brak logo

Cosmoworker Job Service

Piła

Opinie o Cosmoworker Job Service

stokrotka12 2014-06-03 20:21
Witam
Z zaciekawieniem przeczytalam Twoja opinie o tej firmie. Powiem szczerze ze jestem przerazona, tylko powiedz mi skad ta kwota za zakwaterowanie 90e skro ja na umowie mam75e a moglbys podac adres gdzie sa te baraki?Bede wdzieczna.Pozdrawiam
1
iwana 2014-06-16 14:11
Hej, do mnie dzis dzwonili i wlasnie sie zastanawiam, bo mało płaca. A Ty kiedy jedziesz?
iwana 2014-06-16 14:12
Hej, do mnie dzis dzwonili i wlasnie sie zastanawiam, bo mało płaca. A Ty kiedy jedziesz?
polo111 2014-07-04 12:43
Witam: Ja mam wyjazd na tynki do Holandii w tą niedzielę, właśnie przez agencje Cosmoworker. Pracował ktoś może na tynkach, albo pracuje przez tą agencje. Prosiłbym o opinie tych co pracowali i ogólnie jakie panowały tam warunki.
Bardzo chciałbym się co nie co dowiedzieć o tej firmie;
borka 2014-07-11 18:11
hej polo111 ja jadę w niedziele na tynki T woj wyjazd aktualny?
ZNIESPACZONA 2014-08-25 15:47
Od SHERPY to się odwal... bo jakoś mnie nie wyzyskiwali.. solarisy miałam i po 400 euro tygodniowo.. a ta wasza firma o której mowa to istny przekręt.. porażka i tyle w tym temacie..
2
dargorpsv 2014-12-02 16:48
witam

Mam pytanie do osob ktore byly lub sa z cosmoworker odnosnie mieszkania mozecie opisac jak to wyglada ? parki w lesie i 10km do sklepu? jak w niektorych agencjach czy bardziej cywizlizowane warunki .

Pozdrawiam .
:) 2015-01-25 11:07
hej, aplikuje ktos na zbior pieczarek?
1
ruda23 2015-03-16 14:36
hej dostalam oferte na truskawki wiecie czy duzo godzin chociaz bedzie w venlo
i sie zgodzilam wyjazd jest najprawdopodobniej pod koniec marca ?jakies info prosiłabym :)
werta 2015-03-23 09:42
Na truskawkach szklarniowych oszukują jak mało kto bardzo mało godzin , a za wszystko trzeba płacić, nie polecam.
1
on 2015-04-01 01:36
Jak wygląda praca dla elektryków? Ludziska piszcie!!!
nomercy 2015-04-29 20:01
Okazuje się że w Markesse nie ma pracy, firma oszukuje ludzi wysylajac ich do pracy ktorej nie ma! frajerostwo na potege, trzeba im cofnac dofinansowania !!! syf i ku ...sówa !!!
1
Jacewicz 2015-05-14 17:08
Witam, tak to czytam wszystko to jestem już bardziej na nie ;) Robię sobie jednocześnie notatkę z agencji i powiązań aby mieć wszystko zebrane do jednego. Z tych wszystkich wpisów wynika, że chodzi o ośrodek Barlo pod Venlo i to jest takie miejsce, w którym zdecydowanie nie chciałbym mieszkać. W innych agencjach mieszka się w ładnych domach z wielkimi ogrodami i salonami ;) Ale pytanie takie: czy ten cosmoworker to tylko w tym jednym miejscu skupia ludzi. Wszyscy mieszkają w jednym obozowisku a ich teren działania w Holandii to tylko tamten mały rejon koło Venlo?
kasienka28l 2015-05-27 22:10
Witam czy ktos jedzie w ten weekend tzn 30-31.05.2015r do pracy przy pieleniu z tej firmy??chodzi konkretnie o Zwartsluis???prosze o kontakt na meila: kasienka259@wp.pl
1
blacharz-lakiernik 2016-01-21 12:04
mam zamiar wyjechaćy z tą firmo do pracy w Belgi czy ktoś już był..Jakieś info.Zgury dziękuje.
?????? 2016-01-22 16:52
maja ogloszenia do belgii ,gdzie wymagaja przeslania skanu dowodu osobistego,,,,,jest to nie zgodne z prawem ,wiec masz odp co to za firma
1
Sutener 2016-04-13 18:59
Witam czy wybiera sie ktos może na dniach na doniczki holandia itp
1
MałaMi 2016-04-27 16:04
Ma ktoś świeżą opinię o tej agencji?
parka 2016-04-27 18:40
Ma ktos opinie o agencji jak placa na dzien dzisiejszy i ogolnie bo mam z chlopakiem jechac do nich na pomidory
MałaMi 2016-04-27 20:48
Kiedy macie jechać ? Bo też się zastanawiamy ;)
maślana 2016-06-06 16:11
jedna wielka porażka , mają wszystko daleko a szczególnie ludzi którzy jada za granice pracować . zero organizacji i warunki mieszkalne masakra . nie polecam
1
Deisy 2016-06-07 14:22
Nie polecam człowiek jedzie niby na ogórki a okazuje się że będzie pracował w polu za marne grosze. Prace masz na telefon ( rano dostajesz sms) szukasz sobie kierowcy z którym jedziesz. Po zakończeniu pracy czekasz kilka godzin na kierowcę. warunki mieszkaniowe tragedia jak oni mówią w ,, BUNGAJU " syf kiła i mogiła łóżka zasikane a w lodówce brakuje tylko robaków. Zajeżdżasz nawet nikt na ciebie nie czeka. Koordynator nie odbiera w ogóle telefonu a jak już odbierze na własną rękę szukasz sobie wolnego miejsca. nie szanują ludzi, po prostu tragedia. Totalna samowolka. Prace masz albo jej nie masz nikt Ci nie daje gwarancji że dadzą Ci pracę. Ludzie siedzą po kilka tygodni bez pracy.. A za ,, BUNGAJ " trzeba płacić.. Gdy zjedziesz na urlop musisz płacić za wynajęcie miejsca... w ogóle tragedia.. nie polecam nikomu nawet najgorszemu wrogowi nie życzę pracy w takich warunkach...
3
Tropik 2016-06-17 09:32
Co za pierdoły ! a do tego zwyczajne kłamstwa, bo nic się nie zgadza, tak właśnie się urabia opinia na forum. Co do zakwaterowania... Jak to jest, że w tym samym budynku sa pokoje czyste, zadbane, a pokój obok jest zasyfiały, brudny, zawalony butelkami i puszkami po piwie - dlaczego ? bo tam mieszkają niechluje, brudasy i imprezowicze, taka jest prawda
4
Deisy 2016-06-17 15:57
Tak o ile jedziesz do ogórków na pole a nie do szklarni a szklarnia nie wiąże się chyba z polem.. Uwierz mi na własną rękę szukaliśmy wolnych pokoi tak więc w większości mieszkań panował totalny syf.. o ile te baraki można nazwać mieszkaniem
Andrzej 2016-08-03 21:33
Witam,
Miałem okazje podjąć pracę przez tą agencję i żałuję że wyjechałem. Przedstawiają fajne warunki przed wyjazdem a na miejscu okazuje się że nic się nie zgadza. Mieszkania tragedia, zwłaszcza na Baarlo gdzie oferują "domki" bungalow, pokój klitka, nie ma miejsca walizek nawet wstawić, jedynie salon trochę większy ale jak na 3 czy 4 osoby to porażka. Współpracują z firmą AB Werkt. Wprowadzają ludzi w błąd przed wyjazdem obiecując super warunki a przez kilka lat pracy za granicą takiego syfu nie widziałem. Odradzam każdemu. Jedyny plus to miła pani Ewa która zapewnia że wszystko będzie dobrze ale to nie wynagrodzi poniesionych strat i mieszkania w nędznych warunkach
Szukajcie innych agencji bo na tej można się tylko przejechać
Jedyne pozytywne komentarze wstawiają pracownicy Cosmoworker, by jeszcze do siebie kogoś przekonać
6
A 2016-08-06 10:32
To poczytaj komentarze u góry. 90% negatywnych
Pozostałe chyba pochodzą od pracowników biura które chcą zachęcić do wyjazdu i przedstawić firmę w dobrym świetle. Rozumiem to wasza praca i macie pieniądze z ludzi których wyślecie za granicę. ale może trzeba też pomyśleć o ludziach których tam wysyłacie, żeby też byli zadowoleni i przedstawiać oferty takie jakie są albo znaleść porządną firmę do której wysyłacie pracowników i najpierw spradzić czy naprawdę proponują godne warunki. Ale łatwiej siedzieć w biurze i przymykać na to oko i dalej robić ludzi w balona, samemu trzepiąc kasę.
Bo każdy kto był na parku w Baarlo i widział te warunki mieszkalne może powiedzieć tylko jedno : SYF.
I jeszcze 80 euro za takie coś bierzecie. Śmiech na sali.
Zresztą nie tylko tam.
Dziękuje bardzo za taką agencję
1
kłodzio 2016-08-06 12:39
też miałem wyjechać przez tą firmę, wysłali mi umowę ale czytając komentarze chyba poszukam czegoś lepszego. lepiej poczekać niż ładować się w gówn.. macie jakieś namiary na sprawdzone agencje?
5
Analityczka 2016-08-31 11:19
Dzień dobry,

Chce przedstawić swoją krótką przygodę z cosmoworker. Jako osoba pracująca u wielu pracodawców w Polsce i pracująca już w innej w Holandii i jestem w stanie rozeznać kiedy pracodawca mydli oczy, a kiedy jest konkretny.

Poczatek - zwykła odpowiedź na ogłoszenie w sieci, mail z cv w jęz. ang i polskim. W ciągu kilku dni odezwał się do mnie Pan Tadeusz z nr 612****** z Cosmoworker. W tym samym czasie miałam również telefony z innych agencji, więc każdą wypytywałam o ofertę. Zależało mi na tym aby kontakt był przede wszystkim mailowy, ponieważ nie posiadam polskiego numeru telefonu, jesli była potrzeba kontakt był przez pożyczony numer.

Z Panem T. odbyło się kilka rozmów telefonicznych i krótka wymiana maili. Niestety wszystko było niespójne. Pan wysyłał jedno-kilkuzdaniowe maile, w których więcej było "stopek" niż samej treści. Z doświadczenia wiem, że każda szanująca się agencja w kilku mailach wysyła dokładny opis stanowiska pracy, zakwaterowania, informacje o opłatach agencyjnych i informacje o ogólnych warunkach współpracy. Z innymi agencjami nie było problemu żeby wysłano mi wzór umowy do zapoznania się i powyższe, w cosmoworker trzeba o wszystko się UPOMINAĆ już na wstepie współpracy. Wszystko na tzw. gębę przez telefon. Pan z cosmoworker odpowiadał na maile kiedy chciał, mało tego ponaglał mnie w tym czasie aby być do jego dyspozycji, bo akurat zajął się moją osobą. Niestety każdy wie, że przed planowanym wyjazdem czas jest ograniczony i SZANUJĄCA się agencja poświeca swój czas wtedy kiedy ja jako klient też go mam, aby sprawnie dokonać procesu rekrutacji. Oczywiście mowa tutaj o wygospodarowaniu takiego czasu w godzinach pracy agencji. Jeżeli Przeprowadzam rozmowe i wyrażam chęć wyjazdu z tą agencją to wymagam aby moje zasady wyjazdu były jasne.

Dostałam wstępne rozeznanie przez telefon ale poprosiłam o godzinie 13:15 w piątek o przesłanie mi "Mam jeszcze prośbę o przesłanie mi dokładnej oferty pracy, zakład, stawka i ilość zmian. Prosze równiez o informacje jaki jest tygodniowy koszt zakwaterowania oraz ubezpieczenia. Jak również jak wyglądają kwestie dojazdu z mieszkania do zakładu pracy." Czas pracy agencji jest od 8-17. Dostałam odpowiedź we wtorek o godzinie 11. W tym czasie, kiedy był brak odzewu ze strony Pana Tadeusza, podpisałam umowe z inną agencją, która potrafiła bez problemu w godzinach swojej wysłać mi pełną ofertę pracy i odpowiedziec na każde moje pytanie mailowo jak i telefonicznie.

W środe rano odmówiłam współpracy z agencja cosmoworker, poniewaz nie była ona profesjonalna a mi zależało na konkretach i czasie. Pan zadzwonił do mnie (oczywiście dzwoniąc po kilka razy przez całą przygode kiedy on miał czas) i zmieszał z błotem, że zapewniałam i że sobie jaja z niego robie (nie podpisywaliśmy ŻADNEJ UMOWY a ja informowałam że mam inne oferty pracy. Jak również napisał maila, że nie potrafie używać żeby odebrać telefon. Oczywiście na poczatku rozmowy były na dużo milszej stopie, a Pan odpowiadając na moje pytania niczym "sprzedawca dziadostwa" - Pani to jest super i musi Pani wziąść. Moje przykładowe pytanie - Czy agencja zapewnia mi 40 godzin pracy tygodniowo (ponieważ ludzie którzy znają temat pracy w NL, wiedzą, że czesto nie ma pracy i zarabia się tylko na najem) - Pan odpowiadając próbował mnie zagadać że nie może mi tego zapewnić bo moge mieć 45-60h tygodniowo, chodź ja wciąż tłumaczyłam że chodzi mi o te minimum 40h. Rozmowa była jak z tym wiatrakiem, ja o jednym a Pan w druga stronę żeby przekonać mnie że może się zdarzyć wiecej godzin... Bezsensowna strata czasu...

PANIE TADEUSZU TAK SIĘ NIE POZYSKUJE PRACOWNIKÓW, ZACHOWUJE SIĘ PAN NIE ETYCZNIE, A JA PODCHODZE DO KAŻDEGO TAK SAMO POWAŻNIE JAK KTOŚ PODCHODZI DO MNIE.

Mojej opinii by nie było, ale jestem pracownikiem, który nie pozwoli aby ktoś kto na mnie nie zarobił kierował wobec mnie swoje osobiste zażalenia.
13
moje t 2016-09-05 12:50
a był ktoś u nich na zbiorze pieczareki" intrygujący tytuł ich ogłoszenia jest "pieczarki czekają na zbiór"
marcus 2016-10-30 17:24
Witam a przy trzodzie chlewnej ktoś pracuje lub pracował ?
Rewi 2016-12-30 22:46
Witam, świetna opinia! Byłem team liderem na Ooijen park, przez sherpa - to samo, ha ha. Czasami wpadłem na Baarlo do koleżanki i niestety ten sam syf widziałem. Odradzam te firmy nawet wrogom :) ale wiem ze do niektórych to nie dotrze, wiec dla nich - powodzenia.
eN 2017-02-04 00:32
Witam, planujemy wyjechać z chłopakiem do Czech na produkcję plastiku w okolicach Brna. Był ktoś, może się ktoś wypowiedzieć na ten temat? Po przeczytaniu tych opinii to jestem przerażona. Pozdrawiam.
Racja 2017-03-09 18:19
Analityczka, dziękuję za Twoją opinię. Tak samo uważam jak Ty. Pozdrawiam:)
Iwona 2017-03-29 12:41
Pracujesz obecnie za pośrednictwem Cosmoworker Job Service? Chętnie dowiemy się jak obecnie wygląda współpraca z tą agencją oraz na co mogą liczyć pracownicy.
Jordan 2017-04-04 11:56
Albo są dwie agencje Cosmoworker albo ja jestem [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pracownikiem i dają mi najlepsze zakwaterowanie, pracę i przydzielają najlepszych koordynatorów. :]
Jeżdżę z Nimi od 2 lat, raz byłem w AB Werkt, teraz wracam z urlopu do AB Oost.
Jedzie teraz ze mną mój młodszy brat, który sprawdzał opinie i pokazał mi cały przestraszony co tu pisze.
Nigdy nie miałem żadnych większych problemów. Czasem był jakiś błąd w wypłacie, zadzwoniłem rozwiązali. Zgubiłem kartę do paliwa, zadzwoniłem, zadzwonili do Holandii, załatwione. Krzywda mi sie nie działa. Był jakiś pijany, naćpany koleś na zakwaterowaniu ale to nie od Nich i to raczej on był problemem niż ten pośredniak. Nikt normalny z osób z którymi pracował nie miał żadnych problemów z tą firmą i z tego co wiem nikt tez nie pisał na forach jak mu dobrze, bo był w pracy i nie miał na to czasu.
Jeden koleś darł się na koordynatorkę, że mu kazali zjechać bo przez 3 dni nie polazł do pracy to usiadł w kuchni i się chwalił jak Ich załatwi. Cały dzień siedział i pisał jak to jest źle w Holandii bo nie ma gór i wszędzie narkomani. Tu pewnie też był. :]
Niech każdy sam sprawdza albo ja mam szczęście do Nich. Sie ma
1
Anna Rzeszów 2017-04-04 13:32
Hej czy jest jakieś forum z polecanymi agencjami? :(
W sensie była fajna bo: a nie tylko z tym co było nie tak.
Mam oferty z 4 agencji między innymi od nich i o każdej piszą takie rzeczy, że lepiej zostać w domu a za 1600 netto w kraju mi się nie uśmiecha pracować.
Może wybierać agencje o której najmniej piszą? Tutaj są 2 strony a o AB Job service 13...
Ale chyba prawda, że jak ktoś jest zadowolony to nie pisze.
QUEBOBEBO 2017-04-12 19:26
Najgorsza agencja. Oszuści i tyle. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
Krzychu 2017-04-24 14:28
Powiem Ci tak, jeśli chcesz wyjechać koniecznie za granicę i spróbować swoich sił to poszukaj najlepiej kogoś po rodzinie, znajomych, kogokolwiek kto będzie mógł Ci w czymkolwiek pomoc. Odebrać z lotniska, pomoc przy czymkolwiek, nie wiesz gdzie jedziesz i jak tam jest. Ja pracuje w Anglii od roku w zawodzie za dobra stawkę Ale żeby zarobić to trzeba się narobić. A gwarantuję Ci że jeśli się zdecydujesz i wyjedziesz to dopiero docenisz warunki i pracę w polsce. Na zachodzie lepiej traktowana nie będziesz. Po prostu będziesz tana siła roboczą dla nich. Więc jeśli nie masz kogokolwiek kto w razie niepowodzenia mógłby Ci pomóc( znaleźć inną pracę, wyrobić NIP, założyć konto w banku, sposób obycia w danym kraju itp.) To odradzam takie wyjazdy.
Pozdrawiam
1
Iwona 2017-05-19 11:20
@QUEBOBEBO dlaczego masz taką opinię na temat firmy? Jakie są Twoje doświadczenia ze współpracy z nimi?
Bozena 2017-05-31 20:34
Powiem tak do biura w Polsce nie mozna miec pretesji pan Michal super gosc pomocny i wogole tak naprawde wszystko zaczyna sie w Holandii ja pracowalam miesiac nie mam zastrzezen praca ok wyplata na czas ale co mi sie nie podoba i jest minusem dla tej firmy koordynatorzy 0 kontaktu nie odbieraja telefonow nie odpisuja na smsy nigdynie widzialam swojego koordynatora jesli dzwonil to do osob co nas wozili samochodem do pracy jesli by cos sie stalo to nawet nie ma do kogo zwrocic sie o pomoc firma Cosmoeork w Polsce mam rade siedza koordynatorzy w Holandii i maja wyjebane na ludzi nic nie robia kase biora za siedzenie za biurkiem i wypisywanie godzin do kompa to ich cala praca ABoost to dno nawet Holender powiedzial ze to szambo i smial sie nikt ich nie kontroluje dlatego pozniej ludzie maja pretesje do biur w Polsce ale uwieszcie mi to nie jedt wina biura Cosmoworka w Polsce tylko podejscia ludzi koordynatorow w Holandii przez ABoost pozdrawiam pana Michala Nowaka z Cosmoworka za pomoc w znalezieniu pracy nie wyszlo ale to nie pana wina mam nadzieje ze jesli jeszcze zadzwonie do pana to znajdzie mi pan prace i dziekuke Bozena
1
Pawi06 2017-07-03 19:53
witam kto jedzie z lubelskiego przez tą agencje do pracy oklice venlo 7 lub 8 sierpnia mam wolne miejsce w samochodzie mogę kogoś zabrać kontakt Pawi06@interia.pl



a jeśli chodzi o tą agencje ab to pracowałem przez nią 8 miesięcy i nie narzekam kontakt z kordynatorami ok wszystko ok no może poza paroma osobami na kwaterze ale pracuje już od jakiego czasu za granica w kilku krajach byłem i wiem ze nigdy się nie trafi na całkiem normalnych ludzi na kawaterze jak ktoś chce naprawdę pracować a nie melanzować to pracę będzie miał
Pawi06 2017-07-03 21:22
wyjazd 7 lub 8 lipca kontakt na email
Iwona 2017-07-04 10:04
@Pawi06
ponownie korzystasz z usług tej agencji, więc wygląda na to że rzeczywiście dobrze się z nią Tobie współpracowało. A możesz powiedzieć jak szybko, w Twoim wypadku, trwał okres od momentu zgłoszenia się do biura do wyjazdu?
niunia 2017-07-07 16:00
witam czy możesz podać mi wiarygodną agencje pracy gdzie oferują normalne warunki mieszkaniowe a nie jakiś syf.
czechy 2017-08-10 22:28
jak wygląda praca w czechach? da się wyżyc i cos odłożyc?
majlew 2017-08-17 13:32
Witam czy ma ktos aktualna opinie na temat agencji Cosmowoorker praca na magazynie w miejscowosci Emmeloord wyjazd 21 i 24 sierpnia ktos moze sie wybiera ??
Iwona 2017-08-22 15:56
Czy ktoś z forumowiczów może podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi ze współpracą w Cosmoworker Job Service? Czy wymagana jest znajomość języka obcego? Czy Agencja zapewnia zakwaterowanie w przypadku zagranicznych ofert pracy? Takie dodatkowe informacje mogą być ważne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy w firmie.
Łukasz 2017-09-08 12:24
Cosmoworker masakra omijać szerokim łukiem. Rekruter dziwak.
1
KAZIA 2017-09-08 16:45
Witam
Znalazlam oferte, zglosilam sie do biura. Pan Tadeusz sluzyl pomoca i wyjasnieniami. Zgodzilam sie na wyjazd i mialam poczekac na dokladne dane - gdzie i kiedy wyjazd. Odpowiedzi nie bylo. Probowalam skotaktowac sie z biurem. I tak wyglada moja wspolpraca.
1
sdsa 2017-09-17 12:22
Rekrutacja u nich to tragedia. Nie polecam!!!
1
Zostaw swoją opinię o Cosmoworker Job Service - Piła
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Cosmoworker Job Service