Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Dekorglass

Pracowałeś w firmie Dekorglass i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
sort - 2014-08-26 07:34:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A dlaczego nikt nigdy nie pochwali obecnej brygadzistki a przecież ona jest taka milutkaaaa.......
zdjecie uzytkownika
ja - 2014-08-26 14:32:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
o kto teraz jest nową brygadzistką? jakiś lizus kierowniczki? Pani Genia to super babka:) Pozdrawiamy Panią Genię!!!!
zdjecie uzytkownika
super - 2014-09-03 02:31:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a co takiego robi ta super kierowniczka ;) ? a tak serio to ja tutaj jestem bo roboty potrzebuje i jeslibedzie wolne stanowisko to gdzie najlepiej o tym przeczytac?
zdjecie uzytkownika
cool - 2014-09-06 17:55:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [super - 2014-09-03 02:31:42]:
nigdzie o tym nie przeczytasz bo takich informacji nikt nie publikuje. Dowiaduj się w zakładzie, a najlepiej jeśli masz jakiegoś znajomego w DG.
zdjecie uzytkownika
eleoo - 2014-09-17 19:14:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a to dlaczego niby na stronach internetowych nikt tego nie pisze ani nie publikuje? chyba wtedy najlpesi pracownicy by sie znalezli nawet z innych miast jakby sie chcieli przeniesc. takie mamy czasy, ze trzeba korzystac z intenretu. mamy XXI wiek : )pozdrawiam i czekam na jakies informacje od kogos kompetentnego
zdjecie uzytkownika
#xyz - 2014-09-28 21:50:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [eleoo - 2014-09-17 19:14:59]:
Czy Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem? Nikt nie publikuje takich informacji ponieważ nie ma takiej potrzeby. Jeśli chcesz dostać pracę w DG musisz zostać przez kogoś poleconym. Bardzo rzadko zatrudniają kogoś kto nie zna nikogo z zakładu. Z resztą jeśli dostaniesz pracę to sam się przekonasz jak to wygląda od środka. Na początku każdy mówi że jest bez polecenia, a później wychodzi szydło z wora i ujawniają się kontakty danego pracownika. Powodzenia życzę.
zdjecie uzytkownika
supcio - 2014-10-02 16:04:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
czyli wyglada na to, ze szans na zatrudnienie nie ma jesli tam w srodku nikogo nie znam - ciekawe czy ktos jest w stanie potweirdzic takie informacje. ja czytam ze zrozuimeniem tylko na prawde czasem warto zapytaco cos pare razy anie , tak sie domyslac tylko. pozdrawiam was wszystkich i zycze powodzenia w pracy. jakby kyos mial inne zdanie niech pisze
zdjecie uzytkownika
ll - 2014-10-10 14:34:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jak myślicie - będą dziś pieniążki na koncie w EL- POLu
zdjecie uzytkownika
,,,, - 2014-10-13 18:28:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
PIENIĄŻKI BYŁY
zdjecie uzytkownika
sukces - 2014-10-16 23:44:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no to gratuluje wszystkim, oczekiwanie na pieniazki jak co miesiac jest - juz czekacie na kolejna dawke gotowki na pewno - oj takie dni to takie swieto matki boskiej pienieznej - jajuz odliczam dni ;) tak wlasciwie to skad taka tradycja sie tutaj wziela :D ? bo pierwszy raz pisze :D pozdro 600 w
zdjecie uzytkownika
panek - 2014-11-04 22:51:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
SZwagier nabija sobie kasę dobrą robotą a nasze chłopaki muszą muszą pracować na Komornikach - coś nie tak
zdjecie uzytkownika
lali - 2014-11-04 22:57:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Wrócą wrócą ale już jabłuszek nie będzie
zdjecie uzytkownika
ULEK - 2014-11-04 22:59:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
GRUNT TO RODZINKA
zdjecie uzytkownika
xxx - 2014-11-05 20:50:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Odpowiedź na: [panek - 2014-11-04 22:51:58]:
Chyba chodzi o chłopaków z chemi
zdjecie uzytkownika
NN - 2014-11-09 19:44:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
EL-POL BARDZO SIĘ POSTARAŁ ,BO PIENIĄŻKI BYŁY W PIĄTEK NA KONCIE
zdjecie uzytkownika
riko - 2014-11-11 21:10:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
dla nie wtajemniczonych. Putin wysłał chłopaków z drugiej karuzeli na komorniki a w ich miejsce szwagier robi najlepszy asortyment
zdjecie uzytkownika
je - 2014-11-11 21:15:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [panek - 2014-11-04 22:51:58]:
nie tak to że ktoś na to przyzwala.
zdjecie uzytkownika
ch - 2014-11-12 08:10:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
szwagier oddawaj incadessence ty pazerna łysa pało. może opowiesz na forum jak robiłeś tadka i kieliszki i zakazałeś mówić chłopakom ile się zarabia. i opowiedz ilu ludzi przez brygadę się tobie przewinelo. teraz kolej na mikiego
zdjecie uzytkownika
ja - 2014-11-12 12:34:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
po takich komentarzach to na pewno szybko nie wrócimy.
zdjecie uzytkownika
ch - 2014-11-12 21:01:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
szwagier co nie odpisujesz. dobrze wiesz o wpisie bo mówili ci na szatni. nie masz nic na swoją obronę. może zatkneło łyse kakało
zdjecie uzytkownika
Wandal - 2014-11-12 23:02:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Mowia że człowiek uczy się na własnych błędach, ale chyba nie właściciel tego burdelu. Dopiero co przycichla jedna afera z para małżeńską z Filic a tu kolejne kwiatki wychodza. Tylko patrzec jak Putin ze szwagrem żoną i beda [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] caly zakład. Dzisiaj chemia jutro DC a po jutrze cały świat ;) cieszę sie ze jestem już szczęśliwym pracownikiem innej firmy. Powodzenia chlopaki
zdjecie uzytkownika
hym - 2014-11-12 23:09:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
kto pracuje na chemii to wie kto pisze te komentarze bo tylko jeden jest taki co praca w dekorglasie dla niego to robota za kare moim zdaniem tylko blokuje miejsce pracy mysle ze by sie ta robota przydała komuś bardziej.ps wez sie za robotę a nie się domysłami zajmujesz
zdjecie uzytkownika
swój - 2014-11-13 10:28:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
WYSTARCZY. czas zakończyć ten temat bo to nikomu w niczym nie pomoże a na pewno chłopakom z dwójki i trójki. mi także nie podoba się obecna polityka "transferowa" na chemii, ale nie miejmy żali do chłopaków z trójki bo poszli tam gdzie im kazano.
jak coś was boli to rozmawiajcie z chudym lub wyżej
zdjecie uzytkownika
chemik - 2014-11-17 05:02:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W imieniu całej brygady proszę o nie mieszanie nas w tą całą utarczke słowna ktora ma miejsce na tym forum.zabieranie głosu na forum jak pisał swój nie ma sensu.a praca na myjce jest pracą jak każda.
zdjecie uzytkownika
praca prac - 2014-11-20 15:21:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no widzicie tutaj sie kłócicie i narzekacie na siebie i gadacie na siebie i co po tym wszystkim ?! no nic dobrego, ludzie może lepiej wziąc się za robotę i napisać tak na prawdę czym sięzajmujecie to pewnie ludziom się bardziej przyda niż cokolwiek innego. z góry dziekuje za przeczytanie moje wpisu ;)
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dekorglass
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x