Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Stora Enso

Pracowałeś w firmie Stora Enso i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
- 2013-10-23 09:01:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [staly prqacownik - 2013-10-19 21:22:57]:
Praca w Stora Enso tylko przez firmę pośredniczącą, umowy "śmieciówki", zarobki marne, kary w postaci zmniejszonej pensji za różne dziwne rzeczy wpisane przez liderów bez możliwości odniesienia się do tego przez pracownika.
zdjecie uzytkownika
kazik - 2013-12-18 12:15:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
staly pracownik czyli netto to wychodzi najnizsza krajowa ? a zapierdziel niesamowity na 4 zmiany tak ? a jest szansa na jakąś premie ? szukam pracy i pomyslalem o stora enso ale nie wiem czy warto?.. bede wdzieczny za kazde sprawdzone info !
zdjecie uzytkownika
michał - 2014-01-08 08:18:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
ah szkoda gadać mało że system 4 brygad to nic żadnych premii (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
hsndlowiec - 2014-01-29 14:26:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
a jako handlowiec ?? nigdzie nie moge znalezc opinii.. podpowiecie cos ?? jakie warunki?? wynagrodzenie?? auto ?? itp :)
zdjecie uzytkownika
gregory - 2014-02-12 22:00:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Stora enso do 17 szuka Analityka systemów, jednak mnie dyskwalifikuje wymaganie minimum 3 lata doświadczenia w pracy z systemami prowadzenia produkcji przemysłowej typu MES na podobnym stanowisku (analityk, programista). Powodzenia!
zdjecie uzytkownika
all - 2014-03-06 08:18:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [hsndlowiec - 2014-01-29 14:26:10]:
Bez własnych klientów nie ma na co liczyć-(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
stały SE - 2014-04-20 13:45:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Pracownik - 2013-03-10 21:12:31]:
Widocznie włazisz dyrektorowi prosto w [usunięte przez moderatora]...bo reszta tak nie ma.
zdjecie uzytkownika
Jarek - 2014-06-19 01:49:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Jakies zmiany juz widać? Bowiem w zeszłym tygodniu – po 17 latach szefowania ostrołęckiej „celulozie” – z funkcją prezesa Stora Enso Poland pożegnał się Jerzy Janowicz. Zastąpił go dotychczasowy wiceprezes Tomasz Żebrowski.
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2014-09-19 17:33:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ostatnio w firmie widac przetasowania u góry. Zmiana warty
zdjecie uzytkownika
mateuko - 2014-10-08 16:03:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Stora Enso Packaging Solutions jest globalnym producentem opakowań z tektury falistej dostawcą maszyn i systemów pakujących. Oferują szeroką gamę produktów: opakowania konsumenckie, opakowania transportowe, opakowania o funkcji zarówno transportowej i ekspozycyjnej, tekturę falistą trójwarstwową, arkusze tektury falistej, jak również maszyny i systemy pakujące.
zdjecie uzytkownika
Młody 90 - 2014-11-23 18:02:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Byłem tam raz i wiecej nie przyjde to jest totalne dno! Zapieprz za 6 zl bez mozliwosci wyjscia na chwile nawet do toalety pracownicy nie mili najlepiej jak b ys robił wszystko a oni nic. Pracuje w innym zakladzie na produkcji w tyg i jest inaczej niz w Storze. Nie polecam tam isc bo wiekszośc ludzi rezygnuje po 1 dniu. Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
wojt - 2014-12-09 18:36:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Nie polecam tego zakladu same pajace jak np Cichocki i reszta banda durni.
zdjecie uzytkownika
indyczka - 2014-12-31 17:10:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
szanowny uzytkowniku wojt, dlaczego niby nie polecasz tego zakładu? proszę opisz dokładnie sytuację i dlaczego tak napisałes bo jestem osobą która aktualnie zamierza się starać w tejfirmie Stora Enso o zatrudnienie. a jest szansa na zatrudnienie u nich na normalną długoterminową umowę o pracę? pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
OPERATOR 1 BOBST - 2015-01-18 22:36:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
STORA ENSO ŁÓDZ już po zamknięty temat przepracowałem kilkanaście lat ,aż dziw bierze jak ten zakład funkcjonuje potentat na rynku producent papieru i opakowań, zaniedbane szkolenia operatorów ,brak świeżej krwi , gdzie nowi pracownicy mają się szkolić , wprowadzane nowe systemy oraz szolenia to tylko na papierze ładnie wygląda , a w praktyce (umiera śmiercią naturalną po dwóch tygodniach) dyplomami i certyfikatami okleiłem sobie ścianę ale bawiło mnie to przez chwilkę . Mistrzowie , Kierownik emaile do siebie piszą i tak im przelatuje osiem godzin pracy , za mało rąk do pracy a za dużo rządzących brak osób DECYZYJNYCH . Brak zgrania wszyscy powinni grać do jednej bramki ,a tu wyścigi kto komu wlepi więcej żółtych kartek żadnej nauki nie wynoszą osoby ukarane . Na koniec cytat DYREKTORA ,, Zostają najlepsi słabi uciekają " Nastał nowy Dyrektor dużo pracy go czeka ,solidny audyt jest potrzebny aby wyrwać zęby trzonowe.
zdjecie uzytkownika
Jumbo - 2015-01-19 19:13:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Wyścig szczurów i nic poza tym. Praca z debilami. Ogolnie jesli chodzi o atmosfere miedzy maszynami to jest fajnie cala reszta to dramat. Dla pracownikow agencyjnych praca do lekkich nie nalezy. Podwyzki zero, coraz to wiecej obowiazkow, majstrowie dracy kopare jak ci sie noga podwinie i zlapiesz reklamacje. Zaraz strasza dyrektorem. Maszyny [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i naprawiane na tasme klejaca. Zdecydowanie najlepsze jest podejscie mechanikow jak sie cos popsuje. " A mozesz bez tego jechac maszyna?". Ogolnie syf straszny i balagan organizacyjny. Co kawalek zmienia sie kierownik, teraz zmienil sie dyrektor. Mialy byc podwyzki i cisza. Premia za osiagniete wyniki na maszynie to jest 160 zl ( praca 4 brygady czyli piatek, swiatek ). Stawka 1800 zl za prowadzenie maszyny jest smieszna tym bardziej, ze osoby nie majace uprawnien do prowadzenie niekiedy stawki maja wyzsze. Osoby ktore dostaly uprawnienia na maszyne ( zero egzaminow czy sobie poradzisz czy znasz maszyne itp. Uprawnienia sa przyznawane na slowo honoru, podwyzke dostaniesz jak zasluzysz ). Urlop czesto jest przesuwany ze wzgledu na braki obsady na maszynach. Uprawnienia daja bardzo szybko, a niech tylko sie noga powinie to juz strasza dywanikiem u kierownika albo dyrektora. Premia za osiagniete wyniki za caly miesiac to 160 zl - normalnie smiech na pustej sali a i czasami tego nie dadza bo cos tam znalezli jakas reklamacje z przed 3ech miesiecy. Ogolnie zaklad zaniedbany. Gdy pada leci na leb, latem skwar nie do wytrzymania, zima zimno jak jasny gwint. Ogolnie wielki halas. Ciagle tylko teksty " za malo zrobiles" , "ustawiaj szybciej" to poprzedzone wulgaryzmami z ust mistrzow. Zasad BHP nie ma znaczy sa ale nie przestrzegane. Ogolnie to duzo lizusow i pupilkow mistrzow. Kablowanie na porzadku dziennym. Brudno, smierdzi jak cholera. Tylko na papierku wszystko wyglada ladnie. Szkolenia, jakies bhp, jakies inne pierdoly. Zero motywacji ze strony mistrzow i osob z gory. Ciagle tylko pretensje. Ile by sie nie zrobilo to ciagle malo i ciagle cos zle. Jadalnia w stanie smiesznym, ogolnie brud. Automat z kawa czesto nie dziala, z napojami czasem dziala czasem nie.

Plusy: Wporządku operatorzy maszyn. Ogolnie praca nie jest ciezka. Jest wesolo. Czesto po pracy wraca sie "dłużeeeeej" do domu ;)

Minusy: Brak motywacji do czegokolwiek, kablowanie, uklady i ukladziki z mistrzami, popsute maszyny nadajace sie tylko na zlom ( i wez tu rob na Jumbo Lg ), debile ( niektorzy ) z agencji pracy nie nadajacy sie nawet do wyniesienia odpadu poprodukcyjnego. Smieszna pensja. Brak perspektyw i mozliwosci podwyzki ( wszyscy maja cie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak cos chcesz a usmiechaja sie dopiero wtedy jak czegos chca albo jest pilna produkcja i czeka juz samochod na nia ). Ludzie przyjmowani z ulicy ( panienki lekkich obyczajow, alkoholicy i ludzie po 60 tce i po przejsciach ). Braki ludzi na maszynach czasem jest tak ze jedzie sie maszyna samemu z dwoma pracownikami agencyjnymi ( jestes zdany sam na siebie ). Czeste kradzierze z szatni agencyjnych. Zolte kartki dawane za byle co. Raz mozna to robic a za dzien juz zakazane i tak w kolo. Porzadek jest robiony tylko jak jest audyt. Ogolnie czlowiek chodzi znerwicowany i wystraszony ( czesto jest to spowodowane straszniem wyrzucenia z pracy ). Kierownik w ogole nie interesujacy sie pracownikami i nie majacy pojecia o pracy maszyn i produkcji. Za duzo osob rzadzacych, siedzacych w pokoju a za malo do roboty. Kierownik pojawia sie na maszynie wtedy jak sie cos spieprzy. Z ust majstrow mozna tylko uslyszec " Szybciej szybciej bo sa opoznienia"

Pracuje tam, bo pracowac trzeba. Ze szczerego serca pracy nie polecam.

Maszyna Jumbo!
zdjecie uzytkownika
zax - 2015-01-22 01:44:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
To w ogóle w Stora Enso ma sie szanse na jakikolwiek rozwój, czy karierę? Bo jak czytam, że jesli chodzi o podwyżkę, to zero, to czy chociaz macie szkolenia? Awansu tez tutaj nikt nie widział? Co Was w takim wypadku w ogóle trzyma tutaj w firmie, płaca bardzo dobrze? Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
zdjecie uzytkownika
Tururu - 2015-01-24 13:04:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [zax - 2015-01-22 01:44:00]:
Szkolenia jakieś tam są. Awanse? Hehehe dobre sobie. Awansem jest wtedy gdy przechodzisz z operatora 3 nie na jedynke tylko na operatora 3 z upawnieniami żeby prowadzić maszynę. Takie małe oszustwo, żebyś nie dostał podwyżki. Podwyżkę dostaniesz wtedy jak zasłużysz. To, że zrobiłeś uprawnienia i prowadzisz maszyne nie jest podstawą do dania Ci więcej kasy. Nie, nie płacą dobrze gdy weźmiesz pod uwagę to, że robisz na 4 brygady czyli po siedmiu dniach masz póltora dnia wolnego ( póltora dlatego, że schodzisz z nocki i poł dnia pewnie prześpisz ). Jeden weekend w miesiącu jest wolny ( sb + nd + pn ). Płacą regularnie ale to jest teraz standard. Wszystkie świadczenia i składki są odprowadzane wzorowo. Plusem jest to, że za 45 zł masz kartę Multi Sport ( siłownia, baseny, sztuki walki itp ). Gdy starasz sie o podwyżke zaraz wynajdują jakieś reklamacje, zwolnienia itp głupoty a kierownik omija Cię szerokim łukiem. Czy jest szansa na rozwój i karierę? Nie. Ludzie, doświadczeni uciekają z tego zakładu idąc do konkurencji ( Amcor ) za większe pieniądze i w cale się nie dziwie. W Łodzi o pracę trudno, więc człowiek się trzyma jej ale gdy znajdzie się tylko coś lepszego to trzeba będzie porzucic sentymenty i zwijać klamoty. Za zrobienie uprawnien powinna być dodatkowa kasa. Jeśli to nie jest podstawą do dania kilku groszy to co w takim razie jest?
zdjecie uzytkownika
młody - 2015-02-02 17:29:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Dużo czasu upłymie zanim zakład stanie na nogi. Poprzedni dyrektor ( czytaj największy idiota w historii z-du)położył wszystko. To dowód na to , co może zrobić klasyczny zadufany w sobie nieuk. Ale ktoś go popierał , ktoś go powołał. ktoś tolerował... Oby tacy jak on trafiali , tam ,gdzie ich miejsce. Na "śmietnik"lub za kraty.
zdjecie uzytkownika
zax - 2015-02-06 14:54:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Tak to wygląda, no cóż mogliby kilka rzeczy poprawić, ale chyba i tak postaram sie tutaj o prace, bo w sumie nie brzmi najgorzej. Ogółem chyba polecacie nie, chociazby aby przewegetować jakiś czas szukając lepszej firmy. @młody, to znaczy stora enso nie stoi teraz na nogach, mają jakieś problemy? Bo nie bardzo wiem, co masz na myśli.
zdjecie uzytkownika
gość - 2015-02-07 12:32:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No i co z tego , że napisałbym prawdę? Nic. Mamy niby wolną Polskę. Usunęliby wszystko.Jestem w tej firmie kilkanaście lat.Dyrektorzy , kierownicy się zmieniają.Głupota jest w cenie (jak w całej Polsce).Ludzie myślący i normalni z empatią , są eliminowani.Dosadnie nie ma co pisać.Młodzi---- spieprzajcie jak najdalej(!).Tomiejsce dla desperatów i czekających na emeryturę (G)
zdjecie uzytkownika
bc - 2015-02-17 10:22:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Syf nie polecam [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zagłady brak perspektyw brak podwyżek brak wszystkiego kadra zazadzajaca tragedia dużo obiecują nic z tego nie robią odradzam prace w tym kieracie i nie wieźcie w ich obiecanki podnoszą tylko normy do zrobienia a pensje w miejscu lub obcinają
zdjecie uzytkownika
Operator 1 - 2015-02-22 15:08:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Jumbo - 2015-01-19 19:13:09]:
Operatorzy JUMBO naprawde szacun
zdjecie uzytkownika
Operator 1 - 2015-02-22 15:21:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Szmat czasu przepracowałem w Stora Enso te historie spisane na forum nie sa wyssane z palca czy jesteś solidnym pracownikie czy (NYGUSEM)tą samą miarą jesteś mierzony STORA w Łodzi zatrzymała się w miejscu . Brak specialistów z zewnątrz , omijają szerokim łukiem ten zakład
.
Pozdrosy dla M.K - master
zdjecie uzytkownika
Operator 1 - 2015-02-22 15:25:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [zax - 2015-02-06 14:54:28]:
aby wygłaszać opinie trzeba popracowac kilka lat nie dni,przekonaj sie
zdjecie uzytkownika
maciek - 2015-02-24 17:53:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tak naprawde wcale nie nie trzeba wygłaszać opinii dopiero po przepracowaniu jakiegoś czasu, moim zdaniem wystarczy tylko iśc na rozmowe kwaliikacyjną, zeby się dowiedzieć mniej wiecje z jaką firmą ma się do czynienia, czy są profesjonalistami, jak się zachowują wobec kandydatów - zawsze to jest jakaś opinia o firmie.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Stora Enso
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Stora Enso?
Zadaj pytanie