Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o ITI Neovision- Telewizja Nowej Generacji N- Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta

Pracowałeś w firmie ITI Neovision- Telewizja Nowej Generacji N- Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2014-09-29 20:03:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [takie tam - 2014-09-26 19:48:39]:
A na jakim dziale pracowałeś jeśli moge wiedzieć?
zdjecie uzytkownika
takie tam - 2014-10-01 16:43:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Wojtek - 2014-09-29 20:03:00]:
Ogólne, potem doszły płatności i skończyłam na technicznych.
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2014-10-03 20:12:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [takie tam - 2014-10-01 16:43:47]:
a co sądzisz o retencji, ja pracuje tam juz kilka dni i wydaje mi sie całkiem w porządku. mam się czegoś obawiać?
zdjecie uzytkownika
fiber - 2014-10-09 17:42:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Obecnie nc+ poszukuje osób do pracy na stanowisko pracownika Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta NC+ , miejsce pracy to oczywiście: J.Conrada 37, Kraków (okolice sklepu Ikea). Pisza, że kandydat powinien: -posiadać co najmniej średnie wykształcenie oraz biegle posługiwać się komputerem -być gotowym podjąć pracę w systemie zmianowym -lubić pracę z ludźmi i chętnie pomagać innym
zdjecie uzytkownika
tgb. - 2014-10-20 17:11:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja wam napiszę krótko na temat firmy. Nie będę pisał jak tam jest bo każdy już przeczytał.
Wyobraźcie sobie że co 2 tygodnie przyjmują po 15 osób i 2 trenerów na zmianę taką grupę rekrutuje przez miesiąc. Wydaje mi się że wszystko na ten temat.
I jeszcze jedno to nie jest konsultant ds obsługi tylko telefoniczny sprzedawca, tam tylko ma się sprzedawać, a resztę walić.
zdjecie uzytkownika
lolko - 2014-10-27 13:50:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jak sie tam pracuje na windykacji-widze ogłoszenie i zastanawiam sie nad wyslaniem?
zdjecie uzytkownika
do Wojtek - 2014-10-31 12:50:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nie wiem jak teraz dokładnie wygląda system prowizyjny w retencji ale... jeśli jesteś dobrym sprzedawcą, to będziesz zadowolony. Praca na słuchawkach zawsze wypala po jakimś czasie. Najwięcej nauczysz się od innych sprzedawców i podczas coachingów. Nie wiem też do czyjej grupy trafiłeś, ale poproś kierownika o ptasiej ksywce o coaching. Jako jedyny z kierowników czasem sam rozmawia z klientami podczas coachingu, żeby jak to mówi "nie wyjść z wprawy", a jako konsultant miał naturalny dar rozmowy z klientami i rewelacyjne wyniki. Pracowałam w ITI 5 lat, z czego 3 jako kierownik w sekcji, która po fuzji została przeniesiona do Warszawy i dlatego odeszłam.
Co do ogólnej opinii- praca na słuchawkach w obsłudze nie jest prosta. Żeby tak pracować, trzeba mieć ogromny dystans. Wiadomą sprawą jest, że nie dzwonią klienci, którzy są zadowoleni powiedzieć jak się cieszą, że korzystają z usług.
Warto jednak zauważyć, że w porównaniu do innych CC, NC+ daje umowę o pracę, opiekę medyczną i multisporta. Daje również możliwości rozwoju. Ja osobiście bardzo dużo zawdzięczam ITI, chociaż też mi napsuła sporo krwi, a w okresie pracy na słuchawkach też codziennie sobie obiecywałam, że rzucam tą pracę. Co do przełożonych- trzeba wiedzieć do kogo iść z pytaniem i z kim jak rozmawiać :) Oni też są zdenerwowani i naciskani odgórnie, co się może odbijać na codziennej pracy. Co do rotacji zaś- jest to jedno z największych CC, nie jest dziwnym zatem, że rotacja jest bardzo duża. Myślę że to dobra praca na start i zdobycie doświadczenia.
zdjecie uzytkownika
eddie - 2014-11-02 15:15:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mi ich ogłoszenia wyglądają na bardzo korzystne, bo nawet takie stanowisko jak doradca klienta ma w ofercie zatrudnienie na umowie o pracę już po 3 miesiącach okresu próbnego na zleceniu, oferują także multisporta, czy też bezpłatne korzystanie z ich usług, czyli deputat bodajże to się nazywa. Może wcale nie jest tak najgorzej.
zdjecie uzytkownika
ciekawy - 2014-11-20 11:27:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam! Jak wygląda druga rozmowa tutaj? Rozumiem, że to indywidualna rozmowa? O co pytają?
zdjecie uzytkownika
Agnieszka - 2014-12-14 12:12:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Rozmowa jest dla jaj, no bo teraz taka moda na rozmowę kwalifikacyjną na każde stanowisko, nawet takie, gdzie firma przyjmuje wszystkich z ulicy. Ja zrezygnowałam w trakcie szkolenia - na rozmowie zapewniano mnie, że to infolinia obsługowa, mam obsługiwać abonentów i im pomagać, a na szkoleniu wyszło, że zawsze mam dążyć do sprzedaży. Zawsze można jakieś kanały czy usługi dosprzedać, przedłużyć umowę. I że z tego będę rozliczana. No i okazało się, że wbrew ogłoszeniu nie będzie umowy o pracę tylko zlecenie, i to nie z ITI Neovision, a jakąś agencją pracy tymczasowej. Śmiech na sali - taka potężna firma, a bawi się w takie pierdoły. Nawiązała kontakt z kilkoma osobami, zadzwoniłam do jednej jak już moja grupa zaczęła pracę, to co usłyszałam utwierdziło mnie, że dobrze wybrałam rezygnując jeszcze w trakcie szkolenia: limit przerw, grafik, nieobecności nieusprawiedliwione itp. Wszystko wpływa na to ile zarobisz. I takie wymagania na umowie zlecenie... Ciekawe czy Prezes Julien Verley wie o tym procederze w swojej firmie, którą odpowiednie instytucje powinny dokładnie skontrolować...
zdjecie uzytkownika
hiuus - 2014-12-19 01:20:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie piszcie już ITI Neovision, tylko używajcie nowej nazwy nc+, by nie było zadnych nieporozumień. Jednakże niejako zgodze się z Agnieszką, co prawda nie wiem jakie aktualnie warunki proponują, ale na tam wielka i powazna firmę, to spodziewałem się znacznie lepszych warunków. Chyba, że te negatywne posty nie sa prawdziwe.
zdjecie uzytkownika
Kateri - 2014-12-28 21:23:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy ktoś wie jak dokładnie wygląda sprawa spłaty szkolenia? Pracuję w dziale obsługi klienta ponad miesiąc ale dostałam ciekawszą ofertę pracy. Jestem na okresie próbnym i z tego co się dowiedziałam, to będę musiała im spłacić ten czas, w którym nie będę pracować. Czy to prawda?
zdjecie uzytkownika
Mati - 2015-01-08 14:13:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ile realnie można zarobić w NC+ na słuchawce? Mimo tąpnięć abonentów chyba nadal dużo, więc i dużo pracy?
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2015-01-09 22:27:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Mati - 2015-01-08 14:13:45]:
zależy na jakim dziale :)
zdjecie uzytkownika
Kateri - 2015-01-20 18:38:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jeśli chodzi o dział obsługi klienta w Krk to przez 3 mc jest 10zł brutto za godzinę i do tego prowizja, którą często ciężko jest dostać (dużo wymagań, dużo zmiennych a wystarczy, że np za nisko ocenią Twoje losowo wybrane rozmowy i już masz po prowizji). Później jeśli zechcą przedłużyć współpracę, to jest umowa o pracę i 1850zł brutto na rękę, no i do tego ta niepewna prowizja.
zdjecie uzytkownika
x. - 2015-01-21 09:58:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jeżeli chodzi o Dział Utrzymania, to z najniższym progiem premiowym masz 2435zl brutto, więc jest całkiem przyjemnie :)
zdjecie uzytkownika
hsjdvcsdx - 2015-01-21 12:33:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Szkolenie płatne, co prawda dużo informacji, ale da sie ogarnąć i egzamina jak najbardziej do zdania.
Po 3 miesiacach jesli sie sprawdzisz przedłużasz umowe, w tym momencie na 24 miesiące.
Premia jak najbardziej do zgarnięcia.
Taksówka po godz 23 ( nigdy nikt mi nie powiedział, że mieszkam za blisko i nie opłaca im sie jechac, jak to ktos wyzej wspomnial :D )
Multisport za 30 zł/msc i świadczenia zdrowotne w Enel Medzie (zero kolejek i szybkie terminy).
Wiadomo, nie każdemy nadaje sie do rozmowy z wkurzającymi abonentami, ale trzeba pamietac, ze na infolinie dzwonia nie po to zeby podziekowac, ale zeby rozwiazac problem :)
A co do kierownikow...jedni sa sympatyczni, pomocni a inni mega wkurzajacy...popieram kolezanke wyzej- trzeba wiedziec do kogo isc :)
Warto tez wpomniec, ze pracuja tam sami mlodzi ludzie, wszyscy sympatyczni i pomocni.
Generalnie pracuje tam 8 miesiecy i poki co jestem zadowolony.
Kwestia gustu :)
zdjecie uzytkownika
konsultant_WAW - 2015-02-11 22:55:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Pracuję jako konsultant w BOK Warszawa. Na Goworku nie widzę informacji o naszej lokalizacji, a jesteśmy jedną firmą, więc podzielę się tutaj.

Ogólnie fuzja trwa. Ostatnio ujednolicono zasady pracy w Krakowie i Warszawie wybierając to, co najgorsze w danej lokalizacji jako obowiązujące wszystkich. Kraków miał ponąć więcej swobody odnośnie grafiku, więc już jej nie ma, a nam skrócono przerwy.

Pracy na infolinii NC+ nie dostaje się łatwo. Znaczy każdego chętnie na szkolenie przyjmą, ale trzeba przejść testy i egzamin i naprawdę ludzie w trakcie szkolenia odchodzą, bo trzeba się uczyć, bo ogarnąć spory zakres materiału. Potem w czasie pracy też są szkolenia, na służbowego e-maila dostajesz info o nowościach, które trzeba znać. Więc jak ktoś ma kłopoty z pamięciówką, to długo u nas nie pociągnie.

Zarobki przeciętne, bądź mizerne. Na dzień dobry 12 zł brutto za godzinę pracy. Umowa zlecenie z firmą Work Service S. A. Możliwość umowy o prace jest po 3 pełnych miesiącach, również umowa z Work Service 2020 zł brutto za miesiąc. A że na linii są kolejki abonentów, można dobierać godziny, więc osoby o stalowych nerwach pracują nie 160, a 180 czy nawet ponad 200 godzin w miesiącu. Są jeszcze premie, ale to już zależy od wykonania celów, a z tym różnie: nie każdy ma odwagę i predyspozycje do sprzedaży.

Możliwości awansów są. Na wyższy poziom umiejętności na słuchawce, ale i poza: dział reklamacji, bycie liderem, szkoleniowcem. Ale nie są to awanse co kwartał, trzeba się napracować i nachodzić, aby przejść na wyższy skill.

Moja propozycja do władz firmy, które na pewno to przeczytają kilkaset razy: pozwólcie się wypowiadać pracownikom odnośnie zarobków. Działamy w największych miastach Polski, gdzie koszty życia nie pozwalają na pracę za 12 zł na godzinę, więc sporo dobrych osób szybko odchodzi, bo coś lepszego znalazło. Na Sikorskiego zarabiacie sporo kasy, a czy zdajecie sobie sprawę, że to konsultanci obsługują abonentów, sprzedają im usługi, a z tego wszyscy mamy pieniądze? Moim zdaniem również obecny system podziału kompetencji jest nieadekwatny do potrzeb naszych CC: nie cyferki, a np. pensja od każdego obsługiwanego skilla - wynagrodzi to prace najbardziej zaangażowanych oraz utalentowanych.
zdjecie uzytkownika
Maciek z klanu - 2015-03-19 16:17:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
12 zł brutto hihihihihi ..... jak pracowałem przy posadzkach przemysłowych to miałem czasem nawet 400 zł dniówki na rekę + umowa o pracę + bardzo ciekawe towarzystwo w pracy co było nawet większym atutem niż zarobki,chciałem spróbować czegoś innego ale widzę że się nie da więc reasumując ... Panie,idź pan w ch.... z taką pracą.
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2015-04-06 14:38:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Gorąco polecam zawód kosmetyczki, super praca, bardzo przyjemna, można dobrze zarobić. Otworzyłam własny gabinet kosmetyczny w Śródmieściu – zapotrzebowanie jest ogromne i biznes idzie nieźle. Zawodu nauczyłam się w szkole policealnej www.szkoly.gowork.pl. Gowork miał ciekawą ofertę, poza tym bardzo tanio, pracownie też w pełni wyposażone, jest na czym się uczyć. Ciekawe zajęcia dodatkowe, konkursy kosmetyczne, targi kosmetyczne. Polecam ponieważ podchodzą do tego profesjonalnie.
zdjecie uzytkownika
Kris - 2015-04-06 14:39:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Byłem ostatnio na rozmowie facet który mnie rekrutował nie był w satnie powiedzieć ile bede zarabiał - żenada, zrezygnowałem.
zdjecie uzytkownika
pracownik MR z Conrada - 2015-05-02 13:24:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gównopraca jakich wiele w krakowie, zarobki niskie jak za zakres prac i wiedzy jakich wymagają. Ludzie dzwonią cały czas i nie ma czasu na nic. W przerwie wykonujesz prace których nie zdążyło się zrobić podczas rozmowy - bo np system przetwarzał godzinę. Pracuje się jako maszynka do sprzedawania. Infolinia techniczna to bujda - jest się rozliczanym nie z pomocy ludziom tylko z ilości sprzedanych HBO za 25 zeta.
zdjecie uzytkownika
roman - 2015-06-10 21:17:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [pracownik MR z Conrada - 2015-05-02 13:24:22]:
zgadzam się że kasa jest zdecydowanie za mała, ale co do zakresu obowiązków to nie miałem nigdy z tym problemu. Robić trzeba rzeczywiście wiele, ale przynajmniej czas leci wtedy zdecydowanie szybciej, więc narzekanie jest moim zdaniem w tym wypadku nie na miejscu. Lepiej tak niż nudzić się przez cały dzień
zdjecie uzytkownika
BOK_Waw - 2015-06-11 11:31:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Chciałabym podzielić się swoją (bardzo negatywną) opinią o pracy w BOK w Warszawie. Na rozmowie rekrutacyjnej wszystko przedstawione było idealnie, grafik elastyczny, czyli w połowie miesiąca podajesz swoją dyspozycję na kolejny miesiąc a według niej ustalany jest grafik. Jedyne wymagania to minimum 120 godz. w miesiącu oraz cztery dni weekendowe. Faktycznie jedyne, na co dziewczyna od grafików zwraca uwagę to szkoła, wszystkie inne OFFy albo dostaniesz albo nie i tyle. Zawsze możesz się zamienić z kimś z tego samego skilla, ale kiedy dostajesz dwa dni świąt i jeden dzień przed świętami po 12 godz. ciężko będzie Ci z kimkolwiek się zamienić. Odnośnie weekendów to prawda, dwa dostajesz wolne dopóki w miesiącu nie mamy 5 weekendów (maj), wtedy nagle już zaczyna obowiązywać 5 dni weekendowych, nie cztery. Ponadto w maju pierwszy wypadał w piątek czyli było to święto i długi weekend, nagle pojawiła się zasada gdzie KAŻDY ma obowiązek pracować w KAŻDY pierwszy dzień miesiąca.
Następnie prowizje. Według tego, co mówiła osoba rekrutująca, ŚREDNIA prowizja, jaką dostajesz na inf. ogólnej to 600-700zł. Jest cała masa osób, które "robią drugą wypłatę z prowizji". Drugą wypłatę czyli jakieś... 1600zł (netto). W rzeczywistości osoby, które miały na ponad 100% wykonane cele, dostawały ok. 350-400zł (netto). Takich osób jest garstka w każdej grupie (max. 4,5), także nie wiem w jaki sposób oni liczą tą średnią. Prowizja w wysokości 1500 czy 1600 zł. była możliwa, ale kilka lat temu, nie dzisiaj. Każda kolejna zmiana "systemu motywacyjnego" pfff! to zmiana na gorsze.
Jeśli chodzi o obowiązki, przez pierwszy miesiąc, dwa obsługujesz podstawy infolinii ogólnej, czyli wyjaśnianie płatności, przyjmowanie i zapisywanie reklamacji, odłączanie i podłączanie dodatkowych opcji itp. Po dwóch miesiącach masz szkolenie z przedłużania umów i zaczynasz aktywnie zwiększać rachunki abonentów. Następnie uczestniczysz w szkoleniu z podstawowego rozpatrywania reklamacji (takich bez konieczności odsłuchania rozmowy). W ostatnim miesiącu ruch na infolinii technicznej znacznie się zwiększył więc każdy ze skilla pierwszego (czyli inf. ogólnej) ma obowiązkowe szkolenie techniczne i będzie stale obsługiwał również połączenia tech. Ponadto pojawiła się specjalna infolinia z abonentami którym trzeba w każdej rozmowie zaproponować dodatkowy pakiet darmowy w pierwszym miesiącu i naliczany potem, jeśli ten zapomni zadzwonić i go odłączyć (a nuż zapomni, hmm). Rozmowy te wpadają na inf. ogólną i wszystkie są odsłuchiwane. Odnośnie dosprzedaży, oficjalnie jest to tylko dodatek pozwalający konsultantom na zwiększenie swojej pensji. W ocenie rozmowy TEORETYCZNIE za brak propozycji zwiększenia rachunku odejmowane jest tylko 5 procent. W ostatnim miesiącu pieniążki się przestały zgadzać i uznano, że dosprzedaż jest jednak obowiązkiem każdego konsultanta. Kierownicy chodzili między boksami i sprawdzali kto ile opcji podłączył.
Wszystko to za 12 zł brutto.
Po pojawieniu się nowych kanałów c+ i nowych ofert, zrobiono dodatkowe uzupełniające szkolenie, ponieważ "widzimy, ze nie radzicie sobie z nową ofertą". To był fakt, ponieważ w systemie zrobił się taki bałagan, że trudno było ogarnąć oferty czy rabaty na dekodery. Szkolenie uzupełniające, niestety, było powtórką poprzedniego szkolenia, czyli nie wnosiło kompletnie nic. Kiedy konsultanci zaczęli pytać o konkretne problemowe kwestie, kierownik otwarcie powiedział, że on nie wie, żebyśmy nie zadawali mu pytań, przekaże nam to, co mamy na slajdach i wrócimy na słuchawki. Pełen profesjonalizm.
Informacje przekazywane nam na szkoleniu wstępnym różniły się od tego, jak było naprawdę, np. odnośnie weryfikacji danych osobowych każdy kierownik czy trener mówił coś innego. Na szk. wstępnym przekazywano informacje, które nie zgadzały się z opisami w bazie wiedzy. Błędy najczęściej wychodziły podczas odsłuchiwania rozmów. Miałam rozmowę na temat jednej dosyć niskiej oceny. Okazało się, że dziewczyna z oceny jakości rozmów nie miała pojęcia o procedurach, a mnie poprawiała. Kiedy zwróciłam jej uwagę, że przekazuje mi inne informacje, niż dostałam na szkoleniu, ona stwierdziła, że musi dowiedzieć się, jak jest naprawdę i da mi znać. Po kilku dniach dostałam maila, że faktycznie się myliła, w bazie wiedzy jest błąd, a ja na szkoleniu dostałam poprawne informacje. Kierownicy w tej firmie są bardzo słabo poinformowani, a co za tym idzie, konsultanci także. Niestety, przy przekazaniu błędnych inf. abonentowi to konsultant musi do niego oddzwaniać i wyjaśniać błąd, nie kierownik.
Generalnie w tej firmie abonent jest traktowany jak... idiota. Trzeba go "omotać", "nawinąć makaron na uszy" i wyciągnąć z jego portfela jak najwięcej pieniędzy. Mnie to nie interesuje i nie dziwi, ponieważ z każdej firmie jest podobnie. Smutny jest jedynie fakt, ze w dokładnie taki sam sposób traktowany jest konsultant. Odpowiedzi na nasze niewygodne pytania
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Zaczyna się od wstępnego spotkania, na którym jakaś miła pani opowiada o zasadach panujących w firmie i pokrótce przedstawia stanowisko. Jak ktoś po tym spotkaniu jest nadal zainteresowany, to umawiana jest rozmowa kwalifikacyjna. Na tejże rozmowie trzeba się krótko opisać, odpowiedzieć na parę pytań odnośnie byłych stanowisk i niewielkie, bardzo łatwe sprawdzenie umiejętności sprzedażowych.
Pytania: Na rozmowie kwalifikacyjnej jest przeprowadzana rozmowa, która pokazuje jak praca mniej więcej będzie wyglądać. Rekruter dzwoni, kandydat ma odebrać i postępować według przedstawionego przed rozmową zadania. W tej konwersacji rekruter ma też powierzchowny pogląd na temat umiejętności sprzedażowych kandydata.
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2015-06-11 11:34:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ostatnio podjęłam pracę po ukończeniu szkoły policealnej www.szkoly.gowork.pl. Zdałam egzamin państwowy z asystentki stomatologicznej i po ok. miesiącu miałam zatrudnieniu na tym stanowisku, zarabiam 2.000 zł. Jak dla mnie to naprawdę ok, zwłaszcza że nauka trwała rok. Cały czas myślę o tym, żeby pójść na studia,wcześniej było to dość trudne, m.in dlatego zdecydowałam się na gowork.
zdjecie uzytkownika
BOK_Waw - 2015-06-11 11:35:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedzi na nasze niewygodne pytania były okrężne, niezawierające żadnych interesujących nas informacji. Próbuje się tam wmówić pracownikowi, ze HBO które sprzedaje za 25 zł. to ósmy cud świata, a dodatkowe trzydniowe szkolenie techniczne i przejęcie części obowiązków od zupełnie innej (więcej zarabiającej!) infolinii jest dla naszego dobra, "żebyśmy pewniej czuli się w rozmowach z abonentami"...
zdjecie uzytkownika
kor - 2015-07-16 18:25:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No niestety też próbowałem swoich sił w tej pracy ale u mnie problem jest taki, że priorytetem zawsze dla mnie jest i była szkoła, a tą mam w każdy weekend na dobrą sprawę. Co oczywiście jak możecie się domyślać spotkało się z dezaprobatą ze strony osób rekrutujących i tematu pracy już nie było. Chociaż nawet nie poznałem kasy jaką mogą zaproponować.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ITI Neovision- Telewizja Nowej Generacji N- Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy ITI Neovision- Telewizja Nowej Generacji N- Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta?
Zadaj pytanie
alert