brak logo

Zakład mięsny Tonnies-Fleisch Gutersloher

Kalisz Pomorski

Opinie o Zakład mięsny Tonnies-Fleisch Gutersloher

kokoyu1777 2014-06-02 16:49:08
ja teraz 8 jadę tam do pracy moge dac ci namiary
Arek 2014-06-03 09:57:15
Jadę do pracy w Tonnies 10.06 mam wolne 3 miejsca.Jestem z Chełmna kujawsko-pomorskie.
niedługo wyjazd 2014-06-03 16:45:14
pracowałem kilka miesiecy przy miesie w markecie. nadam się w Tonnies? odpowiedzcie pilnie. dziekówa
piotrek 2014-06-03 22:06:54
Jakie są wymogi zatrudnienia w tunisie poprzez pośrednika, bo podobno trzeba być przynajmniej miesiąc bezrobotnym, czy to prawda?
karolina8475 2014-06-04 13:56:15
W Tunnies wcale nie musisz być rzeźnikiem, żeby tam pracować ;) Pracują tam ludzie z różnym wykształceniem, i z różnymi zawodami , tam liczy się TWOJA CHĘĆ DO PRACY I TWOJA PRACOWITOŚĆ ;) Nie musisz mieć wcale doświadczenia, jeżeli chcesz dobrze pracować, to będziesz pracować, bez względu na posiadany zawód i umiejętności ;) Jeżeli chce się jechać do Tunniesu- TRZEBA BYĆ PRZYNAJMNIEJ 1 MIESIĄC UBEZPIECZONYM A NIE BEZROBOTNYM! POZDRAWIAM ;)
hola 2014-06-04 17:24:37
@karolina. a co ze studentami. akurat moge wyjechac z miejsca i to tonnies kusi. dzieki za odpowiedzi, pozdr
karolina8475 2014-06-04 19:12:34
a co ze studentami? Nic nie szkodzi, że jesteś studentem/ studentką ;) sama studiuję, i zamierzam tam wyjechać na wakacje ;)
1
Rafal Bydgoszcz 2014-06-06 19:11:54
Witam jade do tej firmy 11.06 nie mam transportu czy jedzie ktos moze w tym terminie ? Pozdrawiam parszeniew1@o2.pl
Arek 2014-06-07 10:01:14
wysłałem ci maila w sprawie wyjazdu proszę o kontakt pod telefonem podanym w mailu
karolina8475 2014-06-09 21:20:53
pracujesz na sb na dniówce, czy na nocce? ;)
hola 2014-06-13 12:00:19
jak jesteś na studiach to aż Ci się chce wyjechac na taką szkołę przetrwania, jezyk zlapiesz, kasa wpadnie do kieszeni. najlepsza opcja dla wszystkich żaków, a napiszcie co trzeba zabrac niezbednego z Polski?
karolina8475 2014-06-17 18:34:21
dokładnie! Potwierdzam ;) a z Polski najlepiej zabrać ze sobą dokumenty i EURO GELD ;) bo bez tego raczej nie przeżyjesz ;)
arti 2014-06-20 05:59:05
pracuje w holandii od 2 lat ale szukam czegos blizej domu moze ktos mi napisac o warunkach tego zakladu € i wszystkie inne szczegoly zostawiam maila jesli ktos sie odezwie bede wdzieczny haker991@wp.pl pozdro
Tomcio 2014-06-20 09:39:54
a jak wygląda zakwaterowanie, jak wyjeżdżasz do pracy dla Zakładów Mięsnych Tonnies-Fleisch? warte ceny?
bzyk 2014-06-23 17:05:12
Zdecydowanie nie polecam tutaj pracy obecnie!Kilka lat tutaj pracowałem więc wiem co mówię.Wypłaty masakra 10 lat temu były większe niż teraz!Za wszystko się płaci materac, buty,mieszkanie,noże a w biurze mówią ,że mieszkanie za free.Dużo ludzie ucieka do Dani bo były przyjęcia.ZDECYDOWANIE ODRADZAM!Toonies płaci ok ale biuro z nas zdziera kasę jak tylko może to jest właśnie POLSKI pośrednik.Kiedyś szło na godzinę 600 świń obecnie 800 a kasa mniejsza niż 10 lat wstecz.Fachowcy uciekają a przyjeżdżają totalni laicy którzy w zyciu noża nie trzymali.
1
Marek 2014-06-23 22:33:27
Ja polecam Irlandię, umowa z zakładem bez pośrednika, mieszkanie po ludzku
Można pisać na marekkock@onet.eu , chętnie pomogę.
2
Tomcio 2014-06-24 01:46:22
A to bezpieczne rozwiązanie tak bez pośrednika? Bo ja nie znam za mocno języka, a pewnie umowa nie po polsku..
anonim 2014-06-26 11:53:01
Jade do Niemiec w niedziele 29 czerwca swoim autem do tonies freish moge zabrac 2 lub 3 osoby prosze pisac wtedy podam numer telefonu

1
Arek 2014-06-28 14:49:17
Jadę do Rhedy w niedzielę 29.06.jestem z Chełmna kujawsko-pomorskie mogę zabrac ze sobą 2 osoby.
Marek 2014-06-30 10:41:39
Umowę dają w naszym języku, obsada w 80% z Polski to musi tak, masz do mnie e-mail pisz jak Cię interesuje marekkock@onet.eu
piotrek 2014-06-30 17:21:21
Witam, jeżeli ktoś jedzie własnym samochodem do rhedy na 7 lipca z woj podkarpackiego lub małopolskiego to się chętnie zabiorę (jestem z okolic krosna), dajcie znać na tel: pięć trzy cztery sześć zero pięć trzy cztery dziewięć
ajax 2014-06-30 21:33:48
da rade bez własnego samochodu?, są podstawiane jakieś busy z hotelu do pracy i z powrotem? Proszę opisac warunki mieszkaniowe
Tomcio 2014-07-01 02:47:51
Może jakby się zebrało więcej osób to by coś było w 100% pewne. Nie wiem czy mimo to zapewniają jakiegoś busa.
martyna. 2014-07-01 22:50:19
ja wybieram się 07/07/14 do Rhedy. Na stanowisko : pakowacz-selekcjoner. Czy wie ktoś może na chwilę obecną jak wyglądają warunki pracy i jakie jest wynagrodzenie
2
pp1995 2014-07-02 11:55:23
Też się tam wybieram na to stanowisko, wiecie może w jakiej odleglości jest hotel od zakładu?
1
martyna. 2014-07-02 17:22:15
podobnież 3 km od zakładu.
mariusz 2014-07-03 14:38:51
Witam ktoś jedzie własnym autem z wrocławia na 7 lipca do do rhedy na stanowisko pakowacz selekcjoner z chęcia sie zabiore mariusz.cieslikiewicz@wp.pl
Tomcio 2014-07-04 00:37:07
A tam na miejscu jest jakiś transport czy te 3 kilometry na piechotę trzeba zapychać? W ogóle na ile czasu tam jedziecie?
beny 2014-07-04 19:54:56
3 kilometry to sięjeszcze można przejść, gorzej jak mieszkasz w Verl 15 km od zakłądu i nie masz z kim dojechac... ;)
joli 2014-07-05 20:46:43
ja wybieram się na 3 miesiące. Mam nadzieję że mi si ę to chociaż opłaci. a Wy?
Bolo 2014-07-05 22:58:29
Glupia gadka co pisza ale widzialem Tom babke co chyba Kolo chentarza w rejdzie mieszka ze slaska super kobieta
1
jhjkhjh 2014-07-06 03:43:18
Witam, też jadę na 7 lipca. Jeśli chodzi o hotele, to tam są różne hotele, oddalone w różnych odległościach od zakładu i nie wiem, kto wam nasikał do głowy że hotel jest oddalony od zakładu o 3 km, jak tam hoteli jest w bród, rozmieszczone są w różnych miejscowościach w odległości 3-17km od Firmy Tunis. Dojazd do zakładu we własnym zakresie i w życiu nie znajdziecie tam busa, który dowozi Cię do pracy, chyba że busy, które dowożą Rumunów i Turasów. Pozdrawiam.
1
marcin2282 2014-07-11 12:33:21
moja opinia jest bardzo negatywna na temat tego zakladu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to jest polacy to chamy i bydlo odradzam tam jechac i pracowac male pieniadze i wogule
Lech 2014-07-11 22:41:27
Moze sie zalapie i zamocze
Oiw 2014-07-12 01:44:21
W ogóle można odnieść takie wrażenie, że Polacy gdziekolwiek by nie pojechali to sieją zgrozę, a relacje między pracownikami są jeszcze gorsze.
P.B 2014-07-15 07:08:36
Jestes kobiet albo chlop?
zainteresowany 2014-07-15 13:58:53
Witam . Potrzebuję kontakt z kimś z uboju. Potrzebuje pracy pomoże ktoś??
2
golhdtv 2014-07-15 23:21:15
Witam, Oferuję pomoc w wypełnianiu dokumentów( CV, list motywacyjny itp.)i załatwieniu formalności w urzedach

(zameldowanie, kasa chorych, urząd skarbowy, urząd pracy,rowniez przy kupnie samochodu,JobCenter, Arbeitsamt,

Kindergeld itp.).Wykonam potrzebne telefony w języku niemieckim terminy w sprawie np. mieszkasza lub do lekarza,oraz

dowiem się na temat interesujących Cię spraw. Zainteresowanych prosze o kontakt :golhdtv@googlemail.com podaj numer ja

sie odezwe jak najszybciej :)
1
gość 2014-07-20 08:38:42
lepiej napisz ile kasujesz a nie że pomagasz
sandra 2014-07-21 16:01:22
UWAGA!!! NA TA FIRME!! WYJECHALAM W MAJU !!!AKTUALNIE WROCILAM ZNAJDUJE SIE NA L4 ..PO PRZYJEZDZIE DO NIEMIEC ULUKOWALI MNIE W DOMKU 9KM OD ZAKLADU GDZIE NIE DOJEZDZA ZADEN BUS! CHODZILAM DO PRACY NA PIESZO PRZED I PO PRACY!! JESLI CHODZI SWIADCZENIA ZDROWOTNE I WYPLATY WSZYSTKO NA CZAS I ZGODNIE Z PRZEPISAMI..NIE POLECAM JEDNAK TEGO ZAKLADU TEMPO PRACY I TRAKTOWANIE PRACOWNIKA auschwitz!!!! oboz!!1 cos okropnego!! pracowalam ciezko fizycznie ale praca ciezka a praca TAM!! to horror!!! polowa pracownikow to recydiwisci i patologia!! bylam e kropce nie mialam wyboru ..mimo tych forum i opini wiedzialam co moze mnie czekac mimo to pojechalam nie mialam manewru..uwierzcie!!! nie ma sensu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] TONNIES!!!!szkoda ze jest zakaz wnoszenia tel.kom na zaklad bo gdybym nagrala to co tam sie dzieje..sposob traktowania pracownikow tej firmy dawno by nie bylo !!! ciekawe skad ten zakaz!!!
ja 2014-07-21 19:53:02
sandra a na jakim dziale pracowałas?
znaczek 2014-07-23 17:14:08
Pracowałem tam praca sama w sobie nie jest ciężka, można dać sobie radę ale atmosfera i ludzie to brak słów. Polacy gdyby mogli to utopili by w łyżeczce wody.
patrycja 2014-07-23 20:53:13
Czy ktos z okolic Świecia lub Grudziądza , woj. kuj-pom mieszka na Verl i pracuje na rozbiorze na pierwszej zmianie? Pytam , bo chodzi o zjazdy co dwa tyg do Polski mojego męża..
Roman 2014-07-23 21:45:44
Sandra ja mieszkałem na Verl - 18 km od zakładu , praca to horror, szczególnie na SB , TK , to co tam sie wyprawia woła o pomste do nieba. Starzy pracownicy juz tam nie robią , pojechali albo do Irlandii albo do Holandii. Teraz kiedy weszło niemieckie ubezpieczenie zarabi sie grosze , praca po 10 - 12 godzin i zarobek czesto po 900 euro to chamstwo i rozbój w biały dzień. Z bólu nie raz płakałem i nie raz musiałem isc 4 godziny na piechote do domu ... to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dla tych co mają komornika albo pętle na szyji. Przestrzegam
Anka 2014-07-24 10:16:38
Już nie przesadzajcie i nie umartwiajcie się nad tym zakładem ...w Polsce też trzeba [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na SB i TK praca jest lajtowa fakt godziny przytłaczają bo niestety czasami miesięcznie można dobić do prawie 300....ale na innych działach pracuje się po 7-9 godzin ale adekwatnie praca jest cięższa....pamiętam jak płakałam z bólu ale się dało przeżyć i przyzwyczaić...a ludzie fakt świnie ale nie można sobie pozwolić i trzeba od początku pyskiem szczekać....
Patrycja to gdzie się mieszka tutaj jest mało istotne bo i tak wszyscy jadą na Polskę spod zakładu ważne jest to dokąd jadą czy akurat w kierunku Świecia czy Grudziądza...
bylem 2014-07-24 18:49:51
Polak pośmiewisko europy Rumun ma więcej godności. Za te 1000 euro minus koszty życia to eldorado dla bezdomnych albo zadłużonych. Tym co tak chwalą niech pracują tam do 67 roku życia
Sarawan 2014-07-27 17:43:22
Ostrzegam przed tą firma właśnie zjechałem jest to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a nie zakład pracy. Tempo olimpijskie zero poszanowania dla drugiej osoby mówią ci ty tu ku..a przyjechałeś zapier....ć czy leżeć !!! Rumuni maja wiekszą stawke godz. bo od lipca dostali kontrakty niemieckie a MS meet kroi kasę że już trzecie porsche stoi pod biurem. Lepiej zarobicie jako opiekuni do osób starszych bo napewno dostaniecie własny pokój, jedzenie i 1000 euro a tam zarabia się terar max 1200 i to godzin trzeba mieć 220. Ja wytrzymałem miesiąc chodź ciężkiej pracy się nie boje. na nożu wysiadają dłonie cały czas cie bolą że albo musisz codziennie być naćpany albo pijany. Szukajcie innych firm lub po przez znajomych.
1
Anka 2014-07-27 20:21:46
Fakt tempo jest nie ukrywam ale tak jest wszędzie....w Polsce również ....na nożu ręce bolą jak cholera ale z czasem się można przyzwyczaić...na pomoc Polaka nie ma co liczyć to prawda,przykra niestety ...ale bywają osoby które pomogą i na które zawsze można liczyć...
salek 2014-07-29 00:03:44
macie racje z tym zakladem tez tam bylem miesiac auswitz nie polecam polaczki polaczkom...........teraz pracuje w niemczech na niemieckiej umowie na caly etat czyli 164 godziny i zarabiam 1600 euro na reke i jestem zadowolony,doceniony
Bosek 2014-07-29 08:47:46
Żadne auschwitz. Co wy w ogóle piszecie. Przecież nikt nie ma przymusu tam pracować. Jeżeli komuś coś nie pasuje w tym zakładzie mięsnym w Polsce istnieje dużo innych. Na pewno nie jest to praca marzeń, chyba, że ktoś ma małe ambicje, ale zawsze jest szansa na zarobienie pieniędzy - pewnie nie najniższych, nie największych, ale mimo wszystko pieniędzy.Ofertę mięsną mają dosyć rozwiniętą - golonki, karkówki etc, także na brak pracy na pewno nie ma co narzekać. A to, że w zakładach warunki są jakie są samemu się nic nie poradzi. Trzeba powalczyć o swoje.
Zostaw swoją opinię o Zakład mięsny Tonnies-Fleisch Gutersloher - Kalisz Pomorski
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zakład mięsny Tonnies-Fleisch Gutersloher