Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zobacz jakie możliwości prezentowania swojej firmy jesteśmy w stanie Ci zagwarantować! Sprawdź
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Skanska S.A.

zdjecie uzytkownika
tombak - 2013-03-08 15:19:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
powodzenia. Niewiem jak na innych kontraktach ale tam gdzie ja bylem to placa 7e na godzine a za nadgodziny nie placa wszystko do banku [usunięte przez moderatora] na poczet wyjazdu. Kicha straszna
zdjecie uzytkownika
007 - 2013-03-25 23:34:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W nawiązaniu do wypowiedzi o kontrakcie w karben jak najbardziej zgadzam się z poprzednikami to oszuści i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] giną tam urlopy nadgodziny pracownicy są zastraszani nie maja pomocy od kierownictwa.
praca na tym kontrakcie nijak się ma do obowiązującego kodeksu pracy.w pracy panuje [usunięte przez moderatora] i dyskryminacja. Godziny pracy w żaden sposób nie sa zgodne z tym co pisze w umowie pracownicy pracują w soboty i niedziele a nie otrzymują z tego żadnych wynagrodzeń liczeni są tak jakby weekendy mieli wolne Warunki mieszkaniowe nawet w 40% nie spełniają wymogów unijnych.Na krzywdę pracowników zastraszanych oraz poniżanych przez Kierownika Kontraktu nie reaguje nikt z biura w Koloni, Kielc czy tez Warszawy u kogo wiec szukać pomocy może faktycznie poruszyć sprawę w mediach może TVN coś pomoże.
zdjecie uzytkownika
tombak - 2013-03-27 12:50:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
widze że na wszystkich kontraktach ze skanskiej jest to samo. Ja byłem w weilerswist i było identycznie
zdjecie uzytkownika
genius - 2013-04-02 14:57:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowałem w słynnym Karben. Po 3 miesiącach miała być podwyżka, nawet mogłem nie myśleć o niej bo i tak bym nie dostał. Warunki na kwaterach kiepskie, pokoje lizusy 1 osobowe reszta 2,3,4,5, w pokojach grzyb i brud, Placa 6e jedynie sprzedawczyki i [usunięte przez moderatora] miały od 6.30 do 6.70e na h . Istnieją tacy [usunięte przez moderatora] jak słynny [usunięte przez moderatora] który wszystko sprzeda swojemu majstrowi [usunięte przez moderatora], który zawsze miał problemy z wyjazdami na urlop dla chłopaków, wiecznie coś mu nie pasowało, trzeba bylo się prosić. Tak jak koledzy wyżej napisali, są jakies poryte banki godzin niby na poczet wyjazdów^^ urlopy gina masz 5 nagle 4 dni pozniej masz 2. Podatek kradną, składke 300 zł musisz sobie sam oplacić, teraz zarobki średnie to od 900-1100e. Nie ma co [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] [usunięte przez moderatora].... NIE POLECAM NIKOMU!!
zdjecie uzytkownika
Gościu - 2013-04-05 08:41:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ostrzegam przed pracą w Exbud Skanska Kielce.
Wyślą cię bardzo szybko , na miejscu od razu do roboty i po paru dniach podsuwają ci aneks że niby Exbud płaci podatek z własnych środków i zobowiązujesz się do zwrotu jakbyś coś chciał pokombinować bez względu na to ile lat minie.
A mało kto wie że to kwota 2500 i więcej euro rocznie !!!!!!!!
Oczywiście zwrot podatku nie wpływa na konto Exbudu bo zmuszają cię do założenia konta na twoje nazwisko i podpisujesz papier że to Exbud dysponuje twoim powtarzam TWOIM kontem.
To jeden wielki wałek bo na twoje konto mogą wpływać brudne pieniądze i jak coś to ty odpowiadasz a nie Exbud.
Dodatkowo Odbijają z wypłaty jakieś ubezpieczenia czasem nawet 150 euro miesięcznie a dostajesz tylko kwitek na szybko wydrukowany bez jakich kolwiek pieczątek i podpisów.
Zarobki to lipa od 6 do max 7 euro na godzinę przy czy nie płacą za nadgodziny a robić je musisz.
Idzie to niby do banku godzin ale zawsze coś się nie zgadza a to godziny a to urlop oczywiście zawsze na twoją niekorzyść.
Kadra kierownicza zależy jak popadniesz ale najczęściej to chamstwo bezczelność w żywe oczy a jak się postawisz to od razu możesz się wynosić.
Brak diet środków czystości beznadziejne warunki mieszkaniowe jednym słowem wyzysk mobbing i 19sto wieczny kapitalizm.
zdjecie uzytkownika
Karben - 2013-04-12 19:53:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tutaj ,,dlaczego Ja,, nie wystarczy tutaj to tylko prokuratura powinna się tym zająć. Jezeli zarzad z Warszawy sie dowie na ile oskubano tutaj pracownikow, przy tym tez firme Skanska to napewno jakieś postępowania będą wszczęte. Zwlaszcza wystarczy przejrzec ostatnie pięc miesiecy gdzie ktos zarabiajac tak srednio w przedziale 1300-1500 euro,to teras w tym okresie piecio miesiecznym 01.11.2012-10.04.2013 za ta sama prace otrzymuje 900-1100 Euro z czego musi sobie jeszcze z tej kwoty oplacic ubezpieczenie zdrowotne ktore tez skoczylo do gory:) kwota ubezpieczenia to jakies 70 euro.Wiec po odliczeniu kosztow dojazdu, kosztu przezycia tutaj zostaje srednio 600 euro to jakis zart chyba, tylko nas pracownikow on niesmieszy
zdjecie uzytkownika
ja - 2013-04-12 23:56:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Panowie nie nazekajcie, bo w kraju nie ma roboty za taka kase. Jak macie watpliwosci to macie prawo do wgladu w papiery i sprwdzcie, czy was nie skubia jaki to klopot. Mi tam robota pasi. Ostatnio kaska byla nieciekawa, ale kryzys oslabil firme i szukaja oszczednasci. Przepraszam, ze bez polskich znakow ale z telefonu pisze.
zdjecie uzytkownika
jozin z bazin - 2013-04-13 13:32:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
telewizja!!! hahahaha!!! ludzie o czym wy mówicie?! co za inteligent wpadł na ten genialny pomysł? może przez Papieża to załatwcie co?
chyba lepiej iść i się dogadać, zapytać i powiedzieć co mi nie pasuje. nie bójcie sie nikt was na kasę nie orżnie, oni i bez waszych pieniędzy mają swoich aż nadto. taka duża firna i miałaby podejmować takie ryzyko? nie zdajecie sobie sprawyz tego, że takie zachowanie z waszej strony tylko osłabia firmę. swoje sprawy załatwia się w swoim gronie a nie przez prokuraturę!!!!!!!!!!!! "ja" ma rację że każdy ma prawo do wglądu w papiery. a godziny to się liczy, żeby nie mieć potem pretensji do całego świata. jestem pewny, że każdy z "poszkodowanych" nie był u kierownika i nie powiedział o sprawie. kierownik na 10000% wam przedstawi bilanse godzin, które przepracowaliście, bo sam nie bedzie chciał mieć kłopotów.
zdjecie uzytkownika
zadowolony - 2013-04-15 11:41:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Firma podejrzewam nie ma zielonego pojecia co sie dzieje w Karben, dla niej licza sie wyniki, a zeby sie przypodobac to kierownictwo kroi ludzi jak tylko może. Skoro jak wszystko, jest w porządeczku to niema strachu sprawa szybko ucichnie. A jezeli chodzi o rozmowe z kierownikiem to napewno nie w Karben, zreszta nie raz majstrów się pytano dlaczego są takie niskie zarobki, to odpowiedz byla jedna:,, tak już będzie nie macie co liczyć na więcej. A z godzinami to tak majsry ci zakręcą, że sami się w tym wszystkim gubią.
zdjecie uzytkownika
majster - 2013-04-20 20:39:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Karben strajkuje 30.04!!! Jesli inne kontrakty chca sie przylaczyc to zapraszamy na forum. Powiemy o co walczymy.
Koniec dziadostwa!
zdjecie uzytkownika
pierdolne Dudkowi na koniec - 2013-04-24 11:14:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Panowie macie racje przyjedzie sklad Exbudowski jesli sie nic nie zmieni to musimy wyjsc 30 walczmy o swoja godnosc i te 500 euro co do domu sie podaje niech se [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wsadzi
zdjecie uzytkownika
ajak - 2013-04-25 16:59:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Bylo to powiedziec na zebraniu a nie na forum skoro jestes taki chojrak
zdjecie uzytkownika
SOLIDARNOSC!!!!!!!!!! - 2013-04-25 17:12:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
NIE MA CO TU PISAC CZAS JEST PIĘKNY I POKAŻE WSZYSTKO 30 PANOWIE STAJEMY JESTEŚMY TYM RAZEM GÓRĄ WSZYSCY TO WIEMY!!!! ONI NAM MYDLĄ OCZY NIE MOŻEMY DO TEGO DOPUŚCIĆ CZEKAMY NA ANEKSY O PODWYŻKĘ!!!! NIE PODDAJEMY SIE PANY!!!
zdjecie uzytkownika
ajak - 2013-04-25 17:29:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam prowodyra
zdjecie uzytkownika
pracowity - 2013-04-25 21:01:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
panowie, może "typowy seba" ma rację? a jak zostaniemy na lodzie? na nasze miejsce na mur beton się ktoś znajdzie. co to dla nich nas [usunięte przez moderatora]? nikt nie bedzie po nas plakał. obynie spełnił się ten scenariusz...
a na spotkaniu nie wszyscy mają odwagę się wypowiadać sami wiecie czemu tak nawiasem ...
zdjecie uzytkownika
typowy seba - 2013-04-25 21:13:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gregor, chodzi mi o to, żeby wziąść pod uwagę wszystkie możliwości. jesteś pewien że to wypali? i nie gadaj, że nic innego nie umiem robić, bo nie chodzi mi tu o to co kto umie, tylko co może sie stać. może ty masz studia albo coś to tobie będzie łatwo, a co z innymi
zdjecie uzytkownika
typowy seba - 2013-04-25 21:16:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pracowity ma rację, mogą nas [usunięte przez moderatora] bez wachania. szukajmy sobie roboty pomalutku panowie, bo może byc kruchutko. abym sie mylił
zdjecie uzytkownika
pracowity - 2013-04-25 22:02:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
skonczą się kontrakty i powiedzą nam "żegnamy". fajnie było by mieć 8 euro na łape, ale tyle to nie zapłacą. a jak zapłacą to [usunięte przez moderatora] nas jak sie umowy pokończą. musimy być ostrożniejsi
zdjecie uzytkownika
gregor - 2013-04-25 23:16:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
[usunięte przez moderatora] , przyjmowalem sie na kontrakt ,,,,, podpisalem jak wszyscy co poddaja ,,,,, to bylo jakies 8 lat temu , ,,,, najpierw wymagania ,,, obrabiarki sterowane numeryczbnie , praktyka kursy ,,,,,, tylko tam maszyny nie widzialem ,,,,,, dostalem sie co prawda na warsztat ,,,, ale tam [usunięte przez moderatora] sami mistrzowie swieta ,,, z Kielc , tak apropos ,,,, pan nastepny ptak ,,,, sowa i 'dzieza "" ciemniak i cienias , ale dudkowi umiejetnie w [usunięte przez moderatora] wchodzil ,,, podatek odebralem swoim sposobem ,,, teraz oni mnie ciagaja po sadach , [usunięte przez moderatora] banda ,,,,,, mialem komornika ,,,, sprawa odbyla sie w Kielcach ,,,, dwa lata temu , wyrok zaoczny ,,,, te sady tam sa stronnicze ,,,,, graja jak im exbud zagra ,,,,,, kolejna sprawe mam w maju ,,,,,,,, i chocbym do Strassburga mial pojechac i wydac ostatni moj grosz tych 10000 ktore zebrza ode mnie im nie oddam ,,,, [usunięte przez moderatora]
,,,pozdrawiam ,,,,, trzymajcie sie !!!!!
Ale jak tu czytam ,,,,, juz miekniecie ,,,,,, czym taki ptak ciemny dudek moze wam zaszkodzic ,,,,, wasze zadania sa uzasadnione ,,,,,,,, i zwolnic was nie moga ,,,,,, a jesli taik to macie wiele innych przywilejow ,,,,,,, ,,,,,,,,,,zapraszam na [usunięte przez moderatora]
zdjecie uzytkownika
rexx - 2013-04-26 10:18:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Panowie ostrożni byliśmy przez laaaata a teraz przyszedł czas i pora na rozwiązanie ich ignorancji,obłudy i lekceważenia nas.A te emocje wywołał sam [usunięte przez moderatora] swoim zachowaniem i arogancją . Róbmy swoje o lepsze jutro , bo gorzej już być nie może.Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Jeżżżżżżżżżż - 2013-04-26 11:11:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Seby,Gregory,Jaziny i inni nie róbcie poruty tz. nie psujcie zdrowego klimatu bo to nic nie da.TU nie chodzi kto kogo a o normalność jest praca jest i płaca.A obecnie praca jest a płaca według widzimisie [usunięte przez moderatora] zapłaci nie zapłaci takie gdybanie,majstrowie niewiedzą nic lub udają że nie wiedzą nic.To też dobrzy GOGUSIE.I oto tu chodzi płaca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
rexx - 2013-04-27 11:29:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowity-jak cie zwolnią to Seba Ci doradzi więc spoko
zdjecie uzytkownika
mpiotr - 2013-04-30 08:08:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
witam wszystkich tych cacy i tych be z całego zamieszania w karben nikt nie stracił ani pracownicy ani pracodawcy Wszystkim zaangażowanym w tę sprawę dzięki. teraz każdy odetchnie ale to chyba dało wszystkim do myślenia pozdrawiam obie strony a Kierownictwu sorki za naszą słabą znajomość prawa.
zdjecie uzytkownika
Piotr - 2013-05-02 17:57:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czyli ten slynny plak urobil towarzystwo ,,,, musial ,,, bo taki nieudacznik co moglby robic ,,, gdyby nie [usunięte przez moderatora] w exbudzie ,,,, dolki kopac jedynie potrafilby ,,,,,,,,, zal mi was chlopaki ,,,,,,,
zdjecie uzytkownika
strajkowicz - 2013-05-03 14:39:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
panowie przegraliśmy na całej lini a teraz zobaczycie jak [usunięte przez moderatora] ze swoimi pieskami zacznie fruwać jamniczek terc już pokazuje swój ogonek teraz zemsta będzie słodka
zdjecie uzytkownika
tt - 2013-05-03 19:47:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie tak na całej lini cos pozostanie w glowie najjasniejszego
zdjecie uzytkownika
dudex - 2013-05-05 22:02:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jest tak proszę panów wiadomo że coś ugraliśmy wiadomo że [usunięte przez moderatora] się zesrał ze strachu wiadomo że jak piszecie [usunięte przez moderatora] jamniczek też się posrał bo za dużo ma do stracenia chyba ta baba go by [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak by stracił pracę ale panowie temat dalej trwa to nie koniec cała rozmowa jest nagrana kadra kierownicza nie ma prawa tak zastraszać jak zastraszała wszystko jest pomału będziemy się jednoczyć oczywiście kto będzie chciał nie będzie byle [usunięte przez moderatora] nami żądził teraz na pewniaka zagramy i zobaczymy kto taki mądry na pewno nie pusty łeb dudek w kupie siła panowie
zdjecie uzytkownika
Gregor - 2013-05-06 08:16:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dudex ,,, popieram, co piszesz ,,,,,,, jestes jedynym tu rozsadnym pracownikiem exbudu ,,,,,,,,, tak trzymajcie chlopaki ,,,, pora skonczyc z tym znienawidzonym ptactwem !!!!
zdjecie uzytkownika
kontraktowiec - 2013-05-06 15:54:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak jest panowie poczekajmy zobaczymy co bedzie sie dziac. Jak bedzie od nowa to co bylo to bedziemy walczyc o swoje niema nic straconego z ostatniej proby. Jestesmy zgrana grupą nie ma co gadac pozdrawiam i trzymajmy sie
zdjecie uzytkownika
Pol - 2013-05-14 03:26:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Co do kontraktów i rzekomego nawiązania współpracy to siedzi tam u nich taki stary tępy buc, [usunięte przez moderatora] się nazywający. [usunięte przez moderatora] tylko o atrakcyjności współpracy, a potem, albo się [usunięte przez moderatora] nie odzywa, albo dzwoni po 2 latach, że niestety byli lepsi kandydaci albo propopnuje coś o czym nie było mowy! [usunięte przez moderatora] tych byraków pszennych i tyle! Firma [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i basta ! [usunięte przez moderatora]
zdjecie uzytkownika
hubi 27 - 2013-05-30 11:11:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam ile można zarobić na kontrakcie jako spawacz chodzi mi o kwote netto na godzine
zdjecie uzytkownika
jabłko - 2013-06-05 22:47:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
no tak panowie i tak oto w dudexie powstały znów banki godzin i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zawsze z tyłu teraz znów nominal będzie płacony tyle im pokazaliśmy i oczywiście wymiana całej brygady razem z majstrami
zdjecie uzytkownika
Nowy - 2013-06-12 12:58:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
chłopaki byłem w skańskiej bo chciałem się przyjąć do pracy i tam mi powiedzieli że jest duża szansa żebym pojechał bo teraz wymieniają całą załogę ale jak poczytałem wasze wpisy na forum to chyba nie mam przyjemności poznawać jakiegoś [usunięte przez moderatora] co to za człowiek poszukam czegoś innego współczuję wam
zdjecie uzytkownika
gosciu - 2013-06-12 21:20:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wczoraj rozmawialem ze zbrojarzem ktory pracowal w skanskiej na delegacji w niemczech odradził mi podjecie pracy w skanskiej i sam niechce jechac juz do niej nie bede dalej komentował
zdjecie uzytkownika
królewna śnieżka - 2013-06-22 15:27:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Takie małe podsumowanie!
Co prawda nie uzyskaliśmy najważniejszego,czyli pieniędzy,ale za to zdobyliśmy dużo wiedzy i doświadczenia,a mianowicie:
-poznaliśmy naszą delegacje.Mogliśmy zobaczyć co to za ludzie i jakimi metodami się posługują.Pomimo swojego dużego doświadczenia też nie uniknęli błędów w swoich działaniach i wypowiedziach.
-mogliśmy obserwować zachowanie pana kierownika jak i poszczególnych majstrów,część z nich potrafiła zachować ludzką twarz,a pozostałym to się nie udało.
-dzięki analizie rozmów i nagrań,przepływie informacji udało nam się zidentyfikować z nazwiska,mam nadzieje,że całą agenturę pana kierownika.I tu zwrócę się do tych ludzi cytatem"...nie idzcie tą drogą..."bo droga to może być bardzo wyboista.
-no i wreszcie mamy te nasze 184 wypowiedzenia,napisane w dużej części przez ludzi,że tak się wyrażę,o kluczowym znaczeniu dla funkcjonowania tego kontraktu.
Myślę wiec,że po pierwszym etapie coś nam zostało i postaramy się to wykorzystać.
Więcej informacji dla zrzeszonych jak zwykle na naszej stronie.
I jeszcze jedno:pan kierownik ostatnio przyjmuje dużo nowych ludzi,to prawdopodobnie nasi następcy,wiec proszę zastanówcie się czy warto przekazywać tym ludziom swoją wiedzę i doświadczenie.
zdjecie uzytkownika
Anonim - 2013-06-27 11:15:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Gdzie się mieści siedziba?
zdjecie uzytkownika
007 - 2013-07-01 04:28:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
[usunięte przez moderatora] pracowałem w karben czytam często wasze opinie czy wy nie oglądacie wiadomości w dusseldorfie jest afera o pracownikach z zagranicy brak normalnych warunków mieszkaniowych złe warunki finansowe tylko niemiecka władza wam pomoże zgłoście problem i po robocie przecież komun sie w tyłek dostanie jak nie kierownikowi pomyślcie
zdjecie uzytkownika
ktkj - 2013-07-04 12:01:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Skanska tak traktuje swoich pracowników???? Nie do pomyslenia. Mam zamiar sie wybrac do Skanskiej w Kielcach ale o tym co tu przeczytalem to musze sie grubo zastanowic. Co to za bank godzin? Jak mozna nie wyplacic pracownikowi jego zarobionych pieniedzy tylko dawac do banku godzin nie miesci mi sie to w glowie czy ludzie tam tak duzo zarabiaja ze niepotrzeba im pieniedzy hah. 1000euro w Niemczech na kontrakcie? To po odliczeniu kosztów przezycia w Niemczech ile panowie przesyłacie do domu 600euro buhaha. Chyba podziekuje wielkiej Firmie SKANSKA.
zdjecie uzytkownika
lucjan 1207 - 2013-10-05 00:56:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
I ten [usunięte przez moderatora] tam jeszcze tyra , tyra bo co w kraju bedzie robil , miotla go czeka ciemniaka !!!!
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2013-10-10 11:35:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam. Chciałbym podzielić się swoją opinią o kierowniczku - [usunięte przez moderatora]. Jest on kierownikiem w oddziale Rzeszowskim. Zdanie mam o nim takie: [usunięte przez moderatora] PO TRUPACH DO CELU. Pod jego skrzydłami pracuje pół rodziny - ojciec który w nieobecności synka czuje się jak drugi "kierownik" - podpisuje karty mimo że nie ma takich uprawnień, [usunięte przez moderatora] na każdym kroku wszystko synkowi, kradnie paliwo z firmowego walca - następnie ładuje to paliwo do firmowego samochodu synka - a synek wywozi do domu - współpraca jak się patrzy. Trzecim "kierownikiem" jest swat drugiego "kierownika" (czytaj ojca głównego kierownika) - tak samo [usunięte przez moderatora] na całej długości. Niejaki [usunięte przez moderatora] to niezły [usunięte przez moderatora] godzin. Kradnie pracownikom godziny (tzn nie podpisuje tyle ile się należy) chyba po to by dostać lepszą opinie i premię od kierownictwa nad nim. Już tak głęboko wszedł w [usunięte przez moderatora] przełożonym że śmierdzi od niego z daleka. Gdy usłyszę nazwisko [usunięte przez moderatora] będzę omijał go szerokim łukiem.
zdjecie uzytkownika
max4 - 2013-10-12 15:40:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Witam mam wyjechac na prefabrykaty do NIEMIEC koło ACHEN z tej firm przybliscie mi warunki jakie w tej firmie panują jaka kasa ile godzin pracy i jakie przekręty i niedomówienia panują tam dzięki z góry
zdjecie uzytkownika
robo - 2014-01-12 20:24:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Teraz skanska wprowadziła elastyczny czas pracy, za nadgodziny będą płacić po paru miesiącach, dotyczy wszystkich
poza tym kasa na czas, robota jak robota
zdjecie uzytkownika
olewacz skanskiej - 2014-01-19 13:19:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Wypadlićcie na zakręcie z pociągu w krótkich spodenkach i smoczkiem w ręku, pech chciał że przelecieliście przez ogrodzenie i spadliście na teren Skanskiej, tam wami się zaopiekowali i tak już zostaliście, pracujecie za free!? To róbcie tak dalej, nie wiem czy mieści się to waszych łepetynach że są jeszcze inne zakłady poszukujące doświadczonych spawaczy i monterów, będą was cisnęli jak cytrynę, do samego końca i ile się tylko da.......chyba że się postawicie lub zwolnicie z tego bagna, ja tak zrobiłem i nie żałuje. Szukajcie innej roboty macie praktycznie nieograniczone możliwości, uwierzcie mi, pracy jest w brud.
zdjecie uzytkownika
mistrz ciesielki :) - 2014-01-23 19:24:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (5)
Witam! proszę o szczerą odpowiedź chłopaków którzy robią na prefabrykatach, jak z płatościami czy da rade zarobić 1.4.0.0. euro. Mam jechac w lutym na prefabrykaty i chciałbym dowiedziec sie czy to co mówią to prawda. W rozxmowie telefonicznej mówiono mi ze 7.2 na godzine za nadgodziny 10. Powyżej 40 nadgodzin do banku godzin idzie. Proszę o opinie stałych pracowników, dodam ze mam duze doświadczenie i praca po 12 h na prefabrykatach mi nie jest obca i nie należe do osób które po tygodniu cieżkiej pracy mają dość. Z góry dzieki za info
zdjecie uzytkownika
tom - 2014-01-27 19:52:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
panowie mam propozycje pracy w Karben, opłaca się tam jechać?
jak atmosfera, pieniądze ?
zdjecie uzytkownika
Bebzol - 2014-02-17 11:51:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Chłopie ani nie mow [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] takie ze hej z kasa coraz gorzej , zastanow sie 2 razy zanim podejmiesz sie tej (usunięte przez administratora)pracy
zdjecie uzytkownika
Bezrobotny - 2014-03-25 19:08:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
UWAGA: NOWA, OGÓLNOKRAJOWA AKCJA INTERNAUTÓW Zbliżają się Eurowybory i wielu polityków (szczególnie tych, których za bardzo nie lubimy) szuka tam sobie ciepłej posadki. Szanowni Internauci, zróbmy im wszystkim niespodziankę i głosujmy solidarnie na osoby z poza politycznego establishmentu, czyli na tych z dalszymi numerami na listach wyborczych albo na tych z mało znanych partii. To ma być dla obecnej klasy politycznej ostrzeżenie. Jak trzeba będzie, powtórka nastąpi w przyszłorocznych wyborach do naszego parlamentu. To, co ostatnio w Sejmie działo się w sprawie niepełnosprawnych to szczyt obłudy, hipokryzji oraz wręcz bezczelności ze strony obecnej władzy. SIŁA NASZA JEST W INTERNECIE. PORADZILIŚMY SOBIE W SPRAWIE ACTA, PORADZIMY SOBIE TEŻ Z POLITYKAMI. PROŚBA DO WSZYSTKICH ABY TEGO POSTA LUB COŚ O PODOBNEJ TREŚCI - ZAMIEŚCIĆ NA WSZELKICH MOŻLIWYCH PORTALACH I FORACH INTERNETOWYCH.
zdjecie uzytkownika
majster80 - 2014-04-03 12:45:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [mpiotr - 2013-04-30 08:08:12]:
Witam, jako cieśla odradzam podjęcia kontraktu ( nowy ) w Aachen !!!!
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Najpierw wielkie wymagańia . Chodzilo o frezerow CNC . Spelnilem je , udokumentowalem przebieg pracy zawodowej , opisalem poprzednie kontrakty .
Niestety pozniej okazalo sie ze oni potrzebuja taniej sily roboczej , do fizycznej malpiej roboty .
Klamstwo i oszustwo przy rekrutacjii , a na koniec koniecznosc zalozenia konta ktore nieswiadomie otworzylem , teraz nie moge zamknac bez ich zgody , a sluzy ono tylko do prania brudnych ukradzionych pieniedzy.

Pytania: Cale ta rozmowa z perspetkywy to byla farsa . T
zdjecie uzytkownika
hubi27 - 2014-04-06 20:06:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Panowie powiedzcie jak naprawde jest z warunkami pracy w skańskiej jako spawacz jakie zarobki przecież jak by było tak zle to by tam nie pracowali za 6,7 euro bo tyle to można zarobić w polsce niech ktos sie wypowie kto pracował tam mój znajomy pracował na kontrakcie w niemczech i zarabiał ok 1800 2200 euro z nadgodzinami ale to było 4 lata temu a jak jest teraz
zdjecie uzytkownika
miszczu - 2014-05-09 20:15:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
byłem w aahen zarobiłem 1300 euro za miesiąc. Nowy kontrakt nie polecam na innych podobno jest lepiej a tutaj firma próbuje dopiero sie pokazac pracowałem w niektóre dni po 14 h nadgodzin nie płaci tutaj nikt jest podobno bank godzin ale jakos go nie odczułem, zabierają podatek, wyzysk ja nie wierzyłem w to co tu piszą ale to 100% prawda

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach o firmie Skanska S.A.!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Skanska S.A.

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert