Opinie o groupon.pl - Groupon Sp. z o.o w Warszawa

Spółka Groupon jest globalnym liderem w dziedzinie handlu lokalnego, dzięki czemu umożliwia ludziom z całego świata wyszukiwanie i znajdowanie wspaniałych okazji w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon zmienia oblicze tradycyjnych małych firm, zapewniając handlowcom gamę produktów i usług, które mogą im pomóc przyciągać klientów i prowadzić ich działalność z większą skutecznością. Dzięki wykorzystaniu globalnych kontaktów spółki oraz skali jej działalności Groupon oferuje klientom niezwykłe okazje, dzięki którym będą oni mogli zjeść, zobaczyć, zrobić i kupić różne rzeczy w 48 krajach. Globalna skala działalności Groupon jest możliwa dzięki spółce Groupon International GmbH. Klienci odnajdują najlepsze okazje w swoim mieście, mogą wyjechać na wakacje w wyjątkowo atrakcyjnej cenie i wybierać spośród oferty pieczołowicie dobranego sprzętu elektronicznego, ubrań, artykułów gospodarstwa domowego i wielu innych produktów.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Groupon w Warszawa

Oskar
Pracownik

Absolutnie nie polecam. Obecnie praca w Groupon jest poniżej wszelkiej godności. Nowy zarząd krąży jak sęp nad każdym pracownikiem i tylko patrzy co by zrobić żeby zwolnić, tudzież przenieść stanowisko do Indii. Generalnie w tej chwili (i to proszę państwa nie żart) trzeba się codziennie oraz tygodniowo spowiadać z tego co się robi każdego dnia, nawet na poważnych, zdawało by się stanowiskach. Do tego dochodzi atmosfera (usunięte przez administratora). Kto może, ucieka a dosłownie każdy szuka pracy. Prezes na callach roztacza wizję wzrostu, tylko nie wiem dla kogo, skoro chce się wszystkich pozbyć. Ale prezes jest właścicielem firmy inwestycyjnej z Czech która grouponem się prawdopodobnie udławi. Nie róbcie sobie tego. Szkoda życia.

Oskar
Pracownik
 Pytanie
@Jerzy

A co to za pytanie? Jest od tego program w którym się opisuje swoje czynności. A co so likwidacji stanowisk to zwolniono połowę globalnej załogi. 70% polskich stanowisk przeniesiono do Indii.

kilkuletni pracownik ssc
Były pracownik

tl;dr - polecam, ale nie na lata. Atmosfera przyjemna, a ludzie nietoksyczni. Praca łatwa i często powtarzalna. Relatywnie wysokie szanse awansu dla ludzi z ambicjami i możliwościami (trzeba jednak wpisać się w wymagania firmy: soft skill>hard skill). Wysoka kultura organizacyjna. Firma rzadko (lub wcale) rekrutuje z zewnątrz na stanowiska seniorskie i kierownicze, stąd też łatwa trampolina na takowe. Firma raczej dla doświadczenia, nie pieniędzy. Ewentualnie dla osób ceniących wysoki komfort pracy (bez cienia ironii, nie wątpliwie taki tam panuje) kosztem nierynkowego wynagrodzenia. Teraz kilka punktów, które warto mieć na uwadze rekrutując się tutaj: 1. Firma to podwykonawca dla Groupona i tak też jest traktowana. W Polsce jest tania i wykfalifikowana siła robocza stąd powstały dwa polskie biura, by wspierać pracę dla zagranicznych oddziałów - głównie Londyńskiego i Chicago. Firma utrzymuje narrację, że wszyscy pracownicy są równi, że Groupon to jedno i to samo, bez względu na formę organizacji, ale życie szybko weryfikuje jak jest. Dla polskich oddziałów są niższe budżety oraz inne zasady. W SSC (shared service center) nie ma możliwości pracy w pełni zdalnej, podczas gdy w Groupon jest. Budżety na nagrody są przeliczane 1 do 1 w stosunku do USD i EUR, np. laureat w Valenci dostaje 100euro nagrody, polak 100pln. Trochę się to zmienia, ale powoli i z różnym skutkiem. Polityka awansów jest inna, w głównej organizacji są możliwe co kwartał, w Polsce raz do roku. Traktowanie SSC i Groupon na równi przez management przynosi kuriozalne efekty. Dla przykładu Groupon potrafi wysłać maila do wszystkich pracowników, po czym okazuje się, że opisane zmiany nie dotyczą SSC. O SSC pamięta się głównie gdy coś się nie zepnie w wynikach. Są to niuanse, jednak z perspektywy pracownika wysoce irytujące im dłużej się pracuje. W firmie wysyłane są regularnie ankiety na temat zadowolenia. Globalny management prowadzi ciągle wysiłki, żeby te wyniki poprawić, nie widząc jednak ich źródła, którym w mojej ocenia są między innymi powyższe różnice. Ironicznym jest też fakt, że firma mocno promuje diversity & inclusion, jednak ta zasada odnosi się głównie do mniejszości etnicznych i seksualnych w firmie, a nie do pracownikami w poszczególnych krajach. Jest to zrozumiałe, zasada wobec mniejszości jest bardziej chwytliwa marketingowo niż równość wobec podwykonawcy. Podsumowując - miej świadomość, że jesteś tylko podwykonawcą. SSC nie ma władzy sprawczej, wykonuje z góry nałożone polecenia. To pas transmisyjny, a nie jednostka decyzyjna. Długie czekanie na decyzje i zgody do zmian to norma. 2. Całe SSC od 2022 zostało objęte systemem monitorowania pracy, który został nałożony pospiesznie i z mizernym skutkiem. Każdy pracownik musi korzystać z szeregu systemów do celów kadrowym jak i czysto produkcyjnym. Systemy nie nagrywają ekranu, ani nie przechwytują wszystkich danych. W praktyce - zaczynasz prace logujesz się w dwóch/trzech systemach, przerwa - klik w systemie, meeting, projekt, call - wszystko musi być odklikane. Nie jest to nic specjalnego w tego typu firmach, jednak tutaj różnica na niekorzyść to fakt, że system został źle zaprojektowany i zwyczajnie nie działa jak należy. Często ma awarie, co powoduje stratę czasu na ich zgłaszanie. System stworzony przez firmę zewnętrzną do monitorowania pracowników telefonicznych, ale w Groupon SSC został zaaplikowany do wszystkich pozycji - bez wyjątku. Charakterystyką takiego systemu jest fakt konieczności ciągłego bycia online. Gdy przerwie połączenie, całość się wywraca i tworzy przestoje. To wpływa na Twoją produktywność, a ta na premie. Przestoje są niepoprawialne. W biurze nie stanowi to problemu, ale od 2020 roku firma oferuje prace głównie z domu, a tam mogą zdarzyć się problemy z łącznością. Do biura można było wrócić dopiero w wakacje 2022. 3.Płaca słaba, raczej nie rynkowa. Na początek 4000-5000, a z językami (angielski nie jest traktowany jako język obcy) do 1000zł więcej. Myślę że to płaca dla większości stanowisk w SSC, wszystkie są do siebie zbliżone. Oczywiście są odchylenia w obydwie strony, ale raczej w lewo niż w prawo. Premia co miesiąc w zależności od wyników, do 20% pensji. Zdecydowana większość dostaje górne widełki, wymagania do jej osiągnięcia nie są wygórowane. Ścieżki awansu były, teraz niby też są, ale od 2020 jest gorzej z przyznawanym w tym celu budżetem. Dobra ocena roczna to do 8% podwyżki, awans do 12%. Nie ma polityki inflacyjnej, czy dodatków. Masz pensje i premie. Nie licz na dodatki do wakacji, prezenty na gwiazdkę czy spontaniczne rzuty pieniędzy z uwagi na wyższe notowania giełdowe. Takie benefity są w Groupon, nie w SSC. 4. Biuro spoko, odnowione, ale mimo że ładnie to trąci myszką. Biurowiec jeden z pierwszych w WWA. W łazienkach śmierdzi. Zawsze. Były kiedyś owocki, napoje i śniadania. Teraz jest tylko woda i herbata. Sprzęt dobry (ale mocno poblokowany i śledzący) - nowe ultrabooki i monitory Della. IT super pomocne. To tyle, limit znaków.

xxx
Pracownik
@kilkuletni pracownik ssc

Sorry ale bardzo dużo informacji które podałeś nie odpowiada rzeczywistości. Dodatki do urlopów są, premie to niektóre działy mają w górnej granica a niektóre mają cele nie do osiągnięcia. I tak wiele można by wymieniać.

Wbc
Kandydat

To co pisze pomocny jest zwykłą nieprawda. Firma nie płaci pieniędzy, nie ma budżetu na wynagrodzenia. Zalega z wypłatami już piąty dzień.

Sylwia
Inne
@XXXXXXXXXXXXX

Piszecie tu o opóźnieniach w wypłatach, ale czy tylko to jest wynikiem niezadowolenia pracowników, bo jeśli tak jest to do przeżycia - jak dla mnie. Coś jeszcze poza tym jest niefajnego, co obniża motywację do pracy, a może jest coś co jednak te nieterminowe wypłacanie rekompensuje, może jakieś wysokie premie?

anonim Nowy wpis
Inne

Wymogi dokładnie opisane w ofercie Market Manager Goods tylko nie widzę informacji zbytnio o tym co w zamian dają. Jakie zarobki aktualne? O ile w ogóle Polaków przyjmują bo tu dużo osób pisze że idą w outsourcing w Indiach, dobrze czytam?

Oskar
Pracownik

Absolutnie nie polecam. Obecnie praca w Groupon jest poniżej wszelkiej godności. Nowy zarząd krąży jak sęp nad każdym pracownikiem i tylko patrzy co by zrobić żeby zwolnić, tudzież przenieść stanowisko do Indii. Generalnie w tej chwili (i to proszę państwa nie żart) trzeba się codziennie oraz tygodniowo spowiadać z tego co się robi każdego dnia, nawet na poważnych, zdawało by się stanowiskach. Do tego dochodzi atmosfera (usunięte przez administratora). Kto może, ucieka a dosłownie każdy szuka pracy. Prezes na callach roztacza wizję wzrostu, tylko nie wiem dla kogo, skoro chce się wszystkich pozbyć. Ale prezes jest właścicielem firmy inwestycyjnej z Czech która grouponem się prawdopodobnie udławi. Nie róbcie sobie tego. Szkoda życia.

Jerzy
Inne
@Oskar

Kierownik bierze na rozmowę każdego pracownika i przepytuje co się zrobiło czy bardziej masz na myśli raporty w excelu jakie zdania zostały wykonane? Ile osób ostatnio zwolnili? Polikwidowali te stanowiska?

Oskar Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Jerzy

A co to za pytanie? Jest od tego program w którym się opisuje swoje czynności. A co so likwidacji stanowisk to zwolniono połowę globalnej załogi. 70% polskich stanowisk przeniesiono do Indii.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Groupon?

anonim Nowy wpis
Inne

Zauważyłam, że na globalnej stronie są naprawdę wyczerpujące opisy zadań (w moim przypadku interesującą jest pozycja Market Managera w kat. Travel), ale... Nie znajduję tam oferty firmy dla kandydata, a oczekiwanie, że będzie się wesoło aplikować, nie znając ani widełek, ani benefitów, jest chyba pochopne. Może mnie ktoś oświeci w kwestii, co firma oferuje?

logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik działu kadr i płac
Częstochowa
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
(743 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator mieszalni
Sosnowiec
PowerJobs Sp. z o.o.
(594 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Menedżer Produktu
Warszawa
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
(778 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Malena
Inne

Co sie dzieje w tym Grouponie, jestem klientka i jakis Hindus wrzuca mi gotowe formatki po polsku , a od ponad miesiaca nie rozwiazuje reklamacji. Co za (usunięte przez administratora) , biuro obslugi klienta ponizej jakichkolwiek oczekiwan. Chce zwrotu kasy za niezrealizowne zamowienie. Nie jestem jedyna osoba, ktora ma problem z odzyskaniem pieniedzy od Groupon. Bede klierowala sprawe na policje i do biura ochrony konsumenta. Firma porazka.

Wika
Inne

Jeśli wśród wymagań na stanowisko Business Development Consultant na pierwszym miejscu widzę kategoryczne "Wykształcenie średnie", to zaczynam się zastanawiać, czy wyższe nie zostanie ocenione jako przekwalifikowanie? Super, że piszecie tutaj tak obszernie, a z drugiej strony zaraz ktoś to torpeduje jako nieprawdę. Komu wierzyć? :0 PS. Business Development Consultant zarabia.....PLN brutto?

kilkuletni pracownik ssc
Były pracownik

tl;dr - polecam, ale nie na lata. Atmosfera przyjemna, a ludzie nietoksyczni. Praca łatwa i często powtarzalna. Relatywnie wysokie szanse awansu dla ludzi z ambicjami i możliwościami (trzeba jednak wpisać się w wymagania firmy: soft skill>hard skill). Wysoka kultura organizacyjna. Firma rzadko (lub wcale) rekrutuje z zewnątrz na stanowiska seniorskie i kierownicze, stąd też łatwa trampolina na takowe. Firma raczej dla doświadczenia, nie pieniędzy. Ewentualnie dla osób ceniących wysoki komfort pracy (bez cienia ironii, nie wątpliwie taki tam panuje) kosztem nierynkowego wynagrodzenia. Teraz kilka punktów, które warto mieć na uwadze rekrutując się tutaj: 1. Firma to podwykonawca dla Groupona i tak też jest traktowana. W Polsce jest tania i wykfalifikowana siła robocza stąd powstały dwa polskie biura, by wspierać pracę dla zagranicznych oddziałów - głównie Londyńskiego i Chicago. Firma utrzymuje narrację, że wszyscy pracownicy są równi, że Groupon to jedno i to samo, bez względu na formę organizacji, ale życie szybko weryfikuje jak jest. Dla polskich oddziałów są niższe budżety oraz inne zasady. W SSC (shared service center) nie ma możliwości pracy w pełni zdalnej, podczas gdy w Groupon jest. Budżety na nagrody są przeliczane 1 do 1 w stosunku do USD i EUR, np. laureat w Valenci dostaje 100euro nagrody, polak 100pln. Trochę się to zmienia, ale powoli i z różnym skutkiem. Polityka awansów jest inna, w głównej organizacji są możliwe co kwartał, w Polsce raz do roku. Traktowanie SSC i Groupon na równi przez management przynosi kuriozalne efekty. Dla przykładu Groupon potrafi wysłać maila do wszystkich pracowników, po czym okazuje się, że opisane zmiany nie dotyczą SSC. O SSC pamięta się głównie gdy coś się nie zepnie w wynikach. Są to niuanse, jednak z perspektywy pracownika wysoce irytujące im dłużej się pracuje. W firmie wysyłane są regularnie ankiety na temat zadowolenia. Globalny management prowadzi ciągle wysiłki, żeby te wyniki poprawić, nie widząc jednak ich źródła, którym w mojej ocenia są między innymi powyższe różnice. Ironicznym jest też fakt, że firma mocno promuje diversity & inclusion, jednak ta zasada odnosi się głównie do mniejszości etnicznych i seksualnych w firmie, a nie do pracownikami w poszczególnych krajach. Jest to zrozumiałe, zasada wobec mniejszości jest bardziej chwytliwa marketingowo niż równość wobec podwykonawcy. Podsumowując - miej świadomość, że jesteś tylko podwykonawcą. SSC nie ma władzy sprawczej, wykonuje z góry nałożone polecenia. To pas transmisyjny, a nie jednostka decyzyjna. Długie czekanie na decyzje i zgody do zmian to norma. 2. Całe SSC od 2022 zostało objęte systemem monitorowania pracy, który został nałożony pospiesznie i z mizernym skutkiem. Każdy pracownik musi korzystać z szeregu systemów do celów kadrowym jak i czysto produkcyjnym. Systemy nie nagrywają ekranu, ani nie przechwytują wszystkich danych. W praktyce - zaczynasz prace logujesz się w dwóch/trzech systemach, przerwa - klik w systemie, meeting, projekt, call - wszystko musi być odklikane. Nie jest to nic specjalnego w tego typu firmach, jednak tutaj różnica na niekorzyść to fakt, że system został źle zaprojektowany i zwyczajnie nie działa jak należy. Często ma awarie, co powoduje stratę czasu na ich zgłaszanie. System stworzony przez firmę zewnętrzną do monitorowania pracowników telefonicznych, ale w Groupon SSC został zaaplikowany do wszystkich pozycji - bez wyjątku. Charakterystyką takiego systemu jest fakt konieczności ciągłego bycia online. Gdy przerwie połączenie, całość się wywraca i tworzy przestoje. To wpływa na Twoją produktywność, a ta na premie. Przestoje są niepoprawialne. W biurze nie stanowi to problemu, ale od 2020 roku firma oferuje prace głównie z domu, a tam mogą zdarzyć się problemy z łącznością. Do biura można było wrócić dopiero w wakacje 2022. 3.Płaca słaba, raczej nie rynkowa. Na początek 4000-5000, a z językami (angielski nie jest traktowany jako język obcy) do 1000zł więcej. Myślę że to płaca dla większości stanowisk w SSC, wszystkie są do siebie zbliżone. Oczywiście są odchylenia w obydwie strony, ale raczej w lewo niż w prawo. Premia co miesiąc w zależności od wyników, do 20% pensji. Zdecydowana większość dostaje górne widełki, wymagania do jej osiągnięcia nie są wygórowane. Ścieżki awansu były, teraz niby też są, ale od 2020 jest gorzej z przyznawanym w tym celu budżetem. Dobra ocena roczna to do 8% podwyżki, awans do 12%. Nie ma polityki inflacyjnej, czy dodatków. Masz pensje i premie. Nie licz na dodatki do wakacji, prezenty na gwiazdkę czy spontaniczne rzuty pieniędzy z uwagi na wyższe notowania giełdowe. Takie benefity są w Groupon, nie w SSC. 4. Biuro spoko, odnowione, ale mimo że ładnie to trąci myszką. Biurowiec jeden z pierwszych w WWA. W łazienkach śmierdzi. Zawsze. Były kiedyś owocki, napoje i śniadania. Teraz jest tylko woda i herbata. Sprzęt dobry (ale mocno poblokowany i śledzący) - nowe ultrabooki i monitory Della. IT super pomocne. To tyle, limit znaków.

cd.
Były pracownik
 Pytanie
@kilkuletni pracownik ssc

Słowo wyjaśniania - wspomniałem o braku możliwości pracy zdalnej, a potem opisywałem, że pracuje się się główne z domu. Firma od pierwszego kwartału 2020, początek pandemii, wysłała wszystkich na przymusową pracę zdalną. Od początku home office'u firma utrzymywała, że to chwilowe. Bardzo długo, ok. roku pracownicy czekali z niecierpliwością co dalej. Trzykrotnie oficjalnie ogłaszany był powrót do biura. Dwukrotnie był odwoływany. W rezultacie ludzie z poza Warszawy czy Katowic nie mogli zaplanować sobie życia. Wynajmować/kupować mieszkanie w tych miastach czy jednak praca z domu będzie kontynuowana i będzie można mieszkać gdzie indziej? Firma była kompletnie głucha na takie rozterki i przez 2.5 roku ignorowała temat. Tak jak wspominałem w poprzednim poście, na decyzje czeka się okropnie długo, tutaj jest dobitny przykład. Trzecie otwarcie biura wreszcie okazało się tym finalnym. Firma wprowadziła model FLEX w lipcu 2022 (po 2.5 roku od wysłania wszystkich na HO). Model w zależności od wyników zmusza do pracy z biura od 5 do 15 dni. Ale tylko dla Warszawy, w Katowicach przez ten czas nie zdążyli przygotować biura. Za mało czasu najwidoczniej. >>Praca w pełni zdalna nie jest w firmie możliwa. Jest to jednocześnie główna forma forma pracy w firmie.

cd.
Były pracownik
@cd.

Skutecznie łączy to wszystkie wady pracy z domu i z biura. Nie można mieszkać w obrębie kilkudziesięciu kilometrów od siedziby firmy. Trzeba przychodzić do biura tylko kilka razy w miesiącu. W firmie takiej jak ta pracują głównie młodzi ludzie, nie mający jeszcze własnego mieszkania. Wynajmują lub planują kupić. Wprowadzony model uniemożliwia mieszkanie poza miastem, zmuszając do mieszkania w nim, bez defecto realnej konieczności. Większość czasu jednak pracuje się z domu. Praca z kawiarni czy parku też jest utrudniona, wręcz niemożliwa. Komputery są mocno poblokowane i najeżone różnym dziwnym oprogramowaniem, czas pracy na baterii jest krótki mimo dobrej jakości sprzętu. Z własnego sprzętu nie można korzystać. Dochodzi do tego konieczność bycia podpiętym pod narzędzia monitorujące wymagające stałego dostępu do internetu. Zamknięcie pokrywy komputera albo przerwa w dostawie internetu to awaria narzędzi, powodująca przestój wpływający na produktywność, a ten obniża premie. Firma daje możliwość wyrażenia swojej opinii na temat spraw bieżących, jednak główne tematy, jak praca z domu czy pensje są zamiatane pod dywan. Zatrudniając się w Groupon SSC warto mieć na uwadze, że praca zdalna to główny tryb świadczenia pracy, ale nie uświadczysz jej benefitów, które pewnie sobie wyobrażasz, czyli pewnej wolności i swobody działania. Firma przeszła masowe zwolnienia w 2020. W rezultacie skład zespołów jest okrojony, a management w dużej części zmieniony. Może zdarzyć się sytuacja, że przychodząc do firmy w Warszawie pracownik będzie sam, ponieważ jego zespół jest w Katowicach i/lub Valenci. Pomimo tego, będzie musiał przyjść, gdyż model FLEX zakłada integracje i mentoring bez wyjątków, nawet gdy ten nie ma większego sensu. Procedura > logika, zawsze. Temat waloryzacji wynagrodzeń od lat (jeszcze przed ogromną doświadczana teraz inflacją) poruszany na firmowych spotkaniach, zawsze bez konkretnej odpowiedzi czy działań w tym kierunku. Wyceny stanowisk w zasadzie bez zmian od lat.

szmn
Pracownik
@kilkuletni pracownik ssc

Wszystko bardzo trafne. Pracowałem w tej firmie wiele lat, i bardzo bawi iż z roku na rok benefity są obcinane, a szanse na podwyżki coraz mniejsze, jeśli nie zerowe po odpowiedniej kadencji. Tak jak pisze poprzednik, właściwie Groupon Warszawa nic nie oferuje poza wodą (z kranu) i najtańszą herbatą, a liczba systemów obserwujących pracę pracownika idzie w komedię (teraz jest to ok. 4-5 systemów).

aktualny pracownik
Pracownik
@kilkuletni pracownik ssc

Sporo racji, ale nie zgodzę się co do stawek - 5 lat temu, na początek, dostałem wyższą

Xxx
Pracownik
@aktualny pracownik

Ty dostałeś. Ja dostałem prawie 10tys na rękę bo nie było w danym momencie osoby z moimi kwalifikacjami. Ale wiem że współpracownicy nie dostawali nawet połowy tego co ja wtedy. Tak że niestety ale rozstrzał w stawkach w tej firmie jest ogromny.

xxx
Pracownik
@kilkuletni pracownik ssc

Sorry ale bardzo dużo informacji które podałeś nie odpowiada rzeczywistości. Dodatki do urlopów są, premie to niektóre działy mają w górnej granica a niektóre mają cele nie do osiągnięcia. I tak wiele można by wymieniać.

Wbc
Kandydat

To co pisze pomocny jest zwykłą nieprawda. Firma nie płaci pieniędzy, nie ma budżetu na wynagrodzenia. Zalega z wypłatami już piąty dzień.

Barbara
Inne
@Wbc

Piąty dzień to jeszcze nie jest aż tak długo... Dostaliście w końcu te wypłaty? Może to taka jednorazowa sytuacja po prostu?

Xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Barbara

Zdarzyło się niestety wiele razy. Nie znasz dnia. Jeszcze usłyszysz od przełożonych pytaniee- czemu nie odkładasz? A stawki mają co najmniej zabawne.

Iwona
Inne
@Xxx

dla mnie to niedopuszczalne, obie strony wiąże umowa, a wiec firma powinna płacić na czas. Przecież każdy ma zobowiązanie które trzeba terminowo opłacić. Mówisz, że stawki są zabawne, tzn możesz podać widełki na dzień dzisiejszy?

aktualny pracownik
Pracownik
@Xxx

Mi (przez 6 lat) zdarzyło się raz - 1 dzień spóźnienia. Z reguły wypłata jest 2 dni przed terminem. Dla całej Polski wypłaty wychodzą tego samego dnia, więc coś tu nie gra :)

XXXXXXXXXXXXX
Pracownik
@aktualny pracownik

I tu sie mylisz - wypłaty owszem wychodzą jednego dnia ale na podstawia zgłaszanej dokumentacji. Nie gra to że nie wiesz jak firma działa i podejrzewam że jesteś tu na zlecenie tej firmy. NIe znam nikogo kto jest w tej chwili zadowolny z pracy w Grouponie. Napewno nie 180 osób siedzących jak na szpilkach bo firma nie potrafi lub nie chce jasno i transparentnie zakomunikować niczego. Kultura organizacyjna na najniższym poziomie.

Sylwia
Inne
@XXXXXXXXXXXXX

Piszecie tu o opóźnieniach w wypłatach, ale czy tylko to jest wynikiem niezadowolenia pracowników, bo jeśli tak jest to do przeżycia - jak dla mnie. Coś jeszcze poza tym jest niefajnego, co obniża motywację do pracy, a może jest coś co jednak te nieterminowe wypłacanie rekompensuje, może jakieś wysokie premie?

Gruponowicz
Pracownik

Firma idzie na (usunięte przez administratora)..widac to od dłuższego czasu, nie polecam nikomu, częste zwolnienia, stres, zero podwyzek, hindusi którzy kontrolują kazda minute twojej pracy, a teraz uwaga nowosc: pracodawca zmusza wbrew prawu polskiemu aby wykorzystac urlop do 30 czerwca pomimo ze prawnie mozna go wykorzystac do 30 wrzesnia. Czyli na wakacje najlepiej udac sie w listopadzie, bo w lato wakacje przysluguja tylko menadzerom. Nastepna nowoscia maja byc kontrole na pracy zdalnej czy przypadkowo pracownicy nie pija alkoholu, ale na to im kasy juz nie szkoda..biuro w Warszawie sie kurczy, sprzątaczkom nie płacą, (usunięte przez administratora) w łazienkach meskich latają muszki, rzeczywiscie...wspaniała atmosfera ..wspaniali ludzie..

Ilona
Inne
@Gruponowicz

W jaki sposób ma być ta kontrola pracy zdalnej? Ciężko mi to sobie wyobrazić :D Kurczę, skoro są te częste zwolnienia, to firma szuka nowych pracowników na miejsce poprzednich? Czy po prostu redukują etaty i nie ma co wysyłać swojej aplikacji?

Specjalista wyższego szczebla
Pracownik

Firma wielu zwalnia a reszcie pracowników daje do zrozumienia że nikt nie jest bezpieczny. Ostatnie wydarzenia w grouponie są już mocno nieciekawe. Lepiej uciekać póki jeszcze można.

Elżbieta
Inne
@Specjalista wyższego szczebla

A możesz rozwinąć myśl, że ostatnie wydarzenia mocno nieciekawe, chodzi o te zwolnienia? Czy zatrudniani są nowi pracownicy czy ci pracownicy, którzy jeszcze pracują są obarczeni dodatkowymi obowiązkami?

Xxx
Inne
@Elżbieta

Ludzie są zwalniani a na każdym kroku jest cięcie kosztów. Nowych się nie zatrudnia, podwyżek nie ma, niezależnie jak ciężko się pracowało przez ostatnie lata to teraz słyszy się tylko obietnice. Obietnic w tej firmie jest dużo. Nieźle się tu pracowało ale w tej chwili oszczędności są wręcz absurdalne. Nie przedłuża się umów z dostawcami oprogramowania przez co pracy jest 10 razy więcej, z każdego wydatku trzeba się tłumaczyć. Anuluje się szkolenia. Wszystko zmierza do przeniesienia większości działalności do Indii. Płace są śmieszne. W zależności od stanowiska nawet 3000brutto dla osób znających po 2 języki obce.

Gruponowicz
Pracownik
 Pytanie
@Elżbieta

Po co ma rozwijac? jesli pracujesz w firmie to wiesz o czym mowa, a mowa tu o wyzysku, zastraszaniu, stresie i lamaniu prawa pracy zmuszajac pracownikow do wykorzystywania urlopu w sposob niezgodny z prawem

Magdalena
Kandydat

Firma nie płaci wynagrodzeń, przez co pracownicy zmuszeni są do wyprzedawania rzeczy w lombardach, żeby móc sobie pozwolić na chleb i coś do chleba. Pod fałszywymi pretekstami nie płaci pieniędzy za ciężką pracę jednej osoby na etacie która musi pracować za 5 osób z uwagi na to, że co mądrzejsi już sp...dolili daleko od polskich, złodziejskich pracodawców jak ten wskazany. Ostrzegam przed tą pseudofirmą wszystkich, którzy nie chcą dać się wydymać jakiemuś polskiemu nowobogackiemu prezesowi zarządu szumnego korpo, które od tego prawdziwego amerykańskiego nie przesiąknelo nawet zapachem. Firma bandycka i złodziejska.

Ilona
Inne

Skoro to prawda, to jak pracownicy sobie z tym radzą? Nie da się wpłynąć na pracodawcę? Bo zastanawiam się czy to jest zgodne z kodeksem pracy :/ Ciekawi mnie w takim razie, jaka jest rotacja w firmie? Ludzie uciekają?

aktualny pracownik
Pracownik
@Ilona

generalnie przez 6 lat mojej pracy raz spóźnili się z wypłatą - o 1 dzień

Jerzy
Inne
@aktualny pracownik

Czyli jednak płacą terminowo. 6 lat to spory staż. Przez ten czas prócz wypłaty dostawałeś jakieś benefity? Interesują mnie takie pozapłacowe jak np. prywatna opieka lekarska. No ale inne też byłyby mile widziane. To jest coś?

aktualny pracownik
Pracownik
@Jerzy

Multisport, opieka medyczna, PKK. Do tego roku też co roku podwyżka, w tym roku wszystkie zablokowali. Było fajnie, miło, ale ten statek tonie...

Kamila
Inne
@aktualny pracownik

No to szkoda, a co masz na myśli, że statek tonie? Jeśli masz jakieś wieści konkretne na ten temat to daj proszę znać, bo teraz to nie wiem czy bezpiecznie jest się u nich zatrudniać :( Nie chciałabym żeby się okazało zaraz, że pracę muszę znowu zmieniać.

aktualny pracownik
Pracownik
@Kamila

Firma jest w procesie restrukturyzacji. Główny aspekt to cięcie kosztów. Niestety, ja przestaję wierzyć, że to się uda. Zmiany "na górze" to niestety trochę za mało. Jest teraz nowy CEO, zobaczymy, może mu się uda :)

Sylwia
Inne

Cześć, znalazlam ofertę pracy Data senior finance analyst ,ale nie ma informacji co oferuje firma na tym stanowisku. Widzę tylko benefity ,lecz brak warunków pracy, jakie są dostępne umowy ,czy praca jest zdalna? Bede wdzięczna za info!

Mika
Inne

Opiszę tutaj stomatologię Bo - Dent na ul. Obrzeżnej 1 w Warszawie. Nie polecam! Najpierw wykupiłam z grupon skaling zębów. Skaling może trwał z 10 minut był niedokładny. Poprosiłam o ponowne wyczyszczenie , szczególnie ,ze widziałam żółte przebarwinia i byłam przekonana , ze to kamień. Dentysta stwierdził ,że poprawimy to jak przyjdę na wypełnienie . Nie planowałam tam iść ale jako , że ceny były podobne na terenie całej Warszawy to stwierdziłam czemu nie, co za różnica. Będąc na drugiej wizycie dowiedziałam się, że te żółte przebarwienia na zębach to łączenia wypełnień i tak się przebarwia. Nie można było mi tego powiedzieć na 1 wizycie. Zrobiono mi także wypełnienie .Dentysta powiedział , że jak będzie mnie boleć przez ponad 2 tygodnie to kanałowe odrazu , bez żadnego zdjęcia pantomonograficznego! No i oczywiście dalej mnie ząb boli . Ząb nie powinien po dobrym leczeniu kanałowym boleć 2 tygodnie!!! Co najwyżej 1 , 2 dni. Nigdy nie miałam takiej sytuacji z bólem zęba.Dentysta nie chce poprawić wypełnienia. Był przypadek w tej przychodni gdzie jednej Pani włożono za dużo wypełnienia i jej ropa podeszła. Wyraźnie jest napisane ,nawet w Internecie ,że lekarz ma obowiązek poprawić zęba w ramach reklamacji ! No ale ich tam to nie obchodzi!!!! Zwrot kosztów też nie wchodził w grę! Po prostu świetnie !!!! Dentysta zamiast mi powiedzieć odrazu , że trzeba się poddać leczeniu kanałowemu za 1200 zł przy conajmniej 3 kanałach wziął 300 zł za zęba. Co z tego , że człowiek cierpi z powodu bolącego zęba , boli go głowa , spać nie może , nawet najsilniejsze tabletki przeciwbólowe nie pomagają, które dodatkowo niszczą wątrobę.Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy!!! Ludzie nie chodźcie tam. Nerwicy się można nabawić tylko przez takich dentystów !

Specjalista wyższego szczebla
Były pracownik

Dajcie sobie spokój z tą firmą. Pracowałem tu na ważnym stanowisku specjalistycznym. Zarabiałem nieźle pieniądze. Zwracałem uwagę na masę nieprawidłowości. Dopiero jak organy państwowe zaczynają się interesować to zaczyna się szukanie winnych. Większość pracowników nawet sobie nie zdaje sprawy jak Groupon jest postrzegany wśród urzędów państwowych w UE Moi przełożeni to byli imbecyle. To na prawdę trudno opisać.

Jhb
Inne

Ogolnie wałek. Zasłaniają się awaria systemu płatności. (usunięte przez administratora) Odradzam, a sprawę zgłaszam do uokik

XXX

Wszyscy tutaj na grouponie psy wieszają a ci co odeszli a z którymi mam kontak co do jednego załują decyzji. Nie jest wcale tak źle. Owszem liczą się osobiste relacje, jesli chodzi o awanse ale wszędzie gdzie pracowałem, tak właśnie było. Co prawda nie pracuje też w customer service ale nie słyszałem żeby zarobki w groupon były jakkolwiek niższe niż 5000-5500 brutto. Jak ktoś ma mniej to jest ofiarą losu psującą rynek.

korek
@XXX

Oferta jaką mi złożyli to 3300 brutto! po dwóch latach pracy stawka sie nie zmieniła a nowi pracownicy dostawali większe wynagrodzenia na start niż Ci z długim stażem. gdzie widziałeś taką stawkę? chyba Ci się przyśniła Firma porażka a teamliderzy to przypadkowi ludzie którzy dokładnie wiedzą jak wchodzić w d. NIE POLECAM

Jerzy
Inne
@korek

Czy stawkę, o której wspominasz można podwyższyć premią lub dodatkowo płatnymi nadgodzinami?

XXX
@korek

Współczuję stawki. Ja zaczynałem z 5000 a po 2 latach mam 7000. Zdaje sobie sprawę że miałem też sporo szczęścia ale na Boga za 3300 to bym z łóżka nie chciał rano wstać. Wolałbym wyjechać za granicę. Zgodzę się że jest sporo absurdów ale wierz mi że można trafić dużo gorzej i ocena jest wg mocno, zanizona. Jak na Polskie warunki to Groupon ma jakieś 3.5/5

XD
@XXX

5000 brutto na start w Groupon? Może na 15-20% stanowisk, reszta to kwoty poniżej 5k...

Cóż...
Były pracownik
 Pytanie
@XD

Bez urazy ale skoro zaproponowano ci taką stawkę to może tyle są warte twoje kwalifikacje?

Lepiej poinformowany
Pracownik
@Cóż...

Prawda leży gdzieś po środku. Groupon to firma drugiej kategorii. Nie ma dresa codu, ludzie się ubierają często jak łachudry. Jak ktoś ma kwalifikacje to jest wysysany do szpiku. Większość tych kwalifikacji nie ma niestety bo skończyło jakąś filologie albo pedagogike. Dobrze że w czasie pandemii nie trzeba na to patrzeć. To czyni pracę bardziej znośną. Niestety managerowie to ludzie z przypadku. To też ci z kwalifikacjami muszą znosić to że ich szefami są pedagodzy albo coache. Tyle w temacie. Nie jest najgorzej ale jak masz inne opcje to lepiej próbować gdzie indziej.

Gruponowicz
Pracownik
@XXX

Nie jestem ofiarą losu psującą rynek, tylko wykształconą osobą znajacą dobrze języki, jest rok 2022 a zarabiam mniej niz napisałes.

Justyna
Inne
@Gruponowicz

To nie wiem co w takiej sytuacji. Może warto się przebranżowić? Myślałaś o tym :)?

aktualny pracownik
Pracownik
@Gruponowicz

No to coś jest chyba nie tak.. Mi 5 lat temu ta firma zaproponowała na start 2x więcej. o chyba, że do obsługi klienta, ale tam są głównie studenci

A
Inne

Kupiłam kupon 4 dni temu, jego status jest nadal nieaktywny a pieniądze pobrali! Zero kontaktu ze strony obsługi klienta…polecam poczytać opinie na FB bo duzo osób tak (usunięte przez administratora)

Marcin
Były pracownik

Niestety miałem okazje tu pracować kilka lat temu. Do ten pory uważam że ta firma to stan umysłu. Nigdy nie pracowałem w gorszym miejscu. Wszytko szkolenia chaos totalny, potem jakieś egzaminy jak w szkole, TL chodzi i patrzy czy nikt nie ściąga. TL i menadżer pracujący na podwyższeniu. Odklikiwanie się na wyjście do toalety. Kultura pracy na poziomie mułu. Brudne klejące się biurka. Jak zacząłem prace to swoją TL poznałem po 2 dniach a siedziała zaraz obok, nikt nawet nie przestawiał nowych pracowników choćby kolegom z zespołu. Jedyny pozytyw to doświadczenie żeby unikać takich miejsc w przyszłości.

Ilona
Inne
@Marcin

I ten egzamin jest z tego szkolenia? Na rozmowie rekrutacyjnej było mówione, że coś takiego będzie miało miejsce?

Joanna
Pracownik

Firmie raz na jakiś czas zdarza się nie zapłacić wynagrodzenie przez czyjeś niedopatrzenie. Osoba winna słyszy wtedy słowa otuchy, w końcu się zdarza. A osoby co nie dostały wypłaty muszą czekać nawet 2 tygodnie na zaległe przelewy. W korporacji. Dziwie się że jeszcze PiP tu nie zawitał.

Dariusz
Inne
@Joanna

Jasna sprawa, że błędy się zdarzają i nie ma co wieszać psów na osobie, której takowy się przydarzył, ale czemu potem trzeba 2 tygodnie czekać? A przy okazji, skoro mowa o pensji, to krążą tu rozmaite kwoty, jedni twierdzą, że zaczynali od 5000 brutto i to w 2019 r., inni, że dostawali niższe propozycje w 2022 r. Jak to jest naprawdę, i ile mógłbym zarobić na interesującym mnie stanowisku Mobile User Acquisition Specialist?

Bylemwidzialem
Były pracownik
@Joanna

Pip był dwa razy co najmniej, bo sam zgłaszałem, jak jeszcze tam pracowałem. Problem z wypłatami mieli już w 2015/2016 i 2017 roku. Widzę, ze niewiele się zmieniło.

Paulina
Inne
@Bylemwidzialem

i co nasłana przez ciebie kontrola orzekła, dostałes jakieś wyniki tej wizyty ?

Administrator

Szukam pracy i interesuje mnie zatrudnienie na Account Manager. Groupon szuka kogoś takiego. Możecie mi o nich coś więcej powiedzieć?

AM
Kandydat
@Administrator

Nie :)

Zostaw merytoryczną opinię o Groupon - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Groupon?

    Zobacz opinie na temat firmy Groupon tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Groupon?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 2 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Groupon?

    Kandydaci do pracy w Groupon napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Groupon
Przejdź do nowych opinii