logo CCC

CCC

Opole

Opinie o CCC

cecowiczka 2015-09-15 06:40:31
Ogółem pracuje w tej firmie już prawie siódmy rok.Mój kręgosłup jest już tak zrujnowany,jak kręgosłup starego człowieka.Praca do najlżejszych nie należy...wręcz przeciwnie.Nasza pani kierownik pomiata nami jak chce...a regionalni i dystrykt pomiatają panią kierownik,dystryktem i regionalnymi pomiatają ich zwierzchnicy i tak dalej...więc szacunku tutaj nie ma nikt do nikogo.Czasami mam wrażenie,że oni wręcz są szkoleni do pomiatania ludźmi.Regionalni udają,że nie wiedzą ile my,pracownicy musimy pracować godzin jednym ciągiem,w ogóle nie przestrzegają godzin pracy i przerw 11 godzinnych między zmianami.Nie mówie już o tym ile musimy dziennie dźwigać kartonów podczas dostawy i jak jesteśmy poganiane do pracy.Nadgodziny są oddawane tylko x1,nie ważne czy pracujesz w nocy czy w dzień masz to zrobić szybko.Nie ważne,że na dwanaście godzin masz tylko 15 minut przerwy(chociaż na każde 6 przysługuje minimum 15 minut i nie jest napisane kiedy możesz te przerwy wykorzystać tzn.po ilu godzinach pracy).Należy nam się w każdym tygodniu 35 godzinny nie przerwany odpoczynek,jeśli go nie mamy to w następnym tygodniu powinien być oddany a nie jest..Pensja to jakiś koszmar.Powinni wypłacać każdą nadgodzinę,to na prawdę z ochotą ludzie przyszli by dorobić....a tak ludzie wam odchodzą,po 4 po 5,po 8 osób zwalnia się na raz nie dlatego,że trzeba pracować,ale dlatego,że wykorzystujecie nas wszystkich i oszukujecie,nie płacąc za każdą godzinę pracy.Ja mając etat chciałam dorobić sobie parę godzin(w innym sklepie gdzie nie ma rąk do pracy)a usłyszałam -absolutnie nie ma takiej możliwości!!!Ale mam ponad 20 nadgodzin na całym etacie i powiedzcie sami czy to nie jest chore??Pracodawca roku 2014!!Powinni zedrzeć te naklejki z szyb i nakleić ostrzeżenia,że tu jest wyzysk i zero szacunku,nawet jak ktoś daje z siebie 200 procent.Czy to jest wystarczająca opinia,bo mogę dodać więcej.
14
Misia 2015-09-15 18:15:15
Lgną do nich do pracy buhaha to się uśmiałam,tam nikt nie chce pracować jedynie studenci,którzy muszą zarobić na studia i tylko na pół etatu,bo student daje kierownikowi rozpisane dni,kiedy moze pracować i w dni kiedy jest na uczelni nikt go do pracy nie ściąga,bo to już jest z góry ustalone.Ci co pracują i nie uczą się wiedzą,że co chwile zmienia sie grafik.U mnie kierowniczka chciala zrobic zebranie jak ludzie byli na urlopach w okresie wakacyjnym...i obecnosc dla wszystkich obowiązkowa!!To jest chore!
11
Opole-Karolinka i Real 2015-09-16 12:54:16
Szukam opinii na temat tych sklepów?trzeba dorabiać do pełnego i być ciągle pod telefonem?na 3/4 etatu po 6 godzin czy inne zmiany?i czy podpisuje się odpowiedzialność matreialną?
8
Karla 2015-09-23 17:19:18
Cześć. Wszystko zależy od kierownictwa i współpracowników. Jeśli trafisz na dobrą ekipę to jest spoko! Zarobki.... cóż, Polska. Nigdy nie składałyśmy się na skradzione obuwie. Grafik często zmieniany ale po konsultacji i nigdy z dnia na dzień, chyba że w zastępstwie bo któraś ze sprzedawców zachorował - naturalna kolej rzeczy. Ogólnie polecam
MM 2015-10-07 15:13:42
No cóż u mnie na Podlasiu.. pracuje w firmie CCC kilka lat a mam taką kierowniczkę że potrafi rzucać kartonami w nas, jeden wielki mobbing, zero szacunku do człowieka. Urlopu nie mamy bo o tym decyduje kierowniczka, a opiekę na dziecko wstawia kiedy chce.
Z całego serca odradzam każdemu pracy w tej firmie!
7
Paulaa76 2015-10-23 09:51:40
Tragedia. Praca za najniższą krajową, masa obowiązków, a jak w tygodniu nic się nie dzieje, to nawet odezwać się nie można do innej pracownicy, bo od razu się obrywa od kierowniczki. Atmosfera ujdzie zależy od osób na zmianie, ale ma się wrażenie, że ci ludzie nie mają życia oprócz tej pracy. Smutne to.
12
andzia 2015-11-04 21:55:14
Hej wie ktoś ile zarabia kierownik???
vcv 2015-11-07 18:53:58
kierownik 1500 na reke
Bogusława 2015-11-07 20:41:58
podzielam słowa Karli
wszystko zależy od zespołu, u Nas przykładowo panuje fajna atmosfera, zasada jeden za wszystkich-wszyscy za jednego. Mamy umowy o pracę na pełny etat, zawsze wypisujemy prośby do grafiku, kiedy chcemy mieć wolne, kiedy urlop. W sytuacjach wyjątkowych można zamienić się z koleżanką, a w momencie zmian w grafiku zawsze jesteśmy najpierw pytane o zdanie. Kwestia finansowa, oczywiście zarabia się tak jak w Polsce .. są możliwości wyższych pensji dzięki premiom i organizowanym konkursom. Mobbing i nękanie?? Nie ma takiej opcji, widocznie ktoś sobie na to pozwala ..
3
sag 2015-11-23 09:41:09
aga chyba ci sie cos pomylilo. odlozyc buty dla siebie? nie w ccc. a Ty marta lepiej sie 100 razy zastanow i poczytaj na forach lub popytaj znajomych. teraz ze wzgledu na zla opinie robia pr na wieksza skale. szkoda zdrowia, marta. jesli masz mozliwosc szukaj w innym miejscu.
12
Magda 2015-12-02 06:35:09
Owszem,dostęp masz jako pierwsza ale jeśli ich nie kupisz jeszcze tego samego dnia co odłożyłaś,a regionalny wpadnie to po premii masz ty i osoba funkcyjna.Może i macie racje,że wszystko zależy od ludzi na sklepie,ale w ccc jest taka rotacja,że nawet nie zdążysz z kimś popracować a już ten ktoś odchodzi i przychodzi nowy pracownik i tak w koło.Ja znam dziewczyny które pracowały po 8,10 lat i nie raz widziałam łzy u osób na stanowiskach.Wszystkie te osoby już nie pracują w ccc i twierdzą zgodnie,że odchodziły z pracy z radością i wierzcie mi,że to szczęście widać na ich twarzach.Pozdrawiam
9
aga 2015-12-11 20:15:08
zastępca kierownika. kierownik ma bardzo dużo obowiązków . moobing to podstawa od kierowników regionalnych i wyjazdy na szkolenia. zastępca kierownika ma 1500 zł na ręce. jeśli kierownik jest spoko to obowiązków nie jest dużo chyba że kierownik będzie cie wykorzystywał
nina 2015-12-24 16:35:03
Pracowałam w ccc 2 lata,sklep mieścił się w galerii handlowej, był bardzo duży ponad 400m2 a co za tym idzie roboty był ogrom.Wiadomo jak to w galerii handlowej praca po 12 godzin dziennie,czasem w okresie wyprzedazy bywało że pracowałyśmy po 14,15 godzin dziennie.Umowa najpierw na okres próbny 3 miesiące na 1/2 etatu pózniej normalna umowa o prace ale też na niecały etat.Ja z uwagi na to że w sklepie, w którym pracowałam było naprawde dużo dodatkowych godzin miałam do 1/2 etatu ,tzw godziny ponadnormatywne czyli dopracowanie do całego etatu praktycznie miesiąc w miesiac.Najgorzej było na tzw zwózkach czyli pod konec sezonu, np zimowego pakowałyśmy buty ,które się nie sprzedały.Zwózki zawsze były w niedziele,pracowałyśmy cały dzień normalnie na sklepie obsługując klientów, a póżniej zostawałyśmy jeszcze na całą noc na to pakowanie butów czesto wychodziło to jakieś 17 ,18 godzin dziennie np od 10 rano do 2 w nocy :( Dużo zależy od zespołu w którym się pracuje ja akurat miałam fajne, zgrane dziewczyny i kierownika.Na pół etatu jest 750 zł brutto ale tak jak pisze zawsze miałam dopracowane do całego etatu więc pieniędzy było więcej.Miałyśmy też premie, ale niestety tylko na papierze bo musiałyśmy je oddawać i spłacać złodzieji bo były bardzo duże braki, a pilnowac musiałyśmy my i przy okazji obsługiwać, dokładać towar,sprzątać po klientach...masakra.Raz w roku dostaje się kupony rabatowe 30% na buty, a jak pracujesz ponad rok to masz 300 zł na święta i paczke na mikołaja dla dziecka;)
9
kpina 2016-01-13 10:42:19
kierownik 1500 to jakaś kpina ludzie co wy tam robicie sklepy do okoła to ponad 2000 plus premia Brak wiary w siebie stać Was na lżejszą prace z godnym wynagrodzeniem
9
była pracownica 2016-02-03 15:42:12
Nie polecam pracy w CCC w CH Karolinka. Atmosfera i mobbing który stosuje starszy sprzedawca jest nie do zniesienia. Ciągły stres i bezpodstawne oskarżenia sprzyjają nerwicy i nie chęci do pracy.
10
majka 2016-02-05 15:56:17
Tak mają karty zniżkowe 2 razy w roku, aż po 15 szt 30%. Co do odłożenia to na jeden dzień a potem na salon...
majka 2016-02-05 16:00:00
A gdzie to tak dają umowy na cały etat wszystkim??? W większości salonów to cale etaty mają kierownik, z-ca i starszy sprzedawca a reszta to 3/4 i 1/2 etatu. Na całym to by super było a nie pracować za 1450zl brutto plus nadgodziny i nie zawsze premie...
6
jakie są zarobki ? 2016-02-13 14:16:11
Proszę o info, ile zarabia zastępca kierownika sklepu ? widziałam ogłoszenie na to stanowisko. Na jakimś forum znalazłam, że 1500 na rękę ..
2
zzzz 2016-02-15 19:59:35
1500 z premiami. Zresztą sama się przekonaj.
1
jakie są zarobki ? 2016-02-16 22:29:26
sorry, 1500 zł. za stanowisko zastępcy kierownika sklepu to jakaś masakra :////
szkoda mojego czasu, niech dalej szukają jeleni.
Ludzie, jeśli akceptujecie tak marną pensję - nie dziwcie się, że jej nie podnoszą :/
4
odp. do pani z HR wyżej 2016-02-20 16:55:38
Słaby argument z tą umową o pracę a większość pracodawców w handlu zapewnia elastyczne godziny pracy. Emerytur już i tak nie będzie dla pokolenia dzisiejszych 20,30-latków, więc trzeba samemu oszczędzać na emeryturę. Ogólnie słabe warunki pracy dajecie. Zatrudniajcie Ukraińców (nie ubliżając naszym Sąsiadom :) może im się to opłaci.
5
a. 2016-02-23 11:23:16
Pracowałam tam przez dwa miesiące. Jednym słowem- tragedia. Nie polecam nikomu :)
7
wera 2016-02-25 00:23:28
a co powiecie o ccc w malcie w poznznaniu? Wlasnie znalazlam ogloszenie i nie wiem czy sie zgłosic
4
Audio_89 2016-03-15 15:37:40
Pracuje obecnie w CCC już blisko rok. Kierowniczkę mam spoko, trawiło mi się. Zastępczynie przeżyłem już dwie. Jedna traktowała mnie jak psa przeganiając po sklepie coś w stylu "na miejsce!". Druga siała panikę, bo ona nie chce by kierowniczka była zła więc wyjdźcie z siebie ale macie to i tamto zrobić. Pierwsze problemy z kręgosłupem już zaliczyłem. Zwolnienie lekarskie na tydzień i od razu telefon czy jestem pewny że chcę tam pracować bo ze względu na kręgosłup nikt mi taryfy ulgowej nie da. Po powrocie ze zwolnienia od razu zostałem dwa dni pod rząd tak przegoniony że nie wiedziałem jak się nazywam. 12 godz pracy i tylko 15min przerwy. Nieraz trzeba dzień po dniu przekładać cały dział lub 2 działy. Zajmuje to spokojnie 12godz a spróbuj się nie wyrobić to już na ciebie krzywo patrzą. 12godz schylania się i latania z pudełkami z kąta w kąt! To że po każdym dniu trzeba zostać po godzinach te 10min i umyć podłogę już nie liczę. Firma nastawiona na wyciskanie z ludzi ostatnich soków. A jak już się rozlecisz bo stawy czy krzyż już nie wytrzymał to zwolnienie papa i szukamy kolejnego chętnego. Kasa na pełnym etacie około 1450zł czasem jakaś premia ze 150zł. Pracuje tam bo jestem zmuszony ale już niedługo sytuacja się zmieni i będę szukał czegoś innego puki jeszcze mnie nie wykończyli w tym CCC.
16
klient 2016-03-18 17:14:00
Obsługa reklamacji odnośnie naprawy butów za niecałe 300zł które po miesiącu się rozleciały na poziomie tragicznym. Buty naprawione i po ddwóch miesiącach znowu sie rozleciały. Tragedia, w deichmanie odrazu oddają pieniądze a tutaj oszukują kolejnymi naprawami a człowiek w zimie bez butów chodzi.
4
CCC 2016-04-08 00:41:06
Pracuję w CCC od roku. Nie ukrywam - źle mi się pracuje. Zespół w porządku, idzie się ze wszystkimi dogadać jeśli się chce. Gorzej z osobami funkcyjnymi. Starsi sprzedawcy - w naszym salonie to akurat ludzie, którzy mają po 20 - 24 lat. Strasznie lubią się wywyższać, pokazywać sprzedawcą gdzie ich miejsce i czego to oni nie mogą. Zastępca kierownika - tak samo. Starsi sprzedawcy i zastępca nadgminnie łamią wszystkie regulaminy. Uważają, że ich nie dotyczy 15 minut przerwy w ciągu 8 godzin pracy. Robią sobie trzy pół godzinne przerwy. Siedzą na zapleczu, popijają kawę, rozmawiają przez telefon, palą e-papierosy lub wychodzą na zewnątrz. A my jako sprzedawcy cały czas się denerwujemy bo pracy jest bardzo dużo, klientów też, nie wyrabiamy się z robotą a oni sobie siedzą... Jakby nie mogli chociaż zająć się obsługą klientów, kiedy my ciężko przekładamy cały salon kartoników... Dostają dużo większe wynagrodzenie, a praktycznie tylko liczą kasę i wypełniają proste dokumenty. Szkoda słów..Kiedy któryś z nich jest na zmianie z kierowniczką to się podlizuje, a jak ona każe im przesówać kartony, dotowarować salon czy zrobić minimum wzorów to mają mine jakby tydzień nie sr*li. Kręgosłup boli, nogi, stawy również. Czasami po pracy nie wiemy jak się nazywamy. W naszym salonie jest duży ruch. Dlatego często przychodzi ponad 100 kartonów dostawy, które trzeba rozpakować w dwie godziny bo inaczej kierowniczka krzywo na ciebie patrzy. Kierowniczka zmienia grafik codziennie - czasem nie z powodu potrzeby salonu tylko po to, żeby komuś dokopać. Kiedy powiesz jej, że potrzebujesz wolne na jakiś dzień to odrazu odpowie NIE, a nawet nie zajrzy czy np. mogłaby zamienić ten dzień z kimś innym. Mówi wtedy, że zawsze można wziąć urlop na żądanie, ale przypomina, że wtedy może być to nasze ostatnie żądanie w CCC. Chcesz pracować w CCC? Musisz po prostu nie mieć nic innego poza pracą. Bo ona potrafi przysłać smsa do ciebie o godzinie 20 w niedzielę o treści "Jutro pracujesz od 6" i ty nie możesz nic powiedzieć. Ogólnie to nie polecam tej pracy.. Nikt raczej nie jest z niej zadowolony z osób, które znam. (No chyba, że osoby funkcyjne - bo nic nie robią). Więc cóż, mam propzycję pracy w CCC na cały etat - nie zamierzam się zarobić na śmierć, ale się zgodzę. I gdy tylko dostanę nową umowę, pójdę na dłuższy okres chorobowego od psychiatry, żeby dobrze odpocząć, a później znajdę coś lepszego.
20
A. 2016-04-11 18:29:15
Bardzo podoba mi się ostatnie zdanie. Popieram
2
a. 2016-04-11 18:31:10
Moja wypowiedz dotyczy komentarza o jeden wyżej, nie tutaj kliknęłam
1
nata 2016-05-09 14:51:19
przestańcie pisać banialuki o dobrej ekipie i atmosferze...bo nawet jesli wspolpracownicy są życzliwi to jest to drmatyczna praca. praca na pol etatu a godzin nawalone co miesiac jak za caly, szkoda tylko że nie dostaje się za to nawet minimalnej krajowej. Premie śmieszne. Wymagania kosmiczne. Robota po 12 h i jeszcze po nocach, ciągle jakies wymysly. Pracując na pol etatu oczekuje sie ode mnie pelnej dyspozycyjnosci, nawet w swoje dni wolne ( a jest ich mał0) dostaje telefony , że musze przyjsc bo duza dostawa, bo cos tam... Nie mozna sobie NIC zaplanować. Za miesiąc sie zwalniam a ostatni dzien tej mordęgi będzie dla mnie najszczejsliwszym dniem w zyciu, Pozdrawiam
15
Weronika 2016-05-31 20:14:51
(usunięte przez administratora) Witam, bardzo proszę o wypełnienie ankiety, dotyczącej firmy CCC która jest mi bardzo potrzebna do pracy licencjackiej :)
wiki 2016-06-12 10:55:54
Witam slyszalam ze praca w ccc w C.H w Lublinie Olimp jest super czy to prawda bardzo prosze o jakies info bylabym wdzieczna chcialabym wyslac swoje cv
4
poirytowana243 2016-06-14 20:42:13
Witam czy wie ktos co konkretnie nalezy do obowiązków "kasjera-sprzedawcy" nam wpierają że każda jest odpowiedzialna za reklamacje każda ma wypełniać ewidencję, resa, rankingi itp wszystkie obroty... robić zamówienia w tej sytuacji zastanawiam się od czego jest kierownik i zastępca czyzby tylko od brania pieniędzy?
11
Były pracownik 2016-06-18 16:31:46
Sprzedawca-kasjer,ochroniarz,sprzątaczka,projektant wnętrza oraz witryn,księgowy, bajkopisarz (maile do RKS),magazynier,pakowacz i wieeele innych ... i to wszystko na 3/4 etatu,nieźle się trzeba nagimnastykować (200h),żeby dostać marne 1300zl. Ludzie ... lepiej w kamieniołomy iść, bo życia prywatnego w tej firmie nie zaznacie. Dyspozycyjnym trzeba być 24/h.
Stanowczo odradzam!
Pomijam już osobiste "wycieczki" w puste kierownictwo.
23
Walllo 2016-07-13 18:25:31
W głowie sie nie mieści jak ludzie tam pracuja ,,,, Regionalna P. A.F. z lubelskiego powinna zasięgnac opini ludzi mądrzejszych od niej , a nie dalej wprawdzac swoja taktyke zastraszania ludzi.... romowa z pracownikiem .....nie to jest tania siła robocza do zap.... za 1100 zl mies z premia sprzedarzowa.....zapierniczaj tam i nie mów nic i dziekuj ze tam pracujesz ...wyaje mi sie ze ludzi na stanowiskach powinni zmieniac bo wydaje im sie ze sa po prostu nie do zastąpienia ....a jedna sa przez mlodszych i zdolnuejszych
3
Rita 2016-07-15 07:43:01
CCC jako pracodawca jest na prawdę ok,ale to co robią kierownicy w sklepach to jest jakaś tragedia.Wieczne poganianie i czepianie o wszystko.Tyle przepisów ile złamała moja kierownik nie złamał raczej nikt.Nie wiem czy regionalni o tym wiedzą co się dzieje,ale podejrzewam,że tak.Wiecznie pracujemy ponad 12 godzin,po nocach.Wykorzystywanie niepełnosprawnych jest normalnością,ale najgorsze jest to,że nikt się nie odezwie,bo nasza kierownik zaraz po tym kimś jeździ.Maaasssssakraaa
12
Julita 2016-08-10 16:58:18
Ja pierdziu , co sie z wami dzieje. Za najniższą krajowa nie będe pracować, to wynocha do Niemiec na Szparagi jak chcesz więcej. Czego wy sie spodziewacie po zawodzie kasjer sprzedawca w obuwniczym sklepie? Kokosów? Żałosne sa te wpisy zła atmosfera mobing nękanie chyba za dużo filmów sie naoglądałyście. Jak ktoś chce pracować to i za średnia krajowa popracuje a jak sie komuś niechce to wymyśla mobbingi i rózne głupoty. To trzeba się starac w pracy a nie kręcić się jak g...o w przeręblu i później dziwic sie ze kierowniczka kartonami ciska jak piorunem. A co ma robic jak kiepski pracownik dłużej juz sie na to patrzec nie mogła. Dużo pracy mase obowiazkow, za leżenie brzucholem do góry nie płacą a jak sie chce wyższe zarobki to trzeba miec ykształcenie i szukac innej lepszej pracy a nie biadolic ze sprzedawca w obuwniczym srednią krajową zarabia. Żałosne to.
4
Pracuję tu jeszcze 2016-08-20 09:52:41
Warto powiadomić społeczeństwo jak CCC krzywdząco dla pracownika postępuje ze swoimi pracownikami i to w świetle prawa. Pracuję ponad rok w ich sklepie na umowę o pracę na 1/2 etatu. Z uwagi że często zwalniają się pracownicy z powodu hamskiego traktowania (duży stres) muszę pracować prawie na cały etat tj. np. 172 godziny z 178 godzin albo 164 godziny z 168 godzin stanowiących cały etat. Ok trudno, ważne że płacą, ale co się dzieje jak idę na 2 tygodniowy urlop. Pracując na 1/2 etatu za każdy dzień urlopu liczą się do wypłaty tylko 4 godziny (20 godzin tygodniowo, 40 godzin z 2 tygodniowego urlopu). Miesiąc ma przykładowo 170 godzin to ja w pozostałą część miesiąca musiałam przepracować 126 godzin w ciągu 2 tygodni i 2 dni. Zapłacone oczywiście bez nadgodzin tj.po stawce takiej jak wynika z umowy czyli najniższa krajowa. Dostajesz urlop na początku miesiąca to po urlopie dostajesz taki wycisk że nic Ci się nie chce. Powinien byc zakaz mozliwości rozkazania przez pracodawcę pracy w miesiacu kiedy jest dluższy urlop pracy w godzinach będących dopracowaniami z części etatu do całego. Pracownik powinien miec możliwość decydowania czy chce w takim miesiącu mieć dopracowanie do pełnego etatu czy nie. Dla mało zorientowanych: nawet dla zdrowego wysportowanego człowieka ciągłe chodzenie, kucanie przez 12 godzin z jedną 15 minutową przerwą nie jest lekką pracą. Efekt jest taki że człowiek idzie na urolp z myślą że po zasłużonym wypoczynku będzie przez 2 tygodnie pracował 58-60 godzin tygodniowo (więcej niż przed urlopem). WYZYSK i naciąganie przepisów. Kurde pracodawca roku dający umowy o prace na część etatu a przymusza pracowac na cały podczas gdy urlop liczy sie za część etatu.
10
Jeny 2016-08-21 22:18:11
Ja pracuje w CCC 2 mies. Akurat zespól i kierowniczka trafił mi się całkiem w porządku. Choć niektóre dziewczyny potrafią być wredne... Czasem odnoszę wrażenie, że starsi sprzedawcy czują się ważniejsi od kierownika i tylko Ci rozkazują, czepiają się o pierdoły, np. że nie doczyściłaś jednej małej pułeczki na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wielkiej witrynie, a regionalny przyjdzie i sie bedzie czepiał... no bez jaj. Pracuje po 12.30 godz. W tym 2 przerwy po 15min. Najbardziej w tej pracy wkurza mnie fakt, ze trzeba stac na bacznosc, albo spacerowac w kolko, pilnowac czy nie kradna, sprzatac, dokladac towar, nie mozna gadac, bo moze przyjsc tajemnizy klient, a ss zawsze i wszedzie moga sobie gadac.... oraz musimy wpychac tyle dodatkow ile sie da... co drugi dzien przesuwanie sklepu, a jak Ci kierowniczka albo ss zle wyliczy miejsce na polkach to sie wracasz z ukladaniem i od nowa... z wolnymi dniami nie ma problemu, gdy kierowniczka uklada grafik to pyta nas jakie dni chcemy miec wolne. Jednak szczerze mowiac odradzam prace w ccc, bo mozna tylko zdrowie stracic od przekladania tych kartonow i nerwy przez klientow i niektorych wspolpracownikow. Zarobki takie srednie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie urywa
5
cila 2016-08-29 18:31:18
masz rację zaczęłam pracę w salonie dla mnie to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak cyborgi rób nie gadaj bo regionalny napisze na ciebie skargę i cię zwolnią.
3
cila 2016-08-29 18:34:43
zaczęłam pracę w salonie dla mnie to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak cyborgi rób nie gadaj bo regionalny napisze na ciebie skargę i cię zwolnią.
1
Gość 2016-08-30 17:22:20
U mnie pracownicy nie mają żadnych nadgodzin ani żadnych dopracowań, a i tak wiecznie narzekają... Mało godzin - żle. Dużo - też źle... Zastanówcie się, czy wogóle chcecie pracować? zróbcie sobie dwójeczkę dzieci i żyjcie za 500+, i dajcie pracować w spokoju normalnym ludziom...
2
agata 2016-09-08 23:57:21
Jesteś debilką i skrajną ignorantką, co jasno wynika z Twojej wypowiedzi. Ewidentnie jesteś kierownikiem,więc dziobaj póki możesz. Na Ciebie też przyjdzie czas i okaże się, że nie jesteś niezastąpiona, więc kształć się póki czas.....
6
nick 2016-09-09 13:01:39
średnią krajową? w ccc ? chyba sobie Pani żartuje :)
4
Wera 2016-10-21 09:10:41
Szacunku.....tylko tyle...
Katka 2016-10-22 22:48:14
Praca w CCC Auchan Gdańsk co 3 miesiące nowe dziewczyny kierowniczka spoko zastępcą i ss ciągle plotkuja po kątach uważają się za ważniejsze ss makijaż jak na dyskoteke. Wytrzymałam tam miesiąc wcale się nie dziwię że często są nowe w takiej atmosferze nie chce się pracować .
1
Katka 2016-10-22 22:50:15
Praca w CCC Auchan Gdańsk co 3 miesiące nowe dziewczyny kierowniczka spoko zastępcą i ss ciągle plotkuja po kątach uważają się za ważniejsze ss makijaż jak na dyskoteke. Wytrzymałam tam miesiąc wcale się nie dziwię że często są nowe w takiej atmosferze nie chce się pracować .
olaaaa 2016-10-27 09:18:45
A mnie przeszkadzają zupełnie inne rzeczy. Nie pracuje długo i to moja pierwsza praca, ale już mam dosyć. Na rozmowie kwalifikacyjnej zostałam wprowadzona w błąd, że teraz na 3-miesięcznym okresie próbnym będę pracowała po kilka godzin. Pracuje po 9-10. Nie mam do kogo mieć pretensji bo ta dziewczyna poszła na urlop macierzyński. Zaczęłam pracę od 10 ostatnich dni miesiąca, więc jakby na początku pracowałam 1/3 miesiąca. Okres próbny mam na 3/4. i już mam drugie tyle nadgodzin za ten okres. Muszę przyznać, że ta praca nie jest bardzo cięzka fizycznie, nie nosimy aż tak ciężkich pudełek. Ona jest bardziej monotonna i męcząca. To stanie 10 h na nogach, gzie nie można nie tylko usiąść jak nie ma ludzi, ale też nawet się oprzeć. Zespół niby miły ale widać jak chamsko obgadują za plecami. Kierowniczki są lepsze od zwykłych pracownic, które się mądrzą i zwracają mi uwagę. Każda mówi coś innego i już sama nie wiem co robić. Poza tym uważam, że dobrze wykonuję swoją pracę. Na początku wymagano ode mnie, żebym miała porządek, równo ustawione pudełka, po trzy buty na półce, jak poszłam na inny dział do dziewczyny która jest bardzo chwalona bo ona akurat poszła na przerwe to syf jakich mało, wymagają czegoś a same tego nie robią. I nie wiem do tej pory jak są wyliczane nadgodziny bo mam stała pensje za 3/4 , jak zapytałam kierowniczki powiedziała ze zobacze jak dostane pensje
zainteresowana Lębork 2016-11-06 08:52:43
A mnie interesuje Lębork.3/4 etatu wisi w ogłoszeniu,ale teraz po poczytaniu Waszych opinii zastanawiam si,ę czy to nie będzie z 6-ciu - 12-ście godzin.
Pieniądze..
Pensja minimalna w 2016 roku w Polsce wynosi 1850 zł brutto/ok. 1355 zł netto.
Przy części etatu: 1850 x 3/4 = 1387,50zł brutto/1038,52zł netto
ccc proponuje zapewne dodatek 20% do godzin nocnych.
Czy pracownikowi pozostaje wybór czy ma ochotę/możliwość pracy ponad część etatu,na który się zdecydował?

pozdrawiam
--- 2016-11-07 10:04:48
Ja własnie pracuje 3/4 etatu. Nie wiem ja jest z godzinami nocnymi, bo nie miałam. W każdym razie z nadgodzinami u mnie jest tak, że nikt mnie nie pyta, tzn. pytanie pro forma jest, ale odmówić nie można. Nadgodziny nadal nie wiadomo jak płatne. W niektórych sklepach są do odebrania, w nietórych płacone. Jeśli chodzi o godziny to dużo pewnie zależy od sklepu, ale ja się nie spotkałam, nawet czytając fora, że ktoś na 1/2 etatu pacuje po 4 godz. a na 3/4 po 6.
Lala 2016-11-15 11:31:35
Dodałam tutaj dosc obszerną opinie i widac, ze chyba niezbyt wygodną bo zniknęła :)
Zostaw swoją opinię o CCC - Opole
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CCC