Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Skanska S.A.

zdjecie uzytkownika
luki - 2010-08-13 11:16:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jeśli sa takie fatalne warunki nie zwracają podatku i ogólnie jest kiepska atmosfera to dlaczego tam pracujecie?
zdjecie uzytkownika
7-lat - 2010-11-16 20:04:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracuję dla Exbud Skanksa juz 7 lat i nie chiałbym szukać innej pracy. Na pewno wiele zależy od bezpośredniego szefa, ale ja miałem szczęście i naprawdę nie narzekam na atmosferę w pracy, ani na zarobki, ani na NSP. Jak dla mnie, ta firma prezentuje wysoką kulturę organizayjną.
zdjecie uzytkownika
inka - 2010-11-19 20:09:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Możesz powiedzieć coś wiecej? Gdzie pracujesz? Zostałam zaproszona w przyszłym tygodniu na rozmowę kwalifikacyjną do Katowic i poprzednie wypowiedzi trochę mnie przerażają...
zdjecie uzytkownika
jaska - 2011-03-15 09:56:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jasne - a teraz w swoim CV chwalisz sie pozycja "biuro projektów Skanska"? wyluzuj - nie dałeś rady i skul ogon i szukaj pracy gdzieś indziej - najwidoczniej nie nadajesz się do pracy w dużej korporacji i już - nie każdy musi!
zdjecie uzytkownika
kama - 2011-09-05 18:31:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
firma Skanska w trakcie podpisywania umowy dostarcza aneks do umowy (wcześniej nie ma o tym mowy-bo nie byłoby chętnych do pracy!!) ,że dobrowolnie będziesz zwracać im składkę zdrowotną co miesiąc,zwrot podatku im trzeba oddać,wyjazd do Niemiec we własnym zakresie(najlepiej jak masz swój samochód)wyżywienie we własnym zakresie a oni ci zapłacą może ( usunięte przez administratora )na godz.już na rękę.Jeśli jest ktoś trochę kumaty,to "cyknie",że to już się nie ( usunięte przez administratora ).ale jak człowiek jest postawiony przed faktem dokonanym i się cieszy na samą myśl o zarobieniu większych pieniędzy,to jaki ma wybór,a na utrzymaniu są małe dzieci...:-(
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-09-07 16:16:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
porażka...! :-(
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-09-08 14:48:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracownicy pracujący ( usunięte przez administratora ), podczas wysokich temperatur panujących na hali.( usunięte przez administratora )
zdjecie uzytkownika
janek - 2011-09-08 14:49:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a co oni tam w tym Weilerswist mają??? bo prefabrykację mają już tylko chyba koło Norymbergi i nie daleko Amber...coraz mniej mają roboty..
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-09-14 09:41:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no co jest z Wami chłopaki,pisać opinie!!!! czyżby się warunki pracy polepszyły??? :)))))))
zdjecie uzytkownika
luc - 2011-10-23 17:44:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A popiera kolege tez tam robilem masakra ( usunięte przez administratora ) to on do pracy nieidzie nawet ( usunięte przez administratora ) pozdrowienia dla dobrych chlopakow co tam jeszcze robiom
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-11-11 17:20:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tak zarabiaja w karben ludzie ( usunięte przez administratora )ale nie wszyscy, ( usunięte przez administratora )arabiaja wiecej oczywiscie, kabluja mu o wszystkim nawet o nieoprawdziwych zeczach sam przez takiego milalem problemy, a wiem ze wiecej zarabiaja bo( usunięte przez administratora ) to przy tej stawce jest nie mozliwe [usunięte przez moderatora]
zdjecie uzytkownika
nowy - 2011-11-12 19:49:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam mam szanse wyjechac wlasnie do karben na kontrakt mam pytanie czy ten( usunięte przez administratora )
zdjecie uzytkownika
blebleble - 2011-11-13 19:23:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ty nowy jak ty masz szanse przyjechac na kontrakt do karben jak tu wiekszosc wysylaja na urlop albo zwalniaja bo nie ma roboty to co ty jestes? od administracji?
zdjecie uzytkownika
czyzyk - 2011-11-13 23:17:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dziwie sie tylko Dyrekcji,że nie sprawdzili wykształcenia ( usunięte przez administratora )on wogole nie powinien zajmowac takiego stanowiska,nie potrafi nawet sie wysłowic,popełnia błędy stylistyczne,szkoda gadac.Panie dyrektorze z obslugi rynku niemieckiego,moze pan to sprawdzic?
zdjecie uzytkownika
blebleble - 2011-11-14 10:31:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
w papierach oni maja wszystko poukladane, prawnicy oplaceni z nimi nie wygra nikt, moze wlasnie rozglos cos zmieni, ale zanim to nastapi beda tutaj napewno dantejskie sceny na halach, kto co i jak tutaj wypisuje. sledztwo przeprowadza zeby dojsc kto ich oczernia na necie. gdyby ( usunięte przez administratora ) w exbudzie w karben on jest jak ( usunięte przez administratora )'prawo to ja'
zdjecie uzytkownika
bolo - 2011-11-14 17:10:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nikt nie sprawdzil jego wykrztalcenia w kielcach bo kazdy wie jakie ma, czlowiekiem bez wykrztacenia sie lepiej kieruje a on dla exbudu zrobi wszystko bo bez exbudu bylby nikim
zdjecie uzytkownika
młynarz - 2011-11-14 21:02:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tu nikt nikogo nie oczernia , to wszystko prawda wiec nie myl pojęć.Przyzwolenie na takie traktowanie ludzi przez tego faceta przez firme SKANSKA nie powinno mieć miejsca , ale widocznie wynik finansowy jest najważniejszy , ale to przede wszystkim dzięki ludziom na produkcji , którzy ciężko pracują i zostawiają tu zdrowie ( a czasem życie)firma ma duże zyski a nie dzięki niemu bo zapewne on to tak przedstawia w Koloni i Kielcach !!! Najlepsze jest to że ten [usunięte przez moderatora]prowadził szkolenie z ETYKI!!!!!!!!!!!!! sam nie rozumie co oznacza to słowo i próbuje pracowników pouczać!!! jego wiedza ogranicza się do tego jak poniżyć , potraktować przedmiotowo , zwyzywać i obrazić podwładnego to w tym jest dobry a nie w zarządzaniu dużą grupą ludzi!!!!!
zdjecie uzytkownika
uczciwy - 2011-11-15 18:46:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
firma jako firma moze nie jest najgorsza, wyjerzdzajac tam wiedzialem na jakich warunkach i za jaka stawke, tyle ze nie wiedzialem ze trafie na takiego t( usunięte przez administratora )wystarczy ze mu sie jak kolwiek sprzeciwisz albo podpadniesz, to juz mozna zapomniec o dobrych zarobkach tam, zeby nie zapomniec o takim podpadnietym odznacza go na liscie z pracownikami ,,gwiazdka,, a co za tym idzie duzo wolnego w miesiacu, a i jezeli nawet przerobilo sie caly miesiac tak samo jak kolega z hali to i tak co ( usunięte przez administratora ) Bo mnie juz wyleczyl z kontraktow, zdrowie jest cenniejsze
zdjecie uzytkownika
czyzyk - 2011-11-15 23:58:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam!Naprawde wsolczuje ci kolego,sam to przezylem.Ale spoko,mam temat,co powiecie o( usunięte przez administratora ),jakie on ma wogole prawo ,zeby zabraniac palic.My palacze jestesmy ( usunięte przez administratora ),bo to nic nie da ,tylko mowcie o faktach,dzieki
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-11-16 16:27:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tak w karben to nawet zmiany nie sa ukladane jak sie nalezy,( usunięte przez administratora )chodza na pierwsze zmiany caly czas, a czlowiek uczciwie pracujacy musi [usunięte przez moderatora]nocki i drugie zmiany, w normalnych firmach odbywa sie to 1,2, 3, zmiana 1,2,3, no ale to nie jest chyba normalna firma skoro ma takiego ( usunięte przez administratora )
zdjecie uzytkownika
luc - 2012-02-01 11:04:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ciekawe czemu admin usowa polowe wiadomosci o Wailerswist czyzby dlatego ze pan M .Nowa.... tam trzyma swoj teror i malom oaze komunizmu i woncho[usunięte przez moderatora] razem ze swojm Kapusiem drugim [usunięte przez moderatora]..tryzmajcie sie zdala panowie tego miejsca
zdjecie uzytkownika
mar - 2012-04-24 06:51:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
moim zdaniem po prostu nie chce wam się pracować , nie chce wam się trochę tyłka spocić. myślicie że co że będziecie stać i patrzeć a pieniądze same przyjdą, trzeba trochę [usunięte przez moderatora] , nie ma nic za darmo
zdjecie uzytkownika
Inżynier - 2012-05-04 16:43:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam Panów.
Jestem młodym inżynierem i planuje zachaczyc o kontrakty w Niemczech poprzez Exbud.
Co o tym sądzicie?? Widze że kadra pracownicza jest źle traktowana, a coz kadrą nadzorujacą?? bo rozumię, że to od niej głównie zależy traktowanie pracowników.
zdjecie uzytkownika
kolo - 2012-05-30 18:57:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jest taki przyglup [usunięte przez moderatora]ze pracownicy sie boja isc wysikac zeby nie stracic pracy mialem z nim przyjemnosc zamienic dwa slowa dla mnie to chory czlowiek albo musi miec jakies powazne problemy rodzinne ze tak powazna firma zatrudnia w swoim resorcie niepelnosprawnych myslalem ze stac ich na wiecej
zdjecie uzytkownika
suse - 2012-07-28 10:46:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowałem w Niemczech na stanowisku robotniczym , mam więc doświadczenie i podstawy do oceny.
Jeśli chodzi o atmosferę między ludźmi oceniam ją dobrze , warunki mieszkaniowe średnie ale to zależy gdzie , mogą być lesze lub gorsze.
Stosunki pracownik - kierownictwo jest dobre na wyższym poziomie , na niższym zależy na kogo popadniemy.
Ja podlegałem pod majstra który lubił się pastwić , robić na złość szczególnie z wjazdami do domu , ale interwencja u kierownika kontraktu rozwiązywała problemy , choć potem złośliwość majstra się nasilała.
Warunki pracy miałem dobre , żyły mi nie pękały.
Zarobki , hmmmy , odnoszę wrażenie że są za niskie , ale wszystkie firmy eksportowe oferują podobne i to chyba zmowa cenowa.
Średnio zarabia się 7 - 8 euro na godzinę.
Są firmy które przy tych zarobkach oferują ubezpieczenia na terenie zakładu pracy , oraz poza nim w czasie trwania kontraktu.
Dodatkowo oferują środki czystości począwszy od proszku do prania skończywszy na papierze toaletowym czego kielecki Exbud nie daje,
Pracując w Exbud Kielce odtrącano m składki na ubezpieczenie , których wysokości nikt nie potrafił wyjaśnić , czasem sięgały nawet 150 euro.
Teraz może coś o podatku.
W procesie rekrutacyjnym nikt o tym nie wspomina , podpisywanie umowy odbywa się w trybie ekspresowym i bez czytania umowy , jeśli ci nie pasuje to wynocha.
Zakładasz konto ero na swoje imię i nazwisko dając pełne upoważnienie dlą Exbud Kielce , czyli nawet pranie brudnych pieniędzy.
Exbud Skanska Kielce podsuwa ci papiery do podpisania że to oni z własnych środków płacą podatek , choć w niemieckim urzędzie finansowy płatnikiem podatku jesteś ty.
Aneks do umowy , że jesteś zobowiązany do zwrotu tego podatku w nieograniczonym terminie jest dziwny i chyba nawet nie zgodny z prawem.
Ciekawe bo zawsze pracodawca odprowadza zaliczki na podatek , a pracownik rozlicza się na zasadzie PiT i nigdzie nie ma opcji aby pracodawca miał możliwość zabieranie tego podatku.
Osobiście otrzymałem pismo z niemieckiego urzędu finansowego , aby wskazać numer konta do przelewu nadpłaconego podatku z zastrzeżeniem mienia i nazwiska , bez wspominania o firmie Exbud Skanska Kielce.
Postąpiłem zgodnie z zaleceniami niemieckiego urzędu finansowego , podatek został mi przesłany.
Po pewnym czasie otrzymałem wezwanie do sądu , oczywiście w Kielcach.
Oczywiście pozew dotyczy zwrotu podatku dla Exbud Skanska Kielce.
Ciekawy jestem opinii niezależnych prawników , oraz waszej.
pozdrawiam \" suse1\"
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Skanska S.A.
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x