brak logo

Nagel Polska

Błonie

Opinie o Nagel Polska

kapsel 2014-09-13 15:57:19
AREK dziekuje za odpowiedz chodzi o pakowanie słodyczy niedługo mam wyjechac i poprostu niewiem co zrobic wiecej komentarzy przeczytałam negatywnych dobre strony to panowie maja tam wporzadku na wozkach widłowych pozdrawiam
1
pati 2014-09-15 21:18:18
ja tez dostałam tam prace ale jeszcze nie wyjechałam i chyba nie wyjade! ale potwierdzam zakwaterowanie daleko - dojazd na własną ręke! do pracy i nawet tam gdzie bedzie sie mieszkać! - próbny tydzień za free - same koszty a umowa niby po tygodniu! chyba lipaaaaaaaaaaaa
kapsel 2014-09-21 14:10:07
Witam ja wlasnie zrezygnowalam mysle ze dobrze zrobiłam pozdrawiam
1
karolina 2014-09-22 01:02:36
a wam tez proponowali super warunki itp?
do kapsel 2014-09-22 01:08:50
a z kim mialas jechac?
mila 2014-09-26 12:03:46
a może jakieś kobietki wypowiedzą się,które pakowały tam słodycze? Bo wiekszość komentarzy jest od mężczyzn,którzy pracowali na rozładunku.. Jedzie ktoś teraz?
2
irek 2014-09-28 19:32:08
Niedawno Nagel poszukiwał pracownika magazynowego. Jak pisali w ofercie, to proponują umowę o pracę. Interesującą, pełną wyzwań pracę w rozwojowej branży logistycznej. Ich nowi pracownicy przed podjęciem pracy przechodzą intensywne szkolenie wprowadzające. Otrzymują również wsparcie podczas przejmowania swoich obowiązków. Gwarantują atrakcyjne warunki zatrudnienia w rodzinnym przedsiębiorstwie o płaskiej strukturze organizacyjnej i szybkiej decyzyjności. Ile w tym prawdy?
monia 2014-09-29 20:01:40
Czy ktoś wie jak się pracuje w biurze obsługi Klienta w Komornikach ? maja ogloszenie o prace całkiem fajne ale czy ktoś sie orientuje czy warto sie ubiegać o tą pracę ?
8
seweryn 2014-10-16 18:02:59
Hej, właśnie natknąłem się w Internecie na ogłoszenie pracy wystawione przez Nagel. Poszukują magazyniera. Ich oferta mnie zaciekawiła, bowiem napisali, że oferują: Umowę o pracę, interesującą, pełną wyzwań pracę w rozwojowej branży logistycznej. Podobno ich nowi pracownicy przed podjęciem pracy przechodzą intensywne szkolenie wprowadzające. Otrzymują również wsparcie podczas przejmowania swoich obowiązków. Jak to wygląda na magazynie, bowiem brzmi zbyt starannie.
3
Marek 2014-11-20 21:19:13
Pracuje w oddziale Nagel group Reichenbach(Niemcy), warunki są bardzo dobre choć jest czasami bardzo zimno na halach(wiadomo chłodnie), w pracy zajmuje się praktycznie wszystko od rozładunku aż po sortowanie towaru. Zarobki na moim stanowisku są też dość dobre 2 tys. euro już z wliczonymi nocnym godzinami oraz innym dodatkami dodatkowo na święta bożego narodzenia +300 euro
1
norbert 2014-12-31 19:57:00
jestem w szoku musze Ci powiedzieć bo dla mnie 2 tysiące euro to olbrzymia kasa, tylko jeśli za tyle zatrudniają w niemczech a ja nie znam języka to chyba nie mam szans co? bo angielski nie może być w zastępstwie za niemiecki w tym wypadku co? czy może jednak warto próbowac? zależy mi na tej robocie bo dobrze płacą ale niemiecki to moja kula u nogi
pracownik 2015-01-16 18:13:17
Prosze nie wprowadzac ludzi w bład bo to nie jest firma Nagel tylko utworzona przez Niemcow oddzielna spolka a koordynator ma tylko wydzierzawione biuro w siedzibie Nagel ale z Naglem nie ma nic wspolnego jest pracownikiem niemieckiej spólki
1
polak 2015-01-16 20:30:32
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, niby 2 tysiące euro na ansze warunki to sporo, ale żyjąc w innym kraju to i koszta utrzymania rosną, jak dla mnie to nalezy to traktować jako złotówki. Fajnie, że nagel daje coś na święta ekstra, mało firma tak teraz robi. Ogółem mam rozumiec, że warto tutaj zaaplikować?
nick 2015-01-26 17:46:03
ZACZELY SIE PORZADKI W BLONIU NARESZCIE CZYZBY KTO SIE DOPATRZYL CO DZIEJE W SPEDYCJI RODZINNY INTERES ZAGROZONY
x 2015-01-28 21:33:01
Nowy dyrektor i.nowe porządki.Przyda się :-)
WOJEK Z JUSZKO 2015-03-02 15:02:29
co można powiedzieć o Nagel Polska...firma naprawdę solidna, ale jeśli trafiasz miedzy kolesiostwo, gdzie wszystkie stanowiska są obstawiane po znajomości to niczego nie osiągniesz,użyjesz jedynie stresu a i tak znajomości i układy będą góra,kiedy staniesz sie nie wygodny zwolnią cie a na twoje stanowisko wejdzie kolejna kuzynka,kuzyn albo siostra brata szwagra kolegi,,, i tak się właśnie w oddziale Gdansk dzieje
1
jeszcze pracownik 2015-05-07 18:25:30
UWAŻAJCIE NA TĄ FIRMĘ I CZYTAJCIE DOKŁADNIE WSZYSTKO CO PODPISUJECIE!!!.
Obciążają pracowników magazynu kosztami uszkodzonych towarów i sprzętu. Jeśli pracujecie przez agencje pracy JAGATEMP i coś uszkodzicie tzn. spadnie wam paleta z towarem albo uszkodzicie wózek widłowy to możecie chodzić kilka miesięcy bez wypłaty. Przestrzegam !!!
3
XXL 2015-05-07 23:46:10
syf i mogiła, najniższe zarobki, konkurencja obok daje o wiele więcej, praca dla młodych ludzi po szkołach nic wiecej ;/
izolda 2015-05-16 16:31:25
Należy raczej napisać uwaga na JAGATEMP. Nagel obciąża JAGATEMP a nie pracownika i to tylko w szczególnych przypadkach jak np. przyłapanie na kradzieży czy bezmyślne zwalenie z regału całej palety towaru
1
renetkaka 2015-06-19 12:49:13
eta @izolda narzekasz bez powodu, ważne że praca jest i można łatwo dostać robotę u nich teraz jako kierowca z kategorią CE. Może po prostu nie umiesz sobie dac rady w takiej pracy a tyum bardziej wykorzystać zawodowej szansy jaką jest teraz silna ekspansja firmy na rynki wschodnie, ja bym brała taka pracę z pocałowaniem ręki
roek 2015-11-16 19:21:17
widziłem, ze jako Specjalista ds. Spedycji Międzynarodowej to trzeba się jeszcze dostać do tej rekrutacji.
poirytowany 2015-11-17 08:01:57
zdecydowanie nie polecam! ściągają ludzi oferując fantastyczne zarobki, które koniec końców okazują się dość marne bo niecały tysiąc euro za miesiąc, praca w bielefeld dość daleko z miejsca zamieszkania też trzeba dojechać ok 30km, po 2 miesiącach okazuję się że ludzie już nie są potrzebni.. w ciągu jednego dnia trzeba się przenieść 300km (co prawda bliżej polski) za niższą stawkę bo 8,50 euro brutto po czym po tygodniu mówią że trzeba wrócić spowrotem tam skąd się przyjechało... a i tak nie wiadomo czy będzie praca.. stawiają ludzi po ścianą wymagają Bóg wie co, płacą marnie a traktują Polaków jak śmieci, najtańszą siłę roboczą, także przestrzegam i radzę się 2 razy porządnie zastanowić czy warto podjąć pracę w tej firmie. i proszę czytajcie umowy!! bo Polacy robią nadgodziny! których koniec końców nie płacą bo jak się okazuje nadgodziny są wypłacone dopiero po wyrobieniu godzin wynikających z podpisanej umowy! a tych godzin przeważnie się nie wyrabia bo nie ma tyle pracy... w ciągu mojej krótkiej kariery w tej firmie w mieszkaniu w którym mieszkałem przewinęło się sporo osób... dlatego oferty pracy ciągle są..
1
kantur 2015-11-18 22:33:50
Jak człowiek już się dostanie na rozmowę kwalifikacyjną to później już z górki, aczkolwiek trzeba się dobrze przygotować.
sapo 2015-11-21 01:36:50
Jeżeli chcesz się liczyć w firmie to musisz rekruterów a potem wszystkich dookoła w sobie rozkochać - i prawdopodobnie zaakceptować fakt, że nie będziesz mieć znajomych w firmie.
doka 2015-11-23 11:36:07
jak to do kazdej rozmowy treba sie przygotowac i odpowiadac na pytania tak aby im sie podobalo,a przy tym byc soba
janosik 2015-11-23 20:31:47
zero prawdy
doka 2015-12-03 17:39:01
oj zero prawdy bez przesady, tak jest i tyle. a ludzie jak widac chca pracowac tam i znow sie pojawilo nowe stnaowisko jako pracownik magazynowy- oparator wozka widlowego
1
Pablo 2015-12-05 17:35:09
Witam Wszystkich. Chciałbym Was prosić o radę byłem dziś w Naglu na rozmowie na odśnieżanie placu ciągnikiem orientujecie sie może co to za praca ?? Był to jakiś Pan Piotr z Grodziska prosiłbym o jakieś informacje
2345678 2015-12-13 20:40:37
no hej ja znalazłem tez kilka ogłoszen pracy od firmy, miedzy innymi na specjalsite do spraw spedycji krajowej w Gliwicach i pracownika magazynowego w Lublinie
1
Hans 2015-12-17 18:16:30
Niestety nie wystawię firmie dobrej oceny. W naglu najgożej mają operatorzy wózków wysokiego składu. Zarobki bardzo marne jak na pracę w chłodni i do tego 100% odpowiedzialności materialnej. Za wszystkie uszkodzenia płacą pracownicy wiec jeśli jakaś paleta bedzie krzywo stać na regale i przypadkiem spadnie ci z wideł to zapłacisz za cały towar z własnej kieszeni.
pozdro 2015-12-29 02:56:28
@2345678 teraz to się pojawiło ogłoszenie, że jest nawet poszukiwany specjalista ds. spedycji międzynarodowej. Wymagają komunikatywności i co najmniej 2 letniego doświadczenia.
kawka 2016-01-22 23:24:27
obciążaja pracą ponad normę, ale nie ma nadgodzin, nie ma dobrej organizacji, a jest fatalna atmosfera.... kierownictwo sie wspiera i dużo zarabia, inni pracownicy traktowani są jak niewolnicy... nie płacą za nadgodziny, w niektórych działach ludzie maja po 60 dni nie wybranych urlopów, ale ja je wybierają, to pozostali za nich pracują...niemiecki wyzysk
cestyna876 2016-01-23 08:27:36
@pozdro posiadanie 2 letniego doświadczenia nie jest szczególnym wymogiem, normalnie wymagają co najmniej 3 lat. A wiadomo jakie są średnie zarobki dla asystentki dyrektora oddziału? Dzięki
FUN 2016-01-27 15:17:27
Czy ktos pracuje obecnie w Halle? Jakie sa warunki pracy i ogolna sytuacja? Prosze o odpowiedzi
janusz 2016-01-27 21:29:37
Witam. Dostałem dzisiaj propozycje pracy w Halle. czy ktoś jedzie na 31.01.2016r. e-mail: agnisia33@vp.pl Może pojechalibyśmy razem.
Michał 2016-01-31 22:04:00
Nie wiem czy to janusz Halle, ale mnie zainteresowało ogłoszenie na pracownika produkcji w niemczech, podobno to pakowanie słodyczy. Oferuja długoterminowe zatrudnienie na podstawie niemieckiej umowy o pracę i zakwaterowanie.
Eva 2016-02-29 14:26:39
Przestrzegam wszystkich odnośnie pracy w Halle koło Bielefeld!Pracowałam tam przy pakowaniu cukierków-wychodzisz jak jest ciemno, wracasz już ciemno,totalny wyzysk.Nadgodziny nie są płacone ekstra,harujesz,harujesz!Kierownictwo polskie nie liczy się z ludżmi,bo traktują cię jak tanią siłę roboczą.Atmosfera ogólnie do d... i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
ech 2016-03-01 08:29:13
dobra a wiecie jak to wygląda tu u nas w kraju? bo teraz wrzucili ogloszenie do dzialu logistyki, 2 lata doswiadczenia to mało jak na tę branżę ale mam nadzieje, że wyzysk tu nie dotarł
biedroń 2016-03-04 17:52:06
to zależy jakiego typu warunki chcesz nazwać wyzyskiem. Z tego co wiem to ludzie w logistyce nie zarabiają wcale źle, co nie jest wcale takim standardem.
654 2016-03-10 20:25:02
@biedroń no nie nie sa zle zarobki jak mi sie wydaje, poza tym pamietaj zawsze ze jest tez w pracy szansa na jakies rozne podwyzki czy tez premie na przyklad
Jaro 2016-03-13 11:12:10
@biedroń z ogłoszenia o rekrutacji na pracownika logistyki w Gliwicach było wyraźnie napisane, że inwestują w szkolenia dla swoich pracowników. Nie wydaje mi się, żeby firma, która inwestuje w wiedzę pracowników chciała ich potem wyzyskiwać.
adaś 2016-03-15 12:18:54
tym bardziej @Jaro iż podają w ogłoszeniu że oferują atrakcyjne warunki zatrudnienia w rodzinnym przedsiębiorstwie, taka firma gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia
Praw 2016-05-05 20:57:51
No ja też myślę, że jest stabilność, tym bardziej, że firma ciągle się rozwija i widać, że daleko mogą jeszcze zajść @adaś. Teraz szukają pracownika magazynowego i wymagają, by idealny kandydat na to stanowisko miał uprawnienia na wózek widłowy. Myślę, że to standardowy wymóg.
qqrq 2016-07-11 17:33:23
witam mam pytanie odnosnie oddzialu w lublinie, jakie warunki proponuja na stanowisku magazyniera??
ee 2016-07-11 17:48:10
@qqrg teraz to oni szukaja pracownika magazynowego w Gliwicach z tego co wiem wazne jest doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok,uprawnienia na wózki widłowe wysokiego składu i aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne
Samira 2016-08-09 20:55:26
Witam Wszystkich,interesuje mnie oferta pracy do Berlina na pakowanie słodyczy. Może mi ktoś powiedzieć jak tam jest czy jechać?
Maro 2016-08-09 21:29:24
Wiesz co warto tam jechać, tutaj na forum znajdziesz kilka rzeczy, które zdecydowanie rozwijają Twoją wiedzę, z pewnością ktoś zaraz sie pojawi kto Ci wszystko powie
aaaaaaaaa 2016-08-17 14:38:03
nie oplaca sie po tygodniu bez kasy wyrzucaja do polski na wlasny rachunek a powiedza dopiero wieczorem w piatek
aaaaaaaaa 2016-08-17 14:38:38
nie oplaca sie po tygodniu bez kasy wyrzucaja do polski na wlasny rachunek a powiedza dopiero wieczorem w piatek
majki 2016-08-17 14:51:28
z nowych ofert pracy to jest na pewno ta jako Kierowca kat. C/C+E w transporcie chłodniczym, a do obowiązków należy np. realizowanie tras dalekobieżnych oraz dystrybucyjnych / dostawa towarów do odbiorców - sieci handlowych (Berlin/Brandenburg) i troche innych jeszcze rzeczy.
Zostaw swoją opinię o Nagel Polska - Błonie
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nagel Polska