Opinie o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

CANAL+ Polska to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz dla dzieci. CANAL+ Polska to również przyjazne technologie, dzięki którym możesz korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb. CANAL+ Polska tworzą ludzie z pasją. Profesjonalizm i pozytywna energia są częścią naszego krwiobiegu. U nas będziesz pracować w dynamicznym zespole, wśród osób nastawionych na współdziałanie. Ponieważ wiemy, że sukces firmy jest sumą osiągnięć jednostek, będziemy Cię motywować i wspierać w wykorzystywaniu i rozwijaniu twojego potencjału.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

Strawberry
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Niskie zarobki, nie traktuje się sumiennego pracownika z szacunkiem, pretensje o głupoty, ciągły stres. Jeżeli szukacie stabilnego zatrudnienia, to go tutaj nie znajdziecie. Chyba, że jesteście lizusami albo lubicie wnosić donosy na członków zespołu. Ja podczas pracy w tej firmie nie chodziłem na l4, zgadzałem się przychodzić do pracy w dzień wolny grafikowo, gdy było za mało osób, bo ktoś im poszedł na l4 lub coś w tym rodzaju. Niejednokrotnie dzwoniono do mnie w tym samym dniu z prośbą, czy mogę przyjść do pracy mimo, że miałam dzień wolny w grafiku.Finalnie nie dostałem przedłużenia trzeciej umowy, a osoba, która ciągle chodziła na długie l4 i nie przychodziła w dni wolne do pracy, gdy było takie zapotrzebowanie dostała umowę na stałe. Jest to smutne i poniżające dla sumiennego pracownika, który chciał znaleźć w waszej firmie stałe zatrudnienie. Gratuluję osób decyzyjnych, które jak widać nie są zbyt kompetentne.

5
Obiecny widz tyn
Inne
@Strawberry

Nie polecam rutera nikomu ciągle som probiemy z programiami ciągle som brak sygnału nikomu nie polecam tych ruterow ludzie powinni ich nie brać rutera polsatu i ja podpisuje się calal plus i biorę ruter a te rutery polsatu po nimi i ich wyrzucać do śmietnika lub odsylac rutery polsatu pozdrawiam

POS X
Pracownik

A ja z kolei chciałam dodac pozytywną opinię. Pracuję w salonie, mam wspaniałych klientów, stałych klientów. Zawsze rozliczona jestem na czas. W sprzedaży raz na wozie, raz pod wozem. Firma robi multum zmian, ale zawsze jak cos się zmienia i nie wiem co i jak albo potrzebuje najzwyczajniej pomocy to dostajemy komplet informacji, mój młody koordynator zawsze odbierze telefon, pomoże lub zaproponuje cos innego to rozwiąże mój problem. Dział wsparcia też jest bardzo pomocny, nigdy nie zostałam pozostawiona sama sobie. Nie wiem, czy to przeczytasz ale dziękuję Ci Mateusz za wszystko. Jesteś cudownym człowiekiem i gdybys się nie pojawił to najprawdopodobniej by mnie już w canal nie było

anonim
Inne
@Dominika

oooo, a możesz coś napisać odnośnie rozmowy rekrutacyjnej u nich? jakie zadawali pytania i jakie warunki Ci zaoferowali? miałaś zdalną rozmowę? no i czy tylko jedną, czy może etap był bardziej rozbudowany?

anonim Nowy wpis
Inne

Mam moment zawahania, czy nie iść czasem do nich na młodszego Analityka Internetowego z podstawą Java Script. Bo myślałem, żeby iść w Javę, ale tyle się teraz czyta, że coraz gorzej w branży IT, a w sumie mogę sobie poanalizować zachowania widzów :3 Tylko czy to kasowo wychodzi tak samo jak np. Java Dev?

D Nowy wpis
Inne

Traktowanie klienta na poziome zerowym całe szczęście że w czerwcu kończy się umowa Polsat jest o milion razy lepszy i na pewno nie przedłużę umowy w canal tylko Polsat blokują dostęp po mimo wpłaty połowy zadłużenia i to jeszcze dziękują za wpłatę a po chwili brak sygnału (usunięte przez administratora) i tyle odradzam

Paulina Nowy wpis
Inne

Koordynator ds. Rozwoju Produktu OTT Growth ile na tę chwilę zarobi? Szukam aktualnych informacji żeby nie polegać na starych ofertach z lipca takich jak tu są chociażby. Mam nadzieję, że ktoś pomoże.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 49 dni.
 Pytanie

Jaka jest stawka początkowa w CANAL+ Polska S.A.? 9 lipca na Pracuj.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Koordynator.

1
Brand Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.

Pytania

Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(177 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Nauczyciel do Przedszkola Ziarno
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ferm
Pracownik

Praca w marketingu dla tej firmy to żart. Zresztą zobaczcie jak ten marketing wygląda. Wystarczy spojrzeć na ich żałosne social media.

anonim
Inne

Po tym stażu w dziale projektów socjalnych jest realna możliwość zdobycia pracy? Ogłoszenie jest ale chce wiedzieć jak to w praktyce wygląda. Bo ja byłem na tylu różnych stażach w życiu z urzędów i przez firmy i nigdy mi się nie zdarzyło, żeby to się wiązało z realnym przyjęciem do pracy.

zbyszek
Pracownik

CANAL+ Moi Teściowie telewizję Canal+ .W listopadzie zmarł teść ,po śmiarci zawiozłem sprzęt do punktu,pani odebrała ,zrobiła ksero aktu zgonu.2 miesiące dostawałem listy o ponowny skan aktu zgonu ,o dostarczenie oddanego sprzętu. W styczniu zmarła teściowa i dokładnie to samo. Dzisiaj dostałem list w którym piszą ,że zamkną umowę po oddaniu karty ,która była oddana 12 stycznia. Najgorsza firma,banda oszustów,naciągaczy,pracownicy to zgraja idotów.

1
anonim
Inne

Ponieważ na tym profilu jako miejsce podana jest Warszawa, to uważam, że dotyczy on centrali na Sikorskiego, więc uważam, że szkoda iż komentarze są z całej Polski i dotyczą franczyzy, czyli de facto wcale nie C+. Czy ktoś z centrali napisze kilka zdań o stażu w dziale projektów specjalnych? Staż jest płatny, ale ile? Jakie szanse mają stażyści na pozostanie na stałe w firmie?

Anonim
Inne

Bardzo zła jakość dekoderów. Zacinają się, wyłączają, albo nie chcą się włączyć. Gubią kontakt z telewizorem. Chiński bubel! W dodatku odmawiają wymiany dekodera. Poza tym żenująca obsługa. Infolinia mówi jedno, a punkt obsługi canal+ co innego. W ogóle nie ma współpracy pomiędzy infolinią a punktem canal+. Jeden zgania na drugiego, jak nie wywiążą sie z umowy. Klient zostaje sam z problemem pomimo iż canal+ nie wywiązał się z umowy.

1
Marta
Inne

Moja opinia dotyczy właścicielki dwóch punktów franczyzowych w Radomiu-Galeria Słoneczna i M1 Zachęcam do podpisania umowy od pierwszego dnia szkolenia, ponieważ właścicielka w razie rezygnacji ze współpracy nie wypłaca pieniędzy za szkolenie,to jest 44h,co jest niezgodne z Kodeksem Pracy. Aż dziwne że Canal+ pozwala na takie rzeczy swoim franczyzobiorcom,bo to jednak kiepski Pr dla firmy. Właścicielka nie wszystkich informuje,że dopiero po 3 mc pracy wypłaci pieniądze za szkolenie,ja dowiedziałam się od pracowników punktu. Nie wiadomo też czy wypłaci pełną kwotę skoro nie chce dać umowy od 1 dnia.Mnie (usunięte przez administratora) na 1218 brutto.Zarobki to najniższa krajowa+ prowizja,która jest uzależniona od ilości umów podpisanych na swoim loginie,a ten dostajesz po 44h szkolenia.W trakcie nowa osoba pracuje na loginie właścicielki,o czym nie informuje na rozmowie kwalifikacyjnej.Ponadto jeśli pracownik zachęci klientów do oferty ale podpiszą umowę podczas jego dnia wolnego to przepada mu prowizja za tą umowę. Dlatego też ta wysoka prowizja omawiana podczas rozmowy w rzeczywistości jest sporo niższa)Przy rozliczeniu Pit pracownik musi zapłacić podatek z całego roku od pobieranej prowizji.Jest to praca dla osób,które chcą zdobyć doświadczenie w branży telekomunikacyjnej,a po roku mogą zmienić firmę na inną z lepszymi warunkami.Dla osób z doświadczeniem w branży nie polecam

Georg
Były pracownik
 Pytanie

Atmosfera w biurze warszawskim? TRAGEDIA! Ludzie wzajemnie donoszą na siebie. Działy wewnętrznie rywalizują i podkładają (usunięte przez administratora). Pierwszy raz spotkałem się z tak toksycznym towarzystwem. Nigdy więcej ludzi, od który aż promieniuje czyste zło.

anonim
Inne

W internecie udało mi się znaleźć ofertę pracy na stanowisko technika/inżyniera - emisji/transmisji. Firma oczekuje od pracownika dyspozycyjności. W jakich dniach i w jakich godzinach konkretnie? Widzę jedynie informację, że jest to praca 12 godzinna zarówno w dzień, jak i w nocy. I na czym polegają te elastyczne godziny pracy? Rozwińcie to, jeśli wiecie. W benefitach czytam, że jest to praca hybrydowa. W takim razie, ile dni w tygodniu można pracować z domu? :-)

1
Bojkot
Inne

W końcu, sprawiedliwości stało się zadość! Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) nałożył 46,56 mln zł kary na Canal+ Polska za wprowadzanie klientów w błąd przez konsultantów oraz nakazał zwrot środków konsumentom, podał Urząd. Wątpliwości wzbudziły telefoniczne rozmowy sprzedażowe, w których sugerowano, że konsumenci otrzymają bezpłatny prezent, tymczasem dochodziło do podpisania równoległej umowy.

1
Strawberry
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Niskie zarobki, nie traktuje się sumiennego pracownika z szacunkiem, pretensje o głupoty, ciągły stres. Jeżeli szukacie stabilnego zatrudnienia, to go tutaj nie znajdziecie. Chyba, że jesteście lizusami albo lubicie wnosić donosy na członków zespołu. Ja podczas pracy w tej firmie nie chodziłem na l4, zgadzałem się przychodzić do pracy w dzień wolny grafikowo, gdy było za mało osób, bo ktoś im poszedł na l4 lub coś w tym rodzaju. Niejednokrotnie dzwoniono do mnie w tym samym dniu z prośbą, czy mogę przyjść do pracy mimo, że miałam dzień wolny w grafiku.Finalnie nie dostałem przedłużenia trzeciej umowy, a osoba, która ciągle chodziła na długie l4 i nie przychodziła w dni wolne do pracy, gdy było takie zapotrzebowanie dostała umowę na stałe. Jest to smutne i poniżające dla sumiennego pracownika, który chciał znaleźć w waszej firmie stałe zatrudnienie. Gratuluję osób decyzyjnych, które jak widać nie są zbyt kompetentne.

5
Kurtyna
Pracownik
@Strawberry

Mam bardzo podobne odczucia.Szeregowy pracownik jest nie za dobrze traktowany.

Remo
Były pracownik
@Strawberry

To bardzo przykre co cię spotkało kolego bo mnie spotkało dokładnie to samo w Firmie NGK Ceramiks oddział Dąbrowa Górnicza. Zastanawiam się tylko i nie rozumiem dlaczego tak się traktuje sumiennych i pracowitych ludzi. Chore smutne ale niestety prawdziwe. Powodzenia w szukaniu innej pracy chociaż zdaje sobie sprawie ze rynek pracy w Polsce to połączenie tragifarsy z tragismutkiem.

Obiecny widz tyn
Inne
@Strawberry

Nie polecam rutera nikomu ciągle som probiemy z programiami ciągle som brak sygnału nikomu nie polecam tych ruterow ludzie powinni ich nie brać rutera polsatu i ja podpisuje się calal plus i biorę ruter a te rutery polsatu po nimi i ich wyrzucać do śmietnika lub odsylac rutery polsatu pozdrawiam

POS X
Pracownik

A ja z kolei chciałam dodac pozytywną opinię. Pracuję w salonie, mam wspaniałych klientów, stałych klientów. Zawsze rozliczona jestem na czas. W sprzedaży raz na wozie, raz pod wozem. Firma robi multum zmian, ale zawsze jak cos się zmienia i nie wiem co i jak albo potrzebuje najzwyczajniej pomocy to dostajemy komplet informacji, mój młody koordynator zawsze odbierze telefon, pomoże lub zaproponuje cos innego to rozwiąże mój problem. Dział wsparcia też jest bardzo pomocny, nigdy nie zostałam pozostawiona sama sobie. Nie wiem, czy to przeczytasz ale dziękuję Ci Mateusz za wszystko. Jesteś cudownym człowiekiem i gdybys się nie pojawił to najprawdopodobniej by mnie już w canal nie było

Paulina
Inne
@POS X

no ja też chciałabym podjąć prace w dziale sprzedaży, ale na ich stronie widzę tylko oferty zagraniczne ;/ gdyby jednak coś się pojawiła, to pierwsza bym startowała :D mogłabyś w takim razie powiedzieć ile można w najgorszym okresie zarobić u nich, a ile gdy sprzedaż jest całkiem spora? macie podstawę i prowizje? podałabyś konkretne kwoty?

Dominika
Inne
@Paulina

To właśnie masz okazje bo jest możliwość pracy zdalnej. W weekend aplikowałam a dzisiaj już dzwoniła do mnie Pani w sprawie rozmowy rekrutacyjnej

anonim
Inne
@Dominika

oooo, a możesz coś napisać odnośnie rozmowy rekrutacyjnej u nich? jakie zadawali pytania i jakie warunki Ci zaoferowali? miałaś zdalną rozmowę? no i czy tylko jedną, czy może etap był bardziej rozbudowany?

KLIENT
Inne

Opinia negatywna dotyczy BONARKA KRAKOW, gdyz obslugujacy pracownik lysy, mlody opowiada dziwne rzeczy. klienci takich zachowac od obslugi klienta raczej nie oczekuja.

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w CANAL+ Polska S.A. na prywatną opiekę medyczną?

Przemo
Inne
@Pytanie

Tak. Pakiet świadczeń pracowniczych jest dosyć rozbudowany.

anonim
Inne
@Przemo

Ooo, to super! :))) Możesz w takim razie wymienić, na jakie te świadczenia można liczyć? Czy od pierwszych dni pracy one obowiązują?

Shrekowa
Były pracownik

Uciekać od pracy w marketingu dla tej firmy. Pani Joanna Kloskowska to najgorsza szefowa jaką miałam. Nie ma pojęcia o nowoczesnym marketingu i wspiera tylko osoby 50+ ze swojego zespołu. Młodzi i ambitni ludzie są wyciskani z kreatywności, ich pomysły przypisuje sobie banda seniorów, a twórców fajnych koncepcji zwalnia się natychmiastowo gdy tylko stworzą zagrożenie dla starej gwardii. Popytajcie ludzi pracujących tam dłużej niż rok. Opowiedzą wam mnóstwo podobnych historii o niezrozumiałych zwolnieniach. Sianie strachu jest tam na porządku dziennym.

Były pracownik
Były pracownik

Dział IT/E-commerce straszny, głównie przez managerów. Jest ciągły chaos, dużo politycznych zagrywek, bezsensownych spotkań. Często pracuje się po godzinach, bo tych spotkań jest tak dużo, że nie ma kiedy pracować. Z plusów: ludzie są fajni ale rotacja jest ogromna. Ludzie odchodzą bez echa i dowiadujesz się tego jak próbujesz ich znaleźć na Śląsku, a są już nieaktywni.

Malwina
Inne
@Były pracownik

Ja wlasnie szukam pracy związanej z ecommerce/marketingiem i mam teraz niezła zagwozdke po przeczytaniu twojego wpisu, o robić:( Rotacja ludzi jest przez ta prace po godzinach i chaos? Czy przez co ludzie rezygnują jeszcze z pracy w firmie? A wynagrodzenia jak tam? Rozwój, możliwość awansu? :) No i czy tryb pracy jest zdalny, czy z biura pracujecie?

1
Pablo
Pracownik

Pracodawca ten stawia duży nacisk na rozwój zawodowy swoich pracowników, oferując liczne szkolenia i możliwości awansu. Atmosfera w firmie jest przyjazna i otwarta, co sprzyja efektywnej komunikacji między zespołami. Jednak czasami brakuje jasno określonych celów projektowych, co może prowadzić do pewnego stopnia niejasności w zadaniach.

anonim
Inne

Jedna osoba jedno, druga drugie. To co, kiedyś były szkolenia, a teraz nie ma? Czy dlaczego to negujesz? A może na jakichś konkretnych stanowiskach są jednak szkolenia?

1

Zostaw merytoryczną opinię o CANAL+ Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 55.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 5 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
CANAL+ Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii