Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Pini Polonia

Pracowałeś w firmie Pini Polonia i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
chipek - 2015-03-25 15:49:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
czesc wszystkim pracujacym w pini.jak ktos jezdzi tam na wozkach niech cos napise jaka praca jakie wozki maja jaka atmosfera itd mam zaczac tam prace i szukam opini.pozdawiam
zdjecie uzytkownika
Fazi - 2015-03-27 23:04:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Witam teraz otwierają zakład przetwórstwa?czy warto tam uderzyć czy lepiej sobie odpuścić.Ma ktoś jakieś konkretne info?jakie płace oferują na konkretnym stanowisku.
zdjecie uzytkownika
polo - 2015-03-29 15:31:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowalem w pini teraz robię w Holandii.ten zawód potrzebuje silnych nie madrych. Bo glupim łatwiej rządzić i się nie stawia. Pa piniaki do roboty
zdjecie uzytkownika
niko - 2015-04-02 11:23:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
praca jako Automatyk w nowym zakładzie, czy ktoś coś wie na ten temat?
zdjecie uzytkownika
piuz - 2015-04-02 17:10:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Prymitywni ludzie musza pracowac w Pini, ze rady sobie nie daja z jednym,tylko pisza i sie odgrazaja cioty.drobne pijaczki i reszta nazekaczy wystarczy jeden podpis i jestes wolny, po co sie meczyc pisaniem,pisarze.
zdjecie uzytkownika
tak jest - 2015-04-02 19:16:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Taka prawda piszą ci co tam robią i piją panowie gaz albo zjazd albo robota albo picie
zdjecie uzytkownika
rzadki - 2015-04-02 19:25:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ej tak czytam te wpisy i wynika z tego że piszą ci co albo chleją albo za mało robią do roboty debile już adam podkręć taśme bo za mało się narobią gnojki gaz albo won lenie
zdjecie uzytkownika
sda - 2015-04-03 20:56:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [niko - 2015-04-02 11:23:50]:
Praca po wiele naprawdę wiele godzin. Konieczność ciągłego bycia do dyspozycji firmy. Awaria o 4.00 rano w Sob - musisz być, awaria w jakikolwiek inny dzień i o innej godz. też musisz być. Nie licz na zastępstwo czy urlop.
zdjecie uzytkownika
marciniak szefowa - 2015-04-04 07:13:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ludzie nie pasuje robota nie ma problemu robimy miejsca następnym mam 2000podań ludzie zawsze byli i będą
zdjecie uzytkownika
sda - 2015-04-05 15:18:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [marciniak szefowa - 2015-04-04 07:13:48]:
A czy 2000 podań jest konkretnie na stanowisko automatyka? Pewnie wszystkich wpływających na różne stanowiska to i łącznie tyle jest.
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2015-04-06 08:16:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czytam te wpisy i cholera wie o co chodzi wszyscy narzekaja ale pracuja wiec po co to...a jak macie cos do adama to podejdz i powiedz mu to ja sam czekam jak sie spruje do mnie to odrazu za brama go rozwalam za pobicie duzo sie nie dostanie tak ze dzialac pany jak cos was boli nie pierdolic sie
zdjecie uzytkownika
lolo - 2015-04-07 11:49:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
witam moja dziewczyna ma pracowc na pakowni i niewiem czy jej nie wybic tego z glowy bo to co czytam i slysze to nie za wesolo tam jest czy prawdo jest to ze sex to tam jest na porzadku dziennym a laska jes niezla i mysle ze nasz zwiazek moze sie przez ta pace zozpasc a troche juz razem jestesmy
zdjecie uzytkownika
olany - 2015-04-08 11:18:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ludzie idźcie spowrotem do przedszkola żenada te wpisy po co to dzieciątka
zdjecie uzytkownika
och - 2015-04-08 13:15:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak czytam te posty to chyba piszą ludzie co nie maja równo pod czaszką. Sama rzenada. Aż wstyd .przecież o pini są same negatywy.
zdjecie uzytkownika
heniek - 2015-04-08 19:09:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
powiem wam tak czytam wasze posty i nie rozumie tego piszecie glupoty bo ten taki czy taki ze to wam nie pasuje czy tamto.Ja pracuje w niemczech w zakladzie i tez byl taki co darl morde na wszystkich az trafil na mnie zaczal cos sie drzec podeszlem jeblem z liscia i sie skonczylo teraz jest wszystko ok. Honor to podstawa bo kazdy jest czlowiekiem .PANOWIE TRZYMAM KCIUKI ZA WAS HENIEK Z TONNIES
zdjecie uzytkownika
Marcin - 2015-04-11 20:32:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam czy był ktoś dziś na spotkaniu i zwiedzał nowy zakład przetwórstwa???jakie komory zainstalowali na wędzarni?i jaka kasę proponują na wędzarni?Proszę o odpowiedź.Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
huje - 2015-04-15 17:55:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ej adminis co gnoju wiesz co usuwać ty huju
zdjecie uzytkownika
heniek - 2015-04-17 07:00:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ej heniek chcesz z liścia podaj adres albo nr tel chyba że znowu trzęsiesz jajami artur szpilka
zdjecie uzytkownika
Ciekawy - 2015-04-18 21:15:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Chciałbym coś wiedzieć na temat Kasi z szynki, która ma syna na schabach? Jest wolna? Czekam na odpowiedz, bo jestem zainteresowany tą Panią.
zdjecie uzytkownika
Ciekawy - 2015-04-18 21:18:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Chciałbym coś wiedzieć na temat Kasi z szynki, która ma syna na schabach? Jest wolna? Czekam na odpowiedz, bo jestem zainteresowany tą Panią.
zdjecie uzytkownika
xxx - 2015-04-20 12:54:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam!Czy ktoś ma jakieś informacje o nowo powstałym zakładzie ci on Koło Plonska?Czy ma ktoś jakieś namiary?
zdjecie uzytkownika
xxx - 2015-04-20 12:57:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Chodzi o zakład vion,Koło Plonska
zdjecie uzytkownika
łukasz - 2015-04-20 18:05:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Adaś jo stanąć na 5minut klepke wyrwać to potrafi dawaj gościu na cały tydzień osrany jesteś cieniasie
zdjecie uzytkownika
ej - 2015-04-24 14:28:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ej a żreta jeszcze kasze i parówy i kaszanke czy co innego niewolnicy bebechy wam wypaliło czy nie a strożkowi buty liżecie i niebieskim błazny co za palanty tam robią żal
zdjecie uzytkownika
dobre - 2015-04-25 07:18:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jak dobrze żyjesz z kucharą to dwie parówy dostaniesz a te kuchary same potwory albo emerytki podobno plują do zup wiem bo pracowałam tam na kuchni a żrą co popadnie obrzydliwe nieprzyjemne baby nie mogłam na to patrzeć i odeszłam już bardzo dawno to było albo dłubią w nosie i wrzucają to do gara a wy to jecie fuj
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pini Polonia
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Pini Polonia?
Zadaj pytanie