Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Szkoły Policealne - zdobądź nowy zawód i pracę!    Kursy / szkolenia - 300 sposobów na podniesienie kwalifikacji
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze
Udostępnij!

Opinie o Nico Polska Sp. Z o.o. Kraków, Modlnica 214

Pracowałeś w firmie Nico Polska Sp. Z o.o. Kraków, Modlnica 214 i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Łukasz - 2010-06-20 12:21:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Buty zakupione w sklepie Nico w Centrum Handlowym Plaza w Krakowie. Podeszwa pękła po jednym sezonie. Buty posiadały oczywiście przy zakupie dwa lata gwarancji. Zostały reklamowane. Rzeczoznawca z Nico stwierdził w opinii że pękły bo klient nie umie chodzić... odwołanie nawet nic nie pomogło. W innych firmach bezproblemowo zwracają pieniądze czy wymieniają na nowe, a tutaj są straszne problemy. Sprawy tak nie zostawię, będę interweniował wyżej.
Odradzam wszystkim kupowanie w tej firmie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
:) - 2011-08-12 15:12:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kupiłam tam buty po przecenie. Cena znośna, widać było, ze dość długo leżały w składzie, bo lekko brudnawe(co wszak przełknęłam - bo jest tak tam dość często kiedy kupujesz po przecenie), no i różnica kolorów wynikająca z tego, że jeden but jest w pudełku, a drugi na wystawce. Kupione, założone w domu, w świetle dziennym okazały się mieć defekt - jeden z obcasów był krzywo przyczepiony tak, że noga "uciekała" do środka. Spisaliśmy więc reklamacje, ALE kiedy doszło do pytania o kolor...to wbrew temu co było napisane na pudełku(beżowe) , buty były koloru niebieskiego...I rzeczywiście, kiedy przypatrzyłam się bliżej - na granicy "platformy" obcasa i materiału widać było beżowe "ząbki", jakby ktoś przykładając kartkę papieru , pryskał buty niebieskim sprejem - w tedy też "brud" znajdujący się na bucie został "wyjaśniony" tym, że są to plamy farby... Pan spisujący, podkreślając to, że jest tylko pracownikiem, powiedział, że TAK dość często robią producenci kiedy produkt im nie schodzi...khmm
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nico Polska Sp. Z o.o. Kraków, Modlnica 214
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x