Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o ITI Neovision- Telewizja Nowej Generacji N- Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta

Pracowałeś w firmie ITI Neovision- Telewizja Nowej Generacji N- Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
boczek - 2014-09-23 18:23:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Rozumiem, że po fuzji Cyfry+ i Telewizji N rozmawiamy teraz o call center NC+ na ul. Poloneza w Warszawie.

Minus, to dla mnie stopniowa rekrutacja i długie szkolenie - nieadekwatne do zarobków. Za szkolenia zapłacą, o ile przepracujesz 160 godzin, dobre i to, ale możesz dwa miesiące czekać na pieniążki. Na początek wyłącznie umowa zlecenie, potem możliwość umowy o pracę.Stawka 12 zł brutto za godzinę, do tego prowizje, bo należy oprócz udzielania informacji lientowi coś sprzedać. Długie szkolenie, to oczywiście wynika z zakresu materiału, który trzeba sobie przyswoić, więc 12 zł na zleceniu, to taki "słuchawkowy standard", za który w Warszawie ciężko przeżyć.
zdjecie uzytkownika
arek - 2014-09-24 22:19:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak, warto by dopisać, że nc+ to polska satelitarna platforma cyfrowa powstała w wyniku strategicznego partnerstwa Grupy ITI i Groupe Canal+ i fuzji platform n oraz Cyfra+. Jej utworzenie związane było z przejęciem przez spółkę Canal+ Cyfrowy spółki ITI Neovision, operatora platformy n i objęciu przez Canal+ udziałów w telewizji TVN. Temat jest jednak o Krakowie.
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2014-09-25 21:04:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [boczek - 2014-09-23 18:23:00]:
Nie chodzi o Wa-we, ale o Krk. Za szkolenie płacą 10ego następnego miesiąca, a co do warunków to dostajesz umowe o prace na 1850zl ale prawda że na 3miesiące
zdjecie uzytkownika
takie tam - 2014-09-26 19:48:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Pracowałam tam niepełne 8 miesięcy i muszę powiedzieć, że prawie z każdym zakończonym dniem obiecywałam sobie poszukania nowej pracy. Na początku było bardzo miło, przedstawione wszystko w kolorowych barwach. Szkolenie OK, póki nie spotkało się z rzeczywistością.
Rozwścieczeni abonenci to norma, zresztą nie dziwię się im. Natomiast to Tobie pozostaje użeranie się z nimi. Firma reklamuje się bardzo przyjaźnie zaczynając od taxi na terenie Krakowa, po zwrotach na „Ty”, jasnych zasadach.
Owszem są taksówki do domu dla pracowników kończących od 23 do 24, ale już nie raz słyszałam o zabraniu tej możliwości pracownikowi bo „tylko Ty tam mieszkasz, nie opłaca się nam, wracaj na własną rękę”. Także niektóry kierownicy mają jakiś wyraźny problem ze sobą. Najpierw na szkoleniach zachęcają nas by podchodzić i pytać za każdym razem gdy nie jest się pewnym, a potem gdy dochodzi do takiej sytuacją można usłyszeć: „ja nie jestem dziś od pomocy”-moje ulubione; „wyszukaj sobie na BW”; „co Ty, nie wiesz tego? To podstawy!”. Zresztą złośliwy ton i traktowanie ludzi jak śmiecia podkreślając swoją pozycję w CC u niektórych jest normą.
Taką cechą jest obdarzony np. Pan Trener, który kojarzy się ze świętami Bożego Narodzenia (kto pracował ten wie). Co szkolenie zaprzecza własnym informacjom podanym wcześniej, strasznie lubi gnoić i mówić „wkurzacie mnie”. Nie potrafi nawet przyznać się do własnego błędu, a szkoda, bo może wówczas faktycznie nie miałby takiej złej opinii wśród innych.
Plany są do wyrobienia, ale dostaje się za to grosze, tak więc więcej jak 2000zł z podstawą na początku nie dostaniesz. Aczkolwiek zasady przyznawania premii zmieniają się już podczas miesiąca (albo pod jego koniec kiedy w rzeczywistości nie ma się już większego wpływu na wyniki). Wtedy zostaje goła podstawa…
Często trzeba walczyć o swoje, nawet ze swoim kierownikiem, czasem udaje się, a czasem nie ma się szans.
Jeżeli ktoś by mnie zapytał to odpowiedziałabym „wynoś się stąd!”. Tam jest jak w paszczy wilka ;)
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2014-09-29 20:03:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [takie tam - 2014-09-26 19:48:39]:
A na jakim dziale pracowałeś jeśli moge wiedzieć?
zdjecie uzytkownika
takie tam - 2014-10-01 16:43:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Wojtek - 2014-09-29 20:03:00]:
Ogólne, potem doszły płatności i skończyłam na technicznych.
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2014-10-03 20:12:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [takie tam - 2014-10-01 16:43:47]:
a co sądzisz o retencji, ja pracuje tam juz kilka dni i wydaje mi sie całkiem w porządku. mam się czegoś obawiać?
zdjecie uzytkownika
fiber - 2014-10-09 17:42:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Obecnie nc+ poszukuje osób do pracy na stanowisko pracownika Działu Obsługi Klienta w Centrum Obsługi Klienta NC+ , miejsce pracy to oczywiście: J.Conrada 37, Kraków (okolice sklepu Ikea). Pisza, że kandydat powinien: -posiadać co najmniej średnie wykształcenie oraz biegle posługiwać się komputerem -być gotowym podjąć pracę w systemie zmianowym -lubić pracę z ludźmi i chętnie pomagać innym
zdjecie uzytkownika
tgb. - 2014-10-20 17:11:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja wam napiszę krótko na temat firmy. Nie będę pisał jak tam jest bo każdy już przeczytał.
Wyobraźcie sobie że co 2 tygodnie przyjmują po 15 osób i 2 trenerów na zmianę taką grupę rekrutuje przez miesiąc. Wydaje mi się że wszystko na ten temat.
I jeszcze jedno to nie jest konsultant ds obsługi tylko telefoniczny sprzedawca, tam tylko ma się sprzedawać, a resztę walić.
zdjecie uzytkownika
lolko - 2014-10-27 13:50:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jak sie tam pracuje na windykacji-widze ogłoszenie i zastanawiam sie nad wyslaniem?
zdjecie uzytkownika
do Wojtek - 2014-10-31 12:50:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nie wiem jak teraz dokładnie wygląda system prowizyjny w retencji ale... jeśli jesteś dobrym sprzedawcą, to będziesz zadowolony. Praca na słuchawkach zawsze wypala po jakimś czasie. Najwięcej nauczysz się od innych sprzedawców i podczas coachingów. Nie wiem też do czyjej grupy trafiłeś, ale poproś kierownika o ptasiej ksywce o coaching. Jako jedyny z kierowników czasem sam rozmawia z klientami podczas coachingu, żeby jak to mówi "nie wyjść z wprawy", a jako konsultant miał naturalny dar rozmowy z klientami i rewelacyjne wyniki. Pracowałam w ITI 5 lat, z czego 3 jako kierownik w sekcji, która po fuzji została przeniesiona do Warszawy i dlatego odeszłam.
Co do ogólnej opinii- praca na słuchawkach w obsłudze nie jest prosta. Żeby tak pracować, trzeba mieć ogromny dystans. Wiadomą sprawą jest, że nie dzwonią klienci, którzy są zadowoleni powiedzieć jak się cieszą, że korzystają z usług.
Warto jednak zauważyć, że w porównaniu do innych CC, NC+ daje umowę o pracę, opiekę medyczną i multisporta. Daje również możliwości rozwoju. Ja osobiście bardzo dużo zawdzięczam ITI, chociaż też mi napsuła sporo krwi, a w okresie pracy na słuchawkach też codziennie sobie obiecywałam, że rzucam tą pracę. Co do przełożonych- trzeba wiedzieć do kogo iść z pytaniem i z kim jak rozmawiać :) Oni też są zdenerwowani i naciskani odgórnie, co się może odbijać na codziennej pracy. Co do rotacji zaś- jest to jedno z największych CC, nie jest dziwnym zatem, że rotacja jest bardzo duża. Myślę że to dobra praca na start i zdobycie doświadczenia.
zdjecie uzytkownika
eddie - 2014-11-02 15:15:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mi ich ogłoszenia wyglądają na bardzo korzystne, bo nawet takie stanowisko jak doradca klienta ma w ofercie zatrudnienie na umowie o pracę już po 3 miesiącach okresu próbnego na zleceniu, oferują także multisporta, czy też bezpłatne korzystanie z ich usług, czyli deputat bodajże to się nazywa. Może wcale nie jest tak najgorzej.
zdjecie uzytkownika
ciekawy - 2014-11-20 11:27:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam! Jak wygląda druga rozmowa tutaj? Rozumiem, że to indywidualna rozmowa? O co pytają?
zdjecie uzytkownika
Agnieszka - 2014-12-14 12:12:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Rozmowa jest dla jaj, no bo teraz taka moda na rozmowę kwalifikacyjną na każde stanowisko, nawet takie, gdzie firma przyjmuje wszystkich z ulicy. Ja zrezygnowałam w trakcie szkolenia - na rozmowie zapewniano mnie, że to infolinia obsługowa, mam obsługiwać abonentów i im pomagać, a na szkoleniu wyszło, że zawsze mam dążyć do sprzedaży. Zawsze można jakieś kanały czy usługi dosprzedać, przedłużyć umowę. I że z tego będę rozliczana. No i okazało się, że wbrew ogłoszeniu nie będzie umowy o pracę tylko zlecenie, i to nie z ITI Neovision, a jakąś agencją pracy tymczasowej. Śmiech na sali - taka potężna firma, a bawi się w takie pierdoły. Nawiązała kontakt z kilkoma osobami, zadzwoniłam do jednej jak już moja grupa zaczęła pracę, to co usłyszałam utwierdziło mnie, że dobrze wybrałam rezygnując jeszcze w trakcie szkolenia: limit przerw, grafik, nieobecności nieusprawiedliwione itp. Wszystko wpływa na to ile zarobisz. I takie wymagania na umowie zlecenie... Ciekawe czy Prezes Julien Verley wie o tym procederze w swojej firmie, którą odpowiednie instytucje powinny dokładnie skontrolować...
zdjecie uzytkownika
hiuus - 2014-12-19 01:20:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie piszcie już ITI Neovision, tylko używajcie nowej nazwy nc+, by nie było zadnych nieporozumień. Jednakże niejako zgodze się z Agnieszką, co prawda nie wiem jakie aktualnie warunki proponują, ale na tam wielka i powazna firmę, to spodziewałem się znacznie lepszych warunków. Chyba, że te negatywne posty nie sa prawdziwe.
zdjecie uzytkownika
Kateri - 2014-12-28 21:23:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy ktoś wie jak dokładnie wygląda sprawa spłaty szkolenia? Pracuję w dziale obsługi klienta ponad miesiąc ale dostałam ciekawszą ofertę pracy. Jestem na okresie próbnym i z tego co się dowiedziałam, to będę musiała im spłacić ten czas, w którym nie będę pracować. Czy to prawda?
zdjecie uzytkownika
Mati - 2015-01-08 14:13:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ile realnie można zarobić w NC+ na słuchawce? Mimo tąpnięć abonentów chyba nadal dużo, więc i dużo pracy?
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2015-01-09 22:27:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Mati - 2015-01-08 14:13:45]:
zależy na jakim dziale :)
zdjecie uzytkownika
Kateri - 2015-01-20 18:38:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jeśli chodzi o dział obsługi klienta w Krk to przez 3 mc jest 10zł brutto za godzinę i do tego prowizja, którą często ciężko jest dostać (dużo wymagań, dużo zmiennych a wystarczy, że np za nisko ocenią Twoje losowo wybrane rozmowy i już masz po prowizji). Później jeśli zechcą przedłużyć współpracę, to jest umowa o pracę i 1850zł brutto na rękę, no i do tego ta niepewna prowizja.
zdjecie uzytkownika
x. - 2015-01-21 09:58:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jeżeli chodzi o Dział Utrzymania, to z najniższym progiem premiowym masz 2435zl brutto, więc jest całkiem przyjemnie :)
zdjecie uzytkownika
hsjdvcsdx - 2015-01-21 12:33:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Szkolenie płatne, co prawda dużo informacji, ale da sie ogarnąć i egzamina jak najbardziej do zdania.
Po 3 miesiacach jesli sie sprawdzisz przedłużasz umowe, w tym momencie na 24 miesiące.
Premia jak najbardziej do zgarnięcia.
Taksówka po godz 23 ( nigdy nikt mi nie powiedział, że mieszkam za blisko i nie opłaca im sie jechac, jak to ktos wyzej wspomnial :D )
Multisport za 30 zł/msc i świadczenia zdrowotne w Enel Medzie (zero kolejek i szybkie terminy).
Wiadomo, nie każdemy nadaje sie do rozmowy z wkurzającymi abonentami, ale trzeba pamietac, ze na infolinie dzwonia nie po to zeby podziekowac, ale zeby rozwiazac problem :)
A co do kierownikow...jedni sa sympatyczni, pomocni a inni mega wkurzajacy...popieram kolezanke wyzej- trzeba wiedziec do kogo isc :)
Warto tez wpomniec, ze pracuja tam sami mlodzi ludzie, wszyscy sympatyczni i pomocni.
Generalnie pracuje tam 8 miesiecy i poki co jestem zadowolony.
Kwestia gustu :)
zdjecie uzytkownika
konsultant_WAW - 2015-02-11 22:55:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Pracuję jako konsultant w BOK Warszawa. Na Goworku nie widzę informacji o naszej lokalizacji, a jesteśmy jedną firmą, więc podzielę się tutaj.

Ogólnie fuzja trwa. Ostatnio ujednolicono zasady pracy w Krakowie i Warszawie wybierając to, co najgorsze w danej lokalizacji jako obowiązujące wszystkich. Kraków miał ponąć więcej swobody odnośnie grafiku, więc już jej nie ma, a nam skrócono przerwy.

Pracy na infolinii NC+ nie dostaje się łatwo. Znaczy każdego chętnie na szkolenie przyjmą, ale trzeba przejść testy i egzamin i naprawdę ludzie w trakcie szkolenia odchodzą, bo trzeba się uczyć, bo ogarnąć spory zakres materiału. Potem w czasie pracy też są szkolenia, na służbowego e-maila dostajesz info o nowościach, które trzeba znać. Więc jak ktoś ma kłopoty z pamięciówką, to długo u nas nie pociągnie.

Zarobki przeciętne, bądź mizerne. Na dzień dobry 12 zł brutto za godzinę pracy. Umowa zlecenie z firmą Work Service S. A. Możliwość umowy o prace jest po 3 pełnych miesiącach, również umowa z Work Service 2020 zł brutto za miesiąc. A że na linii są kolejki abonentów, można dobierać godziny, więc osoby o stalowych nerwach pracują nie 160, a 180 czy nawet ponad 200 godzin w miesiącu. Są jeszcze premie, ale to już zależy od wykonania celów, a z tym różnie: nie każdy ma odwagę i predyspozycje do sprzedaży.

Możliwości awansów są. Na wyższy poziom umiejętności na słuchawce, ale i poza: dział reklamacji, bycie liderem, szkoleniowcem. Ale nie są to awanse co kwartał, trzeba się napracować i nachodzić, aby przejść na wyższy skill.

Moja propozycja do władz firmy, które na pewno to przeczytają kilkaset razy: pozwólcie się wypowiadać pracownikom odnośnie zarobków. Działamy w największych miastach Polski, gdzie koszty życia nie pozwalają na pracę za 12 zł na godzinę, więc sporo dobrych osób szybko odchodzi, bo coś lepszego znalazło. Na Sikorskiego zarabiacie sporo kasy, a czy zdajecie sobie sprawę, że to konsultanci obsługują abonentów, sprzedają im usługi, a z tego wszyscy mamy pieniądze? Moim zdaniem również obecny system podziału kompetencji jest nieadekwatny do potrzeb naszych CC: nie cyferki, a np. pensja od każdego obsługiwanego skilla - wynagrodzi to prace najbardziej zaangażowanych oraz utalentowanych.
zdjecie uzytkownika
Maciek z klanu - 2015-03-19 16:17:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
12 zł brutto hihihihihi ..... jak pracowałem przy posadzkach przemysłowych to miałem czasem nawet 400 zł dniówki na rekę + umowa o pracę + bardzo ciekawe towarzystwo w pracy co było nawet większym atutem niż zarobki,chciałem spróbować czegoś innego ale widzę że się nie da więc reasumując ... Panie,idź pan w ch.... z taką pracą.
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Zaczyna się od wstępnego spotkania, na którym jakaś miła pani opowiada o zasadach panujących w firmie i pokrótce przedstawia stanowisko. Jak ktoś po tym spotkaniu jest nadal zainteresowany, to umawiana jest rozmowa kwalifikacyjna. Na tejże rozmowie trzeba się krótko opisać, odpowiedzieć na parę pytań odnośnie byłych stanowisk i niewielkie, bardzo łatwe sprawdzenie umiejętności sprzedażowych.
Pytania: Na rozmowie kwalifikacyjnej jest przeprowadzana rozmowa, która pokazuje jak praca mniej więcej będzie wyglądać. Rekruter dzwoni, kandydat ma odebrać i postępować według przedstawionego przed rozmową zadania. W tej konwersacji rekruter ma też powierzchowny pogląd na temat umiejętności sprzedażowych kandydata.
zdjecie uzytkownika
Kris - 2015-04-06 14:39:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Byłem ostatnio na rozmowie facet który mnie rekrutował nie był w satnie powiedzieć ile bede zarabiał - żenada, zrezygnowałem.
zdjecie uzytkownika
pracownik MR z Conrada - 2015-05-02 13:24:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gównopraca jakich wiele w krakowie, zarobki niskie jak za zakres prac i wiedzy jakich wymagają. Ludzie dzwonią cały czas i nie ma czasu na nic. W przerwie wykonujesz prace których nie zdążyło się zrobić podczas rozmowy - bo np system przetwarzał godzinę. Pracuje się jako maszynka do sprzedawania. Infolinia techniczna to bujda - jest się rozliczanym nie z pomocy ludziom tylko z ilości sprzedanych HBO za 25 zeta.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ITI Neovision- Telewizja Nowej Generacji N- Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy ITI Neovision- Telewizja Nowej Generacji N- Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta?
Zadaj pytanie
alert