Opinie o Torimpex Trade sp. z.o.o.
Hejka. :) pojawiła się właśnie na mój rejon oferta pracy dla sprzedawcy, o Torun mi chodzi. wiecie jak z tam premie wychodzą? O regulaminowej myślę, jakie są obroty? Mam doświadczenie i zastanawiam się czy warto próbować
W ofercie dla asystentki biura nie widzę by wcześniejsze doświadczenie z pracy było wymagane, nie a też oznaczenia by było ono mile widziane. skoro tak to w jaki sposób może być prowadzona rozmowa? Jak kandydat będzie sprawdzany?
Dzień dobry, przyjmujemy zgłoszenia zarówno od osób z doświadczeniem, jak i tych, które chciałyby takie doświadczenie zyskać. Jeśli jest Pani zainteresowana lub ma pytania dotyczące tego stanowiska, zapraszamy do kontaktu pod adresem kadry@torimpex.pl. Pozdrawiamy!
1.Skoro to nie pana problem to po co to pan komentuje? 2. żadna strata taki klient, leć pan gdzie chce. 3. Są proste kasy samoobsługowe ale widać nie dla każdego. Pozdrawiam.
Sklep na Ligi Polskiej to dramat. Dziś 11.04 godzina ok 8 ,kasa 1 otwarta monopolowa kasjerka ucząca się co za tym idzie wolna i robią się kolejki . Nikt kasy nie otworzył choc ludzi stało multum . Dopiero jak inna kasjerka zwróciła uwagę by wołać kogoś na kasę to została otworzona ,i teraz uwaga ta kasjerka co uczyła nowa obgadala do nowej kasjerki ta kasjerka która zwróciła uwagę. Ja nie mam ochoty słuchać jak ktoś nadaje na kogoś. Brak taktu i kultury osobistej. Czytając inne tu komentarze zgadzam się z tym ,że jedna obsługuje inne gadają. Całe kierownictwo tego sklepu jest do niczego, jest tyle młodych ambitnych ludzi którzy by wnieśli dużo dobrego dla tego sklepu,to lepiej trzymac ludzi którzy już wiele nie potrafią na stanowisku kierowniczym niż zamówić produkty na półki . Bardzo przykre bo sklep tylko traci na wizerunku . U Was nie odechciewa robić zakupów. A ludzie piszą Wam opisują sytulacje i nic. Nie pozdrawiam . I zakupy będę robić już w innych sklepach ,mam nadzieję że więcej ludzi się ocknie .
Jestem pracownikiem owego sklepu i nie ma wgl takiej możliwości aby Pani kasjerka obgadywała inną osobę wśród klientów, Pani kasjerka jest jedna z najmilszych pracownic sklepu zawsze chętnie doradzi i pomoże, dzwoniła dzwonkiem na kasę, ale niestety jeśli na sali jest głośno dzwonka nie słychać, a 8 osób stojących przy kasie i czekających na swoją kolej to nie jest „multum” osób. Jeśli chodzi o Panie kierowniczki nie zajmują się tylko „zamawianiem” towaru ale również też mają inne obowiązki. Pozdrawiam
Taaaa? Aby na pewno? No to przykro mi ,ale myli się Pani i to bardzo . Nadawala na tą kasjerka ze ho ho , a może to Pani pisze ten post co obgadywala? Niska ciemne długie włosy ????i dzwonka żadnego nie było. Kasa została otworzona jak inna kasjerka zwróciła uwagę po czym została bezczelnie obgadana, w takim sklepie pracujecie. I ludzie piszą prawdę, ale widać szef nic z tym nie robi . Nie mój problem następnym razem wybiorę inny sklep proste ????
Dzień dobry, dziękujemy za informacje. Rano pracownicy mają sporo pracy przy przyjmowaniu towaru i zamówieniach, stąd zapewne mniej osób było dostępnych na kasach. W przypadku długich kolejek, zapraszamy do skorzystania z prostych, intuicyjnych kas samoobsługowych. Zapraszamy również do wypróbowania naszego sklepu online www.torimpex.pl, gdzie w wygodny sposób doda Pan wszystkie produkty do wirtualnego koszyka, a my dostarczymy je pod same drzwi - w wybranym przez Pana terminie i przedziale czasowym. Bez konieczności pojawiania się w sklepie, stania w kolejkach i bez kontaktu z obsługą sklepu. To spora oszczędność czasu i wygoda! Pozdrawiamy!
WIADOMOŚĆ DO PANA MICHAŁA!! TO CO WYPRAWIA SIE W SKLEPIE NA LIGI POLSKIEJ PRZECHODZI LUDZKIE POJECIE! SYTULACJA Z DZIS 06.04 STOJE W KOLEJCE ZA CHLEBEM W DLUGIEJ KOLEJCE 1 PANI UCZACA SIE OBSLUGUJE A AZ 3! AZ3!! PANIE EKSPEDIENTKI STOJA OBOK I SOBIE POGAWEDKI UDZIELAJA A LUDZIE CZEKAJA A CO TAM! ZERO POSZANOWANIA KLINETA, Z KTÓREGO ZYJECIE ???? I TYCH SYTULACJI JEST WIECEJ,NP KOLEJKA ZNOW BARDZO DLUGA DO MIESA PODCHODZI JAKAS PANI NIE Z KOLEJKI I PROSI ZNAJOMA PANI CO SPRZEDAJE ABY JEJ NAŁOŻYŁA TEGO MIESA I CO ? I DAJE A LUDZIE TO WIDZA I DALEJ CZEKAJA NA SWOJA KOLEJ. DRAMAT PO PROSTU DRAMAT!!! NIGDY NIE WIDAC NA SKLEPIE KIEROWNIKA ABY TO WSZYSTKO OPOWIDZIEC, ALE W SUMIE PO CO BEDA KRYC SWOICH. TAK WIEC PANIE MICHALE PROSZE SOBIE POPATRZEC NA KAMERACH CO SIE DZIEJE NA SKLEPIE. MAM NADZIEJE ZE COS SIE ZMIENI BO AZ ZAKUPÓW SIE NIE CHCE ROBIC!
Dzień dobry, przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja i bardzo za nią przepraszamy. Chcemy, aby nasi klienci czuli się dobrze w naszym sklepie i każdy był traktowany w ten sam sposób. Zwrócimy uwagę na obsługę w naszym sklepie i podejmiemy odpowiednie działania, żeby nasi klienci czuli się bardziej zaopiekowani. Prosimy o jeszcze jedną szansę i zapraszamy na kolejne zakupy! Pozdrawiamy!
Ostrzeżenie dla klientów torimpex ligi polskiej-śmierdząca białą kiełbasa Przed Świętami Wielkanocnymi sprzedawano przeterminowaną białą kiełbasę Datę przydatności do spożycia pani z mięsnego zaklejała swoją metką (młoda blondynka, długie włosy)
Dzień dobry, jeśli chodzi o produkty typu kiełbasa czy wędliny, weryfikujemy ich termin zanim trafią do sprzedaży. Pracownica mogła nakleić etykietę z wagi na inną etykietę tylko jeśli opakowanie nie zostało wcześniej otwarte, czyli klient kupił całą jego zawartość. W takim przypadku nie mamy możliwości zweryfikowania zapachu, ale klient zawsze ma możliwość zwrotu towaru, jeśli ten okaże się złej jakości. Jeśli więc spotkała Panią/Pana taka sytuacja, przepraszamy i zapraszamy do sklepu z paragonem, zwrócimy równowartość zakupionego produktu. Pozdrawiamy!
Na jakie wsparcie w Torimpex Trade sp. z.o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Jak jest z pakietem medycznym w Torimpex Trade sp. z.o.o.? Można dołączyć rodzinę?
Dzień dobry, tak - jest możliwość podłączenia członków rodziny do pakietu medycznego. Pozdrawiamy!
Nie rozumiem tej zmiany zdania po w zasadzie miesiącu? Co to znaczy, że nagle nie ma pakietu? A co z innymi benefitami? Jakie wszystkie teraz przysługują tak dla jasności? czy co roku następują jakieś zmiany w ich zakresie?
Dzień dobry, pakiet medyczny przysługuje pracownikom zatrudnionym na umowę o pracę. Pracownik po okresie próbnym może przystąpić do ubezpieczenia medycznego PZU i ubezpieczyć również członków rodziny. Jeśli podejmie decyzję o przystąpieniu do pakietu, musi zgłosić się do kadr. Pozdrawiamy!
Dzień dobry, wcześniej ktoś pisał także o umowie zleceniu i teraz zaczynam się zastanawiać czy są tu może stanowiska na których można jedynie na niej pracować skoro jest to podkreślane? I jeśli ktoś już się zatrudnia na zleceniu to jakie inne benefity mimo wszystko mogą przy tym przysługiwać?
Dzień dobry, umowa zlecenie jest podpisywana na dłuższy okres z osobami uczącymi się. W innych przypadkach umowa zlecenie podpisywana jest w porozumieniu z kandydatem na uzgodniony okres. W przypadku zleceniobiorców nie przysługują żadne dodatkowe benefity. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem kadry@torimpex.pl. Pozdrawiamy!
Jaka macie teraz opinie z pracy na dziale mięsnym? Widzę, że jedna pani kiedyś pisała, że chyba CV podeśle a od wczoraj widnieje oferta w internecie. podawane są w niej stawki od 3,900 zł do 4,200 zł brutto. Czy to może sugerować ze od kolejnego już roku ponownie widełki będą o 600 zł większe niż poziom minimalnej płacy?
Witam ,widzę ze ktoś o pakiet medyczny się spytał. Jeśli już o dołączaniu rodziny jest mowa to czy z ubezpieczeniem może być podobnie? Oraz te świadczenia socjalne z opisu jednej z aktualnych ofert mnie interesują. Czy one są cyklicznie aktualizowane?
@Pracodawca Duzo piszecie i gadacie, że przyjrzycie się sytuacji, które panują w Waszych sklepach a mało działacie. Zmieńcie kierownictwo na sklepach, albo całe szefostwo w TORIMPEX. Pozdrawiam serdecznie ????
Witamy, zmiany to proces, który wymaga czasu oraz odpowiednich decyzji, zwłaszcza w kwestiach zarządzania pracownikami. Zapewniamy jednak, że już teraz podejmujemy odpowiednie kroki, żeby wszystkim naszych pracownikom pracowało się coraz lepiej. Pozdrawiamy!
Witam, minął w zasadzie miesiąc od udzielonej odpowiedzi, komentarz został także wystawiony przez byłego pracownika, zastanawiam się wiec czy jakieś zmiany faktycznie już zostały wdrożone? Z kim można jeszcze się skonsultować jeśli jakieś problemy faktycznie występują?
Dzień dobry, pracownicy mogą na bieżąco zgłaszać swoje uwagi do kadr oraz do Kierownika Regionu. W ostatnich tygodniach mieli również możliwość opisania swoich zastrzeżeń w anonimowej ankiecie, która jest obecnie analizowana. Pozdrawiamy!
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Torimpex Trade sp. z.o.o.?
Co może oznaczać stwierdzenie, że jest ono nieciekawie? Nie wiem jak to intepretować w stosunku do warunków pracy, które mogą być oferowane. Jeśli już to czy da radę opisać jakieś szczegóły? Prócz kierownictwa, to do kogo jeszcze można przyjść z jakimś problemem w trakcie pracy?
Pani Krystyno, zapraszamy po szczegóły i kontakt z naszymi kadrami pod adresem kadry@torimpex.pl. Tam też zawsze mogą zostawić wiadomość pracownicy, którzy mają jakiekolwiek zastrzeżenia do zakresu swoich obowiązków czy atmosfery w pracy. Dodatkowo, uwagi i wątpliwości zgłaszać można zawsze do Kierownika Regionu, który regularnie pojawia się w sklepach. Pozdrawiamy!
Torimpex na Ligi Polskiej kierownictwo to zmiany nie szanują człowieka krzyczą i nic im się nie podoba .
Dzień dobry, będziemy wdzięczni za opisanie sytuacji, jaka Panią spotkała, na kadry@torimpex.pl, abyśmy mogli zareagować i podjąć odpowiednie kroki. Dziękujemy i pozdrawiamy!
Chyba wyślę papiery na to ogłoszenie na sprzedawcę na stoisku mięsnym. Zwłaszcza, że w ogłoszeniu podana umowa i w ogóle. Tylko widziałem, że trzeba doświadczenie mieć. Jak duże, kogo przyjmą pod uwagę? Ma to znaczenie dla nich? Może ktoś się rekrutował i wie.
Czekamy więc na cv :) a w razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym kadry@torimpex.pl. Pozdrawiamy!
Ja przy ofertach widzę tez opcje na umowę zlecenie. Czy to zawsze będzie zależne od pracownika którą się dosadnie czy to jednak Pracodawca ma jakieś preferencje? I kto szkolenia prowadzi jak ktoś tego doświadczenia nie ma?
No dobrze. Jest piątek godz 12:30 stoje sobie właśnie na Dziewulskiego w gigantycznej kolejce. Po podstawową rzecz. Chleb. Taka sama gigantyczna kolejka jest do działu mięsnego. Potem gdy ci wszyscy ludzie ruszą do kas to tam tez będą kolejki. Czynne Kasy są dwie. Nie możecie inaczej rozwiązać tego problemu na dziale z pieczywem??? Przecież jest to super proste. Rozdzielcie w końcu pieczywo od ciast. No czy to takie trudne do zrozumienia aby zobaczyć gdzie w sklepie tworzą się wąskie gardła??? To wam powiem - na pieczywie.
Bardzo dziękujemy za opinię. Rzeczywiście nasze działy tradycyjne cieszą się dużym zainteresowaniem i czasami tworzą się tam kolejki. Postaramy się poprawić czas obsługi w tych miejscach. Zachęcamy również do korzystania z kas samoobsługowych. Pozdrawiamy serdecznie
Czy ktoś robił badania na temat stosunku użycia kas samoobsługowych do tradycyjnych? Samoobsługowe ciągle stoją puste, natomiast do tradycyjnych wciąż są kolejki. Przecież na Rubinkowie w większości mieszkają starsze osoby, one sobie nie radzą z kasami samoobsługowymi, zresztą wolą "przy okazji" porozmawiać z kasjerem. Natomiast rozwiązanie dla kolejek na dziale pieczywo: 1. rozdzielenie działów pieczywa od ciasta. 2. rozwiązanie: osobna pani do krojenia chleba i osobna do ciast. Idą święta, kolejki będą coraz większe, naprawdę warto to rozważyć. Dzisiejsza wizyta w sklepie zajęła mi przeszło godzinę a naprawdę poszłam tylko po 5 produktów.
Tak, mamy badania jaki procent korzysta z kas samoobsługowych. Staramy się też nie zapominać o tradycyjnej obsłudze, która na Rubinkowie jest rzeczywiście bardzo potrzebna. Dziękujemy raz jeszcze za uwagi i zastanowimy się jak usprawnić temat kolejek. Pozdrawiamy serdecznie
Ktoś dodał opinię do mojego wpisu (otrzymałam mail) ale opinia została przez Was usunięta. Oto treść: "Pracownik 27.11.2022 00:06 Osobna osoba do krojenia osoba do ciasta jak czasami nie ma kogo wstawić na dane stanowisko ,pracowników jest za mało , odchodzą ponieważ mają dość chorej..." - Niestety nie dowiemy się pozostałej części wpisu, ponieważ został on usunięty. Wolność mediów? Nie od dziś wiadomo, że Torimpex to trudny pracodawca. Podobno pracownicy muszą telefony komórkowe pozostawiać w szatni, czy to prawda?
Nie ma możliwości przy tak dużej kolejce o zawołanie kolejnej osoby do obsługi? Jak tam sytuacja wygląda, ilu jest pracowników?
Pani Agato, podczas dużych kolejek i dni weekendowych najczęściej są 2 lub nawet 3 osoby na stoisku piekarniczym. Produkty cieszą się dużym powodzeniem i często zbiera się tam kolejka. Staramy się, aby klient miał szeroki asortyment w rozsądnej cenie. Niemniej jednak postaramy się oczywiście poprawić sytuację na tym stoisku. Pozdrawiamy serdecznie
Dzień dobry, Informujemy, że Nasi Pracownicy nie używają telefonów komórkowych podczas obsługi kas, stoisk sprzedaży czy obsługi Klientów, ponieważ czynności te wymagają koncentracji i uwagi pracowników na należytym wykonywaniu swoich zadań oraz z uwagi na wymogi sanitarne jakie obowiązują na stanowiskach sprzedaży żywności. Pozdrawiamy serdecznie
Te opinie które nie pasują pracodawcy są usuwane.ogolnie wiadomo że praca w firmie Torimpex to niestety żadna przyjemność mówiąc delikatnie.pracownicy tak jak szybko się przyjmują do pracy tak szybko odchodzą.wiadomo że wszędzie trzeba się napracować i nikt tego nie neguje ale żeby jeszcze pracownik był traktowany odpowiednio ale niestety jest inaczej.Firma pisze że chce żeby były godne warunki dla pracowników tylko że to niestety tylko czcze pisanie.Jak najdalej od Torimpexu.
Pani Karolino, usuwane są jedynie opinie, które uderzają bezpośrednio w naszych pracowników i pozwalają na ich identyfikację. Wszystkie sygnały, jakie dostajemy na temat warunków pracy oraz współpracy między pracownikami, są omawiane oraz podejmowane są odpowiednie kroki, mające służyć poprawie sytuacji. Pracownicy mogą również na bieżąco zgłaszać swoje uwagi do Kierownika Regionu oraz do kadr. Pozdrawiamy!
Jest zakaz używania tel. Kom Na terenie sklepu, nawet przy sobie ich, nie można mieć. Jest zakaz opuszczania sklepu w trakcie pracy ( więc w przerwie nie można wyjsc na powietrze) . Tłumaczą to względami bezpieczeństwa, ale nawet głupi zrozumie o co chodzi.
Masz na myśli palenie tytoniu? Czy to oznacza, że osoby z nałogami mogą mieć problemy, żeby się dostać? swoją drogą nie ma może tego obecnie w wymogach? I co do tego bezpieczeństwa to jak wygląda teraz szkolenie BHP?
Dzień dobry, nasi Pracownicy nie używają telefonów komórkowych podczas obsługi kas, stoisk sprzedaży czy obsługi Klientów, ponieważ czynności te wymagają koncentracji na należytym wykonywaniu swoich zadań. Obsługują oni w trakcie pracy urządzenia, przy których obsłudze odpowiednia koncentracja uwagi jest absolutnie niezbędna. Używanie telefonów komórkowych podczas wykonywania wspomnianych czynności wiązałaby się ze zwiększeniem ryzyka urazów u pracowników oraz błędów i pomyłek podczas transakcji płatniczych. Używanie telefonów zakazane jest również z uwagi na wymogi sanitarne, jakie obowiązują na stanowiskach sprzedaży żywności, gdyż stwarza ryzyko zanieczyszczenia mikrobiologicznego żywności. Dziękujemy za zrozumienie i pozdrawiamy serdecznie!
Chyba jednak z paleniem tytoniu nie ma problemu nie ma problemu :) jedna z pracownic sklepu na Grudziądzkiej notorycznie swój czas spędza na fajce ????Bodajże Pani Dorotka ???? Przynajmniej tak do niej mówią ????
Dzień dobry, kryteria doboru i zatrudnienia pracowników w Firmie Torimpex w żaden sposób nie są wiązane z "nałogami" pracownika. Nie uzyskujemy na ten temat żadnych informacji od pracowników na etapie rekrutacji. Dbamy jednak o to, żeby pracownicy przestrzegali zasad higieny i bezpieczeństwa pracy. Pozdrawiamy!
Czyli w trakcie przerw nie ma problemu, żeby udać się na „fajkę”? widzę teraz dostępna od dwóch dni ofertę pracy na pewnym portalu i zastanawiam się w nawiązaniu do tego całego wątku z jakich przyczyn obecnie dochodzi do rezygnacji ze współpracy od strony Pracodawcy?
Zapraszamy do kontaktu pod adresem kadry@torimpex.pl - postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania i rozwiać wątpliwości ;)
Nie wiem jakie standardy higieny posiadacie, ale obsluga działu mięsnego Np. Na Grudziądzkiej wola o pomstę do nieba a właściwie rzesy do nieba posklejane i brudne od 3 dniowego makijażu …
Czy to ten sklep, do którego jest ta aktualna oferta pracy? Widzę w opisie tylko, że jest to stanowisko dla sprzedawcy w jednym z dziewięciu firmowych sklepów. Jest tam podany adres czy mi się przeoczył? Co do tego wspomnianego makijażu to regulamin sklepu na niego na spokojnie zezwala? Gorzej będę mieć z paznokciami? Trzeba mieć krótkie?
Dzień dobry, według ustalonych standardów higieny paznokcie nie powinny być zbyt długie, to znaczy nie powinny przeszkadzać w obsłudze urządzeń tj. kasa, waga, oraz w noszeniu rękawiczek jednorazowych. Paznokcie mogą być pomalowane, ale na neutralne kolory. W kwestii makijażu nie mamy odgórnie określonych wymogów odnoszących się do zasad BHP i kwestii sanitarnych, gdyż nie stanowi on zagrożenia dla bezpieczeństwa żywności. Wszystkie przypadki rozpatrujemy więc indywidualnie na płaszczyźnie estetycznych wrażeń, kierując się między innymi odczuciami klientów. Po szczegółowe informacje odsyłamy pod adres kadry@torimpex.pl. Pozdrawiamy! :)
Czy praca dla studentów jest też dostępna po wakacjach? Czy raczej są to prace typowo tymczasowe, rodzaj zastępstwa dla stałych pracowników na okres urlopowy?
Tak, praca dla studentów jest możliwa również po wakacjach. Prosimy o kontakt pod adresem kadry@torimpex.pl w celu poznania szczegółów. Pozdrawiamy!
Ja tylko dopytam, czy wtedy warunki pracy jakkolwiek się zmieniają? Mam na myśli może chociażby stawki? I wtedy na jaki okres czasu zawierana jest umowa? już jak u zwykłego pracownika?
Dzień dobry, prosimy o kontakt pod adresem mailowym kadry@torimpex.pl - nasza Specjalistka od kadr - Pani Beata z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania i pomoże rozwiać wątpliwości :) Pozdrawiamy!
W celu poznania szczegółów zatrudnienia oraz możliwych jego form i warunków, polecamy kontakt z naszymi kadrami. Pozdrawiamy!
Witam, jest teraz dostępne ogłoszenie dla sprzedawcy i podano w nim widełki od 3,6 do 4 tys. przy czym w opisie wskazano, że wynagrodzenie składa się z kwoty brutto 3,6 tys + premia regulaminowa + premia uznaniowa. Czy te 400 zł właśnie są zawarte w tych dwóch premiach czy to jakaś odrębna sprawa? Ciekawią mnie ich średnie wysokości. Pozdrawiam
Dzień dobry, podaliśmy uśrednioną kwotę wynagrodzenia w ogłoszeniu, ale wynieść może ono nawet więcej. Całkowite wynagrodzenie składa się z kilku części składowych - wynagrodzenia podstawowego 3,6 tys. brutto oraz premii regulaminowej 200zł i premii uznaniowej, o której wysokości decyduje kierownik sklepu i której wartość wynieść może nawet do 500zł brutto. Doceniamy zaangażowanie pracowników oraz ich chęć do działania na rzecz sklepu oraz budowania dobrych relacji z klientami :)
Dziewuslkiego. No stoje dobie i stoje to napisze pare słów. Weźcie pomyślcie o organizacji stanowiska z chlebem. Nie pierwszy raz już to puszę. No rozdzielcie kurde pieczywo od ciasta!!! Za mną kolejka gigant aż do monopolowego i cześć ludzi rezygnuje. Na całym sklepie 4-5 pań wykłada towar. Po co? A przy chlebie jedna Powolna Ania. Obie kierowniczki przechodzą, żadna nie zwróci uwagi. Nie, najważniejsze wyłożyć serki, bo cztery kupki tych samych serków to za mało. Powolnej Ani skończył się papier, stoisko zostawiła i poszła szukać takiej co to papier potrafi wymienić. Przyszła, papier wymieniła ale koleżance w kolejce gigant nie pomogła, bo serki czekają. Podłoga brudna. Jedna pani czekała 20 min aż ktoś podejdzie i przekroi jej arbuza, bo wcześniej nikt nie pomyślał by to zrobić. Organizacja jest fatalna!!!
Dziękujemy za opis sytuacji i przykro nam, że spotkały Panią/Pana takie niedogodności. Obsługa klienta oraz jego zadowolenie z zakupów jest dla nas bardzo ważne, stąd obiecujemy przyjrzeć się organizacji pracy na naszym sklepie, a zwłaszcza na stoisku piekarniczym. Pozdrawiamy!
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, cenimy wszystkie opinie, bo pomagają nam one reagować i wprowadzać zmiany w naszych sklepach. Archiwizowane są jedynie te opinie, które pozwalają na bezpośrednią identyfikację naszych pracowników i obrażają ich. Pozdrawiamy!
Witam, w dniu dzisiejszym 14 czerwca w Torimpex przy ul. Ligi Polskiej na półkach były wyłożone ryby i śledziki na raz z datą przydatności 9 czerwca, Pani obsługująca kasę nie była zdziwiona towarem przeterminowanym na półkach- zwracajcie uwagę na termin spożycia produktów.
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Produkty zostały od razu usunięte z regału, a personel dołoży starań, żeby się to już nie powtórzyło. Wysoka jakość oferowanych przez nas produktów jest dla nas bardzo ważna, także dziękujemy za informację i zapraszamy ponownie!
Dzień dobry, przykro nam, że spotkała Państwa taka sytuacja. Obsługa przegląda towary i ich daty przydatności do spożycia. Jeśli jednak zauważą Państwo jakikolwiek produkt po terminie, będziemy bardzo wdzięczni za zgłoszenie tego obsłudze sklepu. Pozdrawiamy!
Na rzeźniku w sobotę leszczynowa jak zwykle niby dwie panie ale tylko jedna obsługuje słabo i to bardzo
Dzień dobry, obsługa musi również zadbać o czystość w miejscu pracy oraz o dołożenie towaru, aby klienci mieli do dyspozycji cały oferowany asortyment. Staramy się, aby każdy klient wyszedł z przekonaniem, że został dobrze obsłużony. Prosimy więc o wyrozumiałość i zapraszamy na kolejne zakupy!
Masakra dziś na ligi polskiej godzi.18.00 nie ma żadnego chleba pani zadowolona już sprząta półki.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Torimpex Trade sp. z.o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Torimpex Trade sp. z.o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Torimpex Trade sp. z.o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Torimpex Trade sp. z.o.o.?
Kandydaci do pracy w Torimpex Trade sp. z.o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.