Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zadzwoń tel. 795 116 179
Zobacz jakie masz możliwości prezentowania swojej firmy i odpowiadania na pytania użytkowników.
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze
logo DHL

Opinie o DHL

Pracowałeś w firmie DHL i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
haha - 2015-12-18 23:03:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To nie ma czuć sie respektu bo wtedy i tak każdy za plecami ma to gdzies.. I robi swoje. Malo tego jedzie wtedy po tej osobie jak po świni. Tylko ma miec umiejętność dogadania sie...
zdjecie uzytkownika
qwert - 2015-12-18 23:07:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Nie chodzi tu tylko o dogadanie sie a o współpracę z ludźmi. Na spl. To tylko liderzy: Kasia tak potrafi Ewelina Agnieszka Paweł i Ania .... Reszta rwie sie do rządzenia i w ogóle a naprawde ciężko im to idzie.
zdjecie uzytkownika
mre - 2015-12-20 11:30:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy jakieś bony to będą na święta bo nic słychać na ten temat? Jeżeli tak to w jakiej wysokości? W tamtym roku były a w tym ani slychu ani widu.
zdjecie uzytkownika
tak tak - 2015-12-20 21:36:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jeżeli któryś z liderów robi wynik to go nie ruszą. Monika miała na pieńku bo miała kiepskie wyniki to wykorzystali okazję. Tak że nie ma co liczyć że ktoś kto goni ludzi i ma normę zrobioną to się go pozbędą albo zdegradują. Norma ma być !!!
zdjecie uzytkownika
Qwerty - 2015-12-21 01:39:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Niektórzy jak dostaną wyższe stanowiska to już nie wiadomo co do główki uderza dodatkowe pieniążki i troszkę władzy robią swoje ...
zdjecie uzytkownika
Opserwator - 2015-12-21 12:34:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ciekawa postać to pewna kluczową ze zmiany A na Spl zapytaj się o coś to zaraz jakaś dziwna mina bo jaśnie panią oderwano od stołka bo kos czegoś potrzebuje... Są normalni kluczowe jak na zmianie B, C czy D chodź nie wszyscy ale na zmianie A ci kluczowi to porażka....
zdjecie uzytkownika
iggy - 2015-12-21 20:26:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak czytam o tych waszych "piekiełkach" i przypominają mi się słowa Stonogi: "Wasz powinno się je@#ć, je$%ć i na was zarabiać". Tak to właśnie wygląda...
zdjecie uzytkownika
haha - 2015-12-21 23:19:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Najlepsza jest kluczowa na zmianie na spl "C" chyba nie musze mówić o kogo chodzi , wiecznie chodzi i narzeka jak to ma ciężko jaka to zmęczona bo towar podstawić musi haha patologia
zdjecie uzytkownika
gigi - 2015-12-22 18:31:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
łukasz lider ze zmiany A juz nie długo skończy Ci się sielanka
zdjecie uzytkownika
... - 2015-12-22 22:11:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pokaż mi osobę która nie narzeka haha
zdjecie uzytkownika
yhgsd - 2015-12-23 00:09:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Juz niedługo wam wszystkim sielanka sie skończy hehe
zdjecie uzytkownika
.... - 2015-12-23 10:00:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jednym się skończy innym nie ale tak to już jest ...
zdjecie uzytkownika
abc - 2015-12-23 20:27:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kochani święta za pasem napiszcie coś miłego i dobrego o firmie i o pracownikach dhl dosyć tych bzdur firma i pracownicy są okey WESOŁYCH ŚWIĄT.
zdjecie uzytkownika
KAROLINA - 2015-12-23 20:32:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Masz rację abc
zdjecie uzytkownika
bmw - 2015-12-23 20:53:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dobrze gada polać jej :-)
zdjecie uzytkownika
prawda - 2015-12-26 20:16:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tobie to tylko ręka zostaje...
zdjecie uzytkownika
Santa - 2015-12-27 18:05:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Sielanka się raczej w najbliższym czasie nie skończy. Na daną chwilę z tego co mi wiadomo jest dobrze. Firma się rozwija, docenia swoich pracowników i przed wszystkim pozwala im na rozwój. Wesołych świąt!
zdjecie uzytkownika
jak - 2015-12-27 18:28:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak a bonów nie dali
zdjecie uzytkownika
ggg - 2015-12-27 18:48:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Przecież bony w tym roku to karty przedpłacone sodexo i one były doładowane
zdjecie uzytkownika
sebo - 2015-12-27 21:41:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam wszystkich posiadam busa i chciałbym jezdzić jako kurier okolice wrocławia jak to wyglada załatwienie tego ktos pomoże? gdzie sie wogóle zgłosić
zdjecie uzytkownika
Klaus - 2015-12-29 22:52:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@sebo Mają obecnie sporo ofert pracy niestety nie widzę nic na kuriera. Możesz natomiast przejrzeć oferty, które tu są, bo warto, a jak nic dla siebie nie znajdziesz to może wyślij do nich maila lub poszukaj na ich stronie internetowej. Powodzenia!
zdjecie uzytkownika
mre - 2015-12-30 17:32:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [ggg - 2015-12-27 18:48:47]:
No tak ale nie mogę sprawdzić ile się na niej znajduje kasy. Nikt mnie nie poinformował ile środków na niej będzie. Boje się ze gdy będę chciał zapłacić ta karta to braknie pieniędzy.
zdjecie uzytkownika
ggg - 2015-12-30 21:31:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Wszystkie dane odnośnie obsługi karty podane są na stronie internetowej. Dane do strony są podane w papierach razem z kartą. W każdej chwili po zalogowaniu sie na stronie można darmowo sprawdzić stan środków na koncie.
zdjecie uzytkownika
mre - 2015-12-31 16:09:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [ggg - 2015-12-30 21:31:43]:
Próbowałem i nic z tego. Nie znam się na tym szajsie. Czy trzeba mieć i mail? To mnie przerasta,ten cały internet! Powinni poinformowac ludzi ile dali a nie żeby każdy sprawdzał sobie w internecie. Nie każdy go ma. Wpisuje dane i Gucio.
zdjecie uzytkownika
prawda - 2015-12-31 17:06:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
podaj mi dane ja Ci sprawdze ile kasy masz :)
zdjecie uzytkownika
patryk - 2016-01-01 15:10:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pozwolicie, że zmienię odrobinę temat, bo nie wiem o jakich kartach mowa.. widzę, że DHL szuka specjalistów ds. obsługi klienta i zastanawiam się, czy to chodzi o zwykłego kuriera
zdjecie uzytkownika
mre - 2016-01-01 16:51:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [prawda - 2015-12-31 17:06:43]:
Na goworku? Chyba żartujesz? Dzięki , nie trzeba.
zdjecie uzytkownika
eh - 2016-01-03 16:38:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [mre - 2016-01-01 16:51:06]:
Idziesz do bankomatu, wbijasz pin i sprawdzasz stan tylko że za każde sprawdzenie pobierają 1 zł więc nie sprawdzaj za często bo wyczyścisz sobie konto za samo sprawdzanie

zdjecie uzytkownika
wero - 2016-01-03 18:12:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no przecież właśnie tutaj sa te oferty pracy, nie widzieliscie? jest też ciekawa oferta nie na kurierów a na specjliste ds. zasobów ludzkich i to wydaje się być ciekawe.
zdjecie uzytkownika
mre - 2016-01-03 19:13:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [eh - 2016-01-03 16:38:27]:
Spróbuję, dzieki
zdjecie uzytkownika
zimno - 2016-01-04 18:48:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To jest jakas tragedia w takim zimnie pracować...
zdjecie uzytkownika
fruzia - 2016-01-05 23:04:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Obecnie jest duzo firm kurierskich i z tego wynika duza konkurencja. Kazdy chce miec jak najwiecej klientów wiec i w taka pogode musza pracowac skoro maja zamowienia
zdjecie uzytkownika
rado - 2016-01-08 02:14:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [fruzia - 2016-01-05 23:04:21]:
Od znajomych wiem , że czasem rzeczywiście da się tutaj złapać, i to wcale nie jest jakoś wielce skomplikowana procedura. Cały czas przecież kogoś szukają.
zdjecie uzytkownika
wert - 2016-01-10 13:19:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no szukaja szukaja i to na kilka sstanowisk i w kilku miastach w Polsce, na przyklad jako przedstawicielo handlowy czy tez deklerant do spraw celnych..
zdjecie uzytkownika
Dioniz - 2016-01-12 16:32:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W DHL poszukują ciągle specjalistów, właściwie na cały kraj, chociaż głównie chodzi o np. agentów celnych, ale firma z tradycjami, praca pewna i na umowie o prace, branża ciekawa
zdjecie uzytkownika
geniek - 2016-01-14 11:27:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak ale mało płatna. Wszyscy by chcieli być specjalistami ,doradcami a robić nie ma komu. Ten co pracuje fizycznie nędzny ochłap.
zdjecie uzytkownika
leki - 2016-01-14 21:06:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@geniek, to niby ile w DHLu zarabiaja fizyczni według ciebie. Ja bym obstawiał pomiędzy 2, a 3 tysiące. Przecież ludzie godza się na takie stawki podpisujac umowy, to chyba im to pasuje.
zdjecie uzytkownika
geniek - 2016-01-15 19:24:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [leki - 2016-01-14 21:06:57]:
1800 zł. No godzą się bo muszą zarobić na chleb,tylko ci co mają lżejsze prace zarabiają więcej. To osoby pełne pychy,
zdjecie uzytkownika
Dioniz - 2016-01-17 01:18:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja też uważam @geniek że 1800zł to jest dobra kasa jak za to co robią ludzie i jak to się przekłada na ich pychę, wiadomo, że trzeba cenić każdy grosz i doceniać
zdjecie uzytkownika
pipi - 2016-01-26 18:05:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Boże Ty widzisz i nie grzmisz!!! 1800 ZŁ to dobra kasa!!! To wstyd dla takiej renomowanej firmy. Taką stawkę to ja miałam na magazynie 15 lat temu i to na okresie próbnym.
zdjecie uzytkownika
nx - 2016-01-27 09:59:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tylko widzisz pipi, w Polsce ludzie będą pracowali za takie pieniądze, w Niemczech już nie. A usługi kurierskie są świadczone na tym samym wysokim poziomie..
zdjecie uzytkownika
pipi - 2016-01-28 19:30:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To nie jest wina ludzi że pracuja za takie pieniądze...rynek pracy w okolicach sochaczewa jest kiepski a kazdy chce zarobić jakies grosze,a wiec godza sie na taka głodową stawkie.
Okolice Błonia, Pruszkowa W-wy już mają inne stawki.Moze i do Sochaczewa dojdzie CYWILIZACJA .
zdjecie uzytkownika
eriot - 2016-01-29 15:01:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nx, zgodze sie mnie DHL jeszcze nigdy nie zawiódł. Zawsze można sobie obejrzec gdzie jest Twoja przesyłka dzieki monitorowaniu i kurierzy nie robią problemów z dostawa o wybranej godzinie. Tylko z tego co słyszałem płaca im 2-3 tysiące.
zdjecie uzytkownika
Dhl - 2016-01-29 19:24:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mylisz kurierów z pracownikami magazynu
zdjecie uzytkownika
foks - 2016-01-31 20:04:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
według mnie zarówno kurierzy jak i pracownicy magazynu mogą liczyć w DHL na konkretne warunki zatrudnienia. Ciekawe, czy umowa o pracę jest na start :)
zdjecie uzytkownika
hahaha - 2016-02-02 15:55:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tyaaa ukraina pracuje po 12 a nas odwoluja.....
zdjecie uzytkownika
minus - 2016-02-03 09:39:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [qwert - 2015-12-18 23:07:07]:
hahaha Kasia tak potrafi? ciekawe chyba jak siedzi za biurkiem albo chodzi sobie z tym polarem na ramionach a Ty zapierrdziielaj...
zdjecie uzytkownika
gargamel - 2016-02-03 11:15:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
@foks na magazynie to chyba ciężko o umowę o pracę. A kierowcy to raczej na własnej działalności jeżdżą bo najbardziej się opłaca i swój samochód powyżej 2005 r muszą mieć
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Rozmowa przebiegła bardzo profesionalnie. Dowiedziała się dokładnie czym będę się zajmować. Ci będzie należało do moich obowiązków.Szefostwo bardzo miłe u przyjazne
Pytania: Pytania raczej nie były dziwne normalne. Dlaczego chcę podjąć ta pracę ? Gdzie wcześniej pracowałam i dlaczego postanowiłam zmienić pracę. Co wiem na temat pracy na takim magazynie. Jak widzę siebie za kilka lat.
zdjecie uzytkownika
gertruda - 2016-02-08 18:57:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Teraz to wola Ukraińców, bo nie chodzą na zwolnienia,jako tako pracują i są mega tansi.
zdjecie uzytkownika
890oit - 2016-02-08 19:00:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No ale dlaczego miałoby być trudno o umowę o pracę na magazynie @gargamel? Myślę, że w DHL jest to możliwe. No a co do pracy u nich jako przewoźnik - kurier to rzeczywiście trzeba mieć swoje auto i działalność gospodarczą. Ale za to można objąc etatowe stanowisko i mają sporo szkoleń.

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DHL

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert