brak logo

Lambertz Polonia Sp. z.o.o.

Katowice

Opinie o Lambertz Polonia Sp. z.o.o.

Ciastkarz 2015-12-13 00:44:52
Skoro piszesz, ze bardzo dużo sie zmieniło na plus to trudno mi jest sobie wyobrazic jak było wcześniej....tak...dobre słowo...włóż sobie to dobre słowo od hitlerowskich strażników do garnka dzieciom na obiad.....mniammmm..
7
karol 2015-12-16 02:13:41
@Ciastkarz a ciekawe, że kiedyś poszukiwali operatorów maszyn piekarniczych czy elektryków, a ostatnio nic się nie pojawiło. Widocznie warunki zatrudnienia mają dobre, czyż nie? Dzięki
kretks 2016-01-23 22:53:23
ten zakład to jakas porażka zmuszanie ludzi do pracy po 12 godzin gdzie linia zapierdziela że nie ma oddechu jak złapac i nie mów że jest ok bo wcale tak nie jest brygadzistki wielkie damy drą sie na ludzi a same nie umieja nadazyc zeby ciastka włozyc jak kogoś trzeba zastapić proszenie sie do wc porazka przerwa 1 min a jak ktos sie spózni to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
3
Jas 2016-01-28 16:33:14
teraz chyba w zadnej branzy nie ma zmuszenia do pracy, wiec jakaby ta praca nie bylo to napewno nikt do niej zmuszany nie jest .. Skor piszesz posz z doswiadczenia albo wcale ...
były pracownik 2016-01-29 08:00:59
Za taką kasę nie warto tak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Praca bardzo ciężka i niech mi tu żadna specjalistka bądź specjalista nie wyjeżdża z tekstem "jak się nie chce robić to się narzeka" bo robiłem w innych zakładach i wiem jaką opinię wydaję. Nie dziwię się że brygadzistki tam nie wytrzymują jak połowa pracowników to Ukraińcy którzy na każde polskie słowo odpowiadają "nie rozumiem". Polacy tam się wyrabiali jak pracowałem, to Ukraińcy się opierdalali niby nie ogarniając co trzeba zrobić jak się im pokazuje jak mają to zrobić i 200 razy tłumaczy. Ogólnie praca jest za ciężka jak na taką stawkę godzinową.
ggg 2016-02-11 12:54:04
Praca do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] linie ida za szybko wszyscy sie dra krotkie przerwy kobiety maja okres prosza o wymianke to zadna [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie przyjdzie na papieroska jak ktoras chce to wymieniaja niskie place zaduzo
wymagacie od ludzi z lizingu ludzie zmiencie sie nikt u was nie chce pracowac pracuje u was 7 rok podlizingiemi jeest coraz gorzej przez 12godzinny system pracy byly8 to bylo fajnie ateraz jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
1
seba 2016-02-19 09:33:35
byly pracownik, a możesz konkretniej napisac jaką kase masz na myśli? Teraz widziałem, że szukają magazynierów do Rudy Śląskiej, to jest umowa o pracę i wymagana jest dyspozycyjność do pracy w systemie 4-brygadowym (12-to godzinnym).
Opos 2016-02-22 20:14:30
I pewnie o to stanowisko mu chodziło, chociaż pewności nie mam, bo poza magazynierem jest jeszcze oferta na elektryka, gdzie dają umowę o pracę i z pewnością dobre zarobki, w okolicy 3 tysięcy jak nie więcej.
Hhh 2016-02-24 10:07:04
Witam. Mam próbę do wszystkich co pracują w firmie lambertz. Czy wiecie coś na temat tego że firma KK juz nie isnieje??. Czekam na odp. Były pracownik.
Agnieszka 2016-02-25 19:57:48
Witam. K&K dalej istnieje
Hhh 2016-02-25 22:57:10
A można dostać od nich jakiś numer?? SPRAWA PILNA...
3e4r 2016-02-26 15:31:43
hej hej no ja sam sie zastanaiwam nad praca jako elektrych w Rudzie Śląskiej..nie zaprzeczam ze zacheca mnie tutaj fakt ze firma oferuja umowe io prace
bla bla 2016-02-29 15:33:48
Skoro zapewniona jest tutaj umowa o pracę @3e4r, to wcale się nie dziwię, że ich oferty pracy są tak popularne. Stabilność zatrudnienia to podstawa zadowolenia pracownika.
kosf 2016-03-05 20:24:55
Z tego co wiem to jakieś dodatki ogólnie są @bla bla. Aczkolwiek zapewne nie za duże. Plusem pracy w tej firmie jednak na pewno jest rozbudowany pakiet socjalny.
Pracownik 2016-03-05 21:32:36
A dostalbym numer do K&K?? Sprawa pilna...
gracook 2016-03-07 20:38:48
lambert ostatnio jakoś nad wymiar sie nie chwalił swoimi ofertami pracy pracowniku :) Gdzieś jednak mi się zapisało że w 2ch etapach ludzi szukają. Ile w tym prawdy ?
lock 2016-03-18 13:21:12
Jak to 2ch etapach ? nie rozumiem .
igor 2016-03-20 20:17:53
lock, chyba chodziło o liczbę etapów rekrutacji. Ja sie zastanawiam, czy nie aplikowac jako magazynier, mam nawet uprawnienia na wózki widłowe. Podobno 2300 brutto mozna spokojnie na start dostać.
lock 2016-03-21 14:00:17
Pytam bo już czekam dwa tyg na umowe i telefon z lambertza ;p
Asd 2016-03-25 11:27:09
POP3, haha - spec od informatyki xD
f 2016-03-31 22:14:42
@lock to jednak jest niemiecki powazny lifer, na pewno mają mnóstwo chętnych ludzi do pracowania u nich w cukiernictwie, trzeba liczyć się z dłuższym oczekiwaniem
DJ 2016-04-05 19:26:20
witam,czy ktoś szczerze może napisać jak naprawdę pracuję się w lambertz? serio tak ciężko? byłam tam na rozmowie i była możliwość pracy tylko w weekendy? mnie by to bardziej pasowało,ale na razie wstrzymałam się z przyjęciem pracy,.
gurka 2016-04-05 19:40:53
a jak myślisz może pracowac się dla takiego kogoś jak Grupy Lambertz niemieckiej we cukiernictwie? oczywiście że nie ma lekko ale warto się starać, mocny gracz
DJ 2016-04-06 20:40:52
gurka-ja pracy nie boję się bo pracowałam w podobnych obozach pracy,.ale nie wiem czy te 12 godzin nękania przez brygadzistki zniosę,.chociaż w kk mówili że już podobno nie ma mobingu,.a jestem wybuchowa,.hi hi i nie pozwolę sobie,.na poniżanie,.
4
Byly pracownik 2016-04-12 17:16:54
Pracowalem 3 miesiace w tej firmie i zrezygnowalem poniewaz mialem umowe zlecenie i jest to praca na telefon. Ogolnie bardzo szybkie tempo pracy ale zdarzaly sie zmiany gdzie nie bylo az tak tragicznie.Co do brygadzistek to wydzieraly sie gdy ktos sie slimaczyl , na poczatku bylo ciezko ale jedni juz tam dluzej pracuja
cierpliwy 2016-04-15 09:37:08
witam zaczynam prace w tej firmie i ciężkiej pracy się nie boje mam być zatrudniony jako operator maszyn czy ktoś może mi wytłumaczyć jak wygląda system czterobrygadowy i jak wygląda wypłata oraz możliwość nadgodzin? pozdrawiam i proszę o normalną odpowiedz a nie hejty
terefere 2016-04-17 11:40:55
Mam takie pytanie w jakich godzinach tam sie pracyje od 6 do 18 czy jak??
Normalny 2016-04-21 16:41:21
Jak czytam te opinie o tym zakładzie to dam sobie rękę uciąć że prawdą jest opisywany syf. Nigdy nikt nie powie złego słowa na dobrą firmę. Śmiać mi się chce jak ludzie pytają ile się robi? Robi się 8 godzin w normalnym zakładzie. Kasa 8zł na godzinę? To takie stawki jeszcze są w cukiernictwie? Ludzie to ja za 16,20 netto na godz. się zastanawiałem a wy dymacie za połowę tego i to brutto pewnie. No to faktycznie zakład docenia niewolników. A co do brygadzistek - czy one wracają do domu kanałami? Znałem już takich krzykaczy - zazwyczaj byli to faceci. Po jednej rozmowie i L4 jak wrócili byli już normalni. Jak trzeba być zeszmaconym i upodlonym żeby dać na siebie drzeć ryja gówniarzom? Czy wy szacunku i honoru nie macie? Nie potraficie na dyktafon nagrać rozmów? Umiecie o siebie walczyć czy zawsze będziecie popychadłami? Pracy boicie się stracić - jakiej pracy - to co tu opisujecie to nie praca.
6
f 2016-05-06 21:35:13
ja uważam natomiast @noirmalny że to dobra praca i trzeba docenić że masz posadę u jednego z czołowych niemieckich producentów wyrobów cukierniczych, wielu by się dało pokroić za taką życiową szansę nawet
3
Elektryk 2016-05-09 22:41:43
Witam,
pracowałem tam 10 lat temu (ponad 3 lata) jako elektryk/mechanik i wspominam te czasy z dużym sentymentem. Jeśli ma się trochę chęci to można nabrać sporo doświadczenia przydatnego w dalszym życiu zawodowym (za lepszą kasę w innym zakładzie lub na własny rachunek). Wtedy pracowało się tam na maszynach od dosyć archaicznych (np. regulacja prędkości napędów w oparciu o przekładnie lamelowe) do współczesnych rozwiązań (regulacja prędkości w oparciu o falowniki oraz serwonapędy) - za moich czasów zakład był modernizowany. Osobiście zrezygnowałem z powodów finansowych - na tamte czasy można było zarobić niecałe 2000pln (oczywiście z premią i nadgodzinami) i pewnie na lepsze wiele się nie zmieniło?:) - gdyby nie płacili jak absolwentowi tylko specjaliście może bym wrócił. Jeszcze jedno co mnie bardzo tam wku...ło to niedbalstwo i jeśli czyta to ktoś z kierownictwa to radzę wyciągnąć wnioski - gdzieś indziej da się produkować bez dewastacji...
Pozdrawiam
2
Były lagerman 2016-05-31 15:01:35
Czy pracuje tam jeszcze nijaka Magda R. wraz ze swoją siostrą? Jak tak to serdecznie ją pozdrowcie.
Jaja 2016-06-08 06:01:51
Pozdrawiam pracowników Unilevera - jeżeli ktoś tam pracuje dorywczo.......
bazylia 2016-06-18 11:06:05
a ktoś wie może czy operator maszyn na katowice potrzebny?
mario 2016-07-07 19:49:59
witam,robi tam jeszcze Jabol,narkoman jeden,niech ci z biura bardziej zawieszą oko na nim
1
Artyr 2016-07-07 19:55:20
@bazylia na tę chwilę nie ma żadnych ofert pracy - też żałuję. Przeglądałem też ich stronę internetową, ale też bez żadnych rekrutacji. Szkoda. Wiem, że bardzo fajne warunki mają tutaj elektrycy, a akurat chętnie zmienił bym miejsce zatrudnienia....
były pracuś tego obozu 2016-07-12 22:12:22
Teraz dopiero jest obóz pracy ludziska harują po 12 godzin dziennie trzy dni i jeden dzień wolnego bo niema Ukraińców bo czekają na wizy ciekawe ila tak można harować a brygadzistki mordy drą nie z tej ziemi nie tak dawno brygadzistka tak Morse darła i ludzie nie wytrzymali i ją wrzucili do kontenera ze śmieciami zaraz sie zwolniła jakiś czas był spokuj i dalej dra mordy z czego wiem to ludzie szykują sie na następną brygadzistke tak będą robić z nimi do puki sie nie uspokoją może nie wszystkie takie są ale większość niech sie trzymają na baczności bo kto by wytrzymał żeby na kogoś tak morde drzyć
3
były pracuś tego obozu 2016-07-12 22:15:44
Teraz dopiero jest obóz pracy ludziska harują po 12 godzin dziennie trzy dni i jeden dzień wolnego bo niema Ukraińców bo czekają na wizy ciekawe ila tak można harować a brygadzistki mordy drą nie z tej ziemi nie tak dawno brygadzistka tak Morse darła i ludzie nie wytrzymali i ją wrzucili do kontenera ze śmieciami zaraz sie zwolniła jakiś czas był spokuj i dalej dra mordy z czego wiem to ludzie szykują sie na następną brygadzistke tak będą robić z nimi do puki sie nie uspokoją może nie wszystkie takie są ale większość niech sie trzymają na baczności bo kto by wytrzymał żeby na kogoś tak morde drzyć
1
życzliwy 2016-07-12 22:38:54
Aga dla czego sie pytasz pracowała tam raptem miesiąc nic ci nie wychodziło jesteś za leniwa tylko nie chcij żeby twój Łukasz sie dowiedział co ty z tym chłopem wyprawiałaś on chwalił sie że jesteś kiepska w łóżku
1
ako 2016-07-12 23:08:37
Znajomość angielskiego czy posiadanie odpowedniego zaangażowania w pracę nie stanowi dużego wymogu do spełnienia @rteno, bo ostatecznie zarobki są adekwatne do posiadanych kwalifikacji. Ciekawi mnie tylko jak to się przekłada na zarobki, bo pewnie jest lepiej niż przeciętna krajowa.
1
OS 2016-07-21 20:52:28
największa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pod słońcem:)
Ado 2016-07-22 12:01:55
No co ja mogę powiedzieć, hehe, ruda śląska Ty jesteś ekstraklasa, w firmach oczywiście, bardzo mi się podoba to jak jest wszystko poprowadzone, porządnie
Wika 2016-07-23 21:28:24
Przesadnie długi czas pracy. Mało tego okropna atmosfera, więc tym bardziej do tego "piekła" się nie chce wracać. Brygadzistki wielkie pozerki nic nie warte. Dziwie się że ktokolwiek w takim miejscu chce pracować. Nie polecam, odradzam. Pozdrawiam, ludzi którzy wyszli z tego piekła bez chorób psychicznych. Mam nadzieje ze ktoś się tym "czymś" zajmie. Już niedługo, jestem tego pewna. :)

P.s Te pozytywne komentarze to pewnie lambertz pisze:)
Pan P 2016-07-23 21:34:53
Nie polecam, w tle słychać tylko darcie brzydkiej mordy brygadzistki:)
1
Mirecky 2016-07-23 23:16:07
Ogólnie to jeśli chodzi o Rudę Śląską to nie mogę powiedzieć nic złego, firma jaka jest każdy widzi, rozwija się w takim kierunku w jakim chyba powinna, dlatego polecam spróbować pracy. Lambertz Polonia Sp. z.o.o. zapewnia wszystko co trzeba do życia
hah 2016-07-27 16:39:13
Może wiecie czy niedługo pokażą się jakieś oferty pracy? Bardzo chętnie bym się załapał, bo dbają o warrunki pracy jak i o zarobki. W sumie taki kierownik zmiany jest dość istotny.
3e4r 2016-08-03 17:00:43
@hah no wiesz co byłoby dobrze w sumie u nich sie na jakas prace moze załapać jednak niestety od dawna nie pojawily sie zadne oferty
Am 2016-08-31 13:06:52
No moim zdaniem to nie ma na co narzekać za bardzo, wszyscy chyba wiemy, że jest to doskonała firma, z tradycjami, coraz lepiej się sprawy tam mają, ja uważam i poniekąd mam nadzieję słusznie, że nie ma na co narzekać, trzeba się po prostu jakoś rozwijać
JPK 2016-09-03 06:35:59
Piękne są róże i piękne są bzy, ale z tych kwiatów, tak szczerze mówiąc, to najpiękniejsza jesteś właśnie Ty. Kocham cię za Twoje szafirowe oczy,
kocham cię za Twoje ciemne włosy,
kocham cię za Twoja delikatność
i za to cię kocham, ze nie robisz mi na złość.
3
jasiekmasiek 2016-09-03 16:38:42
@an to prawda, zgodzę się :) a Ktoś wie jak tam nowe rekrutacje?
ako 2016-09-04 20:35:37
Ciekawe czy taki software integration engineer może liczyć na premie do podstawy zarobków, wiecie? Pozdrawiam
Zostaw swoją opinię o Lambertz Polonia Sp. z.o.o. - Katowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lambertz Polonia Sp. z.o.o.