Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Profil firmy: PZU

zdjecie uzytkownika
Nowy - 2014-05-23 14:23:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (6)
Witajcie, miałem zaproszenie na rozmowę w PZU na stanowisko Specjalisty obsługi klienta. Oddział terenowy PZU. Powiedzcie proszę na jakie wynagrodzenie zasadnicze można liczyć na tym stanowisku? Czy trudno przyswoić wiedzę? Co dokładnie robi osoba zatrudniona na tym stanowisku. Wiem że miałbym pracować na sali głównej, obsługa PZU Życie. Oddział czynny 8-16, w jakich godzinach należy być w oddziale? Chodzi o to ile wcześniej trzeba przyjść aby przygotować stanowisko pracy i jak to wygląda po zamknięciu oddziału? Wiem że szkolenie trwa 3 tyg w Warszawie. Dużo materiału jest do przyswojenia? Czy można liczyć na jakieś wsparcie?
zdjecie uzytkownika
Ania - 2014-05-28 09:13:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Właśnie, jak jest na stanowiskach specjalisty?centrum operacji w pile?
zdjecie uzytkownika
zenek - 2014-05-28 13:54:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
mam paru znajomych którzy pracują w PZU i nie narzekają. Jest dużo szkoleń na początku, tylko nie do końca wiem jak z kasą wychodzili...
zdjecie uzytkownika
XxXx - 2014-06-04 15:24:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mówicie tylko o pracy w Warszawie.... a są oddziały contact center w jeszcze innych miastach, gdzie stawki są śmieszne - po 7zł/godzinę na rękę. Za wykonywanie tej samej pracy różne płace.... też umowy śmieciowe i mimo, że ludzie pracują tu po kilka lat, to podwyżek żadnych, o awansie nie wspomnę. Rozwój? Myślę, że odkąd tu zacząłem pracować cofam się w rozwoju ;] Cały czas szukam innej pracy i jak tylko się uda, to znikam stąd.
zdjecie uzytkownika
abba12 - 2014-06-09 20:08:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak ktoś chce i się stara to można awansować. Trzeba czasem się pokazać z dobrej strony a nie tylko narzekać i czekać, aż ktoś przyjdzie i zaproponuje nowe stanowisko. Ja pracowałam na infolinii dwa lata. Jak skończyłam studia to zaczęłam odpowiadać na wewnętrzne oferty pracy. Po dwóch miesiącach już zaczęłam pracę jako likwidator. Pomogło mi w tym właśnie doświadczenie na infolinii i pozytywna rekomendacja kierownika. Ludzie nigdzie nie jest lekko, ale trzeba w siebie uwierzyć i trochę nad sobą popracować :)
zdjecie uzytkownika
na_granicy - 2014-06-10 10:21:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Z roku na rok w firmie jest coraz gorzej. Rosnąca biurokracja. Żenujący poziom wynagrodzeń. System DEmotywujący. Brak odpowiednich narzędzi pracy. Ludzie traktowani są wyłącznie jak koszt. Program e-szkoleń przypominający próbę uczenia wbijania gwoździ poprzez pokazywanie zdjęć młotka z tym, że dotyczą narzędzi dużo bardziej skomplikowanych niż młotek. Dyrektor zamiast wysłać nas na porządne szkolenie przydatne i bardzo nam potrzebne (dotyczące specjalistycznego oprogramowania które jest dostępne w firmie i które mogło by wiele poprawić w pracy, a które nie jest wykorzystywane), woli iść za te pieniądze na kręgle. Taką odpowiedź usłyszeliśmy prosto w nasze twarze. Jak tylko znajdę odpowiadającą mi ofertę pracy to uciekam z tego[usunięte przez administratora]
zdjecie uzytkownika
zenek - 2014-06-10 18:45:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [na_granicy - 2014-06-10 10:21:25]:
widocznie jego zdaniem wystarczająco dobrze radzice sobie z tymi narzędziami i z tą wiedzą którą już posiedliście
zdjecie uzytkownika
Adam - 2014-06-10 22:46:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Niestety, w Contact Center PZU nie macie szans na cokolwiek ciekawego. Zatrudnienie wyłącznie na umowie zlecenie, o umowie o pracę możecie zapomnieć. 10 zł brutto/godzina. Czas pracy wg ich zapotrzebowania - raz dostaniesz 10 godzin, a raz 5. Nigdy nie wiesz, na czym stoisz. Dodatkowo zero jakichkolwiek benefitów - karnetu sportowego czy czegokolwiek. Pracujesz wśród 1000-ca osób i nie masz szans na jakikolwiek awans. Szkolenie wstępne - 2 tygodnie po 8 godzin bez wynagrodzenia. Jakość wdrożenia do pracy beznadziejna.

Zdecydowanie NIE POLECAM, naprawdę szkoda czasu...
zdjecie uzytkownika
na_granicy - 2014-06-11 12:34:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [zenek - 2014-06-10 18:45:29]:
(usunięte przez administratora) Przecież jak się mało (albo wcale) płaci to nie można dużo wymagać.
zdjecie uzytkownika
Z.z.z - 2014-06-11 17:54:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja właśnie zastanawiam się nad odejściem. Już mi starczy. Na słuchawkach 4 lata. W trakcie proponowałam własne pomysły na efektywniejszą pracę, prezentacje, skrypty, zostawanie dłużej bo ktoś nie przyszedł i nic. Awansują ci co mają znajomości. Umowa śmieciowa, wymagania etatowe.Na moim projekcie o wolnym można zapomnieć a jak już sobie zrobisz wolne to jakieś dziwne aluzje że "swoim postępowaniem powodujesz że nie zasługujesz na etat". Szok.
zdjecie uzytkownika
zenek - 2014-06-26 23:21:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Z.z.z - 2014-06-11 17:54:53]:
niektórzy pracodawcy chcieliby, żeby najlepiej to pracować dzień i noc, także nie dziwi takie zachowanie niestety
zdjecie uzytkownika
PZUFan - 2014-07-02 21:34:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Zależy gdzie się trafi. Ja jestem zachwycony pod każdym względem. Ciekawa, rozwojowa praca. Przy posiadaniu wąskiej specjalizacji - zarobki, bardzo wysoko powyżej średniej rynkowej - ekspert o unikatowej specjalizacji z 8 letnim doświadczeniem - ok. 26 000 PLN brutto/msc.
zdjecie uzytkownika
niezdecydowana - 2014-07-02 22:04:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [PZUFan - 2014-07-02 21:34:53]:
Do PZUfan. Czy możesz mi powiedzieć o jakiej wąskiej specjalizacji mówisz. Ja wybieram się na rozmowę w sprawie pracy w PZU (też w ramach bardzo wyspecjalizowanych kwalifikacji) i zastanawiam się, czy w ogóle warto ryzykować i zmieniać obecne miejsce na PZU?
zdjecie uzytkownika
były agent pzu - 2014-07-11 18:24:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Nie popełniajcie tego błędu.Nie podpisujcie umowy na wyłączność. Pracowałem dla nich ponad 10 lat jako agent wyłączny . Po wprowadzeniu nes wszystko stanęło na głowie , nierealne plany, mobing , i przeróżne formy nacisku. Traktują ciebie jak niewolnika . Cały system jest tak skonstruowany , aby agent nie miał czasu na nic poza pracą dla pezu. W pierwszym roku zapewne będą ciebie głaskać , bo maja premie za nowych agentów ale już w następnym będzie gorzej.
Paradoksalnie im większym jesteś agentem tym gorzej cię traktują. Bardzo ciężko wyrobić dynamikę , a jak jej nie masz to spadasz w sementacji i mniej zarabiąsz , zresztą jest to firma , która najmniej płaci swoim agentom. Najlepiej skontaktujcie się z dużą multiagencja, CUK, Unilink , ASIST , lub jakąś która masz w swoim regionie . Podpiszcie z nimi umowę i będzie święty spokój. Żadnych planów , ile zrobisz to tyle zarobisz. W ofercie wszystkie wiodące TU , pezu też i co śmieszniejsze większe prowizje niż wyłączny . Powiem jako były agent pezu , mając porównanie z innymi TU to mają o niebo lepsza ofertę cenowa i produktową. Co najważniejsze wszyscy traktują cię jak człowieka , pełny szacunek . Proszą cię grzecznie , żebyś coś zrobił , oferują bardzo atrakcyjne premie za niewielką sprzedaż. W pezu będziesz nikim , jak już nie dasz rady albo nie wytrzymasz psychicznie , to rozwiążą z tobą umowę i naślą na twoich klientów innych agentów . Każdy agent z którym rozwiążą umowę trafia tez na ich czarna listę i ma wilczy bilet.
zdjecie uzytkownika
karo - 2014-07-11 21:34:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
a jak widać po krótkim poszperaniu w internecie PZU szuka takich agentów ubezpieczeniowych na potęgę w chwili obecnej. Ciekawe jednak czy ktoś po przeczytaniu tej wiadomości zdecydowałby się jeszcze na pracę dla nich
zdjecie uzytkownika
negress - 2014-07-15 13:30:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no właśnie co tu zrobić, właśnie stoję przed decyzją jestem po rozmowie z pzu mam pracę stałą ale orkopna atmosfera i chcę coś zmienić i myślałam, że pzu jest dobre...jakie są zarobki agenta pzu?
zdjecie uzytkownika
negress - 2014-07-15 13:30:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no właśnie co tu zrobić, właśnie stoję przed decyzją jestem po rozmowie z pzu mam pracę stałą ale orkopna atmosfera i chcę coś zmienić i myślałam, że pzu jest dobre...jakie są zarobki agenta pzu?
zdjecie uzytkownika
negress - 2014-07-20 12:38:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [były agent pzu - 2014-07-11 18:24:01]:
proszę o adres mailowy jeśli to nie kłopot chciałabym zapytać jeszcze o pracę..czy orientuje się Pan o unilink jesli chodzi o zasady?proszę o adres,zostawię swój adres pink-82@wp.pl czy orientuje się Pan czy mogę pracować jednocześnie dla ASIST i Unilink?Czy jest to korzystne dla mnie? ile zarabia,jakie profity miałby agent pzu kier.sprz. za wprowadzenie mnie do firmy i jak długo za moją pracę?czy w dużych mulitiagencjach też tak jest?pozdrawiam i b.proszę o odp.
zdjecie uzytkownika
Ralf - 2014-08-01 16:17:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Mam pytanie do pracowników PZU. Właśnie przeczytałem informacje i oferty w sprawie zatrudnień w PZU w Pionie Ubezpieczeń Zdrowotnych w Warszawie, związane z Kontrolingiem. Wiecie coś na temat tych ofert ?
Warto tam aplikować ?
Z góry dziękuje za info.
zdjecie uzytkownika
Michał - 2014-08-04 07:11:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy warty być menadżerem w pzu?
zdjecie uzytkownika
carola - 2014-08-07 09:38:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja mam o PZU coraz mniej pozytywne zdanie.Odbylam kurs na agenta ubespieczeniowego prowadzony przez PZU (musiałam zapłacić 200zł). Po ukonczeniu kursu,zdaniu egzaminu nie za bardzo chciano podpisać ze mną umowę. Wsześniej mówiono mi,że po egzaminie mogę liczyć na wsparcie przez innych agentów i że na spokojnie bedę się wdrażać. Jednak po ukonczeniu owego kursu wszystko okazało się zupełnie inaczej,zamiast pomocy usłyszałam,że nie wiedzą czy dam sobie rade. Zamiast wsparcia i rady został skrytykowany każdy mój pomysł na pozyskanie klienta... Tym o to sposobem straciłam 200zł,nie mam licencji agenta i również nie mam pracy. Zanim ktoś się zdecyduje zapłacić niech się zastanowi 200 razy,czy ma dużoooo znajomych których będzie mógł ubespieczyć (lista 100potencjalnych klientów,która potem jest wymagana i to klienci z którym na 99% coś sprzedać). Bo jeżeli nie masz takiej możliwość (jak ja,ale u mnie to ze względu na wiek rówieśników-20lat,a do rodziców wbrew pozorom kontaktu o tak o ludzie nie chcą umożliwiać) to lepiej sobie odpóścić bo szkoda kasy. Po kursie ogólnie nie wiele sprawy ubespieczeń się rozjaśniają,ja skonczyłam kurs mając większy mętlik w głowie niż przed nim.
zdjecie uzytkownika
anetta - 2014-08-11 21:56:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pozytywne opisy, które daliście wyżej brzmią bardzo zachęcająco. Tylko szkoda, że nie są prawdziwe.

W tym momencie w call center pzu pracuję bodajże 1500-2000 osób w różnych lokalizacjach. Firma się restrukturyzuje, a jeśli już, to rekrutuje ludzi z zewnątrz. Awans wewnątrz organizacji jest praktycznie nierealny.
Zaczynasz od 10 zł, a podwyżka jest po kilkunastu miesiącach... i to o złotówkę, w porywach do dwóch złotych.
Warto zauważyć, że 160 godzin razy 10 zł to jest MINIMALNA PŁACA. Nie dają mniej, bo im prawo tego zabrania.
Praca delikatnie mówiąc odmużdzająca i nierozwojowa. Może kilkudniowe szkolenie nauczy nas, czym jest OC a czym Autocasco, i jakie są różnice między tymi ubezpieczeniami. Ale to wszystko w kwestii "rozwoju". Później siedzisz na słuchawkach po kilkanaście godzin, żeby cokolwiek zarobić, i robisz non stop to samo.

Co do wspaniałomyślnego kierownictwa działu assistance, to są mieszane zdania. W większości: negatywne.

Warto pójść i spróbować tam pracy, żeby zobaczyć jak to wygląda. Ale nie radzę nikomu zostawać tam na dłużej.

W Warszawie naprawdę można znaleźć zatrudnienie na umowę o pracę z godziwym wynagrodzeniem i perspektywami. Wystarczy poszukać! ;)
zdjecie uzytkownika
placiplacz - 2014-08-14 09:19:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Niestety ale zmiany ida w bardzo zlym kierunku. Rosnaca biurokracja i ciecie pieniedzy gdzie sie da, a najlatwiej oszczedza sie na ludziach
Wiem, zenostwo osob chce uciec z pzu tylko szukaja odppwiedniej oferty w innych firmach. Menedzerowie zatrudniaja sie po znajomosci i mysla tylko o kasie dla siebie
Ogłoszenia pracy odpowiedz
2014-06-03
Żródło: Gowork.pl
Lubin
(dolnośląskie)
  Zostań Agentem Ubezpieczeniowym PZU W związku z dynamicznym rozwojem sieci sprzedaży poszukujemy przedsiębiorczych i otwartych na rozwój osób do współpracy. Co robią nasi agenci: zawierają umowy ubezpieczenia z klientami indywidualnymi oraz z małymi i średnimi firmami powiększają bazę klientów dopasowują produkty do potrzeb i oczekiwań klientów Ja
zdjecie uzytkownika
Asia - 2014-08-25 18:57:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja pracowałam na infolinii PZU 10 miesięcy na rejestracji szkód i nie mogę się już doczekać kiedy wrócę. Obecnie wychowuję dziecko i rozmowa z ludźmi bardzo mi się przyda, poza tym tęsknie już za atmosferą, która tam panuję. Miałam okazję pracować w różnych call center zajmujących się sprzedażą win i poradników - zdecydowanie nie polecam. Stawka nie jest może za wysoka, zwłaszcza jeśli opłaca się składkę chorobową, w moim przypadku jednak bardzo się to przydało. Z tego co słyszałam od koleżanek to infolinia się rozrasta, jakieś nowe projekty są tworzone, sama jestem ciekawa.
zdjecie uzytkownika
UbeZpieczyciel - 2014-09-19 10:06:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [carola - 2014-08-07 09:38:27]:
A nie domyśliłaś się, że pracy nie dostałaś bo skończyłaś kurs na agenta ubespieczeniowego a nie na agenta ubezpieczeniowego?
Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PZU
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x