brak logo

Wolter Koops Oost

Komorniki

Opinie o Wolter Koops Oost

Pracownik WK 2016-04-16 23:32:25
Widzę , ze kogoś boli , ze Justyna go odwaliła na rozmowie kwalifikacyjnej.
ja 2016-04-18 23:46:29
Pytanie do tych co juz tam pracuja... Aute ktore oni posiadaja to wszystkie w automacie sa, jakie roczniki tych samochodow i jaki jest ogolny ich stan.
obecny 2016-04-20 09:50:12
witam robota się porypala my siedzimy w domu po dwa tygodnie a hejsterkamP robi naszą robotę.co chcecie wiedzieć pytajcie.
obecny 2016-04-20 10:15:09
Witam..koops fajna firma tylko dlaczego nie dają dniowek .?od początku tego roku pracujemy Max 16-18dni w miesiącu a żeby zarobić 6400 minimum trzeba 20dni przepracować.Każdy ma po tyle dni..zauwazauważyliśmy że my w domu a heisterkamp ciągła nasze naczepy i robi naszą robotę..jak już się dostaniesz to idź na autobus tam są stałe wyjazdy i przyjazdy.bo swoim to jeździsz jak sobie P.W ...umysli .Praca Oki.nikt z batem nad tobą nie stoi..Tylko brakuje dni w pracy.Pozdro obecnych kierowców WK

obecny 2016-04-20 10:54:28
Odpowiedź dla użytkownika Ja.Tak wszystkie auta pełen automat.technicznie wysoko utrzymane .W środku niekiedy trzeba posprzątać.ogólnie auta w bardzo dobrym stanie .Pozdrawiam
ja 2016-04-20 11:21:09
Do obecny- a jak wygladaja trasy? Dlugie czy raczej krotsze? Czesto zdarza sie kilka miejsc rozladunkow? No i jak jest z pauza 45 h w systemie 3na1
obecny 2016-04-20 15:15:34
Trasy ..kurczę różne w zależności jak trafisz .przeważnie tak do 900km w dobie pracy ale czas pracy przeważnie wykorzystany na Maxa.pauza 45 w kabinie.raczej dyspo pisze start otej zrobicie robotę i pauza 45 aby też zrobić zakupy czy też dobrze stanąć.Z zakładnikami różnie.jak na kwiatach to kilka zaladunkow a np jeden rozladunek.albo też kilka żal.I kilka rozl..ogólnie żadko 1/1 ale też się zdaza firma ok tylko w tym roku te dniowki się posypały .a kasa tak jak pisze 20 dni w pracy 6300 w zaleznosci od kursu euro.
1
ja 2016-04-20 18:51:26
A w przypadku awarii zglaszam ze cos sie stalo i czekam na serwis nawet na wymiane kola ? Czy takie ktore mozna samemu naprawic na drodze to sie robi?
obecny 2016-04-20 19:15:48
W naczepach nie ma nawet koła zapasowego.Tak że się niemartw zglaszasz.co do napraw to nie Polska firma coś się dzieje i albo serwis.a jak mała usterka kierują Cię przez bazę w zespole i tam na warsztacie ci robią.Wszystko zglaszasz.Wiadomo płyn olej czy żarówki popierasz w dzień startu.a jak ci braknie bo na przykład chłodnia walnie i trzeba dolewać to dokupujesz na stacji i kasę oddają bez problemu.co chcesz jeszcze wiedzieć to pytaj.Pozdrawiam
ja 2016-04-20 20:35:51
A jak z parkingami? W anglii na serwisach pozwalaja stac czy trzeba szukac jakis dzikusow? Po zjezdzie do domu wolny jest tydzien czy kaza jechac wczesniej? Napisz cos od siebie jeszcze o specyfice pracy u nich bo nie wiem jeszcze o co pytac.
1
obecny 2016-04-20 21:05:24
Co do Anglii chyba jeszcze nie byłeś na rozmowie bo to co P.Justyna muwi to tak jest.a więc na Anglii oddają za pauze minimum 24h i płatne przejazdy.Po zjeździe do domu jeżeli swoim autem jeździsz to nigdy mniej niż 6dni w domu nie byłem.na autobusach mniej jesteś w domu.Co ja mogę od siebie napisać.ja jestem bardzo zadowolony ze współpracy z WK.wiedz dobrze ze jak ktoś płaci diety to nie pozwoli sobie abyś siedział.ale też nikt nad tobą nie stoi z batem.nikomu się niedogodzi to fakt.mi tylko jedno przeszkadza w tym roku coś tych dniowek brakuje.a poza tym jestem pozytywnie nastawiony.kasa zawsze na czas i się zgadza.a to najważniejsze.agawa pamiętaj skończyły się czasy kiedy przeginki w koopsie to norma..Pisząc się na pracę w WK licz się z myśleniem.I z tym ze to ty ladujesz.rozladowujesz a nie tylko jeździsz.ale to Plus bo w naszym zawodzie troszeczkę brakuje aktywności fizycznej
obecny 2016-04-20 21:15:37
Do Użytkownika Ja.pytasz o specyfikę jazdy...zależy pod która grupę PL trafisz .Ogolnie spedycja miła i wyrozumiały .Wiadomo jak jest ciśnienie to gonią..ale pamiętać trzeba ze nad tymi ludźmi tez ktoś jest wyżej.Chyba już dużo pmogłem zaraz ktoś wyskoczy ze
co to nie ja...ja ci pisze jak jest .jesteś kumaty to dzwoń do komornik i próbuj ja mogę ci życzyć powodzenia.Pozdrawiam
ja 2016-04-20 21:49:03
chyba jako jedyny opisales to wszystko konkretnie i za to wielkie dzieki. Bylem na rozmowie i bede niedlugo zaczynal i z tego co pamietam odnosnie parkingow w anglii to Pani jJustyna mowila ze teraz zwracaja za nie ale moze wlasnie nie dodala ze za minimum 24 h. co do przegiecia tacho to mowila ze zdarzaja sie ale powiedziala tez zeby nie dac sobie wejsc na glowe i nie zgadzac sie na to za kazdym razem a jezeli beda mieli o to do nas problem to mamy do niej to zglosic i ona ma to zalatwiac.a ze trzeba rozladowac i zaladowac to nie jest problem jakis wielki. w innej firmie jak jezdzilem to mialem tak robote ukladana ze 15 h jazdy to bylo norma wiec to mi nie przeszkadza.
obecny 2016-04-20 22:10:29
Tak piszesz prawdę nie możesz pozwolić sobie wejść na głowę ale 5km przed zrzutka nie proś o przepinke jeszcze na okresie próbnym.moja dobra rada przez 3miechy Cię testują coumiesz na co sobie pozwolisz ale to co P.Justyna muwi tak jest.fakt jest nas dużo nieodbiera telefonów ale na sms-a zawsze odpowie.pamiętaj pilnuj papierów..paliwa. I wszystkiego ogólnie.aaaa P.Justyna bardzo jest pamietliwa i o tym też pamiętaj.nic więcej nie mogę.jak chcesz się czegoś jeszcze dowiedzieć to pytaj.
obecny 2016-04-20 22:13:06
To racja przed rozladunkiem nie powiesz ze ci braklo czasu musisz pamietac przeliczyc jak dostaniesz dyspo czy czasu ci wystarczy.a powiedz co jeszcze p.justyna muwila
ja 2016-04-21 14:10:38
Glownie to mowila tylko o warunkach jakie oferuje. Rozmowa trwala krotko bo bylo nas kilka osob tylko wiec przepytala z jezyka itd. Potem jakas luzna rozmowa i tyle. A jak jest z umowa o prace. Podpisuja ja sie w komornikach czy w holandii? Szkolenia i te inne to robia czy tylko papier sie podpisuje?
123ja 2016-04-22 07:34:18
człowieku jak się przyjmiesz i wytrzymasz to sam zobaczysz jak słodko jest po co to się dopytywać jak ślepy drogi jak w każdym przypadku jest inaczej jak jesteś kierowcą to sobie poradzisz myślisz że Ci tu napiszą cały wykaz parkingów nakazów i zakazów co trzeba robić a co nie masz głowę to użyj rozumu a nie wszyscy chcą wszystko na gotowe popracujesz trochę to sam się przekonasz
123ja 2016-04-22 07:39:21
człowieku przyjmiesz się i wytrzymasz to sam zobaczysz jak słodko jest po co to się dopytywać jak ślepy drogi skoro każdy przypadek jest inny myslisz że Ci tu ktoś napisze cały wykaz parkingów zakazów i nakazów co powinieneś robić a co nie jak jesteś kierowcą to może dasz sobie radę masz rozum to go użyj a nie wszyscy chcą wszystko na gotowe. Popracujesz to sam zobaczysz
ja 2016-04-22 12:08:26
123ja- uposledzony jestes czy chcesz pokazac jaki z ciebie kierowca co to na cb obwieszcza wszystkim ze gdyby nie ty to inni do gara by nie mieli co wlozyc? Nikt tu jikomu jie kazal wskazywac parkinggow ani pokazywac drogi tylko pytalem sie o sprawy czysto techniczne jak to wyglada od srodka bo jakbys zauwazyl na rozmowie o prace nikt ci nie powie jak jest a jak ktos normalny jest i tam pracuje to ci powie to co jest naa prawde. takze jezeli nie masz jic konstruktywnego do napisania to przejdz na forum etransportu bo tam tacy jak ty sa potrzebni.
1
123ja 2016-04-22 14:07:53
upośledzony to może ty jesteś a co ty byś chciał żeby na rozmowie kwalifikacyjnej Pani Justyna dała ci cały rozkład dnia i opowiedziała ci wszystko krok po kroku jak to będzie wyglądało trzeba było się do przedszkola zapisać.. śmiech na sali
ja 2016-04-22 15:15:26
widac ze jest z toba cos nie tak pseudoszoferzyno co wie wszystko o wszystkim i nigdy nikogo sie o nic nie pytal...twoje komentarze nic nie wnosza do rozmowy i tematu jaki jest tu zalozony wiec zmien forum. a jakbys nie wiedzial jaki jest temat to prosze bardzo:Pracowałeś w firmie Wolter Koops Oost i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji. Zrozumilaes cos z tego ?
obecny 2016-04-24 22:33:30
Do Ja.Witaj sorki ze dopiero się odzywam .Umie podpisujesz w komornikach umowa jest Polska i warunki tak jak Pani Justyna mówiła podstawa *dodatek *godziny nocne a nie pamiętam ale diet na umowie chyba niema .nie chce kłamać nie mam umowy przy sobie.Szkolenie bhp w dzień podpisania umowy w komornikach po nim do zeewolde bo rozpoczynasz tam.I tam pobierasz buty ciuchy itp itd...a w komornikach jeszcze szybkie szkolenie z obsługi tranziksa i powiedzą ci jak wypełniać kwity co masz robić i jak aby nikt się Ciebie nie czepiał.Chyba tyle.Pozdrawiam a reszta wyjdzie w trakcie o wszystko pytasz dyspo .Raczej odpowiadaja i pomagaja.Pozdrawiam
obecny 2016-04-24 22:34:00
Do Ja.Witaj sorki ze dopiero się odzywam .Umie podpisujesz w komornikach umowa jest Polska i warunki tak jak Pani Justyna mówiła podstawa *dodatek *godziny nocne a nie pamiętam ale diet na umowie chyba niema .nie chce kłamać nie mam umowy przy sobie.Szkolenie bhp w dzień podpisania umowy w komornikach po nim do zeewolde bo rozpoczynasz tam.I tam pobierasz buty ciuchy itp itd...a w komornikach jeszcze szybkie szkolenie z obsługi tranziksa i powiedzą ci jak wypełniać kwity co masz robić i jak aby nikt się Ciebie nie czepiał.Chyba tyle.Pozdrawiam a reszta wyjdzie w trakcie o wszystko pytasz dyspo .Raczej odpowiadaja i pomagaja.Pozdrawiam
maciej 2016-04-27 10:00:44
Siema to ja wasz stary nowy dyapozytor . Wrocilem do was z vampotrans mam uklady z wasza szefowa zalatwilem sobie powrot przez lozko mam z nia lepszy kontakt niz ze swoja dziewczyna. My zawsze lubilismy ostra lozkowa jazde. Teraz bede do was pisal na tx zebyscie mi przywozili cos z nl ( starsi koledzy wiedza o co mi chodZi)
1
gall 2016-04-27 13:43:49
Do maciej.i to ma byc niby zabawne?zal mi ciebie!
obecny 2016-05-01 02:57:53
Do użytkownika Maciej
szukasz zazdrosci,milosci.wspolczucia.wurozumienia...czy mocnych słow....Jesteś wąski....to Jasno napisze o co mi chodzi mam takie zwierze co zwie się kura , i wiesz co?ona wie co robi jak dziobie,a ty nie wiesz co robisz kiedy piszesz ,,,dowiesz sie jak przestaniesz oddychać.Zastanawia mnie jedno,dlaczego jestes tu odważny a temat forum jest inny...dlaczego nie napiszesz jak było kiedy tu pracowałeś,aby ktoś wiedział tylko wymyślasz???Ile ludzi,tyle charakterów,ale to co Pani justyna Mówi jest Prawdą.Grasz w Hu.....to czego sie spodziewasz.Maciej mniej Pij,a Przez Łóżko to ty mozesz ....dodaj sam.Pozdro
gall 2016-05-01 13:15:15
Do obecny.troche za ostro!zrobiles to co on(obraziles).jako byly skroce.w WK mozna znienawidziec DRIVERKE.dla chetnych zawsze tu na forum zyczylem powodzenia.jak ktos pisal wczesniej sam zobaczysz jak tu juz bedziesz.tzn. ze jestem przeciw kazdy wie na co go stac.pozdrawiam wszystkich driveros i szefowa w komornikach.EWHARYSTO!!!!
Grzegorz 2016-05-01 18:49:33
Witam, poszukuje zmiennika do pracy w firmie Wolter Koops. Posiadam doświadczenie wieloletnie a ww. firmie pracuje od roku. Zainteresowane osoby proszę o kontakt na forum lub pod nr sześć, dziewięć, osiem, jeden, dwa, dziewięć, trzy, dwa, osiem. Pozdrawiam
2
kolezka 2016-05-02 00:49:04
Witam. A mnie interesuje jak to jest z oplatami za benelux w wolter koops. Trrzeba kupowac za kazdym razem czy sa na caly rok czy jeszcze inaczej jest to u nich rozwiazane?
kili 2016-05-10 10:00:38
W sumie tacy dyspozytorzy międzynarodowi mogą liczyć na dość stabilne zatrudnienie i nawet na całkiem urozmaicone zarobki, bo w końcu oprócz stałej podstawy zawsze jest jeszcza szansa na jakieś premie w tym zakresie.
Karol 2016-05-12 08:43:27
Z Tego co mi mówił Wąski , to M.Wróbel to jest ta Gosia co kiedyś pracowała w koopsie na grupie kwiatowej ,ale po slubie jeszcze nie jest z Maciejem , tylko tak sie podpisuje na przyszlosć. Wąski ma zawsze info z Pierwszej ręki od Wioletty i Justyny bo zawsze na zjazdowce jest nich. Ja też bym latał do pań w Komornikach ale mam trochę z Inowrocławia
2
obecny 2016-05-16 07:58:52
Do Kolezanka
Witaj,co do opłat na beneluxach oprócz Belgi masz wykupione na cały Rok.A na belgie tool na szybe.Pozdro
LukaCK 2016-05-25 15:35:25
Witam. witam szukam drugiej osoby do jazdy w podwójnej obsadzie z okolic świętokrzyskiego w wolter koops. Więcej info pod nr 500450494.
2
gall 2016-05-30 16:45:40
Co juz niema chetnych do PGR?a tak mialo byc fajnie.ponoc kierowcy stali w kolejce?wszyscy sie przejedli juz tym WK.kasa to nie wszystko jak zycie przecieka przez palce i to w imie mamony!pozdrowienia dla swiadomych.
2
michał 2016-06-01 13:02:11
Kierowca z dużym dosw na chłodniach szuka zmiennika do Woltera z dośw na miedzynarodowce. 36 lat, niepalący, niekonfliktowy, kumaty. Szukam kogoś z okolic Inowrocławia, Torunia itp. Pozdrawiam. (usunięte przez administratora)
michał 2016-06-01 19:44:54
Do postu niźej pięć zero dziewięć dziewięć trzy trzy, pięć dziewięć osiem. Pozdrawiam.
obecny 2016-06-10 15:39:52
Siemanko.
koops niby taka rewelacja,,,a Heisterkamp płaci 51 e+podstawa,a nie jak koops urwal 100pln,i nikt nie jest w stanie wytlumaczyc dlaczego niepodniesli.a i najwazniejsze zwraca za dojazdy!!!!blizej 75 eu w jedna strone,a do Gentu ponad 100e.....ojjj....koops pada na rynku zarobków..........
1
Kierowca 2016-06-14 17:09:53
I ile macie tej podstawy?Hamulce juz macie w tych szrotach?
1
kierowca wk 2016-06-27 21:24:26
pracuje od jakiegos czasu w WK i powiem szczerze ze niejest zle...Polska podstawa + 50eu diety + dodatkowo 60zl brutto za dzien pracy, jazda dwa cykle tj +/- 13 dni czasem jak sciagaja na srode to dodatkowo 45h i wracasz w sobote, autka scania mercedes w duzych budach...co do dyspo to wszystko zalezy od grupy do ktorej trafisz (sa grupy spoko i sa h....) Moja prywatna opinia "firma godna polecenia"
1
LukaszCK 2016-06-29 13:24:10
Witam. Propozycja już nie aktualna. pozdrawiam
LukaszCK 2016-06-29 13:24:23
Witam. Propozycja już nie aktualna. pozdrawiam
Marcel 2016-07-01 13:50:25
Szukam zmiennika do podwojnej obsady do copsa jestem z centralnej polski Warszawa interesuje mnie ( usunięte przez administratora )pozdrawiam
jhuy 2016-07-01 14:50:46
@Marcel no to skoro cie to interesuje to złóż do nich swoje CV, chyba nie liczysz na to, ze pracodawca bedzie szukał cie po prostalach i tak po prostu do Ciebie oddzwoni? Bo to raczej dość naiwne.....
Lorak 2016-07-04 13:06:01
Witam chciałbym się dowiedzieć czy w firmie WK jest moŻliwość doboru sobie zmienika ? Chciał bym zatrudnić się z kolegą...
gall 2016-07-05 11:22:57
Tu niema co pisac.ktos usowa bardzo istotne wpisy dotyczace konkretnych osob.np.wpis z 02.07.16 dotyczacego naszego kolegi a poruszonego przez jego corke.to co tam bylo napisane to fakt.p.j...stawia sie nad wszystko.ale ludzie nie dajcie sie zniewalac!samo przestrzeganie prawa drogowego stawia was wyrzej niz jakas tam p.j...pozdrawiam panie i panow ktorzy tyraja tam za fajera
1
warbud 2016-07-05 14:35:46
Witam szukam zmiennika do podwojtozdrawiam
1
smako 2016-07-10 21:47:56
Wiadomo czy można znaleźć u nich teraz pracę? Slyszałem, że w tym roku miały się pojawić jakieś socjale do zarobków, więc nie ma się co dziwić, że są tak opłacani. W końcu chcą zapewnić pracownikom odpowiedni byt.
Buloko 2016-07-17 22:50:24
Pani Justyna jeszcze ci bokiem wyjdzie frajerze za 1500e
smako 2016-07-17 22:51:42
3-letnie doświadczenie na takim stanowisku @ladek, w ogóle nie powinno dziwić. Cenią sobie profesjonalizm na każdym kroku, a tak to przynajmniej daje to odpowiednie odzwierciedlenie w zarobkach w firmie. Ciekawe tylko kiedy pojawią się jakieś oferty pracy.
maja 2016-07-21 14:07:24
jest teraz przecież do nich ciekawa oferta pracy jako Kierowca w transporcie międzynarodowym i wydaje mi się, że zarobki są również adekrwatne.
Zostaw swoją opinię o Wolter Koops Oost - Komorniki
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Wolter Koops Oost