Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o delikatesy centrum

Pracowałeś w firmie delikatesy centrum i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
kloo - 2011-03-07 15:14:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja proponuję żebyś Ty się wzięla do roboty.Bo my normalnie zachrzaniamy a nie lezymy na magazynie!!!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
ala - 2011-03-07 15:20:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Przyszła nowa Pani kierownik i już się rządzi a jej cudna przyjaciółeczka Agacia opieprza się ile może.Weź się za siebie babo!bo nawet koleżaneczka kierowniczka ci nie pomoże jak będą cię zwalniać i trochę więcej uśmiechu dla koleżanek
zdjecie uzytkownika
Marta - 2011-03-08 12:01:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam drogich forumowiczów :) Przeczytałam dokładnie wypowiedzi i proponuję tym, którzy zabrali się za poprawianie błędów innych zaczęli od siebie :)) Bywam czasami w tym centrum na zakupach. Moja obiektywna opinia powinna przydać się zarówno byłym jak i obecnym pracownikom. Otóż drogie dziewczęta obecnie tam pracujące, kariery tam nie zrobicie, jestem więcej niż pewna, że jesteście złośliwe, zawistne dbające o swój tyłek kosztem sympatii ze strony innych pracowników ( a to dlatego, że jesteście kobietami )a to wszystko za żałosne 1400zł brutto. Miałam okazję być obsługiwana przez Panią w rudych krótkich włosach w okularach, czy ta Pani wie co to znaczy praca w handlu ? Zero uśmiechu, odburkiwała klientce, na jej zarzuty co do złej ceny na towarze. Kolejna osoba przy kasie na alkoholu, kobieta około 40/ 45 lat, ciemne włosy, czy ona wie co to jest praca w handlu ? Wyszczekana, pyskata - dwa razy miałam okazję widzieć jak odpowiada klientom kiedy jedna zwróciła jej uwagę na nieświeże ciastka a inny klient powiedział, że może by uprzejmiej się odnosiła do klientów. I wreszcie ostatnia sytuacja chyba 3 może 4 dni temu znów sytuacja przy kasie, czarne włosy, chyba nowa PANI, nie wie jak wbić kod na kasie, nie wie jaka jest cena warzyw, zniecierpliwienie klientki - odpowiedź ekspedientki to może pani z tego zrezygnować. Czy te osoby wiedzą co to jest praca w handlu ? Nie wiem czy to są nowe osoby czy stare. Wrażenie moje jest takie, że sklep nie jest kompletnie przygotowany do handlu. Teraz do dziewczyn, które już tam nie pracują - nie pracujecie - olejcie, cieszcie się, że macie możliwość poszukania nowej pracy, bo te dziewczyny co tam są, nie będą miały odwagi same odejść dla polepszenia własnego spokoju psychicznego kiedy będzie ich ta praca wykańczała. Klika lat przepracowałam w handlu i wiem, że nie jest potrzebny żaden fenomen by zrobić z kobiety konkretną pracownicę, ale wszystko w spokoju a z tego co widzę to tam spokoju nie ma. Pozdrawiam :)
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-03-08 17:03:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja napisze krotko i na temat.Wszytko byloby ok jakby nie Pani [usunięte przez administratora]Wedlug mnie to ona tutaj najwiecej miesza i usowa ludzi nie tyle przez to jak pracuja tylko przez to ze ich nie lubi i nie przypadly jej do gustu!Wie bardzo dobrze co powiedzie na kazdego i sie z tym nie kryje.Przy kazdym wypowiedzeniu z ich strony mozna do jej podejsc i jej pieknie podziekowac. Zle sie tam wcale nie pracuje ale wszelkie nieporozumienia sa dzieki jej. Dziekuje.
zdjecie uzytkownika
koleżanka - 2011-03-08 17:24:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nowa Pani kierownik prowadziła kilka czy też kilkanaście lat sklep... To - nawiązując do wypowiedzi jednej z poprzedniczek bym nazwała fenomenem.... Aż tyle lat zajęło jej zdobycie doświadczenia, po czym doświadczenie ją zawiodło i sklep padł? hehe no cóż życie już raz okazało się okrutne, może okazać się kolejny raz ;)
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-03-08 19:06:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
anonim - 2011-03-08 17:03:29

Ja napisze krotko i na temat.Wszytko byloby ok jakby nie Pani [usunięte przez administratora]Wedlug mnie to ona tutaj najwiecej miesza i usowa ludzi nie tyle przez to jak pracuja tylko przez to ze ich nie lubi i nie przypadly jej do gustu!Wie bardzo dobrze co powiedzie na kazdego i sie z tym nie kryje.Przy kazdym wypowiedzeniu z ich strony mozna do jej podejsc i jej pieknie podziekowac. Zle sie tam wcale nie pracuje ale wszelkie nieporozumienia sa dzieki jej. Dziekuje.

I znowu mamy wypowiedź ucznia szkoły podstawowej...zero błędów ortograficznych..ale o co chodzi..tej Pani?? hehe..
zdjecie uzytkownika
przemądrzała - 2011-03-08 21:21:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ale ja pracuję jeszcze więc komu tych dobrych rad udzielasz i wcale nie zamierzam tej pracy zmieniać :))))) Mnie praca odpowiada z ludźmi gorzej zwłaszcza takimi jak Ty, którym się wydaje, że wszystkie rozumy pozjadali a tak naprawdę sami na tym podstawowym poziomie się zatrzymali :)
zdjecie uzytkownika
....... - 2011-03-09 15:32:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Marto,co do umiejętności pracy na kasie to z przykrością muszę stwierdzić że nie można obwiniać dziewczyn za to iż nie potrafią wszystkiego na kasie zrobić,ponieważ szkolenie w tym sklepie w zakresie obsługi kasy fiskalnej wygląda tak że stajesz przy kasjerce i patrzysz jak nabija towar i nic poza tym kilkanaście minut gapienia się w kasę niczego konkretnego nie nauczy.Nikt nie chce mieć manka na kasie, co jest zrozumiałe,więc nie ma mowy o tym żeby szkolona osoba z samego patrzenia nauczyła się perfekcyjnie ją obsługiwać a pózniej puszczają taką osóbkę na kasę i widać tego skutki niestety :)
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-03-09 16:22:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wystarczy chcieć i myśleć co sie robi,żadnej filozofii w obsłudze kasy fiskalnej nie ma.
zdjecie uzytkownika
....... - 2011-03-09 17:20:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja nie twierdzę że obsługa kasy to wielka filozofia.Tylko że na szkolenie powinno się iść po to żeby nauczyć się obsługiwać kasę w praktyce a nie w teorii.Trzeba wziąść pod uwagę też to że nie każda dziewczyna pracowała wcześniej na kasie więc co jej przyjdzie z gapienia się?Gdyby szkolenia były prawidłowo przeprowadzane nie było by takich śmiesznych sytuacji.
zdjecie uzytkownika
....... - 2011-03-09 17:28:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A to że są nie miłe,pogarsza tylko ich sytuację.Kiedy klient widzi że traktuje się go z życzliwością,odpłaca nam tym samym nawet gdy popełni się błąd na kasie,albo nie zna się dokładnie kodów itp i obsługa trwa chwilę dłużej.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-03-09 17:31:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Praktyka i chęci wystarcza,a żebyście z kultura podchodzily do klientów i miłe były to tez Was musza szkolić.
zdjecie uzytkownika
....... - 2011-03-09 18:55:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ty pewnie poszłaś do pracy i nauczyłaś się wszystkiego w ciągu 5 minut.Przystopuj trochę bo kultury to raczej tobie brak!Nie traktuj nas jak idiotki,bo kulturę i życzliwość wynosi się z domu,a że niektóre z kasjerek jej nie mają nie oznacza że wszystkie są takie same.
zdjecie uzytkownika
....... - 2011-03-16 07:06:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dziewczyny czemu nie zaczniecie szukać innej pracy?Ja szukałam i znalazłam.Dlatego już nie pojawiłam się u was.Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
klient - 2011-03-24 22:23:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Życzę każdej pracownicy tego sklepu milszej obsługi klienta,troszkę uśmiechu na twarzy[usunięte przez administratora]
zdjecie uzytkownika
zadowolona - 2012-03-22 14:16:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Bez sensu, dobrze że tego forum nie czytałam zanim złożyłam tam cv, przeraziła bym sie. Teraz wiem ze dobrze zrobiłam przyjmując się tam do pracy.Te obelgi które wypisywali "pracownicy" są bezpodstawne, jeśli ktoś jest złośliwy to najlepiej zmieszać kogoś z błotem,wyzwać od najgorszych,a najlepiej na internecie pod wymyślonym nickiem,najpierw niech na siebie popatrzą. Nie wiem jak było wcześniej,ale wiem jedno to nie Szefowa się zmieniła tylko pracownicy, i to jak sie pracuje teraz świadczy tylko o pracownikach. Wcześniej byłam tylko klientką i nieraz personel który juz nie pracuje podpadł mi, panie na kasach były opryskliwe i nie miłe (potem miały tego wyraz wulgarne opisy na internecie), mało to razy pomyliły się na kasach, a niektóre po przerwie na "dymek" śmierdziały niemiłosiernie, jak ktoś pracuje za kare to klient odczuwa.
zdjecie uzytkownika
Anonim - 2013-09-04 11:15:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Praca od 8:00 czy od 9:00?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-09-19 15:20:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam, mam zalozona wlasna dzialalnosc gospodarcza, czy bede musiala ja zawiesic na czas pracy w tych delikatesaxh?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-09-19 15:28:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Poza kierowniczka macie w delikatesach jakies problemy, bo u mnie pod blokiem otwierają nowy sklep, skąd w ogóle wybierają te kierowniczki? Ile proponuja na start, wiecie?
zdjecie uzytkownika
LOLO - 2013-11-21 10:45:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czy pracując w delikatesach dostawaliście kiedykolwiek bony lub paczki
zdjecie uzytkownika
Bożenka - 2013-11-30 17:40:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W ogóle jakie umowy daja w delikatesach centrum, da rade jakims cudem dostac umowe o prace na czas nieokreślony?
zdjecie uzytkownika
kasjerka - 2013-12-06 11:09:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Uwaga na FRAC Legionów!

Ostanio w tym sklepie przyjmuje sie ludzi tylko na 3 miesiące, szkolenie to 2 godziny i wsadzaja Cię na kasę a potem maja ogromne pretensje,że czegos nie wiesz! Świeżość mięsa i wędlin jest daleko od ideału. Poza tym często zdarza się że cena na sklepie jest inna a na kasie inna za co obrywa kasjerka oczywiscie. Pani kIierowniczka JOANNA nie nadaje sie do tej pracy, traktuje wszystkich którzy nie wchodzą jej (usunięte przez administratora) jak śmieci. Podnosi sobie samoocenę poprzez złe traktowanie personelu. Nie potrafi liczyć, cały czas chodzi z kalkulatorem a przed regionalnym odstawia sceny. to przez nia atmosfera jest tam nie do zniesienia. nie polecam pracy tam(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
genia - 2013-12-07 15:35:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Naprawdę nie ma szans na dłuższa prace niz 3 miesiące? Aż tylu chętnych jest do pracy, trudno się dostać? O co pytają na rozmowach?
Ogłoszenia pracy odpowiedz
2014-09-22
Żródło: Gowork.pl
Kryspinów
(małopolskie)
Przyjme ekspedientkę do sklepu spożywczego w Kryspinowie.Umowa o pracę!Pełny etat!Kontakt: 603-183-999 
Pokaż więcej
zdjecie uzytkownika
niki - 2014-03-16 22:14:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
znam joanne i rzeczywiście nigdy niebyła dobrą kasjerką i kierowniczką...
zdjecie uzytkownika
janina - 2014-05-29 18:42:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hej, polecacie rpace w delikatesach centrum jako kasjerka, jak tam wygląda sprawa róznic kasjerskich?
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie delikatesy centrum
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x