Opinie o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) w Łódź

Jeśli tu jesteś, prawdopodobnie szukasz informacji o Naturze lub odpowiedzi na konkretne pytania. Jeśli zastanawiasz nad pracą w Naturze, zachęcamy Cię do sprawdzenia poszczególnych zakładek z informacjami o firmie. Jeśli jesteś Pracownikiem Natury, zachęcamy do zadawania pytań poprzez przygotowane w tym celu kanały wewnętrznej komunikacji. Komunikacja to ważny element funkcjonowania każdej organizacji. Liczymy, że wspólnie z użytkownikami gowork zadbamy o to, by każdy znalazł odpowiedź na swoje pytanie przy zachowaniu zasad dobrej komunikacji. Nie ma naszej zgody na obraźliwe komentarze oraz poważne oskarżenia niemające pokrycia w faktach! Takie komentarze będą usuwane. Jeśli chcesz zgłosić jakiekolwiek naruszenie ze strony Pracownika Drogerii Natury, prosimy o przesłanie informacji na adres sygnalista@drogerienatura.pl. Zgłoszenie przesłane na ten adres trafia bezpośrednio do kadry zarządzającej Drogerii Natura. Jednocześnie informujemy, że nie będziemy odpowiadać na wiadomości o innej tematyce niż przedstawiona powyżej. Zespół Drogerii Natura


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) w Łódź

Zirytowany kierownik
Pracownik
 Pytanie

W styczniu 2024 kolejna podwyzka minimalnej. W lipcu 2024 bedzie nastepna. A co z wyplatami kierownikow? Nadal beda stac w miejscu? Zaraz zrownaja sie, o ile niektorym juz sie nie zrownaly, ze sprzedawcami. Moje zirytowanie ta praca, stanowiskuem jest juz naprawde na skraju wytrzymalosci. Ciagle wymagania, ciagle cisniecie po nas, brak mozliwosci motywacji zespolu, brak motywacji nas kierownikow przez „gore”. Plany sprzedazy jak juz sa realne to nie mamy towaru. Czy na road show w pazdzierniku znowu bedziemy wysluchiwac obietnic bez pokrycia? To juz nawer nie jest smieszne, a zenujace. Mysle, ze kwestia podwyzek kierownikow nie interesuje tylko mnie, ale kazdego jednego kierownika drogerii, wiec przygotujcie sie szanowna kadro zarzadajaca- o to pytania na pewno dostaniecie na kazdym ze spotkan road show. Nasza rms mowi, ze podwyzek dal nas nie ma, bo zle utargi, nie rentowne, za duze koszta, nie ma kasy. Prosimy o merytoryczna informacja nt naszych wynagrodzen, bo jeszcze chwila i zostaniecie sami na sklepach.

Askier
Pracownik
@Ona

Wystarczy likwidacja stanowiska pracy lub zmiana kategorii zaszeregowania której nie podpisze pracownik. . Polskie prawo wbrew powszechnym mitom nie chroni praxownika... .

AK
Były pracownik

Po prawie 4 latach nie pracuje juz w tej pseudo-firmie. Na szczescie moje drogerie zostaly zamkniete, a umowa rozwiana za porozumieniem stron z wyplata odprawy. Dziewczyny to bylo najlepsze co moglo mi sie przytrafic. Brak wsparcia ze strony RMS, ktory naprawde mocno obciazal psychike, bo z kazdym problemem trzeba bylo sobie radzic samemu. Jej zapewnianie o pomocy i wsparciu, kiedy czasem nasze maile pozostaly nie przeczytane i bez odpowiedzi przez tygodnie. Ilosc etatow w drogeriach na granicy mozliwosci, w przypadku L4 pojedyncze zmiany. Coraz wieksza ilosc obowiazkow, wymysly gory, wykonywanie tego samego po kilka razy, bo nikt nie potrafil poprawnie wprowadzic czegos rzetelnie i dobrze. Mozna by tu opisywac, ale szkoda na to czasu :-) Jest mi tylko przykro, ze po tylu latach wspolpracy, bycia na zawolanie, jezdzenie wiele razy na delegacje, inwentaryzacje.. o zamknieciu drogerii musialam dowiedziec sie sama, RMS udawala do konca, ze ona nic nie wiedziala. To ja przekazalam ta informacje w zepsole, to ja „przekazalam” te informacje nic nie wiedzacej RMS. Kilka kropek wystarczylo polaczyc :-) Gdyby nie moja dociekliwosc pewnie dowiedzialybysmy sie o zamknieciu kilka dni wczesniej. Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie. Traktowanie pracownika jak najgorszy sort. Jedyna osoba, ktorej juz dziekowalam to KK. Zawsze wspierala i w kazdej kwestii mozna bylo na nia liczyc.

Abc
Pracownik
@AK

wspolczuje zamknięcia drogerii, u mnie poki co jest calkiem spoko, mamy fajny zespół ktory trzyma nas razem.

@Pensja
Pracownik
 Pytanie

Jako kierownik zarabiam 360 zł więcej na rękę niż sprzedawca, dalej ściana. Pensję miały być mniej więcej wyrównane w całej sieci ale widzę że w tą niższą stronę. Czy któraś z kierowniczek zarabia tu normalne pieniądze??

Ktos
Pracownik
@Blur

Byłam takim kierownikiem ,który tak jak wy brał na siebie zbyt dużo . Praca kierownika plus praca na sklepie . Za te stawki w dużym mieście ciężko znaleźć osoby ogarnięte i chętne do pracy . Gdy była jakaś przebudowa robiłam ją że swoim zastępca ,bo dziewczyny robiły tak że trzeba było i tak poprawiać ( cały planogram na odwrot). Jak znalazło się kogoś kto spełniał powyższe wymagania szybko ulatniał się z firmy . Na koniec i tak się dowiadywałam że siedzę sobie na zapleczu ciągle . Także wszystkim nie dogodzisz ,a pracownikom czasami nie wychodzi obiektywne ocenienie własnej pracy .

AK
Były pracownik

Po prawie 4 latach nie pracuje juz w tej pseudo-firmie. Na szczescie moje drogerie zostaly zamkniete, a umowa rozwiana za porozumieniem stron z wyplata odprawy. Dziewczyny to bylo najlepsze co moglo mi sie przytrafic. Brak wsparcia ze strony RMS, ktory naprawde mocno obciazal psychike, bo z kazdym problemem trzeba bylo sobie radzic samemu. Jej zapewnianie o pomocy i wsparciu, kiedy czasem nasze maile pozostaly nie przeczytane i bez odpowiedzi przez tygodnie. Ilosc etatow w drogeriach na granicy mozliwosci, w przypadku L4 pojedyncze zmiany. Coraz wieksza ilosc obowiazkow, wymysly gory, wykonywanie tego samego po kilka razy, bo nikt nie potrafil poprawnie wprowadzic czegos rzetelnie i dobrze. Mozna by tu opisywac, ale szkoda na to czasu :-) Jest mi tylko przykro, ze po tylu latach wspolpracy, bycia na zawolanie, jezdzenie wiele razy na delegacje, inwentaryzacje.. o zamknieciu drogerii musialam dowiedziec sie sama, RMS udawala do konca, ze ona nic nie wiedziala. To ja przekazalam ta informacje w zepsole, to ja „przekazalam” te informacje nic nie wiedzacej RMS. Kilka kropek wystarczylo polaczyc :-) Gdyby nie moja dociekliwosc pewnie dowiedzialybysmy sie o zamknieciu kilka dni wczesniej. Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie. Traktowanie pracownika jak najgorszy sort. Jedyna osoba, ktorej juz dziekowalam to KK. Zawsze wspierala i w kazdej kwestii mozna bylo na nia liczyc.

Kierownik - pracownik - ochron
Pracownik
@AK

Wszystko co tutaj napisałaś to sama prawda . Nie wiem jak inni w drogeriach , ale nasz zespół nie podpisze nic .Idziemy wszyscy od razu na L4 A co do pani KK to rzeczywiście kochana kobitka i pomocna bardzo .

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik - pracownik - ochron

Wiadomo kiedy to będzie do podpisu? My pracownicy o niczym nie wiemy kiedy to ma wejść w życie itd. niestety taki kierownik że nic nas nie informuje... Jak ktoś coś wie to proszę dajcie znać. Napewno nie jesteśmy jedyne które nie wiemy

Kierownik
Pracownik
@Pracownik

Odpowiedzialność materialna wchodzi od 01.04.2024r. ale procedura będzie dostępna za tydzień heheee

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

Aha dobrze wiedzieć... Wiadomo jakie będą konsekwencje nie podpisania?

Pracownik
Pracownik

Wtedy wypowiedzenie, nie mogą Ci tego powiedzieć wprost. Ale to będzie szantaż albo podpisujesz albo wypowiedzenie

Natura
Pracownik
@Kierownik - pracownik - ochron

U nas nikt nie podpisuje tej umowy nie będzie nas nikt zmuszał do tego pracę się znajdzie inną ;)

Kierownik
Pracownik

U mnie też nikt nic nie podpisuje . W Kwietniu inwetaryzacja , chyba już nie zdążymy jej przygotować. Idziemy wszystkie na l4

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@AK

Dostaliście wypowiedzenia 3 miesięczne? Na jakich warunkach było rozwiązanie umowy?

JK Nowy wpis
Były pracownik
@AK

Zgadzam się

Abc Nowy wpis
Pracownik
@AK

wspolczuje zamknięcia drogerii, u mnie poki co jest calkiem spoko, mamy fajny zespół ktory trzyma nas razem.

Pracownik
Pracownik

Premia za inwentaryzację .... Aż wstyd o tym mówić....Za rok pracy i pilnowania starania się dostaniesz 100zł....

Nina
Pracownik
@Pracownik

A my nie dostałyśmy nic. Za miesiąc może ????

Premiainw
Pracownik
@Nina

Premia za inwentaryzacje (jesli zmiescilas sie w planie) przychodzi zazywczaj po ok 2-3 miesiacach

aaa
Inne
@Premiainw

To jest jak rozumiem premia za inwentaryzację, w której nie ma manka i nie ma braków w towarze, tak? A co powiesz o wpisie też pewnie sprzedawczyni z drogerii, że gdy stan się nie zgadza, to odbijają od pensji, mimo iż to minimalna? Serio, że też tyle zarabia sprzedawca...

Kierownik Nowy wpis
Pracownik
@aaa

Tak ,premia jest gdy mieścisz się w granicach strat do 0.30%. Gdy stan się nie zgadza ,nie odbijają nic z pensji..

Cyrk
Inne
 Pytanie

Oj Drogi Zarządzie chyba grunt pod nogami się wam zawalił ,że wstrzymujecie się z wprowadzeniem odpowiedzialności … zdziwieni ? Potraktujcie to jako kubeł zimnej wody dla waszych umysłów bo kiedyś na tych waszych kombinacjach to wyjdziecie bardzo źle i sami będziecie stać na sklepach. Współczuję Wam podejścia do ludzi ,którzy dbają o wasze sklepu każdego dnia . Za kilka lat nie będzie śladu po naturze albo zostanie kilka sklepów jak tak dalej będziecie traktować własnych pracowników . Mocna rada dla zarządu -za nim coś wprowadzicie zastanówcie się czy Wy chcielibyście pracować na takich warunkach. Ściskam mocno cały zarząd i życzę dobrych pomysłów na poprawę wizerunku ☺️

Ktoś
Były pracownik
 Pytanie
@Cyrk

Dalej nic nie wiadomo ?

JK Nowy wpis
Były pracownik
@Cyrk

Zgadzam w 100%

Kasiak
Kandydat
 Pytanie

Czy w naturze zatrudniają studentów? Szukam pracy na około 120 h miesięcznie, jest szansa nie pracować na cały etat?

Pracownik
Pracownik
@Kasiak

Trafiłaś idealnie, tutaj nie ma możliwości pracy na pełen etat.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie było.

Pytania

Nie było żadnych pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Fizjoterapeuta - praca w TERMACH
Zamość
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(66 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(30 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik Farmacji
Ruda Śląska
SMART-HR
(57 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
CLIENT_ALIEN
Inne
 Pytanie

While in your stationary store. The prices are very high. The promotions you offer are the same as at regular prices in other stores, e.g. Drogeria Jawa or DM. There are very few products in your stationary stores. Maybe it's worth checking the rotation of what sells the most. the lack of new products also distracts me as a customer. I am a very dissatisfied customer, because the stores are nice, but the CEOs don't seem to have a clue what they are doing? It's a pity and the customer primarily looks at the price and availability of products or new products. And there are no new products in stationary stores, empty shelves and this is probably a rubbish company.

Joe
Pracownik
@CLIENT_ALIEN

Because CEO don’t see this.

Były pracownik
Pracownik

Początki pracy zapowiadały się całkiem interesująco. Ciekawe wyzwania, zapowiedź Zarządu realizacji dużych projektów. Mijały tygodnie, problemy się mnożyły. Mimo rekomendacji i coraz to nowszych propozycji przedstawianych na Zarządzie, decyzji nie było. Pojawiały się za to kompletnie nieistotne tematy zastępcze i nowe pomysły wyciągane z kapelusza, które zyskiwały nagle priorytet "na już", a kiedy na te genialne pomysły pojawiały się propozycje i trzeba było podjąć decyzję, Zarząd zaczynał zabawę od początku z nowym koncertem życzeń. Ilość razy, kiedy człowiek zrobił z siebie idiotę przed dostawcami rosła wprost proporcjonalnie do nowych pomysłów Zarządu. Oczywiście nic finalnie nie można było zrealizować. Winą finalnie obarczano każdego, kto się nawinął: biznes, PM, albo dostawca, a najlepiej wszyscy razem. Jakość komunikacji mizerna. Lepiej na wszystko mieć podkładkę, bo można spotkać się z sytuacją kiedy na mailu jest jedno, korytarzowo drugie, a jeszcze coś innego na spotkaniu grupowym - taki standard. Udowodnienie swojej racji i bierności Zarzadu - najwięszka obraza majestatu i ciche dni. Poza brakiem transparentności w działaniu, widoczny silny mikromanagement, ale tylko do momentu pojawienia się problemu - wtedy odpowiedzialność przerzucana na pracowników. Rotacja pracowników ogromna - co lepszy specjalista pracuje maksymalnie kilka miesięcy, orientuje co się dzieje i ucieka. Szkoda, bo naprawdę pracują tu świetni ludzie, ale szybko uciekają do normalnych firm. Warto zapytać na rozmowie z HR o rotację :) Mimo zdecydowanie negatywnej oceny jako firmy, cenię sobie też i takie doświadczenie w mojej karierze. Dzięki Naturze wiem, gdzie nie chce pracować i jak nie powinna być zarządzana firma.

anonim
Inne

Sprzedawca co się ogłaszają ma jakieś premie od sprzedaży czy sama sucha podstawa, że tak to ujme? Ewentualnie jakieś inne dodatki pieniężne, bo w ogłoszeniu o niczym takim nie wspominają niestety i nie wiem, jak ta oferta wyglądać ma w praktyce, a wolę takie rzeczy wiedzieć.

KK
Pracownik
@anonim

Od minimalnej jeszcze musisz oddać jak Ci stan się nie zgadza. Weź daruj sobie Naturę.

Nitka
Były pracownik
@anonim

Niestety goła wypłata chybaże plan wyrobisz to jakas smieszna premia,ale od ubiegłego roku niestety to nie realne....

Pgaj
Pracownik

szkoda czasu i zdrowia na to firme. Niech sobie prezes coś za te dodatki kupi bo oni nie mogą narzekać na niskie zarobki. A człowiek który robi z siebie wariata przed klientami za ich decyzje dostaje marne pienadze

Naturka
Pracownik

Aktualna kadra hr to jakieś nieporozumienie.. Zero komunikacji, zero integracji. Wy jesteście dla pracowników! Powinnyście być łącznikiem między zarządem a pracownikami. Między innymi, bo nie będę się produkować co robicie źle.

Luty
Pracownik
 Pytanie

Kogo to pomysł by obracać listwy na białą stronę ? Wygląda to bardzo nie estetycznie te listwy się urywają ceny trzeba wyciągać bo się blokują zapraszam do sklepu aby zobaczyć jak teraz paskudnie to wygląda a po drugie jak ma być remont i wszystko ma się zmienić to po co teraz to robić już lepiej wyciągać listwy i zostawić puste .

Kierownik
Były pracownik
 Pytanie
@Luty

Dokładnie! Może ktoś z centrali kto wymyśla takie zadania przyjedzie do sklepu który ma 3 etaty zrobi zmianę gazetki, obróci listwy, spakuje towar na wysyłkę, przyjmie dostawę a w niej ten sam towar który spakował na zwrot, zrobi sobie szkolenie które trwa 40 min, oczywiście niech nie zapomni o obsłudze klienta!!!! A na sam koniec niech wytłumaczy się dlaczego ma takie słabe sku i niski koszyk!!!! No i oczywiście niech nie zapomni wytrzeć kurzy bo ma być czysto!!!! Ja rozumiem że to jest nasza praca tylko wszystko z rozumem! Którego w ostatnim czasie nowym przełożonym brak! Po co są RMS??? Po to żeby powiedzieć że oni nas rozumieją ale oni nic nie mogą!!! Zapraszamy centralę do pracy w drogerii. Zawsze się dziwiłam jak można tu opisywać swoje poglądy na temat firmy. W ostatnim czasie otwieram oczy! Myślę że nie tylko ja. Nie pozdrawiam centrali

Wiola
Pracownik
@Luty

Potwierdzam , wygląda to bardzo źle . Pomysł nie jest dostosowany do starych sklepów , w nich trzeba najpierw wymieniać listwy a tych nie ma na magazynie. Gratuluję pomysłu ,zero estetyki

Centrala
Były pracownik
@Kierownik

Dziewczyny, Pisząc "CENTRALA" obrażacie tam także zwykłych pracowników, którzy nic nie mają do powiedzenia, są zmuszani do robienia głupot (bo taka akurat przyszła decyzja z góry), są rozliczani z wyników choć dostawy nie są realizowane na odpowiednim poziomie i też są (usunięte przez administratora). Ryba zawsze psuje się od głowy... Ja cieszę się ogromnie, że nie pracuję już w Naturze (to była najtrafniejsza decyzja) i dość skrzętnie to doświadczenie zawodowe ukrywam... Polecam przemyśleć czy chcecie nadal tracić swój czas na Naturę - życie macie jedno!

Praciwnik
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

Trzy? Toż to rozpusta, co niektórzy mają zespół składający się z 2 osób (słownie: DWÓCH). To jest dopiero hardcore, nie wiadomo w co ręce włożyć, a mamy tylko po dwie!

Kierowniczka
Pracownik
 Pytanie

Pytanie do kierowniczek innych drogerii. Kiedy składacie wypowiedzenie? Czy idziecie na L4? Bo to co się dzieje to cyrk, być odpowiedzialnym za towar, którego nie widać na kamerach. A no tak jest próg 0,30. A czy towar, który znajduje się poza kamerami to jest wyceniony na 0,30? Próg ten jest odkąd pamiętam, a ceny rosną cały czas. Więc nic dziwnego, że z roku na rok wynik inwentaryzacji jest coraz niższy.

Pracownik
Pracownik
@Kierowniczka

Na początek l4 . Nie będę nic podpisywać. Niech sami sobie pracują. Najnizsza krajowa a będą zabierać nam z wypłaty. Ani w hebe , w Rossman , Pepco , Action , H&M i wielu innych sklepach , nie ma odpowiedzialności materialnej . Nie przy 3 etatach i pracy w pojedynkę.

Anka
Pracownik
 Pytanie
@Kierowniczka

Zawsze byłam przeciwnikiem pisania tutaj co się dzieje w naszej firmie , ale to co teraz chcą z nami zrobić to niż się otwiera w kieszeni . Dziewczyny zjednoczmy się wszystkie i nic nie podpisujmy. . Niech sami tu pracują za najniższa krajowa i niech ponoszą odpowiedzialnosc . Niech góra jak taka mądra się wykarze. Ciekawe jak posypią się L4 kto będzie pracował.?

123
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Prawo nie może zadziałać wstecz, a oni każą podpisać odpowiedzialność za poprzedni rok??? Oj posypią się pozwy Naturo utoniesz. ..

Cfs
Pracownik

Te sklepy, które jeszcze nie miały inwentaryzacji, a załapią się cudownie na nową, " ustawę " pewnie już poniosą konsekwencje tego wspaniałego nowego pomysłu, dlatego jest napisane, że "rok wstecz" bo rozliczą Nas za cały rok jak się w progu nie zmieścimy.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kierowniczka

Coś wiadomo juz coś z tym podpisaniem odpowiedzialności? Czy to cisza przed burza? Czy menager będzie jeździł i dawał do podpisu aneksy , a jak ktoś nie podpisze to zaraz wypowiedzenie będzie? Coś ktoś wie na ten temat ?

Nn
Pracownik
@Pracownik

Aneksu nie będzie, tylko kolejna procedura. Jeśli nie podpiszesz stracisz tylko tą cudowna premie i tyle. Nikt nas zmusić nie może a jeśli będą nas nękać o podpisanie to posypią się pozwy od prawników.

Piękna
Pracownik
 Pytanie
@Nn

Dziewczyny aktualnie są jakieś premie za inwentaryzację?nigdy nic takiego nie dostałam a jestem ciekawa..

MK
Pracownik
@Piękna

Takie groszowe są. Pula do podziału na sklep przy czym dzielą też na pracowników np na macierzyńskim (oczywiście nie dostaje nikt tych pieniedzy bo nie było kogoś rok w pracy) i odliczają twoje l4. Ja kierownik za zmieszczenie się w progu i jedno 2 tygodniowe l4 za cały rok wysłuchiwania i pilnowania dostałam zawrotne ok 200 zł :(

Premia
Pracownik
@MK

Dokladnie, premia za caly rok pilnowania towaru, aby miec bardzo dobry wynik inwentaryzacji to jakies grosze. Az zal sie starac poprostu. Nie wiem czy starsze stazem kierowniczki pamietaja jak jeszcze kilka lat temu premia za inwentaryzacje to byla druga wyplata.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kierownik
Pracownik

Grupę mamy, tam też narzekamy nie martw się. Pracy również szukamy. Tutaj piszemy, aby nasi następcy wiedzieli, że myślą o pracy za najniższą krajową i odpowiedzialnością materialną.

Zażenowana
Pracownik

Pracujemy w biednej firmie, bardzo biednej, ale tylko dla nas nie ma podwyzek, befitow.A"Góra" i tak zbiera kokosy. My jesteśmy tylko robotami, nam się nie nalezy nic. Dosyc, ze nie dają to jeszcze odpowiedzialność materialną chcą żebyśmy podpisywały. Śmieszne. Sami będą stac i sprzedawac. W ostatnim czasie same zamkniecia. To powinno iść w druga strone, powinni się rozwijac i otwierac w riznych miastach.

Daga
Inne
@Zażenowana

Firma miała zawsze ogromne długi i nie wiedzą jak z nich wyjść co chwilę nowy zarząd i nowe marne pomysły od zamykania sklepów się zaczęło a teraz odpowiedzialność materialna której nie podpisze nigdy w życiu będą musieli sami nas zwolnić i wypłacić odprawy ciekawe jak na tym wyjdą porażka

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Daga

Odpowiedź: Pracodawca ma prawo wymagać od pracownika podpisania umowy o odpowiedzialności lub o współodpowiedzialności materialnej w każdej chwili trwania stosunku pracy. Odmowa podpisania takiej umowy przez pracownika może być podstawą do wypowiedzenia umowy o pracę z zachowaniem Tylko wszystkim naraz wypowiedzenia nie dadzą. Bo kto będzie pracował?

????
Inne
@Pracownik

Owszem ma prawo ale jeśli ta odpowiedzialność ma moc prawną i pracodawca daje narzędzia do pracownikom do przestrzegania tej odpowiedzialności. Teraz sobie same odpowiedzcie czy jest Was tyle na sklepach by pilnować towaru, czy towar w koszach jest w 100%zgodny z ilością wygraną w dokumencie, czy po każdym przyjściu -odejściu pracownika jest wykonywana inwentaryzacja która e tym przypadku powinna być wykonana, czy sklep a w konsekwencji wyniku inwentaryzacyjnego personel powinien ponosić konsekwencje uszkodzeń i przeterminowań, które będą do tego wyniku wliczane. Jak widać wiele do zrobienia po stronie firmy, żeby wprowadzić odpowiedzialność zgodnie z prawem. Więc radzę przemyśleć wszelkie podpisy.

Daga
Pracownik
@????

U nas w sklepie nikt nie podpisze odpowiedzialności mogą nas zwolnić pracę za najniższą krajową wszędzie znajdziemy i to bez odpowiedzialności

Nie wiem
Pracownik
 Pytanie
@Zażenowana

Czy po przyjściu maila z regulaminem premii kierownik z wami rozmawiał? Bo u nas zero jakichkolwiek informacji, zero komunikacji.... Wiadomo jak ma wyglądać ta wspólna umowa do podpisu? Muszą się wszyscy podpisać żeby obowiązywała?

Opamietajciesie
Pracownik
 Pytanie
@Nie wiem

Dziewczyny nic nie podpisujcie. Chcecie jeszcze swoja pensje oddawac? Przy odpowiedzialnosci, aby byla rzetelna potrzebujecie sprawdzac kazda jedna dostawe kolektorem i miec chociaz odpowiednia obsade na zmianie, aby moc pilnowac towaru. 1,5 osoby na zmianie(kilka godzin jedna osoba) to nie tedy droga. Szanujcie sie, bo ta firma was szanowac nigdy nie bedzie. Wstyd

Cuda wianki
Pracownik

Popieram. Skoro odpowiedzialność wspólna- to również biuro niech podpisze . To nie jest nasz sklep na własność zatem wspólnie z każdym szczeblem odpowiedzialność materialna.

Kamera
Pracownik
 Pytanie
@Cuda wianki

Rozumiem odpowiedzialność za telefon, kolektor, komputer żeby nikt nie wyniosł, bo tego jesteśmy w stanie przypilnować, ale towar? Kolorówka? To są żarty, tak? Czy towar mamy wystawiać pojedynczo aby moc zlokalizować złodzieja?

Sfrustrowana
Pracownik
 Pytanie

Dziewczyny powiedzcie mi bo niewiem czy dobrze zrozumiałam, na odwołanie się od sposobu wypłacanej inwentaryzacji było 5 dni od momentu podania do wiadomości naszej? Czy 2 tygodnie ? I jeśli np się odwołamy to znaczy że nie będziemy ponosić odpowiedzialności majątkowej tak ?

Pracownik
Pracownik
@Sfrustrowana

Jeśli nie podpiszesz wniosku to nie będziesz ponosić żadnej odpowiedzialności, a jakie konsekwencje to oczywiście nie wiadomo, bo firma jak zawsze ma nas za (usunięte przez administratora) i przedstawia nam gotowej procedury i regulaminu tylko zaczyna temat, że będą zmiany a konkretów brak

Zażenowana
Pracownik
@Pracownik

Jestem strasznie poruszona tym że luzie na takich stanowiskach wprowadzając nam takie zmiany nie są na tyle kompetentni aby udzielić nam odpowiedzi na podstawowe pytania...

bylypracownik
Były pracownik

Dzień Dobry, Pracowałam w drogeriach natura około roku (minęło już kilka lat odkąd skończyłam tam pracować), nigdy nie przeżyłam takiego (usunięte przez administratora) jak w tej firmie, zgłaszałam to górze, pomimo obietnicy ze sprawa zostanie zgłoszona, nigdy nikt nie wrócił do z informacja czy jakieś konsekwencje zostały wyciągnięte od kierowniczki, która mnie (usunięte przez administratora). Bardzo nie polecam pracy w tej firmie!!

@Pensja
Pracownik
 Pytanie

Jako kierownik zarabiam 360 zł więcej na rękę niż sprzedawca, dalej ściana. Pensję miały być mniej więcej wyrównane w całej sieci ale widzę że w tą niższą stronę. Czy któraś z kierowniczek zarabia tu normalne pieniądze??

Kiero
Pracownik
@@Pensja

Tak jak napisałaś, zarabiam jakieś 400 zł więcej niż najniższa krajowa. A pretensje o wszystko..

anonim
Inne
@Kiero

Szok w takim razie. A jaka jest Wasza jako kierowniczek odpowiedzialność finansowa? Jakoś kwotowo to określają w umowie? Macie może ubezpieczenie od odpowiedzialności materialnej czy cos w tym stylu..

Hhhhhhkkkjj
Pracownik
@anonim

Nie mamy jakotakiej odpowiedzialnosci za towar- za braki, ktore wyjda na inwentaryzacji nie musimy placic. Odpowiadamy wiadomo za gotowke- jak ktos ma brak w kasie to trzeba dokladac.

Sprzedawca
Pracownik
 Pytanie
@@Pensja

Noo zarobki kierowników jak i nas sprzedawców marne bardzo... ale u nas kierownik to jakieś nieporozumienie, potrafi większość swojej zmiany przesiedzieć na zapleczu z telefonem, na sklepie rzadko coś zrobi, a jak Wasze kierowniczki?

Vcbj
Pracownik
 Pytanie
@Sprzedawca

Jeśli kierownik potrafi wchodzić w (usunięte przez administratora) rms to dostanie podwyżkę:) oczywiście że kierownik siedzi na zapleczu większość czasu i załatwia swoje prywatne sprawy przez tel... Ogólnie to super się mają, grafik pod siebie, zawsze na rano mają, jest on po prostu niesprawiedliwe robiony... Kiedyś menagerowie sprawdzali każdy grafik żeby było sprawiedliwe ale widzę że skończyło się .. kierownicy robią co im się podoba.. nikt tego nie kontroluje, książkę by można napisać. Tak wgl, nie trzeba już podpisywać wniosków o urlop ? Tak samo raportów z Ecp? Kiedyś to było obowiązkowe

Jool
Kandydat
@Vcbj

U nas tak samo, grafik zawsze pod siebie, długie weekendy zawsze z automatu wolne a te przesiadywanie na zapleczu z prywatnym telefonem to norma.Zarobki kierownicze są rzeczywiście niskie,ale nasze są bardzo niskie a uważam,że wcale nie robimy mniej, robimy często to samo tylko jak my pracujemy na sklepie kierowniczki uczestniczą w webinarach, szkoleniach ...taka tam ciężka praca...

Gyririnb
Pracownik
@Jool

(usunięte przez administratora)Jak tam wam zle to zamien sie z kierownikiem na tydzien i wypelniaj jego obowiazki za +300zl do najnizszej. Wysluchuj codziennie regionalnej jakie to zle wyniki, tlumacz sie z wynikow pracownikow(tak z twoich tez), wskazuj propozycje i wlasne pomysly na podniesienie koszyka czy ppk, uzupelniaj tabeltki z wynikami, poprawiaj rozne bledy w softlabie czy na kasie po pracownikach. Ale pamietaj- to wszystko ma byc zrobione maks do 14. Wiec wypelnij tabelke czy wyslij grafik w swoim czasie wolnym w domu, skoro jako kierownik masz przyjsc do pracy na popoludnie. Ja pracuje z dziewczynami ramie w ramie na sklepie a oprocz tego wypelniam wszystkie swoie obowiazki biurowe. Tak samo ukladam plnogramy czy rozkladam dostawe. Wrzucacie wszystkich kierownikow do jednego wora, nie majac pojecia o jego pracy.

Blur
Pracownik
@Gyririnb

Robię dokładnie to samo.pracuje ramię w ramię z dziewczynami + wypełniam swoje obowiązki. Mam dwa weekendy pracujące. Ten grafik, (to,że może być elastyczny,) to JEDYNY plus względem kierowników w tej firmie. Tak jak koleżanka napisała, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. Jeśli coś co nie pasuje, to podejdź i porozmawiaj z kierownikiem- serioooo, możesz! Ciekawe dlaczego nagle taki atak na kierowników. Chyba za dużo kierowników w firmie....

Mika
Pracownik
 Pytanie
@Kiero

Piszesz o stawce dla kierownika? 400 zł wyższa niż najniższa krajowa?

anonim
Inne
@Hhhhhhkkkjj

Ale kierowniczka płaci manko za pracownicę? :0 Czy na ile się da, ustala skąd brak pochodzi i obciąża odpowiedzialnego. Ja oczywiście rozumiem odpowiedzialność materialną za gotówkę, ale nie z automatu, nie bez ustalenia, gdzie leży przyczyna...

Irttt
Pracownik
@anonim

Nie, kazdy odpowiada za swoja kase i doklada jesli jest brak. Ale koniec koncow to kierownik odpowiada za zgodnosc gotowki.

Kierownik
Pracownik
@Blur

Chciałabym mieć dwa week pracujące. Od początku roku roku miałam 3 weekendy wolne, bo to L4, a to uż, a to ta nie może bo ma plany. I tak odbierając godziny będę sobie ucinała z południa, a nie z rana. Zapraszam na stanowisko kierownika to przestaniecie narzekać tylko pracować z prywatnym telefonem na zapleczu.

Nowa
Pracownik
@Blur

Ja nie pracuję długo ale potrafię porównać jak pracował kierownik w poprzedniej pracy i niestety ale muszę przyznać rację dziewczynom, nasza kierowniczka to nie wiem za co ma płacone. Naprawdę większość czasu siedzi z prywatnym telefonem, jeśli na swojej dniówce jest 1h na sklepie to jest na pewde święto więc szacun dla kierowników, które pracują razem z załogą na sklepie. Wiadomo, że papierkowej roboty też jest dużo ale my widzimy kiedy pracujecie a kiedy nie. ...

Ja
Pracownik
@Sprzedawca

U nas dokładnie to samo, przecież największą robotę robimy My-sprzedawcy.Nasza kierowniczka tylko jest na sklepie wtedy kiedy jest sama godzinę bo sprzedawca zaczyna później, nie pamiętam żeby pomagała przy dostawie bo musi ja przyjąć w systemie, też to robimy jak jej nie ma i wiemy ile to czasu zajmuje i jak czytam, że Wam kierowniczki pomagają przy codziennych czynnościach ba sali sprzedaży to aż jestem zaskoczona....no ale jest" kierownik i kierownik" i to samo tyczy się nas jest " sprzedawca i sprzedawca "

Ktos
Pracownik
@Blur

Byłam takim kierownikiem ,który tak jak wy brał na siebie zbyt dużo . Praca kierownika plus praca na sklepie . Za te stawki w dużym mieście ciężko znaleźć osoby ogarnięte i chętne do pracy . Gdy była jakaś przebudowa robiłam ją że swoim zastępca ,bo dziewczyny robiły tak że trzeba było i tak poprawiać ( cały planogram na odwrot). Jak znalazło się kogoś kto spełniał powyższe wymagania szybko ulatniał się z firmy . Na koniec i tak się dowiadywałam że siedzę sobie na zapleczu ciągle . Także wszystkim nie dogodzisz ,a pracownikom czasami nie wychodzi obiektywne ocenienie własnej pracy .

Pracownik
Użytkownicy czekają na odpowiedź 28 dni.
Pracownik
 Pytanie

Skoro klientowi nie możemy zarzucić że ma zapłacić za zniszczony produkt to z jakiej racji my mamy za to odpowiadać bo nie rozumiem???? Niech zatrudnią ochroniarzy którzy będą pilnować w przeciwnym razie nie wiem jak ogarnąć wszystkie obowiązki które na nas spadną.

Marzec
Pracownik
 Pytanie

Co jest z tą firmą !? Najlepiej obciążyć pracowników !nikt pracować tak nie będzie w dodatku że za jakie człowiek pieniądze tu pracuje ,a w umowie nic nie podpisywane było że mam płacić ,klient również będzie chciał o okazanie dokumentu że ma zapłacić za zniszczenie w taki sposób sami rujnują firmę i robią sobie negatywną opinię jeśli będą zmiany na niekorzyść pracowników to pozbędą się pracowników stałych powodzenia !

Pracownik
Pracownik
@Marzec

Jeśli przyślą do podpisania , że ponosimy odpowiedzialność materialną, od razu podziękuję. Nie wyobrażam, sobie pracować harytatywnie w tej pracy .

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Marzec

Masz rację,chyba jakieś żarty.. Odpowiedzialność materialna,że my mamy ponosić? Skoro mają pieniądze by zatrudniać dodatkowe osoby na kamery to może niech one odpowiadają materialnie za nasze straty bo mu mamy obsługiwać zdaję się klientów a nie pilnować złodzieja czy kto co i kiedy uszkodził.

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

W nowym regulaminie inwentaryzacji jest zapisane coś w stylu że będzie do podpisania wspólna umowa o odpowiedzialności materialnej, także tak będzie do podpisania.... Brak słów...

Ktoś
Pracownik
@Marzec

To jest łamanie praw konsumenta - chyba firma powinna się szykować na batalię z uokik bo klienci zaczną to zgłaszać ... Pracowałam w wielu firmach i uszkodzenia szły w straty i firma nie może łamać praw pracowników i klientów.

H
Inne

Pracownicy będą "zmuszać " klienta do zapłaty za zniszczenie. Stłucze coś, niech płaci. Pójdzie fajna opinia o naturze... W Rossmanie nie ma odpowiedzialności materialnej, w Hebe nie ma. Ale to jest natura, to zupełnie inny poziom abstrakcji.

Hhhhiuuii
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Czy firma podala podstawe prawna na podstawie ktorej klient bedzie musial zaplacic za zniszczony produkt? W obecnej sytuacji wydaje mi sie to konieczne. Jesli bedzie podstawa prawna to co, bedziemy dzwonic na policje jak klient nie bedzie chcial zaplacic? Smiech na sali

Xoxo
Użytkownicy czekają na odpowiedź 29 dni.
Pracownik
 Pytanie

XXI wiek, centralna Europa a ludzie nie potrafią skorzystać z wyszukiwarki i zobaczyć że nie musimy podpisywać żadnych odpowiedzialności. Nakręciliście się i robicie burze nie znając chociażby podstaw prawnych??? Pracownicy nie godzą się na odpowiedzialnosc i firma tego nie wprowadza. Proste...

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

To skoro będzie do podpisu to kto to podpisze? Niech zatrudnia ludzi do pracy a nie 2 czy 2 i pół etatu. Stać firmę na dodatkowe osoby do kamer to niech zatrudnią ochroniarzy. Bo w tych czasach nikt nie pozwoli sobie na odpowiedzialność materialną.

Vcbj
Pracownik
@Pracownik

Z maila wynika że było to omawiane na radzie kierowników.. jak mogli się oni na coś takiego zgodzić

Hop
Pracownik
@Vcbj

Z tego co wiem to kierownicy z rady sami byli zaskoczeni wręcz oburzeni tym co powiedziano na dzisiejszej konferencji i oni czyli rada kierowników wnioskowali o większą premią za wyniki inwentaryzacji a nie podpisywania odpowiedzialności materialnej.

Justyna
Były pracownik
@Vcbj

Jeśli myślicie ,że na radzie są przedstawiane warianty to się mylicie . Tam są przedstawiane już podpisane przez zarząd procedury . One tam są pierwszym odbiciem tego wszystkiego , i żadna rada na to się nie zgodziła ani nie miała nic do powiedzenia w tym . Tak jak zawsze.

Zostaw merytoryczną opinię o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Zobacz opinie na temat firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 382.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 354, z czego 15 to opinie pozytywne, 163 to opinie negatywne, a 176 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Kandydaci do pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)
Przejdź do nowych opinii