Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Sizeer

Pracowałeś w firmie Sizeer i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
korma - 2014-05-25 22:52:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [borol - 2014-03-26 15:26:38]:
firma łamie chyba wszystkie przepisy jakie są możliwe do łamania, idziesz do sądu i wygrywasz kilka dobrych tysięcy, musisz tylko dobrze zbierać dowody jak pracujesz, kto ma wiedzieć ten wie... o co chodzi.
zdjecie uzytkownika
adam - 2014-06-26 17:07:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Po całej aferze z dowodami chciałbym odświeżyć wątek Sizeera jako pracodawcy. Poszukuję pracy na okres wakacji, może trochę dłuższy. Wiecie jak to jest na studiach, w końcu się pieniądze kończą i trzeba coś zarobić. Więc moje pytanie na początek, jakiej stawki się mogę spodziewac i jakiego rodzaju umowy? a oprocz tego czy generalnie polecacie tam pracę?
zdjecie uzytkownika
mm - 2014-08-07 12:26:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [borol - 2014-03-26 15:26:38]:
czytam te wpisy i nie dowierzam pracuję w sizeer 5 lat i to nie jako kierownik. Nie zdarzyło się jeszcze w tym okresie żebym nie dostała pensji na czas.
zdjecie uzytkownika
alf - 2014-08-07 16:27:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
to skad te wiadomosci od tych innych osob ktore pisza o tym ze nie maja kasy na czas. w ogole to nie wiedzialem ze sizeer juz jest od 5 lat. w sumie to do tej pory nie bylo go w warszawie i chyba dopiero w zeszlym roku otworzony zostal sklep w arakdii, ale moge mylic lata bo az tak dokladnie sie tym nie interesowalem. teraz poszukuje pracy na studiach i potrzeba mi zajecia gdzie ejst elastyczny grafik i technicznie da sie pogodzic prace ze szkola. kierunek moich studiow jest zupelnie odmienny od pracy w sklepie ale wiadomo jak kazdemu przydalaby sie jakas kasa, pewna kasa co miesiac.
zdjecie uzytkownika
..... - 2014-08-25 01:18:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [alf - 2014-08-07 16:27:17]:
ups. poczytaj w necie od kiedy ...historia zaczęła się w latach osiemdziesiątych .. Nie ma opcji żeby firma nie płaciła na czas..dam prosty przykład,jeżeli dzień wypłaty wypada w sobotę bądź niedzielę..wypłata jest w piątek-przed. Marudzą Ci którym robić się nie chce !!! WSZYSTKO ZALEŻY OD NAS !!!! jak ktoś chce to ....
zdjecie uzytkownika
0131 - 2014-08-25 01:29:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [alf - 2014-08-07 16:27:17]:
Sizeery są wszędzie od X czasu ... jak jesteś "alf" bystry to wbijaj,kasę będziesz miał na czas na 100%
zdjecie uzytkownika
Rafał - 2014-08-25 12:45:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jak to wszędzie od x czasu ? ja w Warszawie nie widziałem tego od 5 lat raczej na pewno. to chyba w innych miastach najpierw było. chociaż wtedy dużo się nie interesowałem sklepami i jeżdżeniem po mieście. Ale to w końcu jak to jest z tymi wypłatami, bo już się totalnie pogubiłem. fakt lubią narzekać wszędzie.
zdjecie uzytkownika
Mam dość - 2014-08-25 17:07:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Firma jak najbardziej godna polecenia ale zdecydowanie odradzam Śląsk ponieważ z Dm który tam dyryguje po prostu nie da się pracować.Właśnie zaczęli się u nas zwalniać pracownicy z wieloletnim stażem , którzy mają swoją godność i nie pozwolą sobą pomiatać i traktować jak psa.Mam nadzieję , że firma w końcu przejrzy na oczy i nie pozwoli na to aby tak traktować ludzi , którzy tyle zrobili dla tej firmy bo jeśli nie to posypie się cały Śląsk o ile już się nie posypał.Bo to co się stało ostatnio w Bielsku-Białej na 50 Style to już woła o pomstę do nieba.Ciekawe czy firma wie o tym , że wspaniałomyślna Dm obdzwania po pracownikach którzy zostali zwolnieni lub sami się zwolnili z prośbą o powrót do pracy z powodu braku personelu.Nie ma co pełen profesjonalizm!!!
zdjecie uzytkownika
0131 - 2014-08-25 20:03:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Rafał - 2014-08-25 12:45:09]:
Firma płaci na czas,pracuję tam od dłuższego czasu i nigdy nie zdarzyło się aby kasy nie było na czas !!!!! Nie wiem dlaczego ludzie wypisują takie głupoty,sami pewnie się nie sprawdzili i żal im .... Praca nie jest lekka ale też nie ciężka,wszystko zależy od organizacji kierownika i zgranej ekipy.
zdjecie uzytkownika
X - 2014-09-08 23:09:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W 50 style Bielsko nie ma już starej ekipy przez regionalną zwolnili się a prezesi nic z tym nie robią
zdjecie uzytkownika
miasto - 2014-09-09 13:47:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
może to wszystko zalezy od kierownika sklepu czy tam dyrektora regionalnego który powinien to ogarniać na czas. takie moje przypuszczenia, ale szczerze to nie wiem od czego to może zależeć. ja tam jestem ciekaw opini o samej pracy w sklepie na czym polega... a to co ktoś napisał o bielsku białej jest na prawdę ciekawe i nie wygląda niestety zbyt profesjonalnie.
zdjecie uzytkownika
w - 2014-09-09 21:38:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zarobisz 1300zł za stanie 12 g i podawanie butów powodzenia
zdjecie uzytkownika
o - 2014-09-10 21:48:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Rafał - 2014-08-25 12:45:09]:
1300zl wpadnie na czas:)haha
zdjecie uzytkownika
kazde miasto? - 2014-09-23 17:39:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tak serio to w kazdym mieście są takie stawki jak piszecie czy jednak to wszystko dotyczy tylk owybranych miast? ja jestem ze stolicy i mnie interesuje tylko tam stawka, fajnie by było gdyby w warszawie była by większa stawka niż wszędzie w końcu tutaj życie jest najdrozsze. Mam pytanko jeszcze, jesli dostajecie tylko 1300zl to pracujecie na caly etat czy nie.
zdjecie uzytkownika
x - 2014-09-23 21:37:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Na cały a jak inaczej!W Wawie max 1500zł powodzenia:)
zdjecie uzytkownika
nick - 2014-09-26 19:58:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [kazde miasto? - 2014-09-23 17:39:32]:
Nie polecam. Bardzo mała kasa, ale Twoja decyzja. Pamiętaj mają korekty premii.
zdjecie uzytkownika
obiektywny - 2014-10-06 11:23:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja również nie polecam .Kasa tak mała ,że szkoda gadać a to czego się wymaga od doradców to jest jakaś masakra i do tego jeszcze ta beznadziejna regionalna na Śląsku -co ona tam jeszcze robi?.Omijać szerokim łukiem!!!
zdjecie uzytkownika
jaka kasa - 2014-10-08 15:33:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wszyscy piszą, że taka mała kasa,. tylko że to wszystko zależy od naszego podejścia i tego ile nam kasy jest potrzebne. potrzebuję konkretnej informacji o stawce bo mam jeszcze inną propozycję pracy ale tam nie do końca mnie to zadowala - czekam na informacje od was. macie zniżki jak pracujecie tak pzoatym albo jakieś darmowe rzeczy?
zdjecie uzytkownika
x - 2014-10-08 17:52:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Darmowe rzeczy w tej firmie dobre nawet buty pracownicze musisz sobie kupić co do kasy to ok 1270 zł na reke za 12 godzin stania w weekendy itd a wymagania program obsługi klienta itd a jak na śląsku odradzam przez regionalną pełny mobing
zdjecie uzytkownika
y - 2014-10-09 17:10:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zgadzam się pełny mobing rodem ze średniowiecza! !!
zdjecie uzytkownika
x - 2014-10-09 20:00:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ze średniowiecza to jest regionalna na śląsku już miała sprawę za mobing ale jak na Pana D przyszła pora to i przyjdzie na jego znajomych w tym Dm Śląska
zdjecie uzytkownika
y - 2014-10-12 21:18:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam nadzieję !!!
zdjecie uzytkownika
aha - 2014-10-23 16:56:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dzięki za informacje o śląsku, ale tak na rpawdę to nie wiecie czy może w innych miastach jest zupełnie inaczej, jakaś lepsza atmosfera i nie ma tego co tutaj opisujecie? ja teraz ze śląska uciekam do warszawy i nie jest to proste dla mnie. tak myślałem o sizeerze jako pracodawcy, bo fajne butki mają, ale nie wiem jak to tam wygląda.
zdjecie uzytkownika
dajcie sobie spokój - 2014-10-27 20:39:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Powiem krótko.Tragedia.W biedronce płacą więcej i o wiele mniej wymagają.
Ta rodzinna firma to żenada.Tutaj nigdy nie będzie dobrze bo przez ostatnie 10 lat jeśli chodzi o zarobki to nic się nie zmieniło.Za to obowiązków przybyło jakby pensja przynajmniej trzy krotnie wzrosła.Pieniądze są tylko na otwarcia nowych salonów a pracowników dzięki którym się to wszystko kręci mają za nic.
Chcecie się przekonać nic bardziej prostszego.Aplikujcie !!!
Tylko przygotujcie się na brak życia prywatnego szczególnie w weekendy.
To na prawdę jest jakaś masakra ale w Polsce wszystko jest możliwe.Powodzenia!!!
zdjecie uzytkownika
... - 2014-11-21 21:38:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [dajcie sobie spokój - 2014-10-27 20:39:26]:
Jak ktoś jest śmierdzącym leniem i nierobem to narzeka i marudzi bo się nie sprawdził bo jest za głupi żeby pracować gdziekolwiek,owszem praca 11 ,12 godzin ale kilkanaście dni w miesiącu wolnych,kasa,,,,cóż jak osiągasz dobre wyniki to i pensja jest ok. To ile zarobisz zależny tak naprawdę od Ciebie. . .
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sizeer
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x