Profil firmy Drukarnia Dako

Drukarnia Dako

Lubartów

Obserwuj
Dodaj opinię

Opinie o Drukarnia Dako

koszta 2014-06-20 14:52:41
pieniądze marne, umowa marna z tgo co piszecie... nie wiem jakie macie perspektywy idąc w takim razie tu do pracy
0
laik 2014-06-28 12:25:33
A jak się w Dako pracuje na stanowiskach biurowych, nie produkcyjnych? Proszę o poważne opinie byłych i obecnych pracowników i błagam - jakieś konkrety a nie tylko "to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] quot; albo "spoko" ?
1
Pogromca idiotów 2014-08-12 12:43:29
Hmm...płaczecie, że pensje marne: 6,50 - 7,00 na godzinę, a mój znajomy pracujący na produkcji zarabia ponoć nawet 3.000 netto miesięcznie (oczywiście mając trochę nadgodzin czy sobót), jest to możliwe czy raczej kolego bajki pisze? Ile można na produkcji wyciągnąć max? Dodam, że kolego nie jest niczyim protegowanym, nie ma znajomości w firmie.
1
boston 2014-08-12 15:53:54
wszędzie gdzie trafi na siebie zbyt dużo niedokształconych osób, prędzej czy później zaczną tworzyć się jakieś dziwne historie, a ludzie sami pod sobą zaczną kopać doły. Nie inaczej jest od najniższych stanowisk w drukarni Dako. Ludzie na szeregowych stanowiskach mogą się kłócić o wszystko ile chcą, ale nie można nie zauważyć , że w tym czasie Dako na Polskim rynku radzi sobie całkiem nieźle... Jeśli chodzi o poligrafię opakowaniową to są liderem w Polsce i nie wydaje mi się, aby szybko ten fakt miał się zmienić. Posiadają wyspecjalizowane maszyny, lasery, które pozwalają produkować w ekspresowym tempie, dzięki czemu o lata świetlne wyprzedzają niektórych rywali w branży. Także jeżeli ktoś myśli , że wytrzyma w atmosferze skandali i kłótni, ale za to docenia perspektywe pracy w stabilnej firmie, powinien spróbować aplikować do pracy tutaj. Na te chwilę szukają jeszcze zmianowego ds produkcji oraz asystentki od marketingu
0
pracownik 2014-08-29 22:38:22
Pracuję w Dako już 7 lat,powiem że z roku na rok jest coraz lepiej,mam już dożywocie na pełnym i zarabiam 2500-4000 pln,w zależności od miesiąca,mając 2 km do pracy.Dziwie sie niektórym osobom że tak jadą po tej firmie,wystarczy chcieć pracować,nie wywyższać sie,nie podlizywać...po prostu robić swoje.Uwierzcie mi,że dobrych pracowników doceniają...wiem po sobie.
1
Pogromca idiotów 2014-09-11 16:00:52
2500-4000 PLN ?? Zapomniałeś dodać czy brutto, czy netto ?? Chociaż w netto wątpię...
1
obserwatorr 2014-10-17 21:36:58
Podobno w dako ma powstać druk na maszynach flekso? czy to prawda?
2
pracownik 2014-10-25 21:37:19
Obserwatorr to prawda, zapraszamy, jesli posiadasz doświadczenie! Piszą tylko osoby ze złym doświadczeniem, oczywiście najniższy szczebel :)
1
aa1 2014-10-28 19:15:54
Chwalą firmę w rzepie więc jak to jest z tą firmą?
Czemu właściciele nie chcą ujawnić swego wizerunku? Czyżby to lubartowscy bonzowie?
1
wikol 2014-10-29 03:04:15
zgadzam się z Tobą w stu procentach. Jeżeli już jakiś czas pracujesz w Dako i wykonujesz swoją pracę dobrze to w końcu zostaniesz doceniony. Jeżeli ktoś jest zainteresowany nadal pracą tutaj to w Lubartowie szukają obecnie między innymi pracowników produkcji, zmianowych czy też opiekunów klienta. Warto spróbować
1
o1 2014-10-31 09:05:05
A może ktoś wie jakie konkretnie maszyny fleksograficzne mają zakupić? (nazwa i model). Być może złoże do tej firmy cv i taka informacja by mi pomogła w podjęciu decyzji:)
0
Były niewolnik 2014-11-07 12:30:51
"Uwierzcie mi,że dobrych pracowników doceniają...wiem po sobie" wtf?-Pewnie jesteś z nowodworu. Pracowałem kilka lat i z tym docenianiem to przesadziłeś...Chyba że masz na myśli zmuszanie pracownika do pracy w święta i niedziele. Stary pracownik nie jest w żaden sposób doceniany!. Żadnych premi czy podwyżek od kilku lat ( robisz za stawkę bardzo zbliżoną do nowego). Często gęsto miesiące w których masz dzień wolnego...Na święta żadnych talonów, paczki tylko dla dzieci (jeśli masz). Na każdym kroku hamstwo i czepialstwo. Zmianowe sp. to osoby z ulicy bez pojęcia,za najniższą krajową "umilą ci pracę do tego stopnia że ci się odechce" tzw popychadła, donosicielki. Doceniane to są panienki z marketingu itd które popijają kawkę i kompletnie nie przykładają się do swojej roboty przez co ty masz pod górę. Wszechobecny brak organizacji...Firma rozwija się dzięki wyzyskowi jaki tam panuje.
3
braunal 2014-11-10 13:30:47
nie ma wydzielonego miejsca dla palaczy,kontrole w sazafkach,nie wolno pic napojów na hali,nie wolno żuc gumy do żucia,nie wolno pracować w dzinsach ,dresach.Przez pierwsze 3 miesiące ubierają cie w żółte koszulki jak kretyna...jest tego wiecej,jak praca w świeta...
1
Koki 2014-11-28 15:15:34
Hmm... czy to co opisywal braunal to jest sama prawda czy moze cos jest dodawane od niego z gloewy ;) ? bo jesli tak to ta koszulka to chyba nie jest jakie oznaczenie nowego rpacownika ;> no powiem szczerze ze nie spodziewalem sie ze takie sa rygorystyczne te warunki rpacy na drukarni. tak wlasciwie to masakra
2
luzik 2014-12-09 10:36:46
Pracownik. Jak jestes facetem to napewno duzo zarabiasz zalezy jeszcze jakim typem jestes operatorem czy kims innym. Kobiety robia za facetow odbieraja opakowania pakuja w pudelka i te ciezkie pudelka na palete ukladaja a operator patrzy na to jak kobieta sie meczy i dzwiga a gdy poprosi go o pomoc odpowiada mi za to nie placa. Kobieta zarabia najnizsza krajowa a facet wiecej bo ma premie za nic robienie taka jest prawda pracuje tam wiec wiem. A jak kobieta sie zbuntuje to ma przechlapane i operator puszcza tak szybko ze niema czasu nawet po glowie sie podrapac
2
o1 2014-12-14 19:07:46
głupoty luzik piszesz. Wiem że marne pieniądze kobiety zarabiają ale praktycznie nie mają żadnej odpowiedzialności. Operatorzy maszyn to nie instytucja wspomagająca ale zwykły pracownik który zarabia kilka złotych więcej . Ja wiem ze szkoda tych kobiet, można pomóc raz, dwa razy ale nie cały czas.
1
Mała 2015-01-06 20:40:58
Drukarnia Dako rosnie w potęgę.To fakt.Daje pracę wielu osobom z Lubartowa i okolic.Nowoczesne rozwiazania,technologie-mozna pozazdrościć. Jednak jeśli chodzi o pracownika produkcyjnego-no, szczerze powiem ze nieciekawie.Płace dosyć niskie, czterobrygadowy lub dwuzmianowy system pracy.Kobiety na produkcji maja dosyć ciężko, ale jeśli ktoś sie wdroży i w sumie przyzwyczai do panujacych tam warunków to można przeżyć.Fakt-nie można nosić biżuteri, są czepki i odzież ochronna ale to nie wymysł właścicieli tylko wymóg systemu ISO.Jeśli chodzi o pracę biurową-tak jak wszędzie początki ciężkie bo trzeba sie ze wszystkim zapoznać ale z tego co wiem rotacja mała a nawet nikła wiec chyba nie jest tak źle.Dziewczyny w biurze "psioczą" że ciężko, ale jakoś większość trzyma się i nie myśli odchodzić.Troszke organizacja kiepska i przepływ informacji ale to już wina ludzi a nie systemu.
4
lajo 2015-03-15 04:12:40
Wie ktoś jak wygląda praca na stanowisku informatyka. Planuje tam spróbować.
1
Pracownik Dako 2015-04-18 18:45:18
To zalezy gdzie sie trafi wiadomo na poczatku nigdzie nic za nic ci stawki nie podnosi kazdy zaczyna od czegos, jak sie komus stanowisko nie spodoba to sa mozliwosci zmiany stanowisk,pracujac i sie wykazujac checia do pracy i zainteresowaniem to nie mozna narzekac, jest gadanie od zawsze ze kaza przychodzic sobota niedziela na sile, chcesz wolne to daja,ogolnie ludzie przychodza bo wieksza kasa ci co najwiecej narzekaja to soryy...niechce sie robic tacy tez sa nwm czego tam tyle ludzi robi skoro jest tak niby zle wiecej glupot o firmie mozna slyszec od osob ktorym sie stanowisko nie podobalo i sie zwineli szybciej niz sie rozwineli,wielu sie przewinelo i duzo osob za alkohol polecialo wiadomo firma za takie osoby odpowiada i to po takich osobach mozna bidy sobie narobic.Jedni wracaja drudzy ida dalej kto co lubi praca jak praca 8h pracujesz i git sa zmiany 3 i 4 brygadowe.
0
tesladiana 2015-05-23 13:25:51
Witam, mogę napisać kilka słów o firmie z perspektywy biura oraz produkcji.
Więc tak firma na ogół zła nie jest. W budowie są nowe hale produkcyjne z czym pojawiają się nowe maszyny po czym potrzebni są ludzie do pracy. Fakt faktem płaca taka sobie, ale wiadomo każdy chce jak najwięcej nigdy nie dogodzisz. Jedyny fakt który psuje wizerunek firmie to ogólny burdel w biurze oraz w strategi produkcji, po czym tak najbardziej cierpią ludzie którzy pracują na produkcji, ponieważ przez niewłaściwe zarządzenie planem produkcji niektóre maszyny(+ osoby pracujące na nich) muszą pracować cały czas.
Po pierwsze firmą rządzi marketing(zwłaszcza kobiety z marketingu). Każda z pań ma potencjalnych klientów którzy składają zamówienia na dane opakowania. Teraz jest ta śmieszna kwestia. Handlowcy tzw" panie z marketingu" same na ogół sugerują sobie że trzeba zrobić nadwyżkę produkcji bo klient pewnie będzie chciał za jakiś czas znowu opakowanie a tu wtedy proszę wszystko gotowe. Oczywiście jest inaczej. Pracownicy zmuszeni są do pracy 7 dni w tygodniu tylko przez to że pani z Marketingu zleciła pani z planowania aby jej zlecenie było zrobione na zaraz (tzw: PILNE!). Pracownik produkcyjny przychodzi w niedziele zrobić daną robotę. OK Super jest gotowa paleta jakiegoś tam opakowania. Potem co? ta paleta z nadwyżką stoi i stoi i albo pojedzie, albo i nie pojedzie po czym będzie musiała być wyrzucona na makulaturę, klient nie chce nadwyżki kupić ponieważ tyle nie zamawiał. Więc ty człowieku produkcyjny tak naprawdę przyszedłeś w niedzielę do roboty tylko po ty by być w robocie, bo opakowanie które się wyprodukowało i tak nie idzie na sprzedaż tylko na makulaturę. Kolejna sprawa, brak jakiej kol wiek strategii planowania wobec planistów. Notorycznie się boją kobiet z marketingu ponieważ one mają tą władzę (lol). Na siłe wprowadzane kolejne zlecenia aby roboty było tyle że nie przerobisz.
Kierownictwo to na ogół w życiu prywatnym bardzo mili i sympatyczni ludzie, lecz muszą niestety zmuszać pracownika produkcyjnego do pracy 7 dni w tygodniu bo tego wymaga "Marketing". Prezesi firmy tak naprawdę o wielu rzeczach nie wiedzą co się dzieje bo wszystko jest ukrywane.
Ocena subiektywna firmy jest taka że nikt nie potrafi zapanować nad strategią planowania produkcji ( psuje to marketing) Natomiast technologia rozwoju firmy idzie w dobrym kierunku.
2
icek 2015-05-26 11:47:36
Powiem tak, pracuje tam już trochę na produkcji i jest średnio. Początki są nie łatwe, trzeba spiąć tyłek i robić swoje - jak wytrzymasz 3 miesiące to już jesteś "starym pracownikiem". Rotacja ludzi jest naprawdę spora. Sam miałem ochotę to rzucić ale jakoś się przegryzłem.
Prawda jest że organizacja pracy czasmi leży na łopatkach a niedoświadczone zmianowe nie wiedzą co zrobić, zresztą w tej firmie nikt nie dba o szkolenie nowych, "chcesz to się nauczysz - nie to popracujesz tylko 3 miechy".
Chyba jej w każdej firmie kierownictwo i prezesostwo się czepia, przeważnie wtedy gdy są kontrole z zewnątrz lub coś tam nie idzie w produkcji.
Pakiety socjalne i wyższe umowy są minimalne, oj bardzo skromne. Co do podwyżek to jak jesteś zdolny, czaisz swoją pracę i jesteś w miarę uniwersalnym operatorem to i zarobisz, jak nie to niestety najniższa krajowa i tyle.
Co do zarobków ile wychodzi na najniższych szczeblach, to prawda jest że idzie zarobić 2,300 - 2,000 nawet jako nowy pracownik - ale trzeba się liczyć że wtedy w miesiącu masz 29-30 dni pracujących i może 1 dzień wolny, ale to tylko w sezonie (tak od lipca do końca roku) normalnie to wychodzi tak 1,600 - 1,500. Prawdą też jest że możesz zostać wysłany na urlop, bo masz go za dużo, możesz się stawiać próbować zmienić termin, ale i tak pójdziesz ( i tak cię wyślą). To wysyłanie ma na celu to by w sezonie ludzie nie urlopowali oraz to że poza sezonem zdarza się że inne maszyny stoją, konserwują się itp. itd. co oznacza że inni pracownicy albo urlopują, albo gdy już wykorzystali urlop to popracowali by za ciebie.
Podsumowując, nie jest źle, ale rewelacji też nie ma, jeżeli kierownictwo i prezesostwo zmienili by podejście do ludzi, tak często jak nowe super samochody dało by te 2 zł więcej za godzinę (lub nawet 1 zł) w umowie nikt by nie narzekał.
0
marta 2015-06-30 06:31:44
Hej, teraz drukarnia kozioł poszukuje asystentki lub asystenta do działu handlowego z językiem niemieckim w Lubartowie, ogłoszenie jakby co http://www.gowork.pl/praca_podglad,5932592?keywords=®ion=lubartow . Zastanawiam sie, czy nie spróbowac zaaplikować, jednak sama nie wiem, czy warto, może ktoś jest w stanie polecić, pozdrawiam!
0
rumcyk 2015-08-06 09:04:01
witam ! Mam pytanie odnośnie zarobków kierowców pracujących w tej firmie ile da się zarobić? Czy w ogóle warto się angażować w prace w tej firmie...
1
romek 2015-08-06 12:13:15
milo sie czyta tak opinie. wiec chyba warto aplikowac do tej firmy akurat teraz widze trwaja nabory na pomocnika operatora maszyny poligraficznej oraz kierownika projektu sprzedazy. co do zarobkow powiedzmy sobie szczerze lubartow jest to male lubelskie miasteczko tam zarobki nawet kolo 1600 to pomagaka sie rodzinie utrzymac. wiec i tak nie jest zle.
0
sara 2015-08-06 15:26:11
A praca dla kobiet się znajdzie???? ; widzę ,że najchętniej zatrudniani są panowie . Czy są jakieś wolne stanowiska
0
Tv 2015-09-06 12:30:17
Hej nie wiem czy słyszeliście ze teraz w firmie drukarnia dako kozioł i wspólnicy spółka jawna poszukują pracownika do zatrudnienia na stanowisko pomocnika operatora maszyny poligraficznej w Lubartowie, oferują możliwość rozwoju i awansu zawodowego, możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie, ciekawą pracę z doświadczonym zespołem
0
Ela 2015-10-02 17:43:42
7 zeta na godzinę to dniówka wychodzi 56zł, pomnożyć przez 30dni, 1680zł
to znajomy pracuje po 16 godzin przez 30 dni w miesiącu? bez dni wolnych? Ciekawee, oj bardzoo ciekawe heheh
0
fika 2015-10-06 16:41:35
jak widac praca tam nie jest najgorsza ale na pewno ciezka. jak widac oplaca sie to poniewaz firma sie mocno rozwinela. sama drukarnia DAKO jest największą w Polsce drukarnią opakowań ze 100% udziałem kapitału polskiego i skupila swoja dzialalnosc na poligrafii opakowaniowej. oferuje przy tym szeroką gamę usług w zakresie produkcji materiałów reklamowych m.in. ulotkek, katalogów, kalendarzy i folderów. a wiemy ze jest to potrzebne gdyz wszystko na rynku podlega reklamie.
1
off 2015-11-03 10:11:30
przestańcie gadać o renomie firmy. to tak jak gadanie że polska jest zieloną wyspą i najlepiej rozwijającym się krajem. propaganda i tyle, a wszyscy w d... ru..ni. Jak się pochwalicie konkretnymi zarobkami to Wam uwierzę, że jest w miarę. Tymczasem to miejsce pracy nie różni się od najmniejszych drukarni w stodołach.
1
kalafior 2015-11-05 23:22:30
@off - no ale ta renoma firmy na prawdę jest dobra. Przecież bardzo często się mówi, że zatrudnienie u nich jest szczególnie polecane. Jeżeli jesteś pracownikiem dako, to może napiszesz jak aktualnie wyglądają warunki zatrudnienia? Cały czas się rozwijają a jakoś specjalnie rotacji wśród pracowników nie ma. Pozdrawiam
0
duggy 2015-11-17 13:08:32
A jak wyglada sprawa zatrudnienia w dziale marketingu? jakie tam sa zarobki? jakie godziny pracy biura? rozumiem, ze praca poniedzialek-piatek?
dzieki
0
cyc997 2015-11-21 20:48:03
Ludzie o czym wy piszecie??? Dako to kołchoz. Ludzie wcale wolnego nie mają. Jeżeli pracujesz w systemie 3 zmianowym to lecisz non stop!!! Nawet święta ustawowo wolne od pracy robisz. Wielu chłopaków po pół roku wolnego dnia nie miało. Kończysz prace o 22 następnego dnia na 6 rano przychodzisz z zapałkami pod powiekami. Jak nie chcesz chodzić w weekendy (to nie obowiązek) zwalniają cię. Zarobki od 7.5zł/h do 10zł/h z dużą przewagą 7.5zł. Policzcie sobie ile to jest za miesiąc??? Dla nieumiejących liczyć jest to nawet mniej niż najniższa krajowa!!! A dlaczego? Bo wciąż dają umowy o zlecenie!!! Z nadgodzinami zarobisz około 2tyś kosztem bycia w domu tylko gościem. W systemie 4 brygadowym zarabiasz grosze!!! Brak nadgodzin powoduje że dostajesz gołe godziny. Czyli znowu najniższa krajowa albo niewiele więcej. A chcą wszędzie wprowadzić 4 brygadówke bo jasio nie chce płacić nadgodzin bo mu mało. To jest obecnie chyba najgorszy pracodawca na równi ze stella i black red white a może nawet i gorszy. Niemiec mnie lepiej traktował jak pracowałem u nich niż Polak. A co lepsze ta III hala pracuje pełną parą chociaż odbioru nie ma!!! ta firma to państwo państwie. Żadne prawo tu nie obowiązuje z prawem pracy na czele. Wszystkie niewygodne instytucje są opłacone i nie sprawiają problemów. A gdy przez pomyłkę traficie tam na casting to nie wierzcie w nic co wam mówią bo to bujdy na resorach. Poza tym żeby nie wiem jak udawać głupiego na rozmowie to i tak was przyjmą bo brak im ludzi. Dlaczego?? BO NIKT NIE CHCE TAM PRZYJŚĆ DO PRACY!!! PAMIĘTAJCIE!!! JEŻELI MACIE CHOĆ TROCHĘ OLEJU W GŁOWIE TO OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
1
nos 2015-11-30 18:14:16
Opinie sa różne jak różni są ludzie. Praca jak praca a jeśli ktoś bierze setki to niech nie placze, że w pracy na okrągło a jak chce miec trochę wolnego to i mniej zarobi więc nie plakać poza sezonem odpoczniecie. Tak jest w każdej firmie także w mojej bo wymaga tego rynek. Ale najlepiej obrzucać błotem z zazdrości. Praca stała co miesiąc na koncie jest więc jak komuś nie pasuje i tak jest źle i nie polecacie nikomu to po co tkwicie w tej firmie, która Waszym zdaniem jest taka zła ? ludzie zastanówcie sie zanim zaczniecie pierdzielić.
1
Cozakraj 2015-12-09 16:39:47
@nos ma całkowitą rację. Jak ktoś chce zarobić i jest porządnym pracownikiem to będzie pracować. Reszta co to na urlopach ciągle nie ma co się dziwić, że pieniędzy na koncie mało, jak więcej obijania niż roboty. Firma pierwsza klasa i polecam serdecznie.
1
cyc997 2015-12-21 11:24:16
Jak tak lubicie zapie... za grosze to do Chin. Nauczyliście żydów że Polak potrafi za miskę ryżu robić!!! Skoro dla ciebie 7.50 to uczciwe pieniądze za twoją prace to chyba musisz pół dnia leżeć. A poza tym jak w dako nie pracujesz to się nie wypowiadaj!!! Ja będę ledwie koniec z końcem wiązał a właściciel ferari jeździ:( Tak nauczyliście i dopóki to się nie zmieni i nie zaczną się ludzie trochę buntować lepiej nie będzie. Dalej będziemy za grosze dorabiać milionerów:( Poza tym od czasu napisania ostatniego już tam nie pracuje znalazłem lepszą prace.
0
ilonka 2016-01-03 01:45:47
nie wydaje mi się, zeby to była praca za pare groszy, bo na pewno można zaorbić m iej wiecej po 12 zł na godzine a to nie jest tak mało w dziale sprzedaży.
0
matematyk 2016-01-05 12:13:09
Ilonko dziecko kochane, 12 zł za godzinę przy średnio 168 h/mies daje nam imponującą kwotę 2016,00 zł, zaś mediana dla pracowników działu sprzedaży wynosi obecnie jakieś 3100 zł (Sedlak&Sedlak). d..... więc nie urywa.
0
familie 2016-01-05 15:19:25
no kasa nie wygląda na bardzo satysfakcjonującą, ale wydaje mi się, że da się wyżyć. Zależy kto ile oczekuje od firmy @matematyk. Na drukarnię to normalne pieniądze.
0
cyc997 2016-01-21 11:49:33
Kolega właśnie dostał drugą umowę aż 11zł/h brutto. Mówi, że chyba przyczepką będzie po wypłatę przyjeżdżał bo nie pomieści mu się na koncie. Teraz trwa rekrutacja na magazyn bo chcą tam 4 brygady zrobić. Nie wysyłajcie cv i nie przychodźcie na rozmowy. To co ta ..... Agatka wam mówi to ściema. Wciąż wszystkich oszukuje na rozmowach. Złote góry obiecuje a w rzeczywistości to tylko 60zł dniówką i praca nawet w dni ustawowo wolne od pracy:( Apropo tych 12zł w dziale sprzedaży. To jest kwota brutto. Tak więc sobie policz ile zarobisz??
0
matematyk 2016-01-22 13:43:42
aaaa, to akurat minimalna godzinowa 12/h wyjdzie, uspokoiłeś mnie, dzięki.
Jeszcze bardzo bym chciał zobaczyć tych znakomitych super-handlowców, co się godzą na takie pieniądze, obojętne w jakiej branży?
0
gimbaza 2016-02-06 13:07:01
a po co w tej drukarni aż 4-brygadówka? Dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie @cyc997. Stawki są niskie jak diabli, powinni coś z tym zrobić, bo ludzie im pouciekają.
0
cy997 2016-02-11 12:25:24
W biurze maja grosze plus premia od sprzedaży i wszystko jest ładnie jak produkcja nie odwali fuszery i nie ma reklamacji to wtedy jest trochę więcej. A co to za handlowcy!!!? Zlecą na produkowanie towaru i wszystko leży i kiśnie. A no po to robią 4 brygady żeby nie musieli setek płacić za weekendy. Bo zakładając, że wieloletni pracownik zarabia "aż" 10zł/h to za weekend dostaje stawke x 2 i to właścicieli bardzo boli. Ludzi to już nie ma do pracy. Robią kastingi i nic a przyjdzie wiosna to sporo osób znajdzie inną prace. Mówił mi znajomy, że podwyżki były, aż 20gr do 30gr do godziny dali no ale nowy lambo za pare mln. dużo pali więc takie podwyżki są uzasadnione. Zabierzmy ludziom chleb bo trzeba zatankować.
0
cyc997 2016-03-16 16:34:32
Widzę, że już nawet przez Urząd Pracy szukają pracowników. Co śmieszniejsze robią to anonimowo i chcą, żeby przez PUP się kontaktować. Pewnie się boją, że nie będzie chętnych za 7.5 zł. haha. Co lepsze w ogłoszeniu jest napisane, że praca jest w normalnym wymiarze czasu pracy bez pracy w dni wolne. Czyżby to taki chwyt marketingowy Agatki? Ściemę stosuje już nie tylko na rozmowach! Chyba się boi o swój stołek bo ludzie się zwalniają a nowych murzynów brak!!!
0
stef 2016-03-16 16:48:31
DAKO to Katastrofa!
w ciągu ostatnich kilku tygodni zwolniło się tam bardzo dużo osób z biura jak i z produkcji...to o czymś świadczy...
obiecanki kadrowej to jakieś bajki, nic z tego co mówiła na rozmowie o pracę, nie sprawdziło się..uważajcie bardzo jeśli zdecydujecie się jednak pójść tam na rozmowę.
Totalny wyzysk!! brak poszanowania dla pracownika!! ludzi traktują jak rzeczy, albo i gorzej. praca w biurze, niby 8h dziennie, ale do tego codziennie ma być ktoś w pokoju do 17, plus sobota dyżury-nadgodziny nie płacone, urlopy tylko w określonym okresie roku... a na dodatek oprócz podstawy jest premia uznaniowa, więc zależy czy ją dostaniesz czy nie..z % premii też bez szaleństw... ogólnie porażka! NIE POLECAM!!! SZKODA CZASU
0
cyc997 2016-03-20 21:34:40
Czasami mam wrażenie (raczej trafne), że niektóre opinie tutaj - oczywiście te pozytywne - pisane są przez jakąś osobę z biura której zależy na tym żeby ludzie myśleli, że dako to kraina miodem i mlekiem płynąca. Chce nakłonić ludzi do składania cv i przychodzenia do pracy. Chyba wiem nawet kto to pisze.
0
mardo 2016-04-09 18:11:36
Wydaje mi się, że przesadzasz, mogą się pojawić i zadowoleni pracownicy @cyc997, tym bardziej, że nie trzeba doświadczenia żeby się zatrudnić, sama firma robi szkolenia
0
cyc997 2016-04-13 23:09:47
Mardo zapraszam do dako na pewno nie pożałujesz:) Podobno nawet kierownik magazynu się zwolnił bo miał już dość!!! Szkoda go bo długo był. Na tyle co go znałem nie był do końca zły. Miał czasami dziwne pomysły i traktował ludzi źle jak dostał opier... od prezesków za niewinność no ale musiał gdzieś to wszystko wyładować. Przynajmniej był ogarnięty w tym co robił i robił to w miarę dobrze. Teraz dali ogłoszenie na nowego. Ludzie walcie drzwiami i oknami. taka okazja się nie powtórzy. Za 2 lub 2.5 tyś będziecie mieć tyle na głowie, że rano łba z łóżka nie podniesiecie. Będą was codziennie opier... za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] który sami stworzyli, dzwonić o każdej porze dnia i nocy, żeby się o byle co zapytać lub zje..ć i do tego trzy hale na głowie. Jeżeli już ktoś pracuje szkoda nawet na rozmowę przychodzić nie mówiąc już o zatrudnieniu się bo za parę dni będzie się zwalniał. Nie polecam nikomu bo za takie pieniądze szkoda zdrowia a ma się je tylko jedno.
3
pracodawca zagraniczny 2016-04-26 16:38:09
Witam Zapraszam do kontaktu operatorow skladarko sklejarek z firmy Dako z doswiadczeniem. Firma Essentra z Newport szuka operatorow. Jezyk angielski nie wymagany na poczatek, firma oferuje darmowy kurs angielskiego . zarobki od £12 za godzine. zainteresowanych prosze o kontakt na maggie@cdrecruitment.co.uk ( Malgosia) praca od czerwca.
2
Arek 2016-05-10 10:24:51
Słyszałem, że w Drukarni Dako panuje bardzo przyjazna atmosfera. Czy to prawda? Własnie szukam pracy, jako drukarz.
1
cyc997 2016-05-22 11:35:47
Tak bardzo przyjazna. Każdy każdego podpier!!! Idź lepiej do lublina do jakiejś drukarni lub do pegwanu. W dako na druku w sezonie będziesz pracował w czterobrygadówce (czyli wolny weekend co 6 tyg, a poza sezonem czyli mniej więcej od lutego do czerwca na 3 zmiany lub wyślą cie na przymusowy urlop. Oczywiście zgodnie z prawem nie mogą zmieniać wciąż systemu pracy z 4 brygad na 3 zmiany i odwrotnie ale w tej firmie kodeks pracy nie istnieje pod żadną postacią i tylko myślą jakby tu upierdo.... ci kasy!!! Do tego nie zarobisz kokosów. Według mnie około 2 może 2,5 tyś miesięcznie jak na drukarza to śmieszne pieniądze tym bardziej, że w 4 brygadach. Znajomy w lbn zarabia 4,5 tyś na dwie zmieny od pon do piątku. W pegwanie słyszałem, że zarabiają podobnie. Poza tym myślę, że fakt iż ludzie masowo zwalniają się z tej firmy o czymś świadczy. Z tego co wiem już grubo ponad 100 osób zwolniło się od początku roku a na ich miejsce nie mogą nikogo znaleźć bo chętnych brak. Decyzja należy do ciebie. Mam nadzieje, że ci pomogłem w jej podjęciu. pozdro
2
Zostaw swoją opinię
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Drukarnia Dako