tylko trudu ludzi ktorzy codzien walcza z panujacym tam absurdem gonitwy za licznikiem. Szczery szacun dla tych wszystkich ktorzy codzien walcza w tym chorym ukladzie gory z dolem , gdzie usmiech pracownika pojawia sie tylko gdy ma wolne...pozdrawiam
4
Sebka 2017-03-05 11:53
Jaką stawkę brutto ma lider bo ponoć zarabiają " kokosy" ?
KMWTW - M-L 2017-03-08 15:19
Coraz większy chaos jest w tej firmie. I tak jak ktoś wspomniał wyżej, gdyby nie niebiescy i żółci - to ta firma by się wgl. nie utrzymała. Ale tak to już jest, ktoś musi pracować na kogoś - innego wyjścia nie ma.

Natomiast, pracuje tu kolejny miesiąc - widzę gołym okiem że dzieje się coraz gorzej. Kierownicy nie okazują szacunku dla pracowników. Może Piszczkowi zdarzy się dzień dobroci, jednak reszta ma na wszystko [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Nie wiem czy bym polecił komuś prace w Electroluxie, choć jak dla mnie - póki co nie mam innego wyjścia niż tylko ta praca.
1
Palma 2017-03-11 10:38
Hej, co możecie powiedzieć o liderze Marcinie Ch. , to dobry lider, idzie się dogadać ?
cała prawda 2017-03-11 23:09
lepiej nie mów ludziom że go znasz -u niego masz tylko tyrać
4
abc 2017-03-12 08:22
To on liderem jest ? pamiętam, że na linii zasuwał.
uhyiuh 2017-03-12 08:24
To chyba Ci liderzy dobrze zarabiają skoro domy budują.
2
blok ekipa 2017-03-14 12:29
Kolega ma trafić na zmianę do Marcina Ch. , czy ktoś może coś powiedzieć na temat lidera, czy idzie się dogadać, jest spoko ?
Rich 2017-03-14 13:46
Monterzy również się budują i kupują mieszkania.Widać można zarobić. :)
acd 2017-03-15 11:28
Bardzo fajny lider. Miły, pomocny, a więc można się spokojnie dogadać.
cave 2017-03-15 18:22
jezusie to ile sie zarabia na montarzu jak budujecie domy chce tam pracowac
1
Shaf foo78 2017-03-15 21:13
*Montażu .
Najpierw polecam zainwestować w słownik ortograficzny.
obser 2017-03-16 01:02
Na montażu może wyciągną ok 2 tys, więc nie wiem za co te domy budują.
ejkjfe 2017-03-16 01:15
To prawda, że u Was liderzy potrafią rzucać wulgaryzmami do pracownika ?
2
Marcin 2017-03-16 16:43
Osobiście się nigdy nie spotkałem z czymś takim żeby Lider żucał wulgaryzmami do pracownika przynajmniej na lini na której pracuję.
cave 2017-03-16 19:55
nie starczy mi kasy na slownik bo buduje dom i kazdy grosz sie liczy polonisto -pozdrawiam
. 2017-03-16 20:45
Dobrz, że liczyć potrafisz :)
2
KOKOROKO 2017-03-20 16:07
SĄ JESZCZE W POLSCE TAKIE INSTYTUCJE JAK PIP WIĘC DLACZEGO NIKT NIE ZGŁOSI PROBLEMU? WPADNĄ PRZEPROWADZĄ KONTROLĘ I PO PIŻ.......
cave 2017-03-23 17:34
masz literke e na klawiaturze panie Miodek -dobrz
Aneta 2017-03-29 14:51
Obecnie firma szuka osób na stanowisko ME Project Leader. Praca w Świdnicy. Chętnie dowiemy się czego mogą spodziewać osoby aplikujące na to stanowisko. Co możecie powiedzieć na ten temat jako pracownicy firmy?
Damian 2017-04-06 05:19
Brawa!!! w końcu pseudo kierownicy z pras wzięli się za robotę zamiast na lidera to do odgarniana złomu wkoncu ktoś docenił ich pracę!!!
1
OLAF 2017-04-06 13:37
Wypowiedz bez sensu "zamiast na lidera to do odgarniania złomu"
ona89 2017-04-09 16:32
Wiadomo , czy będzie jakiś dodatek na święta?
Aneta 2017-05-19 12:13
@ona89 w jakim dziale pracujesz? Chętnie dowiemy się jak wygląda praca w Electrolux Poland. Jak oceniasz firmę jako pracodawcę?
abcde 2017-05-21 13:04
Czy ktoś wie ile podstawy ma lider produkcyjny ? bo ponoć po 5 tys netto zarabiają
2
ronon 2017-06-05 19:54
5 tys netto to zarabiają suporci
2
1235@ 2017-06-09 20:20
Co za brednie w sprawie stawki lider ma dużo mniej
Abcde 2017-06-12 01:15
No a jak inaczej, skoro liderzy budują sobie domki, więc hajs musi być,
1
to ja 2017-06-14 01:23
a jak z laskami są jakieś fajne
gigant 2017-06-14 15:07
nic ciekawego
sramnawas 2017-06-14 15:58
ty taki jesteś doinformowany to napisz te dużo mniej :):) badylarze
xyz 2017-06-15 11:57
No właśnie, to ile w końcu ma lider produkcyjny ?
asia 2017-06-29 13:41
jakies opinie o elektroluxie siewierz
Stary pracownik .... 2017-06-30 18:36
Cześć mam takie pytanie jaka jest teraz stawka brutto na produkcji ??
Aneta 2017-07-03 15:42
W Electrolux Poland w Siewierzu rozpoczęła się kolejna rozbudowa fabryki. Do końca 2017 roku firma zwiększy również o około 3,7 tys. mkw. wynajmowaną powierzchnię magazynową w parku MLP Pruszków I należącym do MLP Group. (http://www.propertynews.pl/magazyny/kolejne-inwestycje-w-electrolux-poland,53192.html http://www.propertynews.pl/magazyny/electrolux-potrzebuje-przestrzeni,54039.html). Wygląda na to, że firma stale się rozwija. A czy zmienia się również od środka? Widzicie jakieś zmiany w tym jakim firma jest pracodawcą?
mała1989 2017-07-03 19:12
hej a co to za podwyżki mają być?
abcdef 2017-07-03 20:26
Jeżeli mowa o stawki liderów produkcyjnych, to zapewne więcej niż 2,5 netto nie wyciągną, więc nie wiem który z liderów dom sobie za tą pensję wybudował ( chyba że rodzice sfinansowali), a jeżeli mowa o stawki pracowników produkcyjnych, to wiem że osoba która pracuje w tym zakładzie 10 lat ma 1700 netto.
xyz 2017-07-04 22:14
A jaki lider bez pomocy rodziny wybuduje sobie dom ? no dajcie spokój.
20 2017-07-05 22:56
Jeden wielki syf dla nich Ukraina się liczy a starymi pracownikami pomiataja
6
zielonka 2017-07-18 18:13
Borze, najgorzej w takie upalne dni.........
Jagby nie my z jakości to by ten cały zakład upad.
Nie ma kiedy nawet zejść na papierosa. a inni łażą co przerwę.
1
Stary pracownik .... 2017-07-18 18:49
W tym zakladzie nie ma jakośći jest ilość !!!
zielonka 2017-07-18 19:19
JAGBYŚCIE SIE WZIELI ZA ROBOTE TO BY BYLO LEPIEJ
1
Stary pracownik .... 2017-07-19 23:35
Za jaka robote od nas chca ilosci robilem to co zescie dopuszczali a czasami to byla masakra np rybia łuska nie raz szla a jak bylo duze zamowienie to idzie a jak bylo pare sztuk to zescie odzucali albo tak samo bylo z piekarnikami przypaolonymi albo z duza iloscia braku katalizy i ty mi bd mowila zebysmy sie za robote wzieli to wy sie lepiej wezcie puszczamy to na co nam pozwalacie
1
Byl pracowal 2017-07-21 17:54
A ja siewypowiem nie polecam tam pracy zwlaszcza 3linia lider uzywa nawet mobingu straszy a jak mu ppowiesz ze go zglosisz to jeszcze ci powie a kto ci to potwierdzi potrafi przeklinac do pracownikow czlowiek daje z siebie wszystko a temu jeszcze malo robilo sie za mnie po300 pozniej 320 i tak malo 330 chcial by juz a ludzie pokazuja i jeden drugiego pogania a podwyzki da ci 50zl jak sie przyjmowalem to elektryk szedl na 250 260 a teraz ponad 300
1
Zostaw swoją opinię o Electrolux Poland - Świdnica
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Electrolux Poland