Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Weber Polska

Pracowałeś w firmie Weber Polska i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
niki - 2014-09-27 20:46:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Aktualnie weber poszukuje na stanowiska Mistrz produkcji, Ślusarz-spawacz oraz Spawacz tworzyw sztucznych, czy organizują praktyki studenckie. Pisza o sobie, że sa pracodawcą, który potrafi słuchać i uczyć się od swoich Pracowników, dba o bezpieczeństwo w środowisku pracy, zapewnia stabilność zatrudnienia, stosuje uczciwe zasady wynagradzania, angażuje się w szkolenia swoich Pracowników. Mają racje, czy ściemniają.
zdjecie uzytkownika
piotr - 2014-10-17 18:24:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
jak w kazdej pracy niestety. sa rowni i rowniejsi, ale co poradzic? Lepsze to niz bezrobocie, ktore czyha za rogiem. A forumowicz "oko" kiedy tam pracowal? Slyszalem, ze pozmienialo sie na lepsze. a poza tym 15 zl brutto to nie jest tak malo, wrecz przeciwnie. za taka prace w innych firmach płaca mniej
zdjecie uzytkownika
kastr - 2014-11-24 20:17:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czyli jak rozumiem macie 15 zł brutto i z tego wychodzi 13 złotych netto, tak? to wcale nie jest niska stawka, znam ludzi, którzy pracują na wiele mniejszych, także może warto docenić to co daje Weber Polska. zwłaszcza, ze to stawka dla nowych, to wnioskuje, ze starsi stażem zarabiają jeszcze więcej..
zdjecie uzytkownika
siwy lump - 2014-12-08 19:48:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Najlepiej przeprowadzic sie do krzywic :) podwyzka gwarantowana :)
zdjecie uzytkownika
oko - 2014-12-10 18:08:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Wyplaty w grudniu sa zajebi...,w styczniu bedą jeszcze lepsze zapewne.I jeszcze podatek od bonów..... brawo,firma sie postarala jak zawsze. Zal.pl.
zdjecie uzytkownika
j23 - 2014-12-11 20:47:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wyplaty marne i zajebiste? To trzeba innej pracy szukac i sie zwolnic jak to zrobilo wiele osob!!!!!!!!!! Fajnie sie pracuje u KONKURENCJI w Niemczech- tam to Cie chociaz Niemiec doceni a tu?????
zdjecie uzytkownika
Siwy - 2015-01-14 14:56:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Słyszałem ze poszukuja na stanowisko kierownik montaży,slyszeliscie juz moze cos na ten temat? pewnie wkręcą kogos po rodzinie jak to bywa w weber polska....
zdjecie uzytkownika
mieszadło - 2015-01-14 21:21:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
widzę ,że koledzy się rozpisali.Całkiem niezle,ale ominęliście jedną najważniejszą osobę ,przy którym Marjan jest pikuś,taki malutki...To nasz Zajebisty Dyrektor Personalny...Kolejny gamoń w firmie...a.....jeszcze jeden ten to wygrywa wszystko...wiecie kto?....PAN...WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW...hihihihi po prostu jaja jak berety...(dla tych nie ogarniętych Nasz nauczyciel w-f,prostak jak talala i nie wychowane bydle , który ma ludzi za nic,wydawało bysię ,że facet na poziomie ,a w głowie sieczka)
zdjecie uzytkownika
zabawny - 2015-01-17 11:27:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Widze i czytam za ludzie wypisuja swoja zale na temat tego co sie dzieje na firmie, moze po tym czuja sie lepiej wiec i ja sproboje. Chcialbym poruszyc temat ciecia palet dla Kaczmarka i Ziolkowskiego chodzi o to ze czepiaja sie porzadkow na hali a osobami odpowiedzialnymi ktore biora za te czynnosc sa Placowi. Ale kiedy oni maja to zrobic jak w tym czasie tna i rozbijaja palety. Potrafia tak stac 2h przy pile i ciac jeden podaje drugi tnie i w kartony ladnie ukladaja. A pozniej osoby zainteresowane paczkami na koniec swojego czasu pracy podjezdzaja na tyl hali i laduja do bagaznika. Druga kwestia ktora chcem poruszyc a natomiast przyjecie nowych pracownikow na to firma ma pieniadze zeby kazdemu z osobna dac po 15zl. To nie lepiej dolozyc tym co pracuja zarabiali by solidniej to napeno nie szukali by innych ofert pracy lepiej by sie przykladali i pewnie nie mieliby zadnych oporow z przyjsciem w darmowa sobote.
zdjecie uzytkownika
mokra jola - 2015-01-19 18:41:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie rozumiem pewnej BARDZO WAŻNEJ RZECZY -dlaczego usuwane są prawdziwe nie zmyślone opinie o tej firmie!!!!!????? Pewnie boli jeśli ktoś napisze prawdę i co się w tej firmie wyrabia!!!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
Siwy - 2015-01-20 10:52:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
200 zł za spawacza,widze ze firma juz zdesperowana jest,kiedys tez tak bylo tyle ze nikt nigdy 200 zl za przyjetą osobe nie dostał....
zdjecie uzytkownika
obcy - 2015-01-20 18:53:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Panie Wojtku..Na spotkaniu przed świętami wspominał Pan o tym ,że podwyżki po znajomości nie maja miejsca w naszej firmie.A za co Pan dał podwyżkę zięciom Mariana,za to <że jak było źle to Tomek spier...do Niemiec,wrócił dostał stawkę z jaką się zwolnił a po 3 miesiącach podwyżka.A Krystian,żal są chłopaki dużo lepsi i nie zarabiaja tyle co On...Ciekawe kiedy Wuja dostanie podwyżkę.CI EKSPERCI co mają po 23 zł i więcej (usunięte przez administratora) robią.
zdjecie uzytkownika
swój - 2015-01-22 11:46:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
zgadzam sie z "obcym" układy rodzinno-zięciowo-szwagrowe są na porządku dziennym, poruszył też temat Krystiana U. -który we wszystkim przerasta głąba Biesiade który całymi dniami wisi na telefonie , należy zadać tu proste pytanie dlaczego Arturek jest brygadzistą skoro Krystian jest 10 razy bardziej ogarnięty - odpowiedź - bo jest ziomem Mariana
zdjecie uzytkownika
Siwy - 2015-01-22 12:27:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Jak się jest zieciem Mariusza to można zostać kierownikiem montażu,wszystko po znajomości i rodzinie. Nie trzeba być dobrym w tym co się robi.Trzeba mieć w rodzinie kierownika.
zdjecie uzytkownika
mieszadło - 2015-01-22 18:47:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
co do AB ,że jest brygadzista ...jest i już ,oto czy lepszym ,czy gorszym jest od Krystiana U to tylko wasza ocena ,nie umniejszając Krysi jest zajebisty,ale czy by chciał zostać brygadzista?Chyba nie bo na zmianie jest za dużo dupków ,którzy robili by mu na złość i bardzo szybko by popłyną i po co jest jak jest Krysi to pasuje i chwała dla niego.Pozdro dla Wszystkich prócz LIZUSÓW...
zdjecie uzytkownika
martwy wiesiu - 2015-01-22 19:06:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
marzecie się beczycie ,że jest tak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to po co tam K.U.R.W.A siedzicie tam nigdy nie będzie dobrze,bierzcie dupsko w troki i dzida z tamtąd ,bo do emerytury będziecie zapierdalac na Marjana i jego przydupasów niech się sami wykażą cwaniaczki,co jeden to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] lepszy...Krystian Widła gdyby nie tata to dawno by w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dostał i wrócił na swoją wiochę za cwaniactwo...a dlaczego tata go tak chroni????? bo siedzi z Przyjebaną córka...(jaka córka taki ojciec)
zdjecie uzytkownika
martwy wiesiek - 2015-01-22 20:25:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Siemka Obcy...co do tego ,że nie ma gdzie iśc to jesteś w błędzie ...dlaczego twoi kolesie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z Webera...Pamiętaj zawsze się lepiej szuka jak się ma niż jak się nie ma...jak chcesz podwyzke to idż do Marjana ...pozapierdalasz u niego na budowie i da z litości 50 groszy...a Biesiada od kąd pamiętam to wisi na fonie ...Ciesz się ,że Ćeślaka nie ma to dopiero [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] był cyrk,teraz to jest inaczej...od czasu do czasu przyjdzie i sprawdzi...(oczywiście na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i są babole a WYJEBANY MARJAN póżniej wyzywa ludzi od [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] gdzie jego zięciowie sami napierdalają sadze ,ale tego [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] peda [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie widzi ,tylko potym jak zjebią to szybka akcja byh nikt się nie dowiedział,to właśnie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] boli ,niech traktuje wszystkich [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jednakowo...POZDRO
zdjecie uzytkownika
Andrzej - 2015-01-22 23:24:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [martwy wiesiek - 2015-01-22 20:25:48]:
O martwy wiesiek zaszalałeś z tego co piszesz nie przepadasz za Marianem , ale ja nie dlatego bo to kto kogo lubi to mi zwisa , ale przyznałeś się że wołasz kogoś do sprawdzenia wytrasowania , widocznie jesteś głąb no i jeszcze coś cię boli w Goleniowie przyjmuje Pilawa pewnie coś tobie poradzi na twoje boleści - pomyślności życzę bo z tego co piszesz jesteś jakiś załamany (martwy wiesiek co to za nick ? rozdwojenie jaźni czy problemy innego rodzaju
zdjecie uzytkownika
Nowy - 2015-01-23 06:17:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Przyjmujac sie myslalem ze trafiam do pracy a to jakas melina narkomanska,chcesz kupic prochy pytasz jasiczka i jutro masz,moj syn robi w swedodzie przez 5 lat i z takim czyms sie nie spotkal,co to do chuja jest???????????
zdjecie uzytkownika
martwy wiesiek - 2015-01-23 12:19:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Kochany Andrzejku...Jednym słowem widzę ,że jesteś zajebisty,ale przypominam tobie że zawsze mósisz wołac do sprawdzeniaczy czego kolwiek,ale mniejsza z tym mnie nieinteresuje to gdzie się leczysz i u kogo więc goń się leszczu,liz dupkę dalej to zajdziesz wysoko w Weber...
zdjecie uzytkownika
Andrzej - 2015-01-23 16:30:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Nie dość że głąb to jeszcze analfabeta po zakończonym leczeniu boleści zgłoś się do szkoły poprawić ortografię bo pan Pilawa pewnie w tym ci nie pomoże , powracając do sprawdzania czegoś tam trasowania jak byś to potrafił to może ty byś został brygadzistą a tak jesteś głąbem , Ja jak pracowałem to widziałem że ci mądrzejsi nikogo nie wołali , więc nadal jesteś głąbem i pewnie nim pozostaniesz , a co do lizania dupy nie muszę(u otwarte)lizać dupy bo nie mam takiej potrzeby , ale ty jak nie poprawisz swoich zdolności to przy najlepszej nadarzającej się okazji będziesz lizał dupę żeby cię nie zwolnili i będzie ci łyso . Życzę powodzenia w nadrabianiu zaległości i nie pisz do faceta kochany bo wychodzisz na pedała .
zdjecie uzytkownika
h2o - 2015-01-24 02:34:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czego Wy ku..... płczecie nie nie robimy juz w obozie ... firm na parku dziesiątki . Swoimi myslami jest ciezko wbic sie w kimaty....WASZE aczkolwiek jesli ktos chce szczerze pracowac to nie potrzeba ukladów i rodzin w firmie . Jesli ktos jest problemowy to je bedzie miał wszedzie . Moje prawdziwe nazwisko w przeciwieństwie do waszych nickow ...hmmmmm lepiej zachowam.
zdjecie uzytkownika
piekarz - 2015-01-25 09:39:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
podpisuje sie pod h2o tez tak twierdze i jeszcze do martwego wieska wal sie to ja PP
zdjecie uzytkownika
mokra jolka - 2015-01-25 19:36:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Tak tak Piekarz dobrze ci kolo napisał,tak to Marjana od różnych wyzywałeś jak z Memkiem i Biesiadą piłes ,a tu nagle go uwielbiasz.Pamiętasz co powiedział kiedyś twoj kolo SD.że ma szacun do Marjana ,za to ,że trzyma firmę ryzach,ze gdyby nie on to by tę firmę rozkradli...ok może i miał rację tyle tylko ,ze szacunek można mieć do człowieka ,który szanuje ludzi a nie odwrotnie,a co Marjan go szanował to sam wiesz,MARJAN jest zwykłą PAŁĄ i tyle chciałem napisać...I nie pij tyle bo mózg Ci [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Pozdro
zdjecie uzytkownika
Obcy - 2015-01-26 12:47:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
dobre mokra jolka:)
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Weber Polska
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Weber Polska?
Zadaj pytanie
x