brak logo

Torimpex Trade

Toruń

Opinie o Torimpex Trade

koli 2012-03-23 19:02
masz racje tam sie dzieje coraz gorzej szkoda się wypowiadac na ten temat mozna by napisac książkę .
3
ktos 2012-04-18 09:20
przychodze pierwszego dnia do pracy i dowiaduje sie ze juz nie pracuje. zal...
6
magda 2012-05-23 01:17
Nie mogłam znieść tego co tam się wyrabia,dziewczyny jest niezła okazja opowiedzieć wszystko,zapraszam na lena1968@o2.pl odpiszę i powiem co i jak.
3
pola 2012-06-04 18:09
uwazajcie i nie chorujcie bo was zwolnią bo osoby chore nie mogą pracowac w takich sklepach jak tych nie ma oczym mówić na ten temat
1
aga_iwona 2012-09-02 08:45
Jakie są zarobki?
2
mecenas596 2012-09-10 20:07
zarobki takie że śmieszne najniższa krajowa ( usunięte przez administratora )
2
ira 2013-07-31 15:08
Jeśli chodzi o tą akurat kierowniczkę to szczera prawda, pracowałam w tym sklepie długie lata. Potwierdza to nawet opinia klienta przedmówcy. [usunięte przez moderatora] stworzony przez kierowniczki a nie samo szefostwo.
3
cappy 2014-04-25 02:57
tak, na swojej stronie Torimpex ogłasza się, że poszukuje sprzedawców/kasjerów obecnie. Jak każdy market zresztą
robak 2014-10-03 19:05
nie polecam tej firmy bo nie maja kierowniczki podejścia do pracowników to po prostu horror tam pracować
1
Patrycja 30lat Rubinkowo II 2014-12-06 15:00
Witam,
Jestem stałą klientką wyżej opisywanego sklepu. Pierwsza sprawa to taka, ze absolutnie sie nie zgadzam z opiniami na temat nieświeżego mięsa!!!Panie zawsze wybierają dla mnie ładny i świeży kawałek mięsa o który proszę. Druga sprawa jest absurdem opisywanie, ze panie tam pracujące rozmawiają, oglądaj sie dokoła, a nie obsługują klientów. ZDANIE KTORE WLASNIE CZYTACIE DEDYKUJE WSZYSTKIM CHIPOKRYTĄ, KTORZY MAJĄ DUŻO CZASU NA ANALIZOWANIE I OPISYWANIE PRACY INNYCH. Ludzie czy naprawdę nie macie większych problemów!? Kolejna sprawa która mam zamiar poruszyć to kolejki. O czym mogą świadczyć duże kolejki do mięsnego… odp. Ludzie chętnie kupują mięso z Torimpexu. Rozumiem, ze niektórzy nie potrafią dostrzec zależności miedzy długości oczekiwania do otrzymania świeżego towaru. Podsumowując jeśli chodzi o obsługę klientów na stoiskach: mięsnym, nabiałowym i monopolowym jest w mojej ocenie profesjonalne i na wysokim poziomie.

Pozdrawiam
Patrycja.
3
Karol 2014-12-07 12:10
Współczuję tym paniom, że muszą tam pracować z takimi klientami, którzy uważają, że są jedynymi w tym sklepie i trzeba spełniać ich oczekiwania. Nie pasuje wam obsługa miłych Pań to po prostu zmieńcie sklep zamiast pisać tutaj bzdury wyrwane z kontekstu.
3
naiwna 2015-08-03 13:14
Ej, Ola, z próżnego to i Salomon nie naleje! Widziałać ile tam ich pracuje na zmianie? Zdarzało się, że na sali były tylko 4 babki! No to jak mają sobie radzić z całym sklepem? A z tego, co podpytałam jasno wynika, że te biedulki po prostu muszą być wszechstronne, bo w tyle inaczej się nie da. Czyli jak nikogo nie ma na kasie, to kasjerka musi iść coś tam poukładać, bo nikt inny tego nie zrobi, bo nikogo innego nie ma! I to tyczy się chyba wszystkich stoisk.
A nie czepiaj się że "jak wielmożne panie kasują swoje zakupy a człowiek czeka jak idiota a one gadają śmieją się". Jak skończą zmianę to nie są już pracownikami, tylko takim jak ty "człowiekiem", więc mogą sobie w kolejce robić to co chcą. Śmiać się też.
Ja nie robię zakupów na stykach zmian, bo to w każdym sklepie problem.
2
Dosia 2015-10-05 22:38
Tak wiedziałam, że nie będę zarabiała nie wiadomo ile, ale tu nie chodzi o zarobki lecz o atmosferę w pracy. Dziewczyny krzywo patrzą na nowe osoby, a kierowniczki czepiają się o wszystko i są nie miłe.
MIK 2016-10-19 13:31
PANI KTÓRA PRACUJE NA DZIALE MIĘSNYM -W FENIXIE- PANI ALA( NIE ZNAM NAZWISKA) MIŁA,GRZECZNA,ZAWSZE UMIE DORADZIĆ,Kiedy Ona obsługuje w kolejce nie czeka się wzdychąjąc i spoglądając na zegarek= TACY POWINNI BYĆ WSZYSCY PRACUJĄCY W TYM SKLEPIE
6
KLIJENTKA 2016-11-04 09:58
TAM SA 2 PANIE FAJNE,PANI ALA I PANI MARIOLKA MILE ZAWSZE USMIECHNIETE POZDRAWIAM
3
Stała klientka 2017-02-04 18:52
W FENIXIE na stanowisku piekarniczym pracuje bardzo miła Pani (z tego co kojarzę Pani Asia). Świetna obsługa aż milej robi się zakupy !!! Poza tym sklep bardzo dobrze zaopatrzony . Polecam :)
Młody 2017-06-13 10:09
Również pracowałem tam 3 miesiące jako młody Nie doświadczony dostawalo mi się najgorzej o premi nawet nie ma co myśleć
3
dosc tego 2017-07-17 15:20
W naszych sklepach to juz nie da sie pracowac. (usunięte przez administratora) Kierownictwo nie docenia naszej pracy. Tak dalej byc nie moze. Za nasza ciezka prace nalezy sie podwyzka i godziwa premia inaczej my starzy pracownicy zwolnimy sie!
13
Ala 2017-08-10 10:53
Ja z pracy jestem zadowolona. Praca jak każda inna - czasami lżej, czasami ciężej. Największy plus to bezpieczeństwo wynagrodzenia - płacą na czas i nie ma z tym żadnych problemów
2
Rock 2017-08-11 09:50
Nigdzie nie jest idealnie, ale ja jestem tu by pracować i nie narzekać i zarabiać na utrzymanie swojej rodziny. Raz ciężej, raz lżej, bo taka praca. Najważniejsze, że wypłata jest terminowo, a i z ludźmi z pracy mamy dobry kontakt.
Weronika 2017-08-11 12:17
Regulują faktury w terminie, nie ma problemów z płatnościami
Dyzziek 2017-08-14 09:27
Pracowałem tam i było ok, wypłaty w terminie, mi godziny pracy akurat odpowiadały i nie miałem z nimi problemu, pracy dużo, ale żeby zarobić pieniądze trzeba pracować, ogólnie polecam
Paula91 2017-08-16 09:23
Praca jak najbardziej w porządku. Mi odpowiadało - płacili na czas, z robotą różnie - raz więcej, raz mniej, zależne od pory dnia. Każdy z nas ma wybór. Jeśli nie odpowiada nam praca u jednego pracodawcy, nikt nie zabrania pójścia do innego- może inny będzie płacić za stanie...
Adrian 2017-08-17 09:35
No taka praca, trzeba ostro pracować/ Nie ma siedzenia. Płaca na czas. Dla mnie była to dobra firma na pierwsza prace. Nie żałuję, ze tam pracowałem
Agata 2017-08-17 11:25
jak ktoś jest robotny i ma trochę chęci to nie będzie miał problemów z tą pracą
monika 2017-08-18 10:17
Jak pracowałam było ok. Kasa nie najgorsza. Czasami faktycznie dużo pracy, ale da się przeżyć, jak już się przyzwyczaisz.
Izabela 2017-08-18 12:35
Jestem klientka sklepu Jowisz na rubinkowie i na zakupy chodze codziennie co do komentarzy, ktore tutaj czytam mam mieszane uczucia. Ja osobiscie lubie robic zakupy w tym sklepie, sklep jest bardzo dobrze zatowarowany. Jesli chodzi o obsluge to w porownaniu z tym co bylo kiedys jest o niebo lepsza. Pracownicy (nie wszyscy) podchodza do klienta z usmiechem, a ten chlopak co tam pracuje bardzo go lubie jak siedzi na kasie (zawsze staje do niego w kolejce) on ma w sobie cos takiego ze nawet klienci sie go sluchaja. Podejscie do klienta ma super jest stanowczy a zarazem zabawny. Na sklepie to az milo sie go slucha jak sie smieje i zartuje z innymi pracownikami. Szkoda ze nie wszyscy tacy sa. Szczegolnie kilka pan na miesnym, obsluguja tak jakby do pracy przychodzily z przymusu. Jedynie co to na tym stoisku lubie byc obslugiwana przez taka wysoka pania w czarnych wlosach. Na monopolu tez jest taka pani wysoka przy kosci zawsze ma mine jakby stala tam za kare.
4
Gocha 2017-08-19 08:27
Jestem klientką Jowiszu . Zakupy robię tam co dzień i gdy patrzę jak Pani mała o dziwnym głosie chyba kierownik traktuję swoich pracowników to wola o pomstę do nieba!! krzyczy , ubliża i chce każdego zrównać z swoim wzrostem . Cyrk na kółkach ,a Pani małej to by szef dał jakis kurs na uprzejmości . Tyle w temacie
6
wwww 2017-08-20 19:57
Siema ludziska zamiast pisać pzdury to zapraszam na stanowisko kasjer-sprzedawca lub na stanowisko kierownicze i wtedy możemy troche popisać pozdrawiam
2
Sprzedawca 2017-08-20 23:55
Z punktu widzenia osoby,która przepracowala juz 13 lat w handlu, czasami ciężko być miłym i usmiechnietym dla głupich ludzi a takich nie brakuje????.
2
Alex 2017-08-21 12:14
Pracowałem tam ponad rok i było ok. Atmosfera była dobra i nie mogę się przyczepić, że były jakieś kłótnie czy tego typu sytuacje. A co do samej pracy to nastawienie do klienta to podstawa, więc ten uśmiech trzeba mieć na twarzy, nawet jak brakuje sił. Pozdrawiam
1
Ja 2017-08-22 09:56
Pracujac w sklepie czasem nie da sie byc milym i usmiechnietym obslugujac na kasie durnych klientow. Klienci wymagaja Bog wie czego a sami kutury i szacunku za grosz potem taka baba jedna z druga wypisuja tu pierdoly bo kasjer odpyskowal.
3
Agata 2017-08-22 11:20
W 100% się zgadzam! Czasem zastanawiałam się czego Ci ludzie oczekują, bo już nie miałam pojęcia. Wiadomo - klient, nasz Pan - ale kultura osobista to chyba normalna rzecz i nie powinno być tak, że kasjerkę lub kasjera traktuje się jak najgorszego. Czasami zdarzy się jakaś pomyłka. Niektórzy reagują normalnie - po prostu rozumieją, a inni wybuchają i się wyżywają na nas. Nie tędy droga.

Ogólnie praca mi odpowiadała i takie sytuacje z klientami nie były dla mnie problemem.
2
x 2017-08-24 14:42
Praca jak praca, zdarzają się dni lepsze i gorsze - jak w każdej firmie. Ja nie mam żadnych zastrzeżeń co do pracodawcy. Odpowiada mi praca i jestem z niej zadowolona.
1
Mateusz 2017-08-28 16:19
Na pracę nie ma co narzekać. Przychodząc do firmy wiesz co masz robić i jakie są Twoje zadania, także zaskoczeń nie ma. Pieniądze są na czas, opóźnień nigdy nie było.
1
Domi 2017-08-31 15:52
Jak w każdej pracy, masz obowiązki, jak je dobrze ogarniasz to na pewno będzie dobrze. Praca jest ok jak masz dobre nastawienie. Atmosferę tworzą ludzie i narzekanie tutaj nic nie pomaga.
2
nikki 2017-09-04 08:57
Praca jest ok jak już się dostaniesz. Sporo obowiązków, ale to normalne. Godziny pracy nie są takie tragiczne jakby się początkowo wydawało. Ekipa zgrana, atmosfera dobra. Mogę polecić.
Agnieszka 2017-09-04 13:25
10/10 - nic dodać, nic ująć ! Bardzo dobry sklep. Polecam :)
realista 2017-09-10 22:23
Jak czytam te ostatnie wypowiedzi bylych i obecnych pracownikow, to odnosze wrazenie, ze pisza je osoby podstawione w celu ocieplenia wizerunku firmy. Ci, ktorzy tu byli lub sa wiedza dobrze, co w trawie piszczy. Jest coraz gorzej! Tylko cwaniacy maja dobrze.
2
realista 2017-09-10 22:25
Jak czytam te ostatnie wypowiedzi bylych i obecnych pracownikow, to odnosze wrazenie, ze pisza je osoby podstawione w celu ocieplenia wizerunku firmy. Ci, ktorzy tu byli lub sa wiedza dobrze, co w trawie piszczy. Jest coraz gorzej! Tylko cwaniacy maja dobrze.
2
Jola 2017-09-11 10:02
Ciekawe co zrobili z tym chlopakiem z jowisz bo dlugo juz go nie bylo widac :(
Magda 2017-09-11 15:27
Dzisiaj stala gwiazda na monopolu to pewnie byl na urlopie albo chorobowym xD
Zostaw swoją opinię o Torimpex Trade - Toruń
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Torimpex Trade