Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Profil firmy: PZU

zdjecie uzytkownika
carola - 2014-08-07 09:38:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja mam o PZU coraz mniej pozytywne zdanie.Odbylam kurs na agenta ubespieczeniowego prowadzony przez PZU (musiałam zapłacić 200zł). Po ukonczeniu kursu,zdaniu egzaminu nie za bardzo chciano podpisać ze mną umowę. Wsześniej mówiono mi,że po egzaminie mogę liczyć na wsparcie przez innych agentów i że na spokojnie bedę się wdrażać. Jednak po ukonczeniu owego kursu wszystko okazało się zupełnie inaczej,zamiast pomocy usłyszałam,że nie wiedzą czy dam sobie rade. Zamiast wsparcia i rady został skrytykowany każdy mój pomysł na pozyskanie klienta... Tym o to sposobem straciłam 200zł,nie mam licencji agenta i również nie mam pracy. Zanim ktoś się zdecyduje zapłacić niech się zastanowi 200 razy,czy ma dużoooo znajomych których będzie mógł ubespieczyć (lista 100potencjalnych klientów,która potem jest wymagana i to klienci z którym na 99% coś sprzedać). Bo jeżeli nie masz takiej możliwość (jak ja,ale u mnie to ze względu na wiek rówieśników-20lat,a do rodziców wbrew pozorom kontaktu o tak o ludzie nie chcą umożliwiać) to lepiej sobie odpóścić bo szkoda kasy. Po kursie ogólnie nie wiele sprawy ubespieczeń się rozjaśniają,ja skonczyłam kurs mając większy mętlik w głowie niż przed nim.
zdjecie uzytkownika
anetta - 2014-08-11 21:56:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pozytywne opisy, które daliście wyżej brzmią bardzo zachęcająco. Tylko szkoda, że nie są prawdziwe.

W tym momencie w call center pzu pracuję bodajże 1500-2000 osób w różnych lokalizacjach. Firma się restrukturyzuje, a jeśli już, to rekrutuje ludzi z zewnątrz. Awans wewnątrz organizacji jest praktycznie nierealny.
Zaczynasz od 10 zł, a podwyżka jest po kilkunastu miesiącach... i to o złotówkę, w porywach do dwóch złotych.
Warto zauważyć, że 160 godzin razy 10 zł to jest MINIMALNA PŁACA. Nie dają mniej, bo im prawo tego zabrania.
Praca delikatnie mówiąc odmużdzająca i nierozwojowa. Może kilkudniowe szkolenie nauczy nas, czym jest OC a czym Autocasco, i jakie są różnice między tymi ubezpieczeniami. Ale to wszystko w kwestii "rozwoju". Później siedzisz na słuchawkach po kilkanaście godzin, żeby cokolwiek zarobić, i robisz non stop to samo.

Co do wspaniałomyślnego kierownictwa działu assistance, to są mieszane zdania. W większości: negatywne.

Warto pójść i spróbować tam pracy, żeby zobaczyć jak to wygląda. Ale nie radzę nikomu zostawać tam na dłużej.

W Warszawie naprawdę można znaleźć zatrudnienie na umowę o pracę z godziwym wynagrodzeniem i perspektywami. Wystarczy poszukać! ;)
zdjecie uzytkownika
placiplacz - 2014-08-14 09:19:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Niestety ale zmiany ida w bardzo zlym kierunku. Rosnaca biurokracja i ciecie pieniedzy gdzie sie da, a najlatwiej oszczedza sie na ludziach
Wiem, zenostwo osob chce uciec z pzu tylko szukaja odppwiedniej oferty w innych firmach. Menedzerowie zatrudniaja sie po znajomosci i mysla tylko o kasie dla siebie
zdjecie uzytkownika
Asia - 2014-08-25 18:57:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Ja pracowałam na infolinii PZU 10 miesięcy na rejestracji szkód i nie mogę się już doczekać kiedy wrócę. Obecnie wychowuję dziecko i rozmowa z ludźmi bardzo mi się przyda, poza tym tęsknie już za atmosferą, która tam panuję. Miałam okazję pracować w różnych call center zajmujących się sprzedażą win i poradników - zdecydowanie nie polecam. Stawka nie jest może za wysoka, zwłaszcza jeśli opłaca się składkę chorobową, w moim przypadku jednak bardzo się to przydało. Z tego co słyszałam od koleżanek to infolinia się rozrasta, jakieś nowe projekty są tworzone, sama jestem ciekawa.
zdjecie uzytkownika
UbeZpieczyciel - 2014-09-19 10:06:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [carola - 2014-08-07 09:38:27]:
A nie domyśliłaś się, że pracy nie dostałaś bo skończyłaś kurs na agenta ubespieczeniowego a nie na agenta ubezpieczeniowego?
zdjecie uzytkownika
IMHO - 2014-09-20 08:05:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
PZU stawia na wyzysk pracowników. Pazerność przez duże P. Szczerze odradzam. Pracownicy są dla firmy nikim i wynagrodzenie w związku z tym też jest poniżej krytyki.
zdjecie uzytkownika
Olo - 2014-09-26 21:54:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jestem zadowolony z pracy, szkolenia, pomocy pracownikom, udzielanej przez management. Stawka mogła by być lepsza. Polecam na otrzaskanie się z tego typu zajęciem.
zdjecie uzytkownika
szymi - 2014-10-13 16:03:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Na jakim stanowisku pracujesz OLO jest tu ktoś kto pracuje na stanowisku likwidacja szkód komunikacyjnych???
zdjecie uzytkownika
Sylwia - 2014-10-13 17:21:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [IMHO - 2014-09-20 08:05:27]:
IMHO nie zgadzam się z Tobą. Praca na infolinii idealna bo samemu można ustawić sobie grafik, na rejestracji szkód miła atmosfera a i premię można mieć tak naprawdę co miesiąc. Osobiście gorąco polecam zwłaszcza studentom ! Pracowałam tam razem z koleżanką i zrezygnowaliśmy tylko dlatego że mamy teraz pracę w zawodzie ;)
zdjecie uzytkownika
szymi - 2014-10-13 17:26:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
do sylwia masz moze jeszcze kontakt z ludzmi pracujacymi tam???
zdjecie uzytkownika
wiciu - 2014-10-13 17:34:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pracujesz na dziale likwidacji szkod komunikacyjnych chcesz dorobic daj znac na nr
6
0
3
2
3
3
2
3
0
zdjecie uzytkownika
maciek - 2014-10-24 10:15:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
może ktoś opisać jak wygląda praca doradcy klienta? czy jest to praca w oddziale? na jaką umowę?
zdjecie uzytkownika
mika - 2014-10-24 22:13:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracuję od 2 miesięcy i jest całkiem ok. Mam możliwość wypracowania wyższej stawki każdego miesiąca. Atmosfera jest ok, poznałem dużo fajnych ludzi, chodzimy razem po pracy na piwo itd.Zamierzam wkręcić swoich znajomych z uczelni. Dla studenta super praca. Lepiej pracować tu niż np jako kelner.
zdjecie uzytkownika
Sylwia - 2014-10-27 22:18:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [szymi - 2014-10-13 17:26:15]:
Nie @szymi, nie utrzymuje kontaktów z ludźmi z PZU. Nie była to aż tak rodzinna atmosfera - nikt nikomu nie przeszkadzał ani nie pouczał, czysta życzliwość, tyle. A czemu pytasz? Ktoś wraca do call center? ;) @ mika zgadzam się w zupełności co do pracy dla studenta. Zawsze to jakieś doświadczenie i można dorobić a nawet się za to utrzymać
zdjecie uzytkownika
Anka - 2014-10-28 14:20:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jestem agentem wyłącznym PZU przez okres 17 lat.Wcześniej byłam pracownikiem etatowym.Jeżeli szczerze mam doradzić w sprawie pracy -Nigdy niezostań agentem wyłącznym.Zostań multiagentem.Agent wyłączny w PZU to niewolnik-pracy,zwierzchników i umów.Jak powiedział poeta"lepszy na wolności kęsek lada jaki,niżli w niewoli przysmaki"
zdjecie uzytkownika
Wiola - 2014-10-28 20:20:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowałam na Infolinii 2 lata. Były wzloty i upadki, jak to w każdej pracy - jednak polecam wszystkim rozpoczynającym swoją karierę zawodową. Dużo można się nauczyć, zobaczyć jak wygląda praca w korporacji i poznać naprawdę świetnych ludzi (z niektórymi po 3 latach nadal utrzymuję kontakt). Do tego elastyczne godziny, super sprawa jeśli się jest studentem.
zdjecie uzytkownika
met - 2014-10-29 11:19:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
10zl brutto za godzine.
W Biedronce daja 2100 zl brutto.
W pzu wyjdzie 1680zl max brutto.

Praca wedlug mnie tylko dla kogos kto jest utrzymywany
zdjecie uzytkownika
joanna - 2014-10-30 15:29:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jestem agentem wyłącznym od 7 lat. Bardzo sobie chwale ta prace, poniewaz jestem Panem wlasnego czasu. Mam swoich klientow, niedawno urodzilam dziecko. Nie jestem na urllopie, bo w kazdej chwili moze trafic sie duze ubezp. Ale jestem z malym prawie caly czas. Jestem troszke lzej traktowana przez kierownika. Mimo takiej sytuacji co drugi miesiac mam zrealizowany plan i premie:) moje srednie zarobki miesieczne na reke to ok. 4000zl.
zdjecie uzytkownika
iga - 2014-10-31 14:11:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja pracuję już na infolinii PZU ponad rok i bardzo dużo się nauczyłam w tym czasie. Jestem osobą młodą, więc dla mnie to super początek i ciekawa pozycja w CV. Wiem że sporo osób, które zaczynały ze mną pracę odeszły do pracy u innych ubezpieczycieli i nie mieli większych problemów ze znalezieniem tam pracy, a to właśnie dzięki doświadczeniu na infolinii. Ja postanowiłam na dłużej jednak się związać z PZU, ponieważ wiem,że byli pracownicy wracają mówiąc,że gdzie indziej nie jest tak różowo jak obiecywali. Poza tym mam swój cel, chcę pracować w biurze ryzyka, w tym kierunku kończę studia, a pracując w PZU wiem co się dzieje i mogę śledzić oferty pracy, czasami dostępne tylko wewnętrznie. Jeśli ktoś ma aspiracje pracować w Biedronce na kasie, to chyba nie ma o czym rozmawiać.
zdjecie uzytkownika
multiagent - 2014-10-31 16:18:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Nie popełniajcie tego błędu. Pracowałem dla nich ponad 10 lat jako wyłączny . Po wprowadzeniu nes wszystko stanęło na głowie , nierealne plany, mobing , i przeróżne formy nacisku. Traktują ciebie jak niewolnika . Cały system jest tak skonstruowany , aby agent nie miał czasu na nic poza pracą dla pezu. W pierwszym roku zapewne będą ciebie głaskać , bo maja premie za nowych agentów ale już w następnym będzie gorzej.
Paradoksalnie im większym jesteś agentem tym gorzej cię traktują. Bardzo ciężko wyrobić dynamikę , a jak jej nie masz to spadasz w sementacji i mniej zarabiąsz , zresztą jest to firma , która najmniej płaci swoim agentom. Najlepiej skontaktuj się z dużą multiagencja, CUK, Unilink , ASIST , lub jakąś która masz w swoim regionie . Podpiszesz z nimi umowę i będziesz miał święty spokój. Żadnych planów , ile zrobisz to tyle zarobisz. W ofercie będziesz miał wszystkie wiodące TU , pezu też i co śmieszniejsze większe prowizje niż wyłączny . Powiem jako były agent pezu , mając porównanie z innymi TU to mają o niebo lepsza ofertę cenowa i produktową. Co najważniejsze wszyscy traktują cię jak człowieka , pełny szacunek . Proszą cię grzecznie , żebyś coś zrobił , oferują bardzo atrakcyjne premie za niewielką sprzedaż. W pezu będziesz nikim , jak już nie dasz rady albo nie wytrzymasz psychicznie , to rozwiążą z tobą umowę i naślą na twoich klientów innych agentów .Dostaniesz wilczy bilet i trafisz na ich czarna listę i wszyscy z toba spokrewnieni
zdjecie uzytkownika
Orweel - 2014-11-11 13:01:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To wszystko dlatego, że teraz liczą się tylko i wyłącznie wyniki a nie człowiek. Niestety, ale PZU tak chciało zadbać o swój wizerunek, i w opinii publicznej myślę, że im się to udało. Zapomnieli chyba tylko o pracownikach, którzy również powinni zostać w odpowiedni sposób docenieni, i zauważeni w funkcjonowaniu firmy.
zdjecie uzytkownika
Aneta - 2014-11-12 11:20:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Asia - 2014-08-25 18:57:00]:
a czy pracujesz na umowe o prace?? my tu piszemy o call center praca konsultanta na infolinii..gdzie daja zlecenie, i 10 zl brutto za godzine....
zdjecie uzytkownika
Alicja - 2014-11-21 11:23:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odradzam wszystkim pracę w PZU w Bydgoszczy (CKL) na zlecenie (bo chyba tylko takie osoby się tam teraz zatrudnia)!!! To co się tam teraz dzieje to po prostu żenada. Fakt do końca 2013 roku była tam bajka ale teraz., ludzie przychodząc tam do pracy nie wiedzą czy się z tego wszystkiego śmiać czy płakać. UMOWY TYLKO 1 MIESIĄC lub i czasem krótsze, CIĘCIE STAWEK, zawsze o tym czy przedłużona zostaje Ci umowa dowiadujesz się ostatniego dnia miesiąca po południu, by ciągle trzymać cię w nie pewności oraz byś walczył do ostatniej chwili o praktycznie nierealny do zrobienia limit.... najśmieszniejsze jest w tym wszystkim to że: PRACODAWCA NIE ZAPEWNIA CI MIEJSCA PRACY!!!!!!!!! pozatrudniali tyle osób, że osoby pracujące na zlecenie nie mają gdzie siedzieć, na I zmianę dla pewnie ponad 100 osób jest nie więcej niż 10 miejsc dostępnych. Rozwiązaniem tego problem jest zniesienie grafiku i ilości godzin pracy, CZYLI: POWIEDZIANO NAM ŻE MAMY PRZYCHODZIĆ KIEDY CHCEMY I SZUKAĆ SOBIE SAMI STANOWISK PRACY i tyle. Ludzie przychodzą do roboty i błąkają się jak bezdomni po całym budynku licząc na to, że znajdą jakieś wolne miejsce, bo akurat jakiś pracownik z umową o pracę się rozchorował (oni mają stałe przypisane stanowiska). Doszło do tego, że ludzie przychodzili już do CKL, chwilę po godzinie 5.00 by od 6 móc zacząć pracować i mieć gdzie siedzieć....... Na sam koniec warto jednak podkreślić, że nie ma problemów nie do rozwiązania, w przypadku tych ww. okazało się: 1.otwieranie firmy dopiero od godziny 5.45 :) 2. Dla nowo zatrudnionych pracowników od razu się mówi, że istnieje tylko II zmiana i o pierwszej mogą tylko pomarzyć xD... Jakie to wszystko proste.
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: W Lublinie spotkanie przebiegało bardzo spokojnie,pozornie miła osoba (potem okazał się być zupełnie innym człowiekiem).
Starał się poznać potencjalnego pracownika. Jednak więcej sam mówił/opowiadał o pracy agenta.Był dobrze przygotowany do rozmowy,podpierając sie wysłanym przez kandyta CV zadawał pytania dotyczące wcześniej odbywanej pracy. Jdnak przez całą rozmowę tematem tabu były zarobki (o zarobkach dopiero sie dowiaduje po podpisaniu umowy). Rozmowa trwała jakieś 30-40min.Po czym to ja miałam się skontaktować z nim w związkuz tym czy chce podjąć pracę,zapisać sie na kurs (płatny 200zł) itd.
Pytania: Czy jestem pewna że chce tu pracować?
Czy jestem gotowa do pracy w trudnych i stresujących warunkach?
Czy jestem pewna że podejmę tę pracę na dłuższy okres czasu?
Czemu mam zatrudnić akurat Ciebie?
zdjecie uzytkownika
pracownik pzu - 2014-11-22 16:17:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jestem pracownikiem na infolinii juz od 6 lat. Na początku poracowałam na u.zelenie i to faktycznie kiepsko wygląda przy wypłacie. Teraz mam umowę o pracę i to zupełnie inna bajka. Niestety, o to co powinno być standardem, w każdej pracy musiałam walczyć 3 l.Teraz jestem zadowolona i to bardzo i nie zamierzam zmieniać pracy,ale początkowo kosztowało mnie to wiele nerwów.
zdjecie uzytkownika
tomek - 2014-11-25 16:28:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no to muszę z całym szacunkiem stwierdzić, że to faktycznie bardzo dużo jak na osobę, która pracuje na infolonii, a przeciez wiadmo, ze tam nei a wyłącznie miłych sytuacji, tylko zdarzają się jeszcze kłopotliwi i niezadowoleni klienci tak naprawde i teraz pojawia się pytanie odnoścnie wypłaty, jak czesto macie podwyżki?
Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PZU
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy PZU ?
Zadaj pytanie
x