Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o ITI Neovision- Telewizja Nowej Generacji N- Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta

Pracowałeś w firmie ITI Neovision- Telewizja Nowej Generacji N- Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
pracownik - 2013-09-22 09:11:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
zgadzam sie z przedmowca z tym ze 1500 jak zrobisz wszystekie plany , daja min krajowa bo daja jako nieliczni umowe o prace, jesli chodzi o cc.
mogla by byc to osobiscie firma z kta mozna by sie wiazac na dluzej ale nie przy takich zarobkoach , oprcz faktu ze na szkoleniu wstepnym udzilaja błednych informacji co do wyskosci prowizji to jak narazie w ciagu miesiac pracy uwag brag
zdjecie uzytkownika
jan - 2013-09-22 14:11:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pracownik ale to o co dokładnie chodzi z tą błędną informacją? Wiesz napisz tak trochę bardziej szczegółowo
zdjecie uzytkownika
Maciej - 2014-02-04 09:45:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Niektóre osoby pracujące w ITI, mają tendencje rasistowskie, inne antysemickie. To jest olbrzymi minus pracy w Polsce. Poza tym, ITI to bardzo solidny pracodawca. Moja opinia dotyczy firmy jako ogółu.
zdjecie uzytkownika
koko - 2014-02-14 22:01:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam, potrzebuje pomocy. Zostałam zaproszona na romowe w nc+. Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna i jakie sa tam teraz zarobki??
prosze o pomoc.
Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
rychu - 2014-02-16 13:08:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
koko, może napiszesz, gdzie ITI Neovision zamieszcza swoje ogłoszenia, bo najwyraźniej na stronie nie pomyśleli o zakładce kariera.
zdjecie uzytkownika
lola - 2014-03-26 16:17:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
na pracuj.pl
Aplikowałam na konsultanta ds. obsługi klienta. Pierwsza rozmowa rekrutacyjna trwała 1,5h ponieważ Pani rekrutująca przedstawiała NC+ w najlepszych relatywach, opwiadała co i jak będzie wyglądać oraz co zyska się pracując u nich. Są plusy i minusy wiadomo. Na dzień dzisiejszy proponują dla ludzi poniżej 30 roku życia umowę o praktyki absolwenckie (na okres 3 miesięcy), po upływie tego czasu umowa o pracę (na czas określony) i chyba jak się nie mylę po 3 takiej umowe przechodzi się na umowę o pracę na czas nieokreslony. Przy 3 miesięcznych praktykach stawka 9,50 za godzinę brutto. Przy umowach to najpierw minimalna krajowa a później wzrasta. Zanim zacznie się pracę 3 tygodnie szkolenia płatnego, jak się szkolenie przerwie to płaci się karę 1000zł! Teraz się zastanawiam czy to przez okres 3 tygodni czy 3 miesięcy? Bo różne opinie widziałam. Praca na słuchawce (połączenia przychodzące + na sam koniec wciskanie oferty dodatkowej). 3 zmiany w piątek, świątek czy niedziela. Sama się zastanawiam nad tym wszystkim. Czy wogóle warto?
zdjecie uzytkownika
szefo - 2014-04-05 13:56:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
i jak @lola zdecydowałaś się? jeśli tak to możesz napisać czy póki co był to dobry ruch w Twoim wykonaniu
zdjecie uzytkownika
Nc+ Kraków - 2014-05-13 17:42:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowałam 6 miesięcy i podziękowałam. Najniższa krajowa 1680 zł brutto, umowa o prace. Ale zeby plany zrobić słabo, jest tyle procedur ze predzej czy poźniej upier..... Ci premie. Kancelacja i wszystko jasne. 1500 raczej nie wyciągniesz. Lepiej szukać innej pracy, szkoda czasu.
zdjecie uzytkownika
mikołaj - 2014-05-14 20:57:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nc+ Kraków, a odnosnie jakiego stanowiska w ITI Neovision się wypowiadasz, bo to tez istotne, a jak pracowałas pół roku to chyba nie było tak tragicznie.
zdjecie uzytkownika
mikołaj - 2014-05-25 20:07:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Teraz to juz od dawna nie ejst telewizja n tylko nc+, pewnie sie warunki pozmieniały po fuzji, coś zmienilo się na lapsze?
zdjecie uzytkownika
Pitek - 2014-06-18 19:02:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
(usunięte przez administratora) PROSZĘ OMIJAĆ TĘ FIRMĘ SZEROKIM ŁUKIEM
zdjecie uzytkownika
xyz - 2014-08-07 13:56:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
zatrudniam osoby po ITI i niestety podejście do pracy osób w 90%(nie mówię o wszystkich) jest lekkomyślne i roszczeniowe, jeżeli pracownik który pracuje 3 lata w firmie jest 2 lata na zwolnieniu, to niestety reszta musi pracować za 1500 aby pokryć koszty zwolnienia pracownika który do pracy się nie kwapi i woli posiedzieć sobie w domu. Niestety rachunek ekonomiczny jest prosty jeżeli pracownik który do pracy nie przychodzi i każdą okazję wykorzystuje na zwolnienie lekarskie - trzeba zatrudnić osobę która pracę wykona za odpowiednią płacę to na jedno stanowisko mamy już dwie osoby do utrzymania. A gdzie koszty urlopów, okresy wypowiedzeń, ucieczki na zwolnienia nie jedna Firmę powaliły by na pysk.
zdjecie uzytkownika
jacek - 2014-08-14 19:21:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Skoro zatrudniacie osoby po ITI, to pewnie cześć z nich została zwolniona i to nie bez powodu. Także trzeba uważać, wiadomo, że najlepszych firma zostawia.
zdjecie uzytkownika
redżina - 2014-08-28 23:46:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nie jest wcale tak tragicznie, ogolnie pracuje sie ok, pracowalam 7 msc i nie wspominam tego zle, jednak uwazam ze firma powinna podniesc jakosc zycia pracownikow (zarobki, odciazyc ich) poniewaz obowiazkow coraz wiecej a pieniadze wcale nie wieksze.
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2014-09-15 12:44:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jutro zaczynam szkolenie, może ktoś podrzuci coś na jego temat? Albo na temat pracy na stanowisku "konsultant ds. utrzymania klienta" - wiem na czym polega ta praca, ale może ktoś napisze coś więcej. Będę wdzięczny.
zdjecie uzytkownika
estera - 2014-09-22 23:36:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Droga koleżanko uważaj na te szkolenia. Praca w stresie!!! Przez 2 tygodnie szkolenia ( za darmo !!!) chyba że zdasz egzamin to wtedy Ci zapłacą. Ja niestety nie zdałam egzaminu. W rozmowie z konsultantami którzy pracują tam pracownicy byli w szoku jaki miałam egzamin. Oni mówią ze po kilku latach pracy nie poradzili by sobie na tym egzaminie!!!Zresztą widocznie nie było mi dane tam pracowac podobnie jak wszystkim powyżej 30 lat z mojej grupy!!! Tam wolą zatrudnić studenta na jakąś śmieszną umowe nawet nie wiem jaka niż pracownika po 30 stce na umowe o prace. Jak jest przekonasz się sama ale pamiętaj że po dwóch tygodniach skończysz szkolenia i powiedza Ci że jesteś za słaba bo nie zdałaś egzaminu na prace za 1850 zł na umowe przez 3 miesiące!!! LOL pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
boczek - 2014-09-23 18:23:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Rozumiem, że po fuzji Cyfry+ i Telewizji N rozmawiamy teraz o call center NC+ na ul. Poloneza w Warszawie.

Minus, to dla mnie stopniowa rekrutacja i długie szkolenie - nieadekwatne do zarobków. Za szkolenia zapłacą, o ile przepracujesz 160 godzin, dobre i to, ale możesz dwa miesiące czekać na pieniążki. Na początek wyłącznie umowa zlecenie, potem możliwość umowy o pracę.Stawka 12 zł brutto za godzinę, do tego prowizje, bo należy oprócz udzielania informacji lientowi coś sprzedać. Długie szkolenie, to oczywiście wynika z zakresu materiału, który trzeba sobie przyswoić, więc 12 zł na zleceniu, to taki "słuchawkowy standard", za który w Warszawie ciężko przeżyć.
zdjecie uzytkownika
arek - 2014-09-24 22:19:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak, warto by dopisać, że nc+ to polska satelitarna platforma cyfrowa powstała w wyniku strategicznego partnerstwa Grupy ITI i Groupe Canal+ i fuzji platform n oraz Cyfra+. Jej utworzenie związane było z przejęciem przez spółkę Canal+ Cyfrowy spółki ITI Neovision, operatora platformy n i objęciu przez Canal+ udziałów w telewizji TVN. Temat jest jednak o Krakowie.
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2014-09-25 21:04:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [boczek - 2014-09-23 18:23:00]:
Nie chodzi o Wa-we, ale o Krk. Za szkolenie płacą 10ego następnego miesiąca, a co do warunków to dostajesz umowe o prace na 1850zl ale prawda że na 3miesiące
zdjecie uzytkownika
takie tam - 2014-09-26 19:48:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Pracowałam tam niepełne 8 miesięcy i muszę powiedzieć, że prawie z każdym zakończonym dniem obiecywałam sobie poszukania nowej pracy. Na początku było bardzo miło, przedstawione wszystko w kolorowych barwach. Szkolenie OK, póki nie spotkało się z rzeczywistością.
Rozwścieczeni abonenci to norma, zresztą nie dziwię się im. Natomiast to Tobie pozostaje użeranie się z nimi. Firma reklamuje się bardzo przyjaźnie zaczynając od taxi na terenie Krakowa, po zwrotach na „Ty”, jasnych zasadach.
Owszem są taksówki do domu dla pracowników kończących od 23 do 24, ale już nie raz słyszałam o zabraniu tej możliwości pracownikowi bo „tylko Ty tam mieszkasz, nie opłaca się nam, wracaj na własną rękę”. Także niektóry kierownicy mają jakiś wyraźny problem ze sobą. Najpierw na szkoleniach zachęcają nas by podchodzić i pytać za każdym razem gdy nie jest się pewnym, a potem gdy dochodzi do takiej sytuacją można usłyszeć: „ja nie jestem dziś od pomocy”-moje ulubione; „wyszukaj sobie na BW”; „co Ty, nie wiesz tego? To podstawy!”. Zresztą złośliwy ton i traktowanie ludzi jak śmiecia podkreślając swoją pozycję w CC u niektórych jest normą.
Taką cechą jest obdarzony np. Pan Trener, który kojarzy się ze świętami Bożego Narodzenia (kto pracował ten wie). Co szkolenie zaprzecza własnym informacjom podanym wcześniej, strasznie lubi gnoić i mówić „wkurzacie mnie”. Nie potrafi nawet przyznać się do własnego błędu, a szkoda, bo może wówczas faktycznie nie miałby takiej złej opinii wśród innych.
Plany są do wyrobienia, ale dostaje się za to grosze, tak więc więcej jak 2000zł z podstawą na początku nie dostaniesz. Aczkolwiek zasady przyznawania premii zmieniają się już podczas miesiąca (albo pod jego koniec kiedy w rzeczywistości nie ma się już większego wpływu na wyniki). Wtedy zostaje goła podstawa…
Często trzeba walczyć o swoje, nawet ze swoim kierownikiem, czasem udaje się, a czasem nie ma się szans.
Jeżeli ktoś by mnie zapytał to odpowiedziałabym „wynoś się stąd!”. Tam jest jak w paszczy wilka ;)
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2014-09-29 20:03:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [takie tam - 2014-09-26 19:48:39]:
A na jakim dziale pracowałeś jeśli moge wiedzieć?
zdjecie uzytkownika
takie tam - 2014-10-01 16:43:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Wojtek - 2014-09-29 20:03:00]:
Ogólne, potem doszły płatności i skończyłam na technicznych.
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2014-10-03 20:12:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [takie tam - 2014-10-01 16:43:47]:
a co sądzisz o retencji, ja pracuje tam juz kilka dni i wydaje mi sie całkiem w porządku. mam się czegoś obawiać?
zdjecie uzytkownika
fiber - 2014-10-09 17:42:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Obecnie nc+ poszukuje osób do pracy na stanowisko pracownika Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta NC+ , miejsce pracy to oczywiście: J.Conrada 37, Kraków (okolice sklepu Ikea). Pisza, że kandydat powinien: -posiadać co najmniej średnie wykształcenie oraz biegle posługiwać się komputerem -być gotowym podjąć pracę w systemie zmianowym -lubić pracę z ludźmi i chętnie pomagać innym
zdjecie uzytkownika
tgb. - 2014-10-20 17:11:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja wam napiszę krótko na temat firmy. Nie będę pisał jak tam jest bo każdy już przeczytał.
Wyobraźcie sobie że co 2 tygodnie przyjmują po 15 osób i 2 trenerów na zmianę taką grupę rekrutuje przez miesiąc. Wydaje mi się że wszystko na ten temat.
I jeszcze jedno to nie jest konsultant ds obsługi tylko telefoniczny sprzedawca, tam tylko ma się sprzedawać, a resztę walić.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ITI Neovision- Telewizja Nowej Generacji N- Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x