Opinie o Centrum Obsługi Biznesu w Bydgoszcz

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Centrum Obsługi Biznesu. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Centrum Obsługi Biznesu o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm
Usługi hotelarskie dla firm Bydgoszcz

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centrum Obsługi Biznesu w Bydgoszcz

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 55 dni.
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Centrum Obsługi Biznesu?

anonim

Mogę dodać opinię jako klient. To co proponuje ta firma to zwyczajne oszustwo! Miało być 90 zł miesięcznie a faktury przychodzą po 240 zł a panie nic z tym nie mogą zrobić oczywiście tylko tak mówią bo mają z tego kasę. Mieli mi przenieść numer a tak załatwił, że teraz mam dwa abonamenty. Szczerze Nie polecam!!!

2
cri Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Następny co umowy nie przeczytał przed podpisaniem xD

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Centrum Obsługi Biznesu?

chlo Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

zlecenie, o pracę w wyjatkowych przypadkach

Why

Czemu wasza strona na "fejsie" milczy? Fajnie oglądać tak zmotywowaną ekipę do pracy ;) Zróbcie reaktywacje!

Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Na początek otrzymałam test sprzedażowy do rozwiązania. Następnie miałam pytania od rekruterki o moje doświadczenie zawodowe w sprzedaży, chęć do podjęcia pracy w call center, wiedzę z zakresu obsługi klienta i umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem. Na spotkaniu zostały przedstawione warunki zatrudnienia i wynagrodzeń.

Pytania

Motywacja do pracy w call? Opowiedzieć o doświadczeniu w obsłudze klienta i sprzedaży. Pytanie o umiejętność radzenia sobie ze stresem.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(833 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Gamer

Siemanko! Praca bardzo fajna i podejście do pracownika też. Muszę pochwalić menedżera, który przynosi nawet paczki na święta. Jeśli ktoś myśli, że zarobi więcej niż najniższą krajową, to sorry, ale grubo się pomylił. Pozdro

Iza
Inne
@Gamer

Cieszę się, że jesteś zadowolony z pracy w firmie Centrum Obsługi Biznesu pomimo wspomnianych przez Ciebie niskich zarobków. A jak oceniasz inne aspekty pracy w firmie? Czy pracodawca oferuje możliwość zdobycia premii?

Iza
Inne

Od jakiegoś czasu nikt nie napisał nic na temat pracy w Centrum Obsługi Biznesu. Osobom zainteresowanym pracą w tej firmie polecam zajrzeć na jej stronę: http://e-cob.pl/kariera/. Na tę chwilę poszukiwani są Konsultanci Telefoniczni i Konsultanci ds. Sprzedaży Telefonicznej Orange. Czy ktoś planuje aplikować?

longin

Niniejszym informuję, że Centrum posiada niewłaściwy numer telefonu do firmy remontowo-budowlanej(usunięte przez administratora) Podany numer jest numerem prywatnym zupełnie innej osoby nie prowadzonej żadnej działalności gospodarczej.

Konsultant

Całe szczęście ta firma upada. Zero poszanowania dla pracownika jak i menadżera, po zmianach śmiesznie niskie stawki premiowe, oczywiście najniższa krajowa, brak wypłaty na czas. Całkowicie odradzam pracę w tej firmie - co i tak nie ma sensu biorąc pod uwagę fakt, że firma jest po prostu nierentowna. Stanowczo odradzam pracę w tej firmie.

Eks

Weszło RODO a COB dalej istnieje? Szkoda :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja to wiem.

Umowa zlecenie, najniższa krajowa. Kilka/naście złotych za sprzedaną usługę jako premia. Bonusy w postaci nagród - owszem - chipsy lub napoje na koniec dnia. Dla najlepszego sprzedawcy batonik. Podsumowując praca dla studentów którzy muszą gdzieś zarobić kilkaset zł. Wykonywanie 100-200 połączeń i klepanie formułki. Po 8 godzinach wychodzisz z wypranym mózgiem. Nie polecam absolutnie. Żenada.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciekawa

Jakieś świeże opinie? O trenerach, współpracownikach, zarobkach? Itd?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przemek

Spoko biuro w dobrej miejscówce. Rozmowa przebiegła w dobrej atmosferze, babka, która ją przeprowadzała też spoko. Ogólnie perspektywa zarobków fajna, myślę, że zostanę na dłużej. Profesjonalne podejście do człowieka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Zapraszamy do udziału w rekrutacji noworocznej. Prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail działu rekrutacji. W związku z intensywnym rozwojem firma Centrum Obsługi Biznesu sp. z o.o. s.k.a., wiodący sprzedawca konkurencyjnych na rynku ofert operatora Orange oraz niezawodny dostawca wysokiej jakości usług z branży telekomunikacyjnej poszukuje: Doradcy Handlowego w zespole call center Miejsce pracy: Bydgoszcz OCZEKIWANIA: - Doświadczenie w sprzedaży do Klientów biznesowych, mile widziane osoby pracujące w telemarketingu czy w telefonicznej obsłudze klienta - Wykształcenie min. średnie - Wysoka kultura osobista i motywacja do pracy, związanej z kontaktem telefonicznym - Profesjonalizm w rozmowach telefonicznych - Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych - Sumienność, uczciwość i zaangażowanie w powierzone zadania - Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office - Znajomość technik sprzedażowych mile widziana OBOWIĄZKI: - Pozyskiwanie nowych Klientów oraz odpowiedzialność za aktywną, regularną obsługę stałych Klientów biznesowych - Prowadzenie rozmów handlowych poprzez telemarketing - Budowanie długotrwałych stosunków handlowych z Klientami biznesowymi - Analiza potrzeb klientów i reagowanie na nie poprzez propozycje rozwiązań – przygotowywanie ofert dla poszczególnych Klientów - Realizacja przyjętej polityki handlowej, utrzymywanie standardów jakościowych w obsłudze Klienta ZAPEWNIAMY: - Stabilne zatrudnienie z możliwością przedłużenia współpracy po okresie próbnym na umowie o pracę - Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy + bonusy miesięczne od sprzedaży - Kompleksowy system szkoleń wdrożeniowych - Nowocześnie wyposażone biuro - Pracę w przyjaznym otoczeniu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Preferujemy osoby z doświadczeniem handlowym i z rozwiniętymi zdolnościami interpersonalnymi, ale przede wszystkim szukamy osób systematycznych i zmotywowanych do podjęcia pracy w sprzedaży telefonicznej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Zapraszamy do udziału w rekrutacji w nowym roku 2019 na stanowisko Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży. Prosimy o składanie aplikacji poprzez adres e-mail działu rekrutacji. Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży Zakres obowiązków dla Kandydatów: - Wykonywanie połączeń telefonicznych w celu przedstawienia oferty Klientowi Biznesowemu - Praca na wewnętrznym systemie CRM - Współpraca z wewnętrznymi działami w ramach realizowanych zadań - Raportowanie wyników Od Kandydatów wymagamy: - Wykształcenia minimum średniego - Doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta biznesowego - Minimum rocznego doświadczenia w pracy telemarketera, preferowane doświadczenie w branży telekomunikacyjnej / teleinformatycznej - Umiejętności dopasowania stylu komunikacji do współrozmówcy - Wysokiej kultury osobistej i dbałości o poprawny język i komunikację w języku polskim - Zdolności komunikacyjnych i budowania relacji, umiejętności swobodnej wypowiedzi - Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności działania pod presją czasu - Znajomość zagadnień technologicznych / informatycznych będzie dodatkowym atutem Dlaczego warto pracować w COB? - STABILNE ZATRUDNIENIE - UMOWA O PRACĘ JUŻ PO OKRESIE PRÓBNYM - PRZYJAZNE WPROWADZENIE DO FIRMY - DOBRA ATMOSFERA W FIRMIE I ZGRANY ZESPÓŁ WSPÓŁPRACOWNIKÓW - Wsparcie kolegów i przełożonych - Praca w centrum miasta - NOWOCZESNA PRZESTRZEŃ BIUROWA – wysoki prestiż - Kompleksowo wyposażone zaplecze socjalne - MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA REFUNDACJI KOSZTÓW DOJAZDU DO PRACY - PRACA W DOGODNYCH GODZINACH 8:00-16:00 - KONKURENCYJNE WYNAGRODZENIE (PODSTAWA STAŁA + PREMIE OD SPRZEDAŻY + BONUSY MIESIĘCZNE) - Stała możliwość nauki i rozwoju - Ciekawe i innowacyjne projekty - Imprezy integracyjne i konkursy z nagrodami

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Dział rekrutacji zaprasza do składania aplikacji na stanowisko Konsultant Telefoniczny w Centrum Obsługi Biznesu – Nowa jeszcze wyższa stawka 14,70! Prosimy składać aplikacje poprzez e-mail działu rekrutacji. Konsultant Telefoniczny w Centrum Obsługi Biznesu – Nowa jeszcze wyższa stawka 14,70! Jeśli: Masz dar przekonywania i lubisz rozmawiać z ludźmi Kontakt telefoniczny nie sprawia Tobie problemu Jesteś osobą niezwykle komunikatywną i kontaktową Masz pozytywne nastawienie do świata i wiarę własne siły Wysokość wynagrodzenia za Twoją pracę jest dla Ciebie ważna Chcesz żebyśmy nauczyli Cię jak skutecznie sprzedawać Istotna jest dla Ciebie przyjazna atmosfera w pracy Nie chcesz sam wyszukiwać kontaktów – dzwonimy tylko do naszych Klientów biznesowych! W takim razie czekamy właśnie na Ciebie i oferujemy: Umowę o pracę już po okresie próbnym Zarobki atrakcyjne (ze stałą gwarantowaną podstawą i premiami od sprzedaży aktywnych – jednak nie mamy górnej granicy – wszystko zależy od samego Pracownika) Premie bonusowe za efektywność bez górnego limitu! Pracę w godzinach 8:00 – 16:00 od pn do pt na pełen etat Stabilne warunki zatrudnienia (stały projekt, stabilne stanowisko pracy) Szkolenia wstępne sprzedażowe i produktowe, szkolenia uzupełniające podczas pracy na stanowisku Szkolenie wdrożeniowe na stanowisku na START Możliwość rozwoju w sprzedaży i obsłudze Ciągłe wsparcie przełożonych, w tym koordynatora zespołu Wolne weekendy i przerwy świąteczne Liczne konkursy i motywatory Znakomita atmosfera w zespole Wspólne świętowanie sukcesów, eventy integracyjne Nowoczesne stanowisko pracy Pracę w prestiżowym biurowcu w Bydgoszczy Mile widziane osoby z doświadczeniem w sprzedaży lub pracy w Call Center! Jeśli jednak nie masz doświadczenia, ale jesteś osobą zdeterminowaną, lubisz kontakt z ludźmi i nie boisz się nowych wyzwań, a posiadasz predyspozycje sprzedażowe, to z miłą chęcią pomożemy Ci w zdobyciu pierwszego doświadczenia i utrzymaniu motywacji w sprzedaży telefonicznej. Czym będziesz się zajmował: Obsługę i doradztwo w formie telefonicznej TYKO naszym Klientom biznesowym Telefoniczną sprzedażą produktów TYLKO naszym Klientom biznesowym Budowaniem i podtrzymywaniem pozytywnych relacji z Klientem, w tym: - opieka posprzedażowa - akcje dosprzedażowe - przedłużanie umów naszym Klientom

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Znaczek
@Centrum Obsługi Biznesu

Dzień dobry. Czy w takiej pracy sprzedaje się laptopy dla klientów biznesowych i telefony z abonamentami czy Telewizję, Internet i Telefon(minuty na stacjonarny)?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szkoleniowiec COB
@Znaczek

Dziękujemy za przekazanie zapytania. Obsługujemy rynek klienta biznesowego z usługami mobilnymi, więc również z gamą różnego rodzaju sprzętów. Natomiast zajmujemy się również pozyskaniem klienta w celu dosprzedaży innych usług z grupy kapitałowej Orange Polska.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Dział rekrutacji zaprasza do składania aplikacji w ostatnich rekrutacjach w tym roku na stanowiska Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i pozyskania nowego Klienta Biznesowego oraz Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i obsługi stałego Klienta Biznesowego. Prosimy składać aplikacje poprzez e-mail działu rekrutacji. Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i pozyskania nowego Klienta Biznesowego Jeśli posiadasz dynamizm i odwagę w działaniu, entuzjazm i pozytywne nastawienie do ludzi oraz cechuje Cię motywacja i zaangażowanie w pracę, a ponadto posiadasz : - wysoką kulturę osobistą - predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon - nastawienie na realizację celów - dobrze radzisz sobie z komputerem i obsługą pakietu MS Office - masz dobrą dykcję i ciepły ton głosu - doświadczenie w obsłudze Klienta i sprzedaży Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, w tym sprzedaży call center (możliwość potwierdzenia pracy min. 3 miesiące) To zapraszamy do naszego zespołu! Opis stanowiska: - telefoniczna prezentacja ofert i sprzedaż usług telekomunikacyjnych - identyfikacja potrzeb i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami biznesowymi - pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w opiece posprzedażowej - realizacja planów sprzedażowych Co możemy Ci zapewnić? - ciekawą pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie - nowoczesny i prestiżowy projekt - konkurencyjne oferty do prezentacji i sprzedaży - zatrudnienie po okresie próbnym na podstawie umowy o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + premia od każdej aktywnej sprzedaży! ) - kameralny zespół współpracowników - pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum miasta - własne odpowiedzialne stanowisko pracy - pracę na udostępnionej bazie danych Klientów biznesowych - zatrudnienie na pełen etat - pracę w dogodnych godzinach 8:00-16:00 - wolne weekendy i przerwy świąteczne ----------------------------------------------------------------------------- Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży i obsługi stałego Klienta Biznesowego Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży call center - Pracę w stałym projekcie - Konkurencyjne oferty do prezentacji i sprzedaży - Pakiet kompleksowych szkoleń na START - Wdrożenie na stanowisko - Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa stała + premie od każdej aktywnej sprzedanej sztuki + bonus miesięczny za efektywność w sprzedaży) - Zatrudnienie w ramach umowy o pracę po okresie próbnym - Profesjonalne, płatne do wynagrodzenia szkolenie sprzedażowe, dające możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego - Udział w konkursach i organizowanych eventach firmowych - Zgrany zespół współpracowników - Miłą niesztampową atmosferę w firmie - Aromatyczną kawę, którą wypijesz gronie miłych i uśmiechniętych ludzi Oczekiwania: - Motywacja do podjęcia pracy w sprzedaży, w tym w formie telefonicznej - Zainteresowanie pracą na dłuższy czas - Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych - Komunikatywność, nastawienie na potrzeby Klienta - Pozytywne nastawienie do świata i ludzi - Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office - Dyspozycyjność do pracy na pełen etat - Gotowość do pracy w godzinach 8:00-16:00 - Wykształcenie min. średnie - Wysoka kultura osobista - Nienaganna dykcja, miły ton głosu - Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, w tym sprzedaży call center (możliwość potwierdzenia pracy min. 3 miesiące) Główne zadania: - Telefoniczna obsługa stałych Klientów biznesowych firmy - Prezentacja nowych rozwiązań teleinformatycznych/ telekomunikacyjnych i sprzedaż - Spisywanie zamówień - Opieka posprzedażowa - Przedłużanie umów stałym Klientom biznesowym na obecnych warunkach - Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników - Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi Klienta

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Interesant

Czy z niewielkim doświadczeniem zawodowym mam szansę podjąć pracę? Interesowało by mnie stanowisko sprzedaży internetu i telewizji, nie abonamentów telefonicznych. Poszukujecie ludzi na takie stanowisko i jak liczna jest grupa sprzedażowa na takim projekcie Swiatłowodu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@Interesant

Dzień dobry. W naszej Firmie głównie patrzymy na motywację do podjęcia pracy w sprzedaży i stawiamy na Państwa predyspozycje do pracy w sprzedaży telefonicznej. Nie trzeba mieć doświadczenia dużego, by móc przy odpowiednim przeszkoleniu i wdrożeniu na stanowisko, móc świetnie odnaleźć się w pracy w Naszej Firmie. W naszej firmie sprzedajemy najnowsze oferty Orange. Są one zróżnicowane, z tymże nie ma rozróżnienia na internet i telefon. Głównie dopasowujemy je pod Klienta. Nie odpowiem na to ostatnie pytanie, ponieważ Światłowód sprzedają u nas jedynie pojedyncza osoby w grupach, które mają już doświadczenie w sprzedaży tego typu i pracowały na Naszym projekcie dłuższy czasu. Zachęcam do złożenia CV poprzez naszą stronę internetową bądź wysłanie mailem do działu rekrutacji swojej aplikacji. Na pewno skontaktujemy się, w celu poznania Pana Kandydatury.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Dział rekrutacji zaprasza do składania aplikacji na stanowisko Konsultant telefoniczny w Centrum Obsługi Biznesu – przy współpracy z Orange. Prosimy składać aplikacje poprzez e-mail działu rekrutacji. Czym się zajmujemy? - W zgranym zespole obsługujemy Klientów biznesowych na linii wychodzącej - Prowadzimy rozmowy telefoniczne o charakterze sprzedażowym - Udzielamy informacji o produktach i usługach telekomunikacyjnych/ teleinformatycznych z ramienia operatora Orange - Prezentujemy nowe oferty operatora Orange - Przedłużamy umowy stałym Klientom Orange - Realizujemy dosprzedaże - Zajmujemy się opieką posprzedażową - Dbamy o wysoką jakość obsługi klienta i dobry wizerunek firmy Centrum Obsługi Biznesu i operatora Orange - Współpracujemy także z innymi zespołami i Pracownikami, w tym z działem obsługi Klienta i działem Back Office w naszej firmie. Jakich osób poszukujemy? - Które są zaangażowane w wykonywaną pracę - Posiadają motywację do obsługi Klientów i podjęcie pracy w charakterze kontaktu telefonicznego - Interesują się sprzedażą, mają kompetencje / predyspozycje sprzedażowe i chcą się rozwijać w tej branży - Zainteresowane są podjęciem współpracy z Pracodawcą na dłuższy okres czasu - Są wiarygodne, odpowiedzialne i poważnie traktują podejmowane zatrudnienie - Szanują Klienta i lubią ludzi - Cechują się umiejętnością budowania pozytywnych relacji oraz z łatwością odnajdują się w pracy zespołowej - Cechuje ich otwartość, komunikatywność i łatwość wypowiedzi, prezentowania siebie i obrona własnych racji - Są nastawione na rozwój i stałe podnoszenie umiejętności - Nie boją się nowości, zachodzących zmian - W swobodny sposób posługują się komputerem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Dział rekrutacji zaprasza do składania aplikacji na stanowisko Telefoniczny Doradca Klienta (projekt Orange). Prosimy składać aplikacje poprzez e-mail działu rekrutacji. Nasz Kandydat: - jesteś na początku swojej kariery zawodowej lub masz pierwsze doświadczenia w zakresie sprzedaży/obsługi Klienta - jesteś osobą niezwykle kontaktową i z łatwością nawiązującą relacje międzyludzkie - zależy Tobie na długotrwałej współpracy i stabilizacji zawodowej - masz motywację do nauki profesjonalnej sprzedaży w - chcesz podjąć pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i w rozwojowym projekcie telekomunikacyjnym - interesują Cię potrzeby Klienta i umiesz słuchać - masz miły i sympatyczny głos - jesteś osobą otwartą na ludzi, pozytywnie nastawioną do świata i łatwo odnajdujesz się w pracy zespołowej - kontakty telefoniczne z Klientem nie stanowią dla Ciebie problemu Zadania dla Ciebie: - telefoniczna sprzedaż i obsługa Klientów biznesowych Orange - przedłużanie umów Klientom Orange - realizacja celów sprzedażowych - praca na firmowej bazie Klientów w celu przekonania do zakupu nowej oferty Orange - doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego pakietu, oferty, usługi dla Klientów biznesowych Orange - wsparcie administracji sprzedaży - przygotowywanie na bieżąco raportów z wyników sprzedaży Nasza oferta dla Ciebie: - miesiąc płatnego wdrożenia do pracy (cykl szkoleń: wstępne stanowiskowe, produktowe, z zakresu technik negocjacyjnych, sprzedażowych i obsługi klienta) - umowę zlecenie podczas okresu szkolenia i okresu próbnego, następnie możliwość uzyskania umowy o pracę - gwarantowana stała podstawa wynagrodzenia (stała i pewna stawka godzinowa) - premia od każdej sprzedanej aktywnej sztuki - bonus miesięczny – za efektywną sprzedaż - uzależniony od wyników w sprzedaży - sprzedaż usług marki Orange - balans pomiędzy aktywnym pozyskiwaniem Klientów a pracą na stałej bazie Klientów Orange - praca na pełen etat w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku - wolne weekendy, długie weekendy i przerwy świąteczne - wsparcie zaangażowanego szkoleniowca i trenera podczas wykonywania zadań - cykliczne szkolenia produktowe i jakościowe (z obsługi klienta i sprzedaży) + indywidualne coachingi - luźna atmosfera w firmie, zgrany zespół + cykliczne konkursy z nagrodami, spotkania i eventy integracyjne Nie czekaj, ruszyła ostatnia rekrutacja w tym roku!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego, osoby 40+. W razie zainteresowania prosimy przesyłać aplikacje na adres e-mail działu rekrutacji. Praca dla osób 40, 50 plus. Pełen etat. Stałe godziny pracy. Stabilizacja. Jeśli szukasz firmy, która doceni Twoje doświadczenie i odpowiedzialne podejście do pracy i chęć stabilizacji zawodowej- dobrze trafiłeś/aś. Od wielu lat zajmujemy się telefoniczną obsługą klientów biznesowych i sprzedażą telefoniczną. Realizujemy projekty przy współpracy z operatorem Orange, na których prowadzimy telefoniczną sprzedaż produktów i usług najnowszych rozwiązań operatora. Specjalizujemy się w kompleksowym doradztwie oraz opiece posprzedażowej i jesteśmy zawsze dostępni dla naszych Klientów. Nasza praca wspomaga prowadzenie biznesu i pomaga rozwijać wszystkie współpracujące z nami firmy. Szukamy osób zainteresowanych pracą na pełen etat, w stabilnych godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku. Nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta. Jeśli jesteś chętny/chętna do nauki - zapewnimy Ci odpowiednie szkolenie i miesięczny okres wdrożeniowy. Co możemy zaoferować? - gwarantowaną stałą podstawę z godzin - pracę w zróżnicowanym wiekowo zespole - atrakcyjne prowizje od każdej aktywnej sprzedanej sztuki i bonusy miesięczne - stabilność zatrudnienia - stałe godziny pracy - dogodny dojazd i doskonałą lokalizację w ścisłym Centrum Bydgoszczy - pracę z kompetentnymi przełożonymi i szkoleniowcem, którzy zadbają o Twoje płynne wdrożenie w nowe obowiązki na stanowisku i będą służyć Tobie pomocą na każdym etapie współpracy - miłą bezstresową atmosferę w pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Obsługi Biznesu - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Obsługi Biznesu?

    Kandydaci do pracy w Centrum Obsługi Biznesu napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrum Obsługi Biznesu
Przejdź do nowych opinii