Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zadzwoń tel. 795 116 179
Zobacz jakie masz możliwości prezentowania swojej firmy i odpowiadania na pytania użytkowników.
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Platforma nc+

Pracowałeś w firmie Platforma nc+ i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
x. - 2015-01-21 09:58:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
A jeżeli chodzi o Dział Utrzymania, to z najniższym progiem premiowym masz 2435zl brutto, więc jest całkiem przyjemnie :)
zdjecie uzytkownika
hsjdvcsdx - 2015-01-21 12:33:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Szkolenie płatne, co prawda dużo informacji, ale da sie ogarnąć i egzamina jak najbardziej do zdania.
Po 3 miesiacach jesli sie sprawdzisz przedłużasz umowe, w tym momencie na 24 miesiące.
Premia jak najbardziej do zgarnięcia.
Taksówka po godz 23 ( nigdy nikt mi nie powiedział, że mieszkam za blisko i nie opłaca im sie jechac, jak to ktos wyzej wspomnial :D )
Multisport za 30 zł/msc i świadczenia zdrowotne w Enel Medzie (zero kolejek i szybkie terminy).
Wiadomo, nie każdemy nadaje sie do rozmowy z wkurzającymi abonentami, ale trzeba pamietac, ze na infolinie dzwonia nie po to zeby podziekowac, ale zeby rozwiazac problem :)
A co do kierownikow...jedni sa sympatyczni, pomocni a inni mega wkurzajacy...popieram kolezanke wyzej- trzeba wiedziec do kogo isc :)
Warto tez wpomniec, ze pracuja tam sami mlodzi ludzie, wszyscy sympatyczni i pomocni.
Generalnie pracuje tam 8 miesiecy i poki co jestem zadowolony.
Kwestia gustu :)
zdjecie uzytkownika
konsultant_WAW - 2015-02-11 22:55:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
Pracuję jako konsultant w BOK Warszawa. Na Goworku nie widzę informacji o naszej lokalizacji, a jesteśmy jedną firmą, więc podzielę się tutaj.

Ogólnie fuzja trwa. Ostatnio ujednolicono zasady pracy w Krakowie i Warszawie wybierając to, co najgorsze w danej lokalizacji jako obowiązujące wszystkich. Kraków miał ponąć więcej swobody odnośnie grafiku, więc już jej nie ma, a nam skrócono przerwy.

Pracy na infolinii NC+ nie dostaje się łatwo. Znaczy każdego chętnie na szkolenie przyjmą, ale trzeba przejść testy i egzamin i naprawdę ludzie w trakcie szkolenia odchodzą, bo trzeba się uczyć, bo ogarnąć spory zakres materiału. Potem w czasie pracy też są szkolenia, na służbowego e-maila dostajesz info o nowościach, które trzeba znać. Więc jak ktoś ma kłopoty z pamięciówką, to długo u nas nie pociągnie.

Zarobki przeciętne, bądź mizerne. Na dzień dobry 12 zł brutto za godzinę pracy. Umowa zlecenie z firmą Work Service S. A. Możliwość umowy o prace jest po 3 pełnych miesiącach, również umowa z Work Service 2020 zł brutto za miesiąc. A że na linii są kolejki abonentów, można dobierać godziny, więc osoby o stalowych nerwach pracują nie 160, a 180 czy nawet ponad 200 godzin w miesiącu. Są jeszcze premie, ale to już zależy od wykonania celów, a z tym różnie: nie każdy ma odwagę i predyspozycje do sprzedaży.

Możliwości awansów są. Na wyższy poziom umiejętności na słuchawce, ale i poza: dział reklamacji, bycie liderem, szkoleniowcem. Ale nie są to awanse co kwartał, trzeba się napracować i nachodzić, aby przejść na wyższy skill.

Moja propozycja do władz firmy, które na pewno to przeczytają kilkaset razy: pozwólcie się wypowiadać pracownikom odnośnie zarobków. Działamy w największych miastach Polski, gdzie koszty życia nie pozwalają na pracę za 12 zł na godzinę, więc sporo dobrych osób szybko odchodzi, bo coś lepszego znalazło. Na Sikorskiego zarabiacie sporo kasy, a czy zdajecie sobie sprawę, że to konsultanci obsługują abonentów, sprzedają im usługi, a z tego wszyscy mamy pieniądze? Moim zdaniem również obecny system podziału kompetencji jest nieadekwatny do potrzeb naszych CC: nie cyferki, a np. pensja od każdego obsługiwanego skilla - wynagrodzi to prace najbardziej zaangażowanych oraz utalentowanych.
zdjecie uzytkownika
Maciek z klanu - 2015-03-19 16:17:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
12 zł brutto hihihihihi ..... jak pracowałem przy posadzkach przemysłowych to miałem czasem nawet 400 zł dniówki na rekę + umowa o pracę + bardzo ciekawe towarzystwo w pracy co było nawet większym atutem niż zarobki,chciałem spróbować czegoś innego ale widzę że się nie da więc reasumując ... Panie,idź pan w ch.... z taką pracą.
zdjecie uzytkownika
Kris - 2015-04-06 14:39:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Byłem ostatnio na rozmowie facet który mnie rekrutował nie był w satnie powiedzieć ile bede zarabiał - żenada, zrezygnowałem.
zdjecie uzytkownika
pracownik MR z Conrada - 2015-05-02 13:24:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
gównopraca jakich wiele w krakowie, zarobki niskie jak za zakres prac i wiedzy jakich wymagają. Ludzie dzwonią cały czas i nie ma czasu na nic. W przerwie wykonujesz prace których nie zdążyło się zrobić podczas rozmowy - bo np system przetwarzał godzinę. Pracuje się jako maszynka do sprzedawania. Infolinia techniczna to bujda - jest się rozliczanym nie z pomocy ludziom tylko z ilości sprzedanych HBO za 25 zeta.
zdjecie uzytkownika
roman - 2015-06-10 21:17:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [pracownik MR z Conrada - 2015-05-02 13:24:22]:
zgadzam się że kasa jest zdecydowanie za mała, ale co do zakresu obowiązków to nie miałem nigdy z tym problemu. Robić trzeba rzeczywiście wiele, ale przynajmniej czas leci wtedy zdecydowanie szybciej, więc narzekanie jest moim zdaniem w tym wypadku nie na miejscu. Lepiej tak niż nudzić się przez cały dzień
zdjecie uzytkownika
BOK_Waw - 2015-06-11 11:31:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (6)
Chciałabym podzielić się swoją (bardzo negatywną) opinią o pracy w BOK w Warszawie. Na rozmowie rekrutacyjnej wszystko przedstawione było idealnie, grafik elastyczny, czyli w połowie miesiąca podajesz swoją dyspozycję na kolejny miesiąc a według niej ustalany jest grafik. Jedyne wymagania to minimum 120 godz. w miesiącu oraz cztery dni weekendowe. Faktycznie jedyne, na co dziewczyna od grafików zwraca uwagę to szkoła, wszystkie inne OFFy albo dostaniesz albo nie i tyle. Zawsze możesz się zamienić z kimś z tego samego skilla, ale kiedy dostajesz dwa dni świąt i jeden dzień przed świętami po 12 godz. ciężko będzie Ci z kimkolwiek się zamienić. Odnośnie weekendów to prawda, dwa dostajesz wolne dopóki w miesiącu nie mamy 5 weekendów (maj), wtedy nagle już zaczyna obowiązywać 5 dni weekendowych, nie cztery. Ponadto w maju pierwszy wypadał w piątek czyli było to święto i długi weekend, nagle pojawiła się zasada gdzie KAŻDY ma obowiązek pracować w KAŻDY pierwszy dzień miesiąca.
Następnie prowizje. Według tego, co mówiła osoba rekrutująca, ŚREDNIA prowizja, jaką dostajesz na inf. ogólnej to 600-700zł. Jest cała masa osób, które "robią drugą wypłatę z prowizji". Drugą wypłatę czyli jakieś... 1600zł (netto). W rzeczywistości osoby, które miały na ponad 100% wykonane cele, dostawały ok. 350-400zł (netto). Takich osób jest garstka w każdej grupie (max. 4,5), także nie wiem w jaki sposób oni liczą tą średnią. Prowizja w wysokości 1500 czy 1600 zł. była możliwa, ale kilka lat temu, nie dzisiaj. Każda kolejna zmiana "systemu motywacyjnego" pfff! to zmiana na gorsze.
Jeśli chodzi o obowiązki, przez pierwszy miesiąc, dwa obsługujesz podstawy infolinii ogólnej, czyli wyjaśnianie płatności, przyjmowanie i zapisywanie reklamacji, odłączanie i podłączanie dodatkowych opcji itp. Po dwóch miesiącach masz szkolenie z przedłużania umów i zaczynasz aktywnie zwiększać rachunki abonentów. Następnie uczestniczysz w szkoleniu z podstawowego rozpatrywania reklamacji (takich bez konieczności odsłuchania rozmowy). W ostatnim miesiącu ruch na infolinii technicznej znacznie się zwiększył więc każdy ze skilla pierwszego (czyli inf. ogólnej) ma obowiązkowe szkolenie techniczne i będzie stale obsługiwał również połączenia tech. Ponadto pojawiła się specjalna infolinia z abonentami którym trzeba w każdej rozmowie zaproponować dodatkowy pakiet darmowy w pierwszym miesiącu i naliczany potem, jeśli ten zapomni zadzwonić i go odłączyć (a nuż zapomni, hmm). Rozmowy te wpadają na inf. ogólną i wszystkie są odsłuchiwane. Odnośnie dosprzedaży, oficjalnie jest to tylko dodatek pozwalający konsultantom na zwiększenie swojej pensji. W ocenie rozmowy TEORETYCZNIE za brak propozycji zwiększenia rachunku odejmowane jest tylko 5 procent. W ostatnim miesiącu pieniążki się przestały zgadzać i uznano, że dosprzedaż jest jednak obowiązkiem każdego konsultanta. Kierownicy chodzili między boksami i sprawdzali kto ile opcji podłączył.
Wszystko to za 12 zł brutto.
Po pojawieniu się nowych kanałów c+ i nowych ofert, zrobiono dodatkowe uzupełniające szkolenie, ponieważ "widzimy, ze nie radzicie sobie z nową ofertą". To był fakt, ponieważ w systemie zrobił się taki bałagan, że trudno było ogarnąć oferty czy rabaty na dekodery. Szkolenie uzupełniające, niestety, było powtórką poprzedniego szkolenia, czyli nie wnosiło kompletnie nic. Kiedy konsultanci zaczęli pytać o konkretne problemowe kwestie, kierownik otwarcie powiedział, że on nie wie, żebyśmy nie zadawali mu pytań, przekaże nam to, co mamy na slajdach i wrócimy na słuchawki. Pełen profesjonalizm.
Informacje przekazywane nam na szkoleniu wstępnym różniły się od tego, jak było naprawdę, np. odnośnie weryfikacji danych osobowych każdy kierownik czy trener mówił coś innego. Na szk. wstępnym przekazywano informacje, które nie zgadzały się z opisami w bazie wiedzy. Błędy najczęściej wychodziły podczas odsłuchiwania rozmów. Miałam rozmowę na temat jednej dosyć niskiej oceny. Okazało się, że dziewczyna z oceny jakości rozmów nie miała pojęcia o procedurach, a mnie poprawiała. Kiedy zwróciłam jej uwagę, że przekazuje mi inne informacje, niż dostałam na szkoleniu, ona stwierdziła, że musi dowiedzieć się, jak jest naprawdę i da mi znać. Po kilku dniach dostałam maila, że faktycznie się myliła, w bazie wiedzy jest błąd, a ja na szkoleniu dostałam poprawne informacje. Kierownicy w tej firmie są bardzo słabo poinformowani, a co za tym idzie, konsultanci także. Niestety, przy przekazaniu błędnych inf. abonentowi to konsultant musi do niego oddzwaniać i wyjaśniać błąd, nie kierownik.
Generalnie w tej firmie abonent jest traktowany jak... idiota. Trzeba go "omotać", "nawinąć makaron na uszy" i wyciągnąć z jego portfela jak najwięcej pieniędzy. Mnie to nie interesuje i nie dziwi, ponieważ z każdej firmie jest podobnie. Smutny jest jedynie fakt, ze w dokładnie taki sam sposób traktowany jest konsultant. Odpowiedzi na nasze niewygodne pytania
zdjecie uzytkownika
BOK_Waw - 2015-06-11 11:35:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (9)
Odpowiedzi na nasze niewygodne pytania były okrężne, niezawierające żadnych interesujących nas informacji. Próbuje się tam wmówić pracownikowi, ze HBO które sprzedaje za 25 zł. to ósmy cud świata, a dodatkowe trzydniowe szkolenie techniczne i przejęcie części obowiązków od zupełnie innej (więcej zarabiającej!) infolinii jest dla naszego dobra, "żebyśmy pewniej czuli się w rozmowach z abonentami"...
zdjecie uzytkownika
kor - 2015-07-16 18:25:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
No niestety też próbowałem swoich sił w tej pracy ale u mnie problem jest taki, że priorytetem zawsze dla mnie jest i była szkoła, a tą mam w każdy weekend na dobrą sprawę. Co oczywiście jak możecie się domyślać spotkało się z dezaprobatą ze strony osób rekrutujących i tematu pracy już nie było. Chociaż nawet nie poznałem kasy jaką mogą zaproponować.
zdjecie uzytkownika
dno - 2015-09-05 22:51:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Z firmy odchodzą najlepsi konsultanci. Wiedz, że coś złego się dzieje.
zdjecie uzytkownika
ankorzy - 2015-09-07 04:23:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
jeśli odchodzą najlepsi, to albo z jednej strony mogą mieć już dość na przykład, ale z drugiej strony mogli również zdobyć tak super doświadczenie, że powodzi im się w lepszej pracy heh, no nie powiecie, ale może tak być... a tak serio to dajcie znać, jak aktualnie sytuacja w iti wygląda, ciekawy jestem
zdjecie uzytkownika
abojawiem - 2015-09-08 14:00:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (6)
CC NC+ w Warszawie w ciągu ostatnich kilku miesięcy z całkiem spoko miejsca stało się obozem pracy. Długo by wymieniać, ale nastroje ą fatalne, wszyscu myślą, żeby odejść, nie polecam nikomu!!!
zdjecie uzytkownika
Monika - 2015-09-08 20:30:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (6)
Plusy pracy jako konsultant w nc+:
+ umowa o pracę, z tego co słyszałam teraz nawet początkujący ją dostają
+ po okresie próbnym karta Multisport, pakiet medyczny, dekoder ze wszystkimi kanałami


Dlaczego mimo powyższych odradzam to miejsce:
- nieuwzględnianie preferencji w grafiku
- czas pracy i przerw liczony z dokładnością co do sekundy; nie tylko łączny czas przerwy, ale również czy przerwa trwała 5:00 czy 5:08 albo czy 15:00 czy 16:01
- wysokie targety, przez co premie dostają nieliczni
- konieczność obsługi prawie wszystkiego, podział na różne rodzaje infolinii to fikcja
- brak realnych możliwości podwyżki oraz awansu
- niewesoły klimat wokół firmy, przez co konsultantom się obrywa
- mało toalet, słabo wyposażone aneksy kuchenne
- ciągłe nasłuchiwanie rozmów przez kierowników i pretensje o wszystko
- praktycznie rozmowa za rozmową, bez chwili odsapnięcia
- wynagrodzenie podstawowe na bardzo skromne życie starcza
zdjecie uzytkownika
mariusz - 2015-09-17 21:06:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
"- mało toalet, słabo wyposażone aneksy kuchenne"

Nie wiem czy tam jeszcze pracujesz w WAW ,ale powinno być raczej mało ŚMIERDZĄCYCH (męskich) toalet .... kurwa poważnie w toalecie na mini salce już jebie gorzej niż w kiblach na dworcu centralnym od jakiegoś czasu ludzie zróbcie coś z tym !!!!!
zdjecie uzytkownika
Krzysiek - 2015-09-23 16:13:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (7)
Jeśli ktoś liczy że nc+ to dobre miejsce na zarabianie pieniędzy i normalną pracę, to się po prostu przeliczy, 3 lata przepracowane w firmie /początek canal+, potem fuzja i 2,5 letni bałagan/ dało mi możliwość oceny tej firmy w sposób mam nadzieję obiektywny. Ludzie którzy tam pracują /po za nowymi pracownikami którzy w większości szybko uciekają/ tworzą fajną atmosferę, choć każdy może to postrzegać według swojej perspektywy. Kierownicy w większości fajni ludzie i zarzucanie im niewiedzy jest nadużyciem, zwyczajnie przepływ informacji w tej firmie jest bardzo słaby, w myśl zasady najlepiej nauczysz się sam. Jeśli chodzi o zarobki to w 2014 roku moja pensja wynosiła między 4,5 a 7 tyś na rękę na tzw skilu „s”. Pod koniec 2014 gdzieś ktoś w firmie stwierdził że konsultant nie może tyle zarabiać /zazdrość?/ i zaczęto wprowadzać zmiany w systemie prowizyjnym oczywiście na niekorzyść pracownika, zapomniano przy tym że takie pensje były możliwe do osiągnięcia dzięki dobieraniu 60-80 nadgodzin w mies. - spędzasz całe dnie w pracy, a nie z rodziną. Ja informację o nadgodzinach traktowałem jako pomoc firmie która ma problem z obsadą, inni jako możliwość dorobienia, normalnym jest że jest to pomoc odpłatna. Z biegiem czasu wymogi co do wiedzy i umiejętności stają się coraz większe, niestety nowi konsultanci nie bardzo mają się od kogo uczyć, bo pracowników którzy na słuchawkach robią dłużej niż 2-3 lata jest już niewielu. Ktoś w komentarzu napisał że 2430 brutto na sprzedaży z najniższym progiem prowizji jest spoko buhahaha, gratuluję rozpoznania rynku pracy. Ludzie!!! 2400-2500 brutto w normalnych firmach sprzedażowych samej podstawy to norma, tylko nie w nc+, a do tego dochodzą prowizje- normalne prowizje które mogą osiągnąć sumę podstawy i lepiej, w nc+ nie zanosi się na to żeby miało to wrócić. A należy pamiętać że już na samym początku styczności z firmą, nowy pracownik jest po prostu oszukiwany, bo mowa jest o infolinii obsługowej (tak było w moim przypadku 3 lata temu, tak jest i teraz), a potem wychodzi że aby dostać marną premię trzeba jak tu inni słusznie zauważyli wciskać ludziom wszystko czego nie mają, za samą obsługę premii nie ma. Nie ma podziału na kompetencje, każdy ma umieć wszystko, pierwszy miesiąc jest ogólna, potem już nikt nie pyta czy chcesz tylko informuje cię że musisz, a że sytuacja taka powodowała szybki odpływ nowych konsultantów, to wymyślono że muszą przepracować min 3 msc bo inaczej muszą oddać za szkolenie wdrożeniowe. Choć przychodząc na rozmowę rekrutacyjną słyszeli, że tylko obsługa, to już na szkoleniu dowiadują się że to nie tylko to, a z czym innym w ogóle się zderzają w pracy. Kiedyś na rozmowie wstępnej dużo mówiono o tym ile to można zarobić na infolinii przychodzącej- nie dopowiadano tylko że takich osób jest nie wiele i że umiejętności muszą być naprawdę niezłe i chęć do wcisku ogromna. Ja porównałem miesiące z roku 2014 i 2015, no i wyszło że zaczynam dostawać 2-3 razy mniejsze pensje za tą samą robotę, albo jeszcze większą. Kto o zdrowych zmysłach da się bolcować w ten sposób? Ta firma poszukuje pracowników tanich, a nie dobrych. Co do możliwości awansu, jeśli takowy w ogóle jest w tej firmie, to delikatnie mówiąc jest on mało transparentny, śmiało mogę postawić tezę, że ociera się o nepotyzm, kumoterstwo i mobbing. Nie wolno mieć własnego zdania, zwłaszcza jeśli jest ono nie przychylne, a już na pewno nie wolno głośno go wyrażać. Jeśli potrafisz dobrze chodzić po palcu, to jest to miejsce dla Ciebie, awans może się zdarzyć. Niektórzy napiszą że to nie prawda- ja zmianę działu nie nazywam awansem, awans to wyższe stanowisko. Dla zobrazowania -zarobki konsultanta vs. przychód firmy -jeśli klepniesz z setką abonentów umowy na śr. 100 zł na 24 msc to firma przez ten czas przytuli 240tyś pln, a Ty dostaniesz z tego max 300 zł brutto za samą sprzedaż /tylko w pierwszym miesiącu firma ma na pewno 10 tyś-jak to się ma do Twoich 300 pln/ oczywiście ktoś za wdrożenie takiego systemu prowizyjnego wziął premię pewnie 5-o cyfrową, w końcu znalazł oszczędności haha. Jeśli chodzi o szkolenia sprzedażowe dla infolinii ogólnej, to do maja ich po prostu nie było, bo szkolenie przeprowadzone przez kogoś kto sprzedawał coś 7-10 lat temu nie powinno być nazywane szkoleniem- z całym szacunkiem do trenerów i ich zaangażowania. To nie ich wina że firma oszczędza na wszystkim, chcąc zarobić ile się da, jeśli nie na swoich abonentach, to na pracownikach. Teraz jest szkolenie z technik Sandlera, fajnie tylko że te techniki były dobre wtedy kiedy powstawały- w 2009r. Ktoś fajnie napisał że firma traktuje swoich klientów jak idiotów, pytanie czy tylko klientów? Prawdą jest że w pierwszych dniach każdego miesiąca każdy ma być w pracy, w majówkę tak było, czy aż tak dzwonili-nie ale obsada ma być. Zanim zdecydujecie się na pracę, przemyślcie czy dacie radę zderzyć się z czymś takim, bo 3 msc trzeba odwalić, jak nie -zwrot za szkolenie. Dla tych którzy lubią fajną atmosferę i są odporni na stres
zdjecie uzytkownika
Krzysiek - 2015-09-23 16:24:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (9)
cd. oraz nie mają wygórowanych oczekiwań finansowych to fajne miejsce np na pierwszą pracę i złapanie umiejętności. Ja dzięki nc+ bardzo dużo się nauczyłem, zdobyłem doświadczenie które pomogło mi znaleźć bardzo fajną pracę. Nie mogę powiedzieć że nc+ to samo zło, tak nie jest, są i plusy np.: konkursy organizowane co jakiś czas z niezłymi fantami np.:PS4. o tych małych nie wspomnę, ale polityka firmy wobec pracownika szeregowego jest na poziomie miernym. Imprez integracyjnych nie ma, ja przez 3 lata załapałem się na jedną, na 20 lecie canal+ była impreza, ale tylko dla pracowników wyższego szczebla i tych co przepracowali pow. 7 lat. Ci co przepracowali 5 już nie zasługiwali, ale osoby zatrudnione 1 msc przed imprezą gdzieś w zarządzie a i owszem. To pokazało tylko jaki stosunek do tych od czarnej roboty mają ludzie z zarządu. No i HIT, a nawet MEGA HIT, wymyślono Fabrykę Pomysłów gdzie każdy pracownik może zamieścić swój pomysł na usprawnienie systemu, pracy itd. Za fajny pomysł nagroda-kubek, smycz, koszulka hahaha. Ludzie którzy powinni siedzieć i sami to wymyślać, bo mają za to zajefajne pensje , wymyślili taki oto twór. Do samego końca moja ciekawość była związana z tym ile dostaną dodatkowej premii za wprowadzenie tego w życie- no bo bycie w „żiri” musi być odpowiednio nagrodzone. Tak więc jak wrzucicie coś fajnego, a firma np. zaoszczędzi na tym 30 tys pln, to dostaniecie kubek, albo smycz, koleżka z Fabryki parę setek do wypłaty ;) bo wdrożył coś co przynosi efekty. Pensje w tej firmie raczej nie wzrosną, bo dyrektor HR ma takie oto podejście – rotacja w Call Center musi być, pensja jest na poziomie średniej pensji w innych CC, tylko że zapomina się o tym że średnia pensja wynika z tego że są tacy co zarabiają po 6 tyś na rękę i tacy którzy mają 2 tyś na rękę, a nie że wszyscy konsultanci max 2500 na rękę. To tak samo głupie jak informacja od GUS że średnia pensja w Polsce to pow. 4 tys. A na koniec, jeśli ktoś zdecyduje się na pracę w nc+ i pójdzie na rozmowę rekrutacujną, to może trafić na bardzo śmiesznego jego mościa, który używa zapożyczonych tekstów z filmów np. Wilk z Wall Street- sprzedaj mi proszę ten długopis. Jak to usłyszałem to mi stawy powyginało w drugą stronę. Pan specjalista od rekrutacji sam kiedyś siedział na słuchawie, a teraz robi otoczkę mega zajebistej rozmowy rekrutacyjnej. W kilku komentarzach tutaj przeczytałem że zatrudniani są wszyscy- to prawda, więc bez strachu, rozmowa to tylko farsa, składając CV możecie czuć się zatrudnieni haha i oczywiście życzę powodzenia i sukcesu. Karta Multisport i dostęp do EnelMed są rzeczywiście za symboliczne pieniądze, tylko czy akurat to może decydowac że pracodawca jest super? Ktoś napisał że w EnelMed nie ma kolejek- czysta propaganda, do intrnisty można dostać się w ten sam dzień, ale proszę spróbowac zapisać się do specjalisty np.: gastrologa, termin przypomina te z NFZ. A na koniec- proszę też aż tak bardzo nie sugerować się tym co napisałem, albo napisali inni, w tej firmie zmienia się tak wiele i tak szybko, że wszystkie informacje mogą być już nie aktualne, ja nie pracuję już 1,5 msc a w tym czasie mogło dojść do prawdziwej rewolucji- na dobre, albo na jeszcze gorsze. Pozdrawiam, również czytających z nc+
zdjecie uzytkownika
totm - 2015-10-07 12:40:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
widze, że ta frma to nic innego jak biuro obsługi klientów z zakresu telewizji.. właściwie mają centralę i wydaje mi sie, ze działaja na zasadzie call center i po prostu ludzie dzwonią do nich kiedy coś nie działa lub odwrotnie, oni dostaja teefony z nowa ofertą i tak to wlaśnie działa. Ale sporo osób korzysta z ich usług.
zdjecie uzytkownika
mateusz - 2015-10-18 17:39:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
@Krzysiek - w 100% zgadzam się z tym, co napisałeś!

Dodam od siebie, że w nc+ na Poloneza jeszcze rok, pół roku temu pracował zespół profesjonalnej obsługi, który też dobrze sprzedawał i robił ładną kasę dla firmy. W tej chwili wszyscy najlepsi konsultanci odeszli, bo nie mogli znieść zmieszania z błotem i wyzwisk liderów, że byli na przerwie 5 minut i 20 sekund, a ustawa przewiduje max. 5 minut. Szacunek dla pracownika marny, jeszcze dwa lata temu grupa mega sprzedawców na przedłużaniach umów i dosprzedaąy opcji zarabiała w sumie po 4 a nawet 5 tys. na miesiąc. Teraz 2 netto to szczyt możliwości. A dla nowych umowa na staż absolwencki za 10 zł brutto za godzinę, a jak się nie spodoba, to zwracasz za szkolenie.

Chyba osoby, które nie mają talentu ani szczęścia do innej roboty, jedzą za 10 zł dziennie i mieszkają w pokoju w 3 osoby beda w stanie obsługiwać abonentów nc+. Bo przy kosztach życia i poczuciu własnej godności nikt to nie będzie pracował za takie pieniądze.
zdjecie uzytkownika
GonzoBonzo - 2015-10-19 15:19:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
Witajcie
po przeczytaniu opinii chyba zrezygnuje z wizyty na Poloneza ;)
powiedzcie mi tylko jedno czy szkolenia nadal sa prowadzone na Woli ( tak bylo z 4 lata temu) czy moze juz na Poloneza.
zdjecie uzytkownika
gdfgdfgd - 2015-10-24 00:38:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [GonzoBonzo - 2015-10-19 15:19:08]:
Na poloneza na parterze.
zdjecie uzytkownika
Konrad - 2015-10-25 08:53:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Wczoraj zakończyłem pracę na poloneza więc podzielę się z wami przemyśleniami. Na wstępie dodam że osobiście znam się z Krzyśkiem który dość rozlegle napisał o co chodzi. Atmosfera i kadra kierownicza - super, oszczerstwa że obrażają albo traktują konsultanta bez szacunku to brednie jakich mało. Gdzieś widziałem ostatnio ogłoszenie z ofertą pracy "szybki realny awans, premie sprzedażowe" -to co napisał Krzysztof o dlugopisach jest jak najbardziej trafne. Firma wspiera koczownikow z multiroomu którzy mają najwyższą podstawę i target 200 i tak go nie robią bo się to zwyczajnie nie opłaca. Więc ja na infolinii wychodzącej - nowy projekt o nazwie upsell zarabiałem mniej robiąc po 2300 odsprzedaży niż taki koczownik który siedzi cały dzień i nie chce mu się za 2.99 nawet produktu sprzedać. Poprostu ta cała premia sprzedażowa to jeden wielki śmiech. Do tego dokładają Ci obowiązków (praca do 23, reklamacje itp) nie zwiększając twojej wypłaty. Mało tego możesz zapisywać sobie w tabelach co i kiedy dosprzedales i tak nikt później ci nie jest w stanie wytłumaczyć czemu zarobiłeś 200 zł premii a nie tak jak Ci wychodzi z własnych notatek. Osobom które już pracowały na słuchawkach i chcą sprzedawać gorąco odradzam zatrudniania się tam a niedoswiadczonym polecam bo mogą nabrać doświadczenia. Moja opinia po ponad pół roku to 3/10 bo atmosfera i ludzie są naprawdę kozak. 3msc staż dla nowych i w tym czasie nie można odejść bo trzeba zwrócić za szkolenie... Ludzie im uciekają sami najlepsi sprzedawcy i zostają tylko koczownicy bo im wygodnie. Pozdrawiam wszystkich z Cc którzy teraz to czytają. Kenedi
zdjecie uzytkownika
Monia - 2015-11-01 11:32:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (9)
Przyjacielu, który chcesz zostać konsultantem nc+ zapewne interesuje Cię kilka tematów. Oto one:

czas pracy - codziennie 7-22, teraz nawet 23. Pierwszego dnia każdego miesiaca pełna obsada, czyli Nowy Rok, tradycyjne komunistyczne święto pacy 1 maja czy dzisiejszy Wszystkich Świętych na 99% spędzisz w pracy. I nic, ani grosza, ani dziękuje od lidera za to. Podobnie z pracą w weekendy - jak ktoś wyżej napisał, nie pozwolą Ci mieć wolnych.

zarobki - teraz dla nowych praktyka absolwencka za 10 zł brutto na godzinę. Nie wiem kto będzie wydajnie pracował, w sensie wypocznie i naje się za takie pieniądze.

premie - teoria, sprzedażową teraz trudno wyrobić, a jakościowa to około 200 zł

dodatki - multisport rzeczywiście tanio, enelmed za free, ale dopiero na umowie o prace z ITI

przełożeni - niby dobrzy, serdeczni ludzie, ale i wymagający, jakbyś miał po pól roku pracy wszystko kojarzyć i wiedzieć, tak jak on po kilku latach. Myślę, że większość się zasiedziała i nie umie cv porozsyłać, bo zarobki mają nie najgorsze, ale i nie najwyższych lotów, a do tego praca w święta, weekendy...

koczownicy z multiroomu, o których pisze @Konrad - nie zgadzam się z nim, to są ludzie, którzy pracują dłużej w firmie, mają spora wiedzę techniczną i wyższa podstawę. A czemu dziwi się, że wolą przyjść dwa razy z dnia wolnego na nadgodziny, niż na siłę wciskać wku***** na firmę abonentom, że coś nie działa dodatkowe opcję? Z nadgodzin większa kasa.

czy najlepsi odeszli - tak, zostało kilku weteranów, osób starszych, które tylko do emerytury dociągną (są i tacy), a większość dobrych, ambitnych pracowników odeszła. Więc sami nowi są praktycznie. Więc jak to czyta jakiś wnerwiony na infolinię abonent, że słaba jakość obsługi, to ma odpowiedź na tym forum.

Nikt nie będzie abonenta poważnie traktował, jak dostaje 10 zł brutto na godzinę!
zdjecie uzytkownika
Ewelix - 2015-11-03 01:20:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
i ja byłam na rozmowie na stanowisko konsultanta ;) wrażenia jeżeli chodzi o rozmowę rekrutacyjną w miarę pozytywne. Większość co przeczytałam powyżej waszych sugestii potwierdziło się. Szkolenie przez 9 dni w godz.9-17 stawka 13 pln brutto umowa zlecenia, egzamin, później 3 -miesięczna umowa na okres próbny,i dalej 20-miesięczna. Rezygnacja w trakcie szkolenia/okresu próbnego w pierwszym miesiącu 1000 pln w drugim 600 w trzecim 400.Podstawa jawna 2250 brutto, prowizja średnia 300-400 pln brutto, ale nie udało mi się dowiedzieć czy jest przyznawana w miesięcznych transzach :) "podobno" dostaje ją 70 % konsultantów tylko nie wiem w jakiej kwocie;) .Pracuje się dwa weekendy w miesiącu odbierane w ciągu tygodnia.Pan Karol rzeczywiście śmieszny gość trochę miałam wrażenie, że rozmawiam z typem , który lubi fantastykę ;)Lokalizacja z mojej perspektywy kiepska kończąc o 23 byłabym po północy w domu trochę strach .Grafik ustalany do 10 , każdego miesiąca. To chyba tyle ja osobiście podziękowałam nie boję się ciężkiej pracy i nie jest mi ona obca , ale jedną z głównych rzeczy, która mnie motywuje to pieniądze utrzymanie się za 1600 PLN w Warszawie myślę, że jest to wyzwanie no chyba, że mieszka się z rodzicami, albo w mieszkaniu studenckim.Plusem na pewno jest umowa o pracę .
zdjecie uzytkownika
Krzysiek - 2015-11-04 08:02:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [totm - 2015-10-07 12:40:46]:
do totm, kabel, czy kto to tu napisał, trolować to trzeba umieć, reklama miejsca pracy powinna odbywać się na targach pracy, a nie na przystanku autobusowym lub w miejscu gdzie wystawiane są opinie o pracodawcy, tutaj ludzie chcą rzetelnej opinii o pracodawcy, a nie informacji czym zajmuje się call center- to jest dostępne w ogłoszeniu o pracę
zdjecie uzytkownika
foka - 2015-11-10 13:27:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
a ja tam mimo wszystko chce sprobowac. i teraz poszukuja oprocz konsultanta ds oblugi klienta Aystetnta Dyrektora Marketingu. ale wiem ze oferuja prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dostęp do bogatej oferty platformy nc+, ale takze umowe na zastepstwo, ale moze ktos powie na jaki okres mniej wiecej ta umowa?
zdjecie uzytkownika
w3e4r - 2015-11-12 17:21:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
@foka uważam że warto jest jednak samemu spróbować i się przekonać a z tą umową to może jest coś napisane w ogłozeniu
zdjecie uzytkownika
misana - 2015-11-15 03:02:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Najlepiej zrobić sobie jakąś karteczkę i na niej napisać pytania do pracodawcy, zanieść na rozmowę rekrutacyjną i podjąć decyzję,
zdjecie uzytkownika
Basia - 2015-11-16 12:06:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
Dorzucę swoje 5 groszy. Dla mnie największym problemem/ minusem tej pracy jest grafik. a)można zapisać swoje preferencje pracy, ale i tak większość jest nieuwzględniana przez osobę która ten grafik tworzy, b)preferencje co do godzin składa się do 8 każdego mc, ale odpowiedz jest dopiero 23, wiec jak by się chciało coś zaplanować w przyszłym mc - wyjazd, wizytę u lekarza, zakup biletu na koncert czy cokolwiek innego co wymaga wcześniej podjętej decyzji to można to zrobić dopiero po 23 dniu miesiąca c) kolejna sprawa trzeba się liczyć z tym że 3/4 czasu będzie się przychodziło na zmiany popołudniowe często do 23, d) urlopy złożone kilka miesięcy temu w dalszym ciągu nie są rozpatrzone, co w związku ze zbliżającymi się świętami i nowym rokiem jest słabe ze strony pracodawcy. Ktoś kto jeszcze parę miesięcy temu planował wyjechać na ten okres no teraz jak otrzyma inf że ma wolne np od 25grudnia do 2 stycznia i tak nic nie zorganizuje. e) zmiany do godz 23 zostały wprowadzone mc temu. Czasami od 22-23 nie ma żadnego telefonu. Pomysł był chybiony, bo niewiele korzyści dla ab natomiast duży problem dla konsultantów. Niektóre osoby dojeżdżające spod Warszawy, są dzięki temu po 1 w nocy w domu. Przekłada się to oczywiści na życie rodzinne, 3/4 mc powrotów do domu pomiędzy godz 23 a 1 mocno komplikuje kontakty rodzinne. Żeby nie było że jest tylko zniechęcam... jak ktoś długo szuka pracy lub szuka pracy na start to nc+ nie jest najgorszym rozwiązaniem. Można bezpiecznie szukać innej pracy odbierając w nc+ telefony.
zdjecie uzytkownika
ekierka - 2015-11-17 12:20:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
@basia ale jak np. startujesz na stanowisko Konsultant ds. Obsługi Klienta w nc+ to obietnica szybkiej umowy rekompensuje pewne minusy
zdjecie uzytkownika
Krzysiek - 2015-11-18 19:52:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
trolowanie w pełnym gazie, dla zainteresowanych opinią o pracodawcy odsyłam do komentarzy związanych z warunkami pracy, a nie bonusami które nie rekompensują bałaganu w jaki można zostać wplątanym podejmując pracę, oczywiście odważnych zachęcam do spróbowania tej pracy, proszę tylko pamiętać o nierzetelnej informacji na rozmowie, łatwo wszystko zweryfikować prosząc o odniesienie się do kilku komentarzy z tego forum, pozdrawiam trolujących z nc, przynajmniej widać jakieś zaangażowanie- nareszcie
zdjecie uzytkownika
JFK - 2015-11-21 00:23:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (7)
Nie polecam pracy na Poloneza w Warszawie. Mam złe wspomnienia chociaż pracowałem tam dłuższy czas. Zatrudniając się na infolinię trzeba się liczyć z tym, że parcie na sprzedaż jest tak duże, że czasem zastanawiasz się czy pracujesz jako konsultant, czy sprzedawca..Premie? Nie ma. Licz się z tym, że pracujesz tylko za podstawę. Brak jakiegokolwiek wsparcia, szkolenia z technik sprzedaży, ale każą Ci wciskać na chama. Przerwy liczone co do sekundy, grafk pomimo preferencji nie zostanie uwzględniony, urlop jak sobie zaplanujesz z półrocznym wyprzedzeniem, to może dostaniesz, ale też nie zawsze. Najlepsze są szkolenia z kierownikiem, które trwają godzinę lub dwie, a później masz kompleksowo obsługiwać abonentów z danej dziedziny. Bo oczywiście pomimo tego, że nie jesteś należycie przygotowany masz podpięty dany skill i jedziesz. Zapytać się kogokolwiek o coś? Uzyskasz informacje " przecież było szkolenie " i patrzą się jak na debila. Abonenci krzyczą, wyzywają i traktują konsultanta jak popychadło. Większość telefonów to sfrustrowani klienci...ale co się dziwić jak polityka firmy jest taka a nie inna, również wobec nich. Wszystko skupia się na konsultancie, wiec osobom ze słabą odpornością psychiczną tymbardziej odradzam prace w nc+. Oczywiście szkolenia jak radzić sobie z takim trudnym klientem nie będzie. Radz sobie sam konsultancie. Ogólnie zatrudniając się w tej firmie przejdziesz szkolenie, które przygotuje cie do pracy na minimalnym poziomie. Później zaczynają się schody i dopiero trzeba się zmierzyć z realiami jakie tam panują. Jedynym plusem jest umowa o pracę i fajni ludzie, ale tylko konsultanci, bo kierownikom grup tez można dużo zarzucić. Wymagają, a nic tak naprawdę nie dają od siebie, żadnej pomocy i wsparcia. Są tylko po to, żeby Cię zjechać jak coś źle zrobisz, albo celu nie zrobiłes, bo premii nie dostanie. Ale żeby pomóc? Czasu nie mają, bo trzeba tabelki w Excelu wypełniać i rozliczać ile się spóźniłeś w danym miesiącu i ile masz przekroczonych przerw do odpracowania . To jest najważniejsze. Statystki mają się zgadzać. Jeszcze na plus to enel med, karty sportowe, czasem jakiś konkurs. Mimo wszystko więcej minusów. Decyduj sam :)
zdjecie uzytkownika
były_dobry_konsultant - 2015-11-29 13:20:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Prawda jest taka, że większość infolinii, to ciężka praca, ale ktoś to musi robić. A wbrew pozorom są osoby, które, nawet są w stanie taką pracę polubić. O ile pracodawca będzie w porządku. Ale w ITI Neovision choćbyś się starał i podnosił poziom swojej wiedzy nic to nie da.

Umowa o prace powinna przysługiwać od pierwszego dnia pracy, ew. pierwszy niepełny miesiąc na umowie-zlecenie. A w tej firmie do niedawna trzeba było przepracować 3 miesiące i to pełne, czyli czasami 3,5 miesiąca czy prawie 4 za 12 zł brutto na godzinę. Czy to w Warszawie dużo? Może dla kogoś kto jeszcze studiuje, dla kogo jest to pierwsza praca czy dla kogoś kto szuka sensu życia, a mieszka w Warszawie z rodzicami, najlepiej na Ursynowie, aby za komunikację miejską nie płacić. Dla singla, który chce się w Warszawie utrzymać, bądź dla "połówki" młodego małżeństwa takie zarobki albo wołają o pomstę do nieba albo można je określić jako śmiech na sali.

Niedawno zresztą firma wpadła na pomysł praktyk absolwenckich za 10 zł brutto na godzinę dla początkujących. A ceny mieszkań, żywności, ale i abonamenty w nc+ w tym czasie poszły w górę ;)

Na umowie o pracę masz 2300 zł brutto. Czy 200 zł premii za jakość, którą i tak łatwo obciąć, bądź premia za dosprzedaż, którą obecnie ciężko wyrobić, a wyniesie max 500 zł to dużo? Myślę, ze nie.

Liderzy -są w większości spoko, ale często niechętni do pomocy i bardzo wymagający.

Czy wymagania stawiane przez tą firmę są za duże - no jak ktoś czepia się, że byłeś 5 minut i 5 sekund na przerwie zamiast max. 5 minut to źle świadczy o miejscu pracy. Zwłaszcza za tak niskie pieniądze.

Zresztą zmienia się władza na Sikorskiego i na Poloneza i na Conrada wióry lecą - z dnia na dzień nawet kierownicy z kilkuletnim stażem są w stanie wylecieć.

A gdzie pieniądze z abonamentów - przerośnięta struktura kierownicza i dziesiątki za dobrze zarabiających ludzi. A szeregowemu pracownikowi dać marne grosze. Taka polityka ITI Neovision.
zdjecie uzytkownika
Ona - 2015-12-04 23:36:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Nie warto tam pracować nie dość że cię nie wyszkolą to jeszcze jakby pracownik na 150 % pracował wyzysk że hej nie warto tam iść.
zdjecie uzytkownika
roman - 2015-12-05 12:50:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Ona - 2015-12-04 23:36:09]:
Nie mam jeszcze zbyt dużego doświadczenie w pracy na tym stanowisku, jednak to co mogę powiedzieć , po kilku latach w branży to , że ludzie są w porządku, całkiem pomocni.
zdjecie uzytkownika
tuba - 2016-01-13 18:45:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A czy ktoś z forumowiczów pracuje w punkcie obsługi a nie call center? Mam propozycję pracy w Centrum Obsługi, zmiany 12 godzinne itp. Umowa o pracę (tylko ciekawe czy od razu?) wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (podstawa + premia za wykonanie założonych planów). Jestem ciekaw jak to naprawdę wygląda.
zdjecie uzytkownika
nick - 2016-01-16 15:32:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
raczej większa część pracuje w call center, ale myślę, że centrum obsługi jako taka główna centrala to też dobre miejsce na pracę, a teraz trochę ludzi tam szukają i właśnie zatrudniają na umowę o pracę
zdjecie uzytkownika
tuba - 2016-01-16 20:52:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zobaczę co się z tego rozwinie, chyba będzie dobrze, choć zaproponowali najniższą krajową.. Plus "premia" ale wszyscy wiedzą jak to jest z tymi premiami.
zdjecie uzytkownika
majka - 2016-01-18 20:31:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Bo premia zalezy od twoich możliwosci starań, oferują karty benefitu,pakiety medyczne,przed wszystkim jest możliwosc awansu, i pracujesz nie dla byle kogo ale dla telewizji nc+
zdjecie uzytkownika
tuba - 2016-01-21 15:57:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
O kartach ani pakietach nic nie słyszałem. Czy jest dużo materiału do opanowania?
zdjecie uzytkownika
gsg - 2016-01-21 16:08:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Cały czas pojawiają się jakieś oferty pracy u nich, ale raczej jest to związane z rozwojem firmy. Wiecie czy ogłoszenie na konsultanta ds. utrzymania klienta jest wciąż aktualne? zachęca mnie to, że zapewniają prywatną opiekę medyczną.
zdjecie uzytkownika
parasolka - 2016-01-23 07:51:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mi np. na rozmowie nic takiego jak opieka medyczna ani karty czy inne benefity nie proponowali. I w dodatku kombinują z pewnymi kwestiami.
zdjecie uzytkownika
Goś - 2016-01-23 16:16:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@parasolka z jakimi kwestiami kombinują? No i też pewni zależy na jakie stanowisko aplikowałaś. Bo w ofercie na specjalistę ds. sprzedaży to jasno napisali, że oferują umowę o pracę i prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dostęp do bogatej oferty platformy nc+.
zdjecie uzytkownika
annak - 2016-01-24 15:59:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
skandal. praca w nc+ nie dosc ze jest bardzo meczaca, to przynosi niezmiernie duzo stresu. Liderzy zamiast pomagac siedza sobie gadaja ze soba, jedza chipsy (mimo ze jest zakaz jedzenia w sali) nc+ w moim przypadku zalapalam sie na skrocone szkolenie (platne, wiadomo mniej) mialam 25 h szkolenia, po ktorym wciaz bylam niepewna , nie mialam wystaczajacych informacji, nie czulam sie pewnie, bylam bardzo zestresowana, szczegolnie ze nie przeprowadzalismy rozmow probnych na sobie np, nie bylam zapoznana z systemem z ktorego sie dzwonilo,l a na dodatek po szkoleniu w umowie okazalo sie ze musze przepracowac 80 h szkolenia uwaga NA SLUCHAWCE, czyli pracujac wlasciwie, i dopiero po tym szkoleniu zaczna mi placic za kolejne przepracowane godziny, natomiast za te 80 h szkolenia zaplaca mi po przepracowaniu kolejnych 180 h, SZCZYT CHAMSTWA, NIEPOSZANOWANIA DLA PRACOWNIKA ZE STRONY PRACODAWCY i liderow. Do tego okazuje sie ze wczesniej szkolenie przeprowadzane bylo przez 2 tygodnie i faktycznie trwalo 80 godzin, tak, ze jak juz sie przychodzilo w pierwszy dzien do pracy mozna bylo byc spokojnym.Teraz szkolenia przeprowadzane sa na odwal sie z minimalnym czasem, minimalna stawka, i z zawirowaniami w umowach. Do tego nie dostalam karty wstepu do sali i za kazdym razem musialam dzwonic dzwonkiem zeby otworzyli mi drzwi, dzwonek oczywiscie nie dzialal, telefony nie byly odbierane a za kazde spoznienie do pracy 5 minut zaczynac musialam pol godziny pozniej i wiadomo te minuty ktore sie zbieraly (bedace skutkiem czekania az mi ktos laskawie otworzy drzwi) na calosc, i obnmizenie stawki. SZCZYT SZCZYTOW. Nie dosc ze nc+ oszukuje klientow, naciaga ich, to jeszcze zle traktuje pracownikow, wyciska z nich jak najwiecej, kaze po 5 razy naklaniac kogos do kupna mimo ze ta osoba deklaruje chec zrezygnowania. Nie polecam. NC+ NA KROWODERSKICH ZUCHÓW W KRAKOWIE jest nie do przyjecia. inne placowki takze, z tego co slyszalam od moich kolezanek tam pracujacych. NC+ oszukuje i klientow i pracownikow!!!!!
zdjecie uzytkownika
wojcik - 2016-01-25 17:02:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
annak, wiesz jak ktos sie odnajduje na swoim stanowisku to nie jest to dla niego meczaca praca. Z tego co widziałem to szukają teraz konsultantów ds. utrzymania klienta w nc+. Gwarantuja opieke medyczną, a także karty Multisport i bogaty program socjalny, min. działalność rekreacyjno-sportowa.
zdjecie uzytkownika
wapale - 2016-01-26 14:14:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [parasolka - 2016-01-23 07:51:22]:
witam
Dostałem skierowanie do pracy na stanowisko konsultant ds. utrzymania klienta w nc+ Czy ktoś wie na jakich warunkach zatrudniają. Chodzi mi czy jest to umowa o pracę i jakie wynagrodzenie
Pozdrawiam
Wapale
zdjecie uzytkownika
Karola - 2016-01-27 21:06:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [wapale - 2016-01-26 14:14:15]:
Umowa o pracę od początku pracy, a wynagrodzenie 2500 zł brutto + premia od sprzedaży.
zdjecie uzytkownika
roman - 2016-01-27 21:30:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Karola - 2016-01-27 21:06:54]:
coś mi ciężko uwierzyć. Wszędzie przecież dają umowę na 3 miesiące pierwsze próbne i dopiero później jest opcja na przedłużenie. W dodatku jako konsultant? za dobre by to było
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: standardowa rozmowa z tymi samymi nudnymi pytaniami, do których człowiek przyzwyczaił się tak jak do komarów w lecie, czy była profesjonalna, Pani Dorota była miła i nie wyszła po za ramy zwykłych nudnych rozmów
Pytania: nie było takich pytań, tak jak w okienku powyżej, standardowe pytania
zdjecie uzytkownika
Karola - 2016-01-28 16:37:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [roman - 2016-01-27 21:30:39]:
No najpierw dają umowę na 3 miesiące, ale jest to umowa o pracę, po 3 miesiącach przedłużają na 20 miesięcy również na umowę o pracę.
zdjecie uzytkownika
Maciek - 2016-02-05 11:34:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Kurcze ale tu jest dużo troli - pracowników ncplus ds. Rekrutacji .Ludzie nie dajcie się ogłupić i trzymajcie się zdala od tej firmy , no chyba że masz zero doświadczenia to żeby je nabyć możesz iść ale max na 3 miesiące jak lubisz pracę za 10 brutto za godzine pod groźbą kary jak ci się odwidzi i chciałby wcześniej odejść.

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Platforma nc+

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert