Opinie o Giacomo Conti w Poznań

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Giacomo Conti. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Giacomo Conti o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Giacomo Conti w Poznań

Pracownik
Pracownik

Centrala magazyn to jednym słowem (usunięte przez administratora) nepotyzm i hipokryzja. Praca i ludzie jednego z działów ustawiane są pod jedną osobę -kuzynkę szefa, która pracuje na magazynie. Jeśli chcesz dawać tam z siebie 100% to unikaj tego miejsca :)

2
Kontrola
Inne
 Pytanie
@Anonim

Bardzo niepokojące sygnały dochodzą o firmie Giacomo. Główne zarzuty był stawiane nadmierne wykorzystywanie pracowników na salonie. I jednego regionalnego który ponoć podaje błędne obietnice przy rekrutacji. Teraz jest to magazyn. Jakie skutki ponosi ten brygadzista? Jeżeli tak jest i jest to bezpodstawne. To łamanie praw pracownika. Zgłaszajcie się do: Państwowej Inspekcji Pracy (PIP) Krajowej Administracji Skarbowej (KAS).

1
Byli pracownicy part 1
Były pracownik

Jesteśmy grupką osób, które szczerze uwielbiało tą prace, ale zostali albo zwolnieni, albo psychicznie nie wytrzymali i sami odeszli. Nigdy nie myśleliśmy, że którekolwiek z nas będzie chciało napisać tutaj opinie. Po wspólnych jednogłośnych odczuciach i wydarzeniach uznaliśmy, że chcemy przestrzec nowych pracowników, którzy kiedykolwiek zechcą złożyć swoje CV do GIACOMO CONTI OUTLET WROCŁAW i sprzedać swoje zdrowie psychiczne (i duszę)za dobrą wypłatę. Problem nr 1) Na salonie GIACOMO OUTLET WROCŁAW, pracuje rudowłosy wampir energetyczny, który przez pierwsze kilka miesięcy wspólnej pracy najpierw jest miły i uprzejmy, a później pastwi się nad tobą w każdej możliwej chwili stosując (usunięte przez administratora) psychiczny. Szpieguje każdego pracownika, wiecznie wisi na telefonie z kierownikiem. Kabluje na resztę zespołu. Upomina cię o wszystko, a sama robi te same błędy kilka dni później. Odzywa się niekulturalnie bez żadnego zastanowienia, ze komuś może zrobić przykrość. Wystarczy, ze z czymś się z nia nie zgodzisz i kulturalnie podasz argumenty- nie licz na łaskę, ta dziewczyna nie przyjmuje innej racji niz jej racja, przez co później piętnuje cię na każdym kroku. Ty dostaniesz od niej upomnienie za to, ze byłeś głodny i chcesz zjeść chwile po otwarciu, ale jej wieczne spóźnianie i malowanie zaraz po otwarciu nie ma znaczenia. Łączy ją zaskakująca, dziwna relacja z kierowniczką salonu oraz kierownikiem regionalnym, ale to nic dziwnego skoro posiadają pracownika donosiciela- co z tego, ze cały zespół cierpi skoro jeśli poprosisz wampira o przyjście do pracy on zawsze przyjdzie. Całując i liząc podeszwy twojego buta jednocześnie płacząc ze szczęścia, za to ze prosisz go o nadgodziny. Dobre aktorstwo i naiwne szefostwo to zestawienie idealne dla tej kobiety. Chcesz mieć urlop, bron Boże żebyś wpisał się na ten sam termin co ona. Nie ważne ze byłeś pierwszy, nie ważne ze oddajesz swój termin by dać go osobie, która jeszcze nie miała urlopu, nie ważne ze próbujesz spokojnie porozmawiać. Usłyszysz, ze nasz wampir „dostanie ten urlop i koniec bez dyskusji” a kiedy przyjdzie kierownik nasz wampir dostaje olśnienia altruizmu i zmienia ton z „nie i koniec” na „oddaj jej ten urlop, ja sobie poradzę” tylko po to byś wyszedł na kretyna, który obraza się z powodu, który niby da się załatwić rozmową. Uwielbia przekręcać fakty i zakłamywać rzeczywistość na swoją korzyść.Ten wampir wyssie z was resztki chęci do pracy tak jak zrobił to w przypadku każdego pracownika, z którym miała przyjemność pracować. Była powodem zwolnienia każdego z nas, który sam dał wypowiedzenie oraz maczała palce przy tych którzy zostali zwolnieni. Podsumowując wampir stał się drugim kierownikiem- a nim nie był.

Ja
Inne
@Byli pracownicy part 3

Niestety ale szefostwo lubi regionalnych, którzy nie liczą się z ludźmi. W Warszawie wcale nie jest lepiej. Pan MP lubi i trzyma kierowników - (usunięte przez administratora) którzy donoszą na swoich pracowników a to donoszenie jest ich jedyną „umiejętnością” kierowania zespołem. Nie mówię, że wszyscy ale tak było w Blue City, tak jest też w Sunset Suits w Annopolu. Kierowniczki jednego i drugiego sklepu osiągnęły szczyt swoich możliwości zajmując stanowiska kierownicze i że strachu żeby tego nie stracić (usunięte przez administratora). Zwłaszcza kierowniczka E z Sunset. (usunięte przez administratora) ???? no ale jak wiemy… (usunięte przez administratora). Skoro w sklepach jest taki (usunięte przez administratora) to co musi być wyżej w strukturach…

1
Pineska
Były pracownik
 Pytanie

Byłam zatrudniona na okres próbny i wszyscy byli zadowoleni z mojej pracy. Nic nie wskazywało na to, że nie będę miała przedłużonej umowy. Stało się jednak inaczej. Otóż w ostatni dzień mojej trzymiesięcznej pracy tuż przed końcem dnia byłam poproszona na rozmowę . Szłam przekonana, że dostanę kolejną umowę niestety usłyszałam, że musimy się rozstać pomimo pozytywnych opinii kierownika i współpracowników. Poczułam się (usunięte przez administratora) i wykorzystana. Dałam z siebie wszystko, a potraktowano mnie jak niepotrzebną rzecz dodam, że jestem fachowcem z czterdziestoletnim stażem zawodowym i myślę, że nie przedłużono ze mną umowy przez mój wiek 55 lat. A mówi się, że doświadczenie jest ważne chyba jednak nie ?

Normalność
Były pracownik
@Kontroler

Tutaj podnosisz kwalifikacje i mimo wszystko zarabiasz coraz mniej,zamiast coraz więcej.Kiedyś owszem te pieniądze były nie najgorsze ale teraz.porazka. Przez to się zwolniłam.

Iwona
Inne

Porównuje sobie właśnie stawki sprzedawców na różnych lokalizacjach i zauważyłam, że w Poznaniu na Starym Mieście było od 4 do 6 tys a w Warszawie na Ursusie teraz od 4 do 8 tys. niby ten sam start to czemu w tym przypadku o te 2 tys więcej będzie? to zależne od obrotu?

Miśka
Były pracownik
@Iwona

Pamiętaj, że to co piszą nie pokrywa się często z rzeczywistością. Pracowałam z Warszawie i w żuciu nie widziałam 8 tyś -nawet z nadgodzinami niepłaconymi zgodnie z kodeksem pracy . Nie polecam. Firma krzak. Szkoda życia i użerania się z wysokim ego regionalnego.

Qwerty
Pracownik
@Miśka

Jeśli nadgodziny nie zostały wypłacone zgodnie z kodeksem pracy należy to zgłosić w Państwowej Inspekcji Pracy. Oni "wyprostują" takich Januszy biznesu, którzy (usunięte przez administratora) swoich pracowników. (usunięte przez administratora)

Life
Inne
 Pytanie
@Miśka

Nie patrz na to ile mają napisane,że zarobisz bo odkąd zmienili, że nie dadzą nam najniżej krajowej,tylko będą do tej najniżej krajowej obcinać nam premię to są śmieszne pieniądze.Pisza tak tylko bo nie ma ludzi do pracy i chcą czymś zachęcić a czym mogą zachęcić? No tylko nieprawdą

Kontroler
Inne
@Iwona

Z informacji wiemy że w warszawie handlowcy z dłuższymi starzem zarabiają najniższą krajową + 0,4 bądz 0,5 procent od utargu. Zakres pracy ogromny.

anonim
Inne
@Kontroler

0,5 procent od utargu? Przyznam, że nie mam jednak pojęcia jakie są tam w zasadzie obroty, czy możecie je jakoś przybliżyć? Ciekawi mnie ile w miesiąc tak w praktyce takiego handlowcowi spłynie, bo w ofertach nie piszą

ex2 Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Więc w praktyce wygląda to tak, że jak masz najniższą krajową to jest to twoja według nich "podstawa z premią". Ile tej premii jest 300-400 złotych? I jeśli zrobisz paragon powyżej 2 tysięcy to masz 50zł do premii. Nie oszukujmy się, może w miastach Warszawa, Kraków, Wrocław da się zarobić, bo są to metropolie ale w standardowych miastach dostajesz w zasadzie najniższą krajową, no może parę groszy więcej. Ale to nie ma szału. Ja w miesiącach naprawdę dobrego handlu nigdy nie wyszłam z pensją ponad 3700.

QWERTY Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@ex2

3700 zł to pensja ? Czy miły dodatek do pensji ? Jeśli wynagrodzenie to chyba jakieś nieporozumienie, takie dziadostwo powinno się zamykać. No chyba, że w GBP lub EUR płacą, to ok.

EX3 Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Wrocław,Warszawa też szału nie ma plany kolo 30000-40000 tysięcy do zrobienia a masz góra 4000tysiące na ręke +paragny premiowane które zmniejszyli wiec warszawa,wrocław 4tysiące z hakiem . A mnóstwo stresu i obowiązków +ciągle wymyślają coś nowego aby pracownik wykonywał a to nie leży po stroni i obowiązków sprzedawcy . Porażka dlatego się zwolniłem. Szukają do pracy jeleni . Którzy nic nie wiedzą o handlu i branży aby móc z nich czerpać i wykorzystywać.

EX2 Nowy wpis
Były pracownik
@QWERTY

"pensja" masz rację.. to są ochłapy nie pieniądze, a obowiązków przybywało. Zastanawia mnie tylko czemu to ludzie odpuszczają, przez brak chęci i tak zwane "ciąganie po sądach". Jeszcze nie słyszałam żeby Państwowa Inspekcja Pracy się nimi zainteresowała, a to dość popularny wątek w komentarzach od 2022 roku...

Pineska
Były pracownik
 Pytanie

Byłam zatrudniona na okres próbny i wszyscy byli zadowoleni z mojej pracy. Nic nie wskazywało na to, że nie będę miała przedłużonej umowy. Stało się jednak inaczej. Otóż w ostatni dzień mojej trzymiesięcznej pracy tuż przed końcem dnia byłam poproszona na rozmowę . Szłam przekonana, że dostanę kolejną umowę niestety usłyszałam, że musimy się rozstać pomimo pozytywnych opinii kierownika i współpracowników. Poczułam się (usunięte przez administratora) i wykorzystana. Dałam z siebie wszystko, a potraktowano mnie jak niepotrzebną rzecz dodam, że jestem fachowcem z czterdziestoletnim stażem zawodowym i myślę, że nie przedłużono ze mną umowy przez mój wiek 55 lat. A mówi się, że doświadczenie jest ważne chyba jednak nie ?

Pracownik
Pracownik
@Pineska

Kochana to nie tak że nie przedłużyli z Tobą umowy z uwagi na wiek tylko oni robią cięcia budżetowe teraz :) ta firma zwalnia nawet stałych pracowników jeśli nie wyrabiają planów salonu albo sprzedają tylko wyprzedaże, a nie rzeczy Po regularnej cenie :)

Zainteresowana
Inne
@Pracownik

Nawet stali pracownicy? To ogarniacie chociaż może co wpływa na wybór osoby, która docelowo mimo wszystko zostanie oddelegowana? I czy pracownicy w dłuższej perspektywie maja w ogóle na to jakiś większy wpływ? ogarnięcie lepszego wyniku chociażby?

Ja
Inne
 Pytanie
@Zainteresowana

Dla nich nie ma różnicy czy jesteś rok, 7 czy pare miesięcy, jeżeli twoje wyniki sa na tle grupy gorsze, dajesz duze rabaty, to oni nie patrzą na nic i lecisz.. zresztą kto normalny zastanawia siw nad pracą tutaj? Podwyżki idą a(usunięte przez administratora) nawet cięć szukają w tym :)

anonim
Inne
@Ja

A możecie wprost napisać o jakie konkretnie ciecia teraz chodzi, bo jeszcze chyba za bardzo nie wiem. Tak samo jak to ze jeszcze nie kandyduje po prostu te wasze opinie czytam i mnie to zastanawia

Ona
Pracownik
@anonim

Ucinają nam premie. Wcześniej współczynnik wynosił 0,4 bez znaczenia czy wyrobisz plan sprzedażowy. Teraz w zależności od tego ile będzie brakowało do planu, współczynnik będzie malał do 0,3 i 0,2 dajmy na to. Czyli niby mamy zarabiać więcej a będziemy zarabiać tyle samo. Obowiązki przybywa, prowadzenie w szkołach warsztatów dotyczących ubioru, wysyłanie do innych miast na otwarcia sklepów. Nadgodziny płacone jako normalna godzinowka nawet w niedziele ;) Nic im ustawy i przepisy, oni się nie boją niczego. Namawiam wiec wszystkich do tego żeby zgłaszać firmę, im więcej kontroli tym więcej wynajdą na te hieny

Jamjola
Były pracownik
 Pytanie
@Ona

Święta racja-robisz wszystko-nie jesteś tylko doradcą klienta. Marketing szwankuje, a ty masz odwalać ich robotę i latać po szkołach promować firmę. Nie zawsze jest ruch w salonie-ale to Twoja wina. Kierowniczki w salonach-nie wszystkich mam nadzieje-obrażone księżniczki. Nie potrafia przeszkolić nowego pracownika-- krzyki i wymagania na porządku dziennym. I gdzie ta miała atmosfera?

Karmelek
Pracownik
 Pytanie

Dokładnie…robią wielkie imprezy dla kierowników a nie stać ich, żeby pracownikowi dać podstawę, czyli najniższą krajową. Tylko ucinają Ci z premii, żebyś ją dostał. Firma niby taka biedna bo nie ma dla pracowników najniżej krajowej ale pieniądze na imprezę, prawie jak wesele się znalazły!? Ja pytam się gdzie tu logika. Co z resztą pracowników, którzy też ciężko pracują dla tej firmy ??? Już nie są godni, aby siedzieć w jednej sali ze szefostwem ? Po raz kolejny pokazują, że jesteś zwykłym robolem, który ma tylko robić , robić i robić a i tak nie dogodzisz. Jeśli firma tak bardzo chciała podziękować za wspaniały wspólny rok pracy to co z resztą ? Tylko kierownicy sprzedają na sklepie ?

Wstydź się Karmelku!
Pracownik
@Karmelek

Bardzo niesprawiedliwa opinia. Chwilę wcześniej firma robiła cykl szkoleń, w których uczestniczyli sprzedawcy nawet po kilku z jednego salonu a szkolenia odbywały się w tym samym miejscu. Każdy z pracowników ma szanse podnieść swoje kwalifikacje zawodowe w Giacomo a nie każda firma oferuje szkolenia szczególnie w branży odzieżowej- ;) W kolacjach po szkoleniu uczestniczyli także prezesi gdzie pracownicy mieli szansę osobiście zamienić z nimi słowo;) Każdy z pracowników jest ważny i każdy ma do wykonania jakieś określone zadanie;) Firma przygotowała wspaniałą imprezę, goszcząc z należytym szacunkiem przedstawiciela każdego z salonów więc cieszmy się z tego a nie szukajmy pola do wylewania swoich frustracji ;)

Kontroler
Inne
@Wstydź się Karmelku!

Czemu w takim razie osoby po szkoleniu i dodatkowych umiejetność . Czyli podnoszą swoją kwalifikację . Nic przy tym nie dostają. W normalnych firmach jest to normą . Podnosić kwalifikacje= wzrost pensji. Tutaj nic takiego się nie wydarzyło mamy informacje z każdego regionu. Czyli więcej obowiązków,wymagań a pracownicy nie mają z tego nic. Chyba jest tu coś nie tak …..

Normalność
Były pracownik
@Kontroler

Tutaj podnosisz kwalifikacje i mimo wszystko zarabiasz coraz mniej,zamiast coraz więcej.Kiedyś owszem te pieniądze były nie najgorsze ale teraz.porazka. Przez to się zwolniłam.

Prawdę Wam powiem
Były pracownik

Przyszli pracownicy salonów w firmie Giacomo Conti!!! NIe dajcie się omamić temu pracodawcy. Komentarze napisane przez innych uzytkowników nie są zmyślone, ukazują najszczerszą prawdę, a te pozytywne to raczej firma sama sobie sama napisała lub osoby podlizujące się "górze". Pierwszy punkt i najważniejszy to zarobki. Na rozmowie o pracę wiadomo, że regionalny lub kierowniczka salonu będą was mamić obietnicami (firma ich specjalnie wyszkoliła, jak ukryć prawdę o wynagrodzeniu, abyście przyszli pracować na salon). Kierownicy zostali przeszkoleni w jaki sposob stałym pracownikom przekazać informację o zarobkach obowiazujacych od stycznia, tak aby nie wyjawic, ze nie będzie to 4242 zł. Zarobek, który dostaje pracownik w tej firmie to MINIMALNA Z ZESZŁEGO ROKU I RESZTA TO DOPEŁNIENIE PREMIĄ (która tak naprawdę jest ochłapem). W tym momencie macie płacone przez firmę Giacomo Conti ZUS i podatki zgodne z zaniżoną kwotą na umowie, co w przyszłości niekorzystnie odbije się na emeryturze. Prawdą jest, że kombinują byleby najwięcej na was oszczędzić, szczególnie w niehandlowe niedziele, za które nie dostaniecie wynagrodzenia zgodnego z Kodeksem Pracy i związanych z tym dodatków. Są dwie listy obecności - jedna z godzinami zgodnymi z etatem, która trafia do księgowej, a druga z nadgodzinami. Drugi punkt. Jesteście zoobowiązani do podpisania regulaminu, który wprowadził pracodwaca. W regulaminie jest punkt informujący o wykazywaniu się na stanowisku doradcy, i dostawaniu za to dodatkowego wynagrodzenia. Prawdą jest, że dodatkowych pieniążków za dodatkowe inicjatywy nie dostaniecie, bo zawsze kierownik lub regionalny wasze nadprogramowe starania obróci tak, aby tych pieniędzy nie przyznać. Przychodzi wypłata na konto, a tu zdziwienie, bo bylo mówione co innego. Trzeci punkt. Firma Giacomo Conti stosuje wobec kierowników psychologię (oczywiście kierownicy salonów w to wierzą). Zapraszają kierowników na dwudniowe szkolenia- podziękowania (zrobione w wypasionych hotelch, czyli na to kasę mają.) Podbijają ego kierownikom / kierowniczkom, stwarzajac otoczkę ekskluzywności, żeby siedziały za marne pieniądze i stosowały (usunięte przez administratora) i zastraszały pracowników w sklepach, bo same boją się regionalnych. Dodatkowo, aby nie stracić pracy, same donoszą regionalnym na pozostałe pracownice, jednocześnie podburzajac swój zespół przeciwko "górze". Cała prawda o kierownikach i kierowniczkach w salonach Giacomo Conti. W regulmainie jest punkt, który mówi, że pracodawca ma przeciwdziałać (usunięte przez administratora) ale to nie prawda. Wiedzą co robią kierowniczki w salonach, a wciąż pracują, bo podlizują się regionalnym. Także rozwiewam wam wszystkie wątpliwości, nie ma co kandydować, skoro będziecie poniżani i niedoceniani. Pamiętajcie, że sklepy Giacomo Conti są w galeriach, więc pracować będziecie od rana do wieczora, często po 5 dni z rzędu, a dodatkowo będzieice zasuwać z obowiązkowymi nadgodzinami wpisanymi w grafik (!), plus niedługo znów wprowadzą niedziele handlowe. Jeszcze jedno, Nie pozdrawiam Pana M.P.!!!

anonim
Inne

Piszecie o szwankującym marketingu a mnie wyświetla się oferta dla specjalisty od niego. jest co naprawiać? Jakby nie patrzeć już na pierwszym miejscu jest współtworzenie i realizacji strategii. Możecie tylko przy tym jasno stwierdzić ile w praktyce się zarabia?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Typowo korpo rozmowa (sztuczna atmosfera) Rozmowa z Manager sprzedaży gruby typ "a ą ę" I przyszła kierowniczka sklepu. Na początku opowiedzieli o sobie potem ja musiałam zrobić mini marketing jak to manager okreslił. Następnie zadania w stylu jak wygląda idealna sprzedaż co wniosła by pani do naszego zespołu dlaczego to właśnie panią powinniśmy wybrać jakby pani się zintegrowala jako nowa osoba z naszym zespolem... Ogólnie warto przemyśleć każde zdanie co się mówi bo czepiają się każdego słówka.Pytan było więcej ale już nie pamiętam. Rozmowa jak na niezbyt ambitne stanowisko "Doradca Klienta" Wyglądala conajmniej jakbym ubiegała się o Stanowisko Kierasa.... Uwaga w ogłoszeniu umowa o pracę od 1 dnia pracy a to nie prawda 3 msc próbne naa śmieciówce a potem umowa o pracę za najniższa.. Dostałam pracę ale nie przyjęłam oferty ze względu na słabe wynagrodzenie

Pytania

Typowe pytania

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(174 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ktosiek
Użytkownicy czekają na odpowiedź 41 dni.
Pracownik
 Pytanie

Witam. Czy ktoś może mi wyjaśnić jak i na jakiej podstawie wypłacane są nadgodziny. Czy jest to normalna stawka godzinowa? W takim razie w jakich przypadkach płacą podstawę + 50% czy 100% w przypadku niedziel i świąt. Jakie przepisy wewnętrze muszą mieć, że te pieniądze nie są wypłacane?

Mocnymerinosniedozdarcia
Inne

Pan D. W .jest sprawiedliwy, empatyczny, można na nim polegać i wiele się od niego nauczyć Jego błyskotliwość, zaangażowanie oraz empatia to jego wizytówka.Mało kto jest w stanie pracować na takich obrotach jak on z taką precyzją i skutecznością.Od innych tyle samo wymaga co od siebie.Pozdrawiam

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

hej! widziałam ogloszenie w Giacomo Conti i zastanawiam się czy wysłać cv. Z ciekawosci weszłam tutaj i jestem przerazona tak duza iloscią negatywnych opinii. Jestem zainteresowana pracą w Legnicy. Proszę powiedzcie mi jak to wygląda, czy zarobki faktycznie słabe i co z regionalnym ? czy faktycznie ciagle patrzą tak na kamerach i maja caly czas o wszystko pretensje ? z mojej poprzedniej pracy zwolniłam się przez kierowniczkę i nie chcialabym miec powtórki z rozrywki tylko zależy mi na spokoju i fajnej pracy. Bedę wdzieczna za jakies wskazówki i opinie!

Xxx
Inne
@Zainteresowana

Jeśli nie chcesz mieć powtórki z rozrywki z kierownikiem, to szczerze odradzam pracę w Legnicy gdzie kierownikiem regionalnym jest D.W!!!

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Niki
Były pracownik

To prawda. W sezonie może i dało się zarobić ale poza to już tragedia. Składanie w kółko tego samego towaru 100 razy dziennie, wynajdywanie sobie zajęcia tylko dlatego, że szefostwo i regionalni siedzą na kamerach i oglądają Nas (usunięte przez administratora) Uważam, że spokój ducha i szacunek są najważniejsze a niestety w tej firmie tego BRAK.

jabłuszko
Były pracownik
@Niki

Pracowałam w Warszawie jakiś czas. Zespól spoko, wiadomo z jednym lepiej z drugim troszkę gorzej się dogadywało ale nie można było narzekać, nawet kierownik salonu był spoko. Problemem był jednak regionalny. Każdy dzień był pod znakiem zapytanie kiedy będzie. Tak jakby chciał przyłapać Nas na czymś. Człowiek niby miły ale strasznie dwulicowy. Niestety nie wytrzymałam presji na sprzedaż jaką narzucał. Cały czas tylko mało i mało. Tak więc jeśli cenisz swoje dobro to szukaj pracy gdzie indziej :)

Blondi
Były pracownik

Z ciekawości weszłam na tą stronę i po tym co przeczytałam, stwierdziłam, że też muszę o czymś powiedzieć. Przez jakiś czas pracowałam w Sunset Suits w Factory Annopol Warszawa. Musze wyrazić swoją opinię na temat kierownictwa w tym sklepie. W swoim życiu pracowałam w różnych sklepach z różnymi kierownikami, lepszymi i gorszymi ale kierowniczka w Sunset Suits to jest szczyt nieumiejętności kierowania zespołem. Ja nie ucierpiałam aż tak jak dziewczyna, która była tam od otwarcia sklepu (nie wiem czy wciąż tam pracuje). Może dlatego, że nie pracowałam tam długo. Ewidentnie była znienawidzonym celem kierowniczki, która w mojej ocenie przekroczyła swoje kompetencje na każdym możliwym polu. (usunięte przez administratora) Na pewno wyznaje zasadę „będzie tak jak ja chcę albo Cię wykończę”, przynajmniej w stosunku do osoby, którą wzięła sobie na celownik. Skandal! Dodam, że dziewczyna oprócz tego, że ogólnie była fajną koleżanką, dobrym sprzedawcą to też potrafiła się postawić. Brawo! (usunięte przez administratora)

Anonim
Inne
@Blondi

Firma powinna skontrolować (usunięte przez administratora) panujący w firmie ze strony regionalnych oraz kierowniczek !!! Zamiast co rusz nowych programów, rozwiązań, powinna powstać anonimowa ankieta do oceny wszystkich działów w firmie, poczynając od regionalnych!!!

anonim
Inne

A te programy rozwiązań? Jakie zdanie o nich mogą mieć pracownicy, którzy relacje z kierownictwem postrzegają mimo wszystko raczej pozytywnie? Które z tych rozwiązań się w praktyce sprawdziły?

agrafka
Pracownik
@Anonim

Pracowałam w różnych firmach ale to co się wyprawia w GC to porażka! My pracownicy traktowani jesteśmy traktowani jak najgorsze ogniwo z łańcucha pokarmowego. Robimy WSZYSTKO co nakazuje firma (my harujemy na pensje wszystkich zatrudnionych w GC) a nie jest to w żaden sposób doceniane. Cały czas cięcie kosztów i "innowacyjne" sposoby obmyślana jak zwiększyć sprzedaż. Kiedy w końcu ktoś zrozumie, że RYBA PSUJE SIĘ OD GŁOWY!!! Chyba czas stąd uciekać a szkoda bo zespół fajny (kierowniczka super) ale kierownik regionalny to pijawka wysysająca z Ciebie życie.

Pracownik
Pracownik
@agrafka

Firma PREMIUM, a z pracowników robią głupich, „pracuj więcej zarabiaj mniej” zgadzam się. Wszyscy pracownicy oczekują na styczniowa wyplatę, czy w nasza najniższa krajowa zostaną wciągnięte, premie i nadgodziny. Pozdrawiamy

agrafka
Inne
@Pracownik

"PREMIUM" to oni mają zakres czynności dla Nas :). co chwila nowe obowiązki w gratisie za niższą pensję! Ceny na salonie zawyżane o kilkadziesiąt %. Wydatki rosną a nasza pensja maleje, w tej firmie inflacja dotyczy tylko produktu -NIE pracowników. Pracownik ma robić co Mu pan i władca regionalny każe i najlepiej nie wychylać się bo i tak na podwyżkę nie zasługujesz. Pozdrawiam

Wiewióra
Były pracownik
@agrafka

byłam pracownikiem w salonie warszawskim, którym zarządzał Marcin P . Na początku wydawał się całkiem spoko. Dużo obiecał na rozmowie rekrutacyjnej ale niestety słowa nie dotrzymał. Chłop ma wysokie mniemanie o sobie i opowiada ludziom bajki. Najlepsze jest to, że myśli, że ludzie go lubią . Czułam się tam jak robol, z reszta jak większość z Nas. Wymagania nie z tej ziemi i jeszcze te uniformy. Masz pięknie wyglądać przez poł roku za całe 250zł. Szkoda życia i nerwów. Nie polecam pracy w Warszawie pod rządami M.P.

Hanka
Inne

Młodszy specjalista ds. analiz sprzedażowych? Nie pisaliście ostatnio o tej pracy a widzę, że dosłownie wczoraj oferta została dodana, ciekawe ze względu na co? Po jakim czasie można starać się o awans i na jakie zarobki można wtedy liczyć?

Normalność
Inne

Chcę rozwiać wątpliwości. Pan D.W jest właściwą osobą na właściwym miejscu. Realizuje plany szefostwa. Jest zaangażowany, dużo wymaga od siebie, ale także od innych. Jest osobą blyskotliwą, która widzi potencjał w człowieku. Będą dobrze o nim mówiły osoby, które realizują się na swoich stanowiskach i doceniają jego wsparcie.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Normalność

Nawet osoby, „”które realizują się na swoich stanowiskach i doceniają jego wsparcie”. Nie wypowiadają się o D.W dobrze więc gdzie tkwi problem ? Bo raczej nie w pracownikach i w tych wszystkich ludzi których pozwalniał. Które chciałby pracować dla Giacomo, które się starały. Ale D.W patrzy na wszystko. Nawet jak ktoś nie jest urodziwy to od razu go skreśla. Ankieta powinna być i wtedy się okaże czy jest taki wspaniały na jakiego się kreuje. Bo niestety rzeczywistość jest całkiem inna, niż szefostwo sobie wyobraża. Ja rozumiem, że jako kierownik regionalny ma też swoje obowiązki i musi je wykonywać bo za to mu płacą i tego od niego wymagają ale bądźmy ludźmi, Traktujmy siebie jak ludzi. Od D.W nie dostaniesz szacunku a jak go dostajesz to i tak nie jest szczery. Mam porównanie po innych regionalnych , których mieliśmy nad sobą i nikt się tak nie zachowywał. Jak tkwił gdzieś problem to rozmiawli z nami , próbowali pomóc a D.W ma jedno wyjscie WYPOWIEDZENIE.

Pracownica
Pracownik
@Normalność

Ludzie to nie są małpy w cyrku. Tam pracują ludzie którzy pracują wiele lat i sam mógłby się od nich wiele nauczyć. Tylko problem tkwi w tym że on uczuć się nie chce,stwarza swój chory światopogląd i chce na siłę skreowac swoją rzeczywista. Pracuje bardzo długo i z żadnym regionalnym nie było tak jak jest dziś Jestem za wprowadzeniem ankiet. I wyciągnięcie wniosków przez szefów.

Jasiu
Inne

Szefostwo Giacomo Conti powinni wziąć się raz a porządnie za niektórych regionalnych, którzy pozjadali wszystkie możliwe rozumy i mają się za Bóg wie kogo w tej firmie. A są tylko zwykłym chodzącym pionkiem. Powinna być możliwość ocenienia kierowników regionalnych bo podejrzewam, że Szefowie nie mają pojęcia jak pracują ich "pracownicy". Pan regionalny składa obietnice pracownikom z których w ogóle się nie wywiązuje a co do czego przychodzi to kłamie pracowników prosto w oczy, że nigdy czegoś takiego nie mówił lub to, że tak powiedział to nie oznacza, że komuś cokolwiek obiecał. Z kamer robi sobie serial. Firma powinna zainwestować mu w dożywotni zapas popcornu bo biedny zbankrutuję jak musi sobie sam kupować codziennie na 12h. Przez taką osobę firma traci i straci bardzo dobrych pracowników. Pan D będzie szedł do celu po (usunięte przez administratora), żeby realizować swoją chorą wizję. Pan Damian powinnien brać przykład z regionalnego Pana Marcina z Poznania, który mógłby nauczyć go szacunku do pracownika i przede wszystkim podejścia. Myślę, że każdemu wyszłoby to na dobre a przede wszystkim firmie. Mam nadzieję, że firma otworzy w końcu oczy, póki nie będzie za późno. Ps. Praca sama w sobie super! Tylko co niektórzy psują tak super pracę i później ludzię niestety nie chcą tam pracować. Pozdrawiam Pana REGIONALNEGO XD D.W

1
Białas
Pracownik
@Jasiu

To wszystko to prawda. D.W nie ma zielonego pojęcia o handlu, fundamentach firmy i zarzadzaniem ludzmi w tej branzy .przyszedł z zupełnie innej branży i z firmy a z ludzi robi króliczki doświadczalne na poczyt spełnienia swoich chorych wizji które DEMOTYWUJA wiele osób. Trochę luzu,nikt nie chce pracować z oddechem na plecach bo to nie dąży do realizacji chorych tabel, tłumaczenia się tylko płynie w zupełnie innym kierunku. Szefów jest już dwóch i tyle wystarczy ????

Xyz
Inne

@Pracodawca U nas jest to samo…Kierownik regionalny z reguły spędza większość czasu na monitorowaniu pracowników za pośrednictwem kamer, co stwarza atmosferę nadmiernego nadzoru. Niestety, jego zachowanie obejmuje poniżanie pracowników oraz systematyczne obniżanie ich kompetencji, co negatywnie wpływa na morale zespołu. Dodatkowo, wydaje się wysoce wyniosły i nieprzystępny, co sprawia, że relacje w zespole stają się napięte i trudne. Toksyczna atmosfera, którą kreuje, wpływa niekorzystnie na efektywność pracy oraz motywację pracowników. Nie pozdrawiam pana D.W

Pracownik!
Pracownik
@Jasiu

Czytam i jestem zdumiona iloscia opini na regionalengo D.W. myślałam, ze z tej strony dał się poznać tylko mi, jednak widzę, że to po prostu taki człowiek. Trochę chce udawać kolegę jeżdżąc po salonach, wchodzić na relację koleżeńskie z dziewczynami w sklepach, prawi komplementy, zawszę znajdzie się w Tobie cos co mu sie spodoba. Po to, żeby zaraz za plecami wbic Ci nóż w plecy. Jeździ po salonach i rozbija zespoly zeby miec ludzi podległych jemu, a nie kierownikom których nie raz zna się od lat. Pracuje wiele lat dla firmy i od kąd on jest regionalnym pojawiają sie ciagle zwolnienia, degradacje, ciecie w premiach, ogloszenia i prace (tzw straszacze, ktore maja motywowacz a tylko demotywuja ;) ) wiecznie dla niego jest wszystkiego za malo. Bazuje tylko na tabelkach, ktore nijak mają sie do sprzedazy w sklepach, poniewaz wszystko dzieje sie indywidualnie. Ogolnie lepiej na niego uwazac. Szkoda ze szefostwo tego nie widzi, albo udaje ze nie chce widziec badz nie ma jeszcze tej swiadomosci, ktora posiadają już pracownicy.

nowy pracownik
Pracownik
 Pytanie

Na necie krążą ogłoszenia o pracę dla wielokrotnie wspomnianych tu regionalnych. Zakładając, że to co o nich większość z Was piszę to prawda, to uważacie że to, jak wygląda firma to ich "wina" czy jeszcze czy kogoś jeszcze wyżej? jeżeli są problemy z Regionalnym to nie można zgłosić się z tym gdzieś wyżej?

Agii
Były pracownik
@nowy pracownik

Hahaha, zgłosić gdzieś dalej. Dobry żart. Tam ręka rękę myje. Regionalni dobrze trzymają z „tymi wyżej”. Im najbardziej zależy na premiach na które pracują sprzedawcy, a szefostwu na zyskach. Więc mają ten sam interes, czyt. (usunięte przez administratora) pracownika ;)

Praca
Były pracownik
 Pytanie

Czy pracodawca oraz inne osoby nie związane z firmą mogą nas podglądać na kamerach? Np z działu księgowości czy magazyn? Bo według tego co jest napisane to przekroczenie uprawnień i (usunięte przez administratora) za czym idą konsekwencje prawne

obserwator
Pracownik
@Praca

oglądają oglądają, niejednokrotnie dostawałyśmy informację od kierowniczki, że regionalny widział jak się ktoś podpierał o ladę-skoro nie ma ludzi na salonie to chyba można odpocząć i zregenerować nogi w trakcie całego dnia pracy!!! Wyzysk jakich mało.

Dżulia
Inne
 Pytanie

A co powiecie o kierowniku regionalnym który zarządza Kielcami? Na olx znajduje się oferta pracy dla kierownika Giacomo

Były pracownik
Były pracownik
@Dżulia

Generalnie nie polecam pracy w Kielcach. Kierownik regionalny mimo iż również nienadajacy się na to miejsce, bezczelny i chamski to jedno, ale kadra kierownicza z tamtych sklepów to jest jedna wielka porażka. Chociaż i tak kierowniczka z galerii echo już została wymieniona, ale ta z galerii korona cały czas jest i to jest po prostu tragedia. Wulgarna, brak jakiejkolwiek klasy i elegancji. Bardzo nieprzyjemna i nieumiejąca zarządzać zespołem.

1
amelia
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

też widzialam ta ofertę i zastanawiam się czy aplikować. Ale naprawde jest tak źle?

Pracownik
Pracownik
@amelia

Bzdury, regionalni są w porządku z każdym da się dogadać, wszystkie kierowniczki są fajne, rozwiązują każdy problem i nie maja konfliktu z zespołem. Osoba niezadowolona z pracy jak widać nie potrafiła wykonywać swoich obowiązków

Pracownik
Pracownik

Centrala magazyn to jednym słowem (usunięte przez administratora) nepotyzm i hipokryzja. Praca i ludzie jednego z działów ustawiane są pod jedną osobę -kuzynkę szefa, która pracuje na magazynie. Jeśli chcesz dawać tam z siebie 100% to unikaj tego miejsca :)

2
Anonim
Pracownik

Oczywiście, że jest coś na rzeczy. Nikt tego głośno nie powie bo każdy boi się o konsekwencje jakie mogłyby go spotkać. Z resztą sam Pan brygadzista odczuwa teraz konsekwencje działań ze strony kuzynki szefa. Wszyscy wiedzą, że coś jest na rzeczy - pracownicy, kierownicy ale każdy rozkłada ręce bo w końcu to kuzynka szefa :) więc lepiej zdjąć obowiązki brygadzisty z człowieka który na to nie zasłużył niż stawiać się cały czas osobie do której nie docierają SUCHE FAKTY poparte dowodami.

1
Kontrola
Inne
 Pytanie
@Anonim

Bardzo niepokojące sygnały dochodzą o firmie Giacomo. Główne zarzuty był stawiane nadmierne wykorzystywanie pracowników na salonie. I jednego regionalnego który ponoć podaje błędne obietnice przy rekrutacji. Teraz jest to magazyn. Jakie skutki ponosi ten brygadzista? Jeżeli tak jest i jest to bezpodstawne. To łamanie praw pracownika. Zgłaszajcie się do: Państwowej Inspekcji Pracy (PIP) Krajowej Administracji Skarbowej (KAS).

1
Byli pracownicy part 1
Były pracownik

Jesteśmy grupką osób, które szczerze uwielbiało tą prace, ale zostali albo zwolnieni, albo psychicznie nie wytrzymali i sami odeszli. Nigdy nie myśleliśmy, że którekolwiek z nas będzie chciało napisać tutaj opinie. Po wspólnych jednogłośnych odczuciach i wydarzeniach uznaliśmy, że chcemy przestrzec nowych pracowników, którzy kiedykolwiek zechcą złożyć swoje CV do GIACOMO CONTI OUTLET WROCŁAW i sprzedać swoje zdrowie psychiczne (i duszę)za dobrą wypłatę. Problem nr 1) Na salonie GIACOMO OUTLET WROCŁAW, pracuje rudowłosy wampir energetyczny, który przez pierwsze kilka miesięcy wspólnej pracy najpierw jest miły i uprzejmy, a później pastwi się nad tobą w każdej możliwej chwili stosując (usunięte przez administratora) psychiczny. Szpieguje każdego pracownika, wiecznie wisi na telefonie z kierownikiem. Kabluje na resztę zespołu. Upomina cię o wszystko, a sama robi te same błędy kilka dni później. Odzywa się niekulturalnie bez żadnego zastanowienia, ze komuś może zrobić przykrość. Wystarczy, ze z czymś się z nia nie zgodzisz i kulturalnie podasz argumenty- nie licz na łaskę, ta dziewczyna nie przyjmuje innej racji niz jej racja, przez co później piętnuje cię na każdym kroku. Ty dostaniesz od niej upomnienie za to, ze byłeś głodny i chcesz zjeść chwile po otwarciu, ale jej wieczne spóźnianie i malowanie zaraz po otwarciu nie ma znaczenia. Łączy ją zaskakująca, dziwna relacja z kierowniczką salonu oraz kierownikiem regionalnym, ale to nic dziwnego skoro posiadają pracownika donosiciela- co z tego, ze cały zespół cierpi skoro jeśli poprosisz wampira o przyjście do pracy on zawsze przyjdzie. Całując i liząc podeszwy twojego buta jednocześnie płacząc ze szczęścia, za to ze prosisz go o nadgodziny. Dobre aktorstwo i naiwne szefostwo to zestawienie idealne dla tej kobiety. Chcesz mieć urlop, bron Boże żebyś wpisał się na ten sam termin co ona. Nie ważne ze byłeś pierwszy, nie ważne ze oddajesz swój termin by dać go osobie, która jeszcze nie miała urlopu, nie ważne ze próbujesz spokojnie porozmawiać. Usłyszysz, ze nasz wampir „dostanie ten urlop i koniec bez dyskusji” a kiedy przyjdzie kierownik nasz wampir dostaje olśnienia altruizmu i zmienia ton z „nie i koniec” na „oddaj jej ten urlop, ja sobie poradzę” tylko po to byś wyszedł na kretyna, który obraza się z powodu, który niby da się załatwić rozmową. Uwielbia przekręcać fakty i zakłamywać rzeczywistość na swoją korzyść.Ten wampir wyssie z was resztki chęci do pracy tak jak zrobił to w przypadku każdego pracownika, z którym miała przyjemność pracować. Była powodem zwolnienia każdego z nas, który sam dał wypowiedzenie oraz maczała palce przy tych którzy zostali zwolnieni. Podsumowując wampir stał się drugim kierownikiem- a nim nie był.

Byli pracownicy part 2
Były pracownik
 Pytanie
@Byli pracownicy part 1

Problem nr2) Drugim problemem jest kierowniczka M, która w pierwszych rozmowach wydaje się wzorem kierownika, dużo obietnic, dużo miłych słów jak to zależy jej na pracownikach. Na trwałym zespole. Z pozoru ciepła, mila kobieta. Każde z nas tak ją odbierało na początku. Potem jednak pokazała nam co naprawdę myśli o zespole. Słowo Pana Regionalnego G jest świętością. Myśle, ze postawienie ołtarzyka na kominku mogłoby wchodzić w grę. Pani M pomimo jasnego komunikowania (usunięte przez administratora) przez KAŻDEGO członka zespołu prowadziła jedynie rozmowy z wampirem energetycznym, nie wyciągając żadnych konsekwencji co nie poskutkowało również żadną poprawą. Dlaczego? Zespół usłyszał, ze kierowniczka sama tego na oczy nie widziała wiec nie może podjąć działania. Co było oczywiste, ze nigdy nie doświadczy tego co zespół. Była świadkiem kilku sytuacji, w których wampir zachowywał sie karygodnie i każdy normalny człowiek zwróciłby na to uwagę, ale nie Pani M. Kolejna rzeczą są grafiki- nieprzemyślane, robione na ostatnia chwile na kolanie. Jedni mają zmiany 10-21 przez 3 dni przez co nie maja nawet czasu na zrobienie zakupów do domu, a inni przez te same 3 dni przychodzą na 12:00. Zamiast wymienić te godziny tak żeby osoba wracająca do domu po 11 godzinach miała chociaż trochę czasu rano… na to by zregenerować siły, przygotować sobie jedzenie, to znowu przychodzi do pracy. Kolejna rzecz to wiszenie na telefonie. Pani M uwielbia plotki telefoniczne z innymi kierownikami i pracownikami, przez co wielokrotnie opóźniała się praca na salonie z powodu braku rąk do pracy. Zajmuje sie pierdolami takimi jak RDM w trakcie przyjmowania dostawy co z powodu jednego komputera opóźniało przyjęcie dostawy, co skutkowało zostawianiem obowiązków kolejnej zmianie... która potem dostawała upomnienie ze się nie wyrabia. Najchętniej chciałaby żeby wszyscy pracownicy zostawali dłużej w pracy lub przychodzili wcześniej żeby sprzątać i układać sklep lub magazyn. Wielokrotnie osoby które w grafiku miały do godziny 18:00/ 20:00 MUSIAŁY ZOSTAĆ do 21:00. Nie ważne, ze byłeś umówiony. Kierownika nie obchodzi, ze masz życie prywatne. Masz być, bo taka jest potrzeba. Dodatkowo kierownik nie umie bronić zespołu, nie walczy o niego, ani nie próbuje rozwiązać problemu w sposób, który przynosi jakieś skutki. Co najważniejsze kierowniczka M jest fałszywa. Na salonie uśmiecha się do ciebie, rozmawia z tobą przez telefon z uprzejmością i żartami a następnego dnia dostajesz wypowiedzenie, albo słyszysz na swój temat niesamowite informacje. Tak kochana Pani M, galeria ma uszy i buzie, którą chętnie wykorzystuje jeśli się z czymś nie zgadza. Dodatkowo pani M uwielbia straszyć pracowników Panem regionalnym G, który „obetnie nam premie” jeśli czegoś się nie nauczymy lub coś zrobimy nie tak. Kiedyś Pani M usłyszała od jednego z pracowników, ze tak bolał go brzuch ze zastanawiał sie nad nż bo nie był w stanie funkcjonować, ale jakoś przyszedł do pracy, pracownik usłyszał „wiesz jak ta firma patrzy na nż i l4”. Przez co wielu pracowników chodziło chorych z gorączką bojąc sie zejść na SŁUSZNE L4. Pani M uwielbia sama wymyślać sobie problemy i sama je rozwiązywać… kierownikowi regionalnemu mówi, ze nikt nie chciał wziąć nadgodzin, a tak naprawdę rozmawiała z czterema osobami z zespołu z czego dwie się nie zgodziły, dwie powiedziały ze wezmą, a piąta nawet nie dostała informacji ze taka sytuacja miała miejsce. Kierowniczka M nigdy nie powiedziała zespołowi ile nadgodzin będzie w danym miesiącu, nigdy nie dała propozycji jak je rozdzielić- jednym słowem nigdy nie załatwiła tego po ludzku. A dzięki jej lojalności wobec Pana Regionalnego G cały zespol został ukarany, za jej niekompetentne podejście do sprawy. Pomimo tego żaden pracownik nigdy nie powiedział na nią złego słowa. Pani G traktuje miłe relacje w zespole, uprzejme rozmowy i śmiechy jako kółko wzajemnej adoracji. Podsumowując Pani M nie nadaje się na kierownika. Ponieważ bagatelizuje zespol i jego problemy na rzecz wampira, który stopniowo zniszczył zgrany dobrze prosperujący zespol. Nie umie wyznaczać zadań priorytetowych ani układać sprawiedliwych grafików. Plotkuje i jest podatna na wpływy ludzi z jej otoczenia

Byli pracownicy part 3
Były pracownik
 Pytanie
@Byli pracownicy part 1

Part 3 Problem3) Nasza wisienka na torcie. Pan Regionalny G, za którym smród ciągnie się długim sznurem. Żadne z nas nigdy nie spotkało człowieka tak wstrętnego i nieludzkiego, którego ego przekracza granice rozsądku i dobrego smaku. Jak ma dobry humor to nawet umie się uśmiechnąć i pochwalić, ale w większości nie jest zadowolony, a wtedy dzwoni na salon i mówi, ze wyglądasz jak sprzątaczka bo widzi cię na kamerach, co z tego ze sam zaakceptował twoj uniform. Nie możesz mieć takich włosów, takich spodni, takich butów. A na następny dzień jak emocje opadną nagle mówi, ze jednak jest ładnie. Uwielbia wyżywać się na pracownikach, niejednokrotnie wszyscy słyszeli jak wydziera się na kogoś ze sklepów przez telefon. Sklepy obok nas również słyszały jak po zamknięciu krzyczał na nas. Uwielbia przedstawienia w postaci teatralnych zwolnień pracowników, kierowniczka M ściąga cię z twojego dnia wolnego na zebranie ,na którym patrzysz jak twój kolega z pracy w sposób nieludzki zostaje zwolniony, a zarzuty są wręcz śmieszne w porównaniu do braku reakcji na rudego wampira, a kierownik siedzi i przytakuje. Potem jesteście karani i zabiera wam możliwość podania jakiejkolwiek prośby grafikowej oraz brak dyskusji co do wpisywanych bez naszej wiedzy i zgody nadgodzin tłumacząc ze to wina naszego kolegi. Kiedy zwalnia się kolejny pracownik, który otwarcie powiedział mu przez telefon co go dręczy w pracy w ramach wsparcia i zachowania pracownika został okrzyczany. Następnego dnia kiedy ta osoba przyniosła wypowiedzenie zapytała pana G czy można się rozstać za porozumieniem stron czy potrzebuje jej do końca miesiąca. Pan G, powiedział ze nie chce jej widzieć więcej w tym salonie. Powiedział to przy całym zespole i klientach. Po czym próbował wjechać na psychikę osoby która się zwolniła mówiąc „co ona robi Pani kierownik G?”, że zachowała się nie fair. Ten człowiek to ostatnia osoba, która powinna mówić o byciu Fair. Jak ludzie się zwalniają i mówią mu przed zwolnieniem co czują z prośba o zmianę tych złych rzeczy.. to są nie fair, ale kiedy z kierownikiem robi szopkę ze zwolnienia pracownika z dnia na dzień pozbawiając go pracy i chęci do powrotu do domu to jest wszystko Ok. Pozostałe osoby, które zostały po pierwszych zwolnieniach nadal w firmie odczuwały ogromny stres ponieważ Pan G upokarzał, prześladował telefonicznie i wyżywał się na nich za osoby, które się zwolniły. Kiedy kolejna osoba się zwolniła i powiedziała dlaczego się zwalnia, a powody były takie jak wyżej Pan G postanowił nastraszyć resztę, „ze kiedy ze szpitala wróci Pani G to zostaną wyciągnięte konsekwencje”- konsekwencje czego? Pan G nie widzi, ze to przez jego (usunięte przez administratora) ludzie się zwalniają bo psychicznie nie wytrzymują. I tak oto w ostatnim czasie zwalniają się kolejne osoby, potem zostaje zwolniony pracownik, który pomimo tego wszystkiego bardzo chciał tam pracować. A pożegnał się z praca, bo Pan G jest dużym dzieckiem, który nie umie zutylizować problemu, który nie umie zachować się profesjonalnie i z kulturą. Obgaduje wszystkie salony często na forum. Także podsumowując, kochany, szanujący zdrowie psychiczne pracowniku nie wybieraj GIACOMO CONTI WROCŁAW OUTLET. Jeśli nie chcesz doświadczyć tego co byli pracownicy. Jeśli nie chcesz doświadczyć (usunięte przez administratora) kierownika obojętnego na zespol, którego jedynym celem jest postępowanie zgodnie z biblią Pana G, kosztem własnego zdrowia i zdrowia pracowników. Jeśli nie chcesz być pomiatany i zależny od humorów pana G. Jeśli chcesz móc spędzić czas ze znajomymi i rodziną, wychodzić o normalnych godzinach- MIEĆ ŻYCIE PRYWATNE i nie wydawać zarobionych pieniędzy na terapie i leki to nie idź do giacomo Conti. A jeśli czytają to osoby, o których tutaj piszemy, mamy nadzieje, ze karma was dopadnie prędzej czy później lub doświadczycie kiedyś tego co my na własnej skórze

Ja
Inne
@Byli pracownicy part 3

Niestety ale szefostwo lubi regionalnych, którzy nie liczą się z ludźmi. W Warszawie wcale nie jest lepiej. Pan MP lubi i trzyma kierowników - (usunięte przez administratora) którzy donoszą na swoich pracowników a to donoszenie jest ich jedyną „umiejętnością” kierowania zespołem. Nie mówię, że wszyscy ale tak było w Blue City, tak jest też w Sunset Suits w Annopolu. Kierowniczki jednego i drugiego sklepu osiągnęły szczyt swoich możliwości zajmując stanowiska kierownicze i że strachu żeby tego nie stracić (usunięte przez administratora). Zwłaszcza kierowniczka E z Sunset. (usunięte przez administratora) ???? no ale jak wiemy… (usunięte przez administratora). Skoro w sklepach jest taki (usunięte przez administratora) to co musi być wyżej w strukturach…

1
anonim
Inne

O planowaniu zapasu ostatnio za to chyba nikt niczego nie pisał? Tak przynajmniej widzę po przejrzeniu tych ostatnich opinii. widnieje przy ofercie, że poszukiwany jest ktoś od zaraz, ciekawią mnie ewentualne okoliczności, czy je znacie? Co z procesem rekrutacji? w tym przypadku jak może on wyglądać?

anonim
Inne

O planowaniu zapasu ostatnio za to chyba nikt niczego nie pisał? Tak przynajmniej widzę po przejrzeniu tych ostatnich opinii. widnieje przy ofercie, że poszukiwany jest ktoś od zaraz, ciekawią mnie ewentualne okoliczności, czy je znacie? Co z procesem rekrutacji? w tym przypadku jak może on wyglądać?

Aj
Kandydat

Rozmowa kwalifikacyjna Przeprowadzona w kawiarni, totalny brak profesjonalizmu. Kierownik regionalny zadający pytania typu klient wychodzi z przymierzalni zrób tak żeby kupił to co ma na sobie. Nie da się czegoś sprzedać bez wcześniejszej rozmowy z klientem i poznania jego preferencji. Koniec kropka

Zostaw merytoryczną opinię o Giacomo Conti - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Giacomo Conti?

    Zobacz opinie na temat firmy Giacomo Conti tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 46.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Giacomo Conti?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 2 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Giacomo Conti?

    Kandydaci do pracy w Giacomo Conti napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Giacomo Conti
Przejdź do nowych opinii