logo COLTRANS

COLTRANS

Klaudyn

Opinie o COLTRANS

anonim 2011-01-19 16:54:36
( usunięte przez administratora ) nie polecam tej firmy
3
Carlos 2012-05-16 13:08:40
Pracuje prawie dziesięć lat i zawsze pensie miałem na czas
Boli mię to ze przychodzi do firmy idiota, narozrabia i psuje opinie porządnej firmie.
1
Toogo 2012-10-09 17:03:21
Bardzo dobra i porządna firma zawsze płacą na czas większości świeży tabór Polecam
Talk 2014-03-07 17:45:07
Od wielu miesięcy nikt nic nie napisał o coltrans, kiedyś było podobno bardzo fajnie, ale prosiłbym o komentarz z informacjami jak jest teraz.
juan 2014-03-19 15:31:02
czytałem ostatnio opinie o Coltrans na innej stronie z tego roku i piszą, że są podobno dziwne historie z kasą
huzar 2015-08-11 22:04:35
jesli chodzi o możliwość podjęcia pracy w Coltrans to od czasu do czasu pojawiają się w sieci nowe oferty pracy od nich. Oczywiście wszystkie związane ściśle z branżą logistyczną, to jest praca jako kierowca, zazwyczaj międzynarodowy samochodu ciężarowego. Możecie Państwo powiedzieć jak wygląda u nich taka pracA?
mazak 2016-01-24 09:10:40
@huzar, to fakt, co jakis czas dają mozliwość załapania sie tutaj na pokład. Teraz poszukiwany jest spedytor, trzeba znac się na FTL i CARGO, ale oferują zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
polk 2016-01-26 10:32:54
ja chce też się jako spedytor zakręcić, a widzę że nie pierwszy raz już ta osoba jest poszukiwana. Wiadaomo z jaką podstawą wychodzą, mazak zdążyłeś do nich aplikować?
Kop 2016-02-11 15:36:23
Odnośnie tego spedytora międzynarodowego @mazak to powiem ci, że FTL i CARGO nie wymagają nawet. Z tego co widzę to trzeba mieć doświadczenie i znać język niemiecki lub angielski. Za to dają umowę o pracę i są premie.
predator 2016-02-13 21:14:26
@Kop no to wymagania nie są wysokie, można śmiało próbować. Najwazniejsze żeby mieć chociaż roczne doświadczenie. Słyszałem że fajne wynagrodzenie oferują i atmosfera w pracy fajna
bol 2016-02-17 18:22:25
ja z kolei jestem zainteresowany praca kierowcy międzynarodowego posiadam doświadczenie i wszelkie badania, zastanawiam sie tylko jakie są warunki podczas jazdy itp. czy tez jest tak ok jak na stanowisku spedytora?
upapa 2016-02-20 14:18:44
jako kierowca widoamo, ze ciezka praca, kilka dni w trasie, ale mozna troche zwiedzić i zarobki sa naparwde dobre plus wydaje mi się, ze można sie nauczyć dużo tak jak mówicie!
xero 2016-03-05 13:49:52
były pracownik
(2015-11-27 22:40:00) te wszystkie posty o firmie pozytywne są pisane przez spedytorów ( zbysiu, sławciu itd ) kilku z Polski kierowców pozakładało sprawy w Sądach, obecnie w firmie z Warszawy pracuje więncej kierowców z Ukrainy gdzie jest około 50 samochodów niż z Polski. Zagłosuj
Zagłosuj Podgląd
~lol
(2015-12-15 21:18:14) sprostowanie jest około 90 aut i watpie żeby spedytor chcialo pisac sie posty !
przypuszczam ze mają inne zajecia Zagłosuj
Zagłosuj Podgląd
~prawda
(2016-01-21 19:51:21) spedytorzy to najgorszy sort polaka niemaja szacunku do ludzi za mobing powinni isc za kraty w pasiaki mysle ze wprzyszlosci pan ziobro sie tym zajmie i owiele bedzie mniej wypadkow z udzialem aut ciezarowych wiecie co mam na mysli pozdrawiam normalnych Zagłosuj
Zagłos
Aleks 2016-03-06 15:54:01
No ale to chyba nic złego nie jest że spedytorzy piszą dobre opinie o swojej własnej pracy prawda? Moim zdaniem to jak najbardziej uczciwa sprawa jest..
LEWRT 2016-03-13 10:16:24
cikawe czy Wschodniaki mają papiery w POŻO ?
bghgbfv 2016-03-15 22:35:01
Kierowca kat. C +E/ Fulda
Zadania:
klasyczne jazdy samochodem ciężarowym typu SCANIA 40 Ton,
jazdy w odległości do 200 km od siedziby
obsługa wózka widłowego ( kurs na wózek można zrobić bezpośrednio w firmie),
obsługa od 1 - 4 klientów w ciągu tury,
rozładowanie i przewiezienie towarów do magazynu klienta/ pomieszczenia sprzedażowego,
zebranie i załadowanie skrzyń z pustymi butelkami, zliczenie skrzyń i butelek oraz wypełnienie potwierdzeń odbioru dostawy
Wymagania:
Prawo jazdy kat. C, E z kodem 95
Komunikatywna znajomość języka niemieckiego
Oferujemy:
umowa o prace na czas nieokreślony bezpośrednio u pracodawcy niemieckiego,
ubezpieczenie oraz wszystkie inne dodatki socjalne,
okres wdrażania wynosi od 2 do 4 tygodni, w tym czasie pracownik jeździ, jako drugi kierowca i uczy się/ pomaga. Wynagrodzenie w okresie wdrażania się to 8,50 Euro/h, nadgodziny zostają wypłacane w tym czasie z 25% dodatkiem.
po tym okresie wynagrodzenie wynosi od 2500 do 3500 Euro Brutto na miesiąc,
dodatki świąteczne 2% rocznego wynagrodzenia brutto,
dodatki urlopowe dla pracowników powyżej 30 roku życia 562 Euro/ poniżej 30 roku życia 521 Euro
premia za bezszkodową jazdę 500 Euro/rok
premia za pracę bez zwolnień lekarskich (do 4 dni) max. 500 Euro/rok
premia za ekonomiczną jazdę,
udział w szkoleniach i treningach,
praca na zmianach dziennych zaczynających się miedzy 3.00 a 7.00 rano, w zależności od tury. Powrót między 12.00 a 17.00 po południu.
Aleks 2016-03-19 15:25:19
No i to ogłoszenie wygląda bardzo dobrze, nei widze w nim w ogóle minusów prawde mówiąc, raczej same plusy właśnie, bardzo ciekawa sprawa to jest tak powiem
repod 2016-05-08 11:03:05
Kierowcy na pewno nie będą narzekać @Aleks bo pieniądze są wypłacane terminowo i masz tak, że 4 tygodnie jazdy / 7dni wolnych, auto przypisane do kierowcy więc no można powiedzieć, że jak sobie pościelesz tak się wyśpisz
Zostaw swoją opinię o COLTRANS - Klaudyn
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie COLTRANS