Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Ternaeben

Pracowałeś w firmie Ternaeben i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
ttttt - 2014-12-16 14:07:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Co wy ludzie gadacie..-.- mnie sie podoba ta praca, nie jest ciezka taka praca to sama przyjemnosc- nawet za te pieniadze. Moze i sa jakies braki przestoje ale staraja sie i wszystko nadrabiaja a wy wielece narzekacie ! nie podoba sie to WONT. ... jest mnóstwo ludzi ktorzy chetnie tam popracuja.
zdjecie uzytkownika
bruno - 2014-12-29 21:12:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A Ja myślę że większość tych co tu piszą to nawet jak by za siedzenie płacili to by im było żle .
zdjecie uzytkownika
Obserwator - 2015-02-17 00:20:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Zbliza sie koniec. Ostatni zgasi swiatlo.
zdjecie uzytkownika
kopciuch - 2015-03-10 00:06:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
To ,że koniec bliski i trzeba będzie gasić światło to wiadomo nie od dziś.Szkoda tylko ludzi którzy włożyli w ten zakład całe swoje serce miejmy nadziej że obecnych rządzących spotka to samo co zwykłych pracowników dzięki którym ten zakład istniał ,za jakość odpowiadali oni a nie krawaciarze którzy myślą o swoich 4 literach.A na razie to trzymam kciuki za was "szarą strefę" aby wam się powiodło jak nie w ternaebenie to w innym zakładzie.Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
kopciuszek - 2015-03-11 15:24:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
pewnie juz niedlugo gdzie indziej niz w ternabenie, pewnie znow nei zaplaca na czas.....
zdjecie uzytkownika
kopciuch - 2015-03-13 23:42:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Proponuje sprawdzić jakie to premie szanowne państwo prokurenci pobierają,a pewnie starczy na wasze wypłaty jak juz pisałem oni się bawią a wy cierpicie
zdjecie uzytkownika
MARTYNA - 2015-03-18 20:53:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
TAK TAK WY SIE NIE ZNACIE WAZNE ZE PREMIA BYLA A NASZE WYPLATY NIEISTOTNE RATY W BANKU POCZEKAJA ZA PRAD TEZ NIE MUSZE PLACIC W LODOWCE WYSTARCZY SWIATLO HA HA HA DIETA WRECZ WSKAZANA IDZIE CZAS LETNI TO POSIEDZE PRZY LAMPIE NAFTOWEJ LUDZI ZA DWIE TACKI RYB WYWALA ALE TO JAK PAN P I PANI P WIELKIE SZEFOSTWO OKRADA JAWNIE FIRME TEGO GLOWNY SZEF NIE WIDZI TAK PANI P NA POPRZEDNIKA NARZEKALA JAKI TO NIELOJALNY A ONA NIC LEPSZA FIRMA PADNIE Z WIELKIM TRZASKIEM A ONI JAK SZCZURY POUCIEKAJA Z PELNYMI KIESZENIAMI ZYCZE UDANEJ LEKTURY PROKURENCI ZE SPALONEGO TEATRU:-))))))
zdjecie uzytkownika
asia - 2015-03-18 21:01:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
no tak tak nasze rodziny niewazne nasze dzieci poczekaja jak nie z jednej czesci wyplaty to z drugiej kupimy chleb a z nastepnej czesci zaplacimy 1/3 rachunku niech szefostwo sie nie denerwuje zeby nerwicy zoladka nie dostali bo jeszcze firma za narazenie za stres bedzie musiala zaplacic a tego firma juz nie wytrzyma
zdjecie uzytkownika
goska - 2015-03-18 21:18:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
wielki ksiaze caryca i ich ternabenowskie LUDKI
zdjecie uzytkownika
kaska - 2015-03-19 12:57:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ale jaja w zywe oczy z was sie smieja wiecie co to rezygnacje ze stanowiska by oznaczalo dla tak preznej firmy jaka strata by byla nieoceniona gdyby chcieli odejsc temu musimy na wyplaty czekac bo premia wazniejsza niz my ludki biedne my poczekamy ze wszystkim a premia za osiagniecia traktowania nas jak zlo konieczne I podgatunek czlowieka I mobing wobec ludzi tych wyzej nie tych na hali tam strach oddychac a co dopiero moec wlasne zdanie tak wiec prosze juz wiecej noe pisac ze wyplata byla czy bedzoe w ratach premia ma byc I to sie liczy moze w polo czerwony dywan bedzie w promocji to sie zlozymy I wyscielimy naszemu szefostfu
zdjecie uzytkownika
kopciuch - 2015-03-20 15:28:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Ciekawe kto faktycznie lodziki kręcił za czasów poprzedniego dyrektora, może chłop był bogu ducha winn.Za tamtych czasów Firma miała się dobrze praktycznie dwie maszyny chodziły non stop
zdjecie uzytkownika
Izka - 2015-03-21 21:07:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
O tak, dwie maszyny chodziły, pieniądze były zawsze o czasie i tak jakoś lepiej się pracowało....
zdjecie uzytkownika
Ogrrr - 2015-03-23 08:29:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [goska - 2015-03-18 21:18:46]:
To nie ta bajka ludki tylko Ogry i Toudunie.
zdjecie uzytkownika
MARTYNA - 2015-03-26 19:18:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
halo moi kochani przypominam o obowiazkowosci powiadomienia w banku o kolejnym opoznieniu co do splaty rat O NIE RZUCANIU SIE W WIR SWIATECZNYCH ZAKUPOW BO BO Z OSTATNIEJ RATY WYPLATY MUSI STARCZYC NA SWIATECZNE JAJKA BO NIEWIADOMO CZY PIERWSZA RATA WYPLATY BEDZIE CZY NIEBEDZIE O TO JEST PYTANIE:-))))))) w biedronce lub polo na pewno w promocji bedzie zurek badz barszczyk w torebce zyczymy wesolych swiat poieknych prezentow naszej gorze po takich godziwych premiach moze nasza kochana dwojeczka szalec szalec
zdjecie uzytkownika
zocha - 2015-03-26 19:35:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A wy ciągle o pieniądzach - pamiętajcie LUDKI pieniądze szczęścia nie dają - ponadto pech nad pechami święta wypadają jeszcze przed 10-tym - swoją drogą ciekawe który z wierzycieli przyśle pierwszy swojego komornika i gdzie podzieje się owa dwójka na usługach holberga - kończ waść wstydu oszczędź....
zdjecie uzytkownika
aska - 2015-03-31 20:01:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
kochani kochani pan prokurencina zakichany daje rade wszystkim ternabenowskim ludkom jak przezyc z pensji na raty musicie tak dysponowac gotowka zeby starczylo na raty i oplaty a swieta jakie swieta przy pensji 1400zl mozna dostac zakupowego szalenstwa a raty to mamy polacone na dwa miesiace do przodu ale nasze kierownictwo przy pensji okolo 13000zl boze patrze czy nie pomylilam zer moze miec faktycznie problem czy starczy im na raty i na swiateczne zakupy a gdzie prezenty kupia nasi prokurenci na pewno na przecenie ....wstydu nie macie wyjsc do ludzi i powiedziec wprost ze firma ma problemy ale co tam mozemy skamlec jak psy w nocy w poduszke zeby dzieci nie widzialy ze pieniedzy brak ale co takie hrabstwo holberga moze wiedziec o problemach ludkow tak panie prokurencie to pan nas okresla jak ludkow nie LUDZI LUDZIE TO WY my to plebs co nie kto zaplaci za te nasze opoznienia w bankach... czy wy pseudoszlachta znacie takie problemy dzielac sie jajkiem w swojej rodzinie za kazdym kesem myslcie wy nasze kierownictwo o nas zwyklych biednych fizycznych pracownikach powinni was na TACZKACH WYWIEZC na rybnych odpadkach czytajcie czytajcie przy swiatecznym stole....wesolych swiat nie dla was goro dla naszych ternabenowcow
zdjecie uzytkownika
nie pracownik - 2015-04-02 20:59:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czas może złożyć grupowe zawiadomienie do Inspekcji Pracy. Ale tak zapewne nikt pod tym się nie podpisze bo się boją.
zdjecie uzytkownika
kopciuch - 2015-04-04 22:08:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [aska - 2015-03-31 20:01:48]:
Oni to czytając śmieją się pod nosem mówiąc w głębi lub przy innych że jesteście tępym społeczeństwem,które nic nie może.A możecie wiele tylko zgrajcie się i do radcy prawnego a on pomorze wam odzyskać pieniądze i to z górką.
zdjecie uzytkownika
manka - 2015-04-08 18:14:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Niech te prokurenciny sie smieja jak jescze moga on I ona dla nich mozemy byc tepymi ludkami prostakami smierdzacymi robolami ale my na te klamliwe paszcze pracujemy a oni przyznaja sobie za zaslugi bankructwa firmy premie w horendalnych kwotach a taka prokurencina zakichana powie ze gosppdarujcie tak z wyplata ze ma wam starczyc niech zrzekna sie auta sluzbowego ze sluzbowego paliwa z premi niech dorobi sie dziecka I zacznie zyc jak my wtedy mozemy pprozmawiac a kto wie czy noe bylismy juz u mecenasa jest swietny mecenas od prawa pracy za porade wzial tylko 50zl ale ppsluchal co powiedzielismy I zaproponowal pomoc sad pracy idzie zawsze za pracownikami po pierwsze jak firma wytlumaczy tak wysokie premie przy nieregularnych comiesiac pensjach zobaczymy kto bedzie smial sie ostatni my tepe ludki biurowe czy stolki prokurenckie :-)))
zdjecie uzytkownika
kopciuch - 2015-04-17 19:35:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Życzę wam powodzenia.A oni będą się tłumaczyć w prosty sposób że za zasługi.
zdjecie uzytkownika
mag, - 2015-05-20 19:20:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [kopciuch - 2015-04-04 22:08:48]:
bardzo dobrze że czytają i niech wiedzą że jest już zarzut mobbingu
zdjecie uzytkownika
e.. - 2015-05-27 20:59:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czy gdyby szary pracownik wiedzial ze skody firmowe wyremontowane przez firme u brata mechanika jednego z prokurentow sory bylych prokurentow teraz menager tf service heee to moze ktos bylby chetny kupic co naprawa wyszla bagatela 250000 i auto zostalo za tyle sprzedane jedno i drugie pech chcial oba trafily do rak tych przekretow co [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] smaza teoretycznie w podrozy sluzbowej....boze jaki ten holberg slepy mam nadzieje ze schade przejrzy na oczy a gdzie sa sluzbowe iphone tak tak my w biurze mamy zapomnialam no jak oni juz nie sa w ternaeben to moze przydupas kapelusznika tez pojdzie weg czy wtyka musi pozostac a jak tak juz okradliscie firme to nie zapomnijcie o ekwiwalencie za urlop i odprawie z firmy wy ludki z lepiacymi lapkami wkoncu za nic juz nie ponosicie odpowiedzialnosci to bierzcie ile wlezie poki frau schade sie nie doliczy poki jeszce idzie
zdjecie uzytkownika
mistrzu - 2015-05-28 16:06:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A mi się śmiać chce... Jak Marka J. Holberg wyrzucił, to pisaliście, że teraz będzie niemiecki porządek... Hahaha .... Za MJ firma stała jak górnik. A wiecie czemu go zwolnił ....? Bo MJ nie zgadzał się na jego przekręty i przeszkadzał w złodziejstwie. Nie minęło kilka lat i proszę bardzo ... oto niemiecki porządek! Firma rozkradziona, mierne prokuręciny się panoszą i kombinują, jak się da. No ale cóż - uczniowie przerośli mistrza:)
zdjecie uzytkownika
ziom ziom - 2015-05-28 21:18:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
brawo
wreszcie - czeka nas nowe juz niedługo
zdjecie uzytkownika
goska - 2015-05-29 23:54:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wiecie co tak wszystko reasymujac kazdy kto usiadzie i zagrzeje sie na dyrektorskim stolku zaczyna tracic kontrole ci do tego stopnia ze samochody wyremontowali w warsztacie brata a telefony kupili tez przez salon gdzie pracuje bratnia dusza no ale tak rodzime interesy trzeba wspierac ....wyskubali holberga i schade ze ci sami nie wiedzieli co podpisywali i za co firma ma zaplacic co tam dwie skody w ta czy w ta egal wazne ze slepy i gluchy holberg zaplacil tylko po czasie zapyta ludzi jak przypadkiem bedzie hallo wo sind die autos....haaaa a to prokurenci kupili w angebot haaaaa.....mobbing w biurze przez wielka anetke k doprowadzil do tego ze nerwy zaczynaja puszczac co niektorym moze co niektorym otworza sie oczy a ten co jest od spraw niepotrzebnych z prawej reki ł.... tez niech pomalu sie pakuje bo maly ludek kapelusznik juz go nie ochroni swoja jędrna piersia dokladnie MJ moze sie schowac w buty po jego szkole wyrosli mali giganci z rozkradzionego ternabenu tylko prosze przypomniec tym gigantom zeby nie zapomnieli sie upomniec o Urlabsgeld bo im sie nalezy bo na premie to holberg pewnie juz zbiera biedny je sniadanie i mysli jak to mozliwe wyremontowac samochody w takiej cenie za jaka potem mozna kupic mysl mysl frydrychu z tego te zlodzieje cie nie okradna a moze cie sprzedali a ty nie wiesz dowiesz sie po czasie jak ze wzystkim....
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ternaeben

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Ternaeben?
Zadaj pytanie
alert